تصاویری از شخصیت های شرکت کننده در نماز جمعه و حواشی آن

تصاویری از شخصیت های شرکت کننده در نماز جمعه و حواشی آن

حضور چشمگیر شخصیتهای سیاسی در نماز جمعه امروز تهران بسیار مشهود بود.

علاوه بر موسوی و کروبی که پیش از این اعلام کرده بودند که در نماز جمعه تهران حضور خواهد داشت، از طیفهای مختلف سیاسی نیز به نماز جمعه رفتند.

از بیت امام خمینی(ره)،سید یاسر خمینی نیز به نماز جمعه آمد، و علاوه بر این، حسن روحانی،مجید انصاری،ناطق نوری،محسن رضایی،محمد هاشمی،محمد رضا باهنر،علیرضا محجوب،نبیحبیبی و شیخ قدرتالله علیخانی نیز در نماز جمعه امروز تهران دیده شدند.

حضور عبدالله نوری بعد از قریب به 11 سال در نماز جمعه تهران و در حالی که در میان مردم در میدان فلسطین بود قابل توجه افکار عمومی قرار گرفت.

آخرین حضور عبدالله نوری در نماز جمعه به سال 1377 بر میگردد که در آن زمان از سوی برخی افراد منتسب به گروههای خاص تعرضاتی به وی صورت گرفت.

امروز نیز وزیر کشور دولت اصلاحات همراه با مردم در نماز جمعه حضور یافت ولی عدهای از افراد منتسب به گروههای خاص سعی در اهانت و تعرض با رکیک ترین الفاظ به ایشان را داشتند که با همراهی وسیع مردم از این اقدام جلوگیری شد.
میرحسین موسوی ترجیح داد که در میان مردم بنشیند تا در قسمت ویژه
حضور کروبی و همینطور یاسر خمینی در نماز جمعه
محسن رضایی
سعید مرتضوی نیز از شرکت کنندگان نماز جمعه بود
حسن روحانی و ناطق نوری
زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی در بین نمازگزاران خیابان
درگیری های بعد از نماز جمعه
شلیک گاز اشک آور
شلیک گاز اشک آور
و لباس شخصی های مسلح که پای همیشگی درگیریها هستند.
gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ برخامنه ای وجمهوری غیراسلامی روسی.مرگ برارتجاع سرمایداری بسرکردگی امریکاواروپا بخصوص کفتارپیر استعمار انگلیس.
جمعه 26 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
به نظر من با آخوند جماعت نمی‌شه مسالمت آمیز با شعارهای سبز و تظاهرات سکوت کنار اومد. اینا به این راحتی قدرت رو به مردم واگذار نمی‌کنن. موقعش شده که مردم مسلح بشن. مردم خواه ناخواه شهید می‌دن حالا چه در گوشه زندون چه موقع مبارزه مسلحانه توی خیابونها.
نظرتون چیه؟ (فقط لطفاً نگین آره خودت توی غرب نشستی و از این حرفها... چون اگه قرار به مبارزه مسلحانه باشه من و امثال من حاضریم برگردیم ایران)
جمعه 26 تیر 1388

Shamoosh - آلمان - N
معنی واقعی جهوری اسلامی همینه دوستان ! ! ! انهم از نوع ناب محمدی ! فکر کردین محمد کی بود ؟ پدر جد کسانی مثل صدام ٫ هیتلر و آخوندا که یکیشم موسوی هست !
جمعه 26 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
چقدر دوست دارم خون کثیف سعید مرتضوی رو بریزم
جمعه 26 تیر 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
خوب شد که احمدینژاد نبود..و گرنه معلوم نبود که الان کجا بود. موسوی از مردمی ترین مسئولین بوده و خواهد ماند...رفسنجانی داره با پنبه سر دولت احمدینژاد رو میبره..سیاست دیگه..کاریش نمیشه کرد
جمعه 26 تیر 1388

lvlarkez - لبنان - بیروت
عبدالله نوری بعد از قریب به 11 سال در نماز جمعه تهران
عچب مسلمونیییییییییی!!!!!!!
جمعه 26 تیر 1388

iran-azad - ایران - تهران
اگر این لباس شخصی ها و اطلاعاتی ها بروند تاریخ انقلاب رو بخونند یک لحظه در این شغل کریه نمی مونند به یاد بیاورید که محل اختفای حسینی شکنجه گر معروف ساواک توسط خواهرش لو رفت و او بعد از اینکه در محاصره نیروهای انقلاب قرار گرفت خودکشی کرد
جمعه 26 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
مرگ بر لباس شخصی های مزدور. مرگ بر خامنه ایی چلاق
جمعه 26 تیر 1388

boobi.iran - امارات - دبی
مرگ بر حکومت دیکتاتور...
به امید خدا اینا دیگه کارشون تمومه
ای ول ملت مبارز و شجاع ایران زمین
جمعه 26 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
برادر ارتشی بین این مردم زن و بچه های شما هم هستن پدران مادران و برادرانتان منتظرند غیرت کنید تا دیر نشده دشمن این مرز و بوم امروز داخل کشورند و به مردم بی سلاح رحم نمیکنند برگرد پشت سرت رو نگاه کن مردم برای ازادی تو به خاک وخون کشیده میشوند تو به کجا نگاه میکنی.
جمعه 26 تیر 1388

sskk - اسپانیا - م
درود بر تمام آزاد اندیشان و آزادیخواهان راه وطن
مرگ و ننگ بر وطن فروشان و دیکتاتورها
درود بر موج سبز
جمعه 26 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
مرگ بر اسلام و خر پرستان
جمعه 26 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
gol222 - سوپد - هلسینگبوری
عزیز شما که به همه مرگ دادی.یک مرتبه بگو مرگ بر دنیا.خودت را راحت کن
جمعه 26 تیر 1388

p.h - هند - پونه
سانسور نماز جمعه در شبکه یک !!!!!
جمعه 26 تیر 1388

noudebanadu - بلزیک - بروکسل
نه شرقی نه غربی نه شمالی نه جنوبی فقط و فقط ایران و ایرانی
جمعه 26 تیر 1388

p.h - هند - پونه
یکی از شاهدان عینی میگفت این لباس شخصیها خیلی عجیب بودن امروز ، عربی حرف نمیزدن دیگه ، همش بهم میگفتن : بععععع بععععع ، مااااا مااااا ... بجون هر چی جیره خواره دولته راست میگما !!! قبول نداری ، مدرکشم هست !!!
جمعه 26 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
شخصیتها؟؟؟؟؟در طویله ی ملایان شخص ارزشمندینیست چراکه همه در خط خونین خمینی و اسلام هستند.
در ضمن کسی نوشت جمهوری غیر اسلامی که بزرگترین جوک بود اسلام واقعی هزاران باز ننگینتر از این حکومت و انها ئیکه چنین می گویند کابوس دیگری را برای ملت تدارک دیده اند با اسلام دیگر شریعتی شیاد ولی کور خوانده اند چنانچه ملا برود این دین ننگین هم با انهابه زباله دانی تاریخ خواهد رفت وقتی هم ملتی بی مطالعه باشد امریکا و غرب هم سواری خواهد گرفت مثل شورش احمقانه ی 57!!!!!!
جمعه 26 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اون مرتضوی پدر... را همانجا شناسائی و سر به نیتش میکردن .. ..ه رو
جمعه 26 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ بر نظام کثیف جمهوری روسی ایران و طرفدارانش.دیگر اسلامی در کار نیست. / غارتگری و ادمکشی و مفت خوری در میان است.ایران زمین را دادند دسته روسها رهبری کنند.راه حلش این است که جهانیان با روسیه طرف بشند. مشکل ان است که شدید پشت نظام کثیف است و او را به کنترل خود دارد.
جمعه 26 تیر 1388

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
هر وقت مردم ایران دست از دورویی برداشتن میشه کشور را نجات داد .در این مدت سی سال هنوز مردم نمیخوان یانمیتونن ببینن که مملکت داره از بین میره. اخوند جماعت درست مثل کفتار میمونه از مرده خوری زندگیش و سلسله خاندانش راسعئ میکنه زنده نگهداره و درسشو هم از کفتار بزرگ انگلیس بگوشش خونده میشه . انگلیس هروقت خواسته مردم کشوری را بزیر سلطه خودش ببره از راه دین وارد میشه چون میدونه مردم از دین خیلی میترسن مخصوصا مردم مسلمان ولی یادمون باشه ایرانی قبل از حمله این عربهای بیابانگرد به کشورمون دین خودمون را داشتیم زرتشت که حتی قبل از امدن مسیح و یهود دین نیاکان ما بوده وهست و خواهد بود.تف تو گور اون اولین ایرانی که اسمش سلمان پارسی بود ورفت پابوس محمد عرب ادمکش که روی چنگیز و تیمور لنگ یا هیتلر را سفید کرد.مردم ایران کی میخواین از خواب خرگوشی بیداربشین و ببینین این اسلام چی داره بسر ایران وایرانی میاره.بامید ازادی ایران و ایرانی ....
جمعه 26 تیر 1388

black land - آفریقای جنوبی - کیپ تاون
اندکی صبر سحر نزدیک است
جمعه 26 تیر 1388

kabutar - ّآُُُلمان. - فرانکفورت.
حرامزاده های بسیجی وانصار حزب الاغ مانند همیشه رذالت و پستی خودشان را نشان داده اند .تفاله خورهای علی الاغ.
جمعه 26 تیر 1388

Gharibeh-Ashena - المان - هانوفر
بابا پس این بی همه چیزها کی هستند و از کجا میایند که هیچ مسئولی انها را نمیبیند؟
لباس شخصی ها جانورانی هستند کمی ازلحاظ اندام شبیه به انسان.
انها فقط توسط حلال زاده ها دیده میشوند و بیخود نیست که مسئولین نظام وجود انها را انکار میکنند.
ازادی و شادی و خنده و انسانییت باعث هار شدن این موجودات است.
پس مرگ بر این موجودات ورهبرانشان.
جمعه 26 تیر 1388

barsysa - ایران - تهران
بازی سیاست ! این دو کلمه یک مغلطه بیش نیست . سیاست بازی ندارد . چرا بعضی از عزیزان فکر میکنند که با چند ترفند مدنی و بدور از خشونت میتوانند آزادی را به مردم باز گردانند؟ سیسرون خطیب معروف میگوید حق ته چاه است و برای رسیدن به آن باید سختی را به جان خرید . چرا بزرگان و یا به اصطلاح بعضی رهبران این جنبش حرکتی موثر هر چند سخت و هزینه آور برای رسیدن به امال مردم انجام نمیدهند؟ ظاهرا موسوی صرفا با تشکیل یک حزب ریاست جمهوری انتری نژاد را پذیرفته ! چرا مردم حتما باید رهبر داشته باشند برای رسیدن به چیزی که بیش از 150 سال برای آن جان داده اند ؟ ما ایرانیان هنوز درگیر خودمان هستیم . دین زینتی است بر روح و روان انسان و نه بیشتر . چرا ما ایرانیان فکر میکنیم باید با دین کشور را اداره کنیم ؟ اداره امور کشور به چیزهایی بیش از دین نیاز دارد . اینهمه کشته شده در یک ماه برای چه بود؟ اینکه آقای موسوی جبهه سیاسی تشکیل دهد یا این خونها برای رسیدن به آزادیهای مشروع و به حق ریخته شد؟ با نشستن و چشم به این کشور و ان کشور دوختن که نمیشود دیکتاتوری برانداخت؟ چرا خود ما ایرانیان حرکتی نمیکنیم ؟ چرا باید شبها شعارهایمان الله اکبر باشد؟ از ترس کشتن؟ در حال حاضر که میکشند و در سردخانه های میوه و تره بار اجسادمان را نگاه میدارند؟ آیا دیگر چیزی برای ترسیدن وجود دارد؟ چرا شعارهای از جنس خودمان نمیدهید؟ خود جوش شوید و اجازه ندهید تا خون جوانان و انسانهای آزاده خواه بی ثمر ریخته شود . هرگاه چه در محلهای درگیری و چه در سایتها عکسهای ایرانیان پاک نهاد زخمی و کشته شده را میبینم از خود بیخود میشوم . جوانان عزیز اگر این سکوت ادامه پیدا کند ... روزی خواهد رسید که دیگر هیچ چیز از خودمان نخواهیم داشت . آن روز دیر نیست . روی ماه تمام زخمی شدگان دربندان و کشته شدگان حوادث اخیر را میبوسم
جمعه 26 تیر 1388

SIAVASHOMA - انگلستان - منچستر
به ان روزی عکس مرتضوی و امثال او به عنوان دستگیر شدهگان توسط مردم غیور ایران در جراید دیده شودو در دادگاه مردمی محاکمه شوند.انروز بسیار نزدیک است و ظلم هیچوقت پایدار نیست.
شنبه 27 تیر 1388

iwpower - ایران - شیراز
fanta - فرانسه - استراسبورگ

این انقلاب منتظره یک رهبر دلیر هست که این مزرعه را به محصول بیاره. اگر فکر میکنید که شما یا کسی میشناسید که اینکار را بتونه انجام بده قدمتون بر چشم ما. در ضمن شما لازم نیست که توی ایران باشید تا کمک کنی. از هر جای دنیا میتوند یک کمک به ما باشید. نذارید صدای ما و داستان ما در جامعه خارج کهنه بشه. در ضمن رفت و اومد احمقی نژاد را به هرجای دنیا را دنبال کنید و موی دماغش بشید. یکی از کارهایی که شما ایرانی های خارج از کشور میتونید بکنید اینه که یک بلاگ درست کنید که به بقیه خبر سفرهای احمقی نژاد را از قبل بده تا همه بیان و اقازاده را خجالت زده کنند.
شنبه 27 تیر 1388

masooleh - ایران - تهران
سلام
هرروز بگو مرگ برجمهوری اسلامی، مرگ برخامنه ای وخانواده اش، مرگ بر دیکتاتور،مرگ برآخوندها،سیاسی، مرگ بربسیج هاو نیروی سپاه انتظامی ها... درود برمردم ایران.. دنیا وجود به مردم ایران هست
شنبه 27 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
20 ملیون دلار جایزه برای سر بریدن سعید مرتضوی جایزه
بشتابید که وقت تنگ است
بر جدواباد خامنه ای و لباس شخصی هاش هم همه با هم لعنت بفرستید راستی دعا برای مرگ خامنه ای عفریته یادتون نره
شنبه 27 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
ایناکه پشت سر موسوی ایستادن اصلاح طلبان یا اصولگراها؟ قیافه هاکه خیلی ترسناکه.
شنبه 27 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
زنده باد بچه ها باور کنید چیزی دیگه در چنته نظام باقی نمونده.با اومدن ایت الله هاشمی رفسنجانی به پشتیبانی از مردم و مهر عدم مشروعیت به پیشانی دولت و ولایت زدن اولا ایشون حساب خودشون را از کودتاچیها و قاتلین بچه های مردم جدا کرد، دومآ ایشون جایگاه بالایی در بین مردم برای خودشون درست کردن، و من شک دارم که از فردا کسی برای ایشون حتا یک جک بسازه، ستاد کودتا به دست و پا زدن افتاده من فایل گفت و گوی سران سپاه و اطلاعات و لباس شخصیها را اینجا میذارم لطفآ با دقت گوش بدید و ببینید که برای سرکوب و باقی موندن در قدرت به چه دریوزگی افتادن:

https://twitc.com/P3qrjljU
دوستان برای شکستن صفوف دشمن هر کدوم از انها را که به مردن پیوستن با اغوش باز بپدیرید. تاکتیک عدم خشونت و عشق به دشمن ،گل به قاتلین دادن بزرگترین اسلحه ماست. با این سلاح ما بمب اتم رو هم بزانو درمیاریم.
شنبه 27 تیر 1388

mahdiye - مالزی - پیننگ
واویلا
شنبه 27 تیر 1388

salar_20 - ایران - همدان
مرگ بر نظام کثیف جمهوری روسی ایران .مرگ بر لباس شخصی های مزدور. مرگ بر خامنه ایی چلاق یک دست مفنگی. سعید مرتضوی..ترتیب تو را به زودی میدهم اندکی صبر سحر نزدیک است.
شنبه 27 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
زنده باد ایرانی باغیرت.درود بر شما دلیران ایران زمین.ننگ بر این دولت نجس اخوندی.نابود باد احمقی نژاد وخامنه ای خائن و جلاد.یادتون باشه که همیشه ملت بر دولت پیروز می شود.
شنبه 27 تیر 1388

abbasssamimi - ایران - تهران
مرگ بر اون چلاق روباه صفت ادم کش و اون احمقی زالو صفت
شنبه 27 تیر 1388

mehraeen - ایران - تهران
fanta - فرانسه - استراسبورگ
جنگ مسلحانه در خیابانها به جنگ داخلی و خونریزی های فراوان و تجزیه کشور منجر خواهد شد. شرایط ایران همچون سال 57 نیست و مردم هم همان مردم سال 57 نیستند. در صورت جنگهای مسلحانه ایران معجونی از عراق ( بمبگذاری ) افغانستان ( جنگهای طولانی ) و یوگسلاوی سابق ( تجزیه کشور) خواهد شد و تازه پس از همه اینها معلوم نیست چه حکومتی میخواهد بیاید . هدف دموکراسی و جدایی دین از سیاست هست . همین کافی است
شنبه 27 تیر 1388

IRANANAM - ایران - تهران
ما ایرانیها هیچ وقت حضور ذهن تاریخی نداریم درسته که موسوی در اىن حرکت نقش داره ولی از جنایات و اعدامهای که در دوران نخست وزیری اوانجام گرفت غافل نشیم.نگزاریم این جنبش مردمی دست نامردهای وطن فروش بیوفته.
شنبه 27 تیر 1388

ho3ien - ایران - یزد
من افتخار میکنم به مهندس موسوی رای دادم روز اولی که از نزدیک دیدمش فهمیدم آدم مردمی هست و از هیچ چیزی نمیترسه دیروز همه دیدن مهندس موسوی مردمیه دیدن واسه مردم حاضره هر کاری بکنه
اون تحت فشاره اما برای مردم داره این کارا رو میکنه به صورتش نگاه کنید میفهمین تو این مدت چه قد شکسته شده
موسوی تا آخرین قطره خونم ازت حمایت می کنم
رییس جمهور موسوی فرمان بده
شنبه 27 تیر 1388

مانفرد - ایران - ایران
سلام
zorro.ir یه خورده دقت کنی متوجه میشی که اونها ارتشی نبودند و نیروی انتظامی و بسیج و لباس شخصی بودند.
shamoosh مگه هیتلر هم عرب (سید) بود؟
pukalu آلمان.خون کثیف این جور آدمها رو نبایستی ریخت .میدونی چرا؟
چون افرادی مثل مرتضوی /خلخالی/پینوشه/هیتلر و و و...که خیلیهاشونو ما میشناسیم راحت ترین و کم دردترین مجازات براشون مرگه.نه عزیزم اینها رو بایستی نکشت بلکه بایستی زجرشون داد طوری که خودشون هر لحظه هزار بار آرزوی مرگ کنند.حالا شما بیا و اینها رو بکش راحت میشن و میره پی کار خودش مثل صدام که نمیدونم آیا تصاویر جنایاتشو دیدی یا نه؟ هرچند که حق مردم مردم عراق خیلی بیشتر از اینهاست ولی جدا از این مسائل زودی کشیدنش بالا و راحتش کردند.بقول یکی از دوستان مرتضوی رو بایستی بزارن تو یه قفس و بالاش توالت عمومی درست کنند.......
شنبه 27 تیر 1388

pashmakjon - امریکا - الامو
من که از اینهمه شجاعت ملت ایران حال کردم خدا نگهدارتون باشه به امید آزادی ایران
شنبه 27 تیر 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
من اصلا قصد نداشتم رای بدم و معتقد بودم همه اینها لنگه هم هستند ولی وقتی مناظره آقای مهندس موسوی رو با اون انتر دیدم از وقار و متانت و شخصیت آقای موسوی خوشم اومد و بهش رای دادم. امروز با دیدن این عکسها به کاری که کردم ایمان بیشتری پیداکردم.درود بر موسوی که مثل یک رهبر واقعی بین مردم و درکنار مردمه.مرگ بر اون خاله زنک بی غیرت ترسویی که خود چلاقش رو پشت یک مشت بچه پرورش گاهی بدخت و عقده ای بنام بسیجی پنهان کرده!
شنبه 27 تیر 1388

btavanan - کانادا - تورتتو
fanta - فرانسه - استراسبورگ
چاره کار مبارزه مسلحانه.
--------------------------------
دوستی که چاره کار را در جنگ مسلحانه می بینی . بدان و اگاه باش که این آرزوی اخوندهای جنایتکار هم هست تا : 1- براحتی دست به قتل عام میلیونی بزنند. 2- حمایت جهانی از جنبشی که به اسانی بدست نیامده از دست خواهد رفت.
-- و مهمتر اینکه تجربه های تاریخی نشان داده که مبارزه مدنی کارسازترین نوع مبارزه و در سایه اتحاذ کم هزینه ترین از نوع خونریزی میباشد.در ضمن نگاه کن به کهنه کارهاری مبارزه مسلحانه که چگونه به بن بست رسیدند و عملا خودشان هم این شیوه را کنار گذاشتند. و سران رزیم هر موقع که میخواهندتوجیهی برای سرکوبهای وحشیانه اشان پیدا کنند پای مجاهدین خلق را وسط میکشند
دلیل دیگرم اینکه ببینید چرا انها از تظاهرات مسالمت امیز مردم اینقدر وحشت دارند. حتی در نماز جمعه هم تحمل انرا نمی کنند. فقط شکیبایی و تداوم در سایه اتحاد. پاینده و پیروز باشیذ. زنده باد ایران
شنبه 27 تیر 1388

best_time - ایران - بوشهر
لباس شخصی ها هیچ فرقی با ساواک ندارن دولت پهلوی هم رو نمی کرد که سازمانی به نام ساواک وجود داره. الان هم که اسم لباس شخصی ها رو جلو آقایون می آری میگن لباس شخصی ها کین؟
شنبه 27 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
mehraeen - ایران - تهران
fanta - فرانسه - استراسبورگ
جنگ مسلحانه در خیابانها به جنگ داخلی و خونریزی های فراوان و تجزیه کشور منجر خواهد شد. شرایط ایران همچون سال 57 نیست و مردم هم همان مردم سال 57 نیستند. در صورت جنگهای مسلحانه ایران معجونی از عراق ( بمبگذاری ) افغانستان ( جنگهای طولانی ) و یوگسلاوی سابق ( تجزیه کشور) خواهد شد و تازه پس از همه اینها معلوم نیست چه حکومتی میخواهد بیاید . هدف دموکراسی و جدایی دین از سیاست هست . همین کافی است
-------------
موافقم نتیجه کارهای حساب شده قابل پیش بینی تره.
شنبه 27 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
مانفرد - ایران - ایران
(یک بار دیگه بخون بعدا نظر بده من نگفتم لباس شخصی ها ارتشی هستند.)
برادر ارتشی بین این مردم زن و بچه های شما هم هستن پدران مادران و برادرانتان منتظرند غیرت کنید تا دیر نشده دشمن این مرز و بوم امروز داخل کشورند و به مردم بی سلاح رحم نمیکنند برگرد پشت سرت رو نگاه کن مردم برای ازادی تو به خاک وخون کشیده میشوند تو به کجا نگاه میکنی؟
چهار‌شنبه 31 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.