سرانجام ارتباط پنهانی با جنایت پایان گرفت

سرانجام ارتباط پنهانی با جنایت پایان گرفت

مردی که به تصور ارتباط پنهانی همسرش با مردی غریبه نقشه قتل وی را عملی کرده و دستگیر شده بود، در آخرین جلسه تحقیقات قضایی اتهام خود را پذیرفت ولی همسرش هرگونه ارتباط پنهانی با مقتول را انکار کرد.

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه 19 اسفند سال گذشته یکی از اهالی محله پیشاهنگی کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج تماس گرفت و از کشف جسد مردی جوان مقابل منزل همسایه‌اش خبر داد.

پس از این تماس تلفنی، ماموران اداره جنایی آگاهی استان تهران همراه بازپرس حسینی‌رازلیقی، کشیک ویژه قتل کرج به محل حادثه عزیمت کردند و پی بردند جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

کارآگاهان جنایی پس از هماهنگی قضایی، جسد مرد جوان را برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای یافتن قاتل فراری و مشخص شدن هویت مقتول را آغاز کردند.

کارآگاهان که احتمال می‌‌دادند، خانواده صاحبخانه با مقتول آشنایی داشته باشند، به تحقیق از آنها پرداختند که معلوم شد مرد صاحبخانه به طرز مرموزی ناپدید شده و همسر و فرزند وی در خانه تنها هستند. این زن با انتقال به مرکز پلیس، مورد بازجویی قرار گرفت و اظهارات متناقضی را بیان کرد. ماموران با مشکوک شدن به وی، به تحقیق از اهالی محل حادثه پرداختند که معلوم شد، زن صاحبخانه با مقتول  امیر  ارتباط پنهانی داشته است.

با مشخص شدن این موضوع، زن صاحبخانه  شیرین  مورد بازجویی دوباره قرار گرفت و گفت: شوهرم برای گرفتن انتقام از من دست به جنایت زد.

وی افزود: وقتی 13 ساله بودم به اجبار خانواده‌ام با شوهرم - علی‌اکبر - که از اقوام بود، ازدواج کردم. ما بی‌آن که علاقه‌ای به هم داشته باشیم، با هم ازدواج کردیم و حتی با دنیا آمدن فرزندمان اوضاع زندگی مشترکمان خوب نشد تا این که مشاجره و اختلاف میان ما بالا گرفت و به بهانه قهر خانه را ترک کردم و به خانه پدری‌ام بازگشتم. در همین موقع با مقتول  که از دوستان برادرم بود  آشنا شدم کم‌کم ارتباط پنهانی‌مان شکل گرفت و تصمیم گرفتم پس از جدایی از شوهرم با او ازدواج کنم، اما شوهرم حاضر به جدایی نبود.

اعتراف به ارتباط سیاه

متهم ادامه داد: چندی قبل شوهرم پی به ارتباط پنهانی من با این مرد غریبه  امیر برد، و سپس با سد کردن راهم در خیابان مرا بشدت کتک زد.

از آن روز به بعد مرا در خیابان تعقیب می‌کرد تا مگر نشانی خانه امیر را پیدا کند و به او آسیب برساند. عاقبت روز حادثه وقتی من و مقتول را در یکی از خیابان‌های کرج دید که با هم گفتگو می‌کردیم، مرا به حدی کتک زد که بیهوش در خیابان افتادم، سپس مرد جوان ‌ امیر را تعقیب کرد تا عاقبت پس از یافتن وی، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند و تهدیدم کرد که بزودی مرا هم می‌کشد و بلافاصله از محل جنایت متواری شد.

به دنبال اعتراف این زن به آشنایی با مقتول و ارتباط پنهانی با وی، او با قرارقانونی روانه زندان شد و جستجو برای دستگیری قاتل فراری علی‌اکبر آغاز شد تا این که روز بعد وی با مراجعه به مرکز پلیس استان تهران، خود را تسلیم و به قتل مرد غریبه اعتراف کرد.

متهمان پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند و روز گذشته برای اخذ آخرین دفاع به شعبه یکم بازپرسی دادسرای جنایی کرج انتقال یافتند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

قتل به خاطر خیانت همسر

علی‌اکبر در اظهاراتش به بازپرس حسینی‌رازلیقی گفت: وقتی متوجه ارتباط پنهانی همسرم با مقتول شدم، دیگر خود را در آخر خط زندگی یافتم. باورم نمی‌شد، مادر فرزندم این چنین در حق من و فرزندم ظلم کرده و با یک خیانت زندگی را به تباهی کشانده است. به این ترتیب با زور و تهدید از او خواستم با مقتول قرار ملاقات بگذارد، که در این محل با او درگیر شدم و با ضربه‌های چاقو وی را به قتل رساندم.

انکار ارتباط پنهانی

زن جوان - شیرین - با شنیدن این حرف‌ها، گفته‌های وی را قبول نکرد و گفت، همسرش سال‌هاست به وی سوءظن پیدا کرده و همین رفتار باعث شد که مرتکب جنایت شود.

وی افزود: شوهرم مدام به رفتارهایم مشکوک بود و به دروغ ادعا می‌کرد که من با مقتول ارتباط پنهانی دارم. بنابر این، شب حادثه هم بازور و تهدید و کتک از من خواست با مقتول قرار ملاقات بگذارم که به این ترتیب در خیابان پس از مواجهه با وی، به سوی مرد غریبه حمله‌ور شد و او را به همراه 2 نفر از دوستانش به یکی از محله‌های کرج  گلدشت ‌انتقال داد و با ضربه‌های چاقو او را به قتل رساند و بعد با انداختن جسد وی مقابل خانه‌مان متواری شد.

بنابراین گزارش، با انکار زن جوان به ارتباط پنهانی و اعتراف به قتل از سوی شوهرش، پرونده آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت تا راز قتل این مرد  امیر  ‌فاش شود.

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
به این میگن فرهنگ تازی
مسلمان ایرانی اسلام تازی بر تو مبارک باد خاک بر سرت
یکشنبه 28 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
خوشم اومد از غیرتت . دمت گرم
یکشنبه 28 تیر 1388

punisher - ایران - شیراز
آخر چی شد ؟
رابطه داشته یا نداشته ؟
وقتی قضیه روشن شد خبرشو بدین بابا
یکشنبه 28 تیر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
عقده ای میری ادم میکشی کثافت لجن.....دختره بیچاره که از روز اول بالاجبار زنت شده ...ناکس نمیدونی کار زور اخرش شوره..قابل توجه کسانیکه فقط به فکر خودشونن...از روز اول هر2 طرف باید برا هم بمیرن باید همدم همکلام مونس یار ویاور هم باشند ...وگرنه همینی میشه که الان اتفاق افتاده
یکشنبه 28 تیر 1388

niki_piki - انگلیس - لندن
به زودی زن رو به اتهام زنا سنگسار میکنن و اقا رو بخاطر دفاع از کیان خانواده با سلام و صلوات میفرستنش خونه !
داستان اسلام ناب محمدی و اخوندهای بی وجدان !
یکشنبه 28 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
از غیرت!!!!!!!!!!!!!!! قاتل خوشت امد تو چند نفرو کشتی ای کیوی اسلامی؟؟؟
تعجب نکنید ملای دراکولا 30 سال است سواری میگیرد امثال این ..زیادند اکثرا هم در انگلیس تمرگیده اند.
یکشنبه 28 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
امیدوارم که فقط یک شوخی زشت و بی مزه باشه.
دوشنبه 29 تیر 1388

soksok - ترکیه - استانبول
تا وقتی‌ که زنان تحت ظلم مضاعف بوده؛یعنی‌ هم تحت ستم خانوادگی و تحت ستم اجتماعی باشند؛اوضاع بهتر از این نمی‌شود.زنی‌ که نتواند برای زندگی‌ آینده خوش تصمیم بگیرد و حتا نوع پوشش را جامعه متحجر انتخاب کند وضعی بهتر برایش نمی‌توان تصور کرد.پیش به سوی آزادی همه ایرانیان؛و پیش به سوی آزادی زنان که نیمی از جامعه را تشکیل میدهند.
دوشنبه 29 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.