دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران : اسفند دود کردن و شیشه پاک کردن پشت چراغ قرمزها هم جزو اشتغال محسوب می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران : اسفند دود کردن و شیشه پاک کردن پشت چراغ قرمزها هم جزو اشتغال محسوب می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران با بیان اینکه متاسفانه واردات بی‌رویه به شدت به تولید داخلی ضربه زده است، گفت: کارخانه‌های تولیدی داخل مثل نساجی و لوازم خانگی در چند سال گذشته دچار مشکلات شدید شده و حتی کارگران خود را اخراج کرده‌اند.

اسماعیل حق‌پرستی در گفت‌وگو با خبرنگار کار و اشتغال خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: واردات کالا با مجوز انجام شده که البته در کنار آن قاچاق کالا هم بر این مشکلات افزوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اسفند دود کردن و شیشه پاک کردن پشت چراغ قرمزها هم جزو اشتغال محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه هم شکل اشتغال تغییر پیدا کرده و هم کارخانجات دچار مشکلات مالی تعطیل شده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر برخی کارخانه‌ها به دلیل داشتن اسپانسرهای خارجی و بستن قرارداد با شرکت‌های خارجی توانسته‌اند، فعالیت خود را ادامه بدهند ولی اغلب کارخانجات تولیدی داخل مثل نساجی‌ها و لوازم خانگی دچار بحران شده‌اند، بنابراین دولت باید به فکر باشد که این وضعیت را بهبود ببخشد.

وی افزود: کارخانه‌های ما با وجود بهره‌های سنگین و شرایط سخت اقتصادی نمی‌توانند با تولیدات ارزان قیمتی که در چین تولید می‌شود، رقابت کنند.

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
به این شرط که دولت حق وحقوق این بیچاره هارا شناخته و ببمه درمانیشان را بپردازد.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
اقای اسماعیل حق پرستی
چرا در مورد صادرات موفق امیز و پر سود دختران زیر بیست و پنج سال ایرانی
به کشورهای خلیج فارس صحبتی نمیکنید.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
واقعا باید گریست؟
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
خاک تو اون سرتون. اگه خوبه که توله سگای خودتون بفرستید.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

kiarashh - اتریش - وین
شهادت سعید حجاریان زیر دست مرتضوی و شریعتمداری
شب گذشته، این خبر کوتاه دراختیار پیک نت قرارگرفت: با سلام خدمت دست اندر کاران سایت پیک نت. خبری بود که باید خدمت شما عرض می کردم. دقایقی پیش با خبر شدم که آقای سعید حجاریان، مغز متفکر اصلاح طلبان بعد از چندین روز درد و مشقت فراوانی که توسط مرتضوی و تیم شریعتمداری بر او تحمیل شده بود، امروز به شهادت رسید، اما اعلام این خبر را برای اینکه مصادف با 18 تیر است نظام به بعد از تاریخ 18 تیر و مراسم های مربوطه اش موکول کرده است. شاید در خبر شک داشته باشید، اما این وظیفه من بود که اطلاع رسانی کنم. منبع خبری من موثق است.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و جهنمی سوزان برای نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
دررابطه با انتشار نامه مهدوی کیا باید جوابی به چند تا ازکاربران بدم که باتوجه به اینکه ازاون خبرگذاشته من مجبور میشم توی این بخش نظر خودم رو درمورد 3 نفر ازکاربران احساسی بیان کنم

مسلمان اجباری ایران بم: اینقدر حرفات سطحی بود که فقط میتونم بهت بگم به جای تقلید ازآدمایی مثل آنتی اسلام ( برای انتخاب اسم کاربری) لااقل سواد و معلوماتت هم مثل این دوست عزیز باشه. اگه ادای ضد مذهب بودن برای تو مد روزه برای من سالهاست که این کتاب کهنه و پوسیده بسته شده.

ایرونی 2009 ایران تهران : من نگفتم که لبو فروشی بده . هرکسی میتونه درهر سطحی که هست خودش رو بالا بکشه و پیشرفت کنه ولی اینکه یکی که خودش درد منده وقتی بی درد میشه نباید کسایی که دردمندن فراموش کنه . لااقل این توقع ازش هست که اخلاقیات رو فراموش نکنه و نشون بده که لیاقت اون چیزی رو که بهش رسیده داره چه مادی چه معنوی . چرا از پولدار شدن فقط خوش گذرانی و بچه بی پدر پس انداختن رو بلدن. کسی که بازحمت وعرق جبین به جایی میرسه اون مقام وثروت موقعی ارزش واحترام به دنبال داره که اخلاقیات هم درکنارش باشه.
آرش کمانگیر آلمان کاسل دوست تیرانداز( محض مزاح)
لطف کنید این مرزبندی مسخره ایرانیان داخل وخارج کشور رو ول کنین. ایرانی هرجای دنیا که باشه ایرانیه با تمام خصوصیات وروحیات خاص یک ایرانی. ( لطف کن کتاب جامعه شناسی خودمانی دکترحسن نراقی رو مطالعه کن) من هم کاملا قبول دارم ورزشکاران سختی زیادی میکشن و دوری از خانواده و همه همه رو قبول دارم ولی تو بهتر از ما میدونی که همه جای دنیا ورزشکارها هنرپیشه ها خواننده ها و غیره غیر از کار و حرفه ی خودشان دریه چیز دیگه باهم رقابت دارن واونم حضور در فعالیت های خیریه است . توی ایران خودمون چند نفر ازاین فوتبالیست های محترم رو میشناسی که برای شهری که ازاونجا اومدن کاری کرده باشن. نمی گم نیستن ولی تعدادشون خیلی کمه. البته درمورد مهدوی کیا خودم همه چیو میدونم واینکه چه کمک هایی کرده. ولی صحبت من در کامنت قبلی درباره افرادی غیراز مهدوی کیا بود. درضمن نمیدونم چرا حافظه ما ایرانیا اینقدر ضعیفه . مگه درجریان بازیهای جام 2006 همین مردم فحش و بد وبیراه نثار همین مهدوی کیا و هاشمیان و کریمی نکردن حالا چرا یهو اینقدر عزیز شدن؟ من نه ضد این افراد صحبت میکنم نه به جانبداری ازشون . فقط یه سری واقعیت ها که پشت احساسات لحظه ای پنهان شدن رو مطرح کردم .
ولی متاسفانه باز هم پای این مذهب ونظام و هرکوفت وزهرمار دیگه ای توش باز شد.
مسلمان اجباری با کامنتی که گذاشت نشون داد علی رغم اسمی که انتخاب کرده کاملا مسلمانه. ولی خب کاریش نمیشه کرد ادای ضد دینی یه جورایی مد شده.

به دوستان عزیزم توصیه میکنم کمی ازاحساس به دور باشن و کمی منطقی.
اینقدر سرسختانه و با کینه با هراظهارنظری برخورد نکنین. صرف مخالفت با نظام ومذهب از آدم یه تصویر خوشایندو با سواد ارایه نمیده.
با عرض پوزش ازمدیران محترم سایت برای کامنت طولانی ام
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
پوشک عوض کردن خامنه ای چی؟ اونم یک شغله؟ اگر پوشک عوض کردن خامنه ای هم یک شغله پس تقلبی نژاد الان دو تا شغل مهم داره یکی پوشک خامنه ای را عوض کنه و دیگری ... مجتبی را مالش بده.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
خامنه ای اگه انسانی فکر کن و اگه غیرت داری خجا لت بکش گشور ما کشور فقیری
نیست دولت مردهاشرمتان باد
خامنه ای فقر اگر از یک در وارد بشه ............مردم برای زنده موندنشون مجبوران هر کاری بکنن
درود بر تو ذختر ایرانی که کار تو ارمغان سبز را به همراه دارد به امید هرچه زود تر نابودی فقر فرهنگی اقتصادی و..........وایرانی اباد داشته باشیم
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
واقعا باید به این رژیم داغ گستر اسهالی بخصوص به داخل عمامه رهبر باید ...د تف به شرفتان این یا دانشجو است یا دانش اموز یا فارغ التحصیلی که از زور بیکاری و گرانی که این د...سها برای پرکردن جیب گشادشان بوجود اورده اند مجبور به این کار شده اگر دقت کرده باشید راننده شرمنده است. مرگ بر حکومت فاشیستی خامنه ای کثیف و عربده گوی و بر احمقها و مزدورها و بی شرافتهائی که زیر منبر او در نماز جمعه از پائینشان و بالایشان با فشار فریاد میکشند .
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
اون کشورهایی از واردات چین بدبخت شدن که عضو سازمان تجارت جهانی هستند. ایران جزو این کشورها نیست که از منفعت عضویت در این سازمان بهره‌مند بشه (یعنی راهش ندادند) ولی از معجزات هاله نور اینه که واردات ب رویه از چین به اقتصاد ضعیف ما چنان ضربه‌ای زده که به این زودی ها جبران پذیر نیست. واقعاً که این نابغه رو باید گذاشت پشت ویترین موزه‌ها چون بهره هوشیش نزدیک به مطلقه ! (البته صفر مطلق)
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
طاطا - ایران - ایران تو انقدر بی عقلی که نمیشه در موردت حرفی زد اولا اگر مهدوی کیا و امثال مهدوی کیا صاحب پولی شدن از باشگاههاشون بوده نه تیم ملی و اینم بگم درسته عضویت در تیم ملی هم مقداری پول کسب کردن اما اصلا باپولی که از باشگاه گرفتن قیاس نیست و تنها کسی که سود زیاد از تیم ملی در هر زمینه چه بعنوان بازیکن یا مربی همین علی دایی است و رضا زاده که با پشتوانه قوی حامی و مالی همانا رژیم هست صاحب همه چیز شدن نه امثال کریمی و مهدوی کیا و نکونام و کعبی و شجاعی و نصرتی زیرا اینها دستمال بدست نیستن و همیشه در دل ملت به عنوان نماد و سنبل ازادی خواه جا دارن و محبوب دلها باقی خواهند ماند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
پیام رضا پهلوی به مناسبت سالگرد جنبش ۱۸ تیر
چهارشنبه 17 تیر 1388
به نام ایران و به نام ندای آزادی ایران
از خداوند بزرگ سپاسگزارم که به این سرزمین جوانانی عطا کرده است، که هم خردمندند، هم دلیر، هم تشنۀ آزادی اند و هم جویندۀ راستی و حق. از پدران و مادران ایران زمین از ژرفنای وجودم سپاسگزارم که در سیاه ترین دوران ها، روشن اندیش ترین فرزندان را پرورده اند.
هم میهنانم،
ده سال پیش از این، در ۱۸ تیر ۱۳۷۸، تاریک اندیشانِ چیره بر میهن، فریاد آزادی خواهی و حق طلبی جوانان ما را به وحشیانه ترین وجه سرکوب کردند. در آن روزها، سردمداران رژیم، چون همۀ ستم گران تاریخ، براین خیال باطل بودند که با خشونت کور می توان «خواست معطوف به آزادی» را نابود کرد. امروز اما جهان شاهد این است که آن «فریاد بزرگ»، نه تنها نمرده است، بلکه هزاران بار زنده تر از پیش، در آسمان ایران زمین طنین افکن شده است.
دانشجویان، کارگران، آموزگاران، روحانیان و سپاهیان ایران زمین!
«ارزش های جهان شمول» چون «آزادی وجدان»، «برابری زن و مرد» و «حق آزادی بیان»، ارزش هایی «فراملی»، «غیرنسبی» و «جاودانی» اند که هرگز نمی توان سرکوب شان کرد. از این رو دیری نخواهد گذشت که ما ایرانیان نیز، با یاری و همدوشی یکدیگر، چون دیگر ملت های آزاد جهان، یکایک این «ارزش های بنیادین» را در چارچوب یک «قانون اساسی نوین»، پایۀ زیست سیاسی قرار خواهیم داد.
ایرانیان، نبرد امروز ما با این حکومت «ستم گر»، جز برای «آزادی» و «مردم سالاری» نیست. روشن است که این نبرد، که نبردی است به دور از خشونت و مبتنی بر والاترین ارزش های انسانی، برای ابراز وجود خود نیاز به جواز ندارد.
هم میهنانم،
شما با اعتراض های متمدنانه و پیوسته اتان به جهان نشان دادید که برای «حکومت کودتایی» حقانیتی قائل نیستید و دولت زورمدار و مردم ستیزی را که «تقدس صندوق رای» را لگدمال کرده است، به رسمیت نمی شناسید.
با در نِگر گرفتن همۀ این امور، آشکار است که هرگونه راه پیمایی و دادخواهی، که بنا بر «روح تمدن پر شکوه ایرانی» مسلما به دور از هرگونه خشونت خود خواسته انجام می گیرد، نیاز به مجوز از هیچ نهادی ندارد.
و در اینجا، من، به مسئولان درجه اول این جمهوری ضد اسلامی و ضد ایرانی گوشزد می کنم که مردم ایران زمین، به عنوان یگانه مالکان این آب و خاک، مجاز و مختارند که تا رسیدن به آزادی کامل، در هر نقطه از سرزمین خود و در هرگاه که خود مایلند و تشخیص می دهند، به خیابان ها و میدان ها آمده، دست در دست، و دوش به دوش یکدیگر، صدای دادخواهانۀ خود را به گوش جهان برسانند. به خود آیید، دست از ویرانی برکشید، فریاد آزادی را بشنوید، و از سر راه مردم کنار بروید.
ایرانیان، پایداری و همبستگی میلیونی شما مافیای حکومتی و دستگاه های سرکوبگراش را به هراس انداخته است. حکومت اسلامی امروز در بدترین شرایط روحی به سر می برد، در حالی که پیکار هوشمندانۀ ملی در آستانۀ فازی نوین قرارگرفته است.
هم میهنانم، امروز پیکار ملی می رود تا در این فاز نوین، فرای راه پیمایی های خیابانی و شعارهای شبانه، سلسله اعصاب رژیم را نیز هدف قرار دهد. فازی که در آن، هسته های مقاومت مردمی در سراسر کشور و در میان همۀ طیف های اجتماعی تشکیل شده و مبارزه، از طریق انجام اعتصابات سراسری، گام به گام، تا فروپاشی کامل و نهایی رژیم و برافرازی یک حکومت مردمی، قانونی و مدرن، به پیش برده می شود. من، برای رسیدن شما به این هدف عالی و غرورآفرین، با تمام توان با شما خواهم بود.

خداوند نگهدار ایران و ایرانی باد

رضا پهلوی

باتشکر از مسءولین سایت وپوزش بسیار بابت متن بلند
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
حکومت حکومت بازاره وکالاهاشون از نوع جنس بنجل چینی
صنعتی نمونده برامون با بی تدبیری و پس زدن نخبگان و... اینها صنعت کشور به خاک سیاه نشوندن
حمایتش از تولید کننده که اشتغال مولد ایجاد میکنه وقشر کارگر فقط حرفه در جهت بهربرداریهای سیاسی شون
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

nahid amid - فرانسه - پاریس
الهی من بگردم برای اون شکل تو، شیشه پاک می کنی . خاک بر اون سر بی غیرت عمامه هاشون کنند، طناب دارشون بشه انشااله، جوانان مملکت از چه راه هائی خرج معاش شون در می اورند.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
mahnadi - هلند - هارلم
ممنون از اطلأع رسانی.
خداوند ایران زمین نگهدار ولی‌ عهد پادشاهان آریایی باد.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
من کار رو عار وننگ نمیدونم
اینجا تو این کشور هم هستند دختران زیبا رویی که دستشویی وتوالت میشورند یا ظرفشویی ..............
ولی تو ایران فکر میکنم اگه این دختر یه حام یداشت و زندگی بهتری مطمپنن این کارو نمیکرد
نمیدونم چرا این همه مردمی که واسه رفتن به مکه کورس میزارن چرا یکیشون به جای سال ده دفعه یه بار نمیره وبقیه اش رو خرج یه بنده خدایی بکنه
پس تو چه شرایطی این شعر گفته شده
بنی ادم اعضای یکدیگرند.........
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
واقعا متاسفم گروهبان. من نگفتم که ازراه تیم ملی پول درآوردن. ولی ازراه همین فوتبال وبازی درتیم ملی به کشورهای دیگه معرفی شدن ولی برای تیم ملی هیج فایده ای نداشتن . علی دایی همه جا عنوان کرده هرچه داره ازتیم ملی داره وبرای تیم ملی هرکاری میکنه وتمام زندگی وثروتش رو مدیون تیم ملی میدونه . گروهبان عقل کل
خدایا این ادعای عقل کلی رو ازبعضی ها بگیر که باعث بدبختیه.
برنامه شوک فردا شب یادتون نره
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
مهنادی
مرسی از درج نامه و به قول اون یکی دوستمون اطلاع رسانی.
چهار‌شنبه 17 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
وقتی دخترانی به این سن را می بینم که برای امر ومعاش به آدامس فروشی و یا شیشه ماشین پاک میکننددخترانی با این سن پر از غرور و حیا واقعا....... اون موقع دیگه با چشمانم نمی گریم.با قلبم میگریم.
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این نظام باید نابود شود.با ثروتی که ما در ایران داریم بجای دادن به غزه و لبنان . باید زندگی این افراد را بسازید.
مرک بر این نظام اسهالی با ان علی گدا و بقیه طرفداران این نظام
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
کجای کارین؟مملکت مملکت مستضعفان هست.اگر مستضعف توش بار نیارن
وصیت خمینی میره زیر سوال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم آخوندا به وضعیت 50 سال پیش در بیان.
زنده باد آزادی
مرگ بر دیکتاتوری
جدایی دین از سیاست
پنج‌شنبه 18 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.