درخواست کمک بستگان ده ها مفقود شده حوادث اخیر ایران

درخواست کمک بستگان ده ها مفقود شده حوادث اخیر ایران

وبسایت رسمی حزب اعتماد ملی از درخواست کمک بستگان دست کم ۴۶ نفر از "مفقودشدگان" حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران از کمیته پیگیری ایجاد شده توسط مهدی کروبی خبر داده است.

به گزارش روز سه شنبه ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) سحام نیوز، بستگان ۵۶ دستگیر شده و ۴۶ مفقود شده این حوادث با ذکر نام و بستگان "صدها نفر" به صورت تلفنی و بدون ذکر نام از این کمیته کمک خواسته اند.

بر اساس این گزارش، کسانی که بدون ذکر نام به این کمیته شکایت کرده اند، خواستار پیگیری آقای کروبی در مورد همه بازداشت شدگان بوده اند.

همزمان خبرنامه امیرکبیر، پایگاه خبری دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در تهران، از مراجعه اعضای خانواده های کسانی به دادگاه انقلاب خبر داده است که از زمان اعتراضات خیابانی روز ۱۸ تیر از سرنوشت بستگان خود بی اطلاع مانده اند.

در گزارش خبرنامه امیرکبیر همزمان به نصب فهرست اسامی ۲۰۰ نفر از بازداشت شدگان ۱۸ تیر در کنار در اصلی زندان اوین اشاره شده است.

در همین حال علیرضا حسینی بهشتی، سخنگوی کمیته مشترک موسوی و کروبی برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان اخیر گفته است که این کمیته روز دوشنبه ۲۲ تیر جلسه داشته و مرتضی الویری را به عنوان مسئول رایزنی با مقامات مسئول در مورد بازداشت شدگان برگزیده است.

toghi - نیوزلند - اوکلند
ناصر خیرالهی از اعدام شدگان روزهای اخیر است
بنابه گزارشات رسیده از زندان اوین ، زندانی ناصر خیرالهی روز چهارشنبه در زندان اوین اعدام شد.بنابه گفته شاهدان عینی و خانواده اش هنگامی که او را به سوی طناب دار می بردند دائم شعار مرگ بر خامنه ای سر میداد. او با روحیه ای بسیار قوی بالای طناب دار رفت .
جسد وی به خانواده اش تحویل داده شد و در قطعۀ 256 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.علی خامنه ای ولی فقیه رژیم پس از قیام اخیر مردم ایران برای ایجاد فضای رعب و وحشت به شاهرودی رئیس قوۀ قضائیه دستور داده است که موجی از اعدامها را در ایران پیش ببرد که ما در روزهای اخیر شاهد تعدادی از آنها بودیم.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
روسیاهیش واسه ولایت
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
امیدوارم همگی در سلامت باشند و هر چه زودتر از بند ضحاک دوران آزادبشن
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

biston - امریکا - اورلاندو
سلام دوستان!
یکی از دوستان ایران زمین یک سایت برای دسترسی و دانلود مستقیم به برگزیده هائی از ویدوها وترانه های بعد از انتخابات را تهیه دیده.
ادرس این سایت https://zardos.mine.nu/ است.
درود به تمام ایرانیان ازادی خواه و وطن دوست!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
کروبی و موسوی مسئول حفظ جاناینانند باید پیگیری کنند تا ترانه موسوی را به اسم خودکشی به قتل نرسانند
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

yasmangola_love - -
خبر اقای طوقی چه ربطی به این بحث داره؟
راستی من یه سوالی دارم!!!
چرا اینجا ازادی بیان نیست؟؟
چرا حتما باید اول توسط مدیریت تایید شه؟؟
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
دلم برای تمامی این پدران و مادران می سوزد.لعنت بر تو ای علی گدا با ان اسلام تازیت.نفرین این مادران بر تو و اجدادت باد.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
baran shomal - نروژ - اسلو
تو هم که حرف ر ه ب ر رو تکرار میکنی که میگفت مسوول خونهای ریخته شده موسویه
جمعه 26 تیر 1388

سید مهدی - ایران - تهران
این کروبی هم شده ملا نصرالدین جبهه اصلاحات .... دوستی تعریف میکرد زمان کروبی کارمند بنیاد شهید بوده و تو کارگزینی مشغول بوده زمان عید تولد امام علی ع قرار بود که به کارکنان یک نیم سکه بدهند سکه هارو میخرند و همه رو تو یه سینی میریزند وروش سلفون میکشند تا بعد از نماز جماعت اسم هارو بخونند تا هر کی بیاد سکشو از دست اقا بگیره ولی نیم ساعت مونده به ظهر از دفتر اقا میگند که اقا میخواد سکه هارو ببینه خلاصه سکه ها با سینی میره بالا دفتر اقا بدبخت کارمندا بعد از نماز هر چی منتظر میمونند از سکه دادن خبری نمیشه دوستم الان بازنشست شده و میگه تو تا امروز اگه سکه دیدی ما هم دیدیم تازه بعد چند وقت گفتند که اقای کروبی تو عروسی پسرش سکه میریخته رو سر عروس و داماد اینم از شیخ اصلاحاتتون ....... واقعا که دلم براتون میسوزه طرفدارای موج سبز
جمعه 26 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.