نکونام : خائن شمایید

نکونام : خائن شمایید

بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از این تیم جدا نخواهد شد و پیشنهاد ویارئال را رد می کند.جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونا با اعلام این خبر به انتقاد شدید از برخی رسانه ها پرداخت؛ «خائن کسانی هستند که مطالبی را علیه فوتبال ایران و بازیکنان تیم ملی می نویسند.»انتقاد نکونام به رسانه ها در حالی صورت می گیرد که برخی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی پس از ناکامی تیم ملی در راهیابی به جام جهانی از خداحافظی مهدوی کیا، هاشمیان و کریمی گلایه و آنها را به «خیانت» متهم کرده بودند.

خداحافظی غریبانه ملی پوشان

به زعم نکونام تمامی بازیکنان فوتبال ملی ایران از سال های گذشته تاکنون غریبانه از فوتبال خداحافظی کردند؛ «برای کدام یک از آنها بازی خداحافظی گذاشتیم؟»کاپیتان تیم ملی در همین راستا از فدراسیون فوتبال درخواست می کند در یک فرصت مناسب مراسمی را جهت تقدیر از بازیکنان گذشته و کنونی برگزار کند؛ «از فدراسیون می خواهم در زمانی مناسب که امکان حضور بازیکنان لژیونر هم وجود داشته باشد، در نیم فصل مراسم تقدیر از بازیکنان گذشته و فعلی را برگزار کند تا به صورت آبرومندانه یی از این بازیکنان تقدیر و تشکر شود.»او این کار را دلگرمی برای بازیکنان تازه کار می داند و معتقد است اگر از بازیکنان قدیمی قدردانی شود دلگرمی و انگیزه خوبی برای بازیکنان دیگر است؛ «اگر ما این کار را انجام ندهیم بازیکنان جوان که تازه اول راه هستند انگیزه چندانی برای ورود به دنیای فوتبال پیدا نمی کنند. امیدوارم مراسمی با آبرو و با حضور فوتبالی ها برگزار شود و از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران که در سال های گذشته و همچنین در ماه اخیر از تیم ملی خداحافظی کردند، تقدیر و قدردانی شود.»

انصراف از یک پیشنهاد

پس از عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی و به وقوع نپیوستن رویای بازیکنان تیم ملی شاید یک پیشنهاد خوب از سوی یک تیم اسپانیایی شرایط تازه یی را به وجود آورد.

این اتفاق چندی پیش (پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات مقدماتی جام جهانی) برای جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا رخ داد.در همان روزها خبر از حضور احتمالی نکونام در ترکیب تیم ویارئال شنیده می شد.

این باشگاه پیشنهادی جهت جذب این بازیکن داد و قرار بود نکونام و مدیر برنامه هایش پس از بررسی شرایط جواب قطعی خود را به آنها بدهند. اما تاکنون این باشگاه اسپانیایی هیچ پاسخ قطعی دریافت نکرده است.بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در این رابطه خبر می دهد؛ «به احتمال فراوان از این تیم جدا نخواهم شد و فصل آینده را هم در اوساسونا حضور خواهم داشت.»نکونام در حال حاضر در تهران به سر می برد و باید تا چند روز آینده برای حضور در تمرینات اوساسونا به اسپانیا برگردد؛ «درباره پیشنهاد دوباره ویارئال و روند مذاکرات اطلاعی ندارم. باید تا چند روز آینده برای حضور در تمرینات اوساسونا به اسپانیا بازگردم. مدیر برنامه هایم در حال مذاکره با مسوولان باشگاه ویارئال است. اما به احتمال فراوان از اوساسونا جدا نخواهم شد و احتمال حضورم در ویارئال بسیار کم است.»جواد نکونام جدایی از تیم اوساسونا را بسیار دشوار می داند و تصمیم دارد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. ضمن اینکه او به یارگیری اوساسونا در فصل نقل و انتقالات بسیار امید دارد و تصور می کند این تیم در فصل پیش رو تیم قدرتمندی خواهد بود.

pokalu - المان - دورتموند
بچه‌ها صحبت‌های امروز محسن سازگارا رو ببینید و به بقیه برسونید، راجع به نماز جمعه فردا راهکار‌های خوبی داره.
https://www.youtube.com/watch?v=LiX2C9Ixi5w
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
درود به شرفت و اون 5 نفر دیگه
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

mr-neda - ایران - سلطان آباد شمالی
شما بزرگان فوتبال ایران هستید و همیشه در قلب ایران و ما جا دارید چه به جام جهانی که ارزویی هر فوتبالیست هست بروید یا نروید
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
بچه ها به حرمت خون عزیزانی که برای ازادی وطن معصومانه جان دادن و عده زیادی هم در زندان رژیم زیر شکنجه هستند باید با اتحاد و همبستگی نریم استادیوم برای دیدن بازیها این یکی از بهترین راه های بیان مخالفت با این رژیم ددمنش است نمی تونند پخش مستقیم نکنند و استادیوم خالی رو نشون ندن به چند دلیل یک تابلوهای تبلیغاتی دور زمین که پول کلانی به صدا و سیما و فدراسیون فوتبال داده اند دو واکنش روزنامه ها و اعتراض مردم به صدا وسیمای خائن وقتی پخش مستقیم در کار نباشه شرکتها به صدا وسیمای خائن و فدراسیون پول پرداخت نمیکنند و از طرفی هر گوشه ایران آگاه میشن که مردم هنوز با اتحاد به مبارزه علیه رژیم ضحاک ادامه میدن باید از الان به همه اطلاع رسانی کنیم کسی استادیوم نرود این روزها که امثال ندا و سهراب ها برای ما جان فدا میکنند کی حوصله فوتبال داره اولین بازی پانزدهم مرداد در کرمان است بین پرسپولیس و مس حتی آگه پرسپولیس و استقلال بازی داشتن هم باید تحریم کنیم اگه بریم استادیوم در بسته گوشه شهر و بخاهیم از اونجا شعار بدیم هیچ فایده ای ندارد جز اینکه به تعداد ما نیرو میارند و صد هزارتا صدهزارتا دستگیر میکنند و بقیه ماجرا رو هم خودتون میدونید و با دست خالی و راهپیمائی مسالمت آمیز و تجمع سکوت و اعتصاب غذا و... هیچ کاری از پیش نمی بریم باید ماهم با خشونت رفتار کنیم و مسلح بشیم اینها انسان نیستند که . به امید پیروزی.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
zorro.ir - ایران - تهران
حرفهات را قبول دارم.
جمعه 26 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
حرف امثال این مثلا زورو خیلی جالبه خدا رو شکر که دشمنان مارو از .... ها قرار داد ....... درود بر دکتر احمدی نژاد و طرفدارانش
جمعه 26 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
zorro.ir - ایران - تهران .حرفهات درست و منطقییه
جمعه 26 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
zorro.ir - ایران - تهران
درود به شرف شما که برای ازادی ایران تلاش میکنید
مرگ بر خامنه ای
شنبه 27 تیر 1388

ben us - امریکا - لس انجلس
همهٔ دنیا دیگه میدونن که مموتی(احمقی نجس) معروفترین احمق تاریخه، این سید مهدی هم از سوز ... درود میفرسته . ننگ بر تو مزدور ولایت فقیه
شنبه 27 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
سید مهدی - ایران - تهران
تو شناسنامت اونجا که ...نوشته یه نگاه بکن بین چیزی نوشته؟؟!!!
شنبه 27 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
سید مهدی - ایران - تهران
.. تازی چرکین مغز
گور پدر..رهبرت با عنترش
یکشنبه 28 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.