خروج سید حسن خمینی از کشور در اعتراض به اتفاقات پس از انتخابات

خروج سید حسن خمینی از کشور در اعتراض به اتفاقات پس از انتخابات

سلام نیوز :نوه بنیانگذار انقلاب به دلیل فشارهای سیاسی جهت حضور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، کشور را به مقصد یکی از کشورهای منطقه ترک کرد.

به گزارش  پایگاه خبری راهبردی سلام  سید حسن خمینی اخیرا و در اعتراض به اتفاقات پس از انتخابات، کشور را به مقصد یکی از کشورهای منطقه ترک کرده است.

گفتنی است وی در چند مدت اخیر برای حضور در مراسم تحلیف و تنفیذ حکم ریاست جمهوری بسیار تحت فشار بوده است و به همین علت برای چند وقتی به یکی از کشورهای منطقه مسافرت کرده است.

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
مرگ بر اسلام، چه فاشیست، چه غلام
مرگ بر مسلمان، چه کنیز، چه امام
سه‌شنبه 30 تیر 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
تا حالا حسن خمینی یکی از افراد نظام بود که خیلیها او را مزدور نظام و دولت میخواندند حالا یکباره انسان خوب و ازاده میخوانند او را.چقدر دورویی چقدر دو رنگی.دقیقا مثل کروبی این همه ظلم کرد یکباره عده ای ان بیشرف را ازاده دلسوز معاون سبز و غیره کردند.بخدا تا مردم ساده لوح باشند که یک شبه ظالمی را مظلوم کنند وضع همینه .کی میخواهیم بیدار شویم؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

biston - امریکا - اورلاندو
درود به ایرانیان اصیل!
magmag - هند - دهلی
بهتر بود می نوشتید: انتری نزاد در صحن رضا انگوری.چون این بدبخت(رضا) تو عراق بغیر از خرما چیزی گیرش نمی اومد که بخوره زمانی که به طمع قدرت و رسیدن به دختر خلیفه اومد به مشهد اونقدر انگور خورد تا ا...ال گرفت و مرد حالا اخوندها میگن بهش زهر دادن .گیریم این حرف درست باشه پس ما باید همه موشها و سوسکها رو شهید بدونیم چون اون بیچاره ها هم با زهر کشته میشند.
**********************
بابا دمت گرم، از جوک هم بهتر بود!
پاینده و پیروز ایران و ایرانی‌ اصیل!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
۳۰ تیر ساعت ۹ شب، ۱۰ یا ۱۰ونیم پس از خاموشی
بر روی پشت بامها
فریاد مرگ بر دیکتاتور چه رهبر چه دکتر سر میدهیم
مرگ بر روسیه .... مرگ بر چین
خونی که در رگ ماست، هدیه به میهن ماست
خونی که در رگ ماست، هدیه به ملت ماست
مرگ بر دیکتاتور، چه رهبر چه دکتر
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ballotak - ایران - تهران
آیا باز خواهد گشت یا پس از یکماه خبر ترور نوه انقلاب توسط عناصر دشمن را از صدا و سیمای ج.ا. خواهیم شنید؟
این تشکیلات بی رحم و خونخوار به این بنده خدا هم رحم نکرد! یعنی نمیکنه.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
با درود:
در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب 30 تیر ماه 1388 (به یاد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ایران درخواست می گردد دقیقاً در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگی یک وسیله برقی پر مصرف ( ترجیحاً اتو یی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی، سشوار، هیتر و ...) را برای 240 ثانیه( 4 دقیقه) به برق متصل کنید( اگر می خواهید بیشتر تأثیر گذار باشید همزمان 2 یا سه وسیله را با هم به برق بزنید). توجه کنید که زمان بسیار و بسیار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانیه تأخیر داشته باشید از قافله عقب خواهید ماند.
با همکاری 3 میلیون خانواده در ایران دقیقاً در ساعت 9 شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( یا سه شوار و یا هر وسیله پر مصرف از قبیل هیتر و ...) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نیروگاهی ایران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.
توصیه ایمنی: پس از قطع برق فوراً وسیله برقی و یخچال خود را از برق بیرون بکشید تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول می کشد ضمن اینکه یخچال شما آسیب نمی بیند، هم وطنان ما در اداره مرکزی دیسپاچینگ ملی برق نیز سریعتر بتوانند شبکه برق را بازیابی و برق شما را وصل کنند.
نکته مهم : بعید نیست که در روز 30 تیر ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و یا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخیرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقیقه پخش کنند. مهم نیست. ما با شروع اخبار وسیله های برقی را به برق متصل می کنیم. این کار حکومت چون به تفکیک هر شهر انجام می شود تأثیری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه این کار را انجام می دهیم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نیز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 این کار را می کنیم.
این کار و تحمل ماکزیمم 2 ساعت بی برقی نتایج ذیل را به همراه دارد.
1) وحدت ملی را به رخ حکومت دیکتاتوری می رسانیم
2) این خبر مانند بمب در تمامی دنیا صدا می کندو غیر قابل کتمان می باشد( دیگر نمی توانند بگویند اینها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)
3) دژخیمانی که هنوز در خوابند یآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ایران، برق آنها نیز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شاید به راه راست برگردند).
4) دیگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسیج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نیستند.
5) حکومت دیکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد
6) ملت ایران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.
7) بدون اینکه حتی خون یک نفر هم ریخته شود و یا کسی شناخته شده و به زندان بیفتد یک راه پیمایی میلیونی شبانه کرده ایم.
8) پس از خاموشی مطلق ( توضیح اینکه در 30 تیر ماه ، ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاریک و بدون هیچگونه نوری می گردد) می توانیم بدون ترس از نفوذیان رژیم کودتا فریاد آزادی و الله اکبر سر دهیم.
9) با توجه به اینکه قطع سراسری برق یک کشور جزء حوادث تاریخی آن کشور می باشد، اتحاد ایرانیان ظلم ستیز و شب 30 تیر ماه به تاریخ می پیوندد.

پس همراه شو هم وطن و این مطلب را حداقل به 10 نفر از بستگان خود که دسترسی به اینترنت ندارند با توضیح کافی در خصوص اهمیت هماهنگی در زمان اتصال وسیله برقی دقیقاً در ساعت 9 شب و قطع وسیله های برقی پس از خاموشی بگو.
مطلب ذیل را برای مهندسان برق قدرت دارای تخصص مطالعات سیستم مینویسم که آنها نیز با قدرت مضاعف همراه شوند.
1) شبکه برق ایران در ساعت 9 شب حدود 3000 مگاوات تولید رزو آبی در 25 واحد نیروگاهی دز، کارون، مسجد سلیمان، کرخه و ... دارد که این واحدها به دلیل خصوصیت واحدهای آبی به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسیار سریع می باشد.. ولی مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به این کار، واحدهای نیروگاهی را به حالت Stand By روشن در مدار قرار خواهد داد. ولی در صورتیکه 3 میلیون خانواده با هم و به فاصله 10 ثانیه ماکزیمم اتوهای خود را به برق بزنند، توان اکتیوی حداقل برابر با 3،000،000 ضربدر 1000 وات ( متوسط) که برابر با 3000 مگاوات می شود از شبکه درخواست می شود که فرکانس را با افت بیش از 5 هرتز مواجهه می کند. با توجه به افزایش توان واحدهای آبی متوسط 10 مگاوات بر ثانیه تا رسیدن به شرایط Stable جهت جبران توان اکتیو لازم ( تلفات 17 درصدی را در اینجا صرفنظر کردیم) بیش از 14 ثانیه زمان لازم است. پس واحدهای نیروگاهی قادر به جبران توان اکتیو درخواستی نخواهند بود و رله های Under Frequency و رله های نرخ کاهش فرکانسی ( dF/dt ) عمل نموده و شبکه ایران Black out می گردد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
ای تو روح پدر بزرگت .............م
سه‌شنبه 30 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
تو برای کی میری رو پشت بام شعار میدی؟؟؟؟؟
تو که علنا به 95 درصد ایرانیان توهین کردی.
خدا شفات بده
سه‌شنبه 30 تیر 1388

bahar123 - انگلستان - لندن
واقعا که اینطوری میخوایم یه کشور دموکراتیک داشته باشیم؟ که به باورای هم توهین کنیم؟برای همین دنبال دموکراسی تو خیابونا شعار میدیم؟شهید میدیم؟ همه مجبور نیستیم اسلامو قبول داشته باشیم ولی این حرفا از ادمای با اخلاق و رفتار انسانی به دوره.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

tehrani2009 - تهران - ایران
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
میتونم بپرسم فرق بین تو و حکومت جمهوری اسلامی چی است. تت
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ebi_khan - ایران - تهران
IranBozorgMehr
لطفا در نوشته هات دقت کن. به همنوعات احترام بذار و طوری بنویس که به عموم مردم توهین نشه.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - desoto
آه این نوه اون خمینی جهمنی گور به گور شده است فاشیست .. برسر خایین خایین هستش مرگ برشما اسلام فروشان
سه‌شنبه 30 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
همشون سروته یه کرباسن. همشونو باید سوزوند. چه نوه خمینی چه بقیه آخوندا و مزدوراشونو همراه با خانواده‌هاشون. همشون خیانتکارن و فکر می‌کنن مملکت مال باباشونه. هیچ کس به فکر مردم نیست. مردم باید این زالوها رو به سزای عملشون برسونن به همون روشی که خودشون اون بلاهارو سر مردم میاوردن. توی محکمه‌های یک دقیقه‌ای به اعدام محکومشون کنن و سرشونو ببرن بالای دار همراه با خونواده‌هاشون.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aghozdar - ایران - تهران
اقای اسلیس دانمارک
دور گود نشستی میگی لنگش کن
پاشو بیا ایران البته چند تا از اقوامت را هم جهت الترناتیو حکومت با خودت بیار که مجبور نشی از اینهایی که بدت میاد در دولت اینده خودت استفاده کنی در غیر اینصورت لطفا در مورد ایران و ایرانی اظهار نظر نکن
سه‌شنبه 30 تیر 1388

sarabarani - ایران - تهران
اول سلام ولی باید بگم شما یعنی ما هیچ کدام حق نداریم به مقدسات همدیگر و یا دینمان توهین کنیم.خدمان به خدمان احترام بگذاریم
سه‌شنبه 30 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
این سید حسن هم یک خری مثل پدر بزرگش و پدر عوضی دروغگوش احمد خمینی خیانتی که با رفسنجانی با هم کردند گفت پدر من یعنی خمینی قبلا به من گفته بود بعد از مرگم خامنه ای رهبره بعد اون چلاق را گذاشتن رهبر بعد مدتی سر احم خمینی را کردند زیر آب حالا نوه اش در ضمن همین حسن خمینی برای خودش حرم سرا داره بروید سوال کنید
سه‌شنبه 30 تیر 1388

punisher - ایران - شیراز
ببین بابابزرگت چه گندی به این کشور زده که خودتون رو هم دربرگرفته ......!!!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

123 - ایران - تهران
لطفا این خبرهایی را که روی سایت میآوریید با سند دقیق وصحیح بیآورید و هر خبری را پخش نکنید چرا که ممکن مردم بی اعتماد شوند.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
خب همین مونده بود که بعضی دوستان برامون آرزوی مرگ کنن. خجالت بکشید.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

zakaria - هلند - امستردام
با احترام به همه. اقای ایران اهواز لطفا اسلام را با این مزدورهای دولتی قاطی نکنید.البته فضای خفقان در ایران حالا که میتونی اینجا ازاد با شی اینگونه افسار پاره کردی.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
اقای سید مهدی ایران تهران.
ضمن احترام برای شما وهمه من جمله اقای خامنه ای. چرا نظام مقدس حکو مت اسلامی(نه جمهوری اسلامی)وقتی به مردم نیاز داره مثل شرکت در جبهه شرکت در تظاهرات 22 بهمن شرکت در انتخابات این مردم را انقلابی و فداکار و .... میخواند ولی وقتی خرش از پل میگذرد جانباز جنگی را در خانه رها مئکند و میگوید شرکت در جنگ وظیفه بوده(بارها در نماز جمعه از دهان وعاظ محترم این را شنیده ام) یا وقتی مردم نسبت به نتئجه انتخابات تردید دارند انها را به گلوله میبندد و به امام زمان نامه مینوئسد که ما مسلح نبودیم و انها مسلح بودند اگر امام زمانی هست که خودش میبیند واحتیاج به نامه نیست ولی ایا امام زمان این فیلم ها را میبیند که نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی ها تا دندان مسلح بودند ایا امام زمان طبق اعتقادات ما که از همین اقایان وعاظ شنیده ایم زنده وشاهد نیست؟پس اقایان که نامه مینویسند امام زمان را قبول ندارند و مردم فریبی میکنند پس این نظام چگونه نظام مقدسی است که گردانندگان ان حتی به امام زمان هم دروغ میگویند کسی که به امام زمان دروغ میگوید و نظامی که رئیس جمهورش به ایت الله جوادی املی میگوئد من هاله نور دارم و بعد که خبر نگار امریکائی میپرسد او میگوید نه من هم در روزنامه خواندم اولا چگونه مقدس است ثانیا این نظام و افراد دروغگوئی که مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب هستند ایا نمیتوانند به مردم دروغکی بگویند ما رایها را شمردیم و درست بود. چگونه ما باور کنیم؟ وقتی رئیس جمهور دروغ گفت و الان که فیروز ابادی رئیس ستاد فراندهی کل قوا به امام زمان دروغ میگوید رهبر فرزانه جرا عزلش نمیکند ایا او که به امام زمان دروغ میگوید به رهبر فرزانهانقلاب نمیتواند دروغ بگوید؟ پس برادر کجای این نظام مقدس است؟ نظامی که بالاترین مقامهایش دروغ میگویند و رهبرش سکوت میکند میگوئد تفکر اقای احمدی نزاد به من نزدیک تر است
لطفا پاسخ دهید و مرا ارشاد کنید و به نظام مقدس حکومت اسلامی باز گردانید. متشکرمااا
سه‌شنبه 30 تیر 1388

fafali - ایران - تهران
این مرتیکه حتما اول پولاشو انتقال داده بعد هم خودش رفته که حالشو بکنه به بهانه اعتراض . درصورتیکه میترسه بمونه تو مملکت چون میدونه این دفعه فاتحه همشون خوندس. فکر کرده مردم نمی فهمند . نه آقاجون تو شاه نیستی که بالاخره یه جایی داشت . تو هر جا بری مردم میبرنت دادگاه خودتو و بابای پفیوزتو در میارن. حتما میخاد افشاگری هم بکنه. چه بهتر بذارین بیافتن به جون هم.به نفع ملت است
سه‌شنبه 30 تیر 1388

artosh - ایران - تهران
امشب/سه شنبه/30 تیر ساعت 9 شب اتو/جاروبرقی/سشوارها را به نشانهء اعتراض به برنامه های صدا و سیمای دروغگوی جمهوری اسلامی به برق میزنیم تا یه شک به شبکه برق رسانی وارد شه.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
دوست عزیز. من کاملا احساسات تو را درک می کنم ولی «مرگ بر مس...ان» که خود ابتدای شر و مصیبت هست :-) به هر حال شکی نیست که در روز بازگشت آزادی و دموکراسی مردم خود تکلیف خویش را با اسلام اجتماعی روشن خواهند کرد اما در این که زمان آن اکنون و در این شرایط نیست مطمئن هستم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
جناب bij- آلمان- کلن
عمده افرادی که در این سایت از در مخالف بر می آیند مخالفت با دولت و نظام است و لی مشکل شما مشکل دین اسلام و شاید اصولا ایدوئولژی دینی باشد که امکان گفتگو در این بابت وقت، حوصله و شرایط خاص خود را می طلبد
اگر نگوئیم ا کثر مردم ایران دین اسلام را دوست دارند اما مطمئنا اکثریت قابل توجه ای از آنها اعتقاد به این دین تا عمق وجودشان نفوذ کرده است و اگر تلاش شما و دوستانتان زودن آثار و اعتقادات این دین از باطن این مردم است مطمئن باشید که ره به ترکستان می برید. چه قبل از شما 14 قرن است که در این زمینه چه از جانب بعضی افراد در داخل و تحت عنوان بازگشت به امپراتوری با شکوه قبل از اسلام و دهها دلیل دیگر و چه توسط قدرتهای جهان از استعمارگران قرون قبلی تا استعمارگران جدید با تمام ابزار و امکاناتشان تلاشهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است ولی موفقیتی عاید آنها نگردیده است. بر عکس هر وقت که این ملت خواسته اند حرف خود را به کرسی برسانند و بین آنها اتحاد ایجاد شود این دین اسلام بوده است که که عامل وحدت بین آنها گردیده.
اما در خصوص شبهاتی که در مورد رسول گرامی اسلام داشتید چند نکته حائز اهمیت است:
1- اولا نوع برخورد با زنان را باید در هر برهه ای از تاریخ و در شرایط خاص آن زمان باید مورد تحلیل قرار دهید. در روزگاری که زن در عربستان اصولا بصورت کالا و مایملک مرد حساب می آمد و داشتن دختر عار و ننگ به حساب می آمد آیا این اسلام نبود که قرب وعزت زنان را در جامعه صد چندان نمود. در اکثر کتب تاریخی می خوانیم که پیامبر در مسجد به سوالات مردم جواب میداد و در این زمان هم مردان و هم زنان وارد مسجد می شدند و سوالات خود را از پیامبر می پرسیدند تا مدتی که بعد بعلت یک سری تداخلات ایشان فرمودند کاش برای زنان در جداگانه ای درست کنیم و از آن زمان باب النساء را برای مسجد مدینه درست کردند. منطق اسلام یک منطق معتدل است. البته متاسفانه بعضی از به اصطلاح عالمان روایاتی از پیامبر در خصوص زنان از قول پیامبر بیان کرده اند که کذب محض بودن این روایات بر هر فرد امی هم واضح و مشخص است و نباید ملاک سنجش قرار گیرند.
2- در مورد خود قرآن عادلانه ترین دستورات در مورد زن و مرد در آیات قرانی به وفور یافت می شود. اصولا قران هر جا از مرد سخنی گفته فی الفور زنان را نیز مورد خطاب قرارداده است. هر جا سخن از مومنین، مسلمین، و ... آمده بعد سخن از مومنات، مسلمات و ... ذکر گردیده
3- یک فکر بسار غلط را مسیحیان در تاریخ مذهبی جهان وارد کردند که خیانت به زن بود. در مسئله زن نداشتن حضرت عیسی و ترک ازدواج و مجرد زیستن کشیش ها و کاردینالها، کم کم این فکر پیدا شد که اساسا زن عنصر گنا و فریب یعنی شیطان کوجک است. و داستان آدم و حوا را که ابتدا شیطان هوا را و او آدم را فریب داد درست کردند. در حالیکه قرآن وقتی داستان آدم و حوا و شیطان را ذکر می کند برای آدم اصالت و برای حوا تبعیت قایل نمی شود. و در تمام گفته های خود ضمیر مثنی را بکار می برد: لا تقربا هذه الشجره- فوسوس لهما الشیطان – فدلیهما بغرور- و قاسمها انی لکما لمن الناصحین – که در تمامی عبارات فوق فعل عبارات بصورت مثنی و خطاب به هر دو نفر بوده است. اسلام این فکر دروغی را که به تاریخ مذهبها بسته بودند زدود و به همین خاطر است که قران در کنار قدیسین از قدیسات بزرگ یاد می کند که تمامشان در مواردی، برآن قدیسیسن برتری داشته اند. قدیسینی از قبیل مریم و زن فرعون.
4- اگر منظور شما مواردی مثل ارث بردن و تعدد زوجات است که خود بخث و تفاصیل بیشتری می طلبد که در کتب تفسیر ما به روشنی در خصوص آنها توضیح داده شده است. اما آنچه از بیان این آیات می توان دریافت این است ه زن و مرد، دو انسانند و در انسانیت، متساوی و متشابه، ولی درعین حال، مرد انسان مذکر است و زن انسان مونث در خود طبیعت، میان زن و مرد تفاوتهایی هست. زن خصوصیاتی از احساسات، عواطف، طرز تفکر و برداشتها، توانایی ها و استعدادهای بدنی دارد که مرد ندارد و مرد خصوصیاتی دارد که زن ندارد، در عین حال که در انسانیت با یکدیگر متشابه ومتساوی هستند این جهت را هم نباید فراموش کنیم که در متن خلقت و قطرت ،بین آنها تفاوتهایی وجود دارد. ما نباید تحت تاثیر غربی ها، اختلافات و تفاوت هایی را که میان زن و مرد هست – که دست خلقت و دست خدا گذاشته شده است- که برای این که مکمل هم باشند، نادیده بگیریم
این پیغام را چند بار ذکر می کنم تا شاید موفق شوی آن را بخوانی.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
این بازیها خیلی وقته که کهنه شده این کار را کرد که چی!!! که رهبرش کنن. بازم میاد . مردم چرا خوابید ! رفته یک معامله ای که تو این مدت نمیتونسته انجام بده تمامش کنه ... به بهانه اعتراض . اذ اون وقت تا حالا چی کار میکرد!!!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
سنجاقک - امریکا - desoto
fanta - فرانسه - استراسبورگ
آرسام - ایران - تهران
ببخشید دوستای گرامی می شه بفرمایید شما در چه شرایطی راضی میشید اگر اینها یا هر کس دیگری از ما حمایت کنه باعث قدرتمند شدن توده مردم می شه شما فکر کردید مثل کارتون افسانه ها مردم خودشون می تونن ظلم رو از بین ببرن. بابا تو افسانه ها هم یک رهبری وجود داشته که مردم رو متحد کنه تو قصه ها هم یک رابین هود یا رستمی هست که باید از مردم حمایت کنه مردم بدون حمایت رهبران نمی تونن کاری کنن این جملاتی مثل همشون خایین اند و مرگ بر همشون و نظیر اینها یعنی چی یعنی اینکه هر کس دیگه ای هم سر کار بیاد عزیزان باز فحش می دن همشون سرو ته یک کرباسن بابا اینام ایرانیند اینام از ما هستند مگه ما تا حالا اشتباه نکردیم پس فرق اینهایی که الان دارن از مردم حمایت می کنن با اونهایی که ظلم می کنن چیه هر کسی که از مردم حمایت کنه با ماست جز ماست به قدرت ما کمک می کنه دوستانی که می خواین جنگ راه بندازید و فکر می کنید این حکومت باید سرنگون بشه تا درست بشه احیانا شما همونایی نیستید که توی اون هشت سالم یک پناهگاهی پیدا کردید تا در امان باشید. ما (همه مایی که تو ایران هستیم) شعارمون تو خیابون یا حسین میر حسینه هممون مچ بند سبز بستیم. هممون اونجایی قرار می ذاشتیم که میرحسین اعلام کرده بود دوست دارید با همه مردم مبارزه کنید چون با همه مردم اختلاف نظر دارید پس فرق شما با این دیکتاتورها چیه؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس چقدر کامنتهات تکراری شده . بابا حرف تازه چرا نمیزنی . چرا تو متنها یا گزارشهای که بر خلاف احمدی نژاد از طرف هواداران احمدی نژاد به شخص احمدی نژاد میشه کامنت نمیزاری ؟ چند تا از این گزارشات را برای تو که هم خودت هم حرفهات تکراری شده میزارم و بخوان( هشدار بسیج‌های دانشجویی تهران درباره رحیم‌مشایی - قنبری: طرح عدم کفایت احمدی‌نژاد از راهکارهای پیش روی نمایندگان است - عدم استقبال از احمدی نژاد در صحن رضوی مشهد در روز پنجشنبه 25 تیر) و در اخر این را هم بخوان که هی گیر میدی به گذشته موسوی که اون دوران نخست وزیر بود و اگر بدونی کار نخست وزیری خیلی با کار رئیس جمهوری فرق داره و حالا سوابق و کارنامه احمدی نژاد را بخون تو این گزارش که در همین سایت هست چرا احمدی‌نژاد حق ما نیست ؟
در اخر لطفا کامنت تکراری و پوچ نزار.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

مانفرد - ایران - ایران
اعتراض کدومه اینها همش فیلمشه اگه خیلی مرد تشریف داره بمونه و اعتراض کنه .از سنگ صدا در میاد و از این یارو هیچ .اگه اینطوریه پس یکی نیست برای من کار و اقامت جور کنه (البته تو اروپاو ترجیحا کشورهای اسکاندیناوی) تا من هم به نشانه اعتراض از ایران بزنم بیرون.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حالا کجا رفته نکنه جزایر سالامون . کاشکی با محمودی میرفتن.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
آقای سید حسن خمینی از ترس جانش و مجبور شدن به واگذارکردن این ثروت به حکومتچی های کودتائی به رهبری حیون احمدی نژاد ایشان ترجیح به فرار دادند و از حکومت بازی خسته شدند و آن چیزی راکه برای آینده خودشان لازمه میدانستند جمع آوری و در صنایع اروپا و چین سرمایه گذاری کردند مخارج تقلب و قتل و کتک زنی و شنکنجه افراد که رقم بسیار بالائی را در بر می گیرد مبایست از محلی پرداخت شود و قسمتی از آن از بودجه دولت و قسمتی از آن ها باید برندگان کودتاچی از حساب شخصی شان بپردازند
حالا حکومت چی های کودتائی در صدد جمع آوری پول میباشند و این توام با مصادره اموال و بستن حسابهای بانکی و تهمت زنی و رسواگری مطبوعاتی و تلویزیونی ثروت مندان داخلی میباشد قولهای حیون احمدی نژاد مبنی بر پرداخت مبلغی ماهیانه به خانواده های محروم که همان خانواده های کتک زن ها و بسیجی ها و دیگر اراذل میباشند از سلاخی کردن پولداران و مال ومنال مخالفان داخلی ایران تامین خواهد نمود و پول های فروش نفت را در بانک های روسیه و چین و آفریقای جنوبی و غیره و حتی بانک های بی نام نشان ترکیه انبار کرده و خواهد کرد حکومت داری چیز لذیذی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند و خیلی ها هم که دارند نمی خواهند به کسان دیگری واگذار کنند حتی بزور و خون ریزی اگر باربر کم سواد میدان تره بار تهران رئیس کل بخش هوانبردی و یا شهردار تهران شود آیا مایل است پس از مدتی مشغله سابق خودار در میدان تره باراز سر گیرد؟ مشاوران خارجی دولت کودتاچی ها همان هائی که از زمان باز شدن دکان انقلاب خمینی و ترویج ارتحاع این رژیم سیاه پوش را همراهی کرده ودر دزدیدن و چپاوال و صادرات منابع طبیعی چه علنی و چه در پنهان پا و دست رژیم بوده اند فقط با حکومت خامنه ای و احمدی نژاد میتوانند خود را سیر کنندو به هدف های خود برسند همان مو زردهائی که هنوز از هواپیما پیداه نشده در فرودگاه مرآباد غیبشان میزند آلمان و فرانسه با پول میلیاردی ملایان آباد شد و ملایان در صنایع مختلفی در کشور های کافران مانند آلمان و فرانسه و سوئیس و غیره و حتی بطور غیر مستقیم در آمریکا شریک شدند
در آینده نزدیک خیلی از این افراد چاق و چله مالدار ایران را ترک خواهند کردو برای ایرانیان خداپرست ریش و عمامه شان را به جا خواهند گذاشت
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
وقتی کامنت ها رو می خونم متوجه میشم که ما مردم ایران همیشه از هدف دوریم و توی یه موضوع ساده ی کامت گذاشتن و در مورد یک موضوع به این سادگی در واقع به جای کامنت گذاشتن داریم با هم جدال می کنیم ژس چه توقعی و امیدی داریم که این نیروها که اینجوری هدر میره بتونه کاری بکنه به جای اینکه دست ها رو بدیم دست هم و این نیروها رو یکی کنیم. چی میشد اینقده نگران اسلام نبودیم مثه این پسر کرد عزیز که انگاری اینجا کلاس معارف اسلامیه یا شایدم یادش رفته که همین نظام تا خرخره در خون جمهوری اسلامی بود که با توپ وتانک و خمپاره و اونچه جنایته کردستان رو به خاک وخون کشید. پسر کرد بهت توصیم اینه که کلمه ی کرد رو به کسی که هنوز لیاقت و سطح آگاهیش همونه که توی مکتب خونه ها بشینه و موعظه کنه آلوده نکنی چون همون مردم کردستان بودن که فقط یک شب آره فقط طی یک شب رفتن بیرون از خونه هاشون و برگشتن به خونه رو فراموش کردن و پادگانا رو تسخیر کردن و یک سال تمام جمهوری اسلامی جنایتکار حتی جرات نداشت به خاک کردستان نزدیک بشه. به همون اسلام و قرآنت قسم که اسلام یا هیچ دین دیگه ای به هیچ عنوان نیاز به وکیل وصی یا نگهبان نداره و پایه هاش اینقده سست نیست که شماها فکر می کنید. بزارید کنار این حرفا و این ادا و اصول هار و و یه فکری واسه ی الآن بکنید که وطن در خطره غیر قابل تصوریه
سه‌شنبه 30 تیر 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
این اقا به قتل باباش اعتراض نکرد حالا هم holidayتشریف بردن
بعدش هم دوست عزیزاز ایران - اهواز
تو که بابا به کل مسلمونا مرگ فرستادی / تو رو خدا این فاشیسیتها را با مسلمونا یکی ندون
به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا
سه‌شنبه 30 تیر 1388

borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
به امید روزی که در ایران ردی از واژه سید و حسن و حسین و مانند اینها نماند. بیجارگی و نابودی ایران بزرگ بخاطر باختن به همین ستوران بوده و هست و تا زمانیکه ما ایرانیان از اینگونه نامهای تازی استفاده میکنیم مشکل خواهیم داشت. این نامها باید در ایران قدغن شود تا ایران دوباره زنده شود. مرگ بر اسلام مرگ بر آخوند. زنده باد ایران پاینده باد ایرانی.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
کاش اقلا ایرانیهای خارج و داخل به توافق برسن تا بشه فهمید ایرانی به چی افتخار میکنه.همه جا دنبال دشمن.رادار دشمن و اعلام جنگ در ما کار نذاشتن که ما برای دوستی و احترام هم تربیت شدیم. اقلا اینجا همدیگه رو قبول داشته باشیم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
بعید نیست خبری درباره سر به نیست کردن یه سری آخوند از جمله خودش به گوشش رسیده و فرار کرده چون اینا به هر حال توی دستگاه امنیتی آدم دارن. اگه اینطوری باشه شاید به زودی شاهد قلع و قمع تعدادی آخوند و جوجه آخوند باشیم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
دوستان این دانمارک اسلیس کمونیست زیاد به حرفاش اهمیت ندین. خیلی جالبه تا الان اخوندا گند زدن به ایران عزیزمون بعداز این کمونیستها.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
آفرین به این شیر مرد...با این که خیلی جوونه ولی با تجربه داره عمل میکنه..
میخواد با این کارش مشروعیت احمدنژاد رو زیر سئوال ببره..باید دید حرکت بعدیش چیه؟آیا به صورت علنی از میرحسین حمایت میکند یا نه؟
سیدحسن حمایتت میکنیم...ان شا الله به سلامت برگردین
سه‌شنبه 30 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
سپیده صبح - ایران - تهران
اولاً خیلی ممنون که بین ما و دیکتاتورها فرق گذاشتی. دوماً آقا یا خانم دانشمند، فکر می‌کنی اون ایرانیهایی که بیرون مرزها هستند ایرانی نیستند و برای وطن و آزادی هموطناشون و خودشون احساس مسئولیت نمی‌کنن؟ اگه نمی‌دونی لطفاً گوشهاتو خوب باز کن! ایرانیهای خارج از کشور کاری روی که ایرانیهای داخل کشور با از خودگذشتگی انجام می‌دن کامل می‌کنن و صدای مردمو به گوش تمام دنیا می‌رسونن و هر وقت بتونن تجمعات مؤثر تشکیل می‌دن. من شرمم میاد که فرق ایرانیهای خارج از کشور رو با دیکتاتورها به شما توضیح بدم. شما اگه فرقی می‌بینی لطف کن بگو تا ما هم بدونیم. چون تا حالا من شخصا نمی‌دونستم که دیکتاتورم. بگو ما باید اینجا چه کار کنیم که شما به ما نگی دیکتاتور ؟ شاید از اینکه اظهار نظر می‌کنیم ناراحتی ؟ کمی در اندیشه‌هات تجدید نظر کن لطفاً. اختلاف نظر همیشه وجود داره. ولی برچسب دیکتاتوری زدن به کسانی که به هر دلیل از کشورشون رونده شدند و با تمام امکاناتشون دارن تلاش می‌کنن و هر کاری از دستشون برمیاد انجام میدن، اصلا پذیرفتنی نیست. مطمئنم اگه احمدی نژاد نظر شما رو در مورد ما بدونه خیلی خوشحال می‌شه.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

bij - المان - المان
پسر کرد ایران زمین گرام،
خب سایت را عوضی گرفتی نوشته من در جواب تو اینجا مشاهده نمی شود. اشکال ندارد بحث را از هم اینجا شروع میکنیم!
اتفاقن مشکل من اصلن دین و بالاخص اسلام نیست. مشکل اساسی تقدس و مکتبی بودن سیاست گذاری در جامعه ای مانند ایران است. پس برای 98٪ هم مکاتبه ایها مثل من همان مخالفت با دولت و نظام است!
اما همانطور که گفتم این اسلامیونند که در عرض این سی سال سیاست ایدولوژیک پیاده کرده و ایران را به فهفرا رسانده اند. بابای تو قبل از به اصطلاح انقلاب می توانست فکر اینرا بکند که روزی ادمها را بالای جرثقیل از گردن اویزان کنند انهم جلوی چشم دیگران بخصوص بچه ها یا تصور وحشی گری اسلام در این مملکت بخاطر عشق ورزیدن زن و مرد سنگسار شوند!!؟ و ...
مطمئنم تو و پدرت تصور این اعمال ضد بشریرا نداشته و ندارید فقط مجبوری چشم بر هم بگذاری چون حکومت مکتبیست و مقدس. حکومت با انواع فسادهای مالی و غیره سالیان سال است که خود را با ان ارضا می کند و تو از ان موقعی اگاه می شوی که جناح مخالف داخل نظام پرده از ان بردارد و به طبع جناح تو پته انان را بخصوص در زمان انتخابات بر اب بریزد.
ببین این من نیستم که از ایه ها قران و بعبارتی گفته های محمد فاکت میاورم بلکه این حکومت مکتبی(ایدولوژیک) ایران است که در و دیوار و رادیو و تلویزیون و... را مملو از چرندیات 1400 سال پیش میکند. چرند بد و بیرا نیست دقت کن بعنوان نمونه:
آیة 30 سورة انبیاء :
((آیا کافران ندیدند که آسمانها و زمین به هم پیوسته بودند و ما آنها را از هم جدا کردیم و هر چیز زندهای را از آب پدید آوردیم؟ آیا ایمان نمیآورند؟))
“کافران در زمانی که ـ بنا به فرض ـ آسمانها و زمین به هم پیوسته بودند، وجود نداشتند تا جدا شدن آنها از همدیگر را ببینند!؟ اما اگر هم وجود داشتند، فقط میتوانستند حادثة مذکور را مشاهده کنند، نه عاملیت و دخالت خدا را. زیرا چنین چیزی با حواس ظاهری آدمی قابل درک نیست....„

از زن نوشتی ((زن و مرد، دو انسانند و در انسانیت، متساوی و متشابه، ولی...)) اما ولی نداریم چرا؟ چون اگر علمی و خارج از مکتب در باره زن بحث نکنیم بلکه با دید تجربی:
کشورهای غربی ساعت به ساعت در حال توسعه و پیشرفتن کما اینکه جوامعی مثل ایران شدیدن وابسته به تکنولوژی انها. این تکنولوژی هم حداقل از 200 قبل به اینطرف رهگشا رفاه من و توست. در این پیشرفت هم بقول تو ((زن و مرد، دو انسانند و در انسانیت، متساوی و متشابه)) سهیمند همینطور در “پسرفت„ ایران ((زن و مرد، متساوی و متشابه)) سهیمند بطوریکه مرد و سیستم مرد سالار زن را از حقوق اولیه اش محروم و بعضی از زنان ایرانی دامن زن به این اجحاف!!!
چطور است که غرب(مشکل مکتبی مسلمان با غرب بخصوص در سکس خلاصه میشود) ازادیهای گوناگون از جمله ازادی جنسی داراست و در پیشرفت انسانی هزاران سال نوری با ایران محجوب(!) فاصله دارد.
پس ازادی پوشش در خارج ایران نه تنها مشکلی نیست بلکه رکنی از ازادیهای اولیه برای پیشرفت است. در ثانی فساد سکسی در ایران بیدادمیکند!
بیا نظرت را راجع به کتک زدن زن در این مکتب بازگو کن که خیلی از یارانت و دگر اندیشان مسلمان عاجزند:
سوره النساء (زنان) آیه 34 صفحه 85

الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَیْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِی تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِی الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَکُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَیْهِنَّ سَبِیلاً إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیًّا کَبِیرًا.

مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و خدا بلند پایه و بزرگ است. ( انقدر زن را بزنیدبزنید تا اطاعت کند)

باز مدعی نشو که ما ره به ترکستان میبریم(ترکستان هم بسیار زیباست(-: ) خارج از دید تقدسی جوابگو باش!
با احترام!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
دستت درد نکنه همشهری .دستی دستی هممون کشتی .
--------------------------------------------------------------------------
حالم ازاین پخمه بهم می خوره . هیچ بخاری نداره خرس قهوه ای . حالا حتما تو یکی ازکشورهای عربی داره بچه درست می کنه .
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنجاقک - امریکا -
سپیده صبح - ایران - تهران
نه عزیز زیاد دلت را خوش نکن که اینها تافته جدا بافته هستند
اینها همشون از یک نطفه زاییده شدند
مگر نه اینکه همین ها بودند که مردم را بدبخت کردند
مگر نه اینکه اینها بودند دین و ایمان را از مزدم دزدیدند
مگر نه اینکه اینها بودند که آوازه قصر خریدنشان در خارج از کشور به گوش میرسه
مگر نه اینکه اینها گلوله به سوی مردم کشیدند تا بلکه جایشان محکمتر شود
باز میخواهی برایت بگم
مثل اینکه شما در رویاها سیر میکنی که اینقدر دلت خوشه نه ماها
چیزهایی را که ما می بینیم اگر شما هم می دیدید از ما بدتر میشدید
شما ها همان هایی هستید که منافع دارید که این حکومت بماند تا جیب شما ها خالی نشه فهمیدی یا باز بگم
مرگ بر تمام خایین وطن فروش مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنجاقک - امریکا -
سپیده صبح - ایران - تهران
نه عزیز زیاد دلت را خوش نکن که اینها تافته جدا بافته هستند
اینها همشون از یک نطفه زاییده شدند
مگر نه اینکه همین ها بودند که مردم را بدبخت کردند
مگر نه اینکه اینها بودند دین و ایمان را از مزدم دزدیدند
مگر نه اینکه اینها بودند که آوازه قصر خریدنشان در خارج از کشور به گوش میرسه
مگر نه اینکه اینها گلوله به سوی مردم کشیدند تا بلکه جایشان محکمتر شود
باز میخواهی برایت بگم
مثل اینکه شما در رویاها سیر میکنی که اینقدر دلت خوشه نه ماها
چیزهایی را که ما می بینیم اگر شما هم می دیدید از ما بدتر میشدید
شما ها همان هایی هستید که منافع دارید که این حکومت بماند تا جیب شما ها خالی نشه فهمیدی یا باز بگم
مرگ بر تمام خایین وطن فروش مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 30 تیر 1388

bij - آلمان - آلمان
پسر کرد ایران زمین گرام،
نمونه هایی که هیچ شبه و تفسیری در مورد زن نزد رسول اسلام باقی نمی گذارد که تا چه او حد مردسالار بوده است. انتقاد از ظلم به زن جدای از زمان می باشد چرا؟ چون از بدیهیات انسانیست و به فرهنگ نسبی ربط دادنی نیست!
عَسَى رَبُّهُ إِن طَلَّقَکُنَّ أَن یُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَیْرًا مِّنکُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُّؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ تَائِبَاتٍ عَابِدَاتٍ سَائِحَاتٍ ثَیِّبَاتٍ وَأَبْکَارًا.
شاید اگر شما را طلاق گوید پروردگارش به جای شما زنانی بهتر از شمایش ، بدهد زنانی مسلمان ، مؤمن ، فرمانبردار ، توبه کننده ، اهل عبادت و روزه گرفتن ، خواه شوهر کرده ، خواه باکره.
----
سوره تحریم آیه 1
یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَکَ تَبْتَغِی مَرْضَاتَ أَزْوَاجِکَ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.
ای پیامبر ، چرا چیزی را که خدا بر تو، حلال کرده است ، به خاطر خشنود ساختن زنانت بر خود حرام می کنی؟ و خدا آمرزنده و مهربان است.

این آیه در مورد ماجرای ماریه قبطی ساخته شده است. ماریه کنیز حفصه از زنان محمد بوده است. محمد روزی به خانه حفصه رفته است و ماریه را تنها دیده است و با او همبستر شده است. حفصه به خانه برگشته و محمد را در حال نزدیکی با کنیز خود در خانه میبیند. محمد قسم میخورد که دیگر با ماریه همبستر نشود و از حفصه میخواهد که این راز با کسی بازگو نکند. اما حفصه این راز را با همه در میان میگذارد و پیامبر از تصمیم خود بازمیگردد و این آیه را نازل میکند. و تحریم را از سر راه خود برمیدارد.
-----
سوره احزاب آیه 50
یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَکَ أَزْوَاجَکَ اللَّاتِی آتَیْتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَکَتْ یَمِینُکَ مِمَّا أَفَاء اللَّهُ عَلَیْکَ وَبَنَاتِ عَمِّکَ وَبَنَاتِ عَمَّاتِکَ وَبَنَاتِ خَالِکَ وَبَنَاتِ خَالَاتِکَ اللَّاتِی هَاجَرْنَ مَعَکَ وَامْرَأَةً مُّؤْمِنَةً إِن وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِیِّ إِنْ أَرَادَ النَّبِیُّ أَن یَسْتَنکِحَهَا خَالِصَةً لَّکَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَیْهِمْ فِی أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُمْ لِکَیْلَا یَکُونَ عَلَیْکَ حَرَجٌ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا.
ای پیامبر ، ما زنانی را که مهرشان را داده ای و آنان را که به عنوان ، غنایم جنگی که خدا به تو ارزانی داشته است مالک شده ای و دختر عموها و دختر عمه ها و دختر داییها و دختر خاله های تو را که با تو مهاجرت کرده اند بر تو حلال کردیم ، و نیز زن مؤمنی را که خود را به پیامبر بخشیده باشد، هر گاه پیامبر بخواهد او را به زنی گیرد این حکم ویژه توست نه دیگرمؤمنان ما می دانیم در باره زنانشان و کنیزانشان چه حکمی کرده ایم ، تابرای تو مشکلی پیش نیاید و خدا آمرزنده و مهربان است.
در اینجا خداوند سر کیسه رحمت الهی را بسیارشل میکند و به پیامبر اجازه میدهد تا تقریباً با هرکس که میخواهد ازدواج کند. و پیامبر از این حق خود بسیار خوب استفاده کرده است،
-----
سوره احزاب آیه 51
تُرْجِی مَن تَشَاء مِنْهُنَّ وَتُؤْوِی إِلَیْکَ مَن تَشَاء وَمَنِ ابْتَغَیْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا جُنَاحَ عَلَیْکَ ذَلِکَ أَدْنَى أَن تَقَرَّ أَعْیُنُهُنَّ وَلَا یَحْزَنَّ وَیَرْضَیْنَ بِمَا آتَیْتَهُنَّ کُلُّهُنَّ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَلِیمًا.
از زنان خود هر که را خواهی به نوبت مؤخردار و هر که را خواهی با خود، نگه دار و اگر از آنها که دور داشته ای یکی را بطلبی بر تو گناهی نیست در این گزینش و اختیار باید که شادمان باشند و غمگین نشوند و از آنچه همگیشان را ارزانی می داری باید که خشنود گردند و خدا می داند که در دلهای شما چیست و خداست که دانا و بردبار است.

پیامبر لازم نیست در همخوابگی با زنانش نوبت و مساوات را رعایت کند، وی میتواند نوبتها را جابجا کند و با زنانی که دوست دارد بیشتر باشد. و زنانش نیز نباید لب به شکایت بگشایند.
-----
سوره احزاب آیه 52
لَا یَحِلُّ لَکَ النِّسَاء مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَکَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَکَتْ یَمِینُکَ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ رَّقِیبًا.
بعد از این زنان ، هیچ زنی بر تو حلال نیست و نیز زنی به جای ایشان ، اختیار کردن ، هر چند تو رااز زیبایی او خوش آید ، مگرآنچه به غنیمت به دست تو افتد و خدا مراقب هر چیزی است.

و البته این آیه آیات قبلی را منسوخ میکند. اما باید توجه داشت که زیباترین زنان پیامبر آنانی بودند که در جنگها به تصرف او در آمده بودند. جویریه و صفیه دو نمونه بارز از این نوع تصرفات پیامبر بودند. گویا این آیه در هنگام اعتراض عایشه به آیات زیاده خواهانه پیامبر در مورد زنان، توسط او سروده شده است.
-----
سوره احزاب آیه 37
وَإِذْ تَقُولُ لِلَّذِی أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَیْهِ أَمْسِکْ عَلَیْکَ زَوْجَکَ وَاتَّقِ اللَّهَ وَتُخْفِی فِی نَفْسِکَ مَا اللَّهُ مُبْدِیهِ وَتَخْشَى النَّاسَ وَاللَّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَاهُ فَلَمَّا قَضَى زَیْدٌ مِّنْهَا وَطَرًا زَوَّجْنَاکَهَا لِکَیْ لَا یَکُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ حَرَجٌ فِی أَزْوَاجِ أَدْعِیَائِهِمْ إِذَا قَضَوْا مِنْهُنَّ وَطَرًا وَکَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا.
و تو ، به آن مرد که خدا نعمتش داده بود و تو نیز نعمتش داده بودی ،، گفتی : زنت را برای خود نگه دار و از خدای بترس در حالی که در دل خودآنچه را خدا آشکار ساخت مخفی داشته بودی و از مردم می ترسیدی ، حال آنکه خدا از هر کس دیگر سزاوارتر بود که از او بترسی پس چون زید از او حاجت خویش بگزارد ، به همسری تواش در آوردیم تا مؤمنان را در زناشویی با زنان فرزند خواندگان خود ، اگر حاجت خویش از او بگزارده باشند ، منعی نباشد و حکم خداوند شدنی است.

این آیه مربوط به ماجرای زید و زینب میشود. زید فرزند خوانده محمد بوده است و همسری زیبا داشته است. در دوران پیش از اسلام، اعراب فرزند خوانده های خود را همانند فرزندان خود می انگاشتند و زنان آنها را بر خود حرام میدانستند. محمد روزی برای دیدار با زید به منزل او میرود و زینب را در خانه و عریان میبیند و علاقه مند به او میشود. این علاقه مند شدن در این آیه نیز آمده است، محمد چیزی را در دل خود پنهان میکرده است. البته ظاهرا چندان هم پنهان کاری در کار نبوده است. محمد سر انجام باعث میشود تا زید زن خود زینب را طلاق دهد و پیامبر 58 ساله با زینب 35 ساله ازدواج میکند. و دلیل این ازدواج بر اساس گفته قرآن این است که مومنان بیاموزند میتوانند با زنان فرزند خواندگان خود ازدواج کنند. البته معلوم نیست چرا پیامبر باید این مسئله را بطور عملی به آنها یاد میداد و حتماً خود آنرا پیاده میکرد.
-----
سوره احزاب آیه 33
وَقَرْنَ فِی بُیُوتِکُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِینَ الزَّکَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا.
و در خانه های خود بمانید و چنان که در زمان پیشین جاهلیت می کردند، ،زینتهای خود را آشکار مکنید و نماز بگزارید و زکات بدهید و از خدا وپیامبرش اطاعت کنید ای اهل بیت ، خدا می خواهد پلیدی را از شما دورکند و شما را چنان که باید پاک دارد.
بعد از سروده شدن این آیه زنان پیامبر نباید از خانه هایشان خارج شوند و همچون دوران جاهلیت خود زندگی کنند.
-----
اگر قربی برای زنان را در جامعه حجاز قبل از اسلام بپذیریم فقط در دوره ابتدایی اسلام انهم برای تبلیغ که در بعضی از ایات مکی قابل مشاهده است اما در دوره های بعدی در مکه بخصوص پس از گرفتن قدرت در مدینه چه بسا زنان به مراتب وضعیت بدتری را متحمل شدند بخصوص کنیزان یا به عبارتی غنائم جنگی!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنجاقک - امریکا -
سپیده صبح - ایران - تهران
راستی یادم رفت بهت بگم اگر چشمت به دست اینهاست واقعا برایت متاسف هستم چون تو خودت هم از اینها هستی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
کسانی که به انسانهای دیگری توهین میکنند یا نادان هستند یا مزدور رژیم که میخواهند سر مردم را با چنین مسائلی گرم کنند . به همه انسانها احترام بگذازیم بی دین و یا با هر دین
سه‌شنبه 30 تیر 1388

mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
لعنت به تو که اینطور وقیحانه به مسلمانها توهین می کنی . تو و امثال تو هیچ فرقی با آخوندای آشغال ندارین.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

irani1 - المان - هامبورگ
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
biston - امریکا - اورلاندو
اول واخر کلام را به زیباترین لحن توصیف کردید
افرین به طرز فکرتان اینجا دمکراسی است و هر کس نظرش را میدهد.
واگر به مزاج بعضی ها خوش نیست میتوانند دوش اب سرد بگیرند.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aghakian - ایران - تهران
شایعه است!!!!! این قدر ساده لوح نباشید مردم .کسانیکه با شایعات دلخوش هستند بهتر است که دشمن ایران باقی بمونند چون جمهوری اسلامی به دشمن احمق نیاز دارد
در مورد قتل ندا سلطان هم سه نوع شایعه وجود دارد ولی مطمپن باشید که یک فیلم درست کردند با بازیگری با نام ندا که اون ندا هنر پیشه ای بیش نیست تا من وشما را خام کنند بگویند دختری ایرانی اینقدر مظلومانه و با چشم باز کشته شد مگر فیلم بازی کردن چه کار مشکلیه؟ واقعا بهش فکر کنید اگه هنر پیشه نیست چرا تا به حال از مراسمهای درگذشت ندا هیچ عکس و فیلمی نیست لطفا مواظب باشید گولتان نزنند
سه‌شنبه 30 تیر 1388

iran-padeshahi - ایران - تبریز
dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
دوست عزیز به نظر جنابعالی هرکسی که در زندگی سیاسی و اجتماعیش اشتباه کند محکوم به اشتباه تا آخر عمرش هست ؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aydak - سوئد - مالمو
مانفرد - ایران - ایران
بسیار موافقم. شترسواری دولا دولا نمیشه. اگه مرده مخالفت علنی کنه . موذی گری بدتر از این ندیده بودم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
گروهبان قندلی - ایران - تهران
من نمی دونم چرا اقای قندلی نمیخواد حقیقت را بپذیرد .اولا برای اینکه حی حرف ... نزنی اعلان میکنم..بنده نه احمقی نژاد.نه موسوی را هرگز قبول ندارم میدونی چرا قندلی ؟ بدلیل اینکه این نظام را که اینها به او معتقد و وابسته اند قبول ندارم .انهامهره های همین رژیمند.حالا اگر نظام را که موسوی گفته به ان معتقده اعتقاد نداری قندلی جان پس موسوی موسوی نکن.اگر هم اعتقاد به نظام اخوندی داری تو نیز یکی از انهائی.حال تکلیفت را مشخص کن.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
aghakian - ایران - تهران
بابا تو دیگه کی هستی !!! حسابی قاتی پاتی کردیا !!! با این حرفت ثابت کردی که دشمنای جمهوریه اسلامی هر چی هم ا...ق باشن به گرد پای ح...ت طرفداراش که امثال جنابعالی باشین نمیرسن . به قول احمدی کوتوله : ااااا نگو . بده . خیلی بده !!!
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
irani1 - المان - هامبورگ
دوست عزیز اونطور که به نظر میرسه کلمه ی دموکراسی رو درست برای شما ترجمه نکردن.
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
دوست احساساتی من انتی اسلام سابق ایران بزرگمهر امروز. نظرات شما رو توی یکی از پستها در مورد ایرانیهای عرب زبان میشه خوند و قضاوت کرد.اصلا بهتر نیست قبل از کشته دادن و این همه زجر افکار و فرهنگمون رو درست کنیم.بعد از اینها دوست داری کی بیاد عزیزم؟کی که با این افکار منجمد امثال شما همخونی داشته باشه؟نکن اقا جان به دور و برت نگاه کن بببین کجا زندگی میکنی.من خودم دین رو قبول ندارم ولی اینو میدونمم اولین اصل ادمیت و زندگی گروهی احترام به همنوع با هر عقیده و نژادی هست.حرف بینهایت نسنجیده ای زدی که مطمئنا خودتم میدونی که نباید میزدی.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

aghakian - ایران - تهران
کاش موسوی خرفت لج باز میومد این سایت واین نظرات طرفدارانشو میدید و اینقدر دم از اسلام نمیزد
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
هیچ وقت هنوز خیلی مونده تا این مردم بفهمند که اینها همه بازی خودشونه حالا برای چی ایندفعه اینطوری بازیگردانی میکنن خودشون میدونن الکی افتادن دنبال اینها یکی سبز سبز میکنه یکی پرچم ایرانو نماد میکنه خاکبرسرهمه اشون
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
گلاس اسلام شناسی و خلقت را ببر جای دیگر.که دیگر این حنا رنگ نداره.خدا داشته گل بازی می کرده.ادمی را ساخت که یک دنده اش بیشتر از طرف دیگرش بود و بعد یک دنده از ادم گرفت حوا را ساخت.یعنی شگل ادم یک ادمی بوده که گچ می ایستاده.بیخیال.این داستان پیدایش تا به اخر قصه اخر شب گودگان است.خود خدا یکی از بزرگترین نژاد پرستان است
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
fanta - فرانسه - استراسبورگ
ببین دوست عزیز شما یا حرفهای منو متوجه نشدید یا نخواستید متوجه بشید بذارید موضوع رو باز کنم یک فرقی باید بین کسایی که الان به آغوش مردم برگشتند حالا یا پشیمون شدن یا وجدانشون بیدار شده و اونهایی که دارن خون مردمو تو شیشه می کنن باشه یا نه؟ من تو این درگیری ها باتوم خوردم فحش شنیدم افراد نزدیکم بازداشت شدن برای خودم این کار رو نکردم هیچ کس برای خودش کاری نمی کنه منتی هم سر کسی نداریم نه من نه شما بحث اینه که زحمتامون هدر نره مردمی که یک رهبر تو جنبش هاشون ندارن بعد از یه مدت تعدادشون کم و کمتر می شه و بعد از یک مدت باقیمونده هارو جمع می کنن و به اسم ارازل ادامشون می کنن (همون کاری که چند هفته پیش تو کرج کردند) مورد دوم اینکه حمایت شما در خارج از کشور جای تشکر داره اما سرنگونی حکومت بها داره آقا بهاشم خیلی سنگینه بهاش جنگه شایدم تجزیه شدن ایران باشه شما می پردازیدش؟ صادقانه باش هم وطن با من نه با خودت. من دلیل پرسشم در مورد دیکتار بودنتون یا نه با دیگران در یک وجه مشترکه اونم اینکه اونها هم 30 ساله یک حرف می زنن خدا هم بیاد پایینو بگه دست از ظلم بردارید خدا رو هم محاکمه می کنن دوست من شما اینطوری نباش شما نگو همشون سروته یک کرباسن

سنجاقک - امریکا -
و اما شما خانم یا آقای عزیز من اصلا با شما بحثی ندارم شما مثل همین احمدی نژادید همه رو با هم یکی می کنید تا خودتون رو محق نشون بدید ما کارمون هم تو این دولت نهم که حالا شده دهم از دست دادیم حالا شما هم اگه جنبه بحث داری (نه فحاشی کردن) به حرفهایی که به بالا زدم فکر کنید
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

بابک - ایران - سبزوار
همه ادیان و پیروان انها محترم هستند
اقای یا خانم IranBozorgMehr - ایران - اهواز
اشتباه نکن و توهین نکن عزیزم ویک و نیم میلیارد ادم را از خود نرنجان
ما از تو بیشتر با این رژیم درنده دشمن هستیم اتحاد ما را به هم نزن و درست اظهار نظر کن
کسانی که با جنبش سبز ایران به ریاست جمهوری موسوی مخالفت می کنند نوکر حلقه بگوش فرعون خامنه ای هستند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

بابک - ایران - سبزوار
همه ادیان و پیروان انها محترم هستند
اقای یا خانم IranBozorgMehr - ایران - اهواز
اشتباه نکن و توهین نکن عزیزم ویک و نیم میلیارد ادم را از خود نرنجان
ما از تو بیشتر با این رژیم درنده دشمن هستیم اتحاد ما را به هم نزن و درست اظهار نظر کن
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

مانفرد - ایران - بندر عباس
aghakian ایران/تهران
برای اینکه به جنابعالی ثابت بشه که این خانم(ندا آقا سلطان) هنرپیشه بوده یا نه بهتره تشریف ببری بهشت زهرا .سوال کن اونقدری معروف هست که به راحتی پیداش کنی و بهت ثابت بشه .یه خورده بالاترش هم میتونی بری و بپرسی سید حسن کجاست ؟ اگه دیدیش سلام ما را هم بهش برسون .البته نمیدونم شما کدوم طرفی هستی چون این موضوع رو(قتل ندا) حتی تلویزیون ایران هم تایید کرد و انداخت به گردن غربیها و بی بی سی.اول فکر کن بعد حرف بزن.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
تو مراسم بودو نبودش یکیه فرقی نداره میخواد بره حالو حول کنه اینم بهانه شه درود به رهبرم و رییس جمهور 24 میلیونی... نبود.... بوق بزن برو جلو
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
سپیده صبح - ایران - تهران
اولا پوزش میخوام منو ببخش میخوام روشن بشی
خانم یا آقای عزیز سوالی دارم خودتو بگذار جای خواهر یا برادر مرحومه ندا
خدای نکرده اگر برادر یا خواهرت در زندان باشندویک شکنجه گر به خواهرت تجاوز بکنه.و برادرت را بکشه بعد هم چند سال بعدش بیاد بهت بگه من خواهر وبرادرت را کشتم آن موقع نفهم بودم حالا میفهمم و باتو هستم آیا همین حرفها را میزنی یا بهش میگی خواهش میکنم خانوادم کشتی عیبی نداره آدم اشتباه میکنه
عزیز من درد کشیده طبیب است نه مثل شما تو در خوشی هستی خانوادت یا خودت دست اینا اسیر نشده که بفهمی من چی میگم
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - امریکا
سپیده صبح - ایران - تهران

شما دارید علنا طرفداری میکنید از آخوند بیخود قیافه حق به جانب نگیرد وطن فروش همان شما ها هستید که نمیگذارید این آخوند ها سرنگون شوند مرگ بر آخوند و طرفدارنش مفهم شد
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
آرسام - ایران - تهران
ببین دوست خوب من نمی دونم شما چه جوری با این صراحت از درد نکشیدن من صحبت می کنید به هر حال قابل توجهتون نمی گم 100 درصد اما به جرات می تونم بگم اکثر افرادی که در دهه 60 انسان بالغ بودن از وضع (تغریبا) راضی بودن. ببین شرایط رو با شرایط بسنج من آدم می شناسم الان تو این درگیری ها توسط همین بسیجی ها دستگیر شده اما خودش بسیجی 25 سال پیشه امثال اینا هم کم نیستند همشونم قبول دارن اشتباه کردن هرکی هم که می گه من اون موقع این کارو نکردم یا دروغ می گه یا اصلا هیچی براش مهم نبوده همونطور که الان اکثر مردم به تغییر این شرایط ایمان دارن اون موقع هم اکثرافکر می کردن درست دارن عمل می کنند. ببین همه رو نباید با یک چوب زد. این که عزیز از دست داده باشی نمی تونی از اینها بگذری این یک قضیه شخصیه نه ملیتی. شما توهر شرایطی وقتی پای عزیز در میون باشه هزار جور عکس العمل نشون می دی. مگه مادر سهراب موسوی رو تو خونش راه نداد؟ فیلمش رو دیدی؟ پدر سهراب رو دیدی که می گه واسه سلامتی آقای موسوی صلوات؟ امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

tanha1363 - ایران - تهران
tehrani2009 - تهران - ایران
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
شکاف و اختلاف در گروه اصلاح طلبا به همین مسایل بر میگرده. خودتون هم همدیگه رو قبول ندارید.از این نمونه ها خیلیی زیاده. چون اصل و مبنای جنبشتون یکی نیست. به فرض هم اگه پیروز بشید بعدش خودتون میفتید به جون هم.خوشبختانه تو این جریانات صفها کاملا آشکار شد. مسلمان سبز با منافق سبز یکیه ظاهرا ..یه عده مقدس نمای مسلمان نما و یک عده منافق و هتاک به ارزش های معنوی دور هم جمع شدن و توهم سبز گرفتن. برای هر دو گروه متاسفم. آخرش هم تو لجن سبز غرق میشید..دست مریزاد موسوی
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

bij - المان - المان
tanha1363 گرام،
30 سال است که تو و امثال تو مدعی سر مشق بودن برای دنیا هستید چرا چون شما روزی 17 رکعت و یا بیشتر(شبانه) نماز می خوانید پولدارها حج میروند و بعضی از ندارها مشهد، روزه مگیرید و ده ها جور مختلف فروع و اصول دین. چی در امد از این سر مشق؟
فقر، فساد مالی، فساد جنسی، درگیریها و دوریهای خانوادگی و ... در یک کلام نداشتن اخلاق انسانی.
مگر tehrani2009 و IranBozorgMehr در این کشور اسلام زده نیستند مگر کوری تا ببینی فرهنگ منحط اسلامی چه به روز این مردم نیاورده؟ کور نیستی ادعای تو درست ضد توست! از ادبیات اسلام و حماقتهای حاکمین همین بس که خود را مضحکه دنیا قرار داده اند. غرب به حماقتان مخندد همانطور یک مسلمان لبنانی!!! ایا اینها میخواستند سرمشق دنیا باشند؟؟!
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.