وعده جدید انصاری فرد , فردا سرمربی هلندی می آید

وعده جدید انصاری فرد , فردا سرمربی هلندی می آید

روزهای «بدون سرمربی» پرسپولیس ادامه دارد و در حالی که عباس انصاری فرد، وعده داده بود سرمربی خارجی قرمزها در پایان هفته گذشته معرفی می شود، اما هفته تمام شد و این اتفاق نیفتاد تا تمرینات این تیم مدعی و پرطرفدار همچنان بدون حضور سرمربی پیگیری شود. در این شرایط مدیرعامل پرسپولیس همچنان به استخدام سرمربی خارجی اصرار دارد و در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرد یکشنبه سرمربی خارجی پرسپولیس که یک مربی هلندی است به ایران می آید و هدایت این تیم را برعهده می گیرد. انصاری فرد درباره اینکه چرا باز هم او و همکارانش در آوردن مربی مورد نظرشان ناکام ماندند، گفت؛ «من می دانم تیم هایی مثل راه آهن به سادگی مربیان خارجی به ایران آوردند. ما اگر می خواستیم مثل این تیم ها مربی بیاوریم گزینه های زیادی را مد نظر داشتیم اما شرایط پرسپولیس با سایر تیم ها متفاوت است و مربی که به پرسپولیس می آید باید بزرگ باشد و شرایط ویژه یی داشته باشد. من هم دوست ندارم با اسم مربیان بازی کنم اما با منتفی شدن آمدن «اد دی موس» سرمربی هلندی و یک مربی آرژانتینی دوباره کار ما کمی مشکل پیدا کرد اما با رایزنی های کمیته فنی با یک سرمربی هلندی به توافق رسیده ایم و این مربی قطعاً قبل از اردوی ترکیه یعنی یکشنبه برای امضای قرارداد نهایی به ایران خواهد آمد. قرار است پرسپولیس دوشنبه برای برپایی یک اردوی آماده سازی یک هفته یی راهی ترکیه شود و انصاری فرد تاکید دارد این تیم به همراه سرمربی جدیدش عازم ترکیه خواهد شد. به نظر می رسد شرایط این روزهای ایران هم در به توافق نرسیدن پرسپولیسی ها با مربیان خارجی نقش داشته است. در این میان این سوال پیش می آید که با توجه به این شرایط و از دست دادن زمان چه اصراری به حضور یک مربی خارجی در پرسپولیس وجود دارد. انصاری فرد معتقد است مربی ایرانی به درد پرسپولیس نمی خورد؛ «در کمیته فنی صحبت هایی درباره سرمربی ایرانی شد و بارها در این باره جلسه تشکیل دادیم اما به این نتیجه رسیدیم با توجه به شرایط خاص پرسپولیس این تیم نیاز به سرمربی خارجی دارد و مربی ایرانی با وجود اینکه احترام زیادی برایشان قائل هستم، به درد پرسپولیس نمی خورد.»

کریمی فردا تمدید می کند

پرسپولیس در ابتدای هفته گذشته با چندین و چند بازیکن قرارداد امضا کرد، اما این رویه در آخر هفته تکرار نشد و همچنان تکلیف علی کریمی، محسن خلیلی و میثاق معمارزاده روشن نشده است. انصاری فرد خوشبین است که کریمی فردا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند؛ «من با علی کریمی حرف زدم و از ایشان خواستم قدری از توقع خود را که واقعاً برای این بازیکن بزرگ بحق است، کم کند. معتقدم کریمی به خاطر پول در پرسپولیس بازی نمی کند و الان هم بحث مالی او حرف اول را نمی زند. کریمی به هواداران عشق دارد و یقین دارم او با ما همکاری می کند تا بتوانیم دوباره از وجود توانایی اش استفاده کنیم. کریمی با توجه به صحبت هایی که با ما داشت از مبلغ قراردادش چشم پوشی کرده است و به احتمال فراوان یکشنبه قرارداد رسمی امضا خواهد کرد تا در اردوی ترکیه در خدمت او باشیم. من با صراحت می گویم به هیچ عنوان نیازی به پول هیچ کس مخصوصاً هدایتی ندارم. ماندن کریمی نیز به خاطر پول نیست و اگر او به دنبال پول بود با قیمت های چندبرابر در تیم های دیگر حتی خارجی می توانست بازی کند.» وی درباره دو بازیکن دیگر توضیح داد؛ «میثاق معمارزاده نیز ابتدای هفته آینده به باشگاه خواهد آمد و صددرصد با این بازیکن قرارداد بسته می شود. محسن خلیلی نیز علاقه زیادی به ماندن در پرسپولیس دارد و همه چیز هفته آینده مشخص می شود.» همچنین اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از تماشای فیلم دو بازیکن برزیلی با جذب آنها برای حضور در لیگ نهم موافقت کردند. این در حالی است که حضور محمد پروین در پرسپولیس به دلیل نداشتن ITC در هاله یی از ابهام قرار دارد. پروین فصل گذشته پس از جدایی از سایپا به تیم دی استرادا اسلواکی پیوست. وی چندی پیش از این باشگاه جدا شد تا به پرسپولیس بپیوندد. پروین برای این منظور قرارداد داخلی با این تیم ثبت کرد اما با توجه به نداشتن ITC حق بازی در پرسپولیس و هیچ تیم دیگری را ندارد.

عضویت باقری در کمیته فنی پرسپولیس

اتفاق دیگری که در روزهای گذشته در پرسپولیس رخ داد این بود که کریم باقری با نظر عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب شد. کاپیتان پرسپولیس در خصوص حضورش در کمیته فنی توضیح داد؛ «من همیشه در خدمت باشگاه هستم و به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم نظر خودم را اعلام می کنم. مسوولان به من لطف دارند که نام مرا در کمیته فنی قرار دادند. سعی می کنم هر وقت لازم باشد درخصوص مشکلات تیم حرف های خودم را با مسوولان بزنم.» باقری با ابراز رضایت از تمرینات احمدرضا عابدزاده در روزهای گذشته درباره وضعیت کنونی قرمزها گفت؛ «امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف این موضوع روشن شود. برای من فرقی ندارد چه فردی سرمربی پرسپولیس می شود. من آماده ام این یکی دو سال به پرسپولیس خدمت کنم. اردوی خارج از کشور برای اینکه از حاشیه ها دور باشیم می تواند به ما کمک کند و سرمربی جدید راحت تر کار خود را شروع کند.»

تلاش آرفی برای گرفتن تابعیت ایرانی

اشپیتیم آرفی مهاجم آلمانی - آلبانیایی پرسپولیس در نظر دارد تابعیت ایرانی بگیرد. عباس انصاری فرد ضمن تایید خبر فوق به فارس گفت؛ «اقداماتی انجام دادیم که آرفی تابعیت ایرانی بگیرد. اگر این اتفاق صورت پذیرد قطعاً سهمیه ما در جذب بازیکنان خارجی بیشتر خواهد شد و بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز به ما اضافه می شود.»

مهاجم جدید پرسپولیس در این باره توضیح داد؛ «فعلاً در این باره پیشنهاد جدی نداشته ام اما حرف و حدیث هایی شنیده ام. در فوتبال حرفه یی همه چیز امکان پذیر است. اگر به من پیشنهاد جدی بدهند که تابعیت ایرانی بگیرم من هم به صورت جدی به آن فکر می کنم اما فعلاً تمرکزم روی موفقیت پرسپولیس است.»

khodekhodeshe - ب - انت ورپ
تابعیت ایرانییییی!!!!!!!!واد جوک ک ک لول.
شنبه 20 تیر 1388

$persian$ - ایران - تهران
بنظرم امسال لیگ خوبی نداشته باشیم با این مدیریت ها سیاست ها دروغ ها وو وو وو وو
ندیده بودم مردم ایران انقدر فوتبال زده بشن
شنبه 20 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
مطمئنا فوتبال را هم باید تحریم کرد به تماشای مسابقات نروید
شنبه 20 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
ایران غرق اتش و خفقان همین فوتبال و مربی را کم داشتیم گور بابای ملایان با فوتبال و سینما یشان.
شنبه 20 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
خاک بر سر تو که می خوای تابعیت ایرانی بگیری
شنبه 20 تیر 1388

borj - ایران - بوشهر
$persian$ - ایران - تهران
لیگ که شروع بشه تا حدودی حس و حال گذشته بر میگرده.
حالا اگه واقعا است میگید و حوصله فوتبال رو ندارید بازیه کاملا سیاسیه لنگ و لگن رو تحریم کنید.
شنبه 20 تیر 1388

basafa - ژاپن - توکیو
من واقعا متحیر موندم پرسپولیس این مربی ها رو از کجا میاره.اون بگوویچ و سوبل و وینگادا.پرسپولیس باید دنبال مربی وطنی بیاره نه خارجی های در پیت که فقط میخوان مفت خوری کنن.
شنبه 20 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
basafa - ژاپن - توکیو
باهات موافقم.. حالا که چی مربی خارجی؟ وااااالله! انصاری فرد هم خودشو مسخره کرده هم مارو.. آخه مرده حسابی لیگ داره شروع میشه.. هنوز داری میگردی؟/؟ خدا خیرت بده !!!
شنبه 20 تیر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
خوبی پرشین ...
kili_patilaki - قطر - دوحه
basafa - ژاپن - توکیو
پولشون مفته مربی زاغارت هم زیاد اگه خر نباشه که جنس بنجل تو بازار میمونه .
borj - ایران - بوشهر
برجو لگن و لنگ ول کن تو دیگه الان باید حواست جمع پارس جنوب باشه چیکار به این تیمها داری ذهن خودتو مشغول میکنی
یکشنبه 21 تیر 1388

$persian$ - ایران - تهران
borj - ایران - بوشهر
هممون هنوز تیمامون رو دوست داریم سیاست اداره و مدیریت اینا رو دوست نداریم
دوشنبه 22 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.