سرودی قدیمی , تصاویری جدید - ویدیو

ahb51 - آلمان - هانوفر
وارد سایت گوگل شوید و این جمله را برای جستجو ahmadinejad is Not my president تایپ کنید. اگر چند هزار نفر اینکار را انجام دهند، هنگام تایپ نام احمدی نژاد این جمله جزو پیشنهادات گوگل ظاهر می شود. هرچقدر تعداد افرادی که این جمله را تایپ کنند بیشتر باشد این پیشنهاد بیشتر در صدر پیشنهادات قرار می گیرد - این کار مهمه، جدی بگیرید، حتا در یاهو هم این عبارت رو جستجو کنید لطفا اطلا رسانی کنید
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

emam_zaman - بلزیک - گنت
یادش بخیر وقتی این سرود رو میساختیم..
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
من یک فکری به نظرم رسیده که از این طریق با هموطنانم در داخل ایران در میان میذارم.
به نظرم میاد که مردم ما برای کمتر اسیب دیدن ,گمراه کردن این مذدوران و نفوذ در اجتماعات خیابانی باید سعی کنند تا جائی که امکان داره ظاهر خودشون رو شبیه این لباس شخصیها کنند و از به همراه داشتن هر نشان سبزی پرهیز کنند در صورت امکان هم 2 نفری بر روی موتور در رفت و امد باشند که بتونند تلفنی شرایط رو به دیگران گزارش بدهند اگر امکان داشت حتی از یک شیئی شبیه بیسیم استفاده کنند اینها که همگی همدیگر رو نمیشناسند تا بیان تشخیص بدند کلی وقتشون گرفته شده و مردم بیشتر به اهدافشون میرسند.
در مورد خانمها هم برای اینکه کمتر بهشون شک کنند در تجمعها در صورت امکان یا از چادر استفاده کنند یا اینکه با حجاب کامل بطوری که تصور بشه شما از خانواده های خودی هستید و همچنین هیچ نشانی از رنگ سبز با خود همراه نداشته باشید.باور کنید باید مثل خودشون از پشت بهشون خنجر زد.لطفا این موارد رو برای دوستان و اشنایانتون هم عنوان کنید.هر ایرانی خودش میتونه یک رهبر باشه وما نمیتونیم در حال حاضر دست از مبارزه برداریم و منتظر یک رهبر باشیم.فقط خواهش میکنم بهم نگید که بیرون گود نشستم. خانوادم به جای من همراه شما هستند.حسرت بودن در ایران رو دارم.
به امید ازادی ایران و ایرانی
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
چقدر دلم میخواهد اکنون در ایران در کنار مردم مبارز بودم خداوند حافظ همه اینها باشد
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

biar - ایران - تهران
روشن فکران مسلمان کر و شعار ابلهانه مرگ بر ضد ولایت فقیه
سی سال است عده ای از مزدم نادان ایران مشت های خود را گره می کنند و محکم شعار ابلهانه احمقانه و کثیف مرگ بر ضد ولایت فقیه را تکرار می کنند بی آنکه بدانند معنی این جمله طلب مرگ کردن برای هموطنان شیعه و مسلمان خودشان است. افراد نادانی هم که خود را روشن فکر مذهبی می دانند و با نوشته و سفسطه های خود ..ز را به شقیقه ربط می دهند تا به دروغ اثبات کنند اسلام دینی انسان ساز است تاثیر مخرب این شعار کثیف را درک نکردند. اینان در طول سی سال گذشته حتی یک مقاله چند پهلو در رد این شعار ننوشتند. نتیجه اش را امروز می بینیم. عده افراد ..زاده شستشوی مغزی شده از بس این شعار کثیف را تکرار کرده اند که باورشان شده هر کس مخالف این پیر مرد نجس شیره ای بی آبروی علیل است باید بمیرد و به راحتی اسلحه به روی هموطنان ما می کشند و به مردم حمله می کنند. اینان حرام زادگان سنگ دل بی مغزی هستند که اندک مغز آنها را شستسو داده اند به آنها تلقین کرده اند که اسلام بهترین دین است و این علی شیره ای حافظ اسلام و هر کس که مخالف اوست باید بمیرد . این شعار ابلهانه و خونریزانه نیز تبدیل به ریتم موسیقی جنایت این جانیان شده. اگر این به اصطلاح روشن فکران مسلمان رابط ..ز و شقیقه در طول سی سال عمر جنایت بار این نظام خونریز سعی کرده بودند این شعار را حذف کنند امروز اینگونه شاهد شهید شدن هموطنانمان به دست نوکران حمرامزاده علی شیره ای نبودیم
https://www.rastaakhiz.blogspot.com/
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
خدایش این اهنگ بیشتر باعث میشه که بگم بیچاره شاه که حالا فهمیدید کی بیشتر ظلم میکنه و ادم میکشه.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

MOSSAVI - ایران - مرز پر گهر
کلیپ زیر را ببینید آهنگی انقلابی بسیار زیبا با تصاویر این روزها
https://www.youtube.com/watch?v=PRRkIqeLUhI
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
آقای خاتمی که امروز این گونه می خواهد سوار موج آشوب ها بشود، در زمان ریاست جمهوری خودش، منتقدان و مخالفانش را خشونت طلب و گروه فشار می نامید. مردم این گونه مسائل را فراموش نمی کنند. بنابراین بعضی ها مثل آن مورچه ای که گویا چند قطره باران بارید فریاد سرداد که دنیا را آب برد هستند و با صغری و کبری چیدن اعلام می کنند که نظام در بحران است. خوب است آنان با خدای خود نیز چند دقیقه ای خلوت کنند که اقبال مردم در انتخابات نهم و مجلس ششم به وی چگونه بوده است.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

amirhosein110ir - ایران - تهران
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر خامنه ای
درود بر احمدی
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
مرگ بر موسوی
مرگ بر موسوی

مرگ بر کروبی
مرگ بر کروبی

مرگ بر رضایی
مرگ بر رضایی
مرگ بر رضایی
مرگ بر هادی غفاری ، مرگ بر هادی غفاری ،
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

amirhosein110ir - ایران - تهران
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر خامنه ای
درود بر احمدی
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
مرگ بر موسوی
مرگ بر موسوی
مرگ بر کروبی
مرگ بر کروبی
مرگ بر رضایی
مرگ بر رضایی
مرگ بر هادی غفاری ، مرگ بر هادی غفاری ، مرگ بر هادی غفاری
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

Yek Aryaee - ایران - تهران
وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر و عمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند . پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند. و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند .
نادر شاه افشار
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

یاس سفید - کویت - کویت
با سلام خواهش میکنم این سایت تو ایران با چه اسمی باز میشه ازتون خواهش میکنم
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

dannni - سوئد - استکهلم
amirhosein110ir - ایران - تهران ...زنده باد جبهه جوانان سبز ایران . درود بر مردان مبارز داخل وطن موسوی خاتمی کروبی بهشتی نبوی حجارین نوری تاجزاده رفسنجانی واقعا مردم را تنها نگذاشتن وزنان شیردل شیرین عبادی زهرارهنورد شادی صدر وووووو مرگ بر رای دزها خائنهای به امانت مردم
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
amirhosein110ir - ایران - تهران
شماها هیچ خاصیتی ندارید جز صبح تا شب مرگ بر درود بر بفرستید. یعنی سوادتان بیشتر از این نیست. جیره خور دولت یعنی همین
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

BEHNAM... - ایران - تهران
مرگ بر حکومت اخوندی...چون این حکومت نه جمهوری هست نه اسلامی.که بخواهیم بگیم مرگ بر جمهوری اسلامی.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

abbas55 - انگلیس - منچستر
امیرحسین چی رو می خوای ثابت کنی تو هم فعلا از جیب دولت احمدی نژاد می خوری باش صبح دولت بدمد
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
amirhosein110ir - ایران - تهران
حالا خودمویم اعتراف کن چی بحت میرسه حتما لقمه چرب و نرمیه!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

elinaa - ایران - تهران
amirhosein110ir - ایران - تهران!!
داداش بسه واسه امروز خیلی شعار دادی خسته شدی . بقیه اش باشه واسه بعد . در ضمن این سایت های فیلتر شده حرامه . توش نیایین .. می دونی که احمدی نژاد از این کارها بدش میاد . برو و این شعارهاتو تو فارس نیوز و رجا نیوز و .. بده که تازه اونها یه چیزهای دیگه هم بهش اضافه می کنن و تیتر اولشون می کنن .
آره داداش تو سایت کفار نیا . آخه اینجا ازدحام زیاده خفه میشی ...
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

همای سعادتا - ایران - تهران
amirhosein11oir- تو دیگه از کدوم ط...ه اومدی زدی جاده خاکی؟ اصلا کی تورو توآدما راه داد ؟برو کنار همون ... هایی که دوسشون داری!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

farshid_köln - المان - کلن
amirhosein110ir - ایران - تهران
مرگ بر .....ت مفت خور...
مرگ بر احمدی کوتوله میمون
مرگ بر بسیجی های پشمالو
مرگ بر جمهوری ننگین اسلامی
مرگ بر مفت خور مثل تو
چیزی که در شلوار ماست هدیه به رهبر شماست.
به امید ازادی ایران.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

niloochi - المان - دوسلدورف
سیاوش ایرانی - ایران - ایران
جمع آوری اطلاعات در مورد شهدا و مفقودین
محسن سازگارا و محسن مخملباف با انتشار نامه ای از مردم خواستند به منظور تکمیل اطلاعات مربوط به "شهدا" و" مفقود شدگانِ " جنبش سبز، اطلاعات خود را به ایمیلی که به همین منظور تعیین شده makhmalbafsazegara@gmail.com
ارسال کنند.
بر اساس این اطلاعیه از مردم خواسته شده است در مورد شهدای کودتای اخیر، اطلاعات زیر را تهیه کنند:
1. عکس های شهید
2. نام، نام خانوادگی و نام پدر شهید
3. تاریخ تولد شهید
4. آدرس سکونت شهید
5. محل شهادت
6. روز شهادت
7. نحوه شهادت
8. نشانی اداره و یا محلی که شهید را به خانواده تحویل داده است.
9. روز به خاک سپاری شهید
10. نشانی مزار شهید
11. توضیح فشارهایی که از طرف حکومت به خانواده شهید وارد شده است.
در مورد مفقودین نیز خواسته شده است در صورتی که بیش از "دو هفته" از مفقودشدن آنها می گذرد، اطلاعات زیر به ایمیل مزبور ارسال شود:
1- عکس مفقود شده
2. نام، نام خانوادگی و نام پدر
3- سال تولد
4. آدرس سکونت
5. تاریخ مفقود شدن
6. نحوه مفقود شدن
7. آخرین باری که دیده شده
مخملباف و سازگارا در پایان این نامه با اشاره به اینکه "هراس از رسوایی بیشتر، حکومت استبداد را مجبور کرده است تا اعضای اصلی خانواده شهدا را در سراسر ایران تحت فشار و کنترل قرار دهند" از مطلعین، همکاران، اقوام، دوستان و همسایگان شهدا و مفقودین خواسته انددر تکمیل اطلاعات مربوط به شهدا به منظور پیگیری های ملی و بین المللی جنبش سبزبه آنان یاری برسانند.
خانواده های شهدا برای پایمال نشدن خون فرزندانشون سکوت نکند.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
amirhosein110ir - ایران - تهران
من تورو میشناسم و خیلی خوب میدونم که کی هستی. مطمئنا تو هم منو الان شناختی. پس بهتره دفتر دستکت رو جمع کنی بری جای دیگه بساط کنی ، در غیر اینصورت مجبور میشم با کمال تاسف و شرمندگی لوت بدم آقای امیرحسین.ح !!!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

ilaka - اتریش - وین
هر چی جواب این ابله ها را ندید بیشتر می سوزن وقتی جواب می دین یعنی این که ما به تو هم توجه کردیم . بگذارید امروز لقمه حرامشو بخوره اگه ما در روپا و آمریکا بی وطن شدیم و هزار و یک حسرت داریم عوضش این ها باید برن کشور های آشغالی که اجدادشون از آنجا آمده اند چون جای دیگه راهشون نمی دن نوبت غربت کشیدن شما ها هم می رسه
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

azadi - ایران - کرج
Nim Rokh - ایران - تهران
تو ترسو بودن خاتمی شک نکن چون اگر ترسو نبود در جریان کوی دانشگاه نسخه این نظام پیچیده شده بود و الان بلبل زبانی نمیکردی.
گفتی ((بحران نظام))شاید احتیاج به زمان بیشتری باشه ولی مطمئنا هر چقدر این زمان طولانی تر بشه عمق تغییرات و تحولات عمیقتر خواهد بود پس بهتره الان به تغییر رئیس جمهور و چند گاو و گوساله (بلا نسبت گاوها و گوساله ها)دیگه رضایت بدهند تا کل این نظام کثیف ملعون را حفظ کنند یادت باشه که انقلاب سال 57 با شعار تغییر نخست وزیر شروع شد بعدا تغییر حکومت شاهنشاهی مطرح شد یعنی خواسته مردم به مرور تغییر کرد. خودت دیگه بقیه اش رو حدس بزن.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

babk khormdin - ایران - تهران
امیر حسین 110 خائن .تو هم از ...عربهای هیچینداری بدبخت.اگه نمیدونی سید وسادات از کجا اومده و وارد ایران شده برو توی شجره نامه و تاریخ ایران قبل از حمله جد واباد خامنهای وسیدهای دیگه که الان دارن به منو تو حکومت میکنن بین که ما ایرانیها چند تا سید داشتیم.در میگن که سید اولاد پیغمبره.من که هر چی گشتم وخوندم دیدم که اصلا محمد پسر نداشته پس این همه سید از کجا اومده.تو اگه میدونی بگو که ما هم روشن شیم.فقط ... جواب نده یه چیز قانع کننده بگو اگه نه که خ..ه خون بگیر و لای دستاربابت باش.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

babak1 - ایران - مشهد
حرکتی جدی در آزادی زندانیان -بسیج عمومی برای رفتن به زندان -حالا که زندانیان را آزاد نمی کنند ما با حضور خود در زندانها -زندان را آزاد می کنیم
این حرکت حتی اگر عملی نشود حتی فکرش برای دولت کودتا دیوانه کننده است و تاثیر جهانی آن هم بی سابقه خواهد بود چرا که رهبران سبز -خانواده های زندانیان و تمام مردم اگر داوطلبانه بخواهند به زندان بروند حکومت را به لرزه می اندازد و دنیا را شوکه می کند -پس اگر می گویید آنها جاسوسند پس ما هم جاسوسیم چون هم فکر آنهاییم ما را هم زندانی کنید
لطفا بچه ها این موضوع را گسترش دهید حتی خبر آن هم حکومت را می تراساند متشکرم متحد باشید و اسیر ترفندها نشوید و اصل موضوع را گم نکنید
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
amirhosein110.irایران - تهران
مثل اینکه خیلی بهت فشار اومده . کم اوردی حسابی . نترکی فقط مراقب باش البته نگران خودت نیستم دلم شور محیط زیست رو می زنه از بوی گند ناشی از ترکیدنت
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

banoo - امارات - دبی
amirhosein110ir - ایران - تهران
--------------
بجه سوزنت قاطی کرده.....اینقدر سوتی نده...... به شرفت ..رد...
کرجه میدانم .. نداری...ذلت بباره تو روحت.....
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
جنست هنوز نرسیده یا بد بوده ؟!!!!نئشه جاتم نئشه جات قدیمی
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

eteraaz_2 - ایران - تهران
amirhosein110ir - ایران - تهران
کسی از ...انتظار نداره
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

TAAT - ایران - اردبیل
داریوش پادشاه ایران گوید:"به خواست اهورامزدا من چنانم که راستی را دوست می دارم و از دروغ بیزارم، من نمی خواهم توانا بر ناتوان ستم کند، همچنیین دوست ندارم که به توانا از کارهای ناتوان آسیب برسد. آنچه را که راست من آن را می پسندم؛ خواست خدا در زمین آشوب نیست ، که آرامش و نیکی و فرمانروایی خوب است. من دوست دروغگویان نیستم، در دل خود تخم کین نمی کارم، هر آنچه مرا به خشم آورد از خود دور می دارم....."
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

shablizim - انگلیس - لندن
farshid_köln - المان - کلن
فرشید جان قربون اون پنجه هات که اون کامنت رو با شعار آخرش تایپ کردی تقریبا یه ده دقیقه ای فقط خندیدم خیلی باحالی.بچه ها شعار امروز در اومد.((چیزی که در شلوار ماست هدیه به رهبر شماست))
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.