عزل و برکناری صفار هرندی وزیر ارشاد و محسنی اژه ای وزیر اطلاعات

عزل و برکناری صفار هرندی وزیر ارشاد و محسنی اژه ای وزیر اطلاعات

به گزارش جهان، به نظر می رسد انتقادات تند و تیز صفار از احمدی نژاد به دلیل انتصاب مشائی بالاخره یقه وزیر ارشاد و وزیر اطلاعات دولت نهم را گرفت و محمد حسین صفار هرندی و محسنی اژه ای از وزارت ارشاد و اطلاعات کنار گذاشته شدند.گفتنی است هرندی در پی انتصاب مشایی با انتقاد از عملکرد احمدی نژاد گفته بود که برخی برای رهبری جان می دهند و بعضی نیز از خواسته های کوچک خود نمی گذرند.


گفتنی است که با توجه به اصرار احمدی نژاد برای نگهداشتن مشائی، صفار هرندی تمایلی به ادامه فعالیت در کابینه نداشت و از همین رو به نظر می رسد که صفار اولین قربانی مخالفت با انتصاب مشائی بوده و از همین رو باید منتظر رویارویی احمدی نژاد با وزرایی چون محسنی اژه ای و جهرمی هم ماند.
هم چنین خواجه پیری از مدیران این وزارتخانه و مشاور صفار هرندی به عنوان سرپرست معرفی شد.

گفتنی است که جهرمی نیز در لیست برکناری قریب الوقوع احمدی نژاد قرار دارد که به دلیل مشکل قانونی از صلاحیت افتادن کابینه و نیاز به رای اعتمادمجدد احمدی نژاد کمی دست نگهداشته است.

گفتنی است که احمدی نژاد در جلسه اخیر هیات دولت وزرای بهداشت و نیرو را نیز از عصبانیت خود بی بهره نگذاشته و آنان را مورد عتاب شدید قرار داده است.


یک منبع آگاه در دولت به خبرنگار مهر گفت: در پی درگیری لفظی وزیر اطلاعات با رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت بر سر معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی علیرغم مخالف رهبر معظم انقلاب ، محمود احمدی نژاد، غلامحسین محسنی اژه ای را از کار برکنار کرد.

این در حالی است که ساعتی پیش خبر رسید رئیس جمهور محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد کابینه خود را نیز به همین دلیل از کار برکنار کرده است.

بنابر برخی گزارشات تایید نشده دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی نیز امروز با حکم رئیس جمهور برکنار شده اند. این اخبار هنوز رسمی نشده اند.

احمدی نژاد وزیر ارشاد را برکنار کرد

احمدی نژاد با عزل محمد حسین صفار هرندی، خواجه پیری را سرپرست وزارتخانه کرد.
بنابر گزارش رسیده وزیر ارشاد  چهارشنبه گذشته پس از یک در گیری شدید لفظی با احمدی نژاد در مورد مشایی جلسه دولت را ترک کرد.

از سوی دیگر وزیر ارشادصبح امروزگفت : دسترسی به امام معصوم علیه السلام برای ما ممکن نیست و به ما یاد داده اند که از طریق ارتباط با نواب عام آن حضرت به منویات آن وجود مقدس عمل نماییم.

به گزارش رجا نیوز محمدحسین صفار هرندی  با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی و نظارت بر امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: هرکس ادعا کند مسقیم با خود آقا امام زمان (عج) ارتباط دارد ،در ذهن ما حجتی برای پذیرش این ادعا وجود ندارد و ما ارتباط مان با آن حضرت از طریق نایب امام زمان (عج) است.

وی گفت : حجیت ولی فقیه برای ما به اعتبار همین نیابت او از حضرت حجت سلام الله علیه است و همه باید تلاش کنیم که اقدامات و اعمال مان رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب را در پی داشته باشد که تأیید ایشان ضامن سلامت کار ماست.

گفتنی است وزیر ارشاد از معدود وزیرانی بود که در آستانه انتخابات اخیر به نفع احمدی نژاد نطق های متعدد کرد.


صفار:ادعای ارتباط مستقیم با امام زمان(عج) ازهیچ کس پذیرفته نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : دسترسی به امام معصوم علیه السلام برای ما ممکن نیست و به ما یاد داده اند که از طریق ارتباط با نواب عام آن حضرت به منویات آن وجود مقدس عمل نماییم.

به گزارش فاش نیوز محمدحسین صفار هرندی صبح امروز با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی و نظارت بر امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: هرکس ادعا کند مسقیم با خود آقا امام زمان (عج) ارتباط دارد ،در ذهن ما حجتی برای پذیرش این ادعا وجود ندارد و ما ارتباط مان با آن حضرت از طریق نایب امام زمان (عج) است.

وی گفت : حجیت ولی فقیه برای ما به اعتبار همین نیابت او از حضرت حجت سلام الله علیه است و همه باید تلاش کنیم که اقدامات و اعمال مان رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب را در پی داشته باشد که تأیید ایشان ضامن سلامت کار ماست.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مقایسه عملکرد شورا در دوره دولت نهم با گذشته اظهار داشت : ما هر کاری برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت و جهاد انجام بدهیم باز هم از آن مطلوب مورد انتظار عقب هستیم اما وقتی با گذشته مقایسه می کنیم بحمدالله در این دوره به همت دبیرخانه و لبیک جانانه اعضاء ،عملکرد شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار خوب بود و جلسات به صورت مرتب و سر وقت تشکیل شد.

صفار هرندی در پایان از اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حلالیت طلبید و برای خود و همه اعضا قبولی خدمت از سوی خداوند متعال را آرزو کرد.


خواجه‌پیری سرپرستی خود را تأیید کرد

با برکناری محمدحسین صفار هرندی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی خواجه‌پیری به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد.

خواجه‌پیری با تأیید انتصاب خود به این سمت، به خبرنگار فرهنگ و ادب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این حکم به تازگی به من ابلاغ شده و تا معرفی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این سمت فعالیت می‌کنم.

محمدعلی خواجه‌پیری تا کنون به عنوان مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور فعالیت می‌کرد.

محمود احمدی‌نژاد - رییس‌جمهور - چندی پیش در نطق تلویزیونی خود از عملکرد وزارت ارشاد انتقاد کرده بود.


nazanin 2009 - ایران - ارومیه
اقای خودش مشروعیت نداره داره واسه خودش وزیر وزرا جابجا میکنه..پرروووووو
یکشنبه 4 مرداد 1388

niloochi - آلمان - دوسلدورف
خوب به جون هم افتادید.مطمئنم که خودتون همدیگرو رو سیاه و سرنگون خواهید کرد.
یکشنبه 4 مرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
گور بابای همه ی شما کفتارها همه استفراغ امام جنایکارتان خمینی را نوش جان میکنید شما بر سر طعمه ای به نام ایران تمرگیده و چون لاشخور می جنگید برای سهم بیشتر ---خدائی که نیست میداند که بر سر جوانان دستگیر شده چه بلائی می اورید که حتی نداها و سهرابها خوشبختتر بوده اند.
یکشنبه 4 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
خونخواران از چهار سال خون خوردن خسته شده اند بنابراین جای خود را به خونخواران تازه نفس می دهند
یکشنبه 4 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
دم حاج محمود گرم از اینکاراش خوشم میاد جیگر دار که میگن یعنی این با هیچکی رودرباسی نداره دمش گرم
یکشنبه 4 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
خدا به این صنعت درمانده نشر کتاب در ایران رحم کنه. لابد از این به بعد اول هر کتابی باید یکی دو آیه قرآنی و دعایی برای تسریع ظهور امام غایب چاپ بشه !
یکشنبه 4 مرداد 1388

victor17 - بلژیک - سیلد
آهان حالا یادم اومد، آره من مامان این مشائی رو تو دبی دیدم . زنه خوبیه اونجا کار میکنه زیاد گرون نمیگیره فقط کمی پیره ا ای ای یادش بخیر .
یکشنبه 4 مرداد 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
دوست من. young_boy - ایران - تهران . لینک فایلها رو در آخر میگذارم میتونی بگیریشون هر کدوم از ویدیوهایی رو که خواستی بگو تا برات آپلود کنم. امیدوارم بتونی بگیری و ببینی. در ضمن برای دیدنشون از برنامه QuickTime Player باید استفاده کنی که میدونم در دسترستون هست چون برای مدیا پلیر حجمش خیلی خیلی زیاد میشد. برام بگو که آیا تونستی بگیریشون و آیا اجرا شد یا نه. مخلص همه بچه های بامرام ایران هستم. همه لینکها و ویدیوها را قبلا چک کردم کار میکنن. https://www.sendspace.com/file/sl91r2. https://www.sendspace.com/file/5l8xx
یکشنبه 4 مرداد 1388

vezveznazi - ایران - ایران
اسلام محمد ی را در چاه جمکران دفن می کنیم.تا استخوانهای م..د و ع..ی و....خمینی در گور بلرزد
یکشنبه 4 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
سید نوبت تو هم میرسه که حاج محمود ستون دین را بکنه انجات.حاج محمود که رودرباسی نداره.
یکشنبه 4 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
خوب حالا که چی. از یه جا عزل میکنن یه جای دیگه وصلش میکنن.کل این حکومت و دولت و مجلس و وزارت خانه ها و... همینطوری داره اداره میشه.. کی به کیه...بخور بخوره پس دیگه مهم نیست کی بیاد کی بره. همین احمدی نژاد که میگفت من یه خونه کوچک تو نارمک دارم و یه پژو 504 قدیمی....الان با این سران دزد بخور بخوری راه انداخته که بیا و ببین.. معلومه که با چنگ و دندون خودش رو رییس شمبول نگه میداره.. چون تازه راهشو یاد گرفته
یکشنبه 4 مرداد 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
اژه ایی بیچاره.....چقدر پاچه خواری کرد....چقدر لباس شخصی فرستاد... چقدر حکم بازداشت صادر کرد...چقدر دستور شلیک مستقیم داد... چقدر دستور قتل صادر کرد...چه ترورهایی که نکرد...چه شلاقهایی که به تن جوونهای ایرانی زد...ولی افسوس..هزار افسوس. دنیا همینه دیگه...احمدینژاد همینطوری دیگه... بیخودی عزل میکبه..بی دلیل انتصاب میکنه..معنی دیکتاتور همینه دیگه. به نظر شما این چهار سال چطوری میگذرد؟خدایا خودت مواظب ایران ما باش
یکشنبه 4 مرداد 1388

mansour_47 - ایران - تهران
ترجمه ی خلاصه ای از مقاله ی جفری آدامز:. در یکی از سفرهای احمدی نژاد به نیویورک، سازمان موساد تصمیم گرفت تا دوربینی را در اتاق ایشان کار بگذارد. با هر سختی و مرارتی که بود دوربین کار گذاشته شد اما سازمان موساد امید چندانی نداشت که بتواند مدرکی برای تحت فشار گذاشتن احمدی نژاد به دست بیاورد اما نتیجه بسیار فراتر از انتظار سازمان موساد بود. در طی دو روز اقامت احمدی نژاد در این اتاق وی چهار بار با یکی از افراد هیئت همراهش معاشقه داشت نکته ی جالب این که معشوقه ی احمدی نژاد نه یک زن بلکه یک مرد بود .
یکشنبه 4 مرداد 1388

varamche2 - ایران - شیراز
همشون مثل گرگ افتادن به جون هم
یکشنبه 4 مرداد 1388

aghozdar - ایران - تهران
اقای هرندی اگر مساله انتخاب مشایی پیش نمی امد هنوز حضرت عالی در این پست و در خدمت کسی که به گفته شما ادعای ارتباط مستقیم با امام زمان را دارد مشغول بودی چی شد 2روز نشده واز وزارت افتادی گوشته بو میده ؟. برای همه ما معلوم است که این برکناری ها برای مصلحت کشور نبوده و صرفا یک تسویه حساب شخصی است . چون تمام وزرایی که بر سر انتخاب مشایی اختلاف نظر داشتند لبه تیغ هستند .ایا صلاح نیست که این دفعه رهبر انقلاب دستور حکومتی برای ابقا شما ها صادر کند ؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. و اما در جواب تو و امثالهم تو که مثلا کفتار نیستی چرا در برابر قتل یک زن باردار در دادگاه المان سکوت کردی جون بزغاله فقط هر جا علف باشه سرک می کشی تو که بی خدایی خوب بلند شو بیا ایران از دست ماها درش بیار پس چرا ترسیدی و از اونجا .. می کنی. ساعت 9 قرصات یادت نره
دوشنبه 5 مرداد 1388

آسید مهدی - ایران - تهران
fak zan_uk - انگلیس - لیور پول ..فکر کنم امشب سر حالی .. در هر حال اقای فک خیالی نیست بکنه بازم فداییش هستیم باز ستون دینو حاج محمود بما .. میکنه اما تو رو بگو که اجنبی در لیور پول چه ها بسر تو نمیاره تازه اونا مسلمون هم نیستند مفهمی که یعنی ...چیکارا میکنند این لیورپولی ها .. ببین ... برو بچه جون با اقا ولیت بیا ...
دوشنبه 5 مرداد 1388

anita14 - هلند - دهن هاخ
خاک...اسید مهدی چقدر ا...
دوشنبه 5 مرداد 1388

kabutar - ّآُُُلمان. - فرانکفورت.
سید مهدی .تهران . دیرو زود داره ولی سوخت وسوز نداره دیدی راستی اینها با زن سعید واجبی چکار کردند .درست میگی اینها اهل تعارف نستند پس بدان زمانی هم نوبت شماها که .... را قاشق قاشق میخورید میرسد وناموستان ...
دوشنبه 5 مرداد 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به هر کی که میپرستید جواب نظرات اسید مهدی گربه بی حیا رو ندین...لوس شده دیگه
دوشنبه 5 مرداد 1388

ahn2009ir - تهران - تهران
بچه ها من تازه همین امروز عضو شدم. خیلی خوشحالم که بین شما دوستان هستم. برای اولین بار هم یک خبر این جا گذاشتم. یک خبر جدید. خبرگزاری ایرنا که دولتی هم هستش خبری نوشته که اخبار تمام خبرگزاریها را زیر سوال برده. نمیدونم حقیقت داره یا نه. خبرش اینبوده که تنها وزیری که عزل شده برای وزارت اطلاعات بوده و صفار هرندی از طرف رییس جمهور عزل نشده است. میتونید به سایت ایرنا سربزنید. اتفاقا خبرش هم از نوع خبرهای فوری هست. دوستتون دارم. خدانگهدار
دوشنبه 5 مرداد 1388

mamat - ایران - ایلام - دره شهر
تف به شرف احمدی نژاد رای دزد. من نمیدونم این اقا واسه ما چکار کرده که ادعا میکنه شهرهای کوچیک بهش رای دادن - بی شرف رای همرو دزدیده
دوشنبه 5 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
به به عجب یقه یقه گیریه خان ممه ای بچرخ تا بچرخیم تا حالا اینقدر بوی گندتون به مشامتون نخورده بود نههههههههههههههه؟ با صراحت به مموتی و خان ممه ای اعلام می کنم ایندفعه دیگه ری.......ین اژه ای هم برو پیش علی اکبری رگ اعصابتو بگیره برات
دوشنبه 5 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.