کشته شدن ۶ ایرانی در عراق در اثر تیراندازی به کاروان زائران ایرانی

کشته شدن 6 ایرانی در عراق در اثر تیراندازی به کاروان زائران ایرانی

نیروی انتظامی ایران می گوید در یک حمله تروریستی به یک کاروان مسافران ایرانی در داخل خاک عراق شش نفر کشته و ۳۰ تن مجروح شدند.

غلامرضا رضاییان, رئیس پلیس مهاجرت و اتباع خارجی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت که نیمه‌شب چهارشنبه کاروان مسافران ایرانی به شهرهای مذهبی عراق پس از خروج از خاک ایران و در مسیر خود از نقطه مرزی خسروی به طرف شهر بغداد، هدف تیراندازی تروریست‌ها قرار گرفتند.

بنا به گفته سرهنگ رضاییان در جریان این حمله شش نفر کشته و ۳۰ تن مجروح شده‌اند. به گفته وی مجرحان این حادثه هم اکنون در بیمارستان‌های عراق تحت درمان هستند.

بنا به گزارش خبرگزاری‌ها اتوبوس حامل مسافران ایرانی در استان دیاله عراق در منطقه امام ویس در ۱۱۰ کیلومتری شمال‌شرقی بغداد در کمین مهاجمان قرار گرفت و به رگبار گلوله بسته شد.

یک شاهد عینی به خبرگزاری شین‌هوآ چین گفته است که به هنگام انتقال مجروحان حادثه، وضعیت برخی از آنها وخیم بوده است. در همین گزارش آمده است که نیروهای امنیتی عراق بلافاصله محل را به محاصره خود درآورده و کار جستجو و پیگیری مهاجمان را آغاز کردند. پس از این آمبولانس‌ها و نیروهای امدادی مجروحان را به بیمارستان‌های نزدیک محل حادثه منتقل کردند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را قبول نکرده است اما در حملات مشابه که آخرین آن اردیبهشت ماه گذشته در شهر کاظمین روی داد، گروه‌های تندرو که خود را سنی‌مذهب معرفی می‌کنند مسئولیت چنین حملاتی را بر عهده گرفته بودند.

palmera - ایران - اصفهان
حالا بیا و به این ملت خرافاتی ثابت کن که بابا به خدا امام حسینم راضی نیست که تو این شرایط هرج و مرج شما برین زیارتش. ای خدا تا کی باید از حماقت این مردم زجر بکشیم؟
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

lonyir - بلژیک - مل
حقشون بود
می خواستن نرن کسی که تو این شرایط می ره باید پی همه چیزو به تنش بماله
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
خدا رو شکر.هر چه بیشتر از این عقب افتاده های خرافاتی به هلاکت برسند به نفع اینده ملت و کشورمان است.اینها برای فرهنگ ما مثل سم هستند .به تروریستهای عزیز پیشنهاد میکنم لطفا در صورت امکان تعداد بیشتری از این هموطنان نادان ما را به هلاکت برسانند تا جوانان ایرانی در اینده نفسی راحت از دست این عقب افتاده ها بکشند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
خود زیارت قبور اهل بیت مستحب است اما حفظ جان از اهم واجبات. پس عقل سلیم حکم می کند در این وضعیت عطای زیارت را به لقایش بخشید
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
خیابونهای تهران را نگاه کنید هر روزش کربلاست تا دلتون بخواهد مظلومتر ازامام حسین شجاعتر از عباس علمدار ستم کش تر از زینب رو میبینید تا دلتون هم بخواد لشکر یزید تا دندان مسلح شب و روز به مردم حمله میکنند و میکشند قبرستان بقیع را هم میتوانید در جاده خاوران ببینید یزید هم در بیت رهبری تکیه بر منبر خون زده دیگه دنبال چی میگردید دنبال خودت باش که یک عمره گمش کردی.(آره باباجون برو خودت رو پیدا کن).
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
ایا واقعا رواست که سهرابها و نداها در اه رسیدن به ازادی وطن کشته بشن و این هموطنان جون خودشون رو بیهوده در راه امامان ندیده 1400سال پیش از دست بدن و بقیه هم که زنده میمونن پولشون رو میریزن تو جیب بعثی های داخل و خارج از کشور به جای کمک و یاری هموطنان دربند و اسیرشون. چرا نمیرید دم زندانها وبازداشتگاه و ببنید اگر خوانواده ای که نان اورش اسیر دست این جانیان شده و به نون شبشون محتاج شدند کمک کنید این دلاوران برای رسیدن به ازادی برای شما و فرزندانتان جونشون رو کف دستشون گذاشتند اونوقت عده ای کاملا بی تفاوت به زندگی روزمره و سفر های زیارتی شون میرسن و ای کاش حداقل سالم با میگشتند.
دوستان اطلاع رسانی در این شرایط خیلی مهمه٫
فامیل و اشنایانتون رو از سفر به اماکن مذهبی منع کنید و بهشون توصیه کنید که به جای نذر در صندوق صدقات یا امامزاده ها بگردند و خانواده های محتاج مخصوصا کسانئ که درگیر وقایع اخیر شدند رو کمک کنند.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
دوستان کربلا بارها زمینش شخم زده شده و حتی به اب بستنش!من در حیرتم از جماعت نادان!!!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
aashkan - ایران - تهران

دوست عزیز من احساس شما را درک میکنم ولی دور از انصاف است ما هموطنمان را نفرین کنیم امیدوارم روزی ایران عزیزمان از خرافات ازاد شود
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

sorosh_godarzi001 - افغانستان - دیاله
خدارو صد هزار مرتبه شکر هرچه از این ا...ق های خرافاتی ب...بهتر باید بوسید اون دستی رو که این مذهبی های ا..را به .... به تمام مذهبی های ایران پیشنهاد میدم برن عراق به درج رفیع شهادت نایل بشن الهی آمین
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
غیر از شعاردهی روی پشت بام ها که هم در جریان انقلاب 57 و هم در جریان اعتراضات فعلی برای مقابله با سرکوب به کار برده می شود، اخیرا با گسترش شیوه ها ی اعتراضی، روش جدیدی توسط معترضین در تهران به کار برده می شود. در مناطق فرحزاد و جنت آباد، موتورسواران حین عبور از کوچه های باریک، اقدام به شعار دادن می کنند و از منطقه دور می شوند.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
به امید سرنگونی همه ی این ...پرستیها
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
aashkan - ایران - تهران
دوست عزیز من با نظرت مخالفم هرچی باشه هموطن ما هستند اما با اعتقادی متفاوت من امیدوارم به واقعیت پی ببرند به گفته مولانا (بدنبال خدائی باش که در دل هست نه در گل)
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

یاس سفید - کویت - کویت
با سلام خواهش میکنم با چه اسمی وارد این سایت از ایران بشیم
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
می خوان ثواب کنن با این پولها ، شکم چهار تا زن بی سرپرست رو سیر کنن . می خوان مظلوم گیر بیارن دورش بچرخن برن سر قبر ندا آقا سلطان . حالا خوبه که سی ساله دینشون یه حال اساسی بهشون داده و میده . ولی من فکر کنم این دفعه امام حسین جوگیر شده و خواسته ضربتی بیارتشون پیش خودش
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ایرونی - ایران - تهران
palmera - ایران - اصفهان
خوب گفتی کاشکی هموطنامون در این خصوص یه کم بیشتر فکر کنن .
aashkan - ایران - تهران
تو هم مثل آخوندا فکر می کنی عوض اینکه مشکل رو حل کنیم، همیشه تو فکر دور زدنشیم خیلی متأسفم هم از بابت کشته شدن هموطنام که به زندگیشون ارزش قائل نیستن و هم به تو که به هموطنات ارزش قائل نیستی.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
نوش جانشان.حالا بروید بهشت 72 هوری.قلمان در انتظار شما هاست.خرافاتی ها.اگر انها کاری از دستشان بر می امد برای خود کاری می کرند.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

maziar_toronto - کانادا - تورونتو
بهتر. ملت خرافاتی و عرب دوست
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

abbas55 - انگلیس - منچستر
خانه دشمن رفتن مردن هم داره
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
احسنت به این برادران سنی شیعه کش. انشاالله چند شیعه عزیز هم به سرعت چند سنی را به لقا الله متصل کنند و در این میانه با کم شدن شر چند مسلمان محترم دنیا آسوده تر شود.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
zorro.ir - ایران - تهران
aashkan - ایران - تهران افرین واقعا که این امت کی میخوان ادم بشن ؟ هر چی ه بهشون میگیم حالیشون نمیشه .دشمن پرستی تا کی؟
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
من نمیدونم این کارا یعنی چی.اخه مگه تیغ گذاشتن پشت گردن این ملت که تو این شرایط برن زیارت
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

albalo - انگلستان - لندن
اخه توی این بل بشو بودن اوضاع عراق که هیچ چیزش رو حساب نیست نه گارد امنیتی داره نه پلیس درستی.واقعا نمیدونم چرا جونشون دستشون میگیرن میرن تا کشته شند. همانطور که ما جنگ 8 ساله یادمون نمیره عراقی ها هم یادشون نمیره واز ایرانی ها خوششون نمیاد.تا به حال چندین مرتبه از این اتفاقات افتاده.کسی عبرت نمیگیره.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

somayeh1365 - ایرام - قزوین
سلام به همه دوستان موافقم اما هر چی باشه اونها هموطنان ما هستند این استدلال ما درست نیس
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
تا کی خرافات اسلامی؟؟شما که می گوئید امامان در بهشت سرگرم لهو و لعب با حوریان بهشت الله هستند!!!پس رفتن به زیارت گریه و شیون برای چه؟؟؟یعنی این جوانان جان باختند که این خرافات احمقانه تثبیت شود؟
امان از نااگاهی عامل اصلی پیروزی اسلام و ملایش.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

rozi60 - انگلیس - لندن
زورو-ایران.تهران
کاملا با نظرت موافقم گل گفتی دمت گرم!!!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
من نمی دونم این بیشعورها مجبورند برن عراق فردی را که 1300 سال پیش کشته شده زیارت کنند؟ خوب آدمی مسئول اعمال خودشه می خواستن نرن تا به دست اعراب وحشی کشته نشن.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
ادم نمی دونه خوشحال بشه یا ناراحت خوشحال برای اینکه چندتا امل تازی پرست مردن ناراحت برای اینکه هرچی باشن ایرانی اند ولی گمراه وخرافاتی در واقع باید ناراحت بود چون نمیشه همه مردم ایران بمیرن (تعداد زیادی)بخاطر جهلشون باید طرز فکرشونو عوض کرد یعنی روشنشون کنیم من تا اونجا که تونستم اطلاع رسانی کردم
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

sabzam - سوئد - آپسالا
خدا جای حق نشسته.اینها خانواده همون لباس شخصی ها هستند که پاداش کشتن مردم بیگناه فرستادن خانواده هاشون به کربلا بوده.بله این همان عاقبتی است که منتظر بقیشون خواهد بود.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

saraItaly - ایتالیا - رم
مقصر اصلی دولت بی کفایت کودتا است که نمی تواند امنیت شهروندان ایران را نه تنها در عراق بلکه در هیچ جای دنیا حفظ کند.دولت به هیچ وجه نباید با توجه به شرایط ناامن عراق ٬‌به شهروندان ایرانی ٬‌حالا چه کافر چه مسلمان ٬ اجازه سفر به عراق را بدهد .
یک شهروند ایرانی در هیچ کجای دنیا ٬ از پشتیبانی دولت ایران برخوردار نیست . چون دولت ضعیف خاصیتش باج دهی است . نمی تواند در برابر هیچ کشوری حتی عراق ٬ اقتدار به خرج دهد .چه برسد که حقوق شهروندانش را مطالبه کند یا حافظ منافع و جان و مالشان در آن کشور باشد.
به غیر از آن حاجی ها و سیدهای تروریست که با مریدانشان به صورت دسته جمعی برای انجام عملیات تروریستی وارد عراق می شوند ٬‌ شهروندانی که به عراق سفر می کنند اکثرا از سالمندان یا روستایی های عزیز هستند که سالها آرزوی زیارت داشته اند و با چه بدبختی پولی فراهم کردند تا به زیارت بروند نمی شود آنها را به دلیل اعتقادشان سرزنش کرد. باید بدانیم که حاکمیت نقش بسیار اساسی در رفتار مردم یک جامعه ایفا می کند. ببینید ما چطور برای جان هموطنانمان ارزش قائل نیستیم . و می گوییم چه بهتر !!!دقیقا همانطور که حاکمیت دیکتاتور مآب ایران برای هیچ یک از هموطنان چه سهراب و ندای عزیز و چه آنان که در عراق کشته شدند ٬‌کوچکترین ارزشی قائل نیست .
آنها را نفرین کرده یا می گوییم بهتر است بمیرند. عجب !‌اینها هم ایرانی اند
دقیقا بدون آنکه بخواهیم در همان جهتی که حاکمیت می خواهد٬ می اندیشیم و عمل می کنیم .
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
این مطلب را بخوانید:

من دبیر یکی از دبیرستان های نیویورک هستم، چند روز پیش یکی از دانش آموزان دبیرستان ما در اقدامی نادر بر سر موضوعی رودروی مدیر ترسناک مدرسه ایستاد و وقتی نتوانست به خواسته اش برسد، یکی دیگر از دانش آموزان به او گفت «بیا به روش ایرانیها با او برخورد کنیم.» و منظورش این بود که بیا در مقابلش اعتراضی را سازماندهی کنیم. به همین سیاق الان آنها هر چیزی را که قصد تغییرش را دارند «ایران»ش می کنند و کلمة «ایران کردن»- دست کم در این گوشه از جهان- به معنی «ایستادگی در برابر قدرت» به عنوان یک فعل درآمده است. این تحول برای من- به عنوان یک دبیر- بسیار مثبت و امیدوارکننده است چرا که به سختی می توانم دانش آموزانم را وادار کنم که به آنچه در جاهای دیگر دنیا اتفاق می افتد توجّه کنند. نکته اینجاست که حتی این دانش آموزان که خیلی کم اخبار را دنبال می کنند کلمة «ایرانی» را مترادف با شجاعت می دانند و من هم شخصاً با آنان موافقم و آرزو داشتم که از این میزان پایمردی برخوردار بودم و نهایت تحسین و احترام خود را نسبت به مردم ایران ابراز می کنم.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ایرونی - ایران - تهران
saraItaly - ایتالیا - رم
گل گفتی هموطن گرامی عالی بود.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

newyork - امریکا - نیویورک
بهتر
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
99 درصد از این جمتاعتی که مثلا به زیارت میرند فقط به خاطر شهورت و ریا و راحت کلاه برداری کردنه ولی دیگه گذشت اون زمون که حاجی یا کربلایی واسه خودش عظمتی داشت به هرکی میگفتی حاجی حال میکرد الان به هرکی بگی حاجی بهش برمیخوره سریع میگند حاجی باباته یا بابا بزرگته.واقعا انصافه تو مملکتی که بیش از 15 میلیون زیر خط فقر داره پولای بی زبونو ببری بریزی تو جیب این عربای کثیف تازه بدترین اهانت هم به ایرانیان میکنند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

mohsen40 - اسکاتلند - گلاسگو
از کرامات سپاه پاسداران هرچی بگیم کم گفتیم برای منحرف کردن اذهان عمومی سقوط هواپیما و انفلانزا خرکی و گشته شدن زوار والخ اگه جواب نده آخر سر میگن مقام معظم رهبری باردار شدن بخاطر جنین هم که شده مرگ بر دیکتاتور نگین
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

حامی موسوی - ایران - تبریز
خدا رو شکر باز چند نفر از بی مخهای خرافاتی کم شد
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
ادم نمی دونه خوشحال بشه یا ناراحت خوشحال برای اینکه چندتا امل تازی پرست مردن ناراحت برای اینکه هرچی باشن ایرانی اند ولی گمراه وخرافاتی در واقع باید ناراحت بود چون نمیشه همه مردم ایران بمیرن (تعداد زیادی)بخاطر جهلشون باید طرز فکرشونو عوض کرد یعنی روشنشون کنیم من تا اونجا که تونستم اطلاع رسانی کردم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گرامی! خانه از پای بست ویران است
تازی پرستی که شاخ و دم نداره به ویژه در این زمان که در کشور خودمان آشوب از دست تازی و تازی پرستی است این ایران ستیزی است و اینها تازی پرست هستند که دست به چنین کارهایی مانند بازدید مردگان تازی میزنند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

irani1 - المان - هامبورگ
lonyir - بلژیک - مل
دقیقان.بابا من که گفتم مکه ومدین ومسجد وکوفت و زهرمار کور میکنند ولی شفا نمیدهند.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

kambizdolatkhah - ایران - اصفهان
palmera - ایران - اصفهان
من با نظرت موافقم
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
تقصیر – تقصیر کارخانه پژو است و تقصیر سنی های عرب و کردهای شمال عراق نیست - این تروریست ها مخالف کارخانه ماشین سازی پژو هستند و زوار ایرانی هم قربانی ماشین پژو شدند
تروریست ها می گویند که امامان و زوار عربی همه با شتر در حرکت بودند چرا ایرانی ها باید با ماشین سواری ساخت کافران به زیارت بیایند - چند نفر سرنشینان زوار ایرانی که در پژو 206مورد حمله قرار گرفتند و کشته شدند روحشان مانند ماهواره ای دور حرم کربلا و بعد از کربلا دور کارخانه پژو میچرخد – حالا اگر زوار ایرانی سوار شتر بودند عرب های عراقی لاقل گوشت شتر را برای خوردن چند روزی داشتند

آدمیزاد نمی داند کی خواهد مرد یکی در بیمارستان یکی در رحم مادر یکی در تصادف با یک دوچرخه و حالا اگر سرنشینان پژو در عراق جان سالم بدر میبردند شاید در ایران در تصادف با یک کامیون بقتل میرسیدند و حالا شاید تحت عنوان شهادت در عراق دولت احمدی نژاد قدری پول به بستگان آنها بدهد
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
تا چشمشون درآید دیگه برای مرده پرستی به عراق نروند ،اگر راست می گویید منش امام حسین را در مبارزه با طاغوتهای زمان یاد بگیرید نه اینکه مردم را بکشید و بعد بروید به عراق برای مرده پرستی.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

iraneazad2008 - هلند - دلفت
به امید روزی که همانطور که ۱۴۰۰ سال پیش اسلام محمدی رو زوری آوردند همانطور هم بیرونش کنند ( ما ایرانیها مردم خوش استقبال و بد بدرقه هستیم) دیگه دین هیچ جایگاهی پیش ما نداره...
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
خاک عالم بر سر تمام کسانی که از کشته شدن هموطنانمان خوشحالند!
اقاسلطان و اعرابی مسلمان بودند!مسلمان.
جمعه 2 مرداد 1388

raana8888 - ایان - تهران
چه عالی!
شنبه 3 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.