مهدی سحرخیز:دنده های پدرم را در بازداشتگاه شکسته اند

مهدی سحرخیز:دنده های پدرم را در بازداشتگاه شکسته اند

رادیو فردا : بر پایه گزارش های رسیده، ماموران امنیتی جمهوری اسلامی دنده های عیسی سحرخیز، مدیرکل مطبوعات داخلی ِ ایران در دولت محمد خاتمی را در بازداشتگاهی که محل آن هنوز روشن نیست، شکسته اند.
مهدی، پسر آقای سحرخیز، در گفت و گویی به رادیو فردا، می افزاید: پدرش، در تماس تلفنی کوتاهی با اعضاء خانواده خود، با اشاره به این خبر، از آن ها خواسته است که علیه شرکت «نوکیا» اقامه دعوا کنند.
آقای سحرخیز گفته است که ماموران امنیتی جمهوری اسلامی، با بهره گیری از فن آوری هایی که این شرکت فنلاندی به حکومت تهران فروخته، موفق به ردیابی و بازداشت انبوهی از کسانی در ایران شده است که به آن چه «تقلب آشکار» در انتخابات 22 خردادماه گذشته می خوانند، اعتراض دارند.

zibatarindokhtar2002 - ایران - تهران
مرگ بر دیکتاتور
جمعه 2 مرداد 1388

zibatarindokhtar2002 - ایران - تهران
لباس شخصی ببین با دشنه آمد/ به خونم تشنه آمد/ به هرکس ضربه ای زد در کما رفت/ بگو رایم کجا رفت؟؟
جمعه 2 مرداد 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
مادر نوکیا رو نوازش دادم من
جمعه 2 مرداد 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
لعنت بر احمد ابریشم چی
با ان ظاهر و زبان ریاکارانش
مردک هوس باز کثیف
جمعه 2 مرداد 1388

aghozdar - ایران - تهران
با تحریم خرید گوشی نوکیا مزد زحماتش را کف دستش بزارید
جمعه 2 مرداد 1388

سنگ سبز - انگلیس - شفیلد
مرگ بر نوکیا / مرگ بر دیکتاتور
جمعه 2 مرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
من خودم نوکیا دارم ولی این جور مطالب را که میخونم از دستگاهی که خریدم پشیمون شدم..خیلی دوست دارم بدونم چه جوری به این شرکت که با پول مردم ما تکنولوژی سرکوب را فروخته مبارزه کرد..واقعا که درسته از هر چی چشم آبی باید هزر کرد.
جمعه 2 مرداد 1388

ayapir - اتریش - وین
حالا بینیم ایرانی های خارج از کشور چطور با این اقدام مبارزه میکنن!!!!!!!!!!. یکی ازهمین متن های خوشگلی که برا همدیگه مینویسیم رو برای مردم دنیا بنویسیم تا اینها رو خوب بشناسن و با اینکار تو دهن نوکیا و زیمنس بزنیم.خیلی ساده است:یک متن اعتراض امیز شسته رفته رو مینویسی(هماهنگی و همفکری با دوستانی که اگاهی و قدرت نگارش بالایی دارند)بعد پول یک روز نوشیدنیت رو میده برا کپی و بعد روزی بیست تا سی تا چهل تا از این برگه ها رو پخش میکنی و بعد از یکی دو هفته میبینه چه حیثیتی از نوکیا به - گ- باد رفته!!!!!!!!!
جمعه 2 مرداد 1388

rashad-sam - هلند امستردام - امستردام
جه غلتها !!!!!!!!!!!!!!
جمعه 2 مرداد 1388

soksok - ترکیه - استانبول
ای انسان ھای آزاده!
شما که عش قتان زندگیست،
شما که خشم تان مرگ است!
مردم ایران، علیه قھر و سرکوب وحشیانه سی ساله رژیم به پا خاسته اند. ما نیز سھم خود را در این مبارزه ادا
کنیم. در تداوم مبازره مشتر کمان، صدا یمان را فریادی سازیم و آن را به گوش جھانیان برسانیم.
زمان: ٢۵ ژوئیه ٢٠٠٩ ، ساعت ١۶ تا ١٨:٣٠
فرانکفورت ،(Römerplatz) مکان: رومر پلاتس
کمیته ھماھنگی
جمعه 2 مرداد 1388

hanivan - سوئد - مالمو - سوئد - مالمو

دوستان ساکن اسکاندیناوی لطفا در مراسم دو سمبلیک 25 ژولای از سفارت ایران تا مجلس در کپنهاک(از دیکتاتور تا دمکراسی) شرکت کنید.همه ما باید احساس مسولیت کنیم.
جمعه 2 مرداد 1388

irani1 - المان - هامبورگ
سند کتبی خیانت خامنه ای و وزارت کشور به ملت
https://www.pic-upload.de/view-2642683/2009-06-25_iran_letter.jpg.html
جمعه 2 مرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
دوستان درمورد دنده شکستن یادم رفت بهتون بگم . این بسیجی ها یا لباس شخصی هایا ... ی نامرد یک شگرد خاص داشتن مخصوصا برای افراد قد بلند و انهم ضربه زدن با ته باتوم به روی دنده ها (پهلو نزدیک زیر بغل و قلب ) بود و دیگری به استخوان نازک شانه که سرخرگ اصلی و بزرگ بدن زیر اونه . خیلی مواظب باشید چون اگر استخوان شانه بشکنه و اون سرخرگ پاره بشه که به لقاالله می رید . و برای دنده ها وقتی دنده می شکنه نمی شه مثل دست یا پا جاش انداخت یا گچش گرفت و دردش هم زیاد محسوس نیست و حتی شاید نفهمید که شکسته و فقط موقع نفس کشیدن تیربکشه و باید خود بخود خوب بشه که البته تا خوب بشه نفس ادم بالا نمی یاد و مجبوره استراحت کنه . اینا همه اموزش دیده اند . من از انجایی که مادرم دکتره و حدود 9 نفر مسدوم نزیک خونمونو مخفیانه به دکترهای اشنا معرفی کردیم اینو می گم که همگی دچار شکستگی دنده بودند و یکی دومورد شانه که خداروشکربه سرخرگ اسیب نرسیده بود اگرقدتون از طرف خیلی بلند تره مواظب کلبه هاتون هم باشید چون اونها ضربه به کلیه می زنند اتقاقی که برای خود من افتاد .موفق و پیروز باشید.
جمعه 2 مرداد 1388

n.shina - المان - المان
من مطلب پاچه خوری نوکیا را قبلا شنیده بودم.
بهترین کار اینکه از خرید گوشیهای نوکیا خودداری بشه.ودر صورت امکان پس داده بشه.عوضیهای اشغال
جمعه 2 مرداد 1388

ashka - فرانسه - پاریس
وقتی که به این آقایان عرض می کردیم که خدمت به نظام فاسد خیانت به مردم است، می فرمودند برای مردم کار می کنیم نه نظام. وقتی می گفتیم در سیستمی که در راس آن ولایت کثیف اسلامی است مجبورت می کنند مزدور باشی، می گفتند توکلمان به خداست، اگر به او توکل کنی خودت حافظت خواهد بود. گفتیم آقایان در این مرداب یا فرو می روی و یا خلاصی می یابی، جواب می دادند نیلوفری شوید شناور بر سطح مرداب که آن را زیبا و پرفایده سازد. گفتیم در کلام شدنی است اما در عمل چیز دیگری است. گفتند سعه صدر می خواهد و صبر. جوان هستید و پرشور و از نعمت صبر بی بهره. گفتیم پس تکلیف شرافت چه می شود؟ غیرت؟ این ها بیشتر محتاج شور و بی پروایی اند تا صبر. پاسخ دادند سرهای پرشور و دلهای ناشکیبا در گورستان خوابیده اند. گفتیم پس ما می رویم. به جایی که شور و اشتیاق ما را انگیزه خوانند. به دنیایی که جوان ها را بها می دهند. به آن سوی دنیا، مکانی که جوانان ثرمایه های واقعی جامعه اند. گفتند دست خدا به همراهتان. از رفتنتان خوشحال نخواهیم شد اما جلویتان را هم نخواهیم گرفت. خواستیم به آقایان هشدار دهیم، در دل گفتیم نصیحت کردن به این جماعتی که بزرگترین افتخارشان به موی سفیدشان است، بی فایده است. پس به ناچار راهی غربتی شدیم که خوشی و ناخوشی اش هر دو برایمان تلخ بود. که حتی در خوشی هایش هم بی حضور عزیزانمان خوش نبودیم.
چرخ روزگار چرخید و سرانجام همان گونه که ما جوانان خام پیش بینی می کردیم، آقایان دچار گرداب ساختگی این مرداب شدند. و در این گرداب صد البته نمی توان روی آب شناور ماند. پس ناچار شدند همانی که هستند، خود را نشان دهند و نتیجه این شد که می بینیم. حال با همان موهای سفید دربند می افتند، شکنجه می شوند، کشته می شوند و در این بین امیدشان نه به خداست، نه به خدمات درخشان چند ده ساله شان به این نظام، نه به توکل شان، نه به صبر و سعه صدرشان. تنها به یک چیز است: شور و بی پروایی همان جوانان خام
جمعه 2 مرداد 1388

albalo - انگلستان - لندن
80درصد کسانی که در ایران از گوشی موبایل اتفاده میکنند نوکیاست.باید تحریم کنند وکسی از نوکیا خرید نکنند
جمعه 2 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
شنبه سوم مردادماه ساعت چهار بعدازظهر میدان ونک همگام با مردم جهان برای آزادی ایران اجتماع میکنیم. همه باید بمیدان ونک بیایند. فرج و آزادی نزدیک است. خونها بزمین میریزد، اما نسلهای آینده خواهند فهمید که چه خائنینی در این سرزمین تاخت و تاز میکردند.

مردم بلند شوید حماسه دیگری بیافرینیم
فریاد میزنیم ، دیکتاتور خانه ات ویران باد

در انتظار حضور سبزتان هستیم
فقط اطلاع رسانی کنید
جمعه 2 مرداد 1388

dokhteiran - دانمارگ - وایله
مرگ بر نوکیا
جمعه 2 مرداد 1388

farhad_uk - انگلیس - - لندن
من نوکیا دارم انقدر نگین مرگ بر نوکیا میوفته میشکنها بگید مرگ بر علی چلاق
شنبه 3 مرداد 1388

cracker13 - ایران - تهران
همین امروز اگر نوکیا-زیمنس بخواهد می‌تواند پانصدهزار License دستگاههای شنود موبایل که به حکومت فروخته است را لغو نموده و این سیستم که آشکارا در خدمت سرکوب آزادیخواهان است را از کار بیاندازد.
سرویس و خدمات نرم‌افزاری سیستم شنود توسط نوکیا-زیمنس از خارج از کشور تامین می‌شود، هر لحظه که نوکیا-زیمنس پشتیبانی نرم‌افزار را مسدود کند سیستم شنود در ایران بلافاصله تعطیل خواهد شد.
پس وظیفه مهمی به دوش ایرانیان عزیز مقیم خارج هست تا با روشنگری و یا در صورت نیاز اعمال فشار منطقی، زمینه برچیدن سیستم جاسوسی بر علیه هموطنان را فراهم کنند.
شنبه 3 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.