اعلام همبستگی با معترضان ایران با طومار سبز در پاریس - عکس

اعلام همبستگی با معترضان ایران با طومار سبز در پاریس

در روز شنبه 25 ژوئیه، پاریس نیز محل برگزاری تجمعی اعتراضی به نتیجه انتخابات ایران و اعلام همبستگی با معترضان در داخل ایران بود.

در این گردهم آیی که مقابل برج ایفل برگزار شد به گزارش خبرگزاری ها صدها نفر در آن حضور داشتند، طوماری به شکل پارچه ای سبز به طول بیش از یک و نیم کیلومتر به نمایش گذاشته شد که معترضان به نتیجه انتخابات، در تاکید بر اعتراض خود آن را امضاء کرده بودند.

رضا دقتی، عکاس سرشناس ایرانی (نفر دوم از راست) یک سر طومار سبز را در دست داشت

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
امروز به خاطره ایرانی بودنم افتخار می کنم. ندا جان تو رفتی اما یادت در قلب ما باقیست
یکشنبه 4 مرداد 1388

arash-s - انگلستان - لندن
با درود.تا وقتی پرچم ایران یعنی پرچم شیرخورشید نباشه,دنیا چطور بفهمه شما کجایی هستید,پرچم سبز خالی هم.پرچم عربستان هست.اگه هم عکس ندا را دست میگیرید.میدونید که ندا رای نداد.ما تغییر حکومت میخواهیم.نه موسوی . این هم بگم,. ان کسی که نامه سرگشاده نوشته برای اقای شهرام همایون.من دقیقا بر عکس شما فکر میکنم.ما داریم میبینیم,که مردم داخل ایران هم شعارهای جنبش ما هستیم و اقای همایون را میدهند.پس دروغ ننویسید که بخواهید رو مردم تاثیر بزارید.اما میدانیم که مردم باهوشتر از این هستند,. شمایی که به خودت میگی مهندس صادقی. مهندس بودن هم دلیل بیشتر فهمیدن نیست,. ما هستیم.زیر پرچم شیرخورشید.
یکشنبه 4 مرداد 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
درود بر ازادی خواهان
یکشنبه 4 مرداد 1388

م-محمدی - ایران - تهران
شاید وقتی دیگر..........!؟
یکشنبه 4 مرداد 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
ایول به جنبش سبزه ایرانیان در سرتاسر دنیا...داریم دیگه امیدوارر میشیم؛)
یکشنبه 4 مرداد 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
فقط اشک گویای راز دل ماست.زنده باد ایران و ایرانیان دلاور در سرتاسر پهنه گیتی.
یکشنبه 4 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
arash-s - انگلستان - لندن . دوست عزیز هر چند مطرح کردن این بحث های تفرقه انگیز تا رسیدن به دمکراسی در ایران موضوعیت ندارد ولی نشان شیروخورشید به قولی در دوره تیموریان و بقولی بر پرچم مغولانی که به نیشابور حمله کرده اند دیده شده و بقولی در دوره صفویان به نشانه حضرت علی و شمشیری که در دست آن است همان ذوالفقار و در فرهنگ امروزی نشان حکومت شاهنشاهی ایران است ولی با همه ارادتی که نسبت به حکوت شاهنشاهی ایران دارم امیدوارم پرچم آینده ایران نه آرم شیروخورشید داشته باشد و نه نشان الله
یکشنبه 4 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
https://www.youtube.com/watch?v=d1yi_x7kk_wfeature=relatedیه کم بخندید
یکشنبه 4 مرداد 1388

peymaneazad - ایران - تهران
واقعا تشکر می کنم از ایرانیان مقیم خارج که پا به پای ما اومدن وچراغ امید رو تو دل ما روشن کردن.کاری که هموطنای عزیز من انجام دادن نشان دهنده مسپولیت انسانی و افتخار همه ماست. دست تک تک شما رو به عنوان یک سبز پوش می بوسم.
یکشنبه 4 مرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
جای همه وطنپرستها دیروز در امستردام خالی بود. مرگ بر خامنه ای و احمدینژاد و جمهوری اسلامی تک تک اجرهای همه خونه ها و مغاره های امستردام پایتخت هلند را لرزوند. محمود ا.ن بچه قهوه چی از رو نمیری؟ بابا روتو برم!!!!
یکشنبه 4 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
arash-s - انگلستان - لندن. دوست عزیزم. هدف نهایی جنبش سبز این نیست که موسوی رو روی صندلی ریاست جمهوری بنشونه. این تنها یک هدف مقطعی است و برای بالغ شدن جنبش لازم است. من هم مثل ندا و بسیاری دیگه رأی ندادم ولی معتقدم در این مقطع زمانی باید باهم متحد باشیم برای به کرسی نشوندن حرفی که مخالف حرف رژیم اسلامیه. این یک گام کوچک ولی مؤثره. دلم می‌خواد جمله‌ای از اچ کینسلو را برای شما نقل کنم:. "من می‌خواهم یکبار دیگر، فقط یکبار دیگر، به جای برداشتن هزار گام انقلابی سرگشته و حیران، یک گام به سوی تکامل بردارم."
یکشنبه 4 مرداد 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
دوست من. young_boy - ایران - تهران . لینک فایلها رو در آخر میگذارم میتونی بگیریشون هر کدوم از ویدیوهایی رو که خواستی بگو تا برات آپلود کنم. امیدوارم بتونی بگیری و ببینی. در ضمن برای دیدنشون از برنامه QuickTime Player باید استفاده کنی که میدونم در دسترستون هست چون برای مدیا پلیر حجمش خیلی خیلی زیاد میشد. برام بگو که آیا تونستی بگیریشون و آیا اجرا شد یا نه. مخلص همه بچه های بامرام ایران هستم. همه لینکها و ویدیوها را قبلا چک کردم کار میکنن. https://www.sendspace.com/file/sl91r2. https://www.sendspace.com/file/5l8xx
یکشنبه 4 مرداد 1388

abbas55 - انگلیس - منچستر
دست همگی درد نکنه اما ... دولت ایران بی غیرت تر از این حرفها هستش
یکشنبه 4 مرداد 1388

arash-s - انگلستان - لندن
fanta - فرانسه - استراسبورگ. iran-azad - ایران - تهران. دوستان عزیز.این جوری نیست.نباید باز اشتباه کنیم,حکومت خامنه ای کارش به اخر رسیده و باید بروند.این هم خودشون می دانند,اما بعضی ها میخوان یک حکومت جدید اسلامی راه بندازن.ما میخواهیم حکومت جمهوری اسلامی برود,و بعد همه مردم انتخاب کنند چه حکومتی می خوان.فعلا پرچم ایران من,پرچم شیرخورشید هست.نه پرچم سیرک هندی.این پرچمی که کاوه اهنگر 480 سال پیش برای جنک با ضحاک در دست داشت.پس نگین سلطنت.پس خودتون را گول نزنید.ما هستیم. پیامبر من کورش بزرگ است. امام زمان من کاوه آهنگر است. بهشت من ازادی است.
یکشنبه 4 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
ما همه یک نداییم . مرگ بر دیکتاتور
یکشنبه 4 مرداد 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
به کوری چشم علی خامنه ای و مزدوران این رژیم سفاک امروز ایرانیان در سراسر دنیا با هم برای سرنگونی این رژیم مزدور اتحاد کامل دارند. مرگ بر خامنه ای . مرگ بر بسیجی و پاسدار مزدور. لعنت و نفرین بر روح خمینی دجال. پاینده باد اتحاد ایرانیان.
یکشنبه 4 مرداد 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
arash-s - انگلستان - لندن. من هم امیدوارم به زودی دچار تغییر اساسی رژیم باشیم. با شما موافقم که خطر یک نظام اسلامی جدید با شکل و شمایل جدید وجود داره. امیدوارم مردم هرگز اجازه چنین چیزی رو ندن و مطالباتشون کمتر از آزادی و دموکراسی نباشه.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Alexxx_sweden - سوئد - استکهلم
نترسین نترسین ما همه با هم هستیم. مرگ بر حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی. امیدوارم که خودشون به جون هم بیفتن مثل الان که دارن خودشون ریشهٔ خودشونو میزنن بر سر قدرت، چون این طوری مردم بی‌ گناه قربانی این مزدورا نمیشن. زنده باد ایران آزاد .
دوشنبه 5 مرداد 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
من هم این تظاهرات پاریس رو با تعدادی از بچه ها رفته بودم. فیلم و عکس هم گرفتم. حالا دست اندر کاران سایت راهنمایی کنن که چگونه به دستشون برسونم, ممنون میشم
دوشنبه 5 مرداد 1388

king_diaoko - ایران - ایران
درود بر ندا آقا سلطان و تمامی شهدا. فقط بچه ها تو رو خدا در مورد ترانه موسوی که زیر تجاوز این بی ناموسا کشته شد بیشتر اطلاع رسانی کنید. همه جا عکسشو کنار عکس ندا بزنید. مبادا این جنایت هولناک رژیم از یاد بره. مخصوصا بچه های اون ور.
دوشنبه 5 مرداد 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
درود بر شرف هر چی ایرانی با شرف. افتخار ایرانید..... .پایدار ایران و سربلند ایرانی
دوشنبه 5 مرداد 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
من هم این تظاهرات پاریس رو با تعدادی از بچه ها رفته بودم. فیلم و عکس هم گرفتم. حالا دست اندر کاران سایت راهنمایی کنن که چگونه به دستشون برسونم, ممنون میشم
دوشنبه 5 مرداد 1388

Green_Fighter - سوئد - سوندسوال
درود بر ایرانیان کشور دوست. مرگ بر گرگهای میش نما و هواداران ساده و شیطان پرستشان. ما همگی نداها و سهرابها هستیم و خواهیم ماند. به امید ازادی ایران و ازادیخواهان.
دوشنبه 5 مرداد 1388

Harold - ایران - تهران
تلویزیون ایران گفت تعداد شرکت کننده ها فقط 600 نفر بود! واقعا به همین راحتی دروغ به خورد مردم میدن 
دوشنبه 5 مرداد 1388

Iraniii - ایران - ارومیه
من پیشنهاد میکنم دیگه کلمه ی شهید رو برای این جانباختگان عزیزمون استفاده نکنیم.این عربا لیاقتشو ندارن که ما به این عزیزانمون صفت عربی بدیم
دوشنبه 5 مرداد 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
arash-s - انگلستان - لندن . هر سبزی پرچم عربستان نیست و هرکی سبیل داره بابات نیست. بیخود هم مردم رو متفرق نکن
دوشنبه 5 مرداد 1388

ir.sw - سو ئد - مالمو
گرد هم آیی تاریخی 5000 نفری ایرانیان استکهلم در روز شنبه 25 جولای 2009 . https://www.avangclub.se/. .
دوشنبه 5 مرداد 1388

arash-s - انگلستان - لندن
. mohsen- - انگلستان - لیدز . یادت رفت بگی هر گردی,گردو نیست,یه کلمه از مادر عروس,. هنوز در حدی نیستی که جوابت بدم,که از حرفهای من اینو گرفتی. **ma hastim**(با پرچم شیرخورشید)
دوشنبه 5 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
راه مبارزه با موتور سوارهای مزدور بسیجی با پنچر کردن چرخهای موتورها بوسیله پخش میخ و اشیاع میخ دار واشیاع پیش ساخته با میخ در خیابانها در روزهای اعتراض مردمی میتوآند سیستم کاری انها را فلج کند.لطفا از کسانی که راه کارهای مبارزاتی خوبی میدانند کمک کنند تا به ا ین جنبش کمک شود.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

dora - هلند - اسن
درود بر شرف هر چی ایرانی با شرف. افتخار ایرانید.... .پایدار ایران و سربلند ایرانی ma hastim**(با پرچم شیرخورشید)
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

victory73 - انگلستان - منچستر
درود بر ایران و ایرانی
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

nilo - ایران - کرج
مردم ایران آزادی خواهان ایران چرا یه کم فکر نمیکنید بابا موسوی هم یک فرصت طلبی مثل احمدی نژاد.ما آزادی ایران رو میخوایم نه موسوی نه احمدی .آزادی آزادی.
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

nasim_nana - فرانسه - استرازبورگ
سلام دوستان عزیز من در این مراسم با شکوه شرکت داشتم بسیار عالی بودبه قدری این طومار بزرگ بود وبه قدری ایرانی زیادبود که از این هم بستگی اشک توچشمای ادم حلقه میزدوهمه هم وطنان با دل وجون هر کاری انجام دادن تا این صدای بلندوهم بستگی به گوش احمدی نژادو ظلمش که هیچ به گوش دنیا برسه(عزیزان در ایران ما اگر در ایران نیستیم ولی این رو بدونید که اگر هر کاری بتونیم با دل وجون انجام می دیم)به امید روزی که طومار جمهوری اسلامی برای همیشه پیچیده بشه
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

koochegard - امارات - دبی
بگو اگر که به جایی نمیرسد فریاد کلام حق دم شمشیر میشود گاهی. بگیر دست مراآشنای درد بگیر نگو که چنین و چنان دیر میشود گاهی .
سه‌شنبه 6 مرداد 1388

nima_v - دبی - شیراز
نتیجه این همبستگی شما با مردم ایران انشاالله ایرانی سبز بدون احمدی نژاد- خون این جوانان پایمال نمیشود
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.