روزنامه هاآرتص : دوست ایرانی اسراییل شایعه استعفایش را تکذیب کرد

روزنامه هاآرتص : دوست ایرانی اسراییل شایعه استعفایش را تکذیب کرد

موضوع انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهور از سوی محمود احمدی نژاد مورد توجه رسانه های اسراییلی قرار گرفته است .

این رسانه ها با توجه به اظهارات مشایی درباره دوستی ایران با مردم اسراییل ، این اظهارات را در تاریخ 30 ساله حیات جمهوری اسلامی بی نظیر دانسته و معتقدند که انتخاب مشایی به سمت معاون اولی در عین حفظ مواضع شعاری احمدی نژاد علیه اسراییل می تواند دارای پیام باشد.

روزنامه اسراییلی هاآرتص روز گذشته با توجه به این موضوع خبر انتصاب مشایی به سمت معاون اولی و انتقادات اصولگرایان حامی احمدی نژاد از این انتخاب وی و سپس شایعه استعفای مشایی و تکذیب آن از سوی وبلاگ مشایی را مورد توجه قرار داده است.

این روزنامه در مطلبی با تیتر " دوست ایرانی اسراییل شایعه استعفایش را تکذیب کرد " می نویسد : " وبلاگ شخصی اسفندیار رحیم مشایی نامزد احمدی نژاد برای پست معاونت ریاست جمهوری خبرهای مربوط به استعفای خود را تکذیب کرد .در این وبلاگ آمده است که اخبار مربوط به استعفای مشایی از سوی دشمنان دولت است تا بدین وسیله چهره دولت را مخدوش کنند . "
(مشایی بعد از اظهارات جنجالی اش ، علیه اسرائیل موضع گرفت و نابودی آن را نزدیک دانست.)

هاآرتص نوشته است :" اعلام مشایی به عنوان معاون اول از سوی احمدی نژاد انتقادات شدیدی را از دوستان و متحدان احمدی نژاد در اردوگاه اصولگرایان روانه او کرده است . مشایی در سال 2008 در اظهاراتی اعلام داشت که مردم ایران دوست مردم اسراییل هستند . این اظهارات او با واکنش تند در درون دستگاه حاکمه ایران مواجه شد و بسیاری از اصولگرایان متحد احمدی نژاد خواستار استعفای مشایی شدند. مشایی در آن زمان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود .

منبع:عصر ایران
bij - المان - المان
صرفنظر از بی کفایتی احمدی نژاد و معاون او رحیم مشایی که سالیان سال است مثل روز روشن است، اما صرف واقعیاتی(هر چند سو استفاده سیاسی) که از دهان مشایی بگوش رسیده دلیل بر رد این نوع نظرات نخواهد بود. با توجه به کوته فکری و نظرات مقدس مابانه حاکمین و ایات عظام در مخالفت با پیش پا افتاده ترین حقوق مردم هرگز نمی توانیم بر واقعیات چشم پوشی کنیم، هر چند از دهان فردی چون رحیم مشایی بیرون اید!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
من فکر مى کنم که نوبت قربانى کردن احمدى نژاد فرا رسیده است از آنجاٸىکه ایشان حتى به دستور خامنه اى درباره عزل مشائى اهمیتى نداده و کماکان انتصاب ایشان را مثبت قلمداد مى کند این کمى غیر عادى به نظر مى رسد و چون امریه خامنه اى از طریق مجلس ابلاغ شده ممکن است طرح عدم کفایت رئیس جمهور مطر ح شود و با این حیله سیاسى احمدى نژاد را کنار بگذارند تا به زعم خود سر و صدا ها را خاموش کنند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
نگفتم اینها یهودیان مسلمان نما هستند؟
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
موضوع ایران و چیزهایی که در این مدت کوتاه اتفاق افتاده بسیار حیرت انگیزه! من به عنوان یک ایرانی زرتشتی باید بگم که بعد از تحقیقات زیاد در اینترنت از هم وطنهای تیز هوشم چند سوال دارم : اول اینکه ایا به نظر شما این دشمنی با اسرائیل تا این اندازه یکمی شک بر انگیز نیست؟اصولا ما نباید از خودمون سوال کنیم مگه اسرائیل با ما چه کرده؟یا سرنوشت فلسطینیها به ما چه ربطی داره؟چطور مردم فلسطین مظلوم هستند و مردم ازادیخواه خودمون اشوبگر! ایا در مورد سابقه یهودی بودن احمدی نژاد کسی تحقیقی کرده؟ در روز مناظره با موسوی انزجار احمدی نژاد از اسرائیل ایا به نظرتون خیلی ساختگی و اغراق امیز نبود؟ چطور ارتش ما هنوز خمپاره انداز سازمانیش تامپالا که یک خمپاره انداز اسرائیلیه هستش؟ ایا میدانید دین اسلام کپی برداری کامل از یهودیت است(بجز چند مورد که کپی برداری از زرتشتی است) ایا مال اندوزی از راههای نا مشروع که مخطص افکار صهیونستی است را در راههای کسب پول وثروت در این نا جمهوری نمیبینید؟ بنده شواهد زیادی میتوانم بیاورم که هدف اخوند هر چه که هست در راستای ارمانهای ایرانی که نیست هیچ! در راستای اسلام خودشون هم نیست.مطمئنا خودشون هم به چیزهائی مثل امام زمان و این چیزها اعتقادی ندارند.موضوع خیلی پیچیده تر از این حرفهاست امیدوارم بفهمید که چی گفتم!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
طرحی جدید برای اطلاع رسانی ، طرحی با الهام گرفتن از گلد کوئست و یا شیوع یک ویروس بین مردم:
شما بعنوان یک شهروند داخل کشور یا خارج کشور قرار است موضوعی را که نیاز به اتحاد دارد را اطلاع رسانی کنید ، چگونه بهتر هست کارتون رو شروع و ادامه دهید ؟
اولین کار که میکنید با اولین دوست معتمد که بهش اعتماد دارید تماس بر قرار میکنید ، از هر طریق ممکن ، اول اطلاع رسانی به ان شخص میکنید ، سپس در دومین مرحله از او میخواهید که این اطلاع رسانی را به نزدیک ترین دوستان ، فامیل ها و... بکند و مجددا او هم از دوستان و فامیلان خود بخواهد انها هم به دوستان و فامیلان معتمد خود اطلاع رسانی کنند ، حداقل هر نفر باید به یک نفر اطلاع رسانی کند ، دو نکته مهم: به شخص قابل اعتماد اطلاع رسانی شده و سپس به هر شخص توصیفی کوتاه از سیستم داده بشه که در هر شخص این قاعده و حس مسئولیت پیش بیاد که باید حداقل به یک نفر اطلاع رسانی و درخواست اطلاع رسانی مجدد شود
نمونه ای ساده برای اطلاع رسانی با استفاده از سیستم گلد کوئست یا شیوع ویروس بین مردم
ابتدای کار با اطلاع رسانی یک شخص به دو نفر و سپس هر دو نفر به دو نفر دیگر و....:
1 -- 2 -- 4 --- 8 --- 16 -- 32 -- 64 -- 128 -- 256 -- 512 -- 1024 -- 2048 -- 4096 -- 8192 -- 16384 -- 32768 -- 65536 -- 131072 -- 262144 -- 524288 -- 1048576 --- 2097152 --- 4194304... --- ادامه را میشه تصور کرد !!!
بر این فرض که عده ای فقط به یک نفر و ان یک نفر ها هم به یک نفر اطلاع رسانی کردن ، اما اگر در شهر هزاران شبکه یک نفره کار خودشون رو اغاز کنن چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
این تازه نمونه یک شبکه بود ، اغاز هزاران شبکه چه عددی را خواهد ساخت ؟! این شبکه ها حتی میتوان در شهرستان ها هم راه اندازی بشه
ما میتونیم از صدا و سیما هم قوی تر باشیم
فقط تنها و تنها نکته مهم اطلاع رسانی به شخص قابل اعتماد هست ، حتی شده کمتر اطلاع رسانی کنید اما شخص مقابل قابل اعتماد باشه ، و کاملا از موضع گیری او مطلع باشید و سپس اطلاع رسانی کنید
شما بعنوان اولین نفر شبکه خودت ، به دوستان صمیمی و قابل اعتمادت اطلاع رسانی این سیستم رو اغاز کن
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

SOHRAB-IRANZAMIN - دبی - دبی
از امام زمان تقاضا داریم التفات فرموده بر این غلام حلقله به گوش خود اقای مشایی .... تا دهانش به دوستی با اسراییل باز نشود.ارادت مند شما روحانیت جر خورده
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

setroos - اوکراین - کیف
اردوگاه اصولگرایان دیگه کیه؟معلومه که ملت ایران دوست همهٔ ملت‌های دنیاست،اگر هم مشکلی‌ هست با دولتها داریم،قربون کورش بزرگ برن همهٔ این اصول گرایان،من چاکر مردم همهٔ دنیا هم هستم،مخلصیم...
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
Mr.Honest - انگلستان - لندن
دوست عزیز در حال حاضر همین سیستم داره اجرا میشه. میبینید که اخبار با چه سرعتی در اینترنت و به دنبال اون بین مردم پخش میشه؟ در واقع مردم دارن با همین روش پیش میرن.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
persianshadow1 - انگلستان - برایتون
دوست عزیز
مطالعه بیشتر تاریخ خاورمیانه!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
از امام زمان تقاضا داریم التفات فرموده .و در همان چاه خرافات بماند .چون خرافات مذهبی به خط اخر رسییده.همان بهتر که بخوابی تا بیشتر از این خرابتر نشوی.که شده اید.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

aydak - سوئد - مالمو
خارجی ها اصلا نمیدونن سیاستی در کار نیست. رهبران ایران اصولا سیاست بلد نیستن که بتونن سیاسی عمل کنن. احمدنژاد فقط خواسته پدر عروسشو معاون کنه الان هم اگه برکناریشو بپذیره باید شاهد دعواهای خانوادگی عروسش با پسرش باشه که براش خطرناکتر از دعواهای دررون جناحیه !
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
نقل از بهبهانی مسئول سایت میهن ته وی.درزمان شاه گروه حجتییه توسط اسرائیل تشکیل شدوخیلی ساده گروه احمقی نژاد سپورچیان ومصباح یزدی عضو حجتیه هستندوهم دست اسرائیلند.مرگ براسرائیل وروسیه وچین وارتجاع سرمایه داری امریکا.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
درست ، اما برای هرکس باید بصورت یک قاعده در بیاد که حداقل باید به یک نفر اطلاع رسانی کنه ، خیلی مواقع پیش میاد که به کسی اطلاع رسانی میشه اما چون قاعده ای موجود نیست اطلاع رسانی در همون جا خفه میشه ، اما زمانی که برای حرکت اطلاع رسانی یک قاعده و نامی بوجود بیاد و هر کس بدون کم لطفی حداقل به یک نفر اطلاع رسانی کرده و از اون یک نفر هم درخواست اطلاع رسانی حداقل به یک نفر دیگه بکنه در این صورت سرعت اطلاع رسانی به طور فوق العاده ای افزایش پیدا میکنه ، حرکت نظم پیدا میکنه و شاخه های فراوانی پیش میاد
بنظر شما چرا اطلاع رسانی در شهرستان ها خیلی ضعیف تره ؟ چون برای اطلاع رسانی ما قاعده ای نداریم و اطلاع رسانی ما العان بصورت پراکنده هست ، اما در یک شهرستان اگر 10 نفر اول یک شاخه به خوبی عمل کنن کم کم ده ها ، صدها و سپس هزاران شاخه بوجود میاد ، چون برای هر یک نفر قاعده و قانونی وجود داره که حداقل باید به یک یا دو نفر اطلاع رسانی و درخواست مجدد اطلاع رسانی کنه
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.