شکایت موسوی و خاتمی از روزنامه ایران

شکایت موسوی و خاتمی از روزنامه ایران

مدیرمسئول روزنامه ایران گفته است که ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و همچنین محمد خاتمی از این روزنامه شکایت کرده اند.

کاوه اشتهاردی به خبرگزاری رسمی دولت ایران گفته است: "تا کنون 6 شکایت از طرف ستاد انتخاباتی آقای موسوی به امضای قربان بهزادیان نژاد (رئیس این ستاد) علیه روزنامه ایران به شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است ضمن آنکه آقای محمد خاتمی هم در شکایت دیگری به طرح دعوا علیه روزنامه ایران پرداخته است".

آقای اشتهاردی موضوع شکایت ها را اعلام نکرده اما گفته است که برای تمام مطالبی که در روزنامه منتشر شده "مستندات دقیق" در اختیار دارد و گفته است که در دادگاه "حرف های بسیاری را که بنا به ملاحظاتی" تا کنون علیه آقای موسوی منتشر نکرده، مطرح خواهد کرد.

آقای اشتهاردی گفته است: "هر فرد دیگری جای ایشان بود لااقل پس از اطلاع از اعترافات تکان دهنده همفکران خود، تا بیست سال سکوت کرده و دیگر از خانه بیرون نمی آمد".

سایت نوروز، وبسایت خبری جبهه مشارکت ایران اسلامی نوشته است که شکایت آقای خاتمی از روزنامه ایران به دلیل انتشار خبری مبنی بر ملاقات مخفیانه آقای خاتمی با یک هیأت آمریکایی در قاهره بوده است.

آقای خاتمی چندی پیش برای سخنرانی در کنفرانس "گفتگوی تمدن ها و تنوع فرهنگی" به تونس سفر کرده بود، اما روزنامه ایران نوشت که او در بازگشت از این سفر مخفیانه به قاهره رفته و با یک هیأت آمریکایی دیدار کرده است.

دفتر آقای خاتمی و سفیر ایران در تونس این ادعا را تکذیب کردند اما روزنامه ایران بر درستی خبر خود اصرار کرد.

اکنون محمد خاتمی از این روزنامه که به خبرگزاری رسمی دولت ایران وابستگی دارد، شکایت کرده است.

همزمان محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، گفته است که از طرف مهدی هاشمی رفسنجانی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، از خبرگزاری فارس، روزنامه ایران و سایت رجانیوز شکایت کرده است.

به گفته آقای علیزاده طباطبایی، موضوع این شکایت انتشار مطالبی توسط این رسانه ها بوده است که در آن مهدی هاشمی به دریافت رشوه از شرکت هلندی استات اویل متهم شده است.

او همچنین از روزنامه ایران و سایت رجانیوز که مهدی هاشمی را به دخالت در "آشوب"های بعد از انتخابات متهم کرده بود، شکایت کرده است.

جزیره مجنون - ایران - تهران
روزنامه کثیفی که فقط باید از آن به جای دستمال توالت استفاده کرد. کیهان کاغذش دیگه کیفیت نداره کاغذ این روزنامه بهتره.....
سه‌شنبه 23 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
خوب پته همدیگه رو رو آب می ریزند.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

albalo - انگلستان - لندن
مسائل رفسنجانی که گفته شده چیز جدیدی نیست وهمه در ایران اینو میدونستند.ولی حالا که علنی شده چرا خود رفسنجانی ساکت وهیچ کاری نمیکنه.بی خودی مقام تشخیص مصلحت نظام گرفته؟؟؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
به نام خدا
با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.
همانطور که قبلا خدمت شما دوستان عزیز عرض کرده بودم به خاطر درگیری های اخیر چند روزی در سازمان اطلاعات و در زندان شیراز در حبس بودم. و این چند روز هم به قید وثیقه ( سند منزلمان ) آزاد بودم. دیروز برایم احضاریه ای از دادگاه آمد که روز شنبه بایستی به دادگاه بروم تا رأی دادگاه را به من اعلام کنند. متاسفانه این چند روز چندان حالم خوب نیست و مقداری کسالت دارم. و علاوه بر این برایم کاری پیش آمده است که متاسفانه برای مدتی سایت و دوستان بسیار خوبم را بالاجبار ترک میکنم. ولی روز شنبه خواهم آمد و حکمی که به من داده اند را خدمت شما دوستان بسیار عزیز خواهم گفت. چون میدانم منتظر هستید که بدانید.
دلم برای شما دوستان و خواهران و برادران عزیزم بسیار تنگ می شود. از لطفی که در این مدت به بنده ی حقیر داشته اید صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم. اگر هم دوست عزیزی را ناخواسته ناراحت کرده ام طلب عفو و بخشش میکنم.
امیدوارم که این جنبش سبز به نتیجه ی مطلوب خود برسد. که آن هم با یاری ایرانیان سبز اندیش در هر جای جهان که هستند به نتیجه خواهد رسید. از تلاش خود دست برندارید.
با آرزوی بهترین ها برای همه ی مردم جهان و آرزوی صلح پایدار در جهان.
حق نگهدارتان
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
رفسنجانی دیگه هیچ قدرتی نداره. متأسفانه اصلاح طلبان هم که می‌خوان فقط حذب سیاسی تشکیل بدن و اینجوری در قدرت سهیم بشن (اگه بتونن... که بعیده) همه اینا طرفدار ولایت فقیهن متأسفانه. مردم خودشون باید کاری بکنن و بعد از پیروزی حتی یک آخوندو توی دستگاه راه ندن.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

setroos - اوکراین - کیف
شکایت مد شده،یه زمانی‌ تو ایران lt;<تاکید کردنgt;> مد شده بود،وزیر مسکن به خانه دار شدن زوج‌های جوان اشاره و تاکید کرد...وزیر امور خارجه به برقراری بیشتر ارتباطات با انگولا تاکید کرد...اون موقع منم هی‌ تاکید می‌کردم،میگم چطوره از همدیگه شکایت کنیم؟؟؟ به به...به به... :)
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
آقای میر حسین موسوی بهمراه زهرا رهنورد از مادر سهراب اعرابی در منزلشان در اپادانا دیدن کردند دیدار از خانواده های داغدار و احساس همدردی با انها کار بسیار پسندیذه و درستی است که جای تقدیر دارد .با آرزوی صبر برای همه خانواده های این عزیزان ازادی خواه و آزادی ایران عزیز.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
ها ها ها ها اینا خوب افتادن به جون هم.انتری هیچی که نبود ولی خوب باعث شد دست همه رو بشه .دست نظام رو شد.
به امید رستگاری انسانها
آزادی
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

gelareh - ایران - تهران
حیف از نام ایران که تو همچین روز نامه ای نوشته بشه ننگ بر این عوام فریبان مزدور
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
اقای موسوی، خاتمی و حتا رفسنجانی اگر در این مدت ابرویی کسب کردن و مردم ازشون پشتیبانی کردن، خودشون خوب میدونن به این علت بوده که در میان مردم ایستادن و از خواسته انها که ابطال نتیجه انتخابات جعلی و سرقت اراء مردم بوده پشتیبانی کردن، حال اگر بخوان برای مردم و این بچه های داغدار و جون بلب رسیده بازی پشت پرده ای بکنن و با قاتلین این مردم بده،بستان سیاسی بکنن، بهمین راحتی که در خیابون فریاد مرگ بر خامنه ای و احمدینژاد سر داده شد، فریاد مرگ بر خائن هم سر داده میشه. پس به نفع خودشونه که اگر پشتیبانی ما ملت را میخوان در جهت خواسته های ما هم که کنار گذاشتن و در وقت مقتضی محاکمه فرماندهان کودتا است، بمونن و تاریخساز بشن نه اینکه مزدور و غلام حلقه بگوش دستگاه ظلم.
این کلام اخر ما با اونهاست.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
مرگ بر روزنامه کثیف ایران.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
از یه نظرایی خوشم میاد که مملکت گند خورده بهش رفته. ببخشید لهن سخنم بی ادبانه ست. ولی همه افتادن به جون هم. البته منظورم سران دولتیه.
هر روز بیشتر داره آبروشون می ره.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
جزیره مجنون - ایران - تهران
روزنامه ایران حتی به درد این کار هم که گفتی نمی خوره چون نجس و کثیف و پر از میکروبه و حتی نباید ریالی برای خرید آن به هر نحوی پرداخت.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوست عزیز مواظب خودتون باشید مارو بی خبر نگذارید
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
احمدی نژاد خاصیتی که واسه ملت نداشت ولی همین که پته همشون و ریخت و مردم و جهانو از خواب سی ساله بیدار کرد دمش گرم حالا برند خدا رو شکر کنند انقدر پول تو دستو بالشون هست که زرتو زرت شکایت مینویسندو پول خرج وکلای اونچنان میکنند تو ایران کسی جرات نداره واسه طلب حقش شکایت کنه چون کسی پول گرفتن وکیل و نداره خودشم بخواد پیگیر بشه باید سالها بدوه دست اخرم ازحقش بگذره
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

garfild - ایران - تهران
روزنامه های ایران فقط به درد شیشه پاک کردن می خورن نه بیشتر مثل صدا و سیماش که فقط به درده ش...دن می خوره / اینها تا به دادگاه و این حرفا برسن 4 سال مموتی تموم شده هم به ریش ملت خندیده هم خون خیلیها پایمال شده /
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
سلام به همه دوستان
من از همه آخوندا متنفرم.
میخوام بگم که همین خاتمی که حالا ما داریم به عنوان یه الگو بهش اتکا میکنیم بیشترین ظلم رو به مردم کرده،توی 18 تیر سال 78 اگه خاتمی مردم رو ساکت نکرده بود تا حالا بساط این کثافت کاریهای رژیم رو برچیده بودیم.ولی این اومد با پنبه سر مردم رو برید.همین رفسنجانی همه میدونیم که دزدی کرده، ولی الان هر چی سنگ داره به سینش میزنه فقط برای اینه که با محمود کوتول تصفیه حساب شخصی بکنه. وگرنه این به خاطر مردم این کارا رو نمیکنه. اگه قراره که دست کسی تو دزدی رو بشه چرا از طبسی .. زاده و بچه های ... زادش حرفی نیست؟ همه میدونیم که تمام ایران و کشور های شمالی ایران رو طبسی و بچه هاش غارت کردن. ولی چون با اولین نژاد سرش تو یه آخوره حرفی ازش نیست.
ضمنا" محمود کوتول یه مترسک احمق هستش. یعنی اینکه این فقط اوامر رهبر ولید انقلاب رو اجرا میکنه.پس لطفا" فحش هایی که میدین رو نصف کنین و نصفش رو به حساب خواهر و مادر رهبر بزارین.من نمیخوام بگم که موسوی آدم خوب یا بدیه
خودم به موسوی رای دادم. ولی کسانی که میگن موسوی موقعی که نخست وزیر بود خیلی ظلم کرد به این نکته توجه کنن که اون موقع خمینی ملعون زنده بود و تمام دستورات رو خودش میداد.پس اینا رو به حساب خمینی بزاریم
نه به حساب موسوی. بهتره یه نگاهی به کتاب خاطرات خلخالی بکنین.
توجه توجه توجه توجه
من خیلی تاریخ میخونم.
الان دارم کتاب عایشه بعد از پیغمبر رو میخونم.
تازه قسمت قتل عثمان رو خوندم.عثمان سومین خلیفه مسلمین بود که 12 سال تمام فامیلاش رو کرده بود حاکم شهرهای دیگه و خون مردم رو تو شیشه میکردن. و برای خوشون کاخ درست میکردن.
مردم پشت در کاخ عثمان جمع شدند و اونجا رو محاصره کردن. با نگهبانهای کاخ به شدت جنگیدند.و کلی کشته دادن.
در نهایت وقتی که وارد کاخ شدن دیدن عثمان نشسته توی یه اطاق و داره قران میخونه!! بهش گفتن که از خلافت استعفا بده تا جونت در امان بمونه.ولی عثمان جواب داد که خدا من رو به خلافت برگزیده و من نمیتونم استعفا بدم.
مردم هم کشتنش .تمام مزدورهایی که نگهبان کاخ بودن هم 500 نفر بودن که 499 نفرشون کشته شدن.
یه کم فکر کنید و شباهت ها رو خودتون پیدا کنید.
اگر کسی مایل باشه میتونم اطلاعات بیشتری راجه به این کتاب و دین اسلام وتاریخ اسلام ... بهش بدم.
دقیقا"تاریخ تکرار میشه!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

na35 - ایران - تهران
مسلمان ایرانی-ایران-شیراز
برات آرزوی موفقیت می کنم نگران نباش ما همه با هم هستیم ما همه بچه های این آب و خاک هستیم هر حکمی هم که برای تو صادر کنن تیشه به ریشه ی خودشون زدن به امید آزادی و به امید روزی که همه ما باهم ودر کنار هم برای آزادی ایران جشن گرفتیم. منتظرت هستیم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز:
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
امیدوارم که همیشه زنده و پیروز باشی و بدون که همیشه از تو بعنوان یک مبارز یاد میکنیم. توکلت به خدا (یا شیطون) باشه. ما رو بیخبر نگذار
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.