تظاهرات و اعتراضات مردمی در سالروز واقعه ۱۸ تیر ماه - قسمت اول - ویدیو

تظاهرات و اعتراضات مردمی در سالروز واقعه 18 تیر ماه - قسمت اول

mr-neda - ایران - سلطان آباد شمالی
دورود بر همت بالای شما دلیر مردان و شیر زنان ایرانی
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
مرگ بر مجتبی خامنه ای . بایستی سرب داغ تو حلق این مرتیکه ریخت با اون پدر عملیش
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
اگه من برخیزم .... اگه تو برخیزی .... همه برمی‌ خیزاند .
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

azita14may - انگلستان - نیوکاسل
تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی، همت کن و بگو ماهی ها، حوضشان بی آب است.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
خیلی جالبه٬با این که مسئولین رژیم اخوندی گفته بودن که با هر نوع تجمعی قاطعانه بر خورد خواهد شد مردم هیچ ارزشی واسه حرفشون قائل نشدند وبه اعتراضات خودشون ادامه دادن. درود بر شیر مردان و شیر زنان ایرانی.
یه نکته دیگه اینکه رئیس نیروی افتضاحی و سپاه در روز 17 تیرگفتند که برای تظاهرات احتمالی 18 تیر هیچ گونه مجوزی صادر نشده است٬من نمیدونم اینها مردم رو چی فرض کردن؟؟!! اینها فکر میکنن که مردم منتظر مجوز میمونن؟؟!!نمیدونن اون ممه رو لولو برد
این رژیم ضد مردمی و ضد دینی گور خودشو با کمک علی سگ دست و میمون کنده
٬به امید از بین رفتن رژیم ضد مردمی و ضد دینی
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

mazear - اینگلیس - لیدز
‌امید وارام که تضاهرات عدامه بیدا کنه
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
زنده باد زنده باد درود بر شرف تک تک شما عزیزان
ایرونی اهل هر جایی که باشی مگه میشه پشت ایران من باشم تو نباشی
نافرمانی مدنی -اعتصابات سراسری -تحریم صدا وسیمای ابلیس
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
فدای تک تکتون بشم. از همتون تشکر می‌کنم. و روزی 19082455455466363 به خودم لعنت میدم که اونجا نیستم.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

ghorbate sabz - قبرس - قبرس
من به دست و پای تک تک شما ایرانیان غیور بوسه میزنم شجاعت شما در قابل این حکومت کثیف قابل ستایشه.زنده باد ایران و ایرانی مرگ بر دیکتاتور.ما هم امروز در مقابل سفارت جمع شدیم.نترسید ما همه با هم هستیم.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

khodesheh - المان - فرانفورت
دمتون گرم.مشتتان کوبنده.فریادتان پر طنین.قدمها یتان راسخ.عزمتان جزم.و ر هدفتان هر چه نزدیکتر باد.مرگ بر رژیم جلاد و خونخوار اسلامی باد.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
سلام
دوستان عزیز من دیروز از ایران برگشتم . برای چهار هفته رفته بودم ایران و در این چهار هفته دقیقا دیدم که این رژیم چقدر ضلم میکند مخصوصا از انتخابات به بعد . باور کنید بیش از 200 کشته و بیش از 500 مجروح و بیش از 2000 را گرفتن . تمام سایتها را فیلتر کردن و نمیگذارن اخبار از کشور خارج شود در ایران من هر کاری میکردم که با لندن تماس برقرار کنم نمیتوانستم و فقط بچه هایم از لندن میتوانستن با من تماس برقرار کنند . همین 2 شب پیش بود که ما تصمیم گرفتیم شب بریم پارک چون هوا روزها خیلی گرم بود و خیلی هم گرد الود . بهرصورت شب ساعت 10.30 رفتیم بیرون قدم به قدم بسیج ایست بازرسی گذاشته بود و هر ماشین که 2 یا 3 جوان توش بود میگرفتن . جلوی خود من 3 جوان را گرفتن و میزدن من میخواستم مداخله کنم که خواهرهایم نگذاشتن و به من گفتن این حرامزاده ها پی بهان میگردن مخصوصا برای تو که پاسپورت انگلیسی داری و من هم دیگه روراست جورات نکردم . واقعا نمیتونم بگم اینها چقدر ضلم میکنند
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
درود به فرزندان داریوش و کوروش کبیر
مزدوران رژیم با دروغ و کلکهای گوناگون کور خوانده اید که بتونید جلوی مردم ازادی خواه را بگیرید

مزدوران رژیم صدام هم خیلی جنایت کرد اخرش چی شد عاقل باشید وطنمان را ترک کنید تا بتوانید به زندگی با ذلتتان ادامه دهید.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
دست و پای این جونهای دلاورو باید غرق بوسه کرد
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
درود فراوان به تمام ایرانیان وطنپرست شماهستید فرزندان کوروش وداریوش کبیر شما هستید که دارین اشتباه سی سال قبل را تمیز میکنین با حتئ ریختن خونتان.سی سال قبل وقتی دانشجویان ایرانی نوکر خمینی پلید ریختن و سفارتخانه ایران را از کارمندانش خالی کردند چند تن از نوکران خمینی رفتن ومنزل سفیر ایران را هم خالی کردن صندوق پولی در منزل سفیر بود که دانشجویانی که ازبورس تحصیلی استفاده میکردن از این صندوق پرداخت میشد.کنسولگری ایران درخیابان ویسکانسین بود و یک مغازه فرش فروشی ایرانی درسر خیابان ویسکانسین که بعدا مغازه بسته شد وصاحبش باسم ناهیدیان حالا در شهر منسس ویرجینیا مرده شوری میکنه وکار دیگرش هم قاری است که درتشیع جنازه کسانیکه فوت کردن میاد وزبان عربیش بهتر از فارسیت .داستان درباره ایشون این است در حمله به سفارت دست داشتن وشخص موثقی میگفت این شخص یکی از انهایی بود که صندوق پول را از خانه سفیر انزمان اردشیر زاهدی بیرون بردند بکمک یک فرش فروش دیگر ایرانی که بعدا درباره ایشون هم خواهم گفت..بامید ازادی ایران وایرانی وطنپرست.سر تعظیم فرود میاورم به تمام ایرانیان وطندوست....بامید دیدار دوباره در وطنمان ایران زیباو قشنگ.....
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

zakaria - هلند - امستردام
قربون همتون.
این نیز بگذرد و چون میگذرد خواهیم دید که ما پیروزیم.
جمعه 19 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
*******
متاسفانه ما از داخل ایران نمیتونیم ویدئو ها رو ببینیم دوستانی که ویدئو ها رو میتونند ببینند لطفا لینک اونها رو در کامنتهاشون درج کنند تا ما بتونیم از طریق kissyoutube دانلود کنیم.
با سپاس
جمعه 19 تیر 1388

bidad-zamane - آلمان - کلن
به آ.ن و خامنه‌ای احمق روانی‌ ، دیوانه ،قاتل ،
دزد ،مال خور، عنتر از آ.ن باید گفت ، دیگه اینجا سر گردنه نیست راهزنی کنید ، تا زیر پا له تان نکردیم ، بر گرد به وطنت عربستان، و سوسمار خوریتو ادامه بده، و دیگه گوه زیادی هم نزن، بدبخت از صدقه سر ایرانی‌ ها چند سالی‌ تو را رو صندلی نشاندن ، امر بهت مشتبه شد ، که .. شدی، کثافت شپشو،بر گرد، همان گوری که بودی، ..زده.رذل پست.
.مجتبی‌ بمیری .صندلی باباتو نگیری.
آرزوشو به گور ببینی‌ ،دزدای کلاش.
جمعه 19 تیر 1388

fanishal - آمریکا - سانفرانسیسکو
دیگر کسی نمی ترسد، همه آمده بودند، اینها رفتنی اند
گزارش ارسالی برای نشریه دانشجویی بذر -18 تیر 1388
چه صلابتی دارد این 18 تیر. همه آمده اند. جوان و پیر و میانسال. نه فقط در یک خیابان؛ که اینبار آموخته اند از روزهای پیش. در هفت هشت نقطه مرکزی تهران تظاهرات های توده ای بر پاست. سکوتی در کار نیست. همه شعار می دهند. بعضی ها الله اکبر می گویند اما به سرعت مرگ بر دیکتاتور! دولت کودتا استعفا استعفا! جانشینش می شود. مرکز درگیری ها چهارراه ولی عصر – انقلاب است: پارک دانشجو. جمعیت متمرکز و فشرده است و گاردهای ضد شورش با گازاشک آور و باتوم یورش می برند. چهره ها خونین است. جمعیت مرتب از پیاده رو به خیابان و خیابان به پیاده رو جا به جا می شود. ماشین ها مثل دو هفته پیش همه بوق می زنند. بوق های ممتد. باز هم مشت ها در آسمان است و دو انگشت به نشانه پیروزی و همبستگی. موج مردم از همه خیابان های اصلی به سمت میدان انقلاب و دانشگاه سرازیر است. اینبار شعار طولانی جدیدی را به سبک دوران انقلاب 57 همه می خوانند:

محمود خائن آواره گردی/ خاک وطن را ویرانه کردی/ کشتی جوانان وطن آه و واویلا..... مرگ بر تو! مرگ بر تو.... مــــرگ بــر تــــو!

گاز اشک آور مثل نقل و نبات بر جمعیت می بارد ولی باور نکردنی است انگار همه عادت کرده اند. حال هیچکس به هم نمی خورد. فقط فورا آتشی روشن می کنند. بعضی ها دود سیگار را به چشم کنار دستی می فرستند. در تقاطع بلوار کشاورز و خیابان کارگر هستیم. از پایین گارد ویژه به سمت ما هجوم می برد. شعار گویان به سمت بالا می دویم. از طرف خیابان فاطمی جمعیت فشرده ای به ما ملحق می شوند و دوباره به سمت پایین بر می گردیم با شعار: نترسین! تنرسین! ما همه با هم هستیم!

خبری از تیراندازی در این قسمت نیست. از بقیه جاها هم هنوز خبری در این مورد نرسیده. چقدر دختر! چقدر مادر! در صف اول. خشمگین و شاداب و الهام بخش! دوباره به سمت ما هجوم می برند. اینبارلباس شخصی ها را هم آورده اند ولی تعدادشان نسبت به روزهای قبل کمتر است و مشخص است که تحت تاثیر افشاگری های این سه هفته در مورد جنایت های بسیجی هاست. به بعضی از اینها لباس فرم سپاه پوشانده اند که منظمتر به نظر بیایند. حالا با تعداد زیاد و با موتور به جمعیت حمله می برند. چند صد نفری وارد بازارچه جنب پارک لاله می شوند که راه در رو ندارد و آنجا گیر می افتند. همراه با چند نفر از روی نرده ها و سیم خاردار می پریم و وارد محوطه پارک می شویم. مقصد خیابان امیرآباد است. دارند از نبش فاطمی خیابان را می بندند که جمعیت امیرآباد به جمعیت اطراف پارک نپیوندند. امیرآباد غلغله است. نبش کوچه ای که ندا در آنجا جان باخت، جمعیت ایستاده اند و شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند. پیرمردی که می گوید 80 سال دارد با خوشحالی می گوید دیگر کسی نمی ترسد. همه آمده اند. اینها رفتنی اند. ببین اینهمه جمعیت ولی بر عکس سال 57 یک عمامه به سر هم در میانمان نیست! انتقام خون ندا را این مردم می گیرند! راست می گوید.

مردم وضعیترا خوب درک کرده اند. ضعف و شکنندگی رژیم را دریافته اند. دیگر هیچکس نمی ترسد. پیر و جوان شعار می دهند. محکمتر و مصممتر از سه هفته پیش. خودرویی که در آن خانواده ای نشسته است و بوق ممتد می زنند به آهستگی به سمت شمال خیابان امیرآباد در حرکت است. پسر خانواده سرش را بیرون آورده و به مردم می گوید: باز هم می خواهید مسالمت آمیز مبارزه کنید! نمی بینید که اینها اسلحه دارند! خواهرش هم با شعار مرگ بر دیکتاتور همراهیش می کند!! تنها عکس العمل من تکرار شعار با آنان و بالا بردن مشت است.

خود را سریعا به اینترنت می رسانم و این گزارش را می نویسم. امشب خیلی داغ خواهد بود. شعارها بر بام ها غوغا خواهد کرد. زخمی ها و دستگیری ها هم کم نیست. هنوز هوا تاریک نشده، ایست های بازرسی را در گوشه و کنار گسترده اند با بسیجی های یونیفرم پوش. به خیال خود می خواهند ارعاب کنند و به مردم حالی کنند که وضع فوق العاده است! چه حماقتی!! این هزاران هزار مردمند که امروز با حضور قدرتمند خود در خیابان ها به رژیم حالی کردند که هوا پس است! از بقیه شهرها هنوز خبری ندارم. ولی بدون شک 18 تیر امسال در تهران، یک واقعه به شدت تاثیرگذار بر روند تحولات جاری خواهد بود. بدون شک.
جمعه 19 تیر 1388

م منجی - ایران - تهران
بچه سلطان آباد شمالی :اینقدر هندوانه زیر بغل بچه های مردم نگذار .بهتر است مواظب خودت باشی که بیشتر از این گول این وطن فروشهای دربدر شده را نخوری ای روستاپی ساده... صدای ندا آلمان : تو که خیلی وقته بر خاسته ای وفلنگ را بسته ودر آلمان به لانه موش رفته ای ..راستی از قاتل حرامزاده ای که زن جوان باردار مسلمان مصری را در مقابل چشمان فرزند وشوهرش در بیدادگاه آلمان به شهادت رساند چه خبر؟؟؟ اول بگو تا مردم ایران بدانند در برابر این جنایت فجیع چه عکس العملی نشان داده ای وچه غلطی کرده ای که بخواهی در ایران کاری بکنی؟؟ واما مازیار انگلیس : بهتر است اول بروی در یک کلاس سوادآموزی ثبت نام کنی وبعد از اینکه طرز نوشتن صحیح کلمه (ادامه ) را یاد گرفتی بعد وارد اینگونه بحث ها شوی تا مورد استهزاء مخاطبان قرار نگیری....
جمعه 19 تیر 1388

jahad - ایران - تهران
من خودم در خیابان طالقانی . میدان فلسطین . چهارراه ولیعصر و میدان ولیعصر حضور داشتم. به بدترین شکل ممکن با مردم برخورد میکردند. پرتاب گاز اشک اور . ضربات باتوم. به کار بردن الفاظ رکیک و زشت علیه مردم. ولی مردم شجاعانه به تظاهراتشان اداه میدادند
برای موسوی هم متاسفم .الان که باید از مردم حمایت کند سکوت کرده
جمعه 19 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
م منجی - ایران - تهران
بچه بسیجی عقده ای مفلوک حقیر حواست به حرف زدنت باشه مردک هر جایی در به در تو و امثال تو ا...الی هستین که باعث رونده شدن ما ایرانیا از وطنمون شدین
...ببندش که مجبورم بیام درشو اهک بریزم...
ما تا شهید نداها رو داریم وقت و فکری برای یه زن مسلمون حرومی مصری نداریم
مفلوک بسیجی بدبخت میگه جنایت فجیع !!!! پس قتل ندا و بقیه کشته شدگان اخیر در ایران رو اسمشو چی میزاری عقده ای? تو یکی و امثال تو رو من یکی عمرا اجازه بدم که اینجا دهنتو باز کنی و هر چیزی که داخلش هست بریزه بیرون ..اینو یادت باشه بچه خ..گله مسجد دم محلتون! بدبخت مفلوک عقده ای بسیجی حقیر ... جایی
جمعه 19 تیر 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
م منجی - ایران - تهران
عرب پرست وطن فروش شما بگو که در مقابل خانم ایرانی‌ حاملی که در زندان اوین به سر میبره و معلوم نیست که چه بلا‌ای سرش میارن چکار می‌کنید. یا جونهای که برای حداکثر گرفتن آزادی که حق هر انسانی‌ هست میان تو خیابون کشته میشن چیکار می‌کنید؟؟؟؟ البته کسی‌ که این خانومو کشته قاتل و محاکمه باید بشه. در این شکی نیست. ولی‌ اول شما حق هموطن مسلمونه خودتو بگیر بدن به مسلمونای کشور دیگه فکر کن. غیرتم خوب چیزی
جمعه 19 تیر 1388

saeed abay - کره - سئول
درود بر شما دلاوران دست تک تک شما را می بو سم
جمعه 19 تیر 1388

m uk - انگلیس - منچستر
دوستان در منچستر اگه برنامه هست بگین لطفا
جمعه 19 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
اگه من برخیزم .... اگه تو برخیزی .... همه برمی‌ خیزاند .
م منجی ........
چقدر باید یک فرد احم.. باشد که بعد از سی‌ سال جنایت و کشتار و شکنجه توسط حکومت خونخوار آخوندی هنوز سنگ آنها را به سینه بزند و چشمانش به روی اینهمه جنایت ببندد و وانمود کند که چیزی اتفاق نافتاده. منظور من شما هستید ( م منجی ) در هیچ کجای دنیا روستایی بودن جرم نیست ، مخصوصاً از نوع سادهاش . اما در مورد ( زن مصری ) آلمان کشور قانونمندی است اگر کسی‌ جنایت کند به سزای عملش خواهد رسید ، همانطور که تروریستهای رژیم شما اینجا بعد از جنایت دستگیر و محکوم شدن .
و حال درباره خروج من از وطن . اگر ایران ما کشوری آزاد و قانونمندی بود ، دولت درد و رنج مردم را حس میکرد ، و بجای آنکه آنها را قتل عام کند راهی‌ برای رفع مشکلاتشان پیدا میکرد ، من و امثال من برای زنده بودن به دیگر کشورها پناه نمیبردیم . خلاصه کنم در حال حاضر هیچکس بجز مردم ایران که بدست تو و امسال تو کشتار میشند برایم مهم نیست ، و تا اونجا که ثابت شده این وظیفه جمهوری اسلامی بوده که نگران کسان دیگر باشه تا ملت ایران . (روستایی ساده بودن بهتر از اح..ی مثل تو بودن است ) .
جمعه 19 تیر 1388

alialidoustaliali - ایران - ایران
آخرین نوشته ام را این چنین بازگو میکنم از بس چرت و پرتهای این آدم فروشان از خدا بی خبر را شنیدم دود از سرم خارج شده و میگم خدایا خودت ذلیل و بیچاره و بدبخت که هستن بیشتر از اینها بدبختشان بگردان تا از اینکه هستند محتاجتر و آواره تر گردند و رفته رفته اجداد خودشان را هم نشناسند و به روز شبشان گرفتار گردند . واقعا اگر غیرت و شرف داشته باشند باید این مثال قدیمی را از یاد نبرند ( دماغ انسان در صورت اگرچه هزار هم که بد باشد آن را دور نننداخته چون خدا دادی محسوب می شود ولی شما بیغیرتها خیلی زود وطن را فراموش و یا به انگلیس و نمی دانم به.... می فروشید که چی و مثال دیگر درخت میوه هر چه پر بار شه سرش به پاپین ولی شما ها دو روز خارج رفتید فکر کردید پیش خودتان خوشبختید ولی کور خوانده بلکه بدبختید چون کارتان زار و آدم فروشی بیش نیست در آخر می دانم این گفته ها بعضی از خودفروشان وطن فروش به جوش آیند لطفا قبل از خواندن و یا بعد از خواندن تشت آبی همراه خود قرار دهید. و از همه تان خداحافظی میکنم تا روز قیامت
جمعه 19 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
alialidoustaliali - ایران - ایران
میبینم که زنگ میزنیو فرار میکنی !
اگه وجود داری بمون تا جواب خز عبلاتی که اینجا بلغور کردی رو بهت بگم دایی جان ناپلئون .اگه هم که شرتو از اینجا کم کردی که یه سوژه خنده برامون کم میشه :(
بی غیرت, تو بسیجی بی همه چیز عوضی پ.....و.ز هستی .شما مزدوران مواجب بگیر جمهوری اسلامی همتون بدونین اینجا جای شما نیست اتفاقا مطمئن باش ما خارجیا ! بقول تو اصلا حرفاتون برامون مهم نیست .چون همه پی به معلوم الحال بودنتون بردن.اینو واقعا از ته دل میگم.کسی اصلا تره برا مزخرفاتتون خورد نمیکنه.
فقط اگه بخوای بند پاره کنین و چیزایی رو که لیاقت خودت و خ...دت هست اینجا بهمون بگی انوقته که من یکی برعکس اویزونتون میکنم :)
اینجا هم چون نمیشه زیاد با ف..ش چپ و راستت کرد , برا همین بدترین و فجیع ترین و وحشتناک ترین ف..ش دنیا رو نصیبتون میکنم : بسیجی بسیجی بسیجی بسیجی بسیجی بسیجی بسیجی ;)).
شنبه 20 تیر 1388

م منجی - ایران - تهران
-----------------
کاربر گرامی:
بدلیل استفاده شما از چندین نام کاربری دسترسی شما به بخش نظرات مسدود شد.
اسامی کاربری مسدود شده شامل:
م منجی
alialidoustaliali
dolab55
rezagohrbanalli1010
roya3047
احد رفاهی
عزیز دلدار
----------------------
ایرانیان انگلستان
یکشنبه 21 تیر 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
به به به واقعا گلی به جمالت ادیتور محترم کامنتا.
ممنون از اینکه بهمون کمک میکنی که نقاب از چهره این زالوهای مزدور جمهوری اسلامی برداریم
یه چند نفر دیگه هستن که من فکر میکنم اونا باید تحت کنترل باشن تا تقشون در بیاد راجع به داشتن چند تا اسم کاربری!
ابوذر زمان,نیم رخ, اسودگی , سوزی, زینبه, و چند تای دیگه از این چیزا ;)
یکشنبه 21 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
اگه من برخیزم .... اگه تو برخیزی .... همه برمی‌ خیزاند .
مسئولان محترم سایت iranian uk با تشکر از شما بخاطر حذف اشخاص پرخاشگر ،
امیدوارم که با اسم دیگر دوباره وارد نشوند .
درود بر شما همیشه موفق باشید .
دوشنبه 22 تیر 1388

noudebanadu - بلزیک - بروکسل
https://www.youtube.com/watch?v=ntDpXXAxh2Afeature=related نگاه کنید دل گرم کننده هست .
دوشنبه 22 تیر 1388

sword.swordsman - -
noudebanadu - بلزیک - بروکسل ]چرا سایت معرفی شده فعال نیست
سه‌شنبه 23 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.