برآوردها حاکی از حضور ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون نفر در نماز جمعه امروز است

برآوردها حاکی از حضور 1.5 تا 2.5 میلیون نفر در نماز جمعه امروز است

در حالیکه رسانه های داخلی وخارجی حضور مردم در نمازه جمعه این هفته تهران را بی سابقه توصیف کردند برآوردها حاکی از حضور 1.5 تا 2.5 میلیون نفر در این نماز جمعه است.

براساس این برآورد که براساس مساحت تحت پوشش حضور مردم صورت گرفته در صورتیکه میزان حضور افراد 3نفر در هرمتربع محاسبه شود با توجه به حضور مردم در پانصد هزار مترمربع در دانشگاه تهران خیابانهای اطراف که تا میادین وخیابانهای دیگر نیز کشیده شده بود جمعیت حاضر بیش از یک ونیم میلیون نفر بوده اند.

اما برخی دیگر از ناظران با محاسبه افراد زیادی که برای حمایت از مهندس موسوی ونه شرکت در نماز در میادین و رههای منهی به دانشگاه اجتماع کرده وپس از نماز به مردم پیوسته اند جمعیت حاضر را تا دو نیم میلیون نفر برآورد کرده اند.

گفتنی است پرشورترین نمازجمعه های تاریخ تهران در دهه اول انقلاب با حضور حدود یک میلیون نفر ودر سالهای اخیر در روزجهانی قدس و روزهای خاص برگزار می شده است حدود 500تا 800هزار نفر در نماز جمعه تهران شرکت می کردند.

Yek Aryaee - ایران - تهران
WAXY - امریکا - سیاتل
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
من نمی دونم چه شر و وری توی حرفام بوده که شمارو ناراحت کرده. من فقط توی تهران و توی ماجراها بودم از روز 23 خرداد هم دارم توی تمام تظاهرات ها شرکت می کنم و هم کتکشو خوردم هم وظیفمو انجام دادم. اتفاقاتی رو که در تهران افتاده بود رو خواستم به دوستانی که خارج از کشور هستن انتقال بدم در ضمن من مسلمان نیستم و دروغ در دین من گناه بزرگیه. این که میگم مردم خودشونو پرت می کردن از پل پایین برای این بود که ارتفاع زیادی نداشت و هنوز زیاد بالا نرفته بودیم و تیر هم نیروی ضد شورش تیر های پلاستیکی به طرف مردم شلیک می کردن که باعث کبودی می شد. در مورد آقای موسوی هم که گفتم توی جمعیت بود عکس هاش توی همین سایت هست می تونید ببینید. من عقده نظر گذاشتن توی این سایت رو ندارم فقط چون دیدم مخاطب خارج از کشور در این سایت عضو هستند می خواستم اخبار از این طریق به خارج منتقل کنم وگرنه من وقتی برای از صبح تا شب فحش نوشتن در اینجا ندارم و ما نیروی جوان در تهران وظیفه مهم تری در قبال کشورمون برای انجام دادن داریم. وقتی نظام سرنگون شد شما هم تشریف میارید در شادی ما در کشور خودتون شریک می شید. با فحش دادن کاری نمی تونیم برای این کشور و هم وطنامون انجام بدیم. من تازه عضو این سایت شدم و با افراد آشنایی زیادی ندارم. ولی بازم اگه شما قدیمی ترهای سایت از این موضوع ناراحتید من مشکلی ندارم. دیگه نظری نمی زارم. این سایت مال شما صبح تا شب به وظیفتون که فحش دادن به این و اون و تفرقه اندازی بین مردمه بپردازید. موفق باشید.
شنبه 27 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
از مردم سبز بخاطر حضور سبزشان متشکریم.
شنبه 27 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
از نظر مردمی که امروز در نماز جمعه شرکت کردند کسانی که به اسلام توهین میکنند در صف لباس شخصیهایی هستند که نارنجکهای گاز اشک آور به میان نمازگزاران پرتاب میکردند.
شنبه 27 تیر 1388

hosein_tnt - ایران - همدان
بین 1.5 تا 2.5 میلیون یعنی چی!! یک میلیون اختلاف کم نیست عجب بازه دقیقی!
شنبه 27 تیر 1388

dokhtarakeiran - ما لزی - کو ا لا لا مپو ر
بچه های ایران زمین از همتون تشکر میکنیم. به امید ایرانی آزاد
شنبه 27 تیر 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
باز هم میگم
سید مهدی - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
دو مامور وزارت کثیف اطلاعات در این سایت این .. سید مهدی - ایران - تهران فکرکنم با اون صغر قاتل رفتو آمد داشته
شنبه 27 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
Yek Aryaee - ایران - تهران
دوست عزیز همه رو به یه چوب نرون ما منتظر نظرات تو وتک تک اعضای سایت هستیم و ورودت رو به این جمع خوش امد میگیم
شنبه 27 تیر 1388

iwpower - ایران - شیراز
Yek Aryaee - ایران - تهران
بنازم بتو هموطن. باور کن که بیشتر از 95 درصد هموتنان خارج از کشور واقعا طرفدار هموطنانه داخل کشور هستند. باور کنن بیشترشون اگر می تونستند بر می گشتن و به خواهران و برادرانشون در این شجاعت می پیوستند. من هم عضو جدید هستم ولی مدتها هست که نظریات دیگران ا مخوانم و میدونم
که تمام ایرانی ها چه در داخل و چه در خارج در پس گرفتن کشورشون از دست این اوباش دروغگو متحد هستند. پس ناراحت نشو و اطلاعاتت را براشون بنویس.
شنبه 27 تیر 1388

amirbidgoli - ایران - کاشان
فائزه

جالب بود من که در صفوف اول نماز بودم عفت مرعشی زن هاشمی رو دیدم که رو به جمعیت نشسته بود جالبتر اینکه حتی پشت سره شوهرش نماز هم نخوند
شنبه 27 تیر 1388

Aso22 - ایران - تهران
مهدی بیا محمود مسلمان شده
آب وضوش خون جوانان شده
شنبه 27 تیر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
Yek Aryaee - ایران - تهران
دوست عزیز درود بر شما
شنبه 27 تیر 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
Yek Aryaee - ایران - تهران
درود بر تو اریایی ازاده وطن پرست براستی که خون بابک و اریو در تنت هست تو یک قهرمانی مثل یک قهرمان می جنگی.خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره برگشتی.درد و بلات بخوره تو کاسه سر من .در مورد گلوله خواستم بگم که نگران نباش ؛می دونم درد داره ولی جای نگرانی نیست؛این گلوله هایی هست که برای شناسایی ادوات جنگی استتار شده و یا شخص استفاده میشه و برای اولین با در جنگ یوگوسلاو ها استفاده شد و ساخت کشور انگلستان هست.فقط نمی دونم چرا در تظاهرات ضد مردمی در ایران دارند استفاده می کنند چه وحشی هایی هستند. فقط اینکه اگر خواستی دکتر بری بیمارستان دولتی اصلا نرو چون بخاطر رنگ میتونی شناسایی بشی حتما دتر خصوصی یا بمارستان خصوصی برو.منتظرت هستم که برگدی پهلوون زنده باشی؛باشه؟
شنبه 27 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین

Yek Aryaee - ایران - تهران
دوست عزیز منم نظرهاتو خوندم از نظر من هیچ مشکلی در نظرهات نبود و معلوم بود که خواستی ما را هم در جریان بگذاری و چون طرز نوشته هات کمی هیجانی بود که از نظر من اینم طبیعی هست به خاطر شرایطه که درش قرار گرفتی.و اگه ما هم اونجا بودیم ممکنه همین حال را داشتیم. خود من موضوعی شخصی را برای دوستان و خانواده که بخوام تعریف کنم هم هیجان دارم و هم شوخ طبعی میکنم. زنده باشی و موفق خوشحال میشم بازم نظر بدی و ما را در جریان قرار بگذاری
شنبه 27 تیر 1388

khorzookhan - ایران - تهران
Yek Aryaee
دوست عزیز اول اینکه درود بر شرفت .دوم اینکه به حرفهای این افراد پشیزی اهمیت نده اینها همان هایی هستند که میگفتند رای ندهید و رای دادن را تحریم می کردند حالا هم که کار به اینجا کشیده هر کدام برای ما رهبر اپوزیسیون شده اند نشستند بیرون گود و میگویند لنگش کن انتظار دارند هر کدام از ما یک کلاشینکف برداریم بریم خیابان جان بی ارزشمان را زودتر فدا کنیم تا اینها زودتر بتونند در کمال آرامش بیان ایران آخه طفلیها دلشان واسه ایران و دریا کنار تنگ شده نمیفهمی !!!!!! در ضمن فکر نمیکنم طوریت شود چند نفر جلوی چشم من از این تیرها خوردند مردم میگفتند طوریشان نمیشود تو هم انشالله خوب میشوی پیش یک دکتر آشنا و معتبر برو
شنبه 27 تیر 1388

kiya - آمریکا - نیویورک
با درود:
نماز جمعه هر هفته بهترین فرصت برای تجمع و راهپیمایی است در لباس بسیجی ها در نمازجمعه شرکت کنید و سعی کنید در صفهای اول نباشید و بعد از نماز به سمت صدا و سیما و زندان اوین جهت اشغال آنها اقدام کنید با جمعیت میلیونی نمیتونند کاری کنند.
به امید آزادی و حکومتی سکولار
شنبه 27 تیر 1388

tthornbird - انگلیس - لیدز
Yek Aryaee - ایران - تهرانى؛ این برای شما است.
عزیز دلم؛ ایرانی آریایی؛ من نمی دانم چه نوشته ای و چه از اعضای اینجا خوانده ای؛ اما ممنون از نیت پاکت. من فدای تمام آن دردهایت بشوم که کتک خورده ای. اگر هم خدا بخواهد و پیروز شوید؛ که میشوید؛ من به سهم خودم دستت را می بوسم. عزیزم ؛ مواظب خودت باش. سربلند باش که ما همه با کسانی مثل شما سربلند شده ایم. و بدان که هر لحظه به یاد تلاشها و فداکاریتان هستیم. به خداوند میسپارمتان.
شنبه 27 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
Yek Aryaee - ایران - تهران
مرسی برای همه زحمتهایی که شماها توی ایران وخصوصا تهران میکشید. باور کن همه ما قدردان شما هستیم . ازاینکه بر حسب تقدیر مجبورم دور ازوطن و شما دلیران سرزمینم باشم و فقط نظاره گر رشادتهای شما باشم احساس شرم میکنم و مطمئن هستم خیلیهای دیگه هم چنین احساسی دارند. لطفا بازهم خبرهارو بنویس و ماروهم ز انچه میبینی مطلع کن. با ارزوی موفقیتبرای تو دوست عزیز و ازادی و سربلندی ایران
شنبه 27 تیر 1388

sorkh1983 - ایران - تهران
با سلام. میخواستم به کسانی که نعل مبارزه ب اسلام می کوبند بگم که اشتباه نکنند. اگر بانیان امروزی دین کسانی هستند که از آن سو استفاده می کنند دلیل بر بدی دین نیست. ما شنیده ایم که در زمان ظهور امام زمان عده ای ایشان را تکفیر می کنند و به پای اعدام هم می کشانند. فکر می کنید آن ها کی هستند؟ همین مزدوران احمدی نژآد هستند دیگر. حتما خامنه ای هم میگوید آقای امام زمان ما شما را دوست داریم اما نظرم به آقای احمدی نژاد نزدیک تر است.
شنبه 27 تیر 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
Yek Aryaee - ایران - تهران
اقا جان اولن هم شما خوش امید به این سایت و هم بقیه.دوم اینکه هم سرکار باید نظرات و دیدگاه خودشون با ازادی کامل ارسال کنند و هم بقیه. سوم اینکه هر کسی فحش میده و یا از کسی دلخوره بهتره براش با مدرک و استناد راجع به موضوع جواب و در اخر اگر خواستی حرفاش بخودش برگردون تا راحت بشی البته اگر ببخشی که بزرگی کردی.چهار اینکه یک مبارز که فوری تو نمیزنه .باید ایستاد و خبررسانی کرد و اتحاد و همدلی را تقویت کرد تا پیروز شویم و ریشه ظلم و ارتجاع و جنایت و فاسدین و مزدوران را بکنیم و تخم عشق و خدمت به همنوع و کشوررا بکاریم.موفق باشی و به این سایت ازادیخواهان خوش امدی.
شنبه 27 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
من هم به نوبه خودم از شما **یک آریایی سپاسگزارم ودرود به شما عزیز ان میگویم
باتمام عزیزانی که از یک آریـــایی قدردانی کرده اند موافقم
زنده باد ایــــــــــرانی دلیـــــــــر وشـــــــــــریف
شنبه 27 تیر 1388

Yek Aryaee - ایران - تهران
ممنون و سپاسگذار از همه عزیزان که خارج از کشور هیچ گاه جنبش و هموطنانشان در داخل را تنها نگذاشتند. به امید پیروزی. V
شنبه 27 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
Yek Aryaee - ایران - تهران
دوست گلم منم بجای پدرت یا برادرت بدان و این را از قول حافظ عرض میکنم:
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید>>>>گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم...به رسالتت ادامه بده نازنین.
شنبه 27 تیر 1388

dokhtar ironi dar farang - امریکا - واشنگتن
sorkh1983 - ایران - تهران
دوست عزیز این را از کجا شنیدی که : {ما شنیده ایم که در زمان ظهور امام زمان عده ای ایشان را تکفیر می کنند و به پای اعدام هم می کشانند.} برای اطلاعات شخصی خودم میخوام که بدونم. ممنون
شنبه 27 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.