اژه‌ای: قصد اسرائیل برای ترور احمدی‌نژاد

اژه‌ای: قصد اسرائیل برای ترور احمدی‌نژاد

این اولین باری نیست که غلامحسین محسنی اژه ای از وجود طرحی برای سوء قصد به جان محمود احمدی نژاد سخن می گوید

غلامحسین محسنی اژه ای وزیر اطلاعات ایران مدعی شد اسرائیل قصد داشت محمود احمدی‌نژاد را ترور کند و برای دستیابی به این هدف هماهنگی هایی را نیز انجام داده بود.

آقای اژه ای در همایش "مسئولان هیئت های رزمندگان اسلام" دلیل تلاش اسرائیل برای ترور آقای احمدی نژاد را مخالفت با انتخاب مجدد او به سمت ریاست جمهوری ایران دانستو اسرائیل را "سر سخت ترین مخالف" آقای احمدی نژاد دانست.

وزیر اطلاعات ایران در اظهارات خود مدعی شد مقام های اسرائیلی در حاشیه شرم الشیخ، و همچنین در پاریس با نمایندگانی از سازمان مجاهدین خلق ایران دیدار کرده اند.

با این حال آقای آژه‌ای مدعی شد "منافقین در قبال این کار شروطی گذاشتند و از آنها خواستند که آمریکا و غرب نام منافقین را از لیست سیاه خارج کند."

آقای اژه ای درباره زمان این دیدارها جزئیاتی را عنوان نکرد و مشخص نیست که دیدار مورد ادعا در حاشیه کدام اجلاس در شرم الشیخ رخ داده است.

وزیر اطلاعات ایران گفت "دشمنان" برای ترور محمود احمدی نژاد با "اشرار شرق کشور" نیز تماس گرفتند و "به آنها اطلاعاتی نیز دادند که هنوز هم این امر ادامه دارد."

این اولین باری نیست که ادعاهایی درباره وجود طرحی برای سوء قصد به جان آقای احمدی نژاد مطرح می شود؛ در اوایل تابستان سال 1387 برخی مشاوران آقای احمدی نژاد و سپس ابوالفضل ظهره وند، سفیر سابق ایران در ایتالیا مدعی شدند که در جریان سفر آقای احمدی نژاد به رم برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد، فائو، تلاش هایی صورت گرفت تا او را با استفاده از تابش مقادیر بسیار زیاد اشعه ایکس، دچار مسمومیت کنند.

پیش از آن نیز آقای احمدی نژاد مدعی شده بود در جریان سفری که در روزهای پایانی سال 1386 به عراق داشت، "دشمنان" طرح ربودن او را داشته اند.

مصطفی نجار، وزیر دفاع و غلامحسین محسنی اژه ای هم پس از گسترش انتقادها از طرح ادعای ترور آقای احمدی نژاد در عراق به وسیله روزنامه های غیردولتی ایران، این خبر را تائید کرده بودند.

ایران جاوید - ایران - تهران
نکنه فکر کردین احمدی نژاد یه ..هی هست؟
شنبه 27 تیر 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
شاید زمینه سازی میکنند تا زمانی که خودشان دست به ترور احمدی نژاد بزنند و بعد از آن از فواید این ترور سوئ استفاده کنند.. اینگونه که اولا از این آقا یک بت درست کرده و مخافلان را مسئولان اصلی این جنایت بخوانند.سپس یک انتخابات نمایشی درست کرده و یکی دیگر که هزاران برابر خونخوارتر را جانشین این آقا کنند.
شنبه 27 تیر 1388

dook - امارات - دبی
فکر نکنم چاقو دسته خودشو ببره.
شنبه 27 تیر 1388

$persian$ - ایران - تهران
ahb51 - آلمان - هانوفر
از اینا هیچی بعید نیست
شنبه 27 تیر 1388

Fereschteh - المان - هامبورگ
اسرائیل جون بیا قربونت این انترکیب انتریو زودتر سقط کن
شنبه 27 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
خدا وکیلی اینها یکی از یکی احمق ترند و با حرفهاشون اینو کاملا نشون میدن یا هاله نور میبینند یا امام زمان بهشون نامه میده یا توهم میزنند و اینجور چرت و پرت میگن تازه اینها کله گنده هاشونند ببین بسیجیهااحمق و بقیه دستمال بدستهاشون چقدر گاگول و خرفتند ای وای. کوروش جان اسوده بخواب و بیدار نشو که وضع خیلی خرابه.
شنبه 27 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
اژده ها نیمده دو باره زر زد. اخه حیف گلوله برای این انتری .خون کثیفش محیط زیست را بهم میزنه. حداقل با پیت حلبی بکشیدش.
شنبه 27 تیر 1388

roya123 - -
اسرائیل از وجود اولین نژاد کلی نفع کرده.. یه مهره سوخته تو ایران ارزش این هیاهو نداره
شنبه 27 تیر 1388

Bamdad_49 - -
دوست عزیز ایران جاوید
پس چی فکر کردی ، خوب معلومه که ا.ن یه گ... هست !!!
شنبه 27 تیر 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
اطمینان داشته باشید که برای اسراییل انتصاب احمدی نژاد یک هدیه بود از طرف خدا چون با وجود این مردک بی خرد اونها میتونن بیشتر مظلوم نمایی کنن. در ضمن هرچی باشه احمدی نژادیهودی زاده هست و از خودشونه
شنبه 27 تیر 1388

dokhtare iran - -
سگ میری نیومده کی باور میکنه کسی بتونه این تروریست رو ترورکنه !! اینها همه لجن پراکنیهای معمول اژه ایه باور نکنید.
------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید.
با تشکر
شنبه 27 تیر 1388

n.shina - المان - هامبور
دارن امادش میکنند که بفرستنش لای دست ننه اش.این اژه ای همچین با اب و تاب توضیح میده انگار خودش هم کنار اسراییلی ها نشسته بوده.گور بابای جفتشون.
شنبه 27 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ندا و سهراب و بقیه را هم موساد اسرائیل کشت شما ملایان و مزدوران گوساله هستید فکر می کنید همه چون شما...عنتر با پیف پاف به بهشت الله نزول اجلال می کنند نیازی به اسرائیل نیست.
شنبه 27 تیر 1388

iwpower - ایران - شیراز
منظورش از اسرائیل همون اقا مجتبی خودمونه دیگه.
شنبه 27 تیر 1388

iran-azad - ایران - تهران
احمدی نزاد بهترین دوست اسراییل و بزرگترین دشمن ملت ایران است تازه اگر اجازه بدهند اسراییل بهترین نیروهای موساد را هم به عنوان بادی گارد برای حفاظت از احمدی نژاد خواهد فرستاد
شنبه 27 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
در راس ها ظاهرا همچی خوبه ! ولی زیرمجموعه ها دوپاره شده و خیلی محدود افرادی (نادانانشون) هنوز طرفدار کودتاچیان. ولی خوداشون میدونن توشون چی میگذره.
شنبه 27 تیر 1388

محمد بهاره - ایران - تهران
جالبه یه عده میخوان بههههکشنش و یه عده هم میخوان بههههکننش.
اصلا این مردک لیاقت نداره.
زنده و مرده اش فرقی هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 27 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
عجیبه این انتر را کل دنیا با ان پیشرفتی که دارند می خوان ترور کنند.و همه اش لو میره.درضمن اسرائیل موافق این انتر است دسته گلهایی که این اقا میده خودشان را مظلوم نشان دهند بعد...
شنبه 27 تیر 1388

afshinlucky - ایران - تهران
خوبه که اسراییل از انتخاب مجدد این ضد بشر خوش حال بود و به خصوص سر قضیه هولوکاست که باعث معروفیت اسراییل شده اصلا آنها دلیلی برای ترور ندارند ///
شنبه 27 تیر 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
احمدی نژاد هم مهره سوخته ای شده رژیم میخواهد با نوشاندن شربت شهادت به او ازاین اوضاع عبور کنه.تکبیر
شنبه 27 تیر 1388

kafar - المان - اخن
hamidTANTAN - اتریش - وین
و یا نیم رخ و یا ان چند نام دیگر که نوکر ...فرعون خامنه ای هستن -
بزودی همین جنبش سبز تو و بقیه نوکران فرعون خامنه ای را بدرک نزد خمینی دجال میفرستند . امین
مرگ بر بسیجیان بی وطن و...
شنبه 27 تیر 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
این را بخوانید.خبر مهم : سازمان عفو بینالملل در بیانیهیی که ساعتی پیش منتشر شد, اعلام کرد که در پی بیش از یکماه سرکوبی شدید نیروهای دولتی علیه مردمی که برای احقاق حقوق خود به تظاهرات مسالمتآمیز میپردازد, روز شنبه سوم مردادماه (25ژوییه) روز همبستگی جهانی با مردم ایران اعلام میشود... در این روز تظاهراتی در برابر دفتر نمایندگیهای جمهوری اسلامی در دستکم 50شهر
شنبه 27 تیر 1388

amirhosein110ir - چین - شانگهای
دانلود کامل نماز جمعه (قسمت اول):
https://www.rafsanjani.ir/files/video%20part%201_24246.wmv
دانلود کامل نماز جمعه (قسمت دوم):
https://www.rafsanjani.ir/files/video%20part%202_24247.wmv
شنبه 27 تیر 1388

shabah51 - ایران - تهران
یکی از امیدواری های ما این است که دشمن مان احمق است! تا وقتی این رژیم و عمال اش با افکار پوسیده یک موضوع مسخره را سالها تکرار میکنند یعنی در دور تسلسل افتاده اند وبر اثر سرگیجه به زودی آنچنان زمین میخورند که خیال همه ما راحت میشود. اجازه بدهید در جهالت خودشان باشند و فکر کنند مردم باور می کنند.
شنبه 27 تیر 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
ای بابا 30ساله میگن مجاهدین دیگه نیستند و نابود شدند...بدبخت مجاهدین تا یک چیزی میشه میندازند گردن اینا..چقدر اینا از مجاهدین میترسند خدائیش..اگه مجاهدین ترتیب احمدی نژاد رو بدند که خوبه.مجبور میشن دوباره انتخابات کنند هاهاهاها..خدا کنه یک از جان گذشته این کار رو بکنه...زنده باد ازادی
شنبه 27 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
کودتاچی ها ابطحی گرفتن ببینن کی طرح مخفیانه مهندسی آراشون لو داده ,حسابی شاکی بودن از رکبی که خوردن .
بعد گفتن حالا که اینطور شد یک سناریو اعتراف تلویزیونی براش تهیه کنیم, ولی ظاهر بدلیل کاتهای پی دی پی فیلم بدلیل خنده کارگران ,فیلم بردار , محکوم و عصبانیت شدید بازجو فیلم در زمان برنامه ریزی شده قابل پخش نیست .
با پوزش از ببندگان شبکه خالی بندی (;
شنبه 27 تیر 1388

khooroos - امارات - دبى
توجه توجه- ترور احمقى به دست هر کسى که باشد حلال لازم است- کسى بهشت نمى خواد بره؟؟!!! حوریها صف بستن!!!
شنبه 27 تیر 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
نه مردک؛اربابت خامنه ایی به علت از دست دادن مشروعیتش؛ حکم مرگ این مهره سوخته رو امضا کرده.
شنبه 27 تیر 1388

SIAVASHOMA - انگلستان - منچستر
دیدن ارزش تیر خوردنو نداره.واقعا حیف تیر.این اشغال باید ......بخوره بمیره نه تیر.لخت احمدی نژاد و در نظر بگیرید با یک تیر وسط پیشونیش .سوسک زشت.ها ها ها ها مارو باش کی رییس جمهورمونه.اغای اژه ای رمال خواسته بگه احمقی نژاد هم ادمه.
شنبه 27 تیر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
همه دنیا احمدی نژاد را به عنوان یک موجود روانی و شیزوفرنیایی و آدمکش و دزد و اوباش می شناسند. انقدر این موجود بی ارزش است که کسی وقت و گلوله اش را حرام این رذل نمیکند. همه میدانند خامنه ای شیره ای چلاق و مرفینی سر دسته اوباشهای اسلامی است.
شنبه 27 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
حالا فکر کنیم که ترو شد این..... نتیجه را باید دید که با ترو این احمقی .وضع بهتر می شود.نه عزیز بهتر نمی شود چون این سیستم از پایه خراب است.باید تخت ولایت فقیه را از جا کند.باید بطور گل این حکومت اسهالی از ریشه خشگ شود.
شنبه 27 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
آخه اژه ای بدبخت مگه اسراییل بیکاره این انتر رو ترور کنه؟ خیالت راحت این انتر خیمه شب بازی به دست خودتون سرش زیر آب میره....
شنبه 27 تیر 1388

iran-azad2009 - ایران - تبریز
احمدی نژاد که اصالتاْ یهودی است و بزرگترین خدمت را درطول 30 سال گذشته به اسراییل کرد.هیچوقت موضع اسراییل اینقدر دردنیا قوی نبود.
سازمان موساد درتمام کشورهای دنیا جاسوسانی دارد که شرایطی را به می آورند که به ظاهر دشمنی با اسراییل تلقی می شود و درباطن اسراییل با داشتن دشمنان خیالی خیالش راحت تر می شود. مانند الان که سردسته جاسوسانش یعنی عنتری نژاد بزرگترین خدمت را به او کرد.
دوستان با شعار هیچ اتفاقی نمی افتد.آنهایی که زمان جنگ رابه یاد می آورند می دانند که شعار راه قدس ازکربلا می گذرد راسر می دادند٬ چه شد؟ دهها هزار کشته و معلول و 1000 میلیارد دلار خسارت مالی.درحالی که عراق درصورت ننوشیدن زهر توسط خمینی جلاد تهران را هم گرفته بود. قدس و کربلا را نگرفتند و باذلت جنگ راواگذارکردند. حالا که زمان جنگ لیزری است چگونه می خواهند با ابرقدرت ها جنگ کنند؟ سردار فیروزآبادی شان به دلیل چاقی مفرط شلوارش را هم نمی تواند بالا بکشد!!!
انشالله که انجام اصلاحات با انقلاب آرام مردم میسر خواهد شد و ازورود بیگانگان به مملکتمان جلوگیری خواهد شد.
زنده باد آزادی
شنبه 27 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
مرتیکه احمق یک دولت با دبدبه وکبکبه بیکاره خرج کنه اینهمه هزینه وبعد بدنامی که بیاد یه میمون رو ترور کنه که دوزار نمی ارزه **بعدش سازمان حمایت از حیوانات بیان وغیره ....
شما رو بخدا همچین میگن که انگار کین وچین برین بمیریدهمتون
دست از سر این ملت بردارید
شنبه 27 تیر 1388

yaas - ایران - تهران
zorro.ir - ایران - تهران
خیلی باحال گفتی...لول
شنبه 27 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ بر نظام کثیف جمهوری روسی ایران و طرفدارانش.

دیگر اسلامی در بین نیست. / ضلم و ستم در کار است. ادم کشی و استبداد در بین است.
مرگ و جهنم برای محموش احمقی نژاد و پر فساد و امثال اون ویروس.
شنبه 27 تیر 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
ahb51 - آلمان - هانوفر
افرین به تو دوست عزیزم؛ببین احمدینژاد یک مهره بی خطر و خنثی برای خامنه ایی هستش؛کسی که حسابی سرش کلاه رفته؛یک شخص بسیار بی عرضه و معمولی هستش و که عرضه هیچ کاری جز سفر کردن نداره؛و چون این رو خامنه ایی میدونست رییس جمهوری رو به اون داد تا قدرت رو در خاندانش موروثی کند ولی نمی دونست که با موج مردم روبرو میشود.و این دلیلی بود که وی یک روز بعد از انتخابات گفت احمدی رییس هست یعنی عملا دست این بدبخت رو تو حنا گذاشت.حالا نه تنها اینکه نتونست قدرت رو در خاندانش حفظ کنه بلکه مرجعیتش رو هم از دست داد و حکومت جمهوری اسلامی با خطر سرنگونی همراه هست که هم اکنون در خارج از ایران اتفاق افتاد.دوست عزیزم ولی یک خطر وجود دارد همیشه بعد از تقلب در انتخابات یا بوجود امدن کودتا در کشورها برای انکه جمعیت را کنترل کنند وارد یک درگیری بین المللی مثل جنگ می شوند.هشدار میدهم ایران در استانه یک جنگ خارجی قرار دارد.اگر این اتفاق صورت نگرفت حکومت اسلامی برای بقای خودش مجبور به از بین بردن مهره سوخته خودش یعنی احمدی اقدام خواهد کرد.دوست عزیزم من یک روز قبل از انتخابات خطر بوجود امدن یک دیکتاتوری فاشیستی را در این سایت نوشتم؛لینکش رو برات می زارم ازت می خواهم که با دقت بخونی :
https://www.iranianuk.com/article.php?id=38291
در قسمت کامنت
شنبه 27 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
ها ها ها حتما همون تروری که تو اصفهان واسه خودش ترتیب داد و دست خودش رو شد اینم یکی دیگه . ما همچی شانسی نداریم
شنبه 27 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
hamesheh bahar - انگلستان - لندن
اژده ها نیمده دو باره...زد. اخه حیف گلوله برای این انتری .خون کثیفش محیط زیست را بهم میزنه. حداقل با پیت حلبی بکشیدش. گل گفتی کلی خندیدم
شنبه 27 تیر 1388

reza62 - المان - دوسلدورف
این هم مثل جریان هاله نور هست.
شنبه 27 تیر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
اخه مردک این بوزین را کی میخواهد ترور کند واقعا ادم خندش میگیره وقتی اینها از این زر ها میزنن
شنبه 27 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
چیزی که فراوان است / عروسک دست.
شنبه 27 تیر 1388

aghakian - ایران - تهران
ایران بیدی نیست که از باد اسراییل که خودش هم بزور خودشوکشور می خونه بترسه فرضا که احمدی نژاد زبانم لال ترور شد هزاران شیر مرد ایرانی جای دکتر احمدی نژاد را پر می کنند دلاوران ایرانی محکم واستوار باشید که دشمنان ایران بد جوری سرشون به سنگ خورده دیگه رفتن فکر ترور ها هاهاهاهاها
شنبه 27 تیر 1388

chelsea zardooi - انگلیس - منچستر
خنده دار بود مگه انتر را ترور می کنن یا می برنش جنگل مرگ بر دیکتاتور
شنبه 27 تیر 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
توهمه.......باز این یارو قاط زد....ترور کدومه اقا؟عجب بیکارهای هستند اینا..ول اسراییل کنید....آقای اژه اینقدر گاف نده...پاچه خواری هم نکن..در کابینه آینده هم هستی..نترس..اونش با احمدینژاد..نترس
شنبه 27 تیر 1388

rahsan - ایران - تهران
ها ها ها...
شنبه 27 تیر 1388

gole sorkh - ایران - تهران
aghkian تهران
ببین پس انشااله هم زبان تو لال هم عنتری بمیرد. راست می گویی اگر انشاله به درک واصل شود چیزی که تو طرفداراش زیاده عنتر و مدرک دکتری هم که لنگه کردان خوب می سازید یعنی ممکنه با سقط شدنش 800 تا دیگه عنتری رخ بنمایند در این تردیدی نیست!

iran e azad2009 ایران تبریز
با اکثریت نظر شما موافقم واقعیت اینه که اسراییل خود ازاین مردک کلی فایده برده است.
شنبه 27 تیر 1388

roya123 - ایران - ایران
اسرائیل از وجود اولین نژاد نفع می بره.......
شنبه 27 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - ایران - تهران
1400 سال از دروغ و نیرنگ ، 1400 سال از فقر و خفقان،1400 سال از شکست و ذلت، 1400 سال از فساد و فقر فرهنگى و 1400 سال از خرافات و فریب نتیجه اش ماهایى هستیم که امروز اسیر و گرفتار، خسته از بازیهاى دزدان امیدمانرا به فردایى روشن و آزاد دوخته ایم..چه کسى به غیر از ما ناجى ما خواهد بود ؟؟؟ مرگ یکبار شیون یکبار
شنبه 27 تیر 1388

elyoff - هلند - دنهاخ
دمه اسرائیل گرم خاکتو می بوسم اگه شر این کثافتو از سر ایران کم کنید
یکشنبه 28 تیر 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
دوازده فایل صوتی از جلسات مخفی جنایتکاران اطلاعات، بسیج و لباس شخصی. هرچند معمولاً شناسایی این جنایاتکاران از روی عکس آنها صورت می گیرد اما در مواردی اینچنین که فقط صدای این جنایتکاران در دسترس است وظیفه ی تمام افرادی که با صدا و صدابرداری سر وکار و تخصص دارند جهت هر گونه شناسایی و معرفی این افراد به مردم، هم وظیفه ای وجدانی و شخصی، هم ملی و هم بین المللی است
https://www.facebook.com/ext/share.php?sid=123241590241h=gykcju=MjJA9ref=nf
یکشنبه 28 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
بعد از انقلاب 57 تا حالا تغییرات در خاورمیانه بدین گونه بوده است:
1-عراق پایگاه نفتى آمریکا شده است
2-افغانستان توسط آمریکا اشغال شده است
3- تمامیت ارضى پاکستان در اختیار آمریکا قرار گرفته است
4-کشورهاى کوچک شیخى منطقه توسط شرکتهاى آمریکایى و اتحادیه اروپا اداره میشود
5-موقعیت اسرایل هم از لحاظ نظامى و هم از نظر سیاسى و هم از نظر وسعت ارضى بیشتر و قویتر از دوران قبل از انقلاب ما گردیده است ( با به راه انداختن حمز نیروى فلسطینیها عملا 2 پارچه شد، نفاق بیانداز و حکومت کن ، حزب بعث سوریه به توافقهاى اساسى با غرب رسیده است که حتى جواب بمبارانهاى اسرایلى از نیروگاهاى هسته اى اش را بیجواب گذاشته است )
حال خود شما نقش جمهورى اسلامى ایران را در این میان به چتکه بزنید.
بازنده و برنده چه کسانى بوده اند ؟؟؟
طرح نقشه " خاورمیانه بزرگ " از سوى آمریکا به سالهاى قبل از انقلاب 57 برمیگردد.
حال این پست فطرتان داد و بیداد دروغین راه بیاندازند و هر 6 ماه یکبار بگویند آمریکا و اسرایل میخواهند رییس جمهور ما را سربنیست بکنند !!!
یکشنبه 28 تیر 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
دردو بلای هر چی مجاهده بخوره تو سر این اژه ایی گوشتخوار و اون علی منغلی
یکشنبه 28 تیر 1388

سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
آوای عدالت عزیزی که معلوم نیست که از این هم به نعل وهم به سندان کوبیدنت چه منظوری داری بدان که تو هم مثل همین لباس شخصی های پروار شده ی رژیم جمهوری اسلامی این اسم آمریکا و شیطان بزرگ تور ذهنت یه نوع مالیخولیا و توهم ایجاد کرده و تو هم مثه خامنه ای خوناشام فکر کردی آمریکا یا تمام دنیا تمام کار و زندگیشونو گذاشتن کنار و 24 ساعته مشغوله و کارشون توطپه شده علیه این نظام مقدس که برای مردم ایران و جهان جز فتنه و آشوب و خرابی و خونریزی و بدبختی به بار نیاورده. آخه آدم با سواد حتی اگه راست هم گفته باشی خب معلومه که دولت های دیگه که مثه خونخوار های جمهوری اسلامی مردم خودشونو نمی کشن هیچ بلکه به فکر رفاه مردم خودشونن و هر اقدامی هم در دنیا بکنن چون مردمشون رو در رفاه قرار دادن و برای مردوم خودشون احترام و آزادی به ارمغان آوردن پس به نظر من حق دارن. ما هم خیلی ادعا ی مردم دوستی داریم و اگه مردیم بسم الله به خاطر رفاه و منافع ملی بلند شیم بریم تمام کشور های اطراف آمریکا رو زیر سلطه در بیاریم مگه بده؟؟؟ اما به شرطی که مردم خودمون سودشو ببرن نه اینکه دخترا و خواهرامون دستگیر و با رحم و مقعد پاره شده و سوزونده شده و با تهدید دستمون برسن
یکشنبه 28 تیر 1388

biston - آمریکا - اورلاندو
نه بابا ، این همش دسیسه اون بچه گم شده در چا ه است! نه ، دسیسه آخوند‌های روسیه است ،‌ای بابا ول کن این دسیسه گدا یک دسته!.... اره؟.... اره به جون امام.

آخر مردک الاغ ، بیسواد ، حتا خر دجال گفتن هم به تو زیادی است ( فقط مخصوص خمینی است) ، کسی‌ را ترور میکنند که یک شخصیت باشه ، دلقکی نژاد که نشد شخصیت.!!! این باشه یا نباشه فرقی‌ نمیکنه!! این که مثل عروسک نخی ، هرچی‌ حرف علی‌ گدا بگه عمل میکنه ، که ترور نداره. خجالت بکش پیر خرفت.
زنده با د ایران و حکومت جمهوری فدرال ایران.................. به کوری چشم هر آنکس که نتواند دید.
یکشنبه 28 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aghakian - ایران - تهران
زحمت نکش برای عنتر هم لازم نیست لال شوی به درجه ی رفیع شهادت نائل شو در حرمخانه ی الله تو 70حوری منتظرند با کارگردانی پیغمبر و امامانت تو به درک واصل و جهانی از شرتو راحت.
یکشنبه 28 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
با طرح مسئله هولو کاست و محو از روى نقشه تمام دنیا را به همدرى با اسراٸىل کشانده٫ باعث شد که خیلى ها به تلافى به اعتقادات مسلمانان چه در ایران و چه در خارج توهین کنند٫ با حرفهاى ابلهانه اش مردم ایران را نزد همه دنیا سرافکنده کرد٫ با سخنان هاله نورانى اش به شعور مردم ایران توهین کرد و خیلى مسائل دیگر که مثنوى هفتاد من کاغذ خواهدشد٫ باز هم فکر مى کنید اسرائیل در پى طرح قتل این تحفه آرادان بوده ؟
یکشنبه 28 تیر 1388

nazanineman23 - فرانسه - پاریس
توروخدا حیف نیست یه گلوله حروم این مردک کنند؟
یکشنبه 28 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
اقا کیان انشالله موش کور بوخوردت .نازت بیاد .برات ویزا بفرستم میای باکو یه مدت در جوار هم باشیم ؟؟؟؟؟
یکشنبه 28 تیر 1388

fatemeh shin - انگلیس - لندن
آیا اسراییل میخواهد دکتر(؟) محموداحمدی نژادسبوری تازه مسلمان عامل موساد راترورکند؟ بگم کجای آدم دروغگو وکلک زن آخر کدام چاقو رادیده ای که دسته خودش رابریده باشد؟
یکشنبه 28 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
سارا-دوبلین ایرلند - ایرلند - دوبلین
--------------------------------------------
سارا محترما اگر وقت کردى یکبار دیگر نوشته هاى مرا مرور کن، چون من نتوانستم نوشته شما را به نوشته هایم ربط بدهم. داستان نعل و سندان جالب بود سعى کن در فاصله مابین نعل و سندان نوشته هایم را با وقایع رخ داده در این 30 سال گذشته کمى سبک سنگین کنى.
1- اینکه من دچار مالیخولیاى مزمنى از نوع لباس شخصیهاى پرورده خامنه اى جانى شده ام برایم تازگى دارد ( شاید اینهم جزو علایم مالیخولیا باشد ، چه میدونم ! ) دست آورد اهانت و برچسبهاى رنگ و وارنگ بى ارزش و سبک است ، پس اجازه بده بدور از این شیوه ها باشیم، شاید چیزى از یکدیگر یاد گرفتیم!
2- کنایه از این زده اى که آمریکا 24 ساعته مشغول توطئه علیه نظام ج.ا.ا. است!!! نه اینطور نیست. طبیعتا 250 میلیون نفر آمریکایى مشغول یک همچین کارى نیستند ، کافى است که 250 نفر از کادر سرویسهاى جاسوسى کارشان فقط و فقط تحلیل امور ایران باشد. کار لازم انجام میگیرد، و بخوبى میدانى که یک همچین پرسنلى در تشکیلات آنها موجود است.
3- در اینکه نظام ج.ا.ا. دیکتاتورى است خوناشام و خطرناک توافق داریم.
4- مرورى بر تاریخ داشته باش،مخصوصا تاریخ استعمارگرى غرب در 100 ساله گذشته، تحلیل حوادث در حول و حوش منطقه ما با استدلالهاى "داش مشدى مابانه" به جایى ره نمیبرد.
مشتاقانه جواب شما عزیز را جویا خواهم بود.
یکشنبه 28 تیر 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
سلام هموطن عزیز..در رابطه با جنگ باید بگویم که کاملا درست گفتید..آقای خامنهای مشروئیت خود را در برابر بیش از 60 درصد مردم ایران کاملا از دست داده و در بین الملل بیش از 80 درصد.یعنی جمهوری اسلامی در سرازیری نابودیست..یکی از شانسهای اینان شروع جنگ میباشد تا مردم دوباره با هم متحد شوند برای دفاع از وطن..برای همین است که با حمله اسرائیل به ایران بازنده اصلی مردم و خود اسرائیل است.
یکشنبه 28 تیر 1388

samu - ایران - .تهران شهرک غرب
چرا اسرائل من خودم مکشم.تاصوابش نصیبم بشه
دوشنبه 29 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
samu - ایران - .تهران شهرک غرب اوا ... مواظب باش ... نگرانت میشه
دوشنبه 29 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.