احمدی نژاد: شورای امنیت، آلمان را به دلیل قتل زن مصری محکوم و تحریم کند

احمدی نژاد: شورای امنیت، آلمان را به دلیل قتل زن مصری محکوم و تحریم کند

محمود احمدى نژاد، رییس جمهور ایران، روز یکشنبه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا آلمان را به دلیل کشته شدن یک زن مصرى در دادگاه این کشور محکوم و تحریم کند.

آقاى احمدى نژاد که در هیئت دولت جمهورى اسلامى اظهار نظر مى کرد، کشته شدن مروه الشربینى در دادگاهى در شهر درسدن آلمان را «به مثابه چنگ و دندان نشان دادن به اقلیت ها» دانست و گفت: «در این قضیه؛ قاضى، هیئت منصفه و دولت آلمان مجرمند و باید پاسخگو باشند.»

به گفته مقام هاى قضایى آلمان، خانم شربینى، ۳۱ ساله و مادر یک بچه سه ساله که سه ماهه نیز باردار بود، روز اول ژوئیه در حالى که در دادگاهى در شهر درسدن علیه یک متهم شهادت مى داد توسط وى با ۱۸ ضربه چاقو کشته شد.

این متهم آلمانی که ریشه روسی دارد از سوی این زن مصری به اتهام توهین و نسبت دادن صفاتی چون «اسلامگرا»، «تروریست» و «هرزه» از سوی وی، به دادگاه کشیده شده بود.

این متهم همچنین شوهر خانم شربینی را مورد حمله قرار داد ولى پلیس با شلیک گلوله به پایش، وی را زخمى کرد.

محمود احمدى نژاد مى گوید: «در قبال این قضیه عکس العملى از دولت آلمان ندیدیم. از آقاى اوباما هم که در ماجراهاى تهران بلبل زبان شده بود هم خبرى مشاهده نکردیم، از معاونش و سران اروپا و آقاى دبیر کل سازمان ملل هم چیزى ندیدیم. اما آنها بدانند که این ماجرا به حسابشان نوشته شده است و ملت ها رهایشان نمى کنند.»

«در فرانسه گشت گذاشته اند تا روسرى را از سر زن ها بکشند همان کارى که ولیده (زاده) بى غیرت آنها ۷۵ سال پیش در تهران خواست انجام دهد اما شکست خورد.»

محمود احمدی نژاد

وى خواستار محکومیت آلمان در شوراى امنیت سازمان ملل شد و گفت: «ما مى خواهیم شوراى امنیت آنها را محکوم و تحریم کند... وقتى عده اى در تهران با حرکتى مشکوک و هماهنگ شده به خیابان ها مى آیند و اموال عمومى را آتش مى زنند مدعیان حقوق بشر پیدا مى شوند اما وقتى یک زن بى گناه در دادگاه آلمان وحشیانه قطعه قطعه مى شود صدا از کسى در نمى آید.»

آقاى احمدى نژاد از چهار سال پیش که بر سر کار آمده است یکى از منتقدان اصلى غرب در نظام جمهورى اسلامى ایران به شمار مى رود.
کشته شدن مروه الشربینى خشم گروه هاى نزدیک به دولت را برانگیخته است و روز جمعه، صدها نفر پس از مراسم نماز جمعه با راهپیمایى در خیابان ها این اقدام را محکوم کردند.

رسانه هاى دولتى جمهورى اسلامى ایران نیز خانم شربینى را «شهید حجاب» لقب داده اند.

روز شنبه نیز گروهى از افراد هوادار دولت نهم با تجمع مقابل سفارت آلمان در تهران به کشته شدن این زن مصرى اعتراض کرده و به سمت ساختمان سفارت تخم مرغ پرتاب کردند.

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این موضوع، هربرت هونسوویتز، سفیر آلمان در تهران را احضار و ضمن اعتراض به خبر کشته شدن خانم شربینى از برلین خواست تا حقوق اقلیت ها در آلمان را تامین کند.

محمود احمدى نژاد با اعلام اینکه «مروه الشربینى به عنوان یک دانشجو دکترا، مهمان آلمان بوده است»، گفت: «اینهایى که به مهمان خارجى احترام نمى گذارند ببینید چه بلایى سر خود شهروندان آلمانى مى آورند، بالاخره همه دستگاه حکومتى در برابر مهمان خارجى خودش را حفظ مى کند و رفتار محترمانه ترى دارد.»

جنازه مروه الشربینى هفته گذشته به مصر منتقل شد و مراسم تشییع جنازه او نیز روز دوشنبه برگزار شد. این واقعه خشم گروهى از مردم مصر را نیز برانگیخته است.

محمود احمدى نژاد در بخش دیگرى از سخنان خود از فرانسه نیز انتقاد کرد و گفت: «در فرانسه گشت گذاشته اند تا روسرى را از سر زن ها بکشند همان کارى که ولیده (زاده) بى غیرت آنها ۷۵ سال پیش در تهران خواست انجام دهد اما شکست خورد.»

واکنش مقام هاى اروپایى و آمریکا به سرکوب شدید معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهورى ایران که حداقل ۲۰ کشته بر جاى گذاشته است خشم مقام هاى جمهورى اسلامى را در یک ماه گذشته برانگیخته است.

تهران سیاست هاى حقوق بشر غرب را دو گانه توصیف کرده و انتقادهاى بین المللى از «رفتار خشن» نیروهاى انتظامى و بسیجى با شهروندان ایرانى را دخالت در امور داخلى خود دانسته است.

aashkan - ایران - تهران
این بابا واقعادیوانه است.اخه مردک این جنایت که بدست دولت المان صورت نگرفته بلکه یک شهروند این جنایت را مرتکب شده ولی در مورد ایران این دولت ایران و پلیس ایران مرتکب جنایت شدهاند انهم بدستور مستقیم رهبر ایران
دوشنبه 22 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
درود بر احمدی نژاد
احمدی نژاد حمایتت میکنیم:

از طرف انچمن حمایت از حیوانات
دوشنبه 22 تیر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
پررو به تمام معنا یعنی اینها!!!پس قتل ندا رو کی جواب بده؟
دوشنبه 22 تیر 1388

garfild - ایران - تهران
بابا به شماها چه آخه ؟ مگه مصر شما هارو به ....باقرم حساب می کنه که حالا خودتونو پاره می کنید عجبا .. مموتی تو خودت موش آزمایشگاهی هستی برای همون رهبرت پس خجالت بکش مرتیکه توهمی خونخوار جاه طلب دادگاه بین الملل مطمئن باش اول تو دار ودستتو مکنه تو باقالیا پس بشین سر جات حرف مفت نزن بی سواد
دوشنبه 22 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
ای خدا که چقدر مهربون و دلسوزی تو.
دوشنبه 22 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
این داره به مرور شبیه سوسک میشه!
دوشنبه 22 تیر 1388

ram1hn - ایران - همدان
دل آدم واقعا برای این مروه بیچاره میسوزه
دوشنبه 22 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
باز این احمدی زر زد. خدایا کی این خفه میشه ما راحت شیم.
دوشنبه 22 تیر 1388

iran-azad2009 - ایران - تبریز
پس رژیم ایران را که بین 100 تا 150000 نفر را ازسال 57 تا 67 اعدام کرد چه کند؟
بدبخت اون قاتل رادولت آلمان محاکمه و به سزای اعمالش میرسونه .تو بر به دنبال صاف و صوف کردن کار خودت که هنوز به جزچند تا ازدوستان باجگیرتون٬ بقیه کشورهای دنیا تورا به عنوان رییس جمهورقبولت ندارن.
دوشنبه 22 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
احمق عزیز! مگر دولت آلمان این زن را به کشتن داد؟ یک آدم معمولی بود که الان هم در زندان است. واقعا که خر کاملی هستی آقای رییس جمهور :-)
دوشنبه 22 تیر 1388

saberina - ایران - تهران
مرگ بر احمدی نژاد کوتوله ی دیکتاتور
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
عجب من نمیدونستم میمون هم میتونه از قانون حرف بزنه ... اخه یکی نیست به این میمون بگه تو واون رهبره شیره ایت اول جوابه این همه خونه مظلومانه ایئ که ریختین رو بدید بعد از قانون حرف بزن... وعده ما نماز جمعه
دوشنبه 22 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
حالا بگو ببینم کی وطن فروشه ا.ن. اه مادرانی که عزیزشان را از دست دادند گریبانگیر تک تکتون میشه . مرگ بر خ.ر ا.ن م.خ ح.ش
دوشنبه 22 تیر 1388

armin2006 - بلژیک - بروکسل
بوزینه پس اگر اونها باید تحریم کنند توی قاتل را باید اعدامت کنند که خون جوونهای عزیزمون را هر روز میریزی. البته اون کار را هم خواهیم کرد. بزودی. ..زاده عرب پرست و دشمن ایرانی.
دوشنبه 22 تیر 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
این حیوان بی سواد واقعا بی شعوره.یکی نیست بهش بگه اخه کثافت تو خودت روی هیتلرو سفید کردی.این اظهار نظرهارو هیچ ادم نرمالی از تو وامثال تو که خودتون جانیترین و حیوان صفت ترین هستید قبول نمیکنه.دیگه ممیتونی کارای خودتونو ماستمالی کنید. پس لطفا خفه شو وببند دهن کثیفتو.
دوشنبه 22 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
شاید احمدی به درد بردگی مصر بخوره . زمون شاه یه ایرانی رو تو امارات شلاق زدن ، شاه دیکتاتور شلواره امارات رو کشید پایین . این کثافتها جوونهای ایرانی رو می کشن و جسد رو تو سیمان تحویل خونواده هاشون میدن و رییسشون هم که غیرتش واسه زنهای مصری می جوشه . خاک ایران تو سرتون .
دوشنبه 22 تیر 1388

آناهید - ایران -
آخه یکی به این احمق بگه این درگیری مثل صدها و یا هزارها قتل و درگیری حادثه ای در ایران است که ربطی به دولت ندارد و در صفحه حوادث هر روز رونامه ها می خوانیم. اما وقتی تو کوچه خیابان نیروهای دولتی و امنیتی شما مردم را قتل عام می کنند چرا صداتون در نمی یاد.اون وقت اگر کشوری به این حملات وحشیانه شما اعتراض کنه آقایون می گویند دخالت در امور داخلی کشور!!!!
دوشنبه 22 تیر 1388

nara83 - ایران - -
صفحه رسمی میرحسین در فیسبوک: قابل توجه همگی دوستانی که چشم به راهپیمایی و تجمع میلیونی دارند. حماسه دیگر در راه است. وعده ما جمعه 26 تیر 88. نمازجمعه به امامت هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران. موج سبز به پا خیز! روز موعود فرا رسید. با حضور سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی
دوشنبه 22 تیر 1388

ghost197 - هلند - امستردام
خودتان را ناراحت چرندیات این احمقی نژاد نکنید. خواسته یک وفی زده باشه دیگه.ملیجک بودن که شاخ و یا دم نداره.همینه دیگه.
دوشنبه 22 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
من دیروز با یه دوستی صحبت میکردم و میگفت که دنبال یک واژه میگرده که بتونه اینهاره ( احمقی نژاد و رهبرش و بقیه ) با کمک اون واژه شرح بده. به او گفتم چنین کلمه ای وجود نداره چون باید هنوز پیدا و اختراع بشه. راستی شما چی فکر میکنید. پیشنهاد پذیرفته میشه.
دوشنبه 22 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
از دیروز تا حالا دارم فکر میکنم که چه کامنتی میشه گذاشت بجز فحش و بد و بیراه گفتن به این موجود ! هنوز به نتیجه ای نرسیده ام !
آقای میمون اون دوران گذشت که مردم به اطلاعات دسترسی نداشتند و هرچه شما از اخبار دنیا تفسیر میکردید قبول میکردند!
دوشنبه 22 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
به امید روزی که 17 دی روز آزادی زنان روز جشن ملی باشد. به امید روزی که قانونگذاران زن را به چشم انسان ببینند.
دوشنبه 22 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
گزاره یک: رییس جمهور کره شمالی سرطان دارد (اخبار امروز). گزاره دو: رهبر ایران سرطان دارد. نتیجه منطقی: دیکتاتورها همه سرطان دارند.
دوشنبه 22 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
هر چی میشینم فکر میکنم به تنها نتیجه ای که میرسم اینه که این مردیکه محمود چخان اکس میترکونه وقتی میره خدمت علی گدا اا
دوشنبه 22 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
تو رو خدا ببین چغندر هم خودشو قاطی میوه ها میدونه!!!!!!!!!
خروس بی محل!!!!!!!!
دوشنبه 22 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
سر ماجرا های اخیر در ایران روابط بین آلمان و ایران بسیار تار شده این فقط بازتابی از اونه. ایران فقط یه دوست خوب تو اروپا داشت که خدا رو شکر اونم دیگه نداره!!
دوشنبه 22 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
این فرافکنی که میگن همینه ؟
دوشنبه 22 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
من که ندیدیم توی فرانسه مأمورها روسری از سر مردم بردارند ولی وقتی ایران بودم خیلی دیدم که مامورهای دولتی با باتوم توی سر خانمهایی که کمی روسری‌شون عقب بوده می‌زدند. این عنتر حتماً فرانسه رو با دهاتشون اشتباه گرفته.
دوشنبه 22 تیر 1388

nimma - ایران - تهران
احمقی نژاد تو واقعا روی هیتلر رو سفید کردی
دوشنبه 22 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ram1hn - ایران - همدان
جدی خیلی دلت سوخت برای مروه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟+
در همین 1 ماهه این همه جوان ایرانی را کشتند و می کشند انوقت بند کردی به مروه؟؟زن محجبه اسلامی در کشور کفار چه می کرد!!!
ننگ بر ایرانیان بی ریشه که کورند در برابر این همه جنایت در ایران انوقت عزای این زن!!!
باور کنید اگر این زن مسیحی یا یهودی بود اینها جشن هم می گرفتند.
دوشنبه 22 تیر 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
اون مقدار نگاهی هم که به اخبار مربوط به مرور داشتم با پشتیبانی که این
طالبان های ایرانی ازش کردن، برای من دیگه بی اهمیت شد. تمام این گونه
حرافیها و اعمال برای منحرف کردن افکار عمومی هست. رأی من کو، رأی من
کو. تسلیم کودتا هم نمیشیم
دوشنبه 22 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
میمون اسلام ننگین ای کاش توله های زشتت و اون زن خاله خانباجی میمونت میمرد مردک رجاله ی اشغال.
خون این زن مصری رنگین تر از ندا و دیگر فرزندان ایران زمین است؟؟؟؟؟
مرگ بر خودت ملایت دینت خدایت.
دوشنبه 22 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
ham-safar - ایران - تهران
SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
armin2006 - بلژیک - بروکسل
varishi - ایران - تهران

دوستان عزیز خواهش میکنم به حیوانات بی گناه توهین نفرمائید.
حتی در واژه نامه استاد دهخدا واژه ای که این نکبت تازی بی شرم... را توصیف کند یافت نمیشود.
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
علیرغم احضارهای مداوم و اخذ تعهد رژیم از بازاریان برای تعطیل ننمودن بازارها، از نخستین ساعات صبح دوشنبه 22 تیرماه، کلیه بازارها در اشنویه تعطیل گردید.
دوشنبه 22 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
یکی نیست به این مردک کوتوله ناقص عقل بگه خفه شو ؟
احمق اول اینکه دولت المان رای رو به نفع زن مصری صادر کرد که مورد خشم متهم قرار گرفت دوم اینکه اون مرد روسی الاصل بوده نه المانی همونجایی که شما دریای خزر رو به هیچ پیشکش کردی سوم اینکه مواضب دستت باش زخم نشه دستمالت که داره پاره میشه . چهارم دوران... بلایی ... نیامده اینقدر ...پررو هستی؟
دوشنبه 22 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مردمان جهان و خداوند بزرگ میدانند که رژیم کثیف جمهوری اسلامی ایران چه جنایت ها و ظلم و ستم ها را به ایران و جهان کرده است.

از جمله / کشتار و شکنجه ایرانیان
1 / تجاوز
2 / فساد
3 / فقر
4 / تهدید
5 / جنگ
6 / اشوبگری
7 / اقتصاد خراب همراه با بیکاری و گرانی
8 / به هم ریختگی همبستگی و اتهاد میان شهروندان و تمرکزشان
9 / بی عدالتی
10 / پارتی بازی و فرق گزاشتن میان مردم. / نظام فاشیستی
11 / زورگویی و قدرت نمایی / دیکتاتور
12 / الودگی و کثافت در محیط زیست
13 / دزدی و کلاهبرداری و خیانت در امانت
14 / دروغ و حیله گری و نااطمینانی
15 / مال مردم خوری و مفت خوری
16 / قانون شکنی و سو استفاده از فرصت
17 / تروریست و ترس و وحشت به وجود اوردن
18 / شیطان صفت و مردم ازاری و دشمنی
19 / فحشا و بی ابرویی و کثافتکاری
20 / اعتیاد جوانان به مواده مخدر و خودکشی و و و و...........

این دلایل است که جهانیان و ملت ایران اون نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران را نابود و به اتش میکشند. همچنین طرفدارانش.
دوشنبه 22 تیر 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
دمت گرم احمدی نژاد تو دیگه چطور ..ری هستی حتما بابای گوره ..رت به تو افتخار میکنه. یک در گیری بین مردم بوده در المان ودستگاه قضایی المان هم به ان با جدیت رسیدگی میکنه تو چرا خودتو انداختی وسط ..ره می خواهی از این بیشتر ابروی خودتو ببری.
دوشنبه 22 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
هر چی میشینم فکر میکنم به تنها نتیجه ای که میرسم اینه که این مردیکه محمود چخان اکس میترکونه وقتی میره خدمت علی گدا اون شیره و تریاک میندازه بالا اینم که میخواد بی کار نباشه اکس میزنه دچار توهم که شد ... میگه. ... رو دوستان خودشون پر کنن.
دوشنبه 22 تیر 1388

aria_jp - ژاپن - توکیو
وای اگر یک عربی اتفاقی بسرش بیاید . این احمدی نزاد چه کارها ای که نمیکند ولی اگر میلیون میلیون ایرانی کشته شود این دیوانه عین خیالشم نیست. نمیدونم کی به این دیوانه رای داده؟؟؟؟
دوشنبه 22 تیر 1388

ali safari - ژاپن - توکیو
این کثافت داره به مردم مار نشان می دهد که اژدها بودن خودش را مخفی کند . تف به روی کثیف خامنه ای دیکتاتور
دوشنبه 22 تیر 1388

dokhtar ironi dar farang - امریکا - واشنگتن
ببین کی داره از ازاد ی اقلیت ها حرف میزنه!!!! کسی که در یکسال اخیر تعداد زیادی از شهروند های بهائی را فقط به خاطر عقیده اشان گرفته و تو زندان های مخوفش زندانی کرده . اگر این خانم در کشور دیگه ای به دست یه شهروند کشته شده اونها 30 ساله که توی مملکت خودشون و به دست هم میهنای خودشون کشته و زندانی شدن. به دست کسائی که به یک زبان با هم حرف میزدند . چه جوری میخوای جواب خدا را بدی .
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
اما در متن اخباری که درباره تحویل جسد سهراب اعرابی روز گذشته منتشر شد، خبر دیگری نیز وجود داشت که کمتر به آن توجه شد.یکی از اقوام سهراب درباره تحویل جسد وی گفته است: «جمعه برادر بزرگتر سهراب برای تحویل جنازه مراجعه کرد و به گفته خودش در میان ۵۰ تا ۶۰ عکس که به او داده شد، عکس دوم سهراب بوده که او شناسایی کرده است.»
دوشنبه 22 تیر 1388

alirezagholami - ایران - تهران
واقعا باعث خجالت است که این حرف های احمقانه را یک مثلا رئیس جمهور میزند!!
دوشنبه 22 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
در پی انتشار نامه محرمانه گروهبان گارسیای فیروزآبادی به امام زمان و ادعای اینکه نیروهای مسلح در جریانات اخیر اسلحه نداشتند و معلوم نیست مردم را در خیابان چگونه کشته شده‌اند٬ حضرت مهدی صاحب الزمان نامه سرگشاده‌ای را خطاب به پروردگار مرقوم فرمودند که متن آنرا میخوانید:
ای خدا! مصبت‌ات رو شکر! این دیگه چه موجودی است که تو خلق کردی؟ واقعا که! اصلا از تو یکی انتظار نداشتم همچی کاری رو بکنی.
باباجون برداشتی یک خیکی رو کردی سرلشگر!
آخه پدرت خوب٬ مادرت خوب٬ کسی که شیکم صاحب مرده‌اش اندازه دو تا تانکر خلا آت و آشغال با خودش حمل میکند چطوری شده سرلشگر؟
این که سرِ لشگر باشد وای به حال ته لشگر.
حالا همه اینها کنار. برداشته توی روز روشن به من نامه نوشته و آنرا داده به خبرگزاریها.
آخه مرتیکه الدنگ! تو اگر میخواستی بمن نامه بنویسی چرا بردی دادی به خبرگزاری فارس؟
بعد تازه ادعا کرده که ما تا آخرین نفس می‌جنگیم و نمی‌گذاریم نظام مقدس سقوط کند.
آخه اسکول! با کی میخواهی بجنگی؟ با مردم؟ با کسانی که حتی یک تفنگ بادی هم ندارند؟
خجالت هم خوب چیزیه.
آخدا! راستش را بخواهی ما دیگه نیستیم! یعنی دیگه دور ما یکی رو خط بکش. اینها هر غلطی دلشون میخواد میکنند بعد که مثل خر می‌مانند توی لجن٬ از من مایه میگذارند و به من نامه می‌نویسند یا کله‌شان را میکنند توی چاه جمکران.
یا خودت تکلیف اینها را روشن کن یا اینکه به ملت بگو خودشان کلک اینها را بکنند تا ما از دستشان راحت بشیم.
ارادتمند- مهدی صاحب زمان
دوشنبه 22 تیر 1388

bahar miayad - المان - المان
اخه ما چکار کنیم که این عقب مونده دهنشو ببنده چرا قبل از اینکه دهن گشادشو باز کنه فکر نمیکنه مرتیکه مگه اینجا هم هر کی هر کیه تو ایران شماها هم وکیل رو میگیرین هم موکل رو هم مسلمون هم غیر مسلمون چقدر ادم به جرم مخالفت با شماها تو زندانها هستند از حرمت مهمون حرف میزنه اینهمه خارجی هایی که به اسم جاسوس وبدون مدرک تو زندانها هستند اینها مهمون نبودن خلاصه نمیدونم وقتی شر و ورهاشو میخونم بخندم یا گریه کنم
دوشنبه 22 تیر 1388

irooni2009 - ایران - تهران
یکی نیست به این گوسفند بگه کسی که این خانم رو کشت 1) فرد عادی بود نه دولت آلمان 2) حداقل به این خانم اجازه داده شده بود که در دادگاه شهادت بده که اصلان دادگاه در حکومت شما معنی و مفهوم نداره و ملت را بدون دادگاه محاکمه میکنید .3) اگر در فرانسه گشت گذاشتن و زنان باحجاب رو میگیرن شماها گست گذاشتید تا زنانی رو که کمی از موشون بیرون از روسری بیرپنه و مردان رو برای مدل موشوناول حوب میزنید و بعد میگیرید 4) اگه دولت آلمان باید برای گشته شدن این یک زن محاکمه بشه پس شما بخاطر این جنایتاتون باید از ...یه هاتون دار زده شید و ... 5) اصلا میشه تو دیگه زر نزنی و خفه خون بگیری گــــــــــــوسفنـــــــــــــــد ؟
دوشنبه 22 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
اخه روانی خودتون وقتی کسی نظری در مورده خودتون میده زود بر داشتن دخالت در مورد مسایل داخلی متهمش میکنید؟
ولی خودتون تو هر کاری سرک میکشین؟
ژپس لطفا شما هم تو مسایل داخلی کشورهای دیگه خفه
دوشنبه 22 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
یک نکنه ای هم در مورده حرفه این روانی دارم..روانی جان میخوای المانو تحریم کنن یه کمی کلتو بچرخون طرفه چین مسلمونای چین رو هم ببین..
دوشنبه 22 تیر 1388

ashegh22 - ایران - تهران
خاک پدران است که دست دگران است - هان ای پسرم خانه نگهدار پدر شو
ایرانی آزاده جهان چشم به راه است - ایران کهن در خطر افتاده خبر شو
دوشنبه 22 تیر 1388

Fereschteh - المان - هامبورگ
یه خرمذهبی کمتر بهتر
دوشنبه 22 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
فاعتبرو یا اولی الابصار:
یه ذره این پیامها را ببین شاید از پیله ی تحجر و خودبینی که دور خود تنیده ای بیرون شوی و به دریای بیکران مردم و خدا بینی پناه بیاوری !!!!.... آمین
دوشنبه 22 تیر 1388

ashegh22 - ایران - تهران
اگه فحش هارو کامل بنویسم اجازه میدن اینجا همه ببینن؟ آخه بجز چند تا فحش درست و حسابی به این مرد کوچک چیزی دیگه جگرمو خنک نمیکنه
دوشنبه 22 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
درود
یکی نیست به این بگه آخه احمق جان مگه دولت آلمان تعهد داره اول صبح یک عده پلیس رو مامور کنه از زنان مسلمان مستقر در آلمان حمایت کنه یا تا شب ازشون مراقبت کنه که کسی بهشون آسیب نرسونه ، یعنی تو فکر کردی که دولت آلمان باید این کارو بکنه ؟ مگه توی مملکت ما که صبح تا شب خیلی ها بخاطر دزدی یا تجاوز یا درگیری و.... کشته می شن دولت باید جوابگو باشه ؟ اگه دو نفر توی خیابون دعواشون بشه و همدیگه رو بکشن آیا دولت ایران باید جوابگو باشه ؟
احمق جان یک زن (حالا مسلمان) توی یک کشور توسط یک فرد کاملا عادی که اونهم شهروند آلمانی بوده کشته شده این چه ربطی به دولت آلمان داره ؟
اگه این جوری باشه که باید صبح تا شب آلمان بخاطر کشته شدن ایرانیهایی که بصورتهای مختلف کشته می شن از شورای امنیت تقاضای تحریم ایران رو بکنه
تازه ما هم مسلمان هستیم پس حالا که اینجوری شد از فردا هر فردی در ایران کشته بشه ( به هر دلیلی) کشورهای مسلمان جهان مثل ترکیه و عربستان و فلسطین و ......... باید بخاطر کشته شدن مسلمانان در ایران از شورای امنیت بخواهند که شما را تحریم کنند .

در ضمن الان مگه توی چین تعداد مسلمانهای کمی کشته شدند که شما فقط از شورای امنیت برای آلمان درخواست تحریم می کنید ؟ میشه بگی چرا برای چین در خواست تحریم نمی کنی؟ اگر بخواهیم از لحاظ ریاضی هم حساب کنیم می بینیم که 187>1 (و این رابطه رو همه قبول دارند و یک رابطه بدیهی است)پس باید از شورای امنیت برای چین درخواست بمباران بکنی که مطمئنا هیچ گونه درخواستی هم نمی کنی حتی اگه به فرض محال تمام مردم چین هم مسلمان بودند و همشون هم کشته می شدند چنین درخواستی نمی کردی
پس نتیجه می گیریم که این موضع گیری شما بخاطر بلاهایی است که این مدت اتحادیه اروپا سر شما آورده ، در ضمن باید این موضوع رو اضافه کنم که ظاهرا محمود جان فراموش کردند که خود شون اعلام نمودند که قطعنامه های شورای امنیت کاغذ پاره است پس اگر کاغذ پاره است چه ارزش و اهمیتی داره که آلمان تحریم بشه؟ و اگر کاغذ پاره نیست پس چرا گفتی هست؟
و مگر خودت نگفتی که آنقدر قطعنامه بدهند تا قطعنامه دانشان پاره شود پس چطور است که الان تقاضای قطعنامه داری ؟ من فکر می کنم یادت رفته که این حرفها رو قبلا زدی یا اگه یادته فکر کردی که مردم یادشون رفته اما عزیز جان ما یادمون نرفته ما خوب یادمون می مونه که تو چی می گی حالا این یا از خوش شانسی ماست یا از بد شانسی شما
دوشنبه 22 تیر 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
اخه یکی نیست بگه اصلا مصر تو را ادم حساب میکنه که در مورد شهروندش نظر میدی . چرا در قبال حوادث چین ساکتی اونها هم که دارن میمیرن مسلمان هستند . پس اینجا معلوم میشه هر جا سود هست عشق است گوره پدر انها که تو ایران و چین و چچن میمیرن عشق است پول و قدرت .
دوشنبه 22 تیر 1388

ayate_sheitani_hamburg - المان - هامبورگ
وقتی مردم سیلندره گاز به ..اویزون کردند اون موقع خودت باید دست به دامن کشورای دیگه بشی .
دوشنبه 22 تیر 1388

Nazar sang - هلند - امستردام
خاک بر سر احمقت احمقی نژاد یا که بهتر بگیم (دکتر میرزایی) جلاد اوین!!!!
پرونده تو که تا کره ماه هم میرسه قاتل وحشی!!
به امید اون روز که تو و علی گدا و بقیه اضایه باغ وحشترو توی میدان شهیاد به دار بزنیم!!
زنده باد ایران و ایرانیان
دوشنبه 22 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
خسته نباشید بچه ها حیف انرژی که سرف این روانی کردید. میتونم درکتون کنم این با این حرف زدنش رو اعصاب ادم چه طوری بازی میکنه.چون میدونه هیچ راهی نداره و طرف دار نداره میخواد به هر طریقی که شده همه را بازی بده .این یک نوع بیماری سادیسم روانی این محمود کمبود را در خودش میدونه.لطفا اسم حیوانت را که برای ما انسانها نفع دارند به این بی خاصیت نسبت ندهید. گوسفند برای ما مفید هست.میمون برای خندان ما مفید است. و الی ....
.................... بن لادن سادیسم روانی مموتی ........این اسم برازندشه
دوشنبه 22 تیر 1388

gole sorkh - ایران - تهران
این یکی واقعا دیوانه زنجیری شده کثافت خودش راس جنایتکاراست چه بی شرم و بی حیا واقعا آدم حیرون می شه هر روز باید منتظر یک آبروریزی از این عوضی باشیم فکر کنم خدا سه نوع موجود در زمین افرید آدم عنتری و حیوان

arashneda
امیدوارم دیکتاتور خودمون هر چه سریعتر به سزای عملش برسه و به درک واصل شه البته به نظرم گفته شما کمی برای افراد بی گناهی که به این بیماری مهلک دچار هستند تند و نامناسب باشه
دوشنبه 22 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
این دوره دیگه خیلی دور برداشته به گمانم بزودی اعلام کنه امام زمانه !
دوشنبه 22 تیر 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
aashkan - ایران - تهران
اشکان جان حرص نخور. این کارش ازین حرفا گذشته. قاطی کرده. فقط میخواد بگ من هم هستم. بابا سازمان ملل اصلا تو رو نه که ریییس جمهور بلکه بعنوان یک ایرانیم نمیشناسه. یارو رو تو ده راه نیدادن سراغ خونه کدخدا را میگرفت.
به قول مدیری این کلا نوفهمه!
دوشنبه 22 تیر 1388

persian - امریکا - ریچمند
ham-safar - ایران - تهران
حیوونا هم اینو روندن که خودشو به زور جزو ادما غالب کرده عزیزم ازچیصحبت میکنی!!!
دوشنبه 22 تیر 1388

persian - امریکا - ریچمند
دوستان عزیز خارج از ایران:مشاهده شده درفرودگاه ایران از مسافرین خواسته میشه وارد فیس بوک بشوند واونها چک میکنند که شما و دوستانتون چه پیامها و ویدئو هایی دارید.لطفا مواظب باشید.
دوشنبه 22 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
ماموتی جان شما زیاد حرص نخور این قهرمان المانی که این فداکاری بزرگ را انجام داد خدمت بزرگی به جامعه بشریت کرد و یک لکه ننگینی رو مثل تو و امثال تو رو از روی زمین محو کرد و باید بگم که در دین دروغین اسلام شهادت افتخار است و شهیدان زنده اند اگه شما به اراجیف کتاب قران هم اعتقاد داشتید باز هم جای بسی امید بود. به امید روزی که در ایران فاطی کماندوها در دیسکوی جمکران بدور میله بچرخند و......
لعنت بر ا..م ..
دوشنبه 22 تیر 1388

persian - امریکا - ریچمند
دوستان عزیز خارج از ایران:مشاهده شده درفرودگاه ایران از مسافرین خواسته میشه وارد فیس بوک بشوند واونها چک میکنند که شما و دوستانتون چه پیامها و ویدئو هایی دارید.لطفا مراقب باشید.
دوشنبه 22 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
قاتل زن مصری روسی میباشد از دولتهای مورد پسند مزدوران.
دوشنبه 22 تیر 1388

bri407 - ایران - اصفهان
اهای اقاخره(محممودگورزا)فکر کشته شده های خودمون تو ماههای اخیر باش ندا*سهراب*و.......که توسط موزدورهای خودت کشته شدن نمی خواهد فکر این عربها باشی ک...فت.
دوشنبه 22 تیر 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
کاش این فسیل ریشو دیگه پاچه خواری مصری ها رو نمی کرد. اول اینکه اونا تورو رئیس جمهور نمیدونن. دوم اینکه یک قاضی مصری گفته تو حرف دهنتم نمی فهمی و از تو شکایت کرده به دادگاه مصرو اخریش که من خیلی خوشم اومد اینکه دولت مصر دعوتش رو هم پس گرفت.پس بگرد تا بگردی.
دوشنبه 22 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
والا من شنیده بودم آخوند ها وقتی وارد حوزهها میشن که دوره ء آخوندی ببینن توسط اساتید و بزرگترها مثل نطق پیش از دستور اول بطریق اولویت با بچه ها چنان کاری میکنند که روزسوم دوش بهمه وامیشه و درس اول وقاحت را قبول میشن بعدم دیگه الهی به امید تو فیضش بدیگران هم میرسه ( از اینردست که یکی ازاین مراکز که خمینی هم از اونجا شروع کرد مدرسهء فیضیه است . اما سوآل این است که این محمود کجا و به استادی چه کسی و با چه درجهء تآدیب و در حجره و زیر منبر چه کسی درس وقاحت خونده که دیگه زده رودست همه آخوندها و آیات عظام حتا علی شیرهای دزد جانی کذاب .
یعنی دور وبر این یابو حتا یه دونه آدم هم پیدا نمیشه که پوزهء این کره خر را بزنه و بگه کمتر هله هوله بخور دیگه مسخرگی تا چه حد ؟
خاک تو سرزنش که شبها این بو گندوی بی مغز را تو بستر خودش راه میده ...گرچه خلایق هرچه لایق .
دوشنبه 22 تیر 1388

mn4434 - انگیس - لندن
من فکر میکنم این مردک از قصد این کارها را انجام میده که عصاب خرد کنه. روتو برم بابا واقعا ادم نمیدونه چی بگه
دوشنبه 22 تیر 1388

hamid100 - یونان - اتن
دوباره گ...خوردی مگر بهت نگفتند که الکی حرف نزنی تو خفه باشی بهتره زیراکه
هوا هم سالم میمونه. احمدی منتظر باش که در اینده نزدیک مجتبی خائن تو را ترور
میکنه. م....بر رهبر خونخوار و مجتبی همجسگرا و.........
دوشنبه 22 تیر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
دلیلی که علی چلاغ بحد زیاد دکتر عنتری نژاد رو دوست داره و همیشه مثل معشوقش او رو در اغوش میکشه و بوسه بارانش میکنه چیست؟
دوشنبه 22 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
irooni2009 - ایران - تهران
در فرانسه حمل کردن علائم که وابسته بودن به یک دین نشان بده در مدارس دولتی ممنوع هست بی تفاوت چه دینی باشه (مسیحی یهودی اسلام ) چون مدرسه یک اورگان علمی و در مورد ادیان بیطرف هست بنابراین کسی رو در خیابان بخاطر حمل روسری دستگیر نمی کنن چون نوع انتخاب لباس یک امر خصوصی هستش. تنها برای اگاهی عزیزم
در ضمن درباره احمقی نژاد باید بگم یکی رو توی دهات راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگرفت.
دوشنبه 22 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
اینجوری دست پیش میگره که پس نیوفته
تو رو باید به خاطر این همه کشتار چی کارت کرد؟عنتری نژاد!!
امروز که سالگرد ترور دکتر قاسملو رییس حزب دموکرات کردستان در سال1982 در اتریش هست پرونده ترور را دولت اتریش بازنگری کرده معلوم شده که یکی از اون سه نفر تروریست احمدی نژاد بوده
دوشنبه 22 تیر 1388

esfanie - المان - اسن
اقا جان حالا دری وریهایی که این احمق دائم میزنه به کنار . اما میدونید دوستان؟؟ قیافش داره آسه آسه مثل مارمولک میشه : مگه نه؟؟؟؟
دوشنبه 22 تیر 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
ایا دولت ایران شکایت یک ایرانی از یک ایرانی دیگر در خاک ایران بعنوان تروریست و هرزه را پیگیری میکند که کار به دادگاه کشیده شود ؟؟؟
این خانم در یک کشور دیگه توسط یک خارجی دیگه تهمت شنیده و حتی شکایتش مورد بررسی قرار گرفته.
گاهی خجالت چیزه بدی نیست!!
دوشنبه 22 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
بازهم بیش ازپیش بهم ثابت شد که مردک دچار بیماری وتوهمه.
مرتیکه روانی هرکاری که زور باشه بده همانطور که حجاب زوری هم بده .
اگه بهشتی وجود داشته باشه مگه بهشت رفتن هم زوری میشه؟
دوشنبه 22 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
قیافه محموت فشفشه وکامنتهاکلی خندیدم تشکر.
دوشنبه 22 تیر 1388

armin2006 - بلژیک - بروکسل
saeed1 - کانادا - تورونتو
دوست عزیز راستش هیچ واژه ای که بهش بخوره پیدا نمیشه. فکر کنم توالت بیشتر از هر چی بهش بیاد. واقعا با هر چیزی مقایسه اش میکنم دلم برای ان چیز یا حیوان میسوزه چون توی دنیا تک هستند. به امید روزی که نسلشون منقرض بشه. انروز فکر کنم حیوانات هم شادی میکنند چون کسی دیگر اسم حیوانات نجیب رو روی این مترسکها نمیذاره. درود بر شما ایرانیان گرامی.
دوشنبه 22 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
بچه ها من تا حالا فکر میکردم احمقی کوتوله شبیه میمونه ولی وقتی الان نیگاش میکنم میبینم مثل بزمجه میمونه نظر شما چیه
سه‌شنبه 23 تیر 1388

shirin** - کانادا - اتاوا
من دیگه فحش کم اوردم برای این مردک...
هر کی هر چی خواست بجای نقطه چینها بذاره
سه‌شنبه 23 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
عکس موجود در لینک ذیل را نگاه کنید که ضرب المثل معروف را تداعى مى کند اگر اشتباه نکرده باشم.
یارو را به ده راه نمى دادند سراغ دختر کدخدا رو مى گرفت
https://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=10058
سه‌شنبه 23 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
یک چیزی یادم رفته بود.بخاطر فاجعه میکونوس در برلین (ترور 4 رهبر کرد ایرانی در سال 1992 میلادی ) طبق حکم دادکاه جنائی المان فلاحیان و رفسنجانی و علی گدا تحت تعقیب قانونی قرار دارن به محض پا گذاشتن به خاک اوروپا دستگیر و رواته زندان میشن. اینها هنوز اونجاشون داره بدجوری میسوزه.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

tanha1363 - ایران - تهران
aashkan - ایران - تهران
تو و امثال تو خودتونو زدید به خواب؟
(آخه ... این جنایت که بدست دولت المان صورت نگرفته.. )
آخه ..این قتل تو دادگاهی رخ داده که قاتل اجازه داشته سلاح با خودش بیاره تو دادگاه!دادگاهی که باید اند تامین امنیت باشه!!! بعد دولت آلمان بیگناهه؟؟؟!!
بعد اون جنایتی که تو خیابون وسط اون همه شلوغی و ناامنی اتفاق افتاده رو هم با همون اطمینان داری میگی جمهوری اسلامی مرتکب شده؟!!
وای خدا چه قدر نادونی!! آخه تا چه حد تعصب بیجا؟!!
هدایت میشید ایشالا! قول میدم به این زودیا نه.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
gole sorkh - ایران - تهران

دوست عزیز من از همه معذرت می خوام. عکس گزاره غلط است.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
armin2006 - بلژیک - بروکسل
از لطف شما متشکرم.
نمیدونم اخبار یاهو رو امروز دیدید یا نه. این خبر اونجا بود و اگر در کامنتهای اونجا نگاه کنید متاسفانه باعث شد مردم دنیا کلی از ایرانیها بدگویی کنند!
سه‌شنبه 23 تیر 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
اگر اونها یک نفر رو کشتن رژیم جمهوری اسلامی صدها هزار نفر رو کشته و اعدام کرده و روزی خون همه اونها یقه امثال احمدی نژاد رو خواهد گرفت
سه‌شنبه 23 تیر 1388

saghar_sh - ایران - تهران
روانی جواب خون این همه ادم روبده.حالا مصریها خودشون باهات دعوا دارن رفتی اعتراض که چی؟چطوره با اونها که باهات بدن خوبی از حقشون دفاع میکنی خب با ما م هم خوب باش از ما دفاع کن ما هم تو رو نمیخواهیم.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

افق - مالزی - کوالالامپور
خیلی دو دل بودم که این نامه رو بنویسم یا نه. ولی آخر تصمیم گرفتم بنویسم.مدتهاست راجع به مذهبم فکر میکنم.یعنی از وقتی رفتم مکه و حرف حساب سنی ها رو شنیدم.با خودم کلنجار میرفتم. راجع به حرفاشون تحقیق میکردم.فکر می کردم چرا آخوندای ما از زیر جواب دادن در میرفتن.چرا تو جلسه های خصوصی به عربا بد و بیراه میگفتن اما موقع بحث کردن باهاشون فرار میکردن. چرا به همه توصیه میکردن با عربا بحث نکنید.و چرا های زیاد دیگه.......راستش خیلی شک کردم..خیلییییییییییی
براتون نامه نوشتم که بگم بعد از اتفاقات اخیری که تو ایران افتاد و سکوت اکثریت مراجع(بجز معدودی از اونها) برام یقین حاصل شد که راه شما از راه علی جداست.شما نه به فکر خدا هستید و نه پیغمبرش و نه دین اسلام.سکوت شما در برابر جنایت در برابر دروغ در برابر ناحقی و ستم مهر تاییدی بود بر تمام اتفاقایی که گذشت . مگه خدای شما اجازه داده کسی رو بکشن ؟ خدای من خیلی بدش میاد که کسی به زندگیه بنده هاش دست درازی کنه.خدای من از دروغ بدش میاد.از ریا بدش میاد.از ظلم .از تجاوز از زنا
این چه نظامیه که برای حفظش نماینده ولی فقیه زنا میکنه و بقیه لاپوشونی و کتمان.................ای خدااااااااااااااااااااااااااااا
مگه راه علی این بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه مذهبه که شما که مرجعش هستید اینقدر بی بوته و بی غیرتید.این چه مذهبیه که شما که نماینده اش هستید خودتون و موقعیتتون رو بیشتر از هر چیزی دوست دارید.این چه مذهبیه که شما که ادعای حق بودنش رو دارید و فریاد یا مظلوما برای اتفاقات 1400 سال پیشش رو سر میدید برای اتفاقات دوره و زمانه خودتون قایم شدید تو خونه هاتون.جون بنده های خدا از نظرتون بی ارزشه یا حقشون؟
تمام این مدتی که به دنبال یه مرجع تقلید جدید میگشتم داشتم دیوونه میشدم.حالا به این نتیجه رسیدم مرجع تقلید رو هم شما از خودتون ساختید که باهاش به مقام و موقعیتی برسید.بیت و دفتر و دستک درست کنید.بشینید رو یه پشتی و لم بدید به دیوار و ما رو امر و نهی کنید و چپ برو راست نرو بگید و من و امثال من احمق هم باورتون کنیم.
اینا رو ننوشتم که به شما توهین کنما ننوشتم که تهدید کنم که من دیگه قبولتون ندارما(که امثال من زیادن) حداقل تو این 1 ماه و اندی خودم ازشون زیاد دیدم.نوشتم که بگم :
آهای مراجع من اسمم زینبه......مسلمان هستم خدام الله و پیامبرم محمد.همیننننننننننننننننننننن.هیچ مذهبی ندارم. نوشتم بگم با افتخار بگم مرجع تقلید ندارم
برید تو مراسم تنفیذ حکم ناحق شرکت کنید و بیشتر از این خودتون و مذهبون رو پیش خدا و بنده های خدا سرشکسته کنید
سه‌شنبه 23 تیر 1388

ایرونی - ایران - تهران
amo danial - نروژ - اسلو
خب معلومه!! از بس که این دیونه خوشگله
سه‌شنبه 23 تیر 1388

daneshjoye khate emam - ایران - ایران
واقعا من دارم دموکراسی میبینم
سه‌شنبه 23 تیر 1388

نسیم مرگ - ایران - تهران
بابا این مردک دیوانه است چی داره میگه به که فریاد بزنم بابا مسلمانان چین قتل آم شدند مردیم ایران همچون ندا به گلوله بسته شدند بعد این حیوان داره از یک زن مصری حرف میزنه .آیا این مرتیکه میمون دیوانه نیست با اون رهبر همجنس بازش
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

آینه - ایران - تهران
هر گونه شباهت ظاهری احمدی نژاد با اورانگوتان ها تکذیب میگردد.
ستاد حمایت از حیوانات!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

نسیم مرگ - لندن - لندن
وای خدای من این مرتیکه عقل نداره در چچن مسلمانان را قتل عام کردند در چین هم همینطور دیوانه با آن خامنه ای کثیف هیچی نمیگن حالا غزه باشه ...خودشونو پاره میکردند
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.