سپاه پاسداران موسوی را به محاکمه تهدید کرد

سپاه پاسداران موسوی را به محاکمه تهدید کرد

ذوالنوری: با پرتاپ یک گاز اشک آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی، آشوبگران با پنج گاز آشک آور پاسخ می دادند

مجتبی ذوالنوری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، میر حسین موسوی را متهم کرده که با جمع کردن استادان دانشگاهها 52 محور برای ادامه نهضت پس از انتخابات تعیین کرده که یکی مورد آن برای محاکمه در دادگاه انقلاب کافی است.

آقای ذوالنوری اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشیخص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان، محمد خاتمی رئیس جمهور سابق، میرحسین موسوی نامزد انتخابات ریاست جمهوری و مهدی کروبی نامزد ریاست جمهوری و رئیس پیشین مجلس را متهم کرده با تشکیل کمیته صیانت از آرا در "طراحی فتنه های اخیر دست داشتند."

این عضو روحانی سپاه پاسداران، نامه هاشمی رفسنجانی به آیت الله خامنه ای را "استیضاح سیاسی" توصیف کرده و گفته است که این نامه "یکی از بزرگترین اشتباهات ایشان بود."

آقای هاشمی رفسنجانی سه روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 22 خرداد نامه ای به آیت الله خامنه ای نوشت و در آن نسبت به "اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه" محمود احمدی نژاد در جریان مناظره تلویزیونی با میرحسین موسوی اعتراض کرد و تلویحا از سکوت آقای خامنه ای در این ماجرا گلایه کرد.

آقای رفسنجانی از رهبر ایران خواسته بود "برای رفع فتنه‌های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است" اقدام کند و و "مانع شعله‌ورتر شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن" شود.

به گفته این عضو روحانی سپاه، برخی از مدتها قبل با امکانان فراوان و ایجاد سازمانی به نام "رای" با 300 هزار عضو قصد ایجاد انقلاب مخملی و براندازی نظام داشتند و "این سازمان به افرادش دستور داده بود که در صورت قطع پیامک، تلفن، اینترنت و سایت فیس بوک، دستور را از شبکه بی بی سی دریافت کنند."

ذوالنوری: اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی در طراحی فتنه های اخیر دست داشتند

کوتاه مدتی قبل از اعلام نتیجه انتخابات، ارتباط پیامک در ایران قطع شد و در روزهای بعد نیز دولت ضمن اخلال در شبکه تلفن همراه و پارازیت اندازی بر تلویزیون ها و رادیوهای فارسی زبان خارجی، اقدامات گسترده ای را برای نظارت بر مطبوعات داخلی به اجرا گذاشت و به محدودیت فعالیت و اخراج و در مواردی بازداشت گزارشگران خارجی مبادرت ورزید.

در این مدت، رسانه های خبری بین المللی با اتکا به گزارش های خبری و تصویری شهروندان، اخبار تظاهرات در ایران و نحوه برخورد با تظاهرکنندگان را در سطح بین المللی منتشر کردند و گفته می شود به دلیل کمبود منابع خبری داخلی، مورد مراجعه ایرانیان قرار گرفتند.

نمایندگی ولی فقیه بخشی از سپاه پاسداران است که در آن روحانیون فعالیت دارند و رئیس آن از سوی آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران انتخاب می شود.

قحطی بیل و کلنگ دو روز قبل از انتخابات

آقای ذوالنوری به شرح ماجراهای انتخابات ریاست جمهوری و وقایع بعد از آن پرداخته و این طور شروع کرده که دو روز قبل از انتخابات در تهران و شهرای اطراف بیل و کلنگ کمیاب شده بود و امکانات آشوب نظیر باتوم برقی، موبایل ثریا و گاز اشک آور در اختیار آشوبگران قرار گرفته بود و با پرتاپ یک گاز اشک آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی، آنها با پنج گاز آشک آور پاسخ می دادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه شرحی از وقایع ساعات پایانی روز 25 خرداد ارائه می دهد که بزرگترین راهپیمایی معترضان در خیابان انقلاب به میدان آزادی در آن روز رخ داد.

در جریان راهپیمایی بزرگ معترضان به نتایج انتخابات که صدها هزار نفر در آن شرکت داشتند، نیروهای بسیج پایگاه 117 در میدان آزادی به سمت معترضان آتش گشودند و چند نفر در جریان این درگیری کشته و زخمی شدند.

آقای ذوالنوری ماجرای پایگاه بسیج را "عملیاتی گسترده و سازماندهی شده" توصیف می کند و می گوید: "بسیجیان در یک مقاومت یک ساعته هزار گلوله مشقی و هوایی شلیک کردند ولی با راهیابی آشوبگران به داخل حوزه به علت وجود 300 قبضه سلاح در آن با شلیک مستقیم دو نفر کشته شدند."

در پی اعلام نتایج بحث برانگیز انتخابات اخیر، علاوه بر سه نامزد این انتخابات، شماری از شخصیت ها و مقامات سیاسی و دینی نیز این نتایج را مورد تردید قرار دادند و نسبت به تاثیر نامطلوب نحوه برگزاری انتخابات بر مشروعیت داخلی و اعتبار بین المللی جمهوری اسلامی هشدار دادند.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هم در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران گفت که اعتماد مردم نسبت به حکومت متزلزل شده و پیشنهادهایی را برای بازگردان اعتماد عمومی مطرح کرد.

saharrr - امریکا - فلوریدا
سپاه پاسداران میتونه بره ... موسوی رو بخوره و خفه شه!! تروریست های اححححمق
دوشنبه 29 تیر 1388

biston - امریکا - اورلاندو
سلام دوستان!
یکی از دوستان ایران زمین یک سایت برای دسترسی و دانلود مستقیم به برگزیده هائی از ویدوها وترانه های بعد از انتخابات را تهیه دیده
https://zardos.mine.nu/
درود بر شما بیروز و سربلند باد ایرانی اصیل... نابود حکومت دینی!
دوشنبه 29 تیر 1388

emmam - ایران - تهران
میخوان به زور آدما رو به بهشت بفرستند. نتیجه ش هم اینه که از اون ور جهنم میزنیم بیرون!
دوشنبه 29 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
او دیگر قدرتی ندارد این است آینده زیبای شما عزیزان
https://www.youtube.com/watch?v=tSUwNxI5sQ4
دوشنبه 29 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
چقدر شما دروغگو و پست فطرت و پررو تشریف دارید.گاز اشک اور مگه نقل و
نباته که بشه خرید؟ شما اگر مدارکی برای این حرفهای پوچ و دروغتان داشتید.تا کنون صد بار نشان داده بودید. ممکنه که شما طرفدارانتون را که مثل خودتان احمق هستند با این حرفها گول بزنید اما مخالفانتان همه باهوش و روشنفکرند واین حرفا را قبول نمیکنند.
دوشنبه 29 تیر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
مرگ بر خامنه ای دجال . مرگ بر انسانهای وطنفروش مثل احمدی نژاد . و مرگ بر ان بسیجی ها و پاسدارانی که به روی هم وطن خود شلیک کنند
خدا وکیلی خامنه ای خجالت نمیکشه . من اگر جای این مرتیکه بودم و کامنتها را میخواندم خودم میرفتم خودکشی میکردم . خامنه ای کثافت مگه نمیببینی این مردم دیگه پقر هم بارت نمیکنند پس برو گورت را گم کن
دوشنبه 29 تیر 1388

iranesabz - هلند - هلند
از حرف زدش معلومه که کجاش میسوزه. بیچاره علی‌ چلاق دیگه پیسیژی ارزش نداره. گیرم که موسوی هم گرفتید و کشتید با هفتاد میلیون مردم چکار می‌کنید. احمق مردم این تحفه نا لایق را به عنوان رئیس جمهور به رسمیت نمی‌‌شناسند. روز شنبه صدای ایرانیان در شهرهای بزرگ جهان گوش احمدی خلّه را کر خواهد کرد. .
دوشنبه 29 تیر 1388

shahin 12 - انگلیس - بریتانیا
مرگ بر علی دیکتاتور و طرفدارانش(یه مشت جانور خود فروش پول پرست جانی)
سه‌شنبه 30 تیر 1388

irani1 - المان - هامبورگ
سپاه دژخیم و ظالم ملاها همه کار میکند غیر از کار نیک از سپاهیان ابلیس (خامنه ای)بعید نیست که با اینکار گور خودشون را بکنند اخه درجه فهم و درکشون به ابلیس(خامنه ای)رفته .درجه فهم میگوی سوخاری از اینها بیشتر .اگر میفهمیدند که خوشون را با این کودتا شاخ مات نمیکردند.
زنده باد موج همیشه بیدار سبز ایران.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
جون من اگه خوب ببینید اینا نه از درون از بیرون هم کراهت وزشتی درونشون پیداست من خیلیارو دیدم که قلب گرم و مهربونشون زشتی صورتشونو محو میکنه اینا از 2 طرف کریح و منفورند
سه‌شنبه 30 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
abiabi - انگلستان - لندن
تو برو خودتو بکش تویی که صابون این نظام مقدس به تنی خورده راستی چند تا خوردی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

biston - آمریکا - اورلاندو
درود به ایرانیان اصیل!
اگر از آخوند بپرسی‌ چند منظومه در عثمان وجود درد، ممکن است بگوید ۱۲تا، چون بیشتر از ۱۱+۱ را در قرآن یاد نگرفته است. اما اگر از این این آقا (خر بهتر است) که ادعا می‌کند "با پرتاپ یک گاز اشک آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی، آشوبگران با پنج گاز آشک آور پاسخ می دادند" بپرسید گردو بزرگتر است یا اتم ؟ حتما می‌گوید اتم.
مرد ، شیاد زمان ، وقتی‌ آدم یک شیع دریافت می‌کند ، نمی‌‌تواند که پنج برابر آنرا پس بدهد! مگر اینکه امام تخیلی شما در چا ه ، دزدکی ( بخاطر اینکه دزد و دزدکی از اسلام میاد) چهار تا دیگر به آن اضافه کند.
خجالت بکشید ، تا کی‌ می‌خواهید این چرندیات را بگید ، مردم دلیر و وطن دوست ایران آگاه تر از انند که شما دجالان بی‌ سوا د فکر می‌کنید.
چاه نفتی‌ ایران را عراق گرفته ، یعنی‌ به خاک ایران تجاوز شده و توئ احمق از گاز اشک آور ۱ یا ۲ یا ۳... حرف میزنی. تو ‌ها (برای شما گفتن ارزش ندارید) فقط به جیب خود فکر می‌کنید ، تو‌ها ایرانی‌ نیستید، یک مشت خون خار اسلامی عرب هستید، جای شما همان لبلان و فلسطین لعنتی است. مگر غیر از این است که اعراب اسلامی برای حکومت داری و سایر علوم از "پرشا" یعنی‌ ایرانیان استفاده میکردنند. پس ما بهتر میتونیم حکومت کنیم تا شما خون خواران اسلامی.تاریخ را بخوانید ، این همه چرند نگویید و مغلطه نکنید، ما به شما انگل‌های جامعه احتیاج نداریم.
پاینده ایران و ایران زمینم!
تشکر از IR.UK
سه‌شنبه 30 تیر 1388

kia13701 - انگلستان - آکسفورد
آرزو می کنم هر چه سریعتر این موسوی قدرت طلب و جاهل رو بندازنش تو زندان دلم خنک شه.نمی دونم چه طور این ..جواب خون های ریخته شده رو می ده.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ballotak - ... - ...
نه! داره جالب میشه یواش یواش!
آقایون چهره ها دارن خودشون رو نشون میدن. این به مردم (که قطعا پیروز این مبارزه هستند) کمک میکنه عوامل سرکوب رو سریع تر شناسایی کنن. هر چه خودنمایی بیشتر بهتر. زحمت ما برای بیرون کشیدنشون از سوراخ موش کمتر خواهد شد
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
سپاه پاسداران ...موسوی رو هم نمی تونی بخوری!!!!!!!!!!! شما مثله اینکه نمیدونین چه سرنوشتی در انتظارتونه. بد بختا قراره که تک تک شما ها محاکمه بشین. منتظر اون روز باشین.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

SOHRAB-IRANZAMIN - دبی - دبی
سپاه به این بیغیرتی هرگز ندیده ملتی.تف به شرف شما پاسداران .حالا به طرف مردم تیراندازی میکنید.شما ها خائن هستید.همین امروز شما را در دادگا های مردم ایران محاکمه میکنیم
سه‌شنبه 30 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
وظیفه نظامیان دفاع از مملکت در برابر دشمن خارجى است نه اینکه در مقابل مردم غیر مسلح قد علم کنند این که هنر نیست بنابراین تا دیر نشده در کنار مردم قرار گیرید و یا حداقل بى طرفى پیشه کنید که فردا خیلى دیر است از تاریخ درس عبرت بگیرید و درضمن فراموش نکنید که شما ها را همین مردم از هیچ به قدرت رساندند و با پول و ثروت ملت که به عبارتى بیت المال است اقتدار به هم زده و مى خواهید در روى مردم بایستید؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

biston - آمریکا - اورلاندو
درود به ایرانیان اصیل!
ایران جاوید - ایران - تهران
نه ! همسنگر عزیزم!
اینهائی که شناسائی شدن باید فوری سر تیر برق ها و بدون محاکه و قاضی حلق اویز کرد. مگر اینان جوانهای ما را محاکمه کردند؟
پاینده ایران و ایران زمینم!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

biston - آمریکا - اورلاندو
درود به ایرانیان اصیل!
سید مهدی - ایران - تهران
"تو برو خودتو بکش تویی که صابون این نظام مقدس به تنی خورده راستی چند تا خوردی"
.. مثل این که تو هر روز ۳۰ تا ۴۰ بار از اتاق ۱۳ رد میشی‌ ، که کلمه صابون را اینجا ردکمیگی‌.
بیسواد ، حرف آن دوستمون به صابون چه مربوطه؟
پس معلومه که واقعا بی‌ فرهنگ و عقب افتاده و بیش از این بیسوادی.
پاینده ایران و ایران زمینم!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
با درود:
در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب 30 تیر ماه 1388 (به یاد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ایران درخواست می گردد دقیقاً در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگی یک وسیله برقی پر مصرف ( ترجیحاً اتو یی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی، سشوار، هیتر و ...) را برای 240 ثانیه( 4 دقیقه) به برق متصل کنید( اگر می خواهید بیشتر تأثیر گذار باشید همزمان 2 یا سه وسیله را با هم به برق بزنید). توجه کنید که زمان بسیار و بسیار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانیه تأخیر داشته باشید از قافله عقب خواهید ماند.
با همکاری 3 میلیون خانواده در ایران دقیقاً در ساعت 9 شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( یا سه شوار و یا هر وسیله پر مصرف از قبیل هیتر و ...) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نیروگاهی ایران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.
توصیه ایمنی: پس از قطع برق فوراً وسیله برقی و یخچال خود را از برق بیرون بکشید تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول می کشد ضمن اینکه یخچال شما آسیب نمی بیند، هم وطنان ما در اداره مرکزی دیسپاچینگ ملی برق نیز سریعتر بتوانند شبکه برق را بازیابی و برق شما را وصل کنند.
نکته مهم : بعید نیست که در روز 30 تیر ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و یا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخیرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقیقه پخش کنند. مهم نیست. ما با شروع اخبار وسیله های برقی را به برق متصل می کنیم. این کار حکومت چون به تفکیک هر شهر انجام می شود تأثیری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه این کار را انجام می دهیم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نیز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 این کار را می کنیم.
این کار و تحمل ماکزیمم 2 ساعت بی برقی نتایج ذیل را به همراه دارد.
1) وحدت ملی را به رخ حکومت دیکتاتوری می رسانیم
2) این خبر مانند بمب در تمامی دنیا صدا می کندو غیر قابل کتمان می باشد( دیگر نمی توانند بگویند اینها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)
3) دژخیمانی که هنوز در خوابند یآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ایران، برق آنها نیز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شاید به راه راست برگردند).
4) دیگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسیج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نیستند.
5) حکومت دیکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد
6) ملت ایران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.
7) بدون اینکه حتی خون یک نفر هم ریخته شود و یا کسی شناخته شده و به زندان بیفتد یک راه پیمایی میلیونی شبانه کرده ایم.
8) پس از خاموشی مطلق ( توضیح اینکه در 30 تیر ماه ، ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاریک و بدون هیچگونه نوری می گردد) می توانیم بدون ترس از نفوذیان رژیم کودتا فریاد آزادی و الله اکبر سر دهیم.
9) با توجه به اینکه قطع سراسری برق یک کشور جزء حوادث تاریخی آن کشور می باشد، اتحاد ایرانیان ظلم ستیز و شب 30 تیر ماه به تاریخ می پیوندد.

پس همراه شو هم وطن و این مطلب را حداقل به 10 نفر از بستگان خود که دسترسی به اینترنت ندارند با توضیح کافی در خصوص اهمیت هماهنگی در زمان اتصال وسیله برقی دقیقاً در ساعت 9 شب و قطع وسیله های برقی پس از خاموشی بگو.
مطلب ذیل را برای مهندسان برق قدرت دارای تخصص مطالعات سیستم مینویسم که آنها نیز با قدرت مضاعف همراه شوند.
1) شبکه برق ایران در ساعت 9 شب حدود 3000 مگاوات تولید رزو آبی در 25 واحد نیروگاهی دز، کارون، مسجد سلیمان، کرخه و ... دارد که این واحدها به دلیل خصوصیت واحدهای آبی به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسیار سریع می باشد.. ولی مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به این کار، واحدهای نیروگاهی را به حالت Stand By روشن در مدار قرار خواهد داد. ولی در صورتیکه 3 میلیون خانواده با هم و به فاصله 10 ثانیه ماکزیمم اتوهای خود را به برق بزنند، توان اکتیوی حداقل برابر با 3،000،000 ضربدر 1000 وات ( متوسط) که برابر با 3000 مگاوات می شود از شبکه درخواست می شود که فرکانس را با افت بیش از 5 هرتز مواجهه می کند. با توجه به افزایش توان واحدهای آبی متوسط 10 مگاوات بر ثانیه تا رسیدن به شرایط Stable جهت جبران توان اکتیو لازم ( تلفات 17 درصدی را در اینجا صرفنظر کردیم) بیش از 14 ثانیه زمان لازم است. پس واحدهای نیروگاهی قادر به جبران توان اکتیو درخواستی نخواهند بود و رله های Under Frequency و رله های نرخ کاهش فرکانسی ( dF/dt ) عمل نموده و شبکه ایران Black out می گردد.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ بر سپاه کثیف پاسداران و طرفدارانش.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

p.h - هند - پونه
:)))))))))) میگم خوبه نگفت باشلیک یک گلوله از سوی نیروهای بسیج و انتظامی، آشوبگران با تانک پاسخ می دادند!!!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

yasmiin78 - ایران - تهران
خویه اینطوری با اسم و چهره منحوسشون آشنا میشیم تا یکروزی که خیلی دور نیست زودتر از بقیه از دار مجازات آویزونشون کنیم
سه‌شنبه 30 تیر 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
سید مهدی ایران تهران
تومثل اینکه اصلا مطالب را درک نمیکنی و فقط برای اعتراض هم که شده میخواهی یک حرف مفتی بزنی من اصلا از مطالبی که مینویسی سر در نمی آورم خیلی حرف مفت میزنی لطفا خ..ه شو .
سه‌شنبه 30 تیر 1388

aghozdar - ایران - تهران
تو که ادعای مسلمانی میکنی مجبوری اینقدر دروغ بگی .اخه روی منبر مرتب هشدار میدی که این دنیا فانی است به فکر توشه اون دنیا باشید یعنی این دروغ گفتن ها ؟ به خدا مردم صاحب عقل و شعور هستند اینقدر با شعور ما بازی نکنید که حکم دست و پا زدن در مرداب را دارد که با هر گونه حرفی این چنینی مردم بیشتر به ماهیت دنیا پرستی شما پی میبرن.
خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت کند انشاا....
سه‌شنبه 30 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
سید مهدی - ایران - تهران
تو چقدر از این رژیم طرفداری میکنی یکم به خودت بیا نمیبینی این گرفتاریهای مردم رو تو مگر به خدا و آخرت ایمان نداری برادر من برو کمی فکر کن نگذار دیر بشه بخدا این رژیم سفاک است با حرفهاشون تورو ساده گیر آوردند ویا نه تو خودت یکی از حقوق یگیرانش هستی بس کن این رژیم ماندگار نیست سوالی دارم یک روز فرزندت از تو سوال کنه در طول زندگیت چه کار کردی چی میگی آیا تا حالا به این فکر افتادی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

green country - لوس انجلس - کالیفرنیا
سید مهدی - ایران - تهران
مهم بخوان وب..ر مجتبی ذوالنوری وسید مهدی - ایران - تهران .. خوردند با ان احمقی نژاد خر بزرگ
سه‌شنبه 30 تیر 1388

punisher - ایران - شیراز
سید مهدی - ایران - تهران
ایرانی اصیل / سید نیست / اول خودت رو ثابت کن / جوجه.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

mania.1 - ایران - تهران
سلام
سید مهدی ایران - تهران
منم با تو موافقم
به کوری چشم دشمنان
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
اقای سید مهدی ایران تهران.
ضمن احترام برای شما وهمه من جمله اقای خامنه ای. چرا نظام مقدس حکو مت اسلامی(نه جمهوری اسلامی)وقتی به مردم نیاز داره مثل شرکت در جبهه شرکت در تظاهرات 22 بهمن شرکت در انتخابات این مردم را انقلابی و فداکار و .... میخواند ولی وقتی خرش از پل میگذرد جانباز جنگی را در خانه رها مئکند و میگوید شرکت در جنگ وظیفه بوده(بارها در نماز جمعه از دهان وعاظ محترم این را شنیده ام) یا وقتی مردم نسبت به نتئجه انتخابات تردید دارند انها را به گلوله میبندد و به امام زمان نامه مینوئسد که ما مسلح نبودیم و انها مسلح بودند اگر امام زمانی هست که خودش میبیند واحتیاج به نامه نیست ولی ایا امام زمان این فیلم ها را میبیند که نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی ها تا دندان مسلح بودند ایا امام زمان طبق اعتقادات ما که از همین اقایان وعاظ شنیده ایم زنده وشاهد نیست؟پس اقایان که نامه مینویسند امام زمان را قبول ندارند و مردم فریبی میکنند پس این نظام چگونه نظام مقدسی است که گردانندگان ان حتی به امام زمان هم دروغ میگویند کسی که به امام زمان دروغ میگوید و نظامی که رئیس جمهورش به ایت الله جوادی املی میگوئد من هاله نور دارم و بعد که خبر نگار امریکائی میپرسد او میگوید نه من هم در روزنامه خواندم اولا چگونه مقدس است ثانیا این نظام و افراد دروغگوئی که مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب هستند ایا نمیتوانند به مردم دروغکی بگویند ما رایها را شمردیم و درست بود. چگونه ما باور کنیم؟ وقتی رئیس جمهور دروغ گفت و الان که فیروز ابادی رئیس ستاد فراندهی کل قوا به امام زمان دروغ میگوید رهبر فرزانه جرا عزلش نمیکند ایا او که به امام زمان دروغ میگوید به رهبر فرزانهانقلاب نمیتواند دروغ بگوید؟ پس برادر کجای این نظام مقدس است؟ نظامی که بالاترین مقامهایش دروغ میگویند و رهبرش سکوت میکند میگوئد تفکر اقای احمدی نزاد به من نزدیک تر است
لطفا پاسخ دهید و مرا ارشاد کنید و به نظام مقدس حکومت اسلامی باز گردانید. متشکرماا
سه‌شنبه 30 تیر 1388

arash1977 - تهران - تهران
کالاهای که باید ت ح ر ی م کنیم و ن خ ری م این کالاها تامین مالی صدا و سیما هسنتد
1-شامپو صدرصحت
2-موسسه قلم چی
3-چی توز
4-تبرک
5-مزمز
6-لینا
7-لوازم نقاشی سنا
8-قالی شویی گل ابریشم
9-لوازم خانگی الکترواستیل
10-شوینده های اتک
11-دمپایی نیکتا
12-کولرگازی سامسونگ
13-تخم مرغ تلاونگ
14-قالی شویی ایران مهر
15-دستمال گلریز
16-دستگاه ورزشی پورتن
17-محصولات غذایی وارنا
18-پوشاک ماکسیم
19-قند و شکر لادن
سه‌شنبه 30 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
سید مهدی - ایران - تهران
تو قبل از ارسال پست هایت به این وب سایت، ژای منبر آقا که هستی چند تا بسط مهمان می شوی؟
سه‌شنبه 30 تیر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
سید مهدی - ایران - تهران
بنظر من تو برو همان دستمالت را بدست بگیر . تو را به اینترنت میگه چه .متاسف هستم از اینکه امثال تو با من هموطن هستن راستی چقدر سواد داری . اگه سواد داری برو و تاریخ را مطالع بکن که بدونی تو هموطن ما ایرانیان نیستی
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
بچه ها این سید مهدی و مانیا رو من میشناسم از این گدا گشنه های دهاتی بودن که احمدی نژاد 50000 تومان انداخت جلوشون حالا عین .. دارن براش ..میکنن.............
سه‌شنبه 30 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
چند روز پیش غوز فیش بود حالا نوبت تو شده سید مهدی؟ اگه خوشت میاد جوابت رو بدن خوب بیا ایرنینوک،چون اینجا همه ایرانی‌ هستند نه خائن!!!شما و بقیهٔ غوزی‌ها اینجا جایی ندارید. مشکلت اینه که از عقلت استفاده نمیکنی‌!!مثلا وقتی‌ میگی‌ مسلمونی،تا به حل بهش فکر کردی که چرا مسلمونی؟؟ منظورم از این سوال دقیقا دین و مذهب نیست بلکه می‌خوام اینو حالیت کنم که زور واقعی‌ در عقل نه در کمربند قهوای!! مگه طرفدار‌های موسوی چیکار کردن که تو بخوای بزنیشون؟بهت هیزم تر فروختن؟ در مورد رهبر هم که میگی‌، خودش زبون داره وکیل وصی‌ نمیخواد؟ رهبر هم که مشروعیت خودش رو از دست داده.مگه اون عقل کل ایران نیست؟چرا این حرفا رو در نماز جمعه زد و مستقیماً از دکتر میمون انتری نژاد دفاع کرد؟مگه در ایران نمیگن دمکراسی هست؟پس کو دمکراسی؟طبق قانون هرچی‌ ولایت فقیه بگه همونه؟این کجاش به دمکراسی نزدیکه؟مگه نمیگند در کشور ما دمکراسی هست، پس چرا رئیس جمهور با رای رهبر انتخاب می‌شه؟.... ما الان در سال ۱۳۸۸(۲۰۰۹) داریم زندگی‌ می‌کنیم نه عصر جهالت. در کلی نتیجه میگیریم در حکومت جمهوری نباید ولایت فقیه مطلق وجود داشته باشد،چون متضاد دمکارسی.حالا هر چی‌ بگم آخرش همینه:دین جدا.....سیاست جدا.
سه‌شنبه 30 تیر 1388

مانفرد - ایران - ایران
گمون نکنم وجودشو داشته باشند که همچین کاری کنند.چون اونموقع وضع دیگه خیلی شلغم ترشی میشه .از طرفی بعضیها اعتقاد دارند که خوبه مسئله ای پیش بیاد تا تکلیف مشخص بشه یا رومی روم یا زنگی زنگ
سه‌شنبه 30 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
دوست عزیزم انگلستان لندن مگه علی گدا و محمود چخان سواد دارن که از این دله ها انتظار سواد و تاریخ خونی داری از اینا بخواه که گاو بچرونن و خیلی که از نظر خودشون بخوان با شرف زندگی کنن همون دستمال به دست بگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 30 تیر 1388

بابک - ایران - سبزوار
غلط کرد
این کودتا چی ها فکر می کنند حکومت شان دوام دارد بزودی نابود می شوید ای دروغ گوهای دزد و وحشی و درند ه و کودتا چی
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.