عدم استقبال از احمدی نژاد در صحن رضوی مشهد در روز پنجشنبه ۲۵ تیر - ویدیو

عدم استقبال از احمدی نژاد در صحن رضوی مشهد در روز پنجشنبه 25 تیر

armin53 - انگلستان - بردفورد
دیگه اخه مگه چقدر میشه احمق بود که دنبال احمقی نژاد بری.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
روزه روزش حرم همیشه از این شلوغ تره
بیچاره احمقی نژاد. لول ((:
سه‌شنبه 30 تیر 1388

romaanaa - آمریکا - ویرچینیا
ای خی خی خی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
دست گل مردم عزیزمان درد نکنه که تو دهنی محکمی بهش زدن..لوللللل.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

romaanaa - آمریکا - ویرچینیا
قاتل ندا اقاسلطان
https://www.goftaniha.org/
سه‌شنبه 30 تیر 1388

shahin 12 - انگلیس - یوکی
قابل توجه طرفداران عنتری نژاد شماها که برای ریس جمهور شدن عنتری خودتونو میکشید حالا ببینیم چه خاکی میخواد رو ان کله پوکتون بریزه بدبختهای ساده!؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
ممولی کنف شدی اما از رو نمی ری با اون کار چاق کن اطلاعاتی شریعتنداری یا بهتر بگم هیچینداری
سه‌شنبه 30 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
یعنی اون جماعتی که همیشه با کامیون و وانت با وعده چلوکباب از دهات اطراف میاوردن هم دیگه حاضر نیستن هاله جونو ببینن!!!! خدائیش عجب مردم ناسپاسی داریم.. سیب زمینی هارو خوردن و همه چیز یادشون رفت..!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

babak1 - ایران - مشهد
اقدام کارساز ملت در مبارزه آرام ، ما همه زندانی سیاسی هستیم ،همه باید هاشمی ،موسوی و خاتمی را تشویق به حمایت و رفتن به زندان اوین کنیم با همراهی با شکوه خانواده های زندانیان و مردم سبز با شعار ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد یا ما هم زندانی سیاسی هستیم ، ما را هم زندانی کنید
باید دولت کودتا را در مقابل جمعیت انبوه که خواستار زندانی شدن هستند قرار دهیم
آری زندان اوین را باید با اقدام داوطلبانه و اسارت خوداشغال کنیم یا همه را آزاد کنند
لطفاً خبر رسانی کنید تا دیکتاتوری را مجبور به عقب نشینی کنیم راه مبارزه با دیکتاتوری تا دندان مسلح ،صلح و آرامش و اعتراض ماست
سه‌شنبه 30 تیر 1388

irani1 - المان - هامبورگ
افرین به مردم مشهد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aghaamir - سویس - زوگ
زنده باد ایرانیان ازاده. اونایی هم که رفته بودند برای گرفتن ابمیوه مفتی رفتن.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

magmag - هند - دهلی
بهتر بود می نوشتید: انتری نزاد در صحن رضا انگوری.چون این بدبخت(رضا) تو عراق بغیر از خرما چیزی گیرش نمی اومد که بخوره زمانی که به طمع قدرت و رسیدن به دختر خلیفه اومد به مشهد اونقدر انگور خورد تا ا...ال گرفت و مرد حالا اخوندها میگن بهش زهر دادن .گیریم این حرف درست باشه پس ما باید همه موشها و سوسکها رو شهید بدونیم چون اون بیچاره ها هم با زهر کشته میشند.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
اکثر مشهدیا به دکتر رای دادند من صد در صد شاهد بودم ..... درود بر دکتر خیط کن نژاد که این دزد هارو حسابی خیط کرده
سه‌شنبه 30 تیر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
میدونستید مخفف اسم مردک میشه ا.ن.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

AHMADKASRA - ایران - تهران
آقا جون تا وقتی میشه با فوتوشاب بگن کل مردم مشهد اومدن دیدن این میمون نمیشه بگی نیومدن...تو عالم فوتوشاب میشه از این انتری نژادیه جیگری بسازی که مثل حضرت یوسف همه دستاشون رو ببرن........ولی خودمونیما این میمون رو هیجوره نمیشه تغیرش داد.....مگه نه؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

salam_hame - الامارات - دبی
مردم یک بار فریب می خورند اقای احمقی نژاد.
واقآ دمتون گرم.کی میره به صحبتهای تکراری گوش کنه همش چرنت همش وعده وحید همش دروغ دیگه ابروی ایران هم برده.که تو فرودگاها به ایرانیها میگن چرا ریس جمهور دیوونه انتخواب میکنین.ننگ بر رهبر ایران و دولت مردان ایران. زنده باد ایران و ایرانی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
ای دمتون گرم مشهدیهای عزیز
سه‌شنبه 30 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
باور کنید خیلی از زوار بخاطر وجود این انتر زیارت هم نرفتن من از کسیکه زحمت کشیده و این فیلم رو گرفته میخوام هفته بعد هم فیلم برداری کنه و بفرسته برای سایت اگر تعداد جمعیت بیشتر نبود من دیگه نظر نمیدم این تعدادهم کارمندهائی هستن که به زور آوردن باز هم بگو مردم بهت بیست و چهارمیلیون رأی دادن دروغگوی پست.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SOHRAB-IRANZAMIN - دبی - دبی
احمقی نژاد .تو و اسلام کثیفت را نمیخواهیم برو لای دست خمینی گور به گور شده
سه‌شنبه 30 تیر 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
سیدمهدی - ایران -تهران
چه جالب اتفاقا منم شاهدم که هیچ کی بهش رای نداده . از استقبال گرمی هم که ازش شده معلومه اتفاقا ( هه هه هه )
سه‌شنبه 30 تیر 1388

khooroos - امارات - دبى
اىىى ننه مو بجه مشدوم
اى ولللللل-
سد مهدى- اولانش نخیر اصلا همراى ندادیم ما مشهدیا به این الاغ
دومانش همونایى هم که راى دادن وقتى کندهاى این موجود رو دیدن ازش رو برکردوندن
مى مونه 10 در صد ایران که یا مرده خور دولت هستند و یا ساده لوهان
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
سید مهدی - ایران - تهران
دیگه بیشتر از این خودتو بی ابرو نکن.منظورت اینه که تو هم یکی از اونهایی بودی که صد تا صد تا رای به اسم احمقی نژاد مینوشتی مینداختی تو صندوق. خاک.......مفت خور.تو دیگه اخرشی هم سیدی هم مهدی. کی از چمکران امدی بیرون که ما ندیدیمت.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
با درود:
در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب 30 تیر ماه 1388 (به یاد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ایران درخواست می گردد دقیقاً در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگی یک وسیله برقی پر مصرف ( ترجیحاً اتو یی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی، سشوار، هیتر و ...) را برای 240 ثانیه( 4 دقیقه) به برق متصل کنید( اگر می خواهید بیشتر تأثیر گذار باشید همزمان 2 یا سه وسیله را با هم به برق بزنید). توجه کنید که زمان بسیار و بسیار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانیه تأخیر داشته باشید از قافله عقب خواهید ماند.
با همکاری 3 میلیون خانواده در ایران دقیقاً در ساعت 9 شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( یا سه شوار و یا هر وسیله پر مصرف از قبیل هیتر و ...) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نیروگاهی ایران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.
توصیه ایمنی: پس از قطع برق فوراً وسیله برقی و یخچال خود را از برق بیرون بکشید تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول می کشد ضمن اینکه یخچال شما آسیب نمی بیند، هم وطنان ما در اداره مرکزی دیسپاچینگ ملی برق نیز سریعتر بتوانند شبکه برق را بازیابی و برق شما را وصل کنند.
نکته مهم : بعید نیست که در روز 30 تیر ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و یا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخیرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقیقه پخش کنند. مهم نیست. ما با شروع اخبار وسیله های برقی را به برق متصل می کنیم. این کار حکومت چون به تفکیک هر شهر انجام می شود تأثیری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه این کار را انجام می دهیم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نیز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 این کار را می کنیم.
این کار و تحمل ماکزیمم 2 ساعت بی برقی نتایج ذیل را به همراه دارد.
1) وحدت ملی را به رخ حکومت دیکتاتوری می رسانیم
2) این خبر مانند بمب در تمامی دنیا صدا می کندو غیر قابل کتمان می باشد( دیگر نمی توانند بگویند اینها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)
3) دژخیمانی که هنوز در خوابند یآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ایران، برق آنها نیز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شاید به راه راست برگردند).
4) دیگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسیج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نیستند.
5) حکومت دیکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد
6) ملت ایران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.
7) بدون اینکه حتی خون یک نفر هم ریخته شود و یا کسی شناخته شده و به زندان بیفتد یک راه پیمایی میلیونی شبانه کرده ایم.
8) پس از خاموشی مطلق ( توضیح اینکه در 30 تیر ماه ، ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاریک و بدون هیچگونه نوری می گردد) می توانیم بدون ترس از نفوذیان رژیم کودتا فریاد آزادی و الله اکبر سر دهیم.
9) با توجه به اینکه قطع سراسری برق یک کشور جزء حوادث تاریخی آن کشور می باشد، اتحاد ایرانیان ظلم ستیز و شب 30 تیر ماه به تاریخ می پیوندد.

پس همراه شو هم وطن و این مطلب را حداقل به 10 نفر از بستگان خود که دسترسی به اینترنت ندارند با توضیح کافی در خصوص اهمیت هماهنگی در زمان اتصال وسیله برقی دقیقاً در ساعت 9 شب و قطع وسیله های برقی پس از خاموشی بگو.
مطلب ذیل را برای مهندسان برق قدرت دارای تخصص مطالعات سیستم مینویسم که آنها نیز با قدرت مضاعف همراه شوند.
1) شبکه برق ایران در ساعت 9 شب حدود 3000 مگاوات تولید رزو آبی در 25 واحد نیروگاهی دز، کارون، مسجد سلیمان، کرخه و ... دارد که این واحدها به دلیل خصوصیت واحدهای آبی به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسیار سریع می باشد.. ولی مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به این کار، واحدهای نیروگاهی را به حالت Stand By روشن در مدار قرار خواهد داد. ولی در صورتیکه 3 میلیون خانواده با هم و به فاصله 10 ثانیه ماکزیمم اتوهای خود را به برق بزنند، توان اکتیوی حداقل برابر با 3،000،000 ضربدر 1000 وات ( متوسط) که برابر با 3000 مگاوات می شود از شبکه درخواست می شود که فرکانس را با افت بیش از 5 هرتز مواجهه می کند. با توجه به افزایش توان واحدهای آبی متوسط 10 مگاوات بر ثانیه تا رسیدن به شرایط Stable جهت جبران توان اکتیو لازم ( تلفات 17 درصدی را در اینجا صرفنظر کردیم) بیش از 14 ثانیه زمان لازم است. پس واحدهای نیروگاهی قادر به جبران توان اکتیو درخواستی نخواهند بود و رله های Under Frequency و رله های نرخ کاهش فرکانسی ( dF/dt ) عمل نموده و شبکه ایران Black out می گردد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - desoto
این آشغال پاشغالهایی هم که اومدن حقوق بگیر خودشان هستند
سه‌شنبه 30 تیر 1388

dokhtarakeiran - مالزی - کوالالامپور
ای ول مشهدی هایه عزیز.
اما این مملی از رو نمیره.....رو که نیست
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ali200080 - ایران - تهران
لطفا باتوجه به فیلتر بودن یوتوب لینک مستقیم بگذارید برای دانلود
سه‌شنبه 30 تیر 1388

123 - ایران - تهران
استقبال یا عدم استقبال مهم نیست مهم رای مردم است که بالا بود .
سه‌شنبه 30 تیر 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
سید مهدی - ایران - تهران

دوباره ماست قهوه ای خوردی راستی یادت رفت اینجا از خودت وشال قهوه ایی تعریف کنی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا مرسی گل گفتی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
اقای سید مهدی ایران تهران.
ضمن احترام برای شما وهمه من جمله اقای خامنه ای. چرا نظام مقدس حکو مت اسلامی(نه جمهوری اسلامی)وقتی به مردم نیاز داره مثل شرکت در جبهه شرکت در تظاهرات 22 بهمن شرکت در انتخابات این مردم را انقلابی و فداکار و .... میخواند ولی وقتی خرش از پل میگذرد جانباز جنگی را در خانه رها مئکند و میگوید شرکت در جنگ وظیفه بوده(بارها در نماز جمعه از دهان وعاظ محترم این را شنیده ام) یا وقتی مردم نسبت به نتئجه انتخابات تردید دارند انها را به گلوله میبندد و به امام زمان نامه مینوئسد که ما مسلح نبودیم و انها مسلح بودند اگر امام زمانی هست که خودش میبیند واحتیاج به نامه نیست ولی ایا امام زمان این فیلم ها را میبیند که نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی ها تا دندان مسلح بودند ایا امام زمان طبق اعتقادات ما که از همین اقایان وعاظ شنیده ایم زنده وشاهد نیست؟پس اقایان که نامه مینویسند امام زمان را قبول ندارند و مردم فریبی میکنند پس این نظام چگونه نظام مقدسی است که گردانندگان ان حتی به امام زمان هم دروغ میگویند کسی که به امام زمان دروغ میگوید و نظامی که رئیس جمهورش به ایت الله جوادی املی میگوئد من هاله نور دارم و بعد که خبر نگار امریکائی میپرسد او میگوید نه من هم در روزنامه خواندم اولا چگونه مقدس است ثانیا این نظام و افراد دروغگوئی که مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب هستند ایا نمیتوانند به مردم دروغکی بگویند ما رایها را شمردیم و درست بود. چگونه ما باور کنیم؟ وقتی رئیس جمهور دروغ گفت و الان که فیروز ابادی رئیس ستاد فراندهی کل قوا به امام زمان دروغ میگوید رهبر فرزانه جرا عزلش نمیکند ایا او که به امام زمان دروغ میگوید به رهبر فرزانهانقلاب نمیتواند دروغ بگوید؟ پس برادر کجای این نظام مقدس است؟ نظامی که بالاترین مقامهایش دروغ میگویند و رهبرش سکوت میکند میگوئد تفکر اقای احمدی نزاد به من نزدیک تر است
لطفا پاسخ دهید و مرا ارشاد کنید و به نظام مقدس حکومت اسلامی باز گردانید. متشکرماا
سه‌شنبه 30 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
سید مهدی - ایران - تهران
معلوم هست که تو باید شاهد باشی، چون تو دم این روباه کریه المنظر هستی عزیز دلم :-)
سه‌شنبه 30 تیر 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
سید مهدی - ایران - تهران
وووووی ووووی ترسیدم سید مهدی اومد باز الان با کمربند قهو های کونگ فو می زنه هممون رو لت و پار می کنه نوکر آقا خره (خامنه ای ) و آقا ا.ن.ه چه دکتری هم میگه مگه دکتره میمون ها باشه اگه یک وقت ی.و.ب.و.س.ت.داری برو پیش دکتر جونت زود خوبت می کنه بدو برو
سه‌شنبه 30 تیر 1388

artosh - ایران - تهران
این آقا خواست زرنگی کنه و در این ایام که ایام مسافرته و مشهد شلوغه بره و شلوغی حرم رو هم بزنه به پای خودش.. اما بازم به در بسته خورد و مردم اونجا رو ترک کردند.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
سید مهدی - ایران - تهران
به مسلمان بودنت شک دارم.هر وقت اینجا کامنت گذاشتی بعد از تو همه شروع به بد و بیراه گفتن به تو و اون دکتر جونت و اقای تک دستشون کردن.در اینجا موجب این مسائل شما هستی و تمام گناهانش هم به پای شما نوشته میشود.خاک توی سرت که باعث و بانی گناه شدی و دم از سیدی و مسلمانی میزنی.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
تازه این جمعیت هم شک داره بشینه یا نه.پس چرا اینقدر راه میرند. نکنه از حرفهای دکی تنگشون میگره میرن دست به اب.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
سید مهدی - ایران - تهران
کمربند تو و مدرک دکترای عنتری نژاد به هم ربط دارد هر دوتایش از جنس حلبی است
سه‌شنبه 30 تیر 1388

biston - امریکا - اورلاندو
سلام دوستان!
یکی از دوستان ایران زمین یک سایت برای دسترسی و دانلود مستقیم به برگزیده هائی از ویدوها وترانه های بعد از انتخابات را تهیه دیده
https://zardos.mine.nu/
درود بر شما بیروز و سربلند باد ایرانی اصیل... نابود حکومت دینی!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

lvlarkez - لبنان - بیروت
این بنده خداها هم برای زیارت اونجان نه برای احقی نژاد>
سه‌شنبه 30 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
چند روز پیش غوز فیش بود حالا نوبت تو شده سید مهدی؟ اگه خوشت میاد جوابت رو بدن خوب بیا ایرنینوک،چون اینجا همه ایرانی‌ هستند نه خائن!!!شما و بقیهٔ غوزی‌ها اینجا جایی ندارید. مشکلت اینه که از عقلت استفاده نمیکنی‌!!مثلا وقتی‌ میگی‌ مسلمونی،تا به حل بهش فکر کردی که چرا مسلمونی؟؟ منظورم از این سوال دقیقا دین و مذهب نیست بلکه می‌خوام اینو حالیت کنم که زور واقعی‌ در عقل نه در کمربند قهوای!! مگه طرفدار‌های موسوی چیکار کردن که تو بخوای بزنیشون؟بهت هیزم تر فروختن؟ در مورد رهبر هم که میگی‌، خودش زبون داره وکیل وصی‌ نمیخواد؟ رهبر هم که مشروعیت خودش رو از دست داده.مگه اون عقل کل ایران نیست؟چرا این حرفا رو در نماز جمعه زد و مستقیماً از دکتر میمون انتری نژاد دفاع کرد؟مگه در ایران نمیگن دمکراسی هست؟پس کو دمکراسی؟طبق قانون هرچی‌ ولایت فقیه بگه همونه؟این کجاش به دمکراسی نزدیکه؟مگه نمیگند در کشور ما دمکراسی هست، پس چرا رئیس جمهور با رای رهبر انتخاب می‌شه؟.... ما الان در سال ۱۳۸۸(۲۰۰۹) داریم زندگی‌ می‌کنیم نه عصر جهالت. در کلی نتیجه میگیریم در حکومت جمهوری نباید ولایت فقیه مطلق وجود داشته باشد،چون متضاد دمکارسی.حالا هر چی‌ بگم آخرش همینه:دین جدا.....سیاست جدا.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

albalo - انگلستان - لندن
این گل لگد میکنه یا حرف میزنه .هیچ کس به حرفاش گوش نمیکرد
سه‌شنبه 30 تیر 1388

sam1 - انگلیس - لندن
سلام بچه ها .. عجب ویدیو کلیپ خوبی بود. . حال کردم کاکو
تازه اونایی هم که بودن داشتن راه میرفتن..
اون یابو علفی هم داشت واسه خودش عرعر میکرد.
البته به هیچ عنوان قصد اهانت به یابو رو نداشتم
سه‌شنبه 30 تیر 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
اقا مهدی سردسته این دزدها بالاتر از رفسنجانی است.که پسرش اینجا حساب بانگیش سر به فلک کشیده.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
وای وقاحت ببین چه خبره.من تو عمرم نه کسی را مثل این بوزینه پرو دیده یا شنیده یا جائی خوانده ام . این اصلا و از بیخ بی غیرته. جاه لبی او بحدیست اگر ناموسش را جلوی چشمش هربلائی بیاورند ولی سرقدرت نگهدارند ماند علی شیره ای ککش نمی گزد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
سید مهدی - ایران - تهران
آقا جان شما که اینقدر از این دولت و قوانینش دفاع میکنی پس چرا خودت خیانتکار به این دولت شدی و با استفاده فیلترشکن که غیر قانونیست وارد این سایت میشوی..این را به من جواب بده..
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
سید مهدی - ایران - تهران
باز اینجا هم که ور ور زر زر میکنی. تو مثل اینکه تا توی جیبهاتم پر ...نکنی وکلی ناله نفرینت نکنن شبها خوابت نمی بره. دست بردار .... خون جوونهایی که شهید شدن دامن تو بگیره. ........... تو و دکترت
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
123 ـ ایران -تهران
لطفا .. شو
سه‌شنبه 30 تیر 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
مشهدی ها خلاف تصور مردم ازضد اخوندترین و باهوش ترین مردم ایرانن .
سه‌شنبه 30 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
کسانی که به انسانهای دیگری توهین میکنند یا نادان هستند یا مزدور رژیم که میخواهند سر مردم را با چنین مسائلی گرم کنند . به همه انسانها احترام بگذازیم بی دین و یا با هر دین
سه‌شنبه 30 تیر 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
مشهدی ها خلاف تصور مردم ازضد اخوندترین و باهوش ترین مردم ایرانن .
سه‌شنبه 30 تیر 1388

nirvana20 - کانادا - ت
این احمدی نژاد عقل و درک و فهم ندارد که اصلا این چیزها براش مهم باشه حالا میره پیش علی خامنه ای میگه اینقدر آمده بودند استقبالم که چند نفر زیر دست و پا کشته شدند . دروغ گفتن برای احمدی نژاد مثل آب خوردن میمانه . و بعد با کمال پررویی دروغ گفتن های خودش را تکذیب میکنه .
مثل این مهدی ایران تهران که جمعیت را می بینه میگه نه من خودم شاهد بودم مردم مشهد خیلی به احمدی نژاد رای دادند. در ضمن مهدی اینقدر مرگ مادرت دکتر دکتر نکن . حال تهوع به آدم دست میده هر کی ندونه فکر میکنه احمدی نژاد فوق تخصص جراح مغز و اعصاب است .
با درود به هموطنان عزیز و به امید آزادی و حکومت دمکراسی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

dannni - سوئد - استکهلم
نگذارید دروغگویان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را بربایند/همواره در کنار شما خواهم ماند
قلم - میرحسین موسوی در جدیدترین بیانیه
سه‌شنبه 30 تیر 1388

arwenswe - ایران - تهران
من تعجب میکنم از اونهای که دارند فیلم می گیرند چه را از کوکتلمولو توف استفاده نمیکنند. امروده کوکتلمولوتوف یکی از بهترین راه حلهای است در این موارد که نیروهای حکومتی به سوی مردم با این بی رحمی شلیک می کنند.. فقط کوکتلمولوتوف
سه‌شنبه 30 تیر 1388

حامی موسوی - ایران - تبریز
خدمت روحانی مکرم جناب آیت الله یزدی
یکی از کاربران «تابناک» در پیامی آورده است:
با سلام
خدمت روحانی مکرم جناب آقای آیت‌الله محمد یزدی
اینجانب به عنوان یک بسیجی که از 12 سالگی‌ام به این افتخار نائل شدم اگر از بیانات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زیاد خشنود نباشم از بیانات شما در جواببه ایشان شدیدا ناخرسندم.
مگر در دوره آن یار سفرکرده‌مان نعوذ بالله خدا از آن بالا به زمین پست ما فرود آمدند و امام(ره) را امام و رهبر ما کردند؟!
در کنار این پرنده سبکبال «امام خمینی(ره)» این مردم بودند که خواستند و همه چیز شد. آیت‌الله رفسنجانی هم چیزی غیر از این نگفتند. ایشان گفتند که، همه از بالاترین مقام گرفته تا پایین‌ترین آن توسط مردم انتخاب می‌شوند از مقام عظمای ولایت گرفته تا هیأت‌های امنا و ریش سفیدانی که مردم در مساجد و محلات خود دارند.
ایشان خیلی ساده حرف زدند در حالی که شما در کمال تاسف کلمات قلمبه سلمبه و پیچیده‌ای مانند «مشروعیت و مقبولیت» را مطرح کردید. ما هم آدمیم خونمان به جوش آمده رهبرمان گفته اوضاع را متشنج نکنید در حالی که شما به کسی که تشخیص مصلحت نظام به واسطه نظر رهبرمان تحت ریاست اوست به سادگی و تلویحا می‌گویید ایشان چه کاره نظام است؟ و هتک حرمت می‌کنید.
موسوی را اینجانب قبول ندارم اما چرا می‌گویید آیت‌الله رفسنجانی گفته که ایشان بیایند تلویزیون و بگوید انتخابات را باطل کنید، درحالی که آیت الله رفسنجانی گفته‌اند از همه طرف‌ها بیایند تلویزیون و قانونی و با مدرک حرف بزنند. آخر ما هم آدمیم دل داریم دلم پر از خون شده آیت الله. (علامت تعجب هم نمی‌گذارم).
بالاخره ما باید بدانیم پشت سر چه کسی نماز می‌خوانیم. چه کسی سی سال انقلاب در صحنه بوده است. من شبهه هایم نسبت به آیت الله رفسنجانی پس از خطبه حکیمانه «سید علی عزیزم» پاک شد. به نظرم آیت‌الله رفسنجانی تحلیل سنجیده و دلسوزانه ای نسبت به وقایع داشتند. تو را به خدا دلهای ما بسیجیان و دلسوزان نظام و انقلاب را بیش از این ملتهب نکنید. چقدر چند دستگی؟ آخر چرا؟ به خدا حالمان بد شده. تکلیفمان را نمی دانیم.
بسیجی جان برکف.
حسن محمدی جلودار.
تیرماه 1388 هجری شمسی.
ارسال به: پایگاه های اینترنتی مجلس خبرگان رهبری-جامعه مدرسین حوزه علمیه قم-شورای نگهبان-رجانیوز-تابناک
https://tebadol.com/modules.php?name=lop=vlid=2979
سه‌شنبه 30 تیر 1388

bidad-zamane - آلمان - کلن
خامنه‌ای بچه‌هات و نوهات را توی سنگ مرده شور خونه ببینی‌.
احمقی نژاد
امید وارم با بقیه بچهات و نوهات تکه تکه رو سنگ مرده شور خانه
ببینی‌، به قول دوستمان. امیین. این احمقی نژاد ، برا کی‌ حرف میزد
هر کی‌ برا خودش مشغول رفتو آمد بود ، خاک بر سر تو الاغ ، که روت مثل
سنگ پا است ، خوشم آمد ، که مشدیها همه از دیدن تو ، بالا آوردند . و اونو در
سینی عربی‌ شام بهت دادند بخوری، نوش جان، لیاقتت ، همینه،،از سرتم زیاده ، مرگت باد،
سه‌شنبه 30 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
magmag - هند - دهلی
هزاران انسان سالها هزاران جلد کتاب میخوانند تا بتوانند بر اساس علم و تاریخ وشواهد ثابت کنند که مثلا دین اسلام درزمان حال ودر مقایسه با فرهنگ ایرانی که بسیار بالاتر و غنی تر از یک دین است جوابگوی قرن حاضر نیست و طرف پس از عمری مطالعه با هزار ترس و لرز دستی به قلم برمیدارد چیزی مینویسد تا مردم را به حقیقت سانتیمتری نزدیک کند ولی تو با این حرفهایت به اسلام ضرر نمیزنی بلکه حمایت میکنی چون با انگور و اسهال و خرما و عراق وغیره بجایی نمیرسی جز اینکه مسلمانهایی که دچار شک شده اند و با قدری مطالعه به حقیقت میرسند را با این مطالب بیهوده دوباره به اسلام متمایل میکنی .اگر هدفت دادن اگاهی است که باید خیلی مطالعه کنی و عالمانه اسلام را رد کنی و مثلا از تاریخ در بیاوری که امام رصا در زمان ولی عهدی چند سال عمر داشته و مامون چند ساله بوده و افراد را به اندیشه واداری و ظیره و ذالک و اگر هم ماموری تا نقدکنندگان دین اسلام را بیسواد جلوه دهی روش بسیار خوبی را در پیش گرفته ای به رییست بگو واست اسپند دود کند.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aghakian - ایران - تهران
دروغگوها!!!!!اتفاقابسیارخوب هم استقبال شد این فیلم خیلی احمقانه بودجناب نویسنده ابروخودتونو بیشتر نبرید لطفا
سه‌شنبه 30 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
سید مهدی - ایران - تهران
درود به مردم ایران که از رهبر بی همه چیزتون تا نوچه هایی مثل دکتر بی سوادتون ونخاله هایی مثل تورو اونقدر خیط کردند که چشماتونجای چهارتا هزارتا میبینه.
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

imanzh - مالزی - کوالالامپور
https://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individualvideoid=60783409
استاد مشهور اخلاق جنوب شرق تهران هنگامی که درباره ی سجایای اخلاقی پیامبر اکرم (ص) سخن می گفت با اشاره به ان
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

abbas55 - انگلیس - منچستر
بیچاره احمدی نژاد این همه پول خرج کرده بود که مردم بیان خوردی نوشه جون ها هاها
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

fati1378 - فرانسه - پاریس
دکتر نگو بجوگ بگو ا قای مهدی بجوگ یک حشره ای خیلی گوچک است ولی اگر ادمون نش بزنه خیلی بد چور به زبان تورکی
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

luxtin - ایران - تهران
سید مهدی - ایران - تهران لطفا؛ حلق ...فتو ببند-با تشکر
شنبه 3 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.