عزای عمومی در ارمنستان وبی‌‌تفاوتی در ایران

عزای عمومی در ارمنستان وبی‌‌تفاوتی در ایران

 

"سرژ سرکیسیان " رییس جمهوری ارمنستان در پی سقوط هواپیمای مسافربری کاسپین ایران که شماری از شهروندان ایرانی و ارمنی در این حادثه جان خود را از دست داده اند ، روز پنجشنبه را در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از مسکو، بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری ارمنستان اعلام کرد: در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در ایران شماری از اتباع ارمنستان نیز کشته شدند .

شبکه تلویزیونی "زویوزدا " روسیه گفت: براثر سقوط هواپیمای مسافربری توپولف شرکت کاسپین ایران ،168 نفر از سرنشینان و خدمه هواپیما جان باختند.

این منبع همچنین افزود: یک گروه از کارشناسان کمیته هواپیمایی دولتی روسیه که مقر آن در مسکو است، برای تحقیق در باره علت این سانحه هوایی راهی تهران شد.

براساس گزارش دیگری ، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در اطلاعیه ای با ابراز تاسف و تاثر از بروز این سانحه دلخراش هوایی ، به بازماندگان و بستگان قربانیان حادثه تسلیت گفت.

با وجود اینکه تلفات شهروندان ایرانی در این سانحه 30برابر اتباع ارمنستان است مسئولین ایران از کوچکترین تغییری در برنامه های خود بدلیل این فاجعه خودداری کرده اند.

 
در سی سال اخیر 30 حادثه هوایی مهم داشتیم که 11 مورد آن فقط در دوره احمدی نژاد روی داده است
 

 
 در ظهر روز چهاشنبه ۲۴ تیرماه یک فروند هواپیمای مسافربری از نوع توپولف متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین که عازم ارمنستان بود دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام در حوالی قزوین سقوط کرد که منجر به کشته شدن تمامی ۱۶۹ سرنشین (مسافر و خدمه) این هواپیما شد ... عکس بالا نشان دهنده ی عمق فاجعه ی این سانحه ی دلخراش هوایی ست ...
- اگر کمی به ۲۴ تیـرماه و اتفاقاتش دقت کنید، در اینکه ۲۴ تیـرماه روز سیاهیست هیچ شکی نمی کنید.

- از اینکه پول مردم را در هزار جای دیگر در این دنیا ( حتی شده برای مقابله با خود مردم ) خرج می کنند هم هیچ شکی نیست ...

- یک فروند هواپیمای مسافربری در قزوین سقوط کرد ... خبری که کمتر از خبر قتل شربینی و  جنگ عراق و افغانستان و خبرهای 24 ساعته ی لبنان ( که شبکه خبر با فوریت آنها را پخش می نماید ) در صداوسیمای مثلا ملی!! پخش شد ... همچون خبر شهادت ندا آقا سلطان که اصلا بطور واقعی پخش نشد !!!

- بر اساس آمارها تعداد کشته‌های سانحه‌های هوایی ایران تا ۲ اردیبهشت ۱۳۸۴ به ۱۳۴۵ نفر رسیده‌است. که اگر تعداد ۱۲۸ کشته ی حادثه ۱۵ آذر ۱۳۸۴ و ۱۱کشته هواپیمای فالکن-۲۰ سپاه را به آن بیافزاییم این آمار تا آغاز شهریور ۱۳۸۵ به ۱۴۸۴ نفر می‌رسد.بر اساس اطلاعات شبکه ایمنی هوانوردی، تعداد ۱۶۱۰ نفر تاکنون بر اثر سانحه‌های هوایی در ایران جان خود را از دست داده‌اند.

در حالی که ایرانیان در روز سقوط این هواپیما در عزاداری به سر می برند شبکه سه اقدام به پخش فیلم  کمدی عروس فراری نمود در حالی که در زمان اعلام خبر قتل مروه الشریبینی مصری که در آلمان به قتل رسید تلویزیون تماما عزادار بود.

آمار سوانح هوایی ایران

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس اعلام شبکه ایمنی هوانوردی ایران ، به جز حادثه سقوط چهارشنبه 24 تیر ماه سال جاری، روز شمار سوانح هوایی نشان می دهد که 40 سقوط از 70 سقوط هواپیما در ایران مربوط به سالهای پیش از انقلاب است. با این همه نخستین سقوط هواپیما در سالهای پس از انقلاب به 1 تیر سال 1359 باز می گردد.

این حادثه که اولین حادثه هوایی پس از انقلاب محسوب می شود در یکم تیر سال ۱۳۵۹ (۲۱ ژوئن ۱۹۸۰) رخ داده و پس از آن تا خردادماه سال ۱۳۸۳ تعداد ۲۳۳ سانحه‌ غیر نظامی به ثبت رسیده است  که از میان آنها ۶۷ سانحه مرگبار، منجر به ۹۹۸ کشته و ۹۷ مجروح شدند.

با این همه اگر بنا باشد ساعت زمان به عقب باز گردد روز شمار این سوانح از امروز 24 تیر ماه آغاز می شود که در آن 168 نفر از هموطنان کشورمان در اثر سقوط پرواز شماره 7908 کاسپین جان خود را از دست دادند و مابقی سقوطها به شرح ذیل است:

۲۷ بهمن ۱۳۸۷:

هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان سقوط کرد و تمامی پنج سرنشین هواپیما جان باختند.

 ۱۶ تیر ۱۳۸۷:

 یک فروند هواپیمای شکاری اف-پنج ارتش ایران در حین انجام مأموریت در پایگاه هوایی امیدیه خوزستان سقوط کرد و خلبان و کمک‌خلبان آن کشته شدند.


۲۳ خرداد ۱۳۸۷:

 یک فروند کایت موتوردار نظامی حین بار ریزی با چتر سقوط کرد و ۲ سرنشین آن در دم جان باختند.


۲۶ فروردین ۱۳۸۷:

یک فروند هواپیمای سوخو ۲۴ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حوالی ساعت ۱۹ هنگام فرود دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. خلبان و کمک خلبان اجکت کردند و سالم ماندند.


۱۲ دی ۱۳۸۶ (۲ ژانویه ۲۰۰۸):

 یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت ایران ایر ساعت هنگام برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد دچار حادثه شد. این هواپیما که حدود صد مسافر داشت، قرار بود از تهران به مقصد شیراز پرواز کند، اما چرخ‌های هواپیما هنگام برخاستن به علت انحراف از باند فرودگاه کنده شد و بال هواپیما آتش گرفت.


۵ آذر ۱۳۸۶ (۲۶ نوامبر ۲۰۰۷):

یک فروند هواپیمای نظامی اف-۴ فانتوم ارتش ایران به علت نقص فنی در منطقه کنارک چابهار سقوط کرد و دو سرنشین آن کشته شدند.


۶ آذر ۱۳۸۵ (۲۷ نوامبر ۲۰۰۶):

یک فروند هواپیمای آنتونوف ۷۴ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. در این حادثه ۳۶ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.


۱۰ شهریور ۱۳۸۵ (۱ سپتامبر ۲۰۰۶):

سقوط هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شرکت ایران ایرتور‌ در فرودگاه مشهد. این هواپیما در مسیر بندر عباس-مشهد در حال حرکت بود. این هواپیما حامل ۱۴۸ مسافر بود. در این حادثه ۲۸ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند.


۱۹ دی ۱۳۸۴ (۹ ژانویه ۲۰۰۶):

یک هواپیمای فالکن-۲۰ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب ایران سقوط کرد و تعدادی از مقامات ارشد سپاه، از جمله احمد کاظمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، کشته شدند.


۱۵ آذر ۱۳۸۵ (۶ دسامبر ۲۰۰۵):

یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش ایران که حاوی خبرنگاران و پرسنل ارتش بود، بر روی منطقه‌ای مسکونی در تهران سقوط کرد که بیش از ۱۱۰ کشته برجای گذاشت که اکثر آنها را خبرنگاران تشکیل می دادند.

۱ اردیبهشت ۱۳۸۴:

یک فروند بوئینگ ۷۰۷ هواپیمایی ساها که در مسیر کیش- تهران در حرکت بود در فرودگاه مهرآباد از مسیر منحرف شد و وارد رودخانه کن شد. در این حادثه یک نفر کشته شد.


۲۱ بهمن ۱۳۸۲ (۱۰ فوریه ۲۰۰۴):

یک فوکر-۵۰ در هنگام فرود آمدن در فرودگاه شارجه به زمین برخورد کرد و ۴۳ نفر از ۴۵ مسافر آن کشته شدند.


۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۲ (۱۷ مه ۲۰۰۳):

هواپیمای یاک-۴۰‌ از شرکت فراز قشم در نزدیکی ساری سقوط کرد و طی آن ۳۰ نفر از جمله رحمان دادمان وزیر راه، کشته شدند.


۳۰ بهمن ۱۳۸۱ (۱۹ فوریه ۲۰۰۳):

یک ایلیوشین-۷۶ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرقی ایران سقوط کرد و تمام ۲۷۶ سرنشین آن جان باختند.


۲۳ بهمن ۱۳۸۰ (۱۲ فوریه ۲۰۰۲):

هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شرکت ایران ایرتور‌ در نزدیکی خرم‌آباد با کوه برخورد کرد و ۱۱۹ نفر کشته شدند.


۱۳ بهمن ۱۳۷۸ (۲ فوریه ۲۰۰۰):

 یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه مهرآباد با یک ایرباس آ-۳۰۰ در حال توقف، تصادف کرد و همه ۸ سرنشین هواپیمای سی-۱۳۰ کشته شدند.


۲۰ خرداد ۱۳۷۵ (۹ ژوئن ۱۹۹۶):

بوئینگ ۷۲۷ ایران ایر در فرودگاه رشت دچار سانحه شد و در اثر آن ۴ نفر کشته شدند.

 
۲۳ اسفند ۱۳۷۵ (۱۳ مارس ۱۹۹۷):

یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دزفول سقوط کرد و ۸۶ سرنشین آن کشته شدند.


۱۳ اسفند ۱۳۷۵ (۳ مارس ۱۹۹۷):

یک فروند هواپیمای فالکن-۲۰ ارتش ایران در اردبیل سقوط کرد و همه ۴ سرنشین آن کشته شدند.


۱۵ دی ۱۳۷۳ (۵ ژانویه ۱۹۹۵):

هواپیمای جت لاکهید ارتش ایران در نزدیکی اصفهان چند دقیقه پس از برخاستن از پایگاه شهید بابایی، سقوط کرد و همه ۱۲ سرنشین آن از جمله سرلشکر منصور ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش، کشته شدند.


۱۸ مهر ۱۳۷۳ (۱۰ اکتبر ۱۹۹۴):

هواپیمای فوکر-۲۸ شرکت هواپیمایی آسمان که در مسیر اصفهان به تهران در حرکت بود در کوه‌های کرکس در نزدیکی نطنز سقوط کرد و همه ۶۶ سرنشین آن کشته شدند.


۲۴ آبان ۱۳۷۲ (۱۵ نوامبر ۱۹۹۳):

هواپیمای آنتونوف-۱۲۴ در نزدیکی کرمان سقوط کرد و همه ۱۷ سرنشین آن کشته شدند.

۱۹ بهمن ۱۳۷۱ (۸ فوریه ۱۹۹۳):

هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شرکت ایران ایرتور‌ با یک هواپیمای سوخو-۲۴ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزدیکی تهران تصادف کرد. در این حادثه ۱۳۴ نفر کشته شدند.

۶ اردیبهشت ۱۳۷۱ (۲۶ آوریل ۱۹۹۲):

 هواپیمای فوکر-۲۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی ساوه سقوط کرد و ۳۹ سرنشین آن کشته شدند.


۳ خرداد ۱۳۷۰ (۲۴ مه ۱۹۹۱:

 هواپیمای ایلوشین-۷۶ در نزدیکی کرمانشاه سقوط کرد و ۴ سرنشین آن کشته شدند.


۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸):

هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ در پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر، به‌وسیله ناو جنگی وینسنت آمریکا در خلیج فارس هدف قرار گرفت و تمام ۲۹۰ سرنشین آن کشته شدند.

۱۱ آبان ۱۳۶۵ (۲ نوامبر ۱۹۸۶):

یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زاهدان سقوط کرد و ۹۸ سرنشین آن کشته شدند.

۷ مهر ۱۳۶۰ (۲۹ سپتامبر ۱۹۸۱):

 یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش ایران در کهریزک سقوط کرد و ۸۰ سرنشین آن کشته شدند.


۳۱ خرداد ۱۳۵۹ (۲۱ ژوئن ۱۹۸۰):

 هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ ایران ایر که در مسیر مشهد-تهران پرواز می‌کرد سقوط کرد و ۱۲۸ نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

این آمار وحشتناک نشان دهنده سوانح بالای هوایی در ایران می باشد. در حالی که در کشور ترکیه در طی این سالها تنها ۳ سانحه و کشور امارات فقط یک مورد بوده که آنهم متعلق به شرکت کیش ایر بوده است!!   در حال که ایران یکی از خلوت ترین خطوط هوایی دنیا را دارا می باشد.

حال جای سوال است که با توجه به سال اصلاح الگوی مصرف مسولان چرا سعی در بازنشسته کردن و یا فسخ قرارداد این هواپیمای پرمصرف و پرهزینه با روسیه قدام نمی نمایند؟ شاید به آقای مدودوف بر می خورد؟

malek khorshid - هلند - روتردام
مرگ بر جمهوری عقب مانده اسلامی.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

Mr history - استرالیا - سیدنی
مهمترین چیز برای این رژیم اسلام و بی ارزشترین چیز جان مردم است...چطوریه که می تونن انواع تجهیزات رآکتورهای هسته ای و موشکهای دور برد را وارد کنن ولی نمی تونن هواپیماهاشون رو بروز و مدرن کنن؟؟؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
بسی رنج بردم دراین سال سی . خدائیش فردوسی روحت شاد اون موقع تو فهمیدی قرار ما سی سال رنج بکشیم اما این خرفتها هنوز نفهمیدن که دیگه اخر دوران حکومتشون سر رسیده .
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
عزای عمومی در ارمنستان وبی‌‌تفاوتی در ایران؟؟؟
خوب این رژیم دیگه به چه زبونی باید بگه که برای جون مردم ایران ارزش قایل نیست؟
وقتی خودشون مردم بی دفاع رو با گلوله می کشند و به پیر و جوان رحم نمی کنند شما توقع دارید برای سرنشینان هواپیما عزاداری کنند؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

rozbeh79 - ایران - شیراز
سلام به همه
باید بگم روز24تیر یه روز نحس دیگه هم هست !!!
روز تولد خامنه ای!!!!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
اطلاعات دردناک و ناراحت کننده ای بود اما حاکی از بی کفایتی مسئولین نظام منفور جمبولی اسهالی پس نتیجه میگیریم مرگ بر خائنه ای و محمود لجن .
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

irooni2009 - ایران - تهران
بخدا سرمداران این رژیم خیلی کثیفن . برای کوچکترین اتفاق تو کشورهای اسلامی دیگه عزاداری میکنن . این جوونای ورزشکار آینده دار و این همه هموطنامون کشته شدن عین خیالشون نیست .من نمیدونم دیگه چی بگم بخدا کم آوردم . خدایا تورو قسمت میدم به اون کسائى که پیش تو مقام والائى دارن مملکت مارو از دست این جلادا نجات بده . آمین
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
درود بر ازادیخواهان
جمعه نماز جمعه
همه باید بیان ؛همه باید بیان
شعارها: پلیس ضد شورش ----محمود رو ببر بشورش
هاله نور رو دیده--- رای من رو ندیده
یک درصد --دو درصد---پدرسگ نه پنجاه و سه درصد

الان برای برگرداندن روحیه باید مبارزات طنز امیز را شروع کرد
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

rozbeh79 - ایران - شیراز
سلام به همه
باید بگم روز24تیر یه روز نحس دیگه هم هست !!!
روز تولد خامنه ای!!!!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
بابا اینا مربوط به هر جا باشند مهم نیست اما مسلم ایرانی نیستند وقتی اخوندی که مثلا طرفدار مردم صحبت می کرد اشاره کرد که اجداد ما امامان شمایند. این چه معنی میدهد جز سلطه و ریاست بر ما و مملکت ما
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
بی شک مسول اصلی این بلاها کشورهای اروپایی و امریکایی هستند که نا ندادن قطعات یدکی باعث می شود تا ایران از این دست هواپیما ها استفاده کنند. روسیه هم به یقین از همه انها مرده خور تر و دنبال خر مراد می گردد.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
و اما این جوک را بشنوید حال کنید!
از رادیو فردا: دولت آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی کاسپین را به به خانواده‌های ۱۶۸ قربانی این سانحه تسلیت گفت.
در همین مطلب بالا :
تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸):

هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ در پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر، به‌وسیله ناو جنگی وینسنت آمریکا در خلیج فارس هدف قرار گرفت و تمام ۲۹۰ سرنشین آن کشته شدند.
دولتی که خود ساقط کننده و کشنده هواپیمای غیر نظامی است ببنید که چه جوگی تعریف می کند خنده دار است نه؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
از مسئولین سایت تشکر میکنم بابت تیتر
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
مدیران بدبخت بیسواد هر بچه دبستانی اگر بخواهد جای شما به اصطلاح مدیران بنشیند به خدای احد و واحد بهتر از شما مدیریت می کند. می خندید و مسخره می کنید حرف منو. کار ی نداره از انها بپرسید برای رفع این مشکل چه باید کرد بشما راهکار نشان میدهند که انگشت بدهان بمانید. اخه شما اینهمه هزینه می کنید این تابوت ها را انهم دست دوم دست!!اولش چه گندی است که دومش باشد. وضع راههای و مسیرهای دور بخصوص مناطق گرمسیری را بهبود دهید. راه اهن برقی با واگن های تهویه مطبوع بسازید یا اگر تکنولژی انرا با این همه مهندس فارغ التحصیل در صنایع که همگی مدعی هستند ندارید بخرید ارزانتر و ایمنتر است. اتوبوسها را موظف کنید تهویه مطبوع داشته باشند و انرا در مسیرهای دور در تابستان روشن کنند و در این مورد سختگیری کنید. برای جان مردم ارزش قائل شوید اخه خدای ناکرده شما مسئول اعمالتان در مقابل مردمید. چون بشما غیر از روسیه که خود هواپیما از اروپا و امریکا می خرد هیچ کشوری هواپیما نمی فروشد. روسیه هم تابوت پرنده دارد .پس وضع راهها را و وسایط حمل و نقل مسافران را بهبود دهید.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
ننگ بر تو ضرغامی چطور واسه کسی که 1400 سال پیش مرده تمام صفحه رسانه به اصطلاح ملیت مشکی میشه و عزا میگیری ولی وقتی متوجه میشی امروز 165 نفر عزیز این مملکت کشته شدن فیلم کمدی و اکشن پخش میکنی؟ اینانکه معترضان و باصطلاح خودتان اغتشاشگر نبودن چه مشکلی با اینها داری؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

shan - بلژیک - بلژیک
عزای عمومی برای ایرانی از طرف اخوندا خنده داره اینها فقط برای این زنکه مصری عزای داری مکنند عربها اینجا ....نیست ولی توی ایران 1 هفته است داره میزنن توی سرشون بابا جم کنید این مسخره بازی حالا این زنه هم شده شهیده ا0ا
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

pesareirani - نروژ - اسلو
چون اکثر سرنشینان هواپیما مسلمان نبودند عزا اعلام نکرده. میدونید با بودجه ای که هر سال به حزب ا... لبنان و حماس میدیم میشه کل ناوگان هوایی را نو کرد؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
بچه‌ها صحبت‌های امروز محسن سازگارا رو ببینید و به بقیه برسونید، راجع به نماز جمعه فردا راهکار‌های خوبی داره.
https://www.youtube.com/watch?v=LiX2C9Ixi5w
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

khooroos - امارات - دبی
هیج دولتى و هیج کشورى دلش برا مردم نمى سوزه اما حداقل بر خلاف دولت احمق ما مى تونن تا یه حدى مردمشونو راضى نکه دارن امریکا هم بیخود کرد تسلیت گفت هین تسلیت به درد عمش مى خوره با nimmokh هم صد در صد مخالفم
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
عزرائیل کجایی که رقیبهای خون اشامی پیدا کردی. دست تو را از پشت بستند
بیچاره مردم ایران که این نامردان همین طوری دارند تو روز روشن میکشند . این بیحیاهای چشم پاره ککشون هم نمیگزه چه برسه حادثه ی هوایی که بهونه هم میارند . بیرحما حتی اعلام کردند 5 نفر از ارمنستان در این حادثه کشته شدند. در حالی که دوستم که ارمنی میگفت 60 نفر از ارمنستان کشته شدند.
بچه ها یک پیشنهاد کسانی که کاریکاتور هستند و میتونند عکس یک هواپیما کهنه با سرنشین و طناب و محمود انتری را درحال طناب کشی هواپیما و ادم کشی میکنه بکشند
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
Nim Rokh - ایران - تهران
اون قضیه ناو امریکائی به رئیس جمهور فعلی ربطی نداره ولی ازاون خنده دارتر یه شیطان زاده ای بود که هنوز توی دوره اول ریاست جمهوری خودش بود وهی مدام خودشو هم تکذیب میکرد..هاله نور رو که اساسا زد زیرش.. کم مونده بود جون فرزانه شون هم قسم بخوره... دیدم جوک خیلی دوست داری واست گفنم وگرنه که اینجا کسی دیگه واسه تو و فرزانه تون وقت نمیذاره...
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

sheyvar - ایران - تبریز
Nim Rokh - ایران - تهران
و اما این جوک را بشنوید حال کنید!
سال 1360 : ایران عراق را از زمین و هوا بمباران میکند
سال 1387 : ایران و عراق شدند برادر !
خنده دار است نه؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

kesraelian - امریکا - شادوهیلز
من همیشه و همیشه بر این اعتقاد داشتم و دارم که دولت ایزان ضد ایرانی است. اما در طی این 24 ساعت که از سقوط هواپیما میگذرد بیشتر از پیش مطمین شدم. با مقایسه برنامه های تلوزیونی جمهوری اسلامی و جمهوری ارمنستان در طی 24 ساعت گذشته مطمین شدم که جان هیچ ایرانی در داخل ایران ارزشی برای این اخوندهای بو گندو و ..زاده ندارد و نخواهد داشت. خودتان مقایسه کنید طبق امار رسمی کشور ارمنستان که مکرارا از شبکه های تلوزیونی رسمی ارمنی زبان پخش میشود تنها 6 نفر از قربانیان شهروند ارمنستان هستند که 4 نفر انان افراد عادی و 2 نفر دیگر جزو خدمه هواپیما بوده اند با این حال به محض ارسال خبر تمامی برنامه های عادی چندین و چند شبکه دولتی و غیر دولتی این کشور قطع شده و تمام برنامه ها در رابطه با این فاجعه بود. کارشناسان بسیاری از جمله روانشناسان در برنامه ها حضور داشتند و مکرارا اسامی تمای کشته شدگان اعلام میشد در حالی که برنامه های دولتی ایران کوچکترین اشاره ای به انچه روی داده بود نکردند حتی شگفتا در بخش خبری نیز به طور خیلی خلاصه اشاره ای شد. فکرش را بکنید از بین 168 نفر تنها 6 نفر تبعه ارمنستان و 2 نفر تبعه گرجستان بوده اند این در حالی است که 160 نفر بقیه همگی ایرانی بوده اند ولی رسانه های کثیف این حکومت چه اسان از این واقعه گذشتند. ننگ بر تمامی حاکمان جمهوری اسلامی و تف به روی مزدرانی که باجبگیر این خفاشان خونخوار هستند.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
قابل توجه نیم رخ و آنهایی که می گویند زن مصری با ندا آقا سلطان فرقی نداره و حتی باید بشدت برای زن مصری عزا گرفت ، باز تاریخ تکرار شد و بی اهمیت بودن جان ایرانیان برای دولت باز ثابت شد حالا اگر این هواپیمای اعراب بود که سقوط می کرد در ایران عزا می گرفتند اما برای مردم خودمان عزاداری هنوز اعلام نکرده اند.
جمعه 26 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
اینی که گفتی خنده دار نبود مزدور بودن و خودفروختگی تو به رژیمی که برای مردم خودش ارزش قایل نیست خنده دار است .
جمعه 26 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
یه جوک برات بگم که گریه کنی:
سال 67 آیت الله خمینی گفت اگر ما صدام رو ببخشیم رژیم سعودی رو نمیبخشیم.
سال 86 احمدی نژاد با التماس از ملک عبدالله درخواست میکنه دعوتنامه سفر حج رو بهش صدقه بده. و جالب اینجاست که ملک عبدالله نه به استقبال احمدینژاد رفت و نه بدرقه.
جمعه 26 تیر 1388

kesraelian - امریکا - شادوهیلز
قابل توجه Nim Rokh - ایران - تهران
چطور وقتی دولت کثیف جمهوری اسلامی نیاز به تامین انواع و اقسام ابزار سرکوب ملت ایران میباشد حرفی از تحریم کشورهای خارجی نیست و اجبا که سران حکومت در سفرهای هوایئ از پیشرفته ترین هواپیماها استفاده میکن . لابد اشاره نکردن به عمق این فاجعه ملی در رسانه های دولتی نیز به دلیل همین تحریمها میباشد.
جمعه 26 تیر 1388

ashka - فرانسه - پاریس
حالا اگر یک آخوند کپک زده ۹۵ ساله نوحه خون در یکی از دهات ایران مرده بود، سه روز عزای عمومی اعلام می کردند و مرتب مراسم تشییع لاشه کثیفش را از تلویزیون پخش می کردند.
این جماعت میراث داران همانهایی هستند که به وقتش دم از خلخال پای زن یهودی می زنند و به وقتش چند صد یهودی را که به میل خود در جنگ تسلیم شده بودند، سر می برند و زنان و اموالشان را بین خود تقسیم می کنند.
جمعه 26 تیر 1388

usef - اتگلستان - کاردیف
مقایسه آمار تلفات انسانی سوانح هوایی ایران با سایر کشورها

نام کشور تعداد کشته ها درصد کشته ها
ایران 1610 27.9
امریکا 1076 18.6
ژاپن 520 9
کانادا 537 9.3
تایوان 489 8.5
زییر 300 5.2
هند 174 3
قزاقستان 175 3
اندونزی 243 4.2
مصر 217 3.8
برزیل 200 3.5
فرانسه 230 4
مجموع 5771 100
جمعه 26 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
Nim Rokh - ایران - تهران
حالا من یک جوک بگم. همه میخندند یک نفر گریه میکنه
Nim Rokh - ایران - تهران -لطفا یک لحظه تو اینه نگاه کن ولی خودکشی نکن چون در نبودنت ما به کی بخندیم؟؟
جمعه 26 تیر 1388

ترک ایران - ایران - تهران
"عزای عمومی در ارمنستان وبی‌‌تفاوتی در ایران"

تو ایران این مسایل عادی شده به اون خاطر
خدا به سر خانواده مسئولین بیاره تا بلکه درک کنن
به خانواده های همشون تسلیت می گم.
شنبه 27 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.