تحصن سه روزه در لندن

تحصن سه روزه در لندن

سایت گزارشگران :  در اعتراض به سرکوب و کشتار مرم ایران توسط رژیم جمهوری اسلامی و افشای جنایت­های این رژیم ضد انسانی و به منظور جلب حمایت مردم انگلستان از مبارزات آزادی‏خواهانه و حق‏طلبانه در ایران، سه روز در مرکز شهر لندن تحصن می­کنیم.
ما از همه آزادی‏خواهان و کسانی‏که سرکوب،شکنجه،بازداشت­های دسته­جمعی و کشتار به‏وسیله‏ی رژیمِ ارتجاعی جمهوری اسلامی را محکوم می­کنند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط دستگیرشدگان اخیر و تمام زندانیان سیاسی­ هستند، می خواهیم که در طول این تحصن به هرمدت زمانی‏که می‏توانند به صف ما بپیوندند تا حمایت خود را از میلیون‏ها زن و مردی که برای رهایی خود علیه رژیم ارتجاعی و پوسیده جمهوری اسلامی مبارزه می‏کنند، اعلام کنیم.
متحد و پیروز باد مبارزات مردم ایران
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی


زمان
جمعه ٢۴ جولای شروع از ساعت ۵ بعدازظهر تا ١۰ شب
شنبه ٢۵ جولای  از ساعت ١۰ صبح تا ١۰ شب
یک شنبه ٢٦ جولای  از ساعت ١۰ صبح  تا ۵ بعدازظهر و بعد راه پیمایی به سمت سفارت جمهوری اسلامی
 
مکان

میدان ترافال گار روبروی نشنال گالری
<st1:street><st1:address>Trafalgar Square</st1:address></st1:street>
نزدیکترین ایستگاه قطار:
Charing Cross
 
ـ اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران – انگلستان
ـ جنبشِ همبستگی با مبارزات در ایران- انگلستان
ـ سازمان زنان هشت مارس (ایران ـ افعانستان) ـ انگلستان

Ezhaq - ایران - تهران
تشکر
زنده باد ایران آزاد
متحد و پیروز باد مبارزات مردم ایران
سرنگون باد رژیم جمهوری دروغ گویه اسلامی
جمعه 2 مرداد 1388

irani1 - المان - هامبورگ
سند کتبی خیانت خامنه ای و وزارت کشور به ملت
https://www.pic-upload.de/view-2642683/2009-06-25_iran_letter.jpg.html
جمعه 2 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
زنده باد ملت ایران .مرگ بر دیکتاتور.
جمعه 2 مرداد 1388

mahnaz defa - انگلستان - لندن
من که حتما میرم
جمعه 2 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
از پای ننشینیم که دشمن نیمه جان است
پتیاره ی تازی همی چو زخــم مــار است
نابود بباید این ســـیه اژدهــــاک و دینش
آزادی بامـــــــــداد و سپیده در راه است
جمعه 2 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز

از پای ننشینیم که جان نیمه جان است
پتیاره ی تازی همی چو زخــم مــار است
نابـود ببایـد ایـن ســـــــــیه دین فـــــــــتنه
آزادی بامـــــــــداد و سپیـــده در راه است

ارمغان به هم میهنان مبارزم
جمعه 2 مرداد 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
به این میگن تحصن و اعتراض که در جهت سرنگونی رژیم آخوندی برگزار میشود نه اون مدلی که گنجی در امریکا برگزار کرد و فکر حفظ نظام برای رفسنجانی و خاتمی هست و فقط خواهان آزادی دوستان خودش هست. زنده باد ایران , ننگ بر خائنین
جمعه 2 مرداد 1388

rozi60 - انگلیس - لندن
من حتما میرم شما ها هم اگر لندن هستید بیاید.
جمعه 2 مرداد 1388

behzad london - انگلستان - لندن
بچه ها دستتون درد نکنه.
پاینده باشید.
درود بر شما.
جمعه 2 مرداد 1388

سید طاهر - ایران - تهران
خطاب به مدیر سایت ایرانیان جناب اقای مدیر محترم شما امروز بخاطر یک شوخی من حساب منو مسدود کردید من یکهفتس که در تالار عضو شدم و در نظراتم به هیچ احدی توهین یا اهانت نکردم فقط یکبار که به اقای موسوی مرگ گفتم بعدش استغفار کردم ولی شما اقای محترم خیلی از جاها نظر نیم خطی منو درج نکردید ولی فحشهای ناموسی دیگرانو بمن درج کردید من میدانستم که در نظراتم اگر به کسی کوچکترین اهانتی کنم چه برسه به فحش شما خیلی زودتر از این حرفا منو مسدود میکردید چونکه شما هم پشت اونا هستید در هر حال شما یک شوخی کوچیک منو امروز تحمل نکردید پس جای من بودید چیکار میکردید که مدت یکهفته زیر باران رکیکترین فحشهای ناموسی بودم که اگه بهر کسی در هر جایی داده میشد طرف دست بهر کاری میزد ولی من حتی یکبار هم جواب فحش کسی رو با فحش ندادم ( فحش ندادیم مسدود میشیم چه برسه بدیم) در هر حال این جور مسایل باعث میشه که من تو راهم محکمتر قدم بردارم و حالا میفهمم از گوگوش تا سروش یعنی چه زیرا این بنده خدا حرفایی زده که باعث خوشحالی اینجور ادمها شده اونم ادمهایی که دیگه چه عرض کنم ولش کن ... در هر حال من تمام کسایی رو که بهم فحش دادند براشون از خدا طلب مغفرت میکنم ... این حساب رو هم احتیاجی نیست مسدود کنید چون دیگه ازش استفاده نمیشه... مستدام و پیروز باشید ( از دو حال خارج نیست یا شما توسط اداره کل همکاریهای فرهنگی بخش خارجی وزارت ساپورت میشید تا هموطنان خارج نشین جایی برای خالی کردن خود با دادن فحشهای رکیک به نظام رو داشته باشند چونه مثل یه دعواست کسی که اول دعوا با فحش خودشو خالی کنه دیگه دست به سلاح نمیبره و یا اینکه تو سط ام ای شش تغذیه میشید در هر نوش جانتان ادمهای زرنگ یعنی این )
جمعه 2 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
خامنه ای خائن محاکمه باید گردد.
https://www.youtube.com/watch?v=fQ1Jo0hbUuo
جمعه 2 مرداد 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
https://www.youtube.com/watch?v=_D_ca3MYLCg
گوگوش هم مثل گنجی, سازگارا, مخملباف و ... خواستار آزادی دوستان در بند هست. و تلاش در جهت حفظ نظام و انحراف جنبش, نه در جهت سرنگونی رژیم ددمنش. مرگ بر شما باد, ننگ بر شما باد که دارید خیانت میکنید به این مردم. پیشنهاد میکنم یک بار دیگر ترانه ی شاهرخ را گوش فرا دهید که چه قاطع دو سه روز پس از آغاز جنبش آنرا سروده است
https://www.youtube.com/watch?v=s2iObmCbBPY
جمعه 2 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
خامنه ای خائن محاکمه باید گردد.
https://www.youtube.com/watch?v=fQ1Jo0hbUuo
جمعه 2 مرداد 1388

BBC - انگلستان - لندن
تشکر
فکر خوبیست.
جمعه 2 مرداد 1388

abiabi - انگلستان - لندن
من که این سه روز در لندن میرم و از تمام ایرانیان مقیم لندن خواهش میکنم که بیان به این تحسن در لندن ملحق بشن . ( زنده با ایران و ایرانیان وطنپرست ) و مرگ بر خامنه ای و احمدی نژاد ( و درضمن به این سید مهدی بگید اینجا کامنت نزاره چون این سایت مال ایرانیان است )
جمعه 2 مرداد 1388

biston - امریکا - اورلاندو
درود به هموطنان عزیز!
طرز ساختن میخ چند پهلو برای مبارزه با موتور سواران.
این فیلم را نگاه کنید. https://zardos.mine.nu/
پیروز و موفق باشید!
جمعه 2 مرداد 1388

mahnadi - هلند - هارلم
دوستا ن عزیز داخل ایران تلاشهای شما بی ثمر نیست در مورد برق دلیل خاموشیهای پراکنده در تهران خبرگزاری حکومتی مهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دلیل برخی خاموشیهای پراکنده در سطح تهران را مشکلات جزئی نظیر فرسودگی شبکه ها عنوان کرد. سعید مهذب ترابی گفت: با افزایش گرمای هوا مصرف مشترکان به طور طبیعی بالا می رود و گرمای هوا نیز محدودیتهایی را به لحاظ فنی برای ظرفیت تاسیسات صنعت برق ایجاد می کند؛ به این معنا که راندمان نیروگاهها به طور طبیعی کاهش می یابد. در این صورت، ممکن است خاموشیهایی به صورت پراکنده و جزئی در سطح شهر ظهور کند. مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق تهران بزرگ افزود: به دلیل افزایش مصرف، تقاضای ما از مردم این است که در یک ماه آینده با صرفه جوییهای خود پایداری بیشتر شبکه سهیم شوند. این هم بهانه های من درآوردی برای اینکه نمیخواهند مبارزات مدنی ملت را بپذیرند پیروز ملت ایران راه جانباختگان آزادی پررهرو نافرمانی مدنی -اعتصبات سراسری -تحریم صداوسیمای ابلیس وکالاهای چینی ودولت روسیه روسیاه
جمعه 2 مرداد 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
تاریخ فرهنگ کوچه و بازار سرزمین ایران همیشه حاکی از وقایعی جذاب بوده است . از آنجمله معرکه گیران خیابانی ازدستهء پرده دارها و زنجیر پاره کنها و معرکه گیرهاپی که همیشه مردم را سرکیسه میکردند که مار شاخدار نشون مردم بدن که هیچوقت هم این اتفاق نمیفتاد چون درست سر بزنگاه آجان محل سر و کله اش پیدا میشه و بساط بهم میخورد و معرکه گیر که دقایقی قبلش پولها راجمع کرده بود میزد بچاک . حالا حکایت اکبر گنجی و همپالکیهای خاپن و وطنفروششه که مدتی تو آب نمک شکنجه و زندان خوابوندنش و سر و صداش گوش فلک را کر کرد وهیچکس هم نفهمید عکسهای این جناب در حال موت طبیعی بوده یا قلابی ... بعدهم از آب نمک آوردنش بیرون و یک واکس درست و حسابی بهش زدن و بابودجهء کلان و سلام وصلوات از زیر آینه قرآن ردش کردن و صا ف گذاشتنش تو فرود گاه لوس آنجلس و یه خرده یه خرده کردنش تو هرچه نه بدتر مردم تا توان نفس کشیدن در موقع اعتراض رانداشته باشن تا روزی که حکومت شیطانی دزدان و غارتگران مال و جان و ناموس ملت کفگیرشون خورد ته دیگ جلوی سازمان ملل بساطشو پهن کنه و یه عده ساده لوح و فرصت طلب را دورایشون گردآوری کنند و نمایش مسخرهء دموکراسی از نوع آخوندیشو معرکه گیری کنند و خون جوانهایی را که در طول سی سال حکومت ننگین اسلامی در زندانها وسنگفرشهای خیابان و چاله های سنگسار و پایه های دار برزمین ریخت را براحتی پایمال کنند . مقابله با فروش رایگان تمامیت ارضی و منابع ملی و تاراج ثروت ملی و رواج فحشا و فساد وبفقر کشاندن ملت را بطرفت العینی بر باد بدهند و دهن کجی منحوسی به خانوادههای داغدار این مرز و بوم کنند . فسیلهای وطنفروشی که نشخوارشان همیشه از پاره استخوانهاپی است که اربابان بیگانه شان جلوشان پرت میکنند واینان دم میجنبانند اینک پرچمدار آزادی برای ملت ایران شده اند تا بار دیگر خمینی دیگری بر کرسی شقاوت بنشانند . انگار بارفتن احمدی نژاد و آمدن موسوی قانون ولایت مطلقه ء فقیه باتمام قوانین عصر حجریش از بین خواهد رفت و ایران گلستان میشود . این مردک همان به که در زندان بدرک واصل میشد ( گرچه همه چی ساختگی ونمایشی و کار وزارت اطلاعات بود ) تا اینکه امروز که جوانان ما در برابر استبداد و دیکتاتوری مذهب لجن مالیده ای چون اسلام و شیعه ء ام الفساد ایستاده و خواهان برکناریش شده و با نثار خون خویش آزادی را طلب میکنند بایستند و مطالبات جوانان غیور ما را در حد تعویض رییس جمهور تقلیل دهند . بازی دیگری را که حکومت آگاهانه شروع کرد و بوسیلهء خاپنین و وطنفروشان جیره خوارش همانندسردمداران این معرکهء‌خیابانی نظیر حکاک و گنجی و میلانی و....سگ و سگتوله های دیگر بنفع ماندگاری ولایت فقیه ادامه می دهد .ناگفته نماند ثروت مجتبی خامنه ای که فقط یک قلم آ ن یکصد و شصت میلیارد یورو در حساب انگلیسش خوابانده برای چنین روزهاپی بوده است تا تسلسل ولایت رابا جانشینی خودش حفظ کند .
ایران یکی از بزرگترین کشورها در پرورش و صادرات خاپن و وطنفروش در طول تاریخ بوده است و با ورود اعراب وحشی آدمخوار بسر زمینمان این پرورش و صادرات آغاز شد و هنوز ادامه دارد .
لعنت تاریخ بر وطنفروش و خاپن و نا دانهایی کن ندانسته آب به آسیاب دشمن وطن میریزند و همیشه مشگلساز ایران و ایرانی بوده اند.
زنده و پیروز باد جنبش خودجوش آزادیخواهانهء جوانان سلحشور ایران زمین .
جمعه 2 مرداد 1388

borj - ایران - بوشهر
امروز ساعت 18 یک هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت اریا مهر تو مشهد سقوط کرد.16 نفر کشته و دهها تن زخمی.
جمعه 2 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.