احمدی نژاد: یقه قدرت ها را می گیریم

احمدی نژاد: یقه قدرت ها را می گیریم

آقای احمدی نژاد تلویحا گفت مشارکت گسترده در انتخابات به خاطر خدمات دولت او بوده است

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه 18 تیر، همزمان با اعترضات تازه خیابانی در تهران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، از اظهار نظر درباره این نوع اعتراضات خودداری کرده اما بار دیگر در برابر کشورهای غربی موضعی تهاجمی اتخاذ کرده است.

آقای احمدی نژاد به علاوه حضور 85 درصدی رای دهندگان در انتخابات را به طور تلویحی ناشی از "خدمات" دولت به مردم تعبیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، آقای احمدی نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای عالی مسکن با حضور استانداران، گفت: "دل دادن و عشق خدمت به مردم و کار و تلاش شبانه روزی، عوامل اصلی حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و لرزه افتادن بر استکبار و دشمنان ملت ایران است."

درحالی که اعتراضات به نتایج انتخابات 22 خرداد که آقای احمدی نژاد در آن با 63 درصد آرا برنده اعلام شد ادامه دارد، وی گفت که انتخابات "قدرت جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده است."

آقای احمدی نژاد سپس بار دیگر کشورهای غربی را هدف قرار داد: "امروز دشمنان ملت ایران خیلی عصبانی هستند، زیرا علیرغم تلاش ها و تبلیغات آنها دولتی با پشتوانه 40 میلیون رای ملت ایران، روی کار آمده است که نه تنها به آنها امتیاز نمی دهد بلکه مجبورند با این دولت تعامل داشته باشند."

او افزود: "امروز یقه قدرت های زورگو را به علت دخالت در امور ایران می گیریم و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند."

کشورهای غربی به شدت از برخورد خشن حکومت ایران با کسانی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند انتقاد کرده اند.

معترضان در ایران می گویند که پیروزی آقای احمدی نژاد حاصل تقلب گسترده در انتخابات است و بسیاری از آنها میرحسین موسوی نامزد اصلاح طلب انتخابات را برنده واقعی می دانند، اتهاماتی که دولت و رهبر ایران رد کرده اند.

بنابه گزارش ها روز پنجشنبه "هزاران نفر" بار دیگر در بخش مرکزی تهران قصد راهپیمایی داشتند که با برخورد پلیس متفرق شدند. با این حال شاهدان عینی می گویند که مردم در گروه های کوچک در بسیاری از محلات تهران تجمع کرده اند.

Mr.Honest - انگلستان - لندن
حالا تو فعلا مگست رو بپرون تا هالتو ندزدیدن
دیگه تو دنیا ابرو ای ازتون نمونده ، حالا هی بگید 40 میلیون شرکت کردن
جمعه 19 تیر 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
این عکس مناسب برای :
روی قندون
پشت در توالت
سمهای کشنده
تونل وحشت
علامت : به باغ وحش نزدیک میشوید
بقیه رو دوستان تکمیل کنن
جمعه 19 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
..نه اینکه اینروزا..ااز ترسشون کم مونده خودشونو خیس کنند...داره به خودش و علی گدا روحیه میده...زیاد جدیش نگیرید روانیه دیگه چیکارش میشه کرد..
جمعه 19 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
در ضمن احمقی جان اونی که باید پاسخگو باشه خودتی با اون رهبره گدا که خوون جوونهای بیگناه رو ریختید..وخیلی از جوونها رو در سیاه چالتون حبس کردید...کجای کاری مموتی شما ها نه تنها به ایرانیان بلکه باید به جهان وجهانیان حساب پس بدبد...
جمعه 19 تیر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
منظورش پاچه است و اشتباه تایپش کردن.همینه دیگه رهبری وقتی علوفه رو زیاد کنه محمودم باید جفتک زدنو زیاد کنه دیگه
جمعه 19 تیر 1388

siamakzg - ایران - تهران
بدون شرح:
https://rastaakhiz.blogspot.com/2009/07/18_09.html
جمعه 19 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
میترسم به جای یقه جای دیگه رو بگیری.
راستی! با دست میگیری یا با دندون؟
جمعه 19 تیر 1388

kaveieahangar - کانادا - نورونتو
نام : چوپان ( ولی محمود صداش میکنن )
نام خانوادگی : دروغگو ( احمدی نژاد )
تاریخ تولد : پارینه سنگی
محل تولد : لی لی پوت
نام پدر : ژپتو ( ولی مجتبی صداش میزنن )
شغل : کودتاچی ( یا رییس جمهور منتصب )
قد : 100 سانتیمتر ( با کفش پاشنه ده سانتی )
وزن : 25 کیلو ( با احتساب موهای زاید )
تاریخ انقضا : 22 خرداد 1388
جمعه 19 تیر 1388

msnam - ایران - تهران
dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
اینم بقیه اش:

روی سیبل تیر اندازی
روی دیوار جهت پرتاب کفش
ترسوندن بچه های کوچیک
جاده هایی که نیاز به علامت عبور حیواتات دارند
جمعه 19 تیر 1388

iraneazad1388 - کانادا - تورنتو
هیچکی از سید علی اکبر خبر نداره من دارم نگرانش میشم
جمعه 19 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
باز دوباره این على گدا و محمود کوتوله با هم نشستن نیم نخود تریک زدند، این عنتره هول کرده گیر داده به پر و پاچه غربیها، آخه یکى نیست بهش بگه بوزینه با این هارت و پورتهات میخواى بگى ..چى؟؟؟؟ یعنى دروغات راسته؟؟ کشتنهاتون حقه؟؟ بگیر و ببندهاتون بجا و قانونیه؟؟...... نه محمود چاخان این تو بمیرى دیگه از اون تو بمیریها نیست، تو که دانشگاهى هستى و سواد دارى
( آى زکى ) باید بهتر از اینها عملکرد داشته باشى.
جمعه 19 تیر 1388

arshamjan - ایران - اصفهان
نمی دونم چی بگم.
نمی دونم تا کی می خوای با دروغ و تظاهر زندگی کنی؟
نمی دونم اصلا از کدوم خدمات دولتت حرف می زنی؟
نمی دونم چرا هرجای خیابون که می رم و بحث سیاسی می شه حتی کسانی که در مرتبه قبل ریاست جمهوریت بهت رای دادن این مرتبه بهت رای ندادن و تو چطور وقتی حتی طرفداران قبلیت رو نداشتی 24 میلیون رای اوردی؟

نمی دونم مشکله از منه که تو داری روم حکومت می کنی یا مشکل از تو که ادم بشو نیستی.

نمی دونم تا حالا صحنه ای رو دیدی که یه مرد 50 ساله به دست و پای جوانی 23 ساله مثل من بیفته برای کار.

نمی دونم تا حالا معصومیت و بی گناهی دخترک سر چهارراه که با التماس می خواد یه ادامس ازش بخریم فکر می کنی برای چقدر سود؟بهت می گم 10 تومان ناقابل.برای تو که پولی نیست هست؟

نمی دونم تا الان دیدی همسایه واحد پایینت که یه زن بیوه است مجبوره برای کرایه خونش هر روز به خواسته کثیف صاحبخونش که از قضا یک واعظ هم هست تن بده و اون فکتار کثیف رو به حریم خودش راه بده.

نمی دونم تا حالا دیدی همونی زنی که چادر بهر عفت می کند بر سر چه چیزی زیر چادرش قایم می کنه.می خوای من بگم؟سیب زمینی و گوجه ای که از فروشگاه سر کوچه به علتد نداری کش رفته.

نمی دونم تا الان دیدی بچه ها دیگه مجبورن حضور فیزیکی پدر و مادرشون رو تنها حس کنن و به همون دلخوش باشن.اخه می دونی بابای پسرک همسایه واسه دادن کرایه خونش تنها مجبور دو تا شیفت کار کنه باقیش مثل خوراک به کنار.

نمی دونم از دادن نامه های مردم بهت برای 50 تومان چه حسی پیدا می کنی؟حتما خوشحال می شی و فکر می کنی دوستت دارن...اما من ناراحت می شم و ها های گریه می کنم...اخه هموطنم /عزیزم رو اونقدر بیچاره کرده که داره علنا گدایی می کنه اونم در چه وسعتی.

نمی دونم تا الان دیدی توی بیمارستانات چه خبره؟من از کجا می دونم؟؟؟چون خودم دارم پزشکی می خونم....پس یا حتما یه سر بزن...بیا ببین چطور ریسان بخش فقط پی هوس هستن و بس....شرط همکاری در بیمارستان هایت را دیدی؟من بهت می گم....تنها تن دادن به خواست های هوای نفس است و بس...ان وقت چند قدم اون طرف تر حسابداری اعلام می کنه تا 10 هزار تومان نریزی صندق کاری براش نمی کنیم...بنده خدا نداره خب...از دهات اومده بیچاره....همون دهاتی که می گفت 130 نفر جمعیت نداره توش ورزشگاه و سالن سرپوشیده زدند.


نیم دونم تا حالا توی خیابون های قدم زدی(البته می دونم محاله بزنی چون اونقدر منفور هستی که ...)تا ببینی چطوری فقر به مردم فشار اورده به حدی که حتی زمانی که باهاشون شوخی می کنی به جد می گیرن و می خوان کتک کاری کنن.

نمی دونم تا الان توی مراکز دادگاه ها رفتی یا نه...دیدی چقدر طلاق زیاد شده...می دونی واسه چی؟واسه خضعبلات و توهمات و اراجیفی که شما توی گوش مردم خوندیدن و اون زود باوران باور کردن...نمونه کوچیکش چشم و هم چشمی....اسلام ساده گرایی مکی کنه نه؟....دیشب هرچی توی سریال های سیما گشتم دیدم پر بود از بهترین ماشین ها و خونه ها...وقتی وضع کشور اینقدر خوبه که هیچ مشکل اقتصادی نداره خب اون جوان هم می خواد....پس نداری طلاق...وقتی فرهنگ یه کشور تا این حد سقوط می کنه معنیش چی ریس جمهور منتخببببببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم تا الان موقع اذون رفتی بیورن یا نه....دیدی همون موقع مردم از عمد صداشون رو می برن بالا...صدای ضبطشون رو تا اخر زیاد می کنن....باورت می شه همون مردمی که یه روز عکس خمینی رو توی ماه دیدن...

نمی دونم می دونی یا نمی خوای بدونی....ولی می دونی از چشمای فریبکارت می خونم می دونی....بیشتر از منم می دونی....می دونی/می بینی/حس کردی....ولی برات مهم نیست...چون خوی کفتار صفت زمانی که تیو ادم نفوذ کنه بهتر ازا ین نمی شه....بهتر از این نمی شه که رای بدزی.بهتر از این نمی شه که مردم رو بکشی.بهتر از ان نمی شه که جوان های مردم رو پر پر کنی...راستی یه سوال دارم این اخری....اقای وزیر بهداشت که دوران تحصیلش معدلاش افتضاح بوده...اهان یادم نبود از نزدیکان مراجع تقلید لنکرانی هستن...خوب این امداد غیبی هستش دیگه خدا همیشه با شماست....راستی دکتاری همسر وزیر اونم کسی که تا 4 سال پیش مدرکش دیپلم بود مبارک...یه جشن بگیر با حزب الله

این یک دهم نیم دونم ها بود اونم به زبون ساده گفتم که بفهمی.اخه می گن با هرکسی در حد علمش صحبت کن.
جمعه 19 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
خواب دیدی خیر باشه. یارو به ده راش نمی‌دادن سراغ کدخدارو می‌گرفت. شده حکایت این لولو که آدم حسابش نمی‌کنن می‌خواد یقه هم بگیره.
جمعه 19 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
ما هفده سال پیش تو گاوداری یک سگ دوبرمن داشتیم بعد از ده سال دیوانه شد پاچه همه را میگرفت سگ دوبرمن خیلی خطرناکه .گفتم نکنه این سگ رهبر هم دیوانه شده داره پاچه دنیا را میگیره
جمعه 19 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
ما میدانیم شما سگ هستید و پاچه میگیرید .ما سگها را رام میکنیم و به مرگ نزدیکشون میکنیم.چقدر اعتماد به نفس از نوع پروی و بی غیرتی .لاشی بودن . یک وقت از رو نریا

جمعه 19 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
قبلا میگفتن اخوندها روشون زیاده (بخاطر همون اتاق معروف) این معلوم نیست از چه اتاقهایی رد شده که دست هر چی اخوندو از پشت بسته؟؟
جمعه 19 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
ببینم موقعی که مثل صدام کشیدنت بالای دار هم همیجوری بلبل زبونی میکنی.هاهاهاهاها خندیدم بابا تو دیگه چقدر پررویی
جمعه 19 تیر 1388

asheghe vatanam iran - امارات - دبی
دی بی اس اچ3000-سوید-یوتبوری عزیزم چرا گفتی قندون ادم دلش نمیگیره قند بخوره - تونل وحشت رو باهات موافقم ولی باغ وحش رو نه چون اخه حیونها هم احساس دارن و شعورشون از این احمقی خیلی بالاتره-روی در توالت هم خیلی خوبه مخصوصا کسانی که یبوست دارن دیگه لازم نیست که دارو استفاده کنن بادیدین شکل نحسش ادم اسهالش میگیره. بنطرم خودت همشونو گفتی دیگه دمت گرم.
جمعه 19 تیر 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
این یارو مثل اینکه خیلی پرته.یااینم فکر میکنه نواره!یکی به این بگه خفه شه دیگه داره خستم میکنه
جمعه 19 تیر 1388

man45 - هلند - هلند
احمد....فکر اینجور که برادر موسوی پیش میره یه افطاری دور هم با بقیه سران میخورید بعد یک پست وزارت برایش میدهید .
اقای موسوی شما بی خیال مردم میشوید.
ولی موسوی اگر دست از این ترسو بودنت بر نداری باید منتظر ......م...گ بر
موسی باشی پس بخودت بیا.....
جمعه 19 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
من از بهر حسین در اضطرابم - تو از عباس می گوئی جوابم . ما میگوئیم تو رای ما رو دزدیدی و انوقت تو از خدمات دولت به مردم میگی . چند میگیری فقط زر نزنی
جمعه 19 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
بابا من ازروز اول گفتم این بابا دچار توهمه. روان پریشه. دوران بچگیه بدی داشته باعقده بزرگ شده . اخه بدبخت من نمیدونم تو چطوری باخودت کنار می آی وقتی می بینی این همه آدم ازت متنفرم . من اگه یه روز ببینم کاری کردم که کسی ازدستم دلخوره شب خواب ندارم ولی این کثافت اینقدر از خودش متشکره. سگ ....توی روح پدر تو ورهبر تریاکیت. مجتبی بمیری رهبری رو نبینی.
جمعه 19 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
از روزی که کاپشن اش را گذاشته کنار کت پوشیده, گیر میده به یقه ی غربی ها, بنده خدا همچنان تو توهم هست و نمیدونه که ملت پا رو دمش گذاشتند. دیروز سی ان ان ماجرای مگس کشتن اوباما و این میمون را نشون داده و سر آخر هم نشون داده چه جوری قبل از مناظره زیپ شلوارش رو کشیده بالا. یکی نیست به این سی ان ان بگه این مرتیکه کارش ...و دایم زیپش باید پائین باشه.
جمعه 19 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
بنا به اخبار رسیده از منابع غیررسمی قاتل ندااقاسلطان که ابوالفضل کیانی نام داشته و از کامندان حراست وزارت کشور بوده توسط اعضای گروهی موسوم به اذرخش که متشکل از گروهی از نظامیان و شبه نظامیان کنده شده از حاکمیت میباشد در منزل شخصی اش کشته شد.
جمعه 19 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
گروه کثیری از نخبگان، دانشجویان، استادان و پژوهشگران ایرانی دانشگاههای جهان با امضای نامه‌ای مردم و نهادهای مسئول جمهوری اسلامی، خشونت‌های اخیر را محکوم کردند و خواستار توقف بی‌قید و شرط سرکوب مردم در خیابان‌ها و دانشگاهها شدند. به گزارش «موج سوم» برای این نامه، یک سایت اینترنتی ایجاد شده که در آدرس زیر قرار دارد و نام و مشخصات امضاکنندگان نیز در آن قابل مشاهده است: .......
جمعه 19 تیر 1388

nahid amid - فرانسه - پاریس
قابل توجه کسانی که می خواهند رژیم لاغری بگیرند!!!

تصویری از احمدی نژاد را روی دیوار اشپزخانه یا در بخچال نصب کنید ، در اثر دیدن روی کریهش اشتهای شما کور شده و میل خوردن از شما سلب میشود، در عرض یک هفته حدود پنج تا ده کیلو از دست خواهید داد .
جمعه 19 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
این عکس مناسب برای :
روی قندون
پشت در توالت
سمهای کشنده
تونل وحشت
علامت : به باغ وحش نزدیک میشوید
...
تصویر روی کاور سی دی زیبای خفته
تصویر نوعی میمون کمیاب
ارباب حلقه ها
جمعه 19 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
ای روتو برم بشر، مردک به سنگ پا قزوین گفته؛ابوالقاسم!
جمعه 19 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
اگر میخواهید دولت شما را پیدا نکند رد کامپوتر خود را گم کنید. به آین ترتیپ میتوانید آزادانه با کامپوتر خود خبرها را به خارج بفرستید و یا انکه با همدیگر در تماس باشید بدون اینکه دولت بتواند رد شما را پیدا کند.هر کامپوتر آدرسی دارد به اسم ایپ آدرس. از طریق آین ایپ آدرس که یک سری شماره هستند دولت میتواند محل سکونت شما را پیدا کند.یک ایرانی که در کالیفرنیا زندگی‌ می‌کند صاحب کمپانی ایپ آدرس میباشد.
آین آدرس‌ها فروشی هستند ولی‌ ایشان این ایپ آدرس‌ها را برایه ایرانیان داخل در ایران به طور رایگان عرضه کرده. وقتیکه آین ایپ آدرس را به کامپوتر خود نصب کنید کامپوتر شما به نظر می‌اید که در آمریکا هست.بنابراین آنها نمیتوانند بفهمند که شما کجا هستید.. دولت فکر میکند که شما در آمریکا هستید. برای دریافت یک سافت ور مجانی با این آدرس تماس بگیرید iran@iprental. com
جمعه 19 تیر 1388

alirezagholami - ایران - تهران
حرف احمقانه شورای نگهبان که گفت میزان تخلف درحدی نبوده که انتخاب شدن احمدی نژاد تغییر کند مثل این است که معلمی بگوید شاگردش که نمره 16 آورده فقط 4 نمره تقلب کرده که بدون ان هم میتوانست قبول شود پس نتیجه امتحان مورد تایید است !!
جمعه 19 تیر 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
آره آره صدام حسین هم روی اسب مینشست و با هفتیرش تیر در میکرد و میگفت اگر به عراق حمله کنند مثل کفترهای مرده از آسمان میریزند بروی زمین و روس ها هم بهش گفته بودند که حرفات خیلی درسته بازم تانک و توپ از ما بخر اگر خبری شد ما هم پشت سرت ایستادیم و ازت دفاع میکنیم
بعد از حمله عراق و گشتار ملت عراق و تجاوز به ناموسشان صدام فرار کرده و پشت سر هم بطور شفاهی و یا نامه ای قلدری میکرد و اعلامیه میداد
صدام گردن گلفت که آرزوی گشایش و احیای امپراطوری عربی داشت در شهر کرکوک عراق همانجائیکه این حیوان عرب بدنیا آمد در زیر زمینی مخفی بود که توسط سربازان امریکائی از سوراخش بیرون کشیده شد

در مرحله اول تمامی میلیاردها دلار ثروت خود و خانواده اش که در بانک های اروپا و امریکا و آفریقای جنوبی و در خود عراق و در عربستان و در دوبی بود بنفع امریکائیان ضبط شد که تا حال کلمه ای در این مورد در هیچ روزنامه غربی به آن اشاره نشده است بعد از آن هم و قبل از آنکه ایران بتواند قرامت زمان جنگ را از صدام طلب کند با سرعت هرچه تمامتر بدار آویخته شد

کلی هم پول صدام در بانک های روسیه و همینطور شریک صنایع روسیه بود رفیق ها ی روسی براش خوردند و به اسلام و عرب خندیدند و بسلامتی حرعی از ودکا هم نوشیدند

حالا که صدام نیست روس ها مرغ تخم طلا گذار دیگری پیدا کردند و اون هم ملاهای ایرانی بریاست این حیون زشت کوتوله ریش دار احمدی نژاد است

قیافه ظاهری و حرکات بیشتر افراد نشانه فهم وخلق و خوی و سیرت آن ها میباشد در مورد احمدی نژاد و دارو دست گاه ملا و ملاسازی ایران و سوریه و لبنان با زشت ترین افراد مواجه هستیم

این ها مانند چوب کبریتی هستند که بلاخره آتش به جان و مال ملت ها میزنند
این حیون احمدی نژاد لازم نیست که یقه قدرت های بزرگ رو بگیره چونک تا مدت دیگر باید در اطراف مشهد اونجائیکه این حیون و یا این شیطان بدنیا آمده یک قاری برای پنهان شدن آماده کند

اگر کسی فکر کند که فقط مرکز اتمی ایران بمباران خواهد شد سخت در اشتباه است و روزگار مثل سابق بدون اتم در ایران دنبال خواهد شد

نیروگاهای برق و کارخانه ذوب آهن و فرودگاها و اردوگاهها ارتش و تعداد زیادی از کارخانه های دیگر ی که بدلیل تولید قطعات برای دولت و پل ها و مراکر درمانی و بیمارستانی و غیره با گناه و بدون گناه بمباران خواهند شد
در نتیجه هرج ومرج و شلوغی و کشت و کشتار و انتقام کشی در کشور شروع خواهد شد گروهکهائی که سالیان سال تلاش در قسمت کردن کشور میکنند با کمک مالی ونظامی خارجیان به اهداف خود خواهند رسید

دوستان همسایه مسلمان سنی ایران مثل پاکستان و عراق و عرب های خلیج فارس مناطق نفتی ایران را تسخیر و به آرزوی دیرینه خود و بنفع کارتل های نفتی آن را سرایداری خواهند کرد

از افتخار ایران و ایرانی بودن چیزی جزء در کتاب های تاریخ بجا نخواهد ماند
جدا از آخ و ناله های در تظاهرات که شاهد آن هستیم چه قدر از دوستی بین مردمی در تهران وجود دارد ؟
بیائید به خودمان دروغ نگوئیم و هر بار کتاب تاریخ را مثل قرآن باز نکنیم که چه بوده ایم
در تهران و حوالی حومه تهران بین 12 و بروایتی 16 میلیون مردم زندگی میکنند 70 درصد آن ها ناراضی هستند و چند میلیونی هم منتظرند که ببیند کدام طرف میچربد که به آن طرف برخند حالا چند میلیون در تظاهرات بودند و حالا چندصد هزار کشته و زخمی شدند؟
هنوزشعله خشم واقعا شعله ور نشده و هر دو طرف ماجرا در سطح پایین به هم برخورد میکنند و
آن هم هنوز بقول عرب ها جای شکرش باقی است

آقای احمدی نژاد خیال میکند به یک سک ولکرد سنگ پرانی میکند و اگر سگ برای گاز گرفتن حمله کرد یا زیر چادر مادرش پنهان میشه ویا میره تو خونش درو میبنده و یا میره تو دکان بقالی که بقاله سگ رو بزنه

همین سنگ پرانی ها بود که امریکائیان واروپاییان راه پاشون به خلیج فارس باز شد و پادگان های عظیم و کشتی های نضامی با ظرفیت حداقل دو میلیون تن بمب در خلیج فارس با خرج عرب ها پاسداری میدهند

تا حالا به چسب دین و خدا کشور چند ملیتی ایران به هم چسبیده است و این همانطور چسبید که خمینی میخواست زیرا که از چسب اقتصاد و علم و آزادی در جوامع مترقی جهان بیزار بود
تمامی ساختدار سیاست ایران با چسب دین و استمداد به هم چسبیده است که شباهت عجیبی به ساختنمان های تقلبی ساز بساز و بیینداز در تهران است که با کمترین تکانی فرومیریزد ولی از نظر ظاهری بسیار زیباست

خیلی ها هم فقط قلدرند و آن هم قلدر کورند که خیال میکنند با یک راننده تاکسی و یا میوه فروش و یا دست فروش طرفند و هر بار میگویند که قدرت های بزرگ هیچ غلطی نمی تونند بکنند و همین چرت و پرت ها هم صدام و قذافی و طالیبان میگفتند

کشور اسلامی و رفیق خدای ایران با مشکل مداوا و درمان بصورت بسیار زیاد روبروست و برای کوچکترین بیماری و یا جراهی باید اسکناس های درشتی را در همان مرحله اول بیمارستان روی میز گذاشت و آیا در مرحله بعد آیا داروی بیماری در کدام داروخانه دارد این هم مشکل بعدی خواهد
با این پشتوانه یک جنگ دیگر مصیبتی غیر قابل تصور خواهد بود


در آخر حیون احمدی نژاد آهای حیون - دهان کثیفت رو ببند و آن چیزی که باید در تولت خالی کنی از دهانت برای ملت ایران بیرون نریز
و اون لباسی که میپوشی با دستگاه ایتالیائی نخریسی شده – حیون با کی می چنگی و یقه کی میگیری این که دست فروشه نیست که؟
در اینجا چرا بنده از کلمه حیون استفاده کردم به این دلیل است که نباید از کلمه آقا برای این موجود استفاده کرد زیرا که آقا کلمه ای ایست که برای یک مرد که انسان بالغ استفاده میشود
جمعه 19 تیر 1388

garfild - ایران - تهران
مردک اون آرادان هم تو رو آدم حساب نمی کنه چه برسه به جاهای دیگه اصلا کسی نمگه تو آدمی یا نه ُ الکی خودتو می چسبونی به این و اون فقط خدا می دونه انتخابات 84 تو یکدفعه از کجا سبز شودی مموتی کوتوله
جمعه 19 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
iraneazad1388 - کانادا - تورنتو
نگران مردمت در ایران باش.کوسه با پولهای دوزدی داره حال می کند.ادم که نگران این اخوندها نمی شود.یک نامه بفرست و حالش را بپرس.نه می توانی از مسچد علی در تورنتو سوال کنی .چون جاسوس خانه سفارت است
نابود باد این حکومت اسهالی ایران
جمعه 19 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
جمهوری اسلامی ایران: این کشور با تولید 148/4 میلیون بشکه نفت در روز، عنوان چهارمین تولید کننده بزرگ نفت جهان را به خود اختصاص داده است. صادرات نفت این کشور به 462/2 میلیون بشکه در روز می‏رسد
منبع این آمار: پایگاه خبرى .. پترو نیوز

یکى نیست بیاد گوش این ت.و.ل.ه سگ رو بگیره و ازش بپرسه با پوله هنگفت یک همچین صادراتى چرا نصف بیشتر ملت ایران در فقر مطلق زندگى میکنند؟؟ چرا تو جنوب لبنان همه خونه وارهایى که جزو حزب الله هستند نفرى 27000 دلار ( بله درست خوندى 27 هزار ) کمک بازسازى خونه هاشون رو از جیب بیت المال مردم ایران میگیرند ( بعد از بمباران اخیر اسرایل )؟؟ حالا خود شما دوستان حدسشرو بزنید چند خونه وار در کل تو صف پول یا مفت وایستادند در حالى که خیلى ها از مردم ملت خودمون شب با شکم گرسنه میگیرن مى خوابند !!... حالا ..ت.و.ل.ه. سگ صاحبت ( على گدا ) رو دیدى ،شیر شدى میپرى به پرو پاچه این و اون ؟؟ امیدوارم همین اسرایلى ها بیان ک.و.ن.ت. بذارن ( چون از دوران هخامنشیان یکى به ما بدهکارند ) تا از شرت خلاص شیم
جمعه 19 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
تو زیپتو بکش بالا میمون!
جمعه 19 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
محمود چخان منتظره روزی باش که قدرت یقتو بد جور بگیره بدتر از صدام
جمعه 19 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
این محمود دیوونه هم عالمی داره بدبخت شده بازیچه دست چلاق علی خامنه ای و دار و دسته اش
اگر یکی از دوستان زشت تر از احمدی نژاد را معرفی کرد جایزه داره واقعا انسان از خلقت میمون به این زشتی در تعجب می مونه
فکر کرده دنیا هم مثل محله خودشه بچه بوده یقش میکردن میبردنش تو زیر زمین حالا بزرگ شده احساس لاتی گرفتتش
جمعه 19 تیر 1388

smartrun - کانادا - تورونتو
داستان زندگی احمدی نژاد : و محمود در میانه برادرانش زشترین بود، او را در چاه فاضلاب قم انداختند. کاهنان حوزه علمیه او را از چاه گرفتند و نزد خود بردند و نامش را ریدامون گذاشتند و بجان ملت ایران انداختند....
جمعه 19 تیر 1388

آرسام - ایران - تهران
nahid amid - فرانسه - پاریس
برو بابا این چه رژیمی است که میدی مگر باید مردم از گرسنگی بمیرن این که نشود رژیم دادن رژیم بهتر بده بابا
شنبه 20 تیر 1388

نسیم مرگ - لندن - لندن
این سگ رهبر عجب سگس هستش
یکشنبه 21 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.