استناد قاضی مرتضوی به لزوم رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر درنامه خود پیرامون کشته شدن یک زن مسلمان در آلمان؟!

استناد قاضی مرتضوی به لزوم رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر درنامه خود پیرامون کشته شدن یک زن مسلمان در آلمان؟!

سعید مرتضوی برای محکومیت و اخطار درخصوص اقدامات ضد بشری در آلمان به دادستان های کشورهای اسلامی نامه نوشت. 
آنچه در این نامه جلب توجه می نماید استناد قاضی مرتضوی به مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر ومیثاق های بین المللی حقوق مدنی وسیاسی در زمینه لزوم رعایت حقوق همه افراد بشر فارغ از هرگونه تبعیض مذهبی ، نژادی ،سیاسی و... می باشد ، ایشان ضمن اشاره به این موارد دولت المان واتحادیه اروپا را به نقض تعهدات خود متهم می کند .وی در نامه خود چنین می آورد :

به موجب مواد 2 ، 7 ، 8 و 10 اعلامیه جهانی حقوق بشر (1948)؛ هر کس بدون هیچ گونه تمایز به ویژه از حیث نژاد، جنس، مذهب و ملیت از تمام حقوق و کلیه آزادی هایی که در اعلامیه حقوق بشر ذکر شده بهره مند بوده و در برابر قانون مساوی می باشند، چنانچه به حقوق اساسی فرد تجاوز شود حق رجوع موثر به محاکم صالحه را داشته و باید دعوایش در دادگاه مستقل و بی طرف، منصفانه و علناً رسیدگی شود. چنانچه در مواد 2 ، 14 ، 19 ، 26 ، 27 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی (1966) نیز بدان حقوق تاکید فراوان شده است. همچنین به موجب مواد 3 و 5 کنوانسیون بین المللی رفع هرگونه تبعیض نژادی (1965) دولت آلمان (و اتحادیه اروپا) که وظیفه قانونی اعمال آن را برعهده گرفته اند، متعهد بوده تبعیضات نژادی را به هر شکل و صورتی که باشد ممنوع و ریشه کن ساخته و حق برخورداری همه افراد مقیم را از لحاظ امنیت شخصی و عقیدتی تضمین نموده و حمایت آنان را در برابر تجاوز و صدمه جسمی که از ناحیه مامورین دولت یا هر فرد و دسته یا تشکیلات صورت می پذیرد به عمل آورند.
مرتضوی در پایان تاکید کرد که تمام نظام های قضایی، رهبران و نهادهای مذهبی، رهبران سیاسی، نهادهای اجتماعی و نهادهای حقوق بشری لازم است به طور عملی در جهت انسجام و همدردی با جامعه مسلمانان و دیگر اقلیت هایی که در جوامع آنها مورد تعرضات نژادپرستانه و غیرانسانی قرار می گیرند گام های موثری را بردارند و سازمان کنفرانس اسلامی، شورای حقوق بشر و سازمان ملل متحد شایسته است در رابطه با محکومیت این جنایت ضدبشری و نژادپرستانه و پیگیری تعقیب عوامل آن به وظایف قانونی خود عمل نمایند. همچنین انتظار می رود مقامات عالی رتبه قضایی و دادستان های محترم کل کشورهای اسلامی پیشنهادات خود را به منظور اتخاذ تدابیر مشترک پیشگیرانه و طرح آن در اجلاس آتی که در کشور سوریه برگزار می شود به این دبیرخانه ارسال کنند.

این گفته ها در حالی از سوی مسولین بیان می شود که هم اکنون افراد زیادی در ایران بخاطر مطالبه حقوق شهروندی خود در زندان بسر می برند .ایران یکی از امضاء کنندگان اعلامیه جهانی حقوق بشر ومیثاق بین المللی حقوق مدنی وسیاسی می باشد.


منبع : تحول خواهی

mahmood20052005 - ایران - یزد
کثافت جلاد...
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

tohfeh natanz - انگلستان - لندن
بابا به این همه رو...ایول
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
بابا اینا دیگه کین؟!!!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
خداییش هرچند خندیدن برای ایرانی دیگه تلختر از زهر ماره اما ادم نمیدونه به اینها بخنده یا به حال خودمان گریه کنیم که امثال اینها صاحب جان و مال و ناموس ملتی 70میلیونی هستند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

garfild - ایران - تهران
مرتضویییییییییییییییییییییییییییی ... اضافه نخورررررررررررر لعنت خدا به تو زن و بچه خونخوارت تو رو باید زجرکش کرد بی پدر پدر سگ
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
هر کی بگه نون و پنیر تو یکی جلاد بالفطره بهتره سرتو بذاری و بمیری
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

bij - المان - المان
الئه مگه تو حامی مظلومان نیستی؟ جواب این سوال را سدها سال است که میدانیم ولی از ان می گذریم. چون جرات بررسی این هیولای ضد بشر را نداریم. الئه یا به عبارتی اسلام با مرگ و زجر انان که از قدرت و ثروت بی بهره اند پا گرفته.
دزدی و کشتن دیه (70 و اندی شتر) دارد! قدرتمندان بدون واهمه زیر چتر اسلام جنایت می کنند که اگر هم لو رفتن دیه ان جنایت را قابل پرداخت می دانند... الئه (اسلام) مگه تو حامی مظلومان نیستی؟ „نه نیستم! مگر مثل من مکار و رشوه گیر و قبل از همه سادیست و جانی باشی„
عزیزان!
قوانین حکومت ایران بر گرفته از قانون اساسی و قانون اساسی ملغمه ای از اسلام مقدس و اسلام مصلحت است. تا وقتی که حکومت در ایران ایدئولوژیک (مکتبی) سیاست گذاری کند و ما به حداقلها بسنده کنیم می بایست متاسفانه هزینه های سنگین را در دراز مدت متحمل باشیم.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
خوب که چی؟؟ حقوق بشر و آزادی و این چیزها فقط بدرد همین میخوره که آقایون بخوان پوز کسی یا کشوری رو بزنن و نه بدرد کار دیگه ای. مثلا ملت ایران که حقوق بشر نمیخواد. اما فلسطینیها براشون حقوق بشر از نون شب واجب تره. حالا فقط دلم میخواد ببینم کی بود میگفت اینها چقدز پررو هستند؟ کجاشو دیدی؟؟ ببین قاضی مرتضوی قاتل ده از حقوق بشر میزنه و کشورهای اروپایی رو به رعایت مفاد اعلامیه حقوق بشر دعوت میکنه. جدا ما چه انتظاری داریم؟؟ اینکه توی مملکتی که دادستانش قاتل هست عدالتی اجرا بشه؟؟ هنوز هم کسی هست که واقعا فکر کنه دستگاه قضایی ایران پناهگاه مظلومینه؟؟ بخدا اگر هیچ کسی هیچ کاری برامون بکنه. بیخود هم چشم به دهن هاشمی رفسنجانی و کروبی و یا حتی موسوی دوختیم. همه اینها بین رسیدن بقدرت و حفظ نظام نظام رو انتخاب میکنند. این خط و این هم نشون
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
جل الخالق
بابا شما دیگه از چه تخم و ترکه ای هستید
تو که ذاتا ننه پستون گاز گرفته ای
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
عجب لالائی؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Avareh1353 - سوییس - ژنو
تو ای ...زاده به سزای اعمالت به موقع رسیدگی خواهد شد خفه شو عوضی قاتل و متجاوز.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
یعنی بین این همه مزدور رژیم یکی نیست که واقعا عقل درست حسابی داشته باشه ادم شک میکنه به حرفهای اینها که به خودشون هم ضربه میزنند وااااااااااااااااااااااای خدای من ایران منو از وجود این احمقهای ...زاده پاک کن.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ssaeed - یران - کرمانشاه
واقعآ زبان آدم لال میشه که به اینا چی بگه. با چه روی در مورد حقوق بشر حرف میزنن. ولی اسلام همینه............
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

احتراز - آلمان - دورف
تو رو خدا ببین کی‌ از حقوق بشر حرف میزنه ؟ دیگه اینها نفاق و دورغ به حد علا رسوندن
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

shabah51 - ایران - تهران
واقعا انسان میخواهد از خشم خرخره این جلادان را بجود. سالهاست خون مردم را در شیشه کرده اند و حالا برای رد گم کردن از این دست سخن ها میگویند. ایرادی ندارد در عوض این حرکات شدت ضرباتی که در آینده از سوی مردم زده خواهد شد را افزایش خواهد داد.
باز هم بگو قاضی مرتضوی
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

elinaa - ایران - تهران
مرتضوی کثافت خودش از هر آشغالی آشغالتره . ببینید چگونه جلز ولز میکنن برای یک مصری بیگانه و آنوقت صدها هم وطن خود را به طرز وحشیانه ای به قتل می رسونند . این کثافتها دیگه باید دهن کثیفشون رو ببندند و از چیزی که کوچکترین اعتقادی به اون ندارند حرف نزنند .
یکی نیست به اینها بگه پفیوزهای میمون آدم نما همه می شناسنتون الکی خودتون رو جر ندین . همه می دونن این نامه ات از سر سیاه بازیه .. بیشتر از این خودت رو مضحکه ی مردم نکن ..
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

omide por jalal - امریکا - لس انجلس
خدا شفایش دهد.این مرت عوضی سالهاست هذیان میگوید.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
همایش کوثر، جلسه وزارت منفور اطلاعات در مورد 18 تیر

در یک وبلاگ بنام زندیق حدود 12 فال صوتی از جلسه اخیر سرکردگان وزارت منفور اطلاعات به چشم میخورد. این فایلهای صوتی چگونه و توسط چه کسی به بیرون درز کرده مهم نیست و شاید هم خودشان برای بهره برداری کثیف سیاسی آنرا به خارج از دایره اهریمنی شان فرستادند. آنچه مهم است پرده برداری ناشیانه جنایتکاران از جنایاتی که انجام داده اند است. از شما عزیزان تقاضا دارم این فایلهای صوتی را هر چند طولانی هستند با دقت گوش کنید و اظهارات مزدوران آدمکش وزارت کثیف اصلاعات را بدرستی تجزیه و تحلیل نمائید. بسیاری از پرسشهای بی پاسخ مانده ملت ایران در ارتباط با جنایات اخیر و آمران و عاملان این جنایات را میتوان از میان همین فایلهای صوتی پاسخ داد.
بطور مثال سرکرده و گرداننده جلسه که بنام همایش کوثر نام گذاری شده بود در مورد یورش وحشیانه ماموران آدمکشش به خوابگاه کوی دانشگاه چنین می گوید:
که ما به ماموران(لباس شخصی ها) 15 دقیقه وقت حمله دادیم اما چرا حمله بیش از 15 دقیقه طول کشید!!!!!
چرا شماها اول به دانشجویانی که از خانواده شهدا و جانبازان و سهمیه بسیج و سپاه محسوب میشدند حمله ور شدید و مورد ضرب و شتم قرار دادید!!!
وی در گوشه دیگری ادامه میدهد که ساکنین امیرآباد اصلا مذهبی نیستند و اعتقادی به اسلام و انقلاب ندارند و همگی دشمن ما بوده و در هنگامه چنین شورشهایی سریعا برای حمایت به دانشجویان ملحق می شوند پس شماها چرا هیچ کاری نمی کنید!!!! کم مانده مردم بریزند و سرمان را کنار جوی آب بیخ تا بیخ ببرند!!!!
در جای دیگری این مزدور می گوید تا کنون بنا به فرموده رهبر یک تقسیم بندی بین خودی و غیر خودی وجود داشت اما الان ما متوجه شدیم که تقسیم بندی آقا هم درست نیست و آنگونه که ایشان میگفتند نیست و بسیاری از خودی ها نیز غیر خودی محسوب می شوند و رو در روی ما قرار گرفتند. آیا میدانید تعداد غیر خودیها چقدر شده؟
در جای دیگر این آدمکش حرفه ای پرده از روابط نامشروع حکومت برای آموزش های انسان ستیزشان با روسیه کثیف بر میدارد و ناشیانه اعتراف به درس گرفتن برای سرکوب ملت ایران از روسیه می کند.

اینها شدیدا از مردم ترسیده اند و مزدورانشان را نیز برای مقابله با مردم شدیدا تهدید می کنند.
جالب توجه اینکه در یک قسمت همین مزدور خطاب به مزدوران دون مرتبه اش می گوید ما پیمان بستیم که برای منافع رهبر و خودمان و نظام کار کنیم و هر کاری که لازم باشد انجام بدهیم.

لطفا فایلها را دانلود و سریعا پخش کنید تا آندسته از بی خبرانی که هنوز گمان می کنند اینها پاک و مطهر و بی کناه و بر حق هستند بشنوند و بفهمند که از چه جانوران جنایتکاری حمایت میکنند و حامی چه رژیم ضد بشری هستند که سران و گردانندگانش بنام اسلام و خدا و انقلاب تا خرخره غرق در جنایت و آدمکشی و فساد و تقلبند.
آدرس سایت:https://www.zandiq.com/pandiq/0000000003.shtml
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

perspolise kabir - استرالیا - سیدنی
ای کثافت قاتل مرگ بر تو و اسلام که ایران و ایرانی از شما متنفرن امیدوارم روزی برسه که بابت تمام جنایتهای که کردی تیکه تیکت بکنن و بدنت را بندازن جلوی کفتارها ای ادمکش حرامزاده
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
ای تازی پرست.ای جنایتکار .ای.....همه تورا میشناسند همه میدانند تو چه دیوانه ای هستی.زمان ان خواهد رسید که تو بوسیله همین مردم تیکه تیکه خواهی شد.
این حکومت اسهالی با ان علی گدا رفتنی است.و ان مهدی خرافات در همان چاه خرافات خواهد ماند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
مردک تو که لالائی بلدی!!!! خودت چرا می کشی؟ لابد برای رژیم قصابان آبرو میخری!؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
زیرزمین: یکی از بازداشتشدگان تجمع مسجد قبا به بهانه تصادف و پارگی رحم در بیمارستان بستریست
یکی از دستگیرشدگان هفتم تیر 88 با نام «ترانه موسوی» متولد 1360 در وضعیتی نامعلوم به سر می‌برد. یک ناشناس پس از نزدیک به سه هفته، در تماسی تلفنی با مادر او گفته است که ترانه به دلیل پارگی رحم در بیمارستان امام خمینی کرج بستری‌ست اما خانواده او پس از مراجعه به این بیمارستان نیز نتوانستند از فرزندشان خبری بگیرند. ترانه موسوی هفتم تیر 88 در اطراف مسجد قبا در خیابان شریعتی تهران از سوی مأموران حکومتی دستگیر شد. پس از گذشت نزدیک به سه هفته، افرادی ناشناس با مادر او تماس گرفته و از بستری بودن او در بیمارستان امام خمینی کرج خبر دادند. این افراد تصادف در حومه خیابان شریعتی و پارگی رحم و مقعد را دلیل بستری بودن وی در بیمارستان عنوان و تأکید کرده‌اند بستری‌شدن او ربطی به تجمع مسجد قبا ندارد. آن‌ها گفته‌اند ترانه مشکل ناموسی داشته است و به همین دلیل می خواسته با شلنگ سرم، خود را حلق‌آویز کند. خانواده‌اش پس از مراجعه به آن بیمارستان، نتوانستند او را ببینند و مسوولان بیمارستان گفته‌اند که شخصی با این نام در آن‌جا بستری نیست. یک شاهد عینی که روز هفتم تیر دستگیر شده بود، می‌گوید: « نیروهای ضد شورش و لباس شحصی روز هفتم تیر من و تعدادی از دستگیرشدگان را سوار بر ون‌هایی به ساختمانی در اطراف میدان نوبنیاد بردند و به آزار جسمی و روحی ما پرداختند. برخی از دستگیرشدگان را در همان بعداز ظهر به زندان اوین منتقل کردند اما من و بقیه را آزاد کردند. ترانه در میان ما بود. او دختری زیبا، خوش‌اندام و شیک‌پوش بود و بازجویی‌اش از همه بیشتر طول کشید. چشم‌هایش سبز بود. من و تعدادی را همان شب آزاد کردند و تعدادی را نیز پیش از آزادی ما به جاهای دیگری فرستادند. اما نیروهای لباس شخصی ترانه را همان‌جا نگه داشتند و حتا به او اجازه ندادند تا با مادرش تماس بگیرد.» پدر ترانه موسوی ناراحتی قلبی دارد و پس از ناپدید شدن تنها فرزندش در خانه بستری شده است.
https://zeerzamin.blogspot.com/2009/07/blog-post_3749.html
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
مرتضوی عرب زاده تو یکی خفه شو فرومایه ی جنایتکار
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

sadat - افغانستان - هرات
بهتر خواهد بود که جناب مرتضوی از شهیدان راه آزادی از شهیدان اخیر ایران دفاع کند چرا راجع به کشته شدن انها کدام بیانیه را صادر ننمود مگرآنها مسلمان نبودندو فقط این زن مسلمان است.مگرآنها بشر نبودنند و از حقوق بشر بی بهره بودنند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

HASTI40 - ایران - تهران
این اشغال عوضی رو یکنفر پیدا بشه خفه اش بکنه اینجا داره بچه های ایرانی رو میکشه انوقت داره از یک زن مصری که توآلمان معلوم نیست چه کثافتکاریهایی میکرده حمایت میکنه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

nimbe_2009 - ایران - تهران
جلاد ننگت باد
به امید ایرانی آزاد
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
بی شرف بی خانواده ای ننگ بر دامانی که تو اشغال را پرورد و مرگ بر انقلابی که شما اشغالها را حاکم بر جان ملت کرد صدها پیکر بی جان ایرانی در سردخانه ها------ انوقت حقوق بشر برای این زن عرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

periske - المان - دورتموند
ببند اون دهنت رو. چی رو میخوای ثابت کنئ اخه بدبخت...که مثلا تو اون رهبرت واون احمدی نزاد وبقیه جلادهای رژیم طرفدار حقوق انسانها هستید. قانون اساسی المان به تمام مردم صرفنظر از رنگ پوست ونژاد مذهب وملیت برای همه مساویست . این اتفاقی که در دادگاه المان افتاده کاملا شخصی بوده .قاضی اون شخص را به جرم توهین به خانم مقتول محکوم به پرداخت 800 یورو کرده بود .در ثانی او قاتل اصلا المانئ نیست بلکه اهل روسیه است .که در المان زندگی میکنه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
یک شاهد عینی: پیکر صدها شهید در سردخانه‌ها پنهان و بر روی هم انبار شده است
یک شاهد عینی که نخواست نامش فاش شود در حالی‌که برای یافتن عزیز خود همچنان سرگردان است گفت که جنازه صدها شهید را در سردخانه‌ای در جنوب غربی تهران دیده است که بر روی هم تلنبار شده بودند. در حالی‌که بسیاری از خانواده‌های زندانیان در بند همچنان نگران عزیزانشان از این نهاد به آن سازمان و از این زندان به آن دادگاه سرگردان و حیران بازی داده می‌شوند و هیچ مقام مسئول و غیر مسئولی در کشور حاضر به پاسخگویی به این خانواده‌های نگران نیست، برخی از خانواده‌ها را به محل نامعلومی دعوت می‌کنند و بعد از توجیه و تهدید آنها به آسیب دیدن دیگر اعضای خانواده و همچنین گرفتن تعهد مبنی بر عدم اطلاع‌رسانی در مورد مرگ فرزندانشان و امضاء اوراقی با این مضمون که تائید می‌کنند عزیزانشان بر اثر تصادف و یا دیگر حوادث طبیعی جان سپرده‌اند جنازه‌های آنها را تحویل خانواده‌های داغدار می‌دهند. نوروز به به نقل از یکی از این خانواده ها که نخواست نامش فاش شود نوشته است، وی را به سردخانه‌ای در جنوب غربی تهران که مخصوص نگهداری میوه و محصولات لبنی بوده است برده‌اند و آلبومی در اختیارش گذاشته‌اند که تصویر صدها کشته در آن بوده است تا جنازه فرزندش را از بین آنها پیدا کند. به گفته وی دیدن تصاویر این کشته‌ها نزدیک به نیم ساعت به طول انجامیده است. وی افزود در زمان خروج از این سردخانه پیکر صدها شهید را دیده است که در آنجا روی هم گذاشته شده بودند. این مادر داغدار می‌گوید با آنکه جنازه فرزندم را پیدا نکردم اما با دیدن آنهمه جنازه که رو هم دپو شده بود از هوش رفتم و وقتی به هوش آمدم که در بیرون سرخانه و در ماشین بودم. همه اینها در حالی است که تمامی مقامات نظامی کشور در هفته‌های اخیر استفاده از سلاح گرم را در درگیری‌های تهران رد کرده‌اند و مشخص نیست این همه شهید و کشته که هر روز تنها نام برخی از آنها منتشر می‌شود به چه صورت کشته و شهید شده‌اند.
https://www.facebook.com/ext/share.php?sid=111950775107h=jyku4u=QTYQIref=nf
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
دوستان خارج از کشور. ظاهرا در اخبار داخل کشور این قضیه جوری جلوه داده شده که انگار دولت آلمان از این قاتل طرفداری کرده و حتی شوهر این خانم رو وقتی خواسته از زنش دفاع بکنه عمدا زده اند .
فکر میکنم بخاطر همین باشه که محمود و دیگران اینقدر راحت و عجیب راجع به این قضیه داستان میگند !
دوستان داخل کشور اگر نظر ی دارند لطفا بگند ما بدونیم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

bij - المان - المان
مروا در داروخانه در درسدن کار میکرد یک روز از طرف یک مرد روس ناسزاهای نژادی میشنود و از این مرد به دادگاه شکایت میبرد. در دادگاه مرد با یک کارد به مروا حمله میکند او را بقتل و شوهرش را بشدت زخمی میکند. بازپرسی و دادگاه بخاطر جنایت در دور سریع قرار گرفته. المانیها به ادعای احمدی نژاد به دیده یک اعتراض بسیار احمقانه و بهانه ای برای پوشاندن مشکلات داخلی ایران می نگرند!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
مرتیکه الدنگ به همه بی چشم و روهای عالم گفته؛نیایید که من اومدم!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
منفورترین چهره نظام مرتضوی جلاد است فقط بدهن او را دست من ....
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
این کثافت ها وقتی بخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند هر عملی را مرتکب می شوند در جائی توهین به ملت مصر با گذاشتن نام ///..خالد اسلامبولی کثافت// قاتل انور سادات به روی خیابانی در تهران.!!!!!!!!! و خود صدها نفر را می کشند/در همین 1 ماهه و بعد اگراندیسمان یک جنایت در المان..مرگ بر ملایان و تمام طرفداران کثیفش.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

punisher - ایران - شیراز
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
عجب / تو این خبر / نظری ندادی .......!!!!!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
bij - المان - المان
یکی از دلایل دشمنی با اسلام اطلاعات غلط و ناقص است. در قتل غیر عمد گرفتن دیه یا قصاص یا بخشش از اختیارات خانواده مقتول است.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
من فکر می کنم تو همان قوز فیش باشی در اسلو.مزدور.چون قوزی هم یک کرد چاش و هوادار این حکومت اسهالی است.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

seiied - ایران - یزد
داخل آدم.....
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
این جلاد ... زاده است میگن بهشت زیر پای مادران است لعنت به آن مادرت که تورا زاییده خونخوار کثافت
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

openmind - امریکا - ال ای
واقعا که اینها یا واقعا خرند یا خودشونو به خریت زدند. همین الان چوب تو اونجاشونه از طرف تمام اهالی دنیا ( نشمارید. تعداد چوبها زیاده) به خاطر مساله حقوق بشر بعد ..... رووروبرم.
bluestar- ایران - تهران
تو یکی .. که هر چه می کشیم از کوته فکری مسلمانهای املی مثل تو هست.
یکی از دلایل دشمنی با اسلام اطلاعات غلط و ناقص است. در قتل غیر عمد گرفتن دیه یا قصاص یا بخشش از اختیارات خانواده مقتول است.
با دشمن فرضی هی بجنگید . اسلام پایین تنه ارزانی تو و اخوندهای پایین تنه ایت.
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
openmind - امریکا - ال ای
بالا بری پایین بیای 90٪ ایران مسلمان هستند. پس خوب کاری کردی که از ایران رفتی تا دیگه چیزی نکشی.
جمعه 26 تیر 1388

bij - المان - المان
bluestar گرام،
اتفاقن این یکی از ضعفهای بزرگ حکومت مکتبی و بالاخص اسلامی است که مشکل وحشتناک بزرگ، انطباق قوانین جرم بر انتقامهای شخصی قرار میگیرد (قصاص)!
عمد و غیر عمد یک مسئله ست و تعیین و حدود مجازات که از طرف حاکم شرع با مقیاسهای 1400 سال پیش انهم مربوط به حجاز گرفته می شود مسئله دیگر. مشکل اساسی غیر از عقب افتادگی مکتبی که همه به ان اذعان دارند بی عدالتی ست که با تعیین چندین شتر (قسمتی از ثروت ثروتمندان) برعلیه ندارها بسته می شود.
در ثانی این دیگه چه دلیلی غیر انسانی می تواند باشد که اگر خانواده حکم قتل غیر عمد را بر دیه شتر گذاشت ثروتمند با پرداخت ان می رهد و فقیر در بهترین حالت مدت طولانی حبس گردد. قبل از انکه از ایدئولوژی مقدست دفاع کنی کمی در اخلاق انسانی و علوم اجتماعی عصر حاضر مطالعه داشته باش بدون انکه با قوانین ضد بشری اسلام بشکلی تفسیر شود!
شنبه 27 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.