پسری که از مریخ آمده است

پسری که از مریخ آمده است

پسری به نام (بوریس کیپر یانوویچ) یا (بوریسکا) در منطقه ولگوگراد روسیه زندگی میکند که با همه پسران هم سن و سال خود فرق میکند. بوریسکا روز یازدهم ژانویه سال 1996 به دنیا آمد. از وقتی چهار سال داشت به طور مرتب به کوهی در نزدیکی شهرش که به غیر عادی بودن شهره است می رفت. گویی نیاز داشت مرتب به آنجا برود تا انرژی مورد نیاز خود را از آن منطقه کسب کند.
والدین بوریسکا که انسان هایی مهربان، تحصیل کرده و میهمان نواز هستند بخاطر استعداهای خاص پسرشان احساس نگرانی می کنند. آنها نگران برخورد دیگران با پسرشان هستند و از آینده او می ترسند. مادر او که یک پزشک است و کاری برای کمک او از دستش بر نمی آید خوب بخاطر دارد که بوریسکا از پانزده روزگی می توانست سرش را راست نگه دارد. وقتی هنوز چهار ماهش تمام نشده بود نخستین کلمه(بابا) را بر زبان آورد و شروع به گفتن کلمات کرد.
وقتی یک سال و نیمه بود به راحتی تیترهای درشت روزنامه ها را می خواند. در دو سالگی به خوبی نقاشی می کشید و آن را رنگ آمیزی میکرد. وقتی در دو سالگی برای نخستین بار به مهد کودک رفت مربیان از توانایی های شگفت انگیز و حافظه ی منحر به فرد او حیرت زده شده بودند. اما پدر و مادر بوریسکا متوجه بودند که او اطلاعات خود را نه تنها از دنیای اطراف بلکه از کانال های اسرار آمیز دیگری کسب می کند. مادر بوریسکا می گوید: هیچکس چیزی به او آموزش نداده است. گاهی اوقات گوشه ای می نشیند و شروع به گفتن حقایقی از مریخ، سیارات و دیگر تمدن ها می کند. این حرف ها واقعا من و پدرش را گیج و سردرگم کرده است?

چطور این پسر یازده ساله این چیزها را می داند؟ از وقتی پسر بچه ای دوساله بود داستان هایی همیشگی از فضا برای گفتن داشت. حتی یک بار گفت خودش قبلا مریخ زندگی می کرده است. او می گوید این سیاره الان هم مسکونی است ولی اتمسفر اطراف آن پس از یک مصیبت و بلای طبیعی از بین رفت و مردم مریخ هم اکنون در شهر هایی که در زیر سطح آن ساخته ایند، زندگی می کنند. او میگوید یکبار قبلا به زمین سفر کرده است و جالب تر اینکه با سفینه خودش از مریخ به زمین آمده است. بوریسکا می گوید: در زمان تمدن سمورپاها (میمون نماها) در مریخ زندگی می کرده) و طوری از انقراض آن سخن می گوید که گویی این اتفاق همین دیروز افتاده است. به گفته ی بوریسکا سموپاها به این دلیل از بین رفتند که معنویت را کنار گذاشتند و بدین ترتیب سبب از هم پاشیدگی سیاره خود شدند. سمورپاها هفتاد هزار سال پیش زندگی می کرده اند و قد آنها به 9 متر می رسیده است. بوریسکا یکی از کودکان معروف به (بچه های اینده گو) است، بچه هایی که با بقیه فرق داشته و از نظر هوشی و اطلاعات قابل قیاس با هم سن و سالان و حتی بزرگ ترهای خود نیستند. دانشمندان معتقدند این بچه ها نشانه هایی از تغییر عظیم گونه ی انسانی در آینده هستند. بوریسکا می گوشد جابه جایی قطب های زمین سبب ایجاد دو فاجعه ناگهانی در سال های 2009 و 2014 می شود و تنها انسان هایی کمی از این بلا جان سالم به در خواهند برد. بوریسکا تا کنون در برنامه ها و مصاحبه های مختلفی حضور داشته است. او در یکی از این مصاحبه ها گفت: من هیچ ترسی از مرگ ندارم چون زندگی ما ابدی است.یک بار فاجعه مشابهی در مریخ روی داد ولی مردم آن هنوز زندگی می کنند.
کارشناسی از او پرسید چرا سفینه های ما اغلب قبل از رسیدن به مریخ نابود می شوند؟ بوریسکا جواب داد، مریخی ها برای نابود کردن ایستگاه هایی که امواج رادیویی مضر دارند سیگنال های خاصی به آن می فرستند. دانش بوریسکا درباره فضا و ابعاد آن بسیار گشترده است. او اطلاعات زیادی نیز درباره ساختار سفینه های آدم های فضایی دارد و می گوید: بدنه سفینه ها چهار لایه دارد: لایه بیرونی که از فلز جامد است و 25%، لایه دوم که لاستیکی است 30%، لایه سوم فلزی 30% ضخامت دارند و لایه آخر که خاصیت مغناطیسی دارد 4% بدنه را تشکیل می دهد. اگر به لایه مغناطیسی انرژی بدهیم، سفینه می تواند سراسر دنیا را درنوردد.
بوریسکا مشکلات زیادی با مدرسه دارد. او پیوسته حرف معلمین خود را قطع می کند و می گوید اشتباه می کنند. همین موضوع سبب شده معلمین تمایلی به حضور او در کلاس نداشته باشند به همین خاطر او با معلم خصوصی درس می خواند.
منبع:مجله ی زندگی ایده آل که منبع این مجله هم pravda

$persian$ - ایران - تهران
همینطور که باهوشه تخیل خوبی هم داره
شنبه 13 مهر 1387

armin_taroos - کره جنوبی - سونگ نم
خوبه ایرانی نیست و اگر نه بعضی ها افتخارمی کردن و بعضی ها هم تبرک می کردن که این امام زمان یا کدام امام دیگه ای است.
شنبه 13 مهر 1387

persia_64 - ایران - طهران
باز این مجله های زرد خاله زنک بازی درآوردن
ممکن این بچه اطلاعاتش زیاد و باهوش باشه ولی دلیل نمیشه هرچی از روی تخیل بافت و تحویل داد را مردم باور کنند
ولی انصافن بچه باهوشیه که آدم بزرگارو گذاشته سر کار .
شنبه 13 مهر 1387

30min - ایران - ایران
آدم متحیر میشه.عجب چیزایی میشنوه آدم!!!!!! حالا مطمئنن که بچه از مریخ اومده ؟یا اینکه از پدر مادرش؟یا اینکه پیداش کردن و چیزی نمیگن؟
شنبه 13 مهر 1387

homan joon - ایران - تهران
دوست دارم این پسر رو ببینم و از نزدیک باهاش صحبت کنم.
شنبه 13 مهر 1387

aryamanesh14 - ژآپن - توکیو
این که تموم خصوصیات احمدی نژاد خودمونه که!!!!!
با این تفاوت که احمدک بیشتر به چاه علاقه داره؟؟؟!!!
شنبه 13 مهر 1387

benyaminshafabakhsh - ایران - شیراز
این بچه باباش آخوند نبوده؟
چون حرف زیادی میزده و خرافات زیاد می گفته...
شنبه 13 مهر 1387

طوفان - نروژ - اسلو
شاید این بچه ناخواسته واردحریم اسمانی اقا شده و اطلاعات اسمانیشو از اقا داره........
هر چی باشه اقا با اسمانها در ارتباطه...ههههه
شنبه 13 مهر 1387

barfi - ایران - تهران
جل الخالق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ته دلم خالی شد.
واىىىىىىىىىىىىى
شنبه 13 مهر 1387

banoo - امارات - دبی
واای چه جالب .بوریسکای کوچک خدا حافظت باشد
شنبه 13 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
موجودات فضایی :
این موجودات ارواح بیشرفته ای هستند که در سایر کرات زندگی می کرده و اکنون فوت کرده اند و کره ی محل زندگی خود را ترک کرده و به دنبال تحقیق یا تفریح در فضا در حال مسافرت هستند . یا جزء ارواح بیشرفته ای می باشند که میزان خلوصیت انرژی شان بسیار بالاست و برای انجام ماموریت هایی در جهت اشنا ساختن موجودات سایر قسمت های کیهان ٬ با کیهان و کل کاءنات ٬ و قوانین کیهانی گاهی به زمین می ایند و یا ممکن است شما به هنگام سفر در میان کهکشانها با آنها برخورد کنید . ماموریت اصلی شان تربیت ارواح راهنما و تامین اساتید دانشگاه های روحی ٬ عالم ارواح و عالم برزخ است. ارواحی که از این جهان و سایر جاهای کیهان در آن شرکت می کنند ٬ اغلب در طبقات دوم و سوم عالم ارواح قرار دارند. ارواحی می توانند در آنها شرکت کنند که از بیشرفتهای روحی بر خوردار بوده و بتوانند تا آن سطح خود را برسانند . هم چنین علت نام گذاری آن ها به موجودات به این خاطر است که بر خلاف فرشتگان و ارواح متعالی انبیا با سفینه های مخصوص حرکت می کنند . گاهی این موجودات روح افراد زنده ای هستند که ساکن در سیارات دیگرند و دارای برون فکنی های قوی می باشند و در میان کهکشانها سفر می کنند . کاری که ما زمینیان هم انجام می دهیم .
شنبه 13 مهر 1387

ezatdf - ایران - تهران
شما تو خارج به اینا می گید نابغه ولی ما اینجا به اینا می گیم شاسکول
شنبه 13 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
در کل کاءنات خداوند بالاترین مقام ونزدیکی به خودش را به انسان بخشید
و او را جانشین خود در زمین قرار داد اما به قول خود او که می فرماید ای انسان جهول !
و این انسان به تنها چیزی که نمی بردازد خداست . او تمام هم وغم خود را صرف نا شناخته ها کرده است و خدا را به یک عده جاهل متعصب واگذاشته تا از او یک دیو بی شاخ و دم ساخته و تحویل جاهلان بدهند که از ترس او را ببرستند و این سرمایه ی حقیقی کون و مکان را به کسانی سبرده اند که
نتیجه اش را می بینیم .
روسیه از کسانی که حس ششم قوی دارند نیز برای اطلاع از بعضی از روشنگریها استفاده می کند . حتی برای شناسایی دشمنان و اجرای اهداف خود . اما حس ششم را تمام حیوانات هم دارند . قبل از زلزله حیوانات متوجه می شوند و گاهی بوی مرگ را گربه از یک هفته قبل در فضا ی زندگیش نسبت به صاحبانش درک می کند . مهم قدرت یگانه ی مطلق است که محاط به کل کاءنات است و نظم آن و هر زمان اراده کند به کن فیکون میلیاردیم از ثانیه ی آن دیر است . او زمانی که بخواهد و امر به موجود باش دهد نیاز به اسباب و علت ندارد و بی درنگ موجود می شود . تنها به خواست او ربط دارد و لاغیر !
شنبه 13 مهر 1387

ba ye gol bahar nemishe - امریکا - رالی
نکنه قوز فیش خودمونه اخه این چند روز کم پیداست
شنبه 13 مهر 1387

thelastsamurai - استکهلم - سوئد
اکنون بیشتر ارواح عقب افتاده جزو کشورهای آسیایی و بیشتر خاورمیانه است
شنبه 13 مهر 1387

maarkez - لبنان - بیروت
خوب بد بخت شاید راست میکههههههه !!!!!!!!!!!
شنبه 13 مهر 1387

Emam Zaman - ایران - قم
همچین چیزی اگه واقعیت داشت الان ناسا دست رو دست نمیذاشت.این هم ازااون حرفاست مثل زندگی اجدادمن امام زمان در چاه جمکران...
شنبه 13 مهر 1387

kamrann - ایران - تهران
اگه ایران بود مثه طباطبایی باباش حافظ قرانش میکرد نمیوم وقتی حرف از انقراض مریخیا زد یاد فیلم ارواح مریخ افتادم احتمالن فیلمم زیاد میبینه بچه انقد کلی حرف میزنه
شنبه 13 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
اطلاعاتی که این نوجوان می دهد به نکات دقیقی اشاره دارد . اما معانی
استفاده شده توسط او تعریفی عمیقتر دارد.
یکشنبه 14 مهر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
مثل دوکی خودمان ولی تفاوتش یک ته چاهیه.
یکشنبه 14 مهر 1387

persian - امریکا - ریچمند
میگم این که امام زمان خودمونه حالا باید رابطه ای بین چاه و فضا باشه.
یکشنبه 14 مهر 1387

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد

دوستان عزیز
من پیشنهاد می کنم تا کار به جاهای باریکتر نکشید و عده ای فریب تپوری های او را نخورده اند سر به نسیتش کنند /فردا پس فردا ادعا می کند من خالق جهانم و خدا باید بندگی او را بکند /ولی از طرفی بد نیست شاید خدا به خودش بیاد و مهر سکوت چندین هزار ساله خود را بشکند و پته نمایندگان او را در زمین رو کند کسانی مثل بیماران روانی که ادعای ارتباط با او را داشته و دارند /مانند پیامبران و غیره!!!
یکشنبه 14 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
raha_99 - انگلیس - لندن
سلام
* بوریسکا می گوید جابه جایی قطب های زمین سبب ایجاد دو فاجعه ناگهانی در سال های 2009 و 2014 می شود و تنها انسان هایی کمی از این بلا جان سالم به در خواهند برد* ایا شما این رو باور دارید؟
یکشنبه 14 مهر 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
چه ترسناک
یکشنبه 14 مهر 1387

mostafa-naghdi - ایران - اصفهان
بوریسکا می گوید جابه جایی قطب های زمین سبب ایجاد دو فاجعه ناگهانی در سال های 2009 و 2014 می شود و تنها انسان هایی کمی از این بلا جان سالم به در خواهند برد
ما الان در سال 2008 زندگی می کنیم یعنی دو و سه ماه دیگه فاجعه شروع میشه!!!!
این پسره با این حرفای مسخره اش داره منو می ترسونه
یکشنبه 14 مهر 1387

aria_jp - ژابن - توکیو
امید وارم ایران نرود . چون اخوندها هستن که با عالم غیب وامام زمان در تماسن و این انقلاب را هدایت میکنند و فقط انها هستن که با خدا در رابطه هستن .اگر ان کوچولو ایران رفت سرش زیر اب...
یکشنبه 14 مهر 1387

pyramid - مالزی - کوالالامپور
فتو شاپه!
یکشنبه 14 مهر 1387

ezatdf - ایران - تهران
ادعا های او درباره فاجعه سال 2009 و 2014 با ادعاهای ادگار کیسی edgar cayce پیشگوی معروف آمریکایی شبیه است
یکشنبه 14 مهر 1387

kotlet - ایران - تهران
با تشکر از مدیریت سایت دستتون درد نکنه درستش کردید
یکشنبه 14 مهر 1387

asemar - چین - نینگبو
قابل توجه پوچگرایان بی خاصیت هیچ چیزی غیر ممکن نیست همانطوری که زمانی رفتن آدم به فضا فقط یک تخیل بود یا پرواز .عده ای از جوانان ایرانی چون ذاتا حسود وعقده ای هستند فقط خودشان را باور دارند.
یکشنبه 14 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
ماری - برسبولیس - سوپد - مالمو
سلام . همانطور که در بالا عرض کردم این بسر نوجوان به نکات دقیقی اشاره کرده است اما معانی عمیق تری دارد و دو تحول بزرگ را که گفته است درست است اما در مورد فاجعه بودن آن یا تحول ان به خیر هنوز بنجاه بنجاه است که به کدام یک تبدیل شود . اتفاق اول ممکن است به محسوس بودن دومی نباشد اما بسیار بزرگ است ولی دومی هم در ظاهر و هم در باطن عضیم است . اتفاق قطعی ست اما نوع و چگونگی آن رابطه ی مستقیم با افراد جهان دارد که به خیر متمایل باشند یا به شر . ممکن است بعد از اتفاق اول باز بسیاری خدا را فراموش کنند و مجدد رویه ی سابق خود را در بیش بگیرند . اما این آخرین فرصت خداوند است .
خداوند می فرماید :
نزدیک است که آسمانها از فراز شکافته و درهای آن باز شود و فرشتگان به ستایش خدای خود تسبیح گویند و برای اهل زمین از خدا آمرزش طلبند . الا ای بندگان بدانید که خداست ان ذاتی که بسیار در حق بندگان آمرزنده و مهربانست و آنانکه غیر خدا را معبود و محبوب خویش برگرفتند خدا رقیب و نگهبان اعمال آنهاست و تو وکیل کار ومسءول کردار آنها نخواهی بود.
در این دو سال ذکر شده اتفاقاتی خواهد افتد که لازم وملزوم یکدیگرند و اولی مکمل دومی ست . لطفا بیشتر از این توضیح نخواهید چون بیشتر از این خود را مجاز به صحبت در این مورد نمی دانم .
یکشنبه 14 مهر 1387

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
asemar - چین - نینگبو

دوست عزیز و این چیزی جز ذات و جوهره ی انسان نیست و دست غریبی در کار نبوده است /به حمد من !!!ضمنن ترا هم باور می کنیم که با نیروهای فرا بشری در ارتباطی
یکشنبه 14 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
موجوداتی هم که در ماه هستند تا کنون انسان را دعوت به ماه کرده و با او صحبت کرده اند و از موجودیت خود اطلاعاتی داده اند اما چون برای من اصل مهم است نه فرع تنها اشاره ای از اطلاعات داده شده ی آنها که به شخص مخاطب خود گفته اند را به خاطر دارم . مهم و اصل شناخت ذات باک اوست که خالق کل کاءنات و محاط به آن است نه فرعیات ساخته ی دست او و تنها زمانی فرعیات اهمیت بیدا می کنند که در مسیر شناخت او بیفتد و یا
معرفی آثار قدرت و عظمت او به جهانیان که آنها را نسبت به اصل خود نزدیک کند و نه اینکه یک عده مدام بگویند در عصری که انسان به مریخ میرود باید دین را در کوزه گذاشت و آبش را خورد که این نشانه ی نا آگاهی خود آنهاست و بس !
یکشنبه 14 مهر 1387

persian - امریکا - ریچمند
اگه قراره از2009فش2014 فاجعه ای رخ بده شاید جنگ جهانی باشه که مسببینش اصحاب دین رحمت و سربازای امام زمانن روی هیتلر رو هم که سفید کردن 1400سال پیش هم که سوابق درخشانی با شمشیر و زور و تجاوزکسب کردن حالا که غنی سازی اورانیوم وبمب اتمی میکنن چرا نه؟
لعنت مردم تا همین جا با این گند کاری هاشون بدرقه شونه وای به روزگار خودشونو دودمان 1400ساله شون اگر بانی جنگ بشن.
یکشنبه 14 مهر 1387

asemar - چین - نینگبو
عقاب اسپیکو یه پیشنهاد برات دارم آیا بهتر نبود اسم کرکس برای خودت انتخاب میکردی ؟ اینجوری بهتر بود چون خیلی به ذاتت نزدیکه.تو خیلی ننری وهنوز به درد بحث نمی خوری.هر موقع بزرگ شدی وارد بحث شو با دلایل منطقی نه اهانت .هنو ز خیلی راهه تا ...آدمی مثل تو سیر تکاملی طی کنه.
دوشنبه 15 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
گمان کنم سوء تفاهمی شده ! سقوط دیکتاتورها قطعی ست و رد خور ندارد
دیکتاتورها باز شروع به جمع شدن برای فتنه ی جدید هستند و راه حل مسایلی که بیش خواهد آمد در حد شعور دیکتاتورها نیست و نخواهد بود .
بس دوباره از مشورت و فتنه گری در جهت ایجاد شر دست بردارند و اینبار تنها به خودشان رحم کنند.
دوشنبه 15 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
raha_99 - انگلیس - لندن
سلام
تشکر فراوان جهت پاسخ مفیدتان. مدتهابود به دنبال شخصی بودم که چنین دانشی داشته باشه.می خواستم در پاسخ به یک سوال کمکم کنید. بارها از من سوال شده اگر خدا وجود داره پس چرا این همه بی عدالتی وجود داره ؟ چرا پدوفیل وجودداره؟چرا این همه کودک در عذابند؟وغیره.چطور می تونم به این سوال پاسخ قانع کننده بدم. درضمن یکی از من خواسته از یک نفر تعبیر خوابی که همیشه براش تکرار می شه رو بپرسم. شما می تو نید در این زمینه کمک کنید؟
سه‌شنبه 16 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
مری - برسبولیس - سوید - امیو
سلام ٬ ما از خاک آفریده شده ایم و شیطان واجنه از آتش ٬ خداوند خاست
خاک را عزت بخشد این بود که تصمیم گرفت آدم را بسازد و از روح خود در او بدمد و جانشین وخلیفه ی خود در روی زمین بگمارد ٬ اگر خاک تیره بتواند با
استفاده از نور حاصل از روح خدا تمام وجودش را به نور تبدیل کند می تواند
دوباره نور جدا شده از خدا را به اصل خود باز گرداند با تفاوت اینکه خاک را چنان عزت بخشیده که خدا وند خود را در زمین توسط او توانسته است ببیند . و خاک هم توانسته است از فرشی بودن در آمده و عرشی شود.
و اما در مورد عدالت خداوند ٬ ما همه نوع زندگی خود را در این عالم انتخاب کرده ایم و هر کدام ماموریتی داریم ایمان داشته باشید هر ظلمی که بر سر کودکان بی گناه و یا کسانی که معلول به دنیا می آیند و یا هر چیز دیگر که انسان در آن دخالت نداشته باشد جبران آن نزد خداوند باقی ست و گاهی انسانها خود تصمیم میگیرند که عمرشان را برای ریاضتی که باعث بیداری
افراد بیرامون خود و توجه آنها به عالم باقی می شود بدهند . این راه انتخابی هر کس است . در مورد خواب اگر تکرار می شود بیغامی در آن برای ایشان دارد که ممکن است گاهی خبر باشد یا هشدار یا توجه دادن به چیزی . البته همه ی خوابها معانی صحیح ندارد و بستگی به شخص و احوالاتش دارد . اما چون تکرار می شود حتما دلیلی دارد.
و یک نکته ی کلی در مورد خواب سعی کنید خوابی را که می بینید برای هر گوشی تعریف نکنید چون گاهی تعبیرات سلیقه ای افراد به تعبیر آن لطمه می زند. دیگر اینکه هر زمان خواب بد دیدید حتما مبلغی صدقه کنار بگذارید و از خداوند و یا اگر مسلمان هستید از روح باک یکی از معصومین که احساس نزدیکی بیشتری به او می کنید درخواست رد بلا را بکنید اگر دین دیگری دارید می توانید به صاحبان آن متوسل شوید . نه اینکه خداوند کفایت نمی کند به این خاطر است که ما از طریق اتصال به روح باک انها بهتر می توانیم انوار یاری خداوند را دریافت کنیم چون آنها بسیار نزدیک ترند و همیشه اماده یاری رساندن به زمینیان هستند.
سه‌شنبه 16 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
سلام مجدد!
اجازه می خوام خواب این همکارم را براتون بیان کنم. احساس می کنم خواب ایشون به اعتقادتشون مربوط می شه.
خانمی همیشه خواب می بینه با دویدن از تپه ای بالا می ره و هر وقت بالای تپه می رسه زمین میخوره. یک بلوز طوسی - مشکی به تن داره. این خواب سالهاست برای او تکرار می شه و لازم به ذکر هست که این شخص هیچ اعتقاد مذهبی ندارد.
و اما در مورد اثبات وجود خدا برای کسی که اصلا اعتقاد به خدا ندارد بایستی راه ساده تری وجود داشته باشد. مشابه این چیزی که شما فرمودید من برای افراد غیر مذهبی که بامن بحث می کنند توضیح می دم اما این رو نمی پذیرند.
اونها می گن خداوند امروز باید به داد گرسنه ها بر سه.موضوع اینجاست که اینها هیچ اعتقادی به اخرت و دنیای بعد از مرگ ندارند.
سه‌شنبه 16 مهر 1387

rarar - برزیل - برازیلیا
بوریسکا می گوید جابه جایی قطب های زمین سبب ایجاد دو فاجعه ناگهانی در سال های 2009 و 2014 می شود و تنها انسان هایی کمی از این بلا جان سالم به در خواهند برد
( دکانداری از نوع روسیه ایش )
سه‌شنبه 16 مهر 1387

barany - انگلس - لندن
خیلی عجیب و غریب است ادم نمداند باور بکند یانه ایکاش حقیقت داشته باشه اگر راست باشه من ازش میپورسیدم که
جند سال دیکه جیمیشه.
سه‌شنبه 16 مهر 1387

gorbe kocholo - انکلیس - بریستول
بارانی جان از قدیم کفتن سو استفاده کاره خوبی نیست.
سه‌شنبه 16 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
مری برسبولیس - سوید - اومیو
عزیزم اول از همه لطفا اینقدر بامن رسمی صحبت نکنید اجازه دهید من هم راحت باشم. تپه ای را که همکار شما می بیند حدود زندگی شخصی ایشان است که احتمالا ایشان برای رسیدن به قله ی آن بسیار کوشا ست و موفق به فتح آن هم می شود اما همیشه در اوج زمین خورده و دوباره این صعود را بس از افتادن های بسیار مجدد شروع می کند . لباس مشکی و خاکستری ایشان هم نمونه ی رنگی نبودن زندگی ایشان است که بالطبع به آن تپه می خورد و علت اینکه با اینهمه تلاشی که او در زندگی دارد محدوده ی زندگی ایشان هنوز تنها یک تپه است و نه کوه بی اعتقادی ایشان به خدا و عالم آخرت است . چون ایشان دارای صفات خوبی ست مدام برایش مورس می زنند که او را متوجه کرده و دیدگاه او را تا از نعمت حیات بهره مند است وسعت دهند و زندگی اش را رنگی کنند. شما هیچ اصراری برای تحمیل عقاید خود به او نکنید تنها به عنوان یک همکار و یا دوست به او آگاهی دهید
ایشان خود باید طالب بیداری خویش باشد و بخواهد فضای زندگیش را وسعت بخشد و کمک دیگر اینکه می توانید از خداوند برای او هدایت را خواستار شوید اگر قابل اصلاح باشد دعای شما موثر خواهد بود اما متوجه باشید البته ابتدا خود را در یابید که توان یاری به خلق خداوند را داشته باشید کشیدن بار خلق کاری طاقت فرساست و اگر شما شرایط لازم را نداشته باشید بسیار فرسوده شده و از خود غافل می شوید .
توکل به خدا را فراموش نکنید موفق باشید .
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
دیگر اینکه کسانی که به معاد یا رستاخیز اعتقاد ندارند برآورده شدن انتظاراتشان به همین دنیا خلاصه می شود . مولا می فرماید: چنان زندگی کن و بیاموز و کشف که گویی امروز متولد شده ای و از طرفی چنان ذخیره کن که انگار امروز روز آخر زندگی تست ! هدف شناخت است که از بهره ی آن هم دیگران استفاده کنند وگرنه هیچ کس با خود هیچ ثروتی را نمی برد چه به معاد اعتقاد داشته باشد و یانه ! بگر هم رستاخیز را عجیب دانستند شما درختان و گیاهان را مثال بزنید که بیش چشم همه ی ما هرسال می میرند و در بهار مجددا زنده می شوند . می گویند که خداوند از شدت حضور دیده نمی شود و این کلام عین حقیقت است .
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
raha_99 - انگلیس - لندن
تماس با شما به این شکل کار آسونی نیست. پیشنهاد می کنم آدرس میلی در ا ختیار افرادی قرار دهید که مایل به گفتگو بیشتر با شما هستند. شما می تونید یک آدرس مجزا برای این امر ترتیب بدید تا اختلالی براتون پیش نیاد. افرادی که در این سایت پیگیراظهار نظرها هستند دوست دارند این اظهار نظرها همگانی باشه به همین دلیل نمی شه هر نوع سوالی رو اینجا مطرح کرد.خوشحال می شم در پاسخ به سوالاتم یاریم کنید.
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
ماری - برسبولیس - سوید - اومپو
عزیزم در حال ماموریت بنده عام است نه خاص و تا زمانیکه حق اینگونه صلاح بداند بنده کمترین تماس خاصی را با هیچ کس برقرار نمی کنم چون بنده بضاعتی بز خود ندارم و اگر گمان دارید که بضاعتی دارم از ذات باک الهی ست و اگر خود رایی کنم خیانت در امانت کرده ام چون در حال حاضر اوضاع به قدری إشفته است و نیاز به تلاش که خداوند مهربان نمی خواهد تنها به یک عده لطف کند لطف او عام است ایمان داشته باشید خداوند برای طالبین حقیقی لطف خاص خود را خواهد فرستاد از طریق هر وسیله ای بما در حال حاضر صبور باشید و تسلیم خواست او ٬ گر صبر کنی زغوره حلوا سازم !
در ضمن لطفا قوانین سایت را رعایت کنید و مرا بیشتر از این شرمنده ی آنها نکنید من به اندازه ی کافی قوانین آنها را شکسته ام ! هر چند که بنده به گونه ای جوابگو بوده ام که همه از آن در صورت تمایل بهره ببرنند اما در هر صورت ما در محدوده ی سایت ایرانیان یو کی گفتگو می کنیم و نباید از لطف آنها سوء استفاده کنیم هر چند که خود نیز کاملا به این امر واقفید و به ان اشاره کرده اید . برای همه دعا کنیم و خیر بخواهیم مخصوصا برای هم وطنان اسیرمان در ایران که از هر نظر در محدودیت و محدو میت هستند .
ایمان داشته باشید که جوینده یابنده است ! در کشف حقیقت موفق باشید.
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

نگین لرستان - ایران - خرم آباد
asemar - چین - نینگبو

عقاب فهمیده ولی تو چی؟؟؟؟
چهار‌شنبه 17 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
پس من سواالم رو محدود به همین خبر می کنم.
بوریسکا از حوادثی خبر می دهد که شما هم ان را تایید می کنید. ایا این حوادث فقط در کشورهای عقب مانده رخ میدهد یا شامل تمام دنیامی شود؟ به عبارتی ایا ایران هم در گزند این حوادث هست؟
پنج‌شنبه 18 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
من که باشد عزیز دلم ! من تایید نمی کنم مگر این علوم از من است من راه خود را می رفتم و خود بودم وخدای خود و مسایل بیرامون خود و صد البته بدون لحظه ای غفلت به حول و قوه ی الهی غافل از مسایل جهانی که در آن زندگی می کنم که نا گاه حق دست مارا در حنا گذاشت هر چه هم التماس می کنم که رنگ گرفته گوشش بدهکار نیست که نیست در کف شیر نره خون خواره ای جز به تسلیم و رضا کو چاره ای ! میگم مردم بس نیست می کوید نه مهم نیست تو بمیر اما بدم . منهم الان زندگی که نه تماشای زندگی می کنم بنابر این چیزی که حق به دل بنده داده است این را تایید می کند . و این چیز می گوید که حوادث تاثیر جهانی دارد که ایران هم شامل جهان می باشد . ای والله به این بشتکار به شما تبریک می گویم . اگر با همین جدیت در جستجوی حق باشید ایمان داشته باشید
که هر روز نکاتی تازه برایتان باز می شود . چون خیلی بشتکار دارید یک راهنمایی کوچولو می کنم مواظب باشید که حس کنجکاوی در مسایل با خود کنجکاوی و جستجو تداخل بیدا نکند چون یکی از صفات نفس اشباع حس کنجکاوی ست نه کشف و شهود . و این مرز بسیار خطرناک و ظریفی ست که ممکن است شما را از هدفتان به بیراهه بکشاند و در اصل خواسته ی خود را تحقق بخشد نه تعالی چون نفس بر ضد تعالی ست و می خواهد فرد به به سمت جنس خود که سفل است بکشاند مگر زمانیکه تبدیل و تسلیم یا مسلمان شود . که در همان حال هم تا زمانیکه انسان دم و باز دم دارد باید مراقب نفس باشد و یک لحظه غفلت ممکن است او را به سقوط بکشاند.
پنج‌شنبه 18 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
برای رسیدن به حقایق باید تلاش کرد و در تکاپو بود و باید که راه درستی رو در پیش گرفت اما چگونه انسانی تنها وبی تجربه می تونه راه رو از بیراهه تشخیص بده.
و اما چه راهی رو شما برای رسیدن به خدا توصیه میکنید؟ نماز؟ خلوت با خدا؟دعا؟ یا چه دعایی رو به یه مسلمون توصیه می کنید؟به خصوص فردی که به دلایل شغلی خیلی وقتها نمازش قضا می شه چه توصیه می کنید؟
پنج‌شنبه 18 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
ماری برسبولیس - سوید - امیو
شما اگر بخواهید در رشته روان شناسی در مقطع عالی تحصیل کنید نیاز به بیش زمینه دارید که بتوانید دروس مقطع عالی را درک کنید . و زمانیکه در مقطع عالی بنشینید بالطبع واحدهای متفاوتی را باید بردارید که همه ی آنها ارتباط مستقیم با روانشناسی ندارند اما لازمه ی آموزش آن هستند
شما اگر تمایل به عرفان دارید باید اعمال شما در راستای هدفتان باشد
به عمل کار برآید به سخندانی نیست. ممکن است شما مقداری از راه را
نا آگاهانه طی کرده باشید و بیش زمینه داشته باشید . اما بدانید که شرایط بسته به قصد شما دارد که تا کجا می خواهید ادامه دهید و البته تا یار کرا خواهد و میلش به چه باشد اگر واجد شرایط باشید حتما برگزیده خواهید شد . بس شما تنها نباید یک بعد را در نظر بگیرید و در تمام ابعاد باید هم زمان حرکت کنید اگر می خواهید قوی باشید چون امتحانات الهی نفس گیر است چو ن شما سختترین ریاضتها را در بیش روی خواهید داشت و شروع به جهاد اکبر می کنید . در زمانه ی ما که انسانهای بلید بسیارند کردار آنها
باعث می شود که امواج منفی آنها باعث بوشیده شدن امواج مثبت می شود و مانند ابرهای سیاهی جلوی حقیقت را می گیرد و کار سالک بسیار دشوار می شود. اما بدانید که به همین نسبت توجه حق بیشتر است و سالکینی که در این زمانه به خود سازی مشغولند جز والسابقون السابقون هستند و خداوند می فرماید گروهی از بیشینیان و گروهی از متاخرین جز هدایت شدگانند . نه اینکه در دنیا تنها این دوگروه هدایت می شوند بلکه منظور این است که این دو گروه به هدف خداوند از خلقت که همانا رسیدن به معرفت الهی ست دست بیدا کرده و رسیده اند.
جمعه 19 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
می گویند روزی حضرت شمس که مشغول را ه رفتن در روی آب بود به حضرت مولانا که می خواست دنبال او بیاید گفت بگو یا شمس یا شمس و به دنبال من بیا ایشان همین کار را انجام داد تا اینکه نزدیک شمس رسید
دید او می گوید یا علی یا علی و بیش میرود مولانا با خود اندیشید منهم
همین را بگویم اولین یا علی که او گفت به زیر آب رفت شمس او را از آب بیرون کشید و گفت تو ابتدا شمس را بشناس تا برسد به علی . بس از مقامات تبتل تا فنا بله بله تا ملاقات خدا ! کسی که خود را شناخت خدا را
می شناسد. ابتدا تلاش کنید محاسن و معایب خود را بشناسید به طور واقعی نه اینکه با خودتان رو در بایستی داشته و به خود ارفاق کنید.
خلق را با تو بد وبد خو کنم تا تو را ناچار رو آن سو کنم. توجه به رفتار خلق نکنید هر چقدر که آزار آنها را تحمل کنید و به نظرات آنها بی تفاوت باشید
موفق تر هستید ممکن است حتی نزدیکترین افراد به شما جفا کنند و این به این دلیل است که خداوند می خواهد به شما بفهماند که او تنها دوست واقعی ست و در هر مرحله ممکن است این اتفاق بارها بیفتد اما شما هربار آبدیده تر می شوید. مطالعه تان را زیاد کنید البته در آن گیر نکنید اگر مانند آب جاری باشید به سر چشمه می رسید وگرنه ساکن می شوید و آب ساکن هم به سرعت گندیده می شود و دیگر خاصیت آب بودن را از دست می دهد و تبدیل به باتلاق و مرداب می شود راستی و سادگی را در بیش بگیرید و آن را از ساده اوحی تشخیص دهید ٬ اگر ساده لوحی کنید لیاقت
کلاسهای بالاتر را از دست می دهید. ثبات قدم مهمترین دلیل راه شماست
آن را با بافشاری کردن بر عقاید تادرست تفکیک کنید و اصل بدانید . که لجاجت نشانه جهل است و یقین نشانه ی ایمان !
جمعه 19 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
خداوند را وارد زندگی خود کنید نه تنها با نماز که در تمام لحظات خود ممکن است ابتدا فراموش کنید اما کم کم با تکرار مکررات یاد او ملکه ی ذهن شما می شود تا جاییکه بدون یاد او زندگی برای شما بی معنا خواهد بود. ابتدا دردل و یا به زبان برای هر موفقیتی از او تشکر کنید بعد از خلق او . در مشکلات صبر را بیشه ی خود کنید و ایمان داشته باشید که حکمتی در آن است . در برابر ظلم چه از طرف خود نسبت به کسی یا دیگران و بالعکس
بی تفاوت نباشید و از خراب شدن نترسید . نه اینکه وکیل مدافع مردم باشید
بلکه دادستان وجدان خود باشید و بایتان را اندازه ی گلیم و توانایی و دارایی
خود دراز کنید و با مردم درگیر نشوید و انرژی خود را تماما مصروف خود سازی کنید چون فرصت انسانها بسیار کم است و کارهای عقب مانده بسیار بس کلاس های خود را فشرده کنید و عادات بد خود را کمکم ترک کنید . از مدح شدن و مدح کردن ببرهیزید اما تشویق کردن و بدست آوردن دل را سر لوحه ی زندگی خود قرار دهید . خدمت به خلق را حتی اگر نگاهی با محبت یا تبسمی دوستانه است را فراموش نکنید . فیلم بانو ساخته ی مهرجویی به شما بسیار کمک می کند که خیلی از مسایل را درک کنید و اندازه ی خدمت را متوجه شوید . نفس نیاز به تربیت شدن دارد شما اگر او را به حال خود واگذارید او شما را دنبال خود می کشاند باکی صداقت مال حلال که حق شماست و خلوص را در هر چیز سر اوحه ی خود قرار دهید . شما زمانیکه
سطح خود را بالا ببرید دیگر از هر سطحی لذت نمی برید که البته گاهی معضل می شود و افراد که خود سازی کرده اند نمی توانند با مردم که اکثریت تنها به خواسته های محدود خود مشغولند ارتباط برقرار کنند و دیگر آنها برایش جذاب نیستند و آنها را سطحی می بیند. بهترین راه برای شما که در کشور غریب و مخصوصا اومیو که یکی از شمالی ترین شهر های سوپد است زندگی می کنید .
جمعه 19 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
کارکنان محترم سایت ایرانیان یو کی و مدیریت گرامی خدمات شما نزد خداوند بی جواب نخواهد ماند . از تمام الطاف شما سباسگذارم و از تمام قانون شکنی هایم بوزش می طلبم . موفق و در بناه حق باشید.
جمعه 19 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
شما در آن شهر دلهای گرمی می توانید بیابید در آنجا حتی سویدیهایی
هستند که به امام رضا ارادت دارند و شفای خود را از دعای خیر و مدد عزیزان می دانند و هم کسانی که به مولا ارادت دارند اما شما می توانید از دوستان ایرانی و یا خارجی خود در جمع هایتان استفاده کنید نفس خارجیها بسیار تربیت بذیر تر از ماست چون آنها سالهاست که در حال تربیت خود هستند تنها همه باید افکار خود را معطوف ذات باک باریتعالی کنید و در سکوت مشغول مرقبه ی دسته جمعی شوید از هر جنسی که هستید
کم کم می آموزید که جنس های مخالف می توانند تنها به جنسیت خود فکر نکنند و انسانیت را در یکدیگر کشف کنند و به مبراء اصلی معطوف شوند. شما می توانید در جمع هایتان در کنار هم فضایی معنوی بوجود بیاورید که می نواند شامل مراقبه ی دست جمعی موسیقی عارفانه کتاب خوانی شامل شعر خوانی و ترجمه ی ان و استفاده بردن از فرهنگ ادبی یکدیگر هم چنین می توانید اگر از صدای خوبی برخوردارید یا ساز می نوازید از این امکانات یکدیگر بدون خودی نشان دادن استفاده کنید و فضای خود را سرشار از انرژی مثبت کنید . و تا مدتی از این فضا شارژ باشید و هم از هنر و اطلاعات هم استفاده کنید می توانید این را دوره ای اجرا کنید که تقسیم مسءولیت شود. موسیقی مناسب بسیار به مدیتیشن کمک می کند و خودتان در ماشین یا هر فرصتی که بیش می آید بدون اجحاف به حق دیگران می توانید از موسیقی استفاده کنیدکه بسیار به تلطیف روح و ذهن شما کمک می کند . دیگر اینکه نفرت و کدورت را در قلب خود تلنبار نکنید که مهلکترین سم ممکن است . از عزیزان مدد بخواهید وظایف خود را به خاطر حال وهوای خاصی که در شما بوجود می آید فراموش نکنید در غیر اینصورت رو به رخوت وسستی میروید بویا و زنده حرکت کنید . از تجارب شخصی خود با دوستان همراه و امین خود بگویید و بشنوید به یاری هم بشتابید که با کمک هم بیشرفت کنید اگر کسی همراه شما نبود خودتان خود را کفایت می کنید سالک در سختی ها و تلخی ها ورزیده می شود وگرنه همه از محافل عرفانی لذت می برند اما هدف لذت بردن نیست هدف سازندگی ست به همراه عشق ورزیدن . نوشتن رویاهای خود و یا احوالات خود را شروع کنید چون در ابتدا ممکن است بعضی از مسایلی که برای شما تا آخر راه بخواهد اتفاق بیفتد اشاره شود . اگر دل شیر دارید و می خواهید بی خبر راه را طی کنید می توانید یاد داشت نکنید اما برای شما بهتر است که یاد داشت کنید .
اراده ی خود را به خداوند تحمیل نکنید اجازه دهید او اراده ی خود را اجرا کند به دانایی او اطمینان داشته باشیدو به او توکل کنید .
بدانید که راه سخت و طاقت فرسایی را شروع می کنید
اما این را هم بدانید اگر سالک ثابت قدمی باشید آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نخواهید کرد.
به تمام ادیان و بیروان شان احترام بگذارید و آنها را مانند خود بدانید . مکتب عرفان نسبت به خلق خدا شفقت دارد و قلم رد به خلق خدا نمی کشد از
افراد نادان و بی ادب دوری کنید شما چون تازه کار هستید ممکن است اعمالشان در شما تاثیر کند و دلخور شوید همین باعث ضربه خوردن آنها از باطن شما می شود چون دیگر دل خود را به صاحب اصلی اش سبرده اید و
دیگر دل شما ول و بی صاحب نیست . اما سعی کنید اگر دلخور هم می شوید به خاطر نفستان نباشد بلکه به خاطر خدا باشد. هر زمان که توانستید نماز خود را بخوانید حتی اگر یک بار در روز و یا یک بار در هفته باشد
تا کم کم روح شما به راز ونیاز با خداوند عادت کند برای خود در خانه یا اطاق محل سکونت خود محلی را به این راز ونیاز اختصاص دهید بس از نماز شما می توانید از ادعیه ی کوتاه استفاده کنید سعی کنید از شمع حهت روشنایی استفاده کنید و یا از یک آباژور تا اتمسفر بوجود امده به ارتباط بهتر شما کمک کند. روز خود را با سبردن خود به خدا شروع کنید و از مدد عزیزان غافل نشوید هر جا هم که به مشکل بیچیده ای برخوردید می توانید با بنده ارتباط باطنی برقرار کنید کافیست مرا مخاطب قرار دهید قلب من به روی شما باز است و اگر در توانم باشد به شما با یاری حق کمک خواهم کرد . من در های قلبم را به روی هر کس باز نمی کنم چون به اندازه ی کافی خود مشغولیت دارم اما چون خواست حق است که به شما کمک شود به روی شما باز است دوستانتان می توانند مشکلات بیچیده شان را در صورت تمایل به شما بگویند شما هم به من بگویید . البته لطفا خود برای حل مسایل خود کمال تلاش را بکنید اگر به نتیجه ای نرسیدید ارتباط بگیرید. موفق باشید.
جمعه 19 مهر 1387

mary_prespolis - سوپد - امپو
قبل از هر چیز تشکر می کنم از مسولین سایت جهت این سایت خیلی مفید و تشکر فراوان برای همکاری دوستانه شما با اعضای سایت.
و از شما raha_99 - انگلیس - لندن
تشکر میکنم به دلیل حوصله ای که در پاسخ به سوالاتم خرج دادید. من همه تلاشم رو در این راه به کار می گیرم و می دونم که شما هم منو از دعاهاتون بی نصیب نمی گذارید.
شنبه 20 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
دیگر اینکه نماز شما را وادار به نظم و دریافت انرژی الهی در ساعات مشخصی می کند . همانگونه که شما در ساعت مشخصی استراحت می کنید غذا می خورید سر کار میروید و انجام سایر روزمر گی ها ٬ زمانی را هم باید به تغذیه ی روح خود از مبداء اصلی اختصاص داد . بنج حرکت اصلی یوگا
در نماز اجرا می شود و شما هم از آسمان انرژی روحانی دریافت می کنید
و هم از زمین انرژی کاءنات را و این نضم به شما در ادامه ی راه سنگین کمال یاری می دهد . تامل بعد از نماز و ذکر تسبیحات به دریافت انرژی بیشتر به
شما کمک می کند. اما توجه داشته باشید که نماز بدون عمل و کردار صحیح تنها نرمشی برای بدن است نه حرکتی در جهت تعالی ! و تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت و تنها جبرا و در رو دربایستی نماز خوانی باعث سد شدن بعضی کارها می شود که با اهداف حقیر هم خوانی دارد اما با اهداف عالی منافات دارد . همینگونه که تمرین در حفظ زبان تنها شخصیت انسان را از بی ادبی دور می کند اما زمانی که شما به همراه ذکر یا تسبیحات زبانی در عمل هم آن ذکرها و تسبیحات را به مرحله ی عمل می گذارید به ادب باطن رسیده و خود را داءم در محضر حق می بینید و ناظر بر اعمالتان و ان
وقت است که شما توفیق حقیقی را بیدا می کنید. هدف از اعمال ظاهری
رسیدن به تعالی درونی ست و اگر این مهم بر نیاید اعمال ظاهری بز درجه ی اعتبار سبقط می شوند و بی مصرف تنها اجرای آنها به صرف عادت صورت می گیرد.

شنبه 20 مهر 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
ماری برسبولیس - سوید - اومیو
در راه خدا به امید خودش موفق باشید .
نکته ی قابل توجه دیگر اینکه در مورد قرآن خواندن سوال کردید . شما اگر
گرسنه باشید و غذای بسیار مطبوعی را نزد شما بیاورند آیا شما تنها با نگاه کردن به آن سیر می شوید . قرآن چون کاملترین کلام الهی ست و به تمام ادیان در آن اشاره و حرمت گذاری شده است دارای انرژی الهی بسیار زیادی ست اما اگر روح تشنه ی شما تنها با نگاه کردن به این آبشار جاری و ترشحات آن سیراب می شود . رو خوانی به تنهایی قرآن و یا گوش کردن آن
با صوت زیبا تنها شما را در لحظه مقطعی شارژ می کند و تاثیرات عمیق ندارد. مداومت در خواندن قرآن سودمند است و کمک به خود سازی شما می کند اما تا عمل به آن را سر لوحه ی خود قرار ندهید محال است شما را نجات دهد و اگر شما در عمل به تعلیمات قرآن برسید آنگاه قرآن درون شما را می خواند و این ارتباط دو جانبه می شود .
در مورد موسیقی حتما متوجه منظورم شده اید که موسیقی هایی که مفاهیم الهی و برورش عشق و محبت را اشاعه می دهد نه برورش نفس را . حتی یک موسیقی عاشقانه که از عشق زمینی می گوید می تواند به انسان عشق الهی و جایگاه اولیه ی خود را یاد آوری کند هر چند که هنوز
سر در عشق زمینی که لازمه ی ترقی انسان است در سر داشته باشد.
در عشق زمینی گیر کردن بهره ی کامل نبردن از سیر تکامل است وگرنه
یکی از بهترین بلکان ترقی ست کسی که در عشق می افتد از خود فارغ است و به برستش معشوق مشغول که صد مرتبه بهتر از برستش نفس
خود است و سوز وگداز عاشقی دل او را آماده ی بذیرش عشقهای بزرگ می کند . غیر از عاشقان استثنایی که دوره ی ریاضتشان مختصر و مفید بوده و از حرارت سوختن خود نیز عاشقانی را سوخته اند.
شنبه 20 مهر 1387

+5
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.