هفته دوم مرداد: مراسم تحلیف احمدی نژاد در مجلس ایران

هفته دوم مرداد: مراسم تحلیف احمدی نژاد در مجلس ایران

مجلس شورای اسلامی در ایران اعلام کرده است که مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس دهمین دولت در جمهوری اسلامی، هفته دوم مرداد ماه برگزار می شود.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس ایران گفته است مراسم تحلیف در جلسات علنی بین روزهای ۱۱ تا ۱۵ مرداد برگزار می شود.

به گفته آقای باهنر، مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد یک روز پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری او توسط آیت الله علی خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

نایب رئیس مجلس ایران ابراز امیدواری کرده است که تا اول شهریورماه اعضای جدید دولت دهم هم تعیین شده باشند.

مطابق قانون اساسی ایران، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور، شورای نگهبان باید این نتایج را تایید کند.

پس از تایید نتیجه انتخابات از سوی شورای نگهبان اعتبار نامه رئیس جمهوری منتخب تنظیم می شود و رهبر ایران طی حکمی رای مردم را در اصطلاح "تنفیذ" می کند.

رئیس جمهور منتخب پس از مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی، کار خود را آغاز می کند. به این ترتیب دوره جدید ریاست جمهوری در ایران به مدت چهار سال از نیمه مرداد ماه امسال آغاز می شود.

بر اساس گزارش وزارت کشور ایران، محمود احمدی نژاد در انتخاباتی که ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ برگزار شد، ۲۴ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۱۶ رای (۶۲.۶۳ در صد آرا) را کسب کرد و پیروز انتخابات شد.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد اصلاح طلب این دوره از انتخابات گفته اند که در جریان برگزاری انتخابات "تقلب گسترده" صورت گرفته است.

این دو نامزد ریاست جمهوری اعلام کرده اند که پیروزی آقای احمدی نژاد و دوره تازه ریاست جمهوری او را به رسمیت نمی شناسند.

آقایان موسوی و کروبی خواهان ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن شدند اما آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی با این خواسته مخالفت کرده و پیروزی محمود احمدی نژاد را در چندین سخنرانی تایید کرده است.

در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران، شهروندان تهرانی و چند شهر دیگر ایران با حضور در چند راهپیمایی به نتیجه انتخابات اعتراض کرده اند.

در نتیجه سرکوب اعتراض های مردمی در ایران توسط نیروهای دولتی، شمار کثیری از سیاستمداران و فعالان اجتماعی به همراه روزنامه نگاران این کشور بازداشت شده اند و به گفته منابع دولتی، دست کم ۲۰ نفر کشته و صدها نفر مجروح شده اند.

چند تن از مراجع تقلید شیعه در ایران سرکوب اعتراض های مردمی را تقبیح کرده اند و و برخی از احزاب و شخصیت های سیاسی از جمله مهدی کروبی نامزد این انتخابات و محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین، از این وقایع با صفت "کودتا" یاد کرده اند.

arashekamanghir - المان - کاسل
بهمین اسانی میخواهید این مرد دیوانه را بعنوان رئیس جمهور قبول کنید؟
حیف از این خونهای ریخته شده.هیهات من الذله
سه‌شنبه 23 تیر 1388

kafar - المان - اخن
متحد شویم در زیر پرچم سه رنگ و با گفتن مرگ بر ولایت وقیح - این دوره را بر احمقی حرام کنیم .
درود به ملت ازاده و ازاداندیش ایران.

به اقای رضا پهلوی :
متاسفانه من همسن شما هستم و در سال 1357 شعار مرگ بر شاه سر دادم به امید یک ایران ازاد ولی حالا از اقای رضا پهلوی درخواست میکنم تا در این زمان حساس و بدور از هرگونه شعار سلطنت طلبی بعنوان یک رهبر تا سرنگونی حکومت فرعون - مردم ستم دیده ایران را یاری نماید . از تمام وطن دوستان درخواست میکنم تا بدون شعار های حزبی به رهبری یک فرد ملی حمایت کنند . و بازهم از اقای رضا پهلوی خواهش میکنم جوانان در بند در ایران را تنها نگذارید باشد که نام شما بعنوان یک ایرانی ازاده در تاریخ ثبت شود .
با سپاس از توجه شما
مرگ بر خامنه ای جلاد .
دوستان عزیز توجه کنند که با دادن فحش به من و یاخانواده پهلوی چیزی درست نمیشود . شما اگر شخص با سواد و با ابروی جهانی و ملی میشناسید معرفی کنید - این جنبش سبز احتیاج به یک رهبر واحد و ملی دارد تا در راه براندازی این نظام نا مردمی و ایجاد شرایط رفراندم همگان را متحد و در زیر پرچم سه ایران نگه دارد .

از نظر من فقط جمهوری ازاد ایران . اقای رضا پهلوی هم میتوانند کاندید این پست باشند .
مرگ بر خامنه ای جلاد
درود به ملت ازاده ایران
سه‌شنبه 23 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
کسی میدونه آیا سایتی چیزی هست تا با مشخصات و بیوگرافی طرفداران کودتا چیان آشنا بشیم؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

iran-azad - ایران - تهران
یه مرد پیدا بشه وقتی داره می ره تو مجلس یک کیسه پلاستیک رنگ سبز به طرف این بی شعور پرتاب کنه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.
همانطور که قبلا خدمت شما دوستان عزیز عرض کرده بودم به خاطر درگیری های اخیر چند روزی در سازمان اطلاعات و در زندان شیراز در حبس بودم. و این چند روز هم به قید وثیقه ( سند منزلمان ) آزاد بودم. دیروز برایم احضاریه ای از دادگاه آمد که روز شنبه بایستی به دادگاه بروم تا رأی دادگاه را به من اعلام کنند. متاسفانه این چند روز چندان حالم خوب نیست و مقداری کسالت دارم. و علاوه بر این برایم کاری پیش آمده است که متاسفانه برای مدتی سایت و دوستان بسیار خوبم را بالاجبار ترک میکنم. ولی روز شنبه خواهم آمد و حکمی که به من داده اند را خدمت شما دوستان بسیار عزیز خواهم گفت. چون میدانم منتظر هستید که بدانید.
دلم برای شما دوستان و خواهران و برادران عزیزم بسیار تنگ می شود. از لطفی که در این مدت به بنده ی حقیر داشته اید صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم. اگر هم دوست عزیزی را ناخواسته ناراحت کرده ام طلب عفو و بخشش میکنم.
امیدوارم که این جنبش سبز به نتیجه ی مطلوب خود برسد. که آن هم با یاری ایرانیان سبز اندیش در هر جای جهان که هستند به نتیجه خواهد رسید. از تلاش خود دست برندارید.
با آرزوی بهترین ها برای همه ی مردم جهان و آرزوی صلح پایدار در جهان.
حق نگهدارتان
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ufo - دانمارک - وایله
دوستان سروران ازاد اندیشان اگر اسامی دربند شدگان واعدامیان را دارید در سایت قرار دهید.من پدر فرزندی هستم که هیچ اطلاعی از وضعیت فرزندم ندارم باشد مرحمی بر دل من ناتوان.راهتان پر فروغ دلتان همیشه سبز.ناله مادران وپداران از خداوند چیزی نیست جز ازادی وطن از دست ناکسان ودجالان زمانه پایدار ایرانو ایرانی
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
روز تحلیف راهپیماییه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
امیدوارم قبل از اون مراسم ترحیم ات برگزار بشه!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
کثافت بی همه چیز میرسه روزی که از بزرگ و کوچک شما انتقام سختی بگیریم دیر نیست فردای ما هم میرسه هیچ جای دنیا جا ندارید هر جا گم شید آه این مادران گریبان کثیف شما را خواهد گرفت.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

iranesabz - هلند - هلند
واقعا خجالت آور است این بوزینه لجن که به زور کودتا برنده اعلام شد قرار است مراسم تحلیف به جا آورد. به عنوان نماینده کدام مردم قرار است این بی‌ شرمی انجام دهد. دوران ریاستت را هم به کام توی بی‌ لیاقت و هم علی‌ چلاق و کره خرش مجتبی‌ و هم طرفداران جانی ات زهر خواهیم کرد.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
به مقدساتم قسم که تا زنده ام و جان در بدن دارم با این دولت و رژیم مبارزه کنم.همه جورش هستم.ای ول مردم ایران.ما رییس جمهوری به نام محمود احمدی نژاد نداریم.رییس جمهور ما موسوی هست.
درود بر ایران
آزاد باد ایران
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حتما بعدش هم مراسم ختنه سورانش است.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
با احترام و تعظیم به پرچم 3 رنگ ایران و رضا پهلوی خواهش می کنم به داد جوانان برسید نگذارید این فرصت طلبان در خارج از کشور دارند همدیگر را پاره می کنند و با پولهای باد اورده مزدوری و کانالهای فرمایشی ضحاکیان سنگ به سینه میزند را کوتاه کنید 1 پیام محکم که جوانان ما تشنه شنیدن و انرژی گرفتن هستند بفرستید.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mehrpuya - ایران - قزوین
انسان خوب و زحمت کشیه بهش باید فرصت داد در ضمن برخلاف تمام تبلیغات سو بر علیه این بنده خدا، خیلی هم راستگوه یکم مطالعه کنید به جای دهن بین بودن
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
آرزوش رو بگو ببری امیدوارم با اون رهبر چلاقت به در ک واصل شید شما وارثان ابلیس بر روی زمینید
زندانیان سیاسی را فراموش نکنیم نافرمانی مدنی -اعتصابات سزاسزی -تحریم صدا وسیمای ابلیس
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Achaemenid - ایران - شیراز
خبر تکان‌دهنده‌ای از نگهداری از اجساد کشته شدگان در سردخانه مواد خوراکی
یک گزارش رسیده حاکی از آن است که پیکر کشته شد گان اعتراضات مردمی یک ماه اخیر در سردخانه‌ای در جنوب غربی تهران نگهداری می‌شود و صدها تصویر از پیکر این شهدا در یک آلبوم برای شناسایی خانواده‌ها قرار گرفته است. در حالی که بسیاری از خانواده های زندانیان در بند همچنان نگران عزیزانشان از این نهاد به آن سازمان و از این زندان به آن دادگاه سرگردان و حیران بازی داده می شوند و هیچ مقام مسئول و غیر مسئولی در کشور حاضر به پاسخگویی به این خانواده های نگران نیست، برخی از خانواده ها را به محل نامعلومی دعوت می کنند و بعد از توجیه و تهدید آنها به آسیب دیدن دیگر اعضای خانواده و همچنین گرفتن تعهد مبنی بر عدم اطلاع رسانی در مورد مرگ فرزندانشان و امضاء اوراقی با اینمضمون که تائید می کنند عزیزانشان بر اثر تصادف و یا دیگر حوادث طبیعی جان سپرده اند جنازه های آنها را تحویل خانواده های داغدار می دهند. یکی از این خانواده ها که نخواست نامش فاش شود، به سایت نوروز گفته که وی را به سردخانه ای در جنوب غربی تهران که مخصوص نگهداری میوه و محصولات لبنی بوده است برده اند و آلبومی در اختیارش گذاشته اند که تصویر صدها کشته در آن بوده است تا جنازه فرزندش را از بین آنها پیدا کند. به گفته وی دیدن تصاویر کشته سدها نزدیک به نیم ساعت به طول انجامیده است. وی افزود: در زمان خروج از این سردخانه پیکر صدها شهید را دیده است که در آنجا روی هم گذاشته شده بودند. این مادر داغدار می گوید با آنکه جنازه فرزندم را پیدا نکردم اما با دیدن آنهمه جنازه که رو هم دپو شده بود از هوش رفته ام و وقتی به هوش آمدم که در بیرون سرخانه و در ماشین بوده ام. همه اینها در حالی است که تمامی مقامات نظامی کشور در هفته های اخیر استفاده از سلاح گرم را در درگیری های تهران رد کرده اند و مشخص نیست این همه شهید و کشته که هر روز تنها نام برخی از آنها منتشر می شود به چه صورت کشته و شهید شده اند.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
kafar - المان - اخن
با شما موافقم.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

razmandeh - سوئد - استکهلم
به امید خداوند و با یاری همه ایرانیان آزاده بتوانیم مراسم تحلیف را به مراسم تدفین این دلقک تبدیل کنیم.


چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
fotograf uddannelse قربون حالت که حسابی خرابه.عزیزم کسی بتو فحش نمیده ولی اینم پیشنهاد که تو دادی؟اخه رفیق مشنگ تو منتظری رضا پهلوی هستی که بیاد رهبر بشه و ما را نجات بده.جدا که ....بیخیال.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
kafar - المان - اخن
آقای رضا پهلوی باید اول جوابگوی خونهای به ناحق ریخته شده در دوران پدرش باشد. باید اول به خاطر کودتای ننگین 28 مرداد که جلوی پیشرفت ایران را گرفت از مردم عذرخواهی کند و از استبداد پهلوی اعلام انزجار کند.. اگر مردم او را بخشیدند می تواند تحت رهبری ((میر حسین موسوی)) به جنبش سبز ایران بپیوندد. رهبر جنبش کسی است که داخل ایران با بیانیه هایش جنبش را شروع کرد و تمام خطرات و تهدیدهای حکومتی را قبول کرد نه کسی که 30 سال پیش فرار کرد. گوشت و پوست و استخوانش از اموال دزدی ملت ایران رشد کرد و حالا از طریق شبکه ماهواره ای پیام میده. به جرات میگم این آقا هزار تا طرفدار تو ایران نداره.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

armani.armanian - آلمان - هامبورگ
رضا پهلوی هم مثل هر رهبر سیاسی دیگر حق دارد اظهار نظر کند و کمک به وحدت ملی برای به زباله دان ریختن این آخوندهای مرتجع آدمکش کند. حق او و طرفدارانش است. باید دموکراسی را بالاخره روزی واقعا یاد بگیریم. اگر پرانمان آن را کمی میدانستند به گیر این ملاهای جانی دزد روضه خوان نمیافتادند. این گداهای شمع دزد که از پول من و شما جیبهای گشاد خود و جد و آباد گشنه شان را پر کرده‎اند انقلاب را با قاطی کردن دین و سیاست مصادره کردند و دزدیدند. این دفعه باید تقاص پس بدهند. هر تیر چراغ برق برای یک ملا.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
با پوزش از هم میهنانی که نام شما رو در اینجا آوردم!
bluestar - ایران - تهران
kafar - المان - اخن
ir1234 - انگلستان - لندن
arashneda - انگلستان - لندن
و تنی چند از دیگر هم میهنان در اینجا و یا هرجا
همه هرکدام حکومتی درست کردید و به سروکله ی همدیگر می کوبید. این همون چیزی هست که ۳۰ سال خودی و بیگانه به شماها خندیدن
موسوی یا رضا پهلوی رو میتونم بپزیرم، ولی راستش رو بخاهید، من هیچکدام از شما رو نمیتونم باور کنم. شماها با این نگرشها و دیدهایی که دارید، از اونها یا هرکس دیگه ای هم که سر کار بیاد دیکتاتور میسازید، چون در نوشتارهاتون به روشنایی دیده میشه که چه اندیشه هایی در سر دارید.
شماها خاستار یک حکومت دیگر هستید، نه یک کشوردار، یک سرپرست ملی با باور مردم سالاری
اینگونه که گفتار میکنید، هیچ نشانی از ایران دوستی برای ایرانی ندارید و تنها بدنبال رسیدن به خاستهای خود هستید. دارایی، توانایی سیاسی و یا باور دینی تنها چیزیست که در نوشتارهای شما دیده میشود.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
احمدی نژاد از صندلی ریاست جمهوریت تابوت می سازیم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
مطابق قانون اساسی ایران، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور، شورای نگهبان باید این نتایج را تایید کند.
پس از تایید نتیجه انتخابات از سوی شورای نگهبان اعتبار نامه رئیس جمهوری منتخب تنظیم می شود و رهبر ایران طی حکمی رای مردم را در اصطلاح "تنفیذ" می کند.
این چیزی که این احمق گفته ،طبق قانون اساسی خودشونه
در اینجا این سوال مطرح میشه چرا خامنه ای قبل از طی شدن این مراحل(یعنی تایید توسط شورای نگهبان ) به احمدی نژاد تبریک گفت
و همه هم میدونیم که گفته های ایشان یعنی فصل الخطاب پس در اینجا قانون چی میشه؟
اینها تخلف نیست ولی اون کسی که میگه تقلب شده یا تخلف شده اون داره بی قانونی می کنه و باید از راههای قانونی حق خودش رو بگیره راستی کدوم قانون؟
به نظر من قانون اساسی ایران می تونه یک ماده ای باشه و اون ماده هم اینجوری باشه
گفته های ولایت فقیه فصل الخطاب است
وقتی این قانون باشه دیگه مشکلی پیش نمیاد صبح که از خواب پا میشیم قانون اون روز رو برامون میگه و چون فصل الخطاب است دیگه کسی هم اعتراض نمی کنه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران
.. مزدور .. خون بگیر ماهها طرفدار عنتری نژاد و بسیجی ها بودی حالا هم موج سواری برای موسوی. ازشاه بد می گوئی چون بقای تو و دین اشغالت در تختطه ی رژیم شاه است برای سرپوشی به جنایات اسلام و پدران ملایت...تو که می دانی خمینی خامنه ای 400 نفر را در سینما رکس سوزاندند به نام شاه و ساواک چرا انجا غیرتی نیستی؟؟؟؟؟؟چون اسلامت که پر از خون و کثافت هست زیر سوال می رود تو در این سایت یکی از ددمنش ترین ها هستی البته از فرزندان ... ملا که در استخدام بسیج و پاسدار هست هیچ دنائتی بعید نیست..ننگ بر تو
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

persepolis2 - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
من از شما در شگفتم.شما که بقول خودتون 78 سال دارید و در سن سالخوردگی هستید آنوقت چطوری رویتان می شود که به بلواستار جوان 30 ساله بپرید.دیگر از این کارها نکنید زیرا برای قلبتان مضر است.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

daneshjooye mobarez - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران
کی گفته جنبش رو بیانیه های موسوی شروع کرد ؟ خود مردم ریختن بیرون این آقای موسوی هر دفعه یا گفت نرین یا سکوت کرد و وقتی دید مردم رفتن تو خیابونا برای اینکه ضایع نشه پاشد اومد بگه که منم هستم .
این آقا یه سره می گه من از همین نظامم من خواهان اسلام ناب محمدیم من خواهان نجات جمهوری اسلامیم . ولی مردم دیگه حکومت دینی نمی خوان . دین وارد سیاست بشه سیاست رو به گند و کثافت می کشه .اینقدر ها هم موسوی رو بزرگش نکنین این آقا حتی نرفته دیدن خانواده های شهدا فقط سهراب رو رفته اونم چون طرفدارش بوده .
امیدوارم مردم ایران به خودشون بیان و رو دست نخورن درد ما درد رای نیست آقا جون حکومت دینی نمی خوایم ، آزادی میخوایم . نمی خوایم زنده باشیم میخوایم زندگی کنیم .
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

gelareh - ایران - تهران
daneshjooye mobarez این اقای موسوی بود که مردمو به تجمع میلیونی دعوت کرد اگرم دقت کنید منزل شهید سهراب اعرابی مردم رو به ادامه مبارزه دعوت کرد و گفت راه ما بی بازگشته لطفا شرایط مهندس موسوی را درک کنید و اینقدر متوقع نباشید در ضمن من جمله ی ا سلام ناب محمدی رو هرگز از اقای موسوی نشنیدم اگرم میگه انقلاب چون مردم انقلاب کردن که اوضاع اینطوری نباشه راست میگه باید به هدفهای واقعی انقلاب رسید مثل ازادی و استقلال به معنای واقعی نه مرگ بر امریکا گفتن و از سوی دیگه به روسها باج دادن.در ضمن مگر ندا اقا سلطان الله و اکبر نمیگفت؟پس اوهم طرفدار موسوی بود. بیایید بیماری کودکانه ی چپروی را رها کنیم
جمعه 26 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.