ترمینال شماره ۳ دبی ۲ - عکس

ترمینال شماره 3 دبی 2

iran-azad - ایران - تهران
خلایق هرچی لایق
چند وقت پیش برای استقبال از یکی از اقوام فرودگاه امام بودم یک مسافرکش شخصی اومد یک مسافر جلو ترمینال سوار کرد رفت پلیس کلانتری هم یه صدمتر جلوتر با الگانس ایستاده بود یه دفعه دیدم یکی اومد داد و فریاد کنان رفت سمت پلیس گفت: "آقا شما اینجا چکاره اید این مسافرکش میاد به این راحتی مسافر میزنه پلیسه بدبخت که به پت و پت افتاده بود گفت: " والا همین الان چند تاشون رو بیرون کردیم " بعدا فهمیدم این یکی از مقامات تاکسی ویژه فرودگاه است بعدا به خوبی معنی پلیس در خدمت امنیت شهروندان رو فهمیدم و اینکه چرا قیمت امتیاز خط تاکسی فرودگاه صد میلیون تومنه
جمعه 19 تیر 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
لعنت به ذات اخوند. فردا پس فردا ترمینال افغانستان هم میسازند . ثروت کشور ببرند برای لبنان-فلسطین و ونزویلا ووو خون مردممون رو بریزند عمر مردممون رو برای گفتن حقیقت پشت میله های زندان بذارند یه سری اراجیف تو حلقوم و ذهن بعضی مردم فرو کنند که بگن مرگ بر اسراییل -امریکا . اونموقع ببینید دنیا کجاست کشور ما کجاست. کجاند نقل و نقنچه های خمیینی پسر - دختری- نوه ای -برادری - خواهری نداشته نداره که بیایند
حرفی بزنند درمورد اینهمه بی قانونی بس معلومه خودش بی اصل و نصب بوده که کشور به این عظمتی رو بدست یه سری لنگه خودش سپرد.
جمعه 19 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
تعجب نداره!!!!!!!!!
اونا نفتشونو خرج خودشون می کنن ما خرج حزب اللهو انصارو لبنانو ... .راستی 15000 تا بمب ناقابل هم دادیم به حماس بریزه رو سر اسراییل.این که چیزی نیست.!!بعضی مواقع هم راه آهن برا خودمون می سازیم ولی متاسفانه عوامل بیگانه باعث تخریب می شن ما هم نیاز به بازسازی مجدد داریم بودجه فرودگاه رو صرف بازسازی راه آهنه می کنیم!!!!
در ضمن ما یک موجوداتی هم داریم که هر چی پول می کنن تو جیبشون پر نمیشه!!!!اینا دیگه چه موجوداتی هستن.(آخوند)
جمعه 19 تیر 1388

maryamafghan - اتریش - salzburg
farnooshee - انگلیس - لندن به تو چه راستی افغانیها نونه باباتوخورده یا سره سفره ئ خودت نشستن که اینجوری رو دلت داغ مونده
جمعه 19 تیر 1388

man45 - هلند - هلند
نکته جالبی میبنم ومیشنویم این هست عراب تمام امکانات تفریحی رفاهی را
فقط برای افراد خارجی درست میکند وشاید یک درصد خیلئ ضعیف جامعه شرایط استفاده ازاینهارا داشته باشد .
چون اعراب از سطح سواد سیاسی واجتماعی وفرهنگی.....خیلی خیلی پاینی برخوردارن برای همین فکر کنم یک1000 سالی وقت اموزش لازم دارند.
جمعه 19 تیر 1388

girnadeh - استرالیا - ملبورن
farnooshee - انگلیس - لندن
بابا کجای کاری !! بنده خدا پسر خمینی که صراحتا مخالف اینا بود تو یه مجلس یه حرفایی زد که به مذاقشون خوش نیومد .. به یه ماه نکشید مرحوم شد .. میگن سکته قلبی کرد !!!!
جمعه 19 تیر 1388

azadi2000 - فرانسه - پاریس
اونوقت شما عزیزان همیشه به این عربها میگین سوسمارخور.بهشون توهین میکنین.ولی بیایم با خودمون روراست باشیم.حتی فرودگاههای خودمون رو با ترمینالهای همین اعراب به قول بعضیها سوسمارخور مقایسه کنیم.
جمعه 19 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
عرب آنگونه نادان است که اگر بهشت رو هم به او بدهی، نمیدونه چگونه از اون بهره ببره. ببینید که این همه زیبایی و تمیز بودن سرتاسر دوبی به دست دیگر ملتها ساخته شده و برای دیگر ملیت ها است، اما عرب ها زنان خود را در حرم سراهای خود زندان کرده و خود در دیگر کشورها به دنبال دختران اروپایی و آمریکایی هستند.
عرب این چیزها رو نمی فهمه
اونچه که عرب خوب می فهمه، الله، محمد، قرآن، حرم سرا، تنبلی، خوردن و بیش از ۱۰ تا بچه پس انداختن، چپاول، تجاوز به دختران زیر ۱۰ سال، ترور و جهاد در راه الله عرب. اینها پایه و اساس فرهنگ اسلام عرب است.
جمعه 19 تیر 1388

pargol68 - ایران - شیراز
این ترمینال لامذهب فقط یه مشکلی داره و اینه که کولرهاش زیاد از حد خنک میکنند ما که مجبور شدیم یه شب اینجا بمونیم تا صبح یخ زدیم
جمعه 19 تیر 1388

آرش-آرش - ایران - تهران
تو فرودگاه استخر داره !!! آخ به جای شیر بز کوکا مینوشوم .. دیگه نمیرم ولایت !!
جمعه 19 تیر 1388

sooratak - مالزی - کوالالامپور
maryamafghan - اتریش -
کی به تو گفته بیای تو سایت ما ایرانی ها؟ شما ا...انی ها مثل کنه چسبیدید به ما و هر کجا که اسمی از ایران باشه سر و کله تون پیدا میشه . این ا...نی ها همشون همین طورن.. خیلی ادعای وطن دوستی شون می شه اما بعد گذشت قرنها هنوز قبیله ای زندگی می کنن و اسم دولت مرکزی که می یاد مثل چی همدیگه رو تیکه پاره می کنن. بدو برو تو سایت ط...ان خودتون و بیشتر از این مزاحم ما نشو.
جمعه 19 تیر 1388

saresobh - سوید - مالمو
قشنگ بود.
اینا چرا بیشتر کارمنداشون از این چشم بادومیها بودن. ادم فکر می کنه فرودگاه اوناس.
جمعه 19 تیر 1388

freedomforiran - انگلستان - لندن
مـــرگ بــر جـمـهـوری اســـلامــی
درود بـه تــمــام جــوانــان دلــیــر ایـــرانــی کــه بــاعــث افـتـخــارنـــد
جمعه 19 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
azadi2000 - فرانسه - پاریس
شما بهتره روی ایران تعصب بیشتری داشته باشی. (همه دنیا می‌دونن که عربها سوسمارخور بودن و هستند. فیلمهاشو روی یوتیوب ببینیند. ) هیچوقت خونواده خودتو به غریبه‌ها نفروش.
جمعه 19 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
میخوام از همه خواهش کنم که اعراب رو اینقندر سرزنش نکنید چون بدانید اعراب یکدست اون طوری که بعضی از ما میگن وجود نداره. خود اعراب از
بنیادگرایان تندرو عذاب میکشن. مثل اینه که ما بخواهیم همه ایرانی هارو
مانند احمقی نژاد بدونیم.
جمعه 19 تیر 1388

esfanie - المان - اسن
عزیزان من صبر داشته باشید. انقلاب ما شروع شد.ما هم به اینجاهاخواهیم رسید .ایرانیها بایستی متاسفانه 30-40 سالی تجربه جمهوری لعنتی اسلامی را میکردند و الا هرگز نمیفهمیدند جمهوری اسلامی یعنی چه
جمعه 19 تیر 1388

Shamoosh - آلمان - دوسلدورف
اتل متل اًمامه . آخونده کثیف امامه
نه شرف داره نه ناموس . آمده ...ه به قاموس
اسمشو گذاشتن انقلاب . پولارو زدن به قلاب
اچین و مچین .... این اسلامو برچین
جمعه 19 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
IranBozorgMehr - ایران - اهواز
والامن چند تا عرب میشناسم زندگیشون شرف داره به زندگی خیلی ایرانیها. اسمشون بددر رفته درست ولی ما ایرانیها هم خوب نژاد پرستیم!!
جمعه 19 تیر 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
ما ادعای تمدن داریم در صورتی که اکثرا نژاد پرستیم و می گیم ما روشن فکریم...
آقایون تو غرب نشستن و ادعای روشن فکری و حمایت از دموکراسیشون گوش آسمون و کر کرده ولی هنوز که هنوزه نژاد پرست تشریف دارن.
درود بر تمام مردم دنیا از هر تیره و نژادی
پاینده ایران
جمعه 19 تیر 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
من از اساس با دین مخالفم از زمان ابراهیم زیرک و حیله گر تا موسی رمال و داوود خانم باز و چشم هیز تا عیسی ولد الزنا و در اخر محمد شهوت ران ولی نکته جالبی که در نظرات هموطنهام میبینم اینه که به خوبی جهان سومی بودن خودمون را منطق و دلیل به همدیگه ثابت میکنیم.این منم منم گفتنا و در اخر وقتی توی تقسیم بندی جهانی همرده با اعراب افغانستان و پاکستان قرار میگیریم ناراحت و بر افروخته میشیم.به سایتهای خبری اعراب حتی مصریها سر بزنید با عرض معذرت اونها هم از بعضی از ماها در نظر دادن و توهین به اقوام به مراتب بدتر هستن.این خاصییت ما ادمهای جهان سومی حتی ساکن در کشورهای پیشرفتست.ترک و عرب پست هستن درست برعکس برای اعراب ایرانی و ترک پسته و برای ترک هم به همین ترتیب.ادم وقتی زاده میشه میتونه دین و مذهبش رو عوض کنه ولی نژاد و قومش رو نه.پس بیاید به قومها هر چند خوار و حقیر توهین نکنیم حداقل برای ثابت کردن انسانییت خودمون.در ضمن اینکه کسی که تمام بدبختی خودش رو از اسلام عرب میدونه به صورت مستقیم به شعور خودش و اجدادش توهین کرده.ما از دوره صفوی به اینور هنوز نتونستیم یک حکومت دموکرات و ازاد روی کار بیاریم مشکل از خودمون هست که 30 پیش به خاطر همین اسلام اعراب حکومت نیمه دیکتاتوری شاه رو زمین زدیم تا حکومت الهی ااسلامی حاکم بشه ولی مارو به تیره روزی فلاکت و انزوا سوق داد.بعضی از نظرها شرم اوره و از دوستانی که منطقی نظر دادن و در واقع فرهنگ بالای خودشون رو نشون دادن تشکر میکنم
جمعه 19 تیر 1388

shangol - آلمان - هامبورگ
به چه پولداری حال میکنن .چرا نه دارندگی و برازندگی.
راستی هنوز هم عربها سوسمار و مارمولک میخورند؟ حتما از نوع اعلاش نه؟
جمعه 19 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
نژاد ایرانی بهترین نژاد دنیاست.
جمعه 19 تیر 1388

takpar - مصر - قاهره
چقدر شبیه ترمینال مهرآباد است ..............باور نمیکنی برو ببین
جمعه 19 تیر 1388

darius mis - انکلستان - لندن
کارت دروست مهراب فللاج.
افرین جان کلام را گفتید.
ای ول.
جمعه 19 تیر 1388

God Is Dead - نروژ - اسلو
mehrab fallah - کانادا - تورنتو
دمت گرم ادم با شعور و فرهنگ
جمعه 19 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یو کی - لندن
اتوی برقی - هر جمعه - زمان صحبت خامنه ای
پیشنهاد یک فارغ التحصیل رشتهٔ برق: من در رشتهٔ برق تحصیل کردم و میدونم اگه فقط ۵۰۰۰۰۰ نفر در تهران همزمان سر ۱ ساعت خاصی مثلا شنبه ۶ تیر ساعت ۷ شب اتوهاشون رو روشن کنند کلی سیسیم برق تهران رو تو دردسر میندازه. اینطوری نه خون کسی ریخته میشه و نه کسی آسیب میبینه
پیشنهاد ما: جمعه همه با هم سر ساعت 12 که همزمان با نطق آقا هم هست همه در سراسر ایران حداقل یک وسیله برقی پرقدرت مثل اتو یا جارو برقی روشن کنیم.حداقل اگه هیچ اتفاقی هم نیفته دو نتیجه قطعیه:
اول اینکه :اینا به تکاپو میفتن که یه فکری به حال این قضیه بکنن. (در واقع برقشون میپره!! ) چون همزمان که این ایمیل رو شما میگیرید کلی از آدمهای حکومت هم مستحضر میشن!! و دوم اینکه یه اعتراض خیلی راحت و بی دردسره که تو تاریخ وزارت نیرو برای همیشه ثبت میشه… نمیتونن هم بیان ببینن کی روشن کرده کی نه!!!
سعی کنید لطفن هر چه سریعتر این خبر رو پخش کنید
ضمنن نگران نباشید اونها به نفع خودشون هم هست که سریع همه چیز رو به حالت قبل بر گردونن و شما رو تو قظعی برق نمیندازن! چون اول از همه کارهای خوشون تو این هیر وویری میخوابه. پس نگران نشید. امتحانش که ضرر نداره. جمعه هم هست روز تمیزی و اتو زدن لباسها!!! فقط تا میتونید برق و وسیله برقی روشن کنید.
به امید پیروزی
جمعه 19 تیر 1388

بهدین - آمریکا - نشویل
تا حالا عکسای پر زرق و برق امروز دبی رو زیاد دیدید .ولی شاید همه‌ تون عکسای قدیمیشو ندیده‌ باشید.این لینکی که‌ میذارم و از دوستان ایرانیان یو کی خواهش میکنم که‌ درجش کنند مربوط به‌ 47 سال پیش دبی هستش . گذشته‌ از نگرشهایی از قبیل عرب سوسمار خور و غیره‌ ، میخوام بگم که‌ چقدر آسونه‌ اگه‌ کسی بخواد کشورشو آباد کنه‌ .این هم لینک:
https://picasaweb.google.com/dilbixwindara/DubayBeri47Salan?feat=embedwebsite#
شنبه 20 تیر 1388

bach abadan - ایران - آبادان
شبیه یکی از ترمینالهای فرعی فرودگاه آبادان خودمونه. ولللللکککککککککککک .چیه فکر میکنید.لاف میام .کا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 20 تیر 1388

d.j.s - فیلیپین - مانیل
این عکسای شما مال ترمینال نیست مال فرودگاه امارات ایرلاین هست من اونجا رفتم
شنبه 20 تیر 1388

yasamin22 - امارات - دوبی
man45 - هلند - هلند ببخشید ولی‌ وقتی‌ نمیدونی‌ اظهار نظر نکن.اتفاقا تو دوبی‌ هر چی‌ امکانات هست برای مردم خودشونه و اصلا هیچ قشر ضعیفی ندران و همگی‌ ثروتمند هستند و هر چی‌ آدم فقیر تو دوبی‌ هست خارجین مثل هندیا و فیلیپینیا.
شنبه 20 تیر 1388

sooske siyah - ایران - تهران
عرب عربه. هرکاریش که بکنی و هر کاری بکنند که متمدن جلوه بدن هنوز سوسمارخورند. من خودم با چشمای خودم دیدم که عربها چقدر .. و ..ند. فرقی براشون نمیکنه زن شوهر دار و بی شوهر(مخصوصا خانمهای ایرانی). خاک بر سر همه ...ها. نمونشونم که ریختن دارن مملکتمونو به ...میکشند. مرده شور همشونو ببرند
شنبه 20 تیر 1388

roz2005 - انگلستان - لندن
girnadeh - استرالیا - ملبورن
farnooshee - انگلیس - لندن
دوستان عزیز منم از بعضی از این ا....ها دل خوشی ندارم برای اینکه تعدادی از زنان اکبیری ا...ا زندگی تعدادی از پسرهای ایرانی مبارز را که سالهادر زندان مخوف رژیم زیر شکنجه بسر برده اند با ازدواج با انها به تباهی کشانده و حال که از ترس جانشان به خارج از کشور فرار کرده و گرفتار این ع...ته ها دهاند. با ترفندهاییکه این جادوگرهای مکار دهاتی بلدنداین پسران روشنفکر را نه تنها از بارزه بلکه از خانواده هایشن دور کرده اند.
من در اینجا ازپسرهای ایرانیمان تقاضا دارم که گول این کنه ها رانخورند چون اینان به مح اینکه خرشان از پل گذشت نابودتان میکنند بطوریکه خودتان هم نمی فهمید . این زنان مخصوصا در پی مردانی هستند که به دور از خانواده و تنها در غربت زندگی می کنند.
شنبه 20 تیر 1388

$persian$ - ایران - تهران
ملخ خورا دینشون رو به ما چپوندن خودشون بیخیالش شدن دارن حالش و میبرن
شنبه 20 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
mehrab fallah - کانادا - تورنتو

کاملا باهات موفقم !! نمی‌دونم چرا ما جهان سومیها تا عرصه بهمون تنگ میشه بد و بیراه میکشم به جون همهٔ دنیا..؟
شنبه 20 تیر 1388

toba2 - انگلستان - لندن
بهدین - آمریکا - نشویل ...ممنون من لینگ نگاه کردم .واقعا چه پرشی .من هم افسوس می خورم حا کمان فاسد مثل اخوندهای دجال وصدام حسین خون خوار .عراق وایران با تاریخ 7000 ساله به خاطر سیاستمردان که فقط به جنگ وسرکوب ملت مظلوم خود هنر می کنند.وفقط افتخار ساخت سلاح اتمی وجنگ افزارهای برای کشتن دیگران... اینها تنها نفت دارند ولی حاکم دلسوز ومدبر دارند که در عرض 30 سال به این مرحله رسیدن..واقعا باید به انها تبریک گفت ....
شنبه 20 تیر 1388

man45 - هلند - هلند
22 یاسمین امارات دبی
چیه بدت اومد به اربابات چیزی بگیم...بدبختی که اونجا زندگی میکنی .
پاچه خواری عربا بد دردیها ...برات متاسفم .
شنبه 20 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
persian$ - ایران - تهران
ملخ خورا دینشون رو به ما چپوندن خودشون بیخیالش شدن دارن حالش و میبرن
با حال بود مرسی دمت گرم
شنبه 20 تیر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
ایران بزرگمهر -ایران-اهواز
شما که دانا هستید چه گلی زدید بسر خودتون
شنبه 20 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
girnadeh - استرالیا - ملبورن
عزیز.حاج اقا احمد گریون بخاطر کشیدن پیش از حد پیش پدر دجالش رفت
maryamafghan - اتریشl
نه عزیز نان باباش را نخورده اند.ولی نان ایرانیها ی پناهنده را خورده اند.خیلی از شما را می شناسم که خود را ایرانی معرفی می کنید و بعد شروع می کنید به خرابگاری.اسم کی بد در می روند .اسم ایرانیها.
شنبه 20 تیر 1388

farnooshee - انگلیس - لندن
roz2005 - انگلستان - لندن -sooratak - مالزی - کوالالامپور
بارها گفته شده به کاربرهای غیر ایرانی
اینجا سایت ایرانیهاست افرادای که غیر ایرانی هستند می تونند نیاند من خودم به شخصه از افغانیها توی این سایت دفاع کردم بجاش هم باشه انتقاد میکنم و هیچ لزومی هم نداره کامنتم رو برای یه غیر ایرانی توضیح بدم
حقیقت همیشه تلخه من به شخصه برای خود افغانیها ارزوی موفقیت میکنم ولی برای رهبرانشون نه چونکه این رو حداقل تمام ایرانیها میدونند که اخوندها برای موقعییت خودشون هم که شده باید همسایه های اطراف رو به طرف خودش جذب کنند و این با ثروت ایران و حتی با خون مردممون انجام میشه. موفق باشید هموطن:)
شنبه 20 تیر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دوستان زیاد به وجد نیایید. کشور امارات بر پایه پول نفت و سرمایه گذاریهای خارجی ساخته شد ولی پس از بحران مالی جهانی دچار میلیاردها دلار خسارت شد. سرمایه ها از کشور رفت و درآمد نفت هم پایین آمد. الان هم کسی ریسک سرمایه گذاری را در چنین کشوری نمیکند و پروژه های ساختمانی که بزرگترین منبع درآمد بوده خوابیده. اسن شهر قصه های پریان مثل یک حبابی بود که ترکید. بهتر است به جای تحسین و حسرت به فکر ازادسازی کشورمان از دست ملاهای جنایتکار باشیم.
شنبه 20 تیر 1388

maryamafghan - اتریش - salzburg
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان اتفاقا من برعکسشو شنیدم چند ساله پیش یکی به اسمه خفاشه شب که خیلی غلطها کرده بود خودشو افغانی معرفی کرده بود که بعد معلوم شد ایرانیه.من کاری ندارم ایرانی یا افغانئ هرکی کارش به خودش مربوطه خوب نیست به یه ملت توهین کنیم
شنبه 20 تیر 1388

maryamafghan - اتریش - salzburg
mehrab fallah - کانادا - تورنتو
کاملا باهات موافقم IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان یکم یاد بگیر
شنبه 20 تیر 1388

mahnaz defa - انگلستان - لندن
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان عزیز دل مثل اینکه اشتباهی رخ داده چون من خیلی از ایرانیها رو میشناسم زمانی که طالبان در افغانستان بودند و افغانها را کشورهای دیگه راحت قبول میکردند خودشون رو افغانی معرفی کردن و هنوز هم این منوال ادامه داره و امیدوارم که ناراحت نشده باشید و به کسی توهین نکرده باشم.شاد باشید
شنبه 20 تیر 1388

maryamafghan - اتریش - salzburg
sooratak - مالزی - کوالالامپور به تو چه اینجا محلی برای نظر دهی که ربطی نداره بره کیه وبه اسم کیه متاسفم برات که اینقدر نژاد پرستی.حالا اگه میتونیی جلومو بگیر
شنبه 20 تیر 1388

mahnaz defa - انگلستان - لندن
mehrab fallah - کانادا - تورنتو موفق و سرافراز باشی به امید روزی که همه مثل شما فکر کنند
شنبه 20 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
tamara .s - انگلیس - لندن
ایران بزرگمهر -ایران-اهواز
شما که دانا هستید چه گلی زدید بسر خودتون
------------------------------------------------
ما در اهواز تامارا هندی ساختیم که از انگلستان سر در بیاره
اخه تا بلند بالاهایی چون شما داریم چرا گل به سر خودمون بزنیم؟
اینجا تازی پرست گِل رو با گُل ۱۴۰۰ سالِ که اشتباه گرفته و هی توی سر خودش میزنه و گرد و خاکش رو هم در چشم ما میکنه.
ما تا با این الله زبان نفهم و تازی و تازی پرست سر و کار داریم، گُل که هیچی،،،،،،،،،،،،
شنبه 20 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
maryamafghan - اتریش - salzburg :هی خیلی ناراحتی ..ری بیرون از این سایت.میگه اف...تان چون شماها نماد عقب ماندگی هستید.
یکشنبه 21 تیر 1388

sooratak - مالزی - کوالالامپور
maryamafghan - اتریش - salzburg
ببین افغانی٬ اینجا طالبان نیست که به خودت بمب ببندی و بقیه رو تهدید کنی که بیان و جلوتو بگیرن.. برو اول اخلاقتو درست کن بعد بیا نظر بده ٬اگه از اون اول کامنت هاتو بخونی متوجه می شی که نظر ندادی ٬فقط به کله این و اون پریدی.در ضمن: بره کیه نه : برای کیه
یکشنبه 21 تیر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
دوستان عزیز من به عنوان یک ایرانی واقعا از توهین هایی که در این صفحه به دوستان افغانی ما شد شرمنده هستم. لطفا با این افکار نژاد پرستانه بیربط نه ذهن خودتون رو خراب کنید و نه دل انسانهای دیگه رو براحتی بشکنید. همه ما آدمیم و بین همه ما هم خوب و هم بد پیدا میشه. نه ما ایرانی ها و نه دوستان افغانی از این اصل مستثنی نیستیم.
دوشنبه 22 تیر 1388

mahnaz defa - انگلستان - لندن
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی واقعا از دیدن کامنتت خوشحال شدم میخواستم جواب بعضی از کامنتهای بی ادبانه ی دوستان رو بدم اما یاد اون مثل افتادم که میگه ادب از کی یاد گرفتی میگه از بی ادبان به خاطر همون منصرف شدم. به امید روزی که انسانها بدون توجه به رنگ پوست و نژاد و کشور به همدیگه احترام بگذارند.شبنم جان شاد و سربلند باشی.
دوشنبه 22 تیر 1388

mahnaz defa - انگلستان - لندن
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی واقعا از دیدن کامنتت خوشحال شدم میخواستم جواب بعضی از کامنتهای بی ادبانه ی دوستان رو بدم اما یاد اون مثل افتادم که میگه ادب از کی یاد گرفتی میگه از بی ادبان به خاطر همون منصرف شدم. به امید روزی که انسانها بدون توجه به رنگ پوست و نژاد و کشور به همدیگه احترام بگذارند.شبنم جان شاد و سربلند باشی.
دوشنبه 22 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
لازم است بدانید اگر روزی نفت این کشورهایه عربی تمام شود - غارتگری در فرودگاه و پاساژها توسط همان مردمانش شروع میشود. مگر عراق نبود وقتی هرج و مرج شد.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
sooratak - مالزی - کوالالامپور من اینجا را با هیچ جایی اشتباه نگرفتم کاری هم به کسی ندارم فقط جوابه بعضی بی ادبی ها را دادم درضمن یکمی ازmahnaz defa - انگلستان - لندن وshabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
یاد بگیر.موفق و سرافراز باشی به امید روزی که همه مثل اینها فکر کنند
سه‌شنبه 23 تیر 1388

asif007norway - نروژ - کریستیانساند
لعنت خدا بر هر چی نژادپرست و راسیسته.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.