محمد کامرانی؛ یکی دیگر از کشته‌شدگان درگیری‌های تهران

محمد کامرانی؛ یکی دیگر از کشته‌شدگان درگیری‌های تهران

محمد کامرانی در اثر جراحات وارده از زندان اوین به بیمارستان لقمان تهران منتقل شده بود

محمد کامرانی، جوان ۱۸ ساله ای که در اعتراضات روز ۱۸ تیر سال ۱۳۸۸ بازداشت شده بود، روز ۲۵ تیر در اثر جراحات وارده، که معلوم نیست در جریان درگیری ها و یا در زندان ایجاد شده، از دنیا رفت.

طبق آمارهای رسمی در درگیری های بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران بیش از بیست نفر کشته اند. اما بعضی از معترضین تعداد کشته شدگان را چند برابر این تعداد می دانند.

یکی از اعضای خانواده آقای کامرانی به بی بی سی فارسی گفت که او در درگیری های روز پنجشنبه ۱۸ تیر در حوالی میدان ولیعصر تهران بازداشت شده است. البته به گفته این عضو خانواده آقای کامرانی، او در حرکات اعتراضی شرکت نداشته و صرفا در حال عبور از خیابان بوده است.

بنا بر گزارش های رسیده از ایران و اظهارات این عضو خانوده محمد کامرانی، او پس از دستگیری به همراه تعداد دیگری از بازداشت شدگان به بازداشتگاهی در کهریزک منتقل شده است.

بعد از چند روز فهرستی از سوی مسئولان زندان اوین از بازداشت شدگان منتقل شده از کهریزک به زندان اوین منتشر شد که نام محمد کامرانی هم در میان آنها وجود داشت.

با پیگیری های خانواده آقای کامرانی به آنها اطلاع دادند که روز چهارشنبه ۲۴ تیر، او از زندان آزاد خواهد شد و هنگامی که خانواده برای تحویل گرفتن او به زندان مراجعه کردند، به آنها گفته شد که به دلیل جراحاتی که به او وارد شده، به بیمارستان لقمان تهران منتقل شده است.

این عضو خانواده آقای کامرانی که خود در بیمارستان لقمان حاضر شده می گوید که در بیمارستان با پیکر نیمه جان محمد کامرانی روبرو شده است. خانواده آقای کامرانی با اصرار و تحت حفاظت ماموران، او را به بیمارستان مهر منتقل می کنند، اما بعد از چند ساعت و علی رغم تلاش پزشکان بیمارستان مهر، محمد کامرانی ۱۸ ساله از دنیا می رود.

پیکر محمد کامرانی، صبح روز شنبه در بهشت زهرای تهران دفن شده است.

پیش از محمد کامرانی نام چند تن دیگر از کشته شدگان این وقایع از جمله ندا آقا سلطان، دانشجوی ۲۷ ساله، سهراب اعرابی، جوان ۱۹ ساله، و یعقوب بروایه، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نمایش در دانشکده هنر ومعماری دانشگاه تهران، در رسانه ها مطرح شده بود.

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
ننگ و نفرین بر عاملان این فجایع.به امید روزی که دامن گیر یکا یکشان بشود.مرگ بر جمهوری اسلامی و ولایت فقیه.خامنه ای با ذلت و درد میمیری.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

shan - بلژیک - بلژیک
ننگ باد دولت فاشیستی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
مرگ بر خامنه ای جلاد مرگ بر احمدی نژاد . امیدوارم اول مرگ بچههاتون رو بینید بعد سنگسارتون کنیم
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
https://www.goftaniha.org قاتل ندا اقا سلطان
سه‌شنبه 30 تیر 1388

dokhtarakeiran - مالزی - کوالالامپور
الهی عزیزم....شهادتت مبا رک
سه‌شنبه 30 تیر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
خامنه ای, مرگ به نیرنگ تو ... خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
سه‌شنبه 30 تیر 1388

abdi1 - ایران - تهران
اسامی را یکی یکی اعلام می کنند تا صدای کسی در نیاد .خیلی متاسفم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
مرگ بر روسیه که در کهریزک مثل دوران استالین اردوگاه مرگ ساخته وبه ایرانیان خاپن مملکت درس آدم کشی یاد میده واین کشته ها را میبرن در سردخانه شهید کرمی که کورمی خوانده میشه میگذارن
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
اقای سید مهدی ایران تهران.
ضمن احترام برای شما وهمه من جمله اقای خامنه ای. چرا نظام مقدس حکو مت اسلامی(نه جمهوری اسلامی)وقتی به مردم نیاز داره مثل شرکت در جبهه شرکت در تظاهرات 22 بهمن شرکت در انتخابات این مردم را انقلابی و فداکار و .... میخواند ولی وقتی خرش از پل میگذرد جانباز جنگی را در خانه رها مئکند و میگوید شرکت در جنگ وظیفه بوده(بارها در نماز جمعه از دهان وعاظ محترم این را شنیده ام) یا وقتی مردم نسبت به نتئجه انتخابات تردید دارند انها را به گلوله میبندد و به امام زمان نامه مینوئسد که ما مسلح نبودیم و انها مسلح بودند اگر امام زمانی هست که خودش میبیند واحتیاج به نامه نیست ولی ایا امام زمان این فیلم ها را میبیند که نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی ها تا دندان مسلح بودند ایا امام زمان طبق اعتقادات ما که از همین اقایان وعاظ شنیده ایم زنده وشاهد نیست؟پس اقایان که نامه مینویسند امام زمان را قبول ندارند و مردم فریبی میکنند پس این نظام چگونه نظام مقدسی است که گردانندگان ان حتی به امام زمان هم دروغ میگویند کسی که به امام زمان دروغ میگوید و نظامی که رئیس جمهورش به ایت الله جوادی املی میگوئد من هاله نور دارم و بعد که خبر نگار امریکائی میپرسد او میگوید نه من هم در روزنامه خواندم اولا چگونه مقدس است ثانیا این نظام و افراد دروغگوئی که مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب هستند ایا نمیتوانند به مردم دروغکی بگویند ما رایها را شمردیم و درست بود. چگونه ما باور کنیم؟ وقتی رئیس جمهور دروغ گفت و الان که فیروز ابادی رئیس ستاد فراندهی کل قوا به امام زمان دروغ میگوید رهبر فرزانه جرا عزلش نمیکند ایا او که به امام زمان دروغ میگوید به رهبر فرزانهانقلاب نمیتواند دروغ بگوید؟ پس برادر کجای این نظام مقدس است؟ نظامی که بالاترین مقامهایش دروغ میگویند و رهبرش سکوت میکند میگوئد تفکر اقای احمدی نزاد به من نزدیک تر است
لطفا پاسخ دهید و مرا ارشاد کنید و به نظام مقدس حکومت اسلامی باز گردانید. متشکرم.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
این سایت در ایران ممنوع شده از دوستان خواهش میکنیم بوسیله ایمیل به دوستان و خانوادهتان بفرستید. این فیلم در مورد رابطه سکسی حسن گلستانی و فاطمه رجب زاده هست. هر دو ازدواج کرده و هردو از افراد نزدیک خامنه ای پوشک پوش هست. هیچکدام سنگسار یا زندانی نشدن و هر دو هنوز بسر شغلشون هستند. این قضیه نشون میده که حتی خامنه ای هم به قوانین اسلامی اهمیت نمیده. لطفا بخاطر انتقام قتل همه کسانی که بدست این ملاهای کثیف کشته شدن این ویدیو را به همه پخش کنید.

پخش فیلم ِ رابطه ی ِ جنسی یک روحانی با یک زن، که ظاهرن هر دو متاهلند، باعث ِ ناخشنودی ِ سران ِ مملکتی شده است؛ و از آن جا که طبق ِ قوانین ِ کیفری ِ ایران، مجازات ِ زنا کنندگان، سنگسار و اعدام است، قوه ی ِ قضاییه برای ِ از سر گذراندن ِ این بحران، با چالشی جدی رو به رو خواهد بود.
حجه السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان و از اعضای هیات امنای ستاد ائمه جمعه و جماعات استان همدان (نهادی که منصوب مستقیم مقام رهبری است ) در هفته گذشته به یکی از خبر سازترین روحانیت کشور تبدیل شده است
بعضی از پایگاههای اینترنتی انرا به یک بمب خبری در تویسرکان تشبیه کرده اند.
شهر”تویسرکان” جمعیتی با لبغ بر۴۵هزار نفرد, ر جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است.
این هم اظهارات این حاج اقا بعد از رسوا شدن

ملت عزیز و همیشه در صحنه ی ایران، من نیز صحنه را دیدم و باید عرض کنم که صحنه به هیچ وجه ساختگی نبود اما این اقدام بنده به هیچ وجه عمل زنای محصنه محسوب نمی شود زیرا آن خانم در آن لحظه قانونا و شرعا همسر بنده بود.
زنی که شما در صحنه مشاهده کردید، فاطمه رجب زاده نام دارد که هم اکنون همسر قانونی و شرعی آقای غلامعلی الهه زاده می باشد که این آقا از کارمندان دفتر من هستند.
مدتی پیش آقای الهه زاده بر اثر موضوعی از دست خانم رجب زاده خشمگین می شود و در هنگام خشم همسر خویش را سه طلاقه می کند اما پس از این که خشمش فروکش می کند از کرده ی خویش پشیمان می شود و بار دیگر از خانم رجب زاده تقاضای ازدواج می نماید.
بر اساس قوانین شرعی شخصی که همسر خویش را سه طلاقه کرده دیگر نمی تواند با وی ازدواج کند مگر این که کس دیگری با وی ازدواج نموده و سپس وی را طلاق دهد که در اصطلاح فقهی به این شخص محلل گفته می شود یعنی کسی که حلال مشکلات است.
این زوج برای برطرف کردن مشکل شان به نزد من آمدند و از من خواهش کردند که به عنوان محلل این معضل آن ها را حل بنمایم، از آن جا که بنده همواره زندگی ام را وقف خدمت به مردم و حل کردن مشکلات شان نموده ام نتوانستم از قبول درخواست آن ها سر باز زنم.
این شد که بنده خانم رجب زاده راعقد نمودم و برای اینکه کارم جنبه ی ریا پیدا نکند قبلش همسرم را به خانه ی مادرش فرستادم تا کسی پی به این فداکاری من نبرد زیرا من دوست ندارم کسی از کارهای خیری که برای مردم انجام می دهم باخبر شود.
صحنه ای که شما عزیزان مشاهده نمودید در حقیقت در طی همان دو ساعتی اتفاق افتاده که خانم رجب زاده همسر قانونی و شرعی من بودند و من هیچ گناهی را مرتکب نشده ام.
من مایل نبودم مردم پی به محلل بودن من ببرند اما حال که ناگزیر همه دانسته اند در همین جا اعلام می کنم که به صورت خالصانه در خدمت مردم همیشه در صحنه ی ایران هستم و هر کس که نظیر مشکل این زوج را داشته باشد می تواند روی من حساب کند.
والسلام علیکم و الرحمة الله و برکاته
حاج حسن گلستانی، امام جمعه تویسرکان
این قسمت خیلى جالب است
این شد که بنده خانم رجب زاده راعقد نمودم و برای اینکه کارم جنبه ی ریا پیدا نکند قبلش همسرم را به خانه ی مادرش فرستادم تا کسی پی به این فداکاری من نبرد زیرا من دوست ندارم کسی از کارهای خیری که برای مردم انجام می دهم باخبر شود
Posted by Black Chador at 8:39 AM
سه‌شنبه 30 تیر 1388

artosh - ایران - تهران
مرگ بر خامنه ای. روحت شاد محمد عزیز. مطمئن باش خونت پایمال نخواهد شد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

hamed-toronto - کانادا - تورونتو
سه روز پیش یک خبر خیلی بد شنیدم و خواستم شما دوستان هم بدونید
برادر من از روز 18تیر ناپدید شده بوده وخانواده ام بعد از اینکه حتی به اوین هم به دنبال او رفته بودند ولی به انها گفته شده بود که انجا نیست تا اینکه بعد از هشت روز خبردار شدند که او در اوین بوده (شانزده ساله هست) و من هم روز جمعه مطلع شدم ولی امیدوارم که سالم باشه
سه‌شنبه 30 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
از خدا صبر و شکیبائی برای خانواده این عزیز خواستدارم. و مرگ تمام جانیان و ستمکاران و رهبر و انتری نژاد و ...... و اشغالگران ایران عزیز بگو امین.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
دوست عزیز hamed-toronto - کانادا - تورونتو
امیدوارم که بزودی خبر سلامتی برادرت رو بشنوی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنگ سبز - انگلیس - شفیلد
hamed-toronto - کانادا - تورونتو
دوست عزیز از صمیم قلب آرزو می‌کنم که برادرت صحیح و سالم به جمع خانواده برگرده ... مرگ بر خامنه‌ای جنایتکار و همه عمال خونخوارش
سه‌شنبه 30 تیر 1388

irani1 - المان - هامبورگ
دلم به گریه افتاد
بعضی ها میگویند شهید حرفی نیست ازادی بیان است. شهید یعنی نفله .
اما من میگویم دلاور خفته.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
hamed-toronto - کانادا - تورونتو
دوست عزیز ارزو میکنم برادرت هر چه زودتر به اغوش خانواده ش برگردد
خامنه ایی الهی عزیزت بمیرد
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
روحش شاد.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

hamed-toronto - کانادا - تورونتو
دوستان عزیز ممنون از همدردی شما ehsasoeshg - گوتنبرگ - سوئد و
سنگ سبز - انگلیس - شفیلد و سیاوش ایرانی - ایران - ایران
ولی متاسفانه فعلا هیچ خبری نیست امیدوارم همه هم میهنانمون از دست این کفتارها رها شوند
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خامنه ای کثافت بزودی جلوی چشمت پرپر شدن سگ تولهایت از مجتبی لجن تا اون دخترهای افریته و تمام مزدوران را خواهی دید.کثافت ملت با زجر دادن و انتقام از حون جوانان روح کثیفت و شیطانی ترا از جسم مطعفن و مفلوج کریحت جدا میکنند و در دنیای آخرت و دادگاه عدل پروردگار هم شیطان دهان و آنجای شما را مورد عنایت قرار خواهد داد.انشاالله.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.