خواب یکی از علمای قم در باره شاه - طنز

خواب یکی از علمای قم در باره شاه

یکی از علمای قم نقل می کند چند شب قبل که از عبادت نیمه شب فارغ گشته بودم و سر بر بالین بود به ناگاه خواب بر من چیره گشت
فی الحال در آن رویای صادقه مردی را دیدم که از دور به سمت من می آمد .. آشنا به نظرم آمد
خوب که نگریستم
دیدم محمد رضای ملعون پهلوی است
غمگین گشتم که چرا پس از آنهمه عبادت خضوع و تضرع این دجال در نظرم ظاهر گشت! اما باز فرصت را از دست ندادم بسویش رفتم و کلملتی را نثارش کردم که در تمام عمرم بر زبان نرانده بودم
خوب شنید و هیچ نگفت
بناگاه سخن گشود که یا شیخ اندکی درنگ من دستم از دنیا کوتاه است مجالی ده
اندیشیدم به هر حال این ولد ...مسلمان زاده بوده پس خطابش کردم
پدر سوخته و. . . و . . . من با تو کاری ندارم و از تو مبرایم
گفت ای شیخ حاجتی دارم ؟
دیدم رسم جوانمردی نیست که نشنوم و رد شوم .پرسیدم چیست ؟
بگو اگر در توانم بود بر آورده سازم
گفت
برایم از آن جهان خاکی عینک ری بنی با پولاریزه 100 درصد بفرست با دی اچ ال بیاید .
{به گفته خودش پدر سوخته از ای بی ! کاویده بود که البته این ای بی چیست هم برایم سوالی شده است واز این روی نیک مدلش را می دانست }
پرسیدم چرا عینک دودی می خواهی؟
می خواهی از آتش دوزخ آن چشمان به حرام آلوده است را مصون بداری ؟

گفت نه بابا از دست مردم ایران دارم کور میشم

اینجا داشتم زندگی مو می کردم بی هیچ دردسری

مردم ایران
هی صب تا شب دعا می کنن ممد رضا نور به قبرت بباره نور به قبرت بباره . دارم کور میشم :(
جون مادرت عینک رو بفرستا . . . .


واز فرط ضجه های او از خواب پردیم و از آن ساعت آسایش از ما سلب گشته است.

Eteraaz - ایران - تهران
خلاصه بعضی ها از مشکلات اقتصادی که مردم دارن ، دارند خوب سوء استفاده میکنن . شاید الان خیلی چیزها گرون شده باشه ، ولی مطمئنا امکانات زندگی نسبت به زمان شاه زمین تا آسمان افزایش پیدا کرده . زمان شاه اکثریت مردم نه برق داشتند نه آب سالم نه تلفن نه تلویزیون و نه جاده مناسب . حالا شما امکاناتی رو که الان دارند ببین و مقایسه کن با اون زمان . متاسفانه بعضی ها که دلشون هیچوقت برای مردم نسوخته ، حالا که دیدن مردم یک مقدار مشکلات اقتصادی دارند و درگیر گرونی شدند ، میخوان از این مسئله سوء استفاده کنند و به مردم بگن که قدر شاه رو ندونستید ؛ در حالی که خودشون میدونن اون زمان وضع اقتصادی ایران چطور بود و بسیاری از مردم بخاطر فقر قیام کردند . این افراد باید بدونن اگه ما جمهوری اسلامی رو هم نخوایم ، هیچوقت حاضر نیستیم فردی مثل شاه و خانواده فاسد پهلوی بر ایران حکومت کنه .
سه‌شنبه 11 تیر 1387

jgreene75 - انگلستان - لستر
بابا نظرات این مزدور ( Eteraaz - ایران - تهران ) را اصلا نخوانید که از زیر پل دیده هاست!!! آدم هم این قدر موجود رذل و دستمال کش!!!!!! عجبا ا ا ا ا ا ....
سه‌شنبه 11 تیر 1387

رامین تک - آلمان - دورتموند
جناب اعتراض آدم جوکی هستی واقعا! میتونم بپرسم چند سالته؟ هر چند که اگر هم سن و سالت به رژیم پهلوی نخوره اما اینقدر نقل قول و کتاب و اطلاعات هست که بتونی راجع به اون موقع بگیری و به دانشت اضافه کنی. راه دور نمیخواد بری از همین امکانات اینترنت که به قول خودت از صدقه سر ج . ا داری استفاده کن و به جای سفسطه گری سعی کن بفهمی که فقری که میگی زمان شاه بود! نسبت به زندگی فعلی مردم ایران چقدر بوده . ضمنا اگر جواب من را ندی مطمئن باش راحت ترم . چون میدونم حداقل رفتی کمی مطالعه کنی . اگر سن من را از سر کنجکاوی بخوای بدونی من 38 سالمه.
ولی خوب خدائیش اگر تو کامنت نزاری دیگه بهانه ای برا خنده ندارم
سه‌شنبه 11 تیر 1387

twelve - آریانا - شیراز
این اعتراض خوب اسمی روی خودش گذاشته ، در هر حالتی باید خودش رو تابلو کنه ! این مسائل اصلا ربطی به اقتصاد نداره مرد مومن ، اقتصاد یکی از دلایله ، این همه فسق و فجور و ، فقر ، بد بختی و جمعیت کنترل نشده و کمبود امکانات نسبت به دیگر کشورها در صورتی که ما یک کشور ثروتمندیم ، قتل و جنایت و تجاوز و از همه بدتر انحصار بیت المال و در کل تمام دارایی های یک مملکت مثل تکنولوژی ها و صدا و سیما و حتی ورزش و ورزشگاهها و .... در دست حکومتی ها و مسئولین مملکتی باعث میشه که مردم بگن نور به قبرت بباره ای شاه!
چون در عمل حکومت ما یک حکومت تک پایه شخصی و بدور از هر گونه دموکراسی و مردم محوری است! که با جکومت شاههای اشکانی و ساسانی و ضحاک و معاویه و مامون هیچ تفاوتی نداره ! اگر داره بیا ثابت کن!
سه‌شنبه 11 تیر 1387

kaveieahangar - کانادا - تورونتو
مش اعتراض تو ر..و ٬ هفت خط از صفحه نمایش منو با چرندیاتت پر کردی . یادت باشه دفعه بعد دیه شو بدی والا همه صفحه نمایشتو با یه مشت بیل.خ پر میکنم .
سه‌شنبه 11 تیر 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
اعتراض عزیز نشستی که مطلب نیومده کامتتو بگذاری نه؟(البته این شوخی بود). اون اتوبانی که تو کانادا متعلق به رفسنجانیه اتوبانه 407 میباشد که تنها اتوبان پولی در سرتاسر کاناداست البته ایشان با شریک کانادایی این اتوبان را دارند نه تنهایی. خوب میگذاشتی جواب سوالت را بدم بعد من را به بیهوده گویی متهم میکردی. و اما دوستان ایرانیان یو کی از این نورها انشاالله به خاک درگذشتگان شما هم بتابد که نمیدانید چه کار خداپسندانه ای میکنید که یاد و نام این مرد بزرگ را همواره زنده نگه میدارید هروقت که تصویر اعلاحضرت همایونی را میبینم انگار روحی تازه میگیرم حالا اگر خودش زنده بود دیگه چی میشد.
اعتراض عزیز امروز دیگه باید با امار و اعداد حرف زد دیگه دوران بند تومبونی حرف زدن گذشته شما با استناد به چه امار و ارقامی میگی که در اون دوران مشکل اب و برق و بدبختی و فقر زیاد بوده؟ خوبه که بنده با امار برای شما از شکوه و عظمت ان دوران که روز به روز داشت بیشتر میشد گفتم اگه لازم داری باز هم بگم. بگم؟
مردم به خاطر فقر در زمان شاه قیام کردند؟ بابا اخه دروغ درسته که کنتور نمیندازه اما دیگه اینقدر تابلو دروغ نگو البته سن و سالت کمه البته منم سن و سالی ندارم اما دیگه هر مزخرفی رو باور نمیکنم داداش . انشاالله که پدر بزرگ و مادر بزرگ در قید حیاتند برو سلام منو بهشون برسون قسم حضرت عباسم بهشون بده و بگو که برات از اون دوران راستشو بگن . خبرشم بیا بهم بده. مردم خوشی زده بود زیر دلشو اخوی خوشی. بخدا همه سیر بودن . عجب کامنتایی میذاری تو.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

j0j0 - کانادا - تورونتو
Eteraaz پشمالو اگر اون دهنه نسبتا خوشکلتو ببندی اسمون به زمین نمیاد باور کن.. بیسواد 30 ساله پیش و با الان مقایسه نکن خوشکل پسر
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

paniz2689 - کانادا - تورنتو
واقعا نور به قبرش بباره .
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اعتراض تو نیاز نداره بری تاریخ ایران را بخونی یا حتی از کسی سئوال کنی اگر واقعا چیزی از زمان شاه هم یادت نیست از پدرت بپرس.عقل هم خوب چیزیه بخدا!!!! آخه این همه جنایت و دزدی و.........را چطور کتمان میکنی؟بگو کجاست قبر کسانیکه زمان شاه و بدستور شاه کشته شدن؟کجاست کاخ شاه در خارج از کشور؟کجاست کارخانه هاو اتوبان شاه در خارج از کشور؟با ساختن ایرانی نوین و ارتش و دانشگاه و بیمارستان و تامین اجتماعی و هزاران سرویس زایگان از تحصیلات ابتدایی تا علوم عالیه دانشگاه داخل و خارج از کشور برای عموم ملت رایگان بود و ملت میدانند کجاست میلیاردها دلار پول نفت قبل از انقلاب که باندازه دو سال در آمد جمهوری اسهالی هم نبوده ولی کجاست میلیاردها دلار پول نفت و هزاران درآمدهایی که از خرید ماشین تا معامله های مافیایی که بعد از انقلاب با زده بندی ملاها و آقا زاده هادر میاورند و بارش بدوش ملت بیچاره است؟بگو کجاست؟!!برو قبرستانها را نگاه کن و ببین که خمینی و ملاهای بیسواد چقدر آباد کردند!! بهشت زهرا را هم زمان شاه درست کردن و رایگان بود ولی الان قبر هم پولی است !!! کمی واقع بین باشید برای رضای خدا.البته اگر دین خمینی بگذارد!!
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

koresh - انگلیس - لندن
درود بر ان شاه وطن پرست که ایرانی را نگشت و قصی القلب نبود درود بر شرفش وشرم بر ما ملب نا سپاس که گول دجال قرن راخوردیم
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

bahram1 - ایران - تبریز
Eteraaz - ایران - تهران
بمیرم برات چقدر مغزتپ شستشو دادن؟ فک کنم دیگه هیچی برات نمونده و همش آب رفته
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اعتراض سخت در اشتباهی که دلیل انقلاب ایران فقر نبود بلکه انارشیه بی سر و تهی بود که از روی شکم سیری به وقوع پیوست. ولی روزی در ایران انقلابی صورت خواهد گرفت که مبنای ان گرسنگی و فقر خواهد بود که انروز امثال تو به زباله دان تاریخ فرستاده خواهند شد.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

دالتون - ایران - تهران
چرا زمان امروزو با 30 سال پیش مقایسه می کنی معلومه هر چی جلو تر بریم علم و تکنولوژی امکانات بیشتری در اختیار ما قرار میده تازه ما با این همه ثروتهای خدادادی(نفت .گاز.آب.دریا.معدن.کشاورزی و....) باید خیلی از این بالاتر باشیم Eteraazحقوق پدر من اواخر حکومت قبلی 2000تومان بود در آن زمان قیمت یک پیکان 20000تومان بود یعنی مجموع 10برج حقوق ولی الان حقوق بازنشستگی او 200000تومان است و قیمت یک پیکان 5000000تومان است یعنی مجموع 25 برج حقوق او امید وارم متوجه شده باشی
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

marie_flower - ایران - ایران
Eteraaz - ایران - تهران
یابا خجالت بکش تو سی چهل سال پیش رو با الان مقایسه می کنی.بس کن از این حمایت کورکورانه.از پیله حماقت خودت بیا بیرون و واقعیت های جامعه را ببین.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : ( Eteraaz - ایران - تهران ) خانواده تو و ارباب کث.. فاسد است مرگ بر س.د ع..ی و دار و دسته اش
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

ehsanusa - امریکا - نیوجرسی
Eteraaz - ایران - تهران و همه اونایی که باهات همفکرن!
اون زمان مردم از شکم سیری انقلاب کردند!
نشنیدی سیاست انگلیس رو که:
«برای ساکت نگه داشتن مردم، فارس رو گرسنه نگه دار، عرب رو سیر!»
بعد از انقلاب هم همین سیاست انگلیسی اجرا شده. تجربه نشون داده که ما ایرانی ها وقتی شکممون سیر شد و از لحاظ اقتصادی و جتماعی در رفاه قرار گرفتیم، هوس میکنیم وارد سیاست شده و حداقل یه انقلاب راه بندازیم! همون چیزی که 30 سال پیش صورت گرفت. این موجوداتی که الان دارن حکومت میکنن همه اینها رو خوب میدونن و به هیچوجه اجازه نمیدن مردم به رفاه و آسایش برسن و همیشه اونها رو سرگرم درگیری با مشکلات روزمره شون برای داشتن حداقل شرایط زیستن (نه زندگی کردن) میکنن. به قول داریوش تو یکی از آهنگاش:
«جان کندن است زندگی ما، حیات نیست!»
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

mehraeen - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
انشاا... نور به آن چشمت بباره شاید این تاریکیها و نادانی ها از جلوی چشم شما برداشته شود و دنیا را با چشمان باز ببینی . آخه مرد حسابی ما برای چه انقلاب کردیم . مگر چندال زنده ایم و بچه های ما چه گناهی کرده اند . که باید در فقر و بدبختی و گرانی و فحشا و فساد و ریا و دروغ و دزدی و رشوه نابودی تاریخمان و نابودی محیط زیست - از هم گسیختگی شهرها - نابودی روستاها و بیکاری و عدم آرامش مردم و استرس همیشگی و گرانی مسکن و بذل و بخشش سرمایه های کشورمان به تروریست ها و کشورهای عربی و آخرش هم از ژشت خنجر خوردن و بخشیدن سهم دریای مازندران و نبود آزادی عقیده و اینترنت لاک پشتی با سی برابر بیشتر از کشورهای همسایه با اینترنت سرعت بالا و تولید ماشینهای مزخرف با قیمتهای نجومی و و فروش آن به کشورهای همسایه با قیمتهای بسیار کمتر و گرانی خطهای موبایل و گوشی ها به نسبت همه کشورهای دنیا نبود گاز در سرما و برق در گرما و بزودی آب در گرما و گران شدن آنها با وجود افزایش بی سابقه نفت و گاز و گسترش اعتیاد و انواع مواد مخدر باج به همه کشورهای دنیا به ویژه روسیه پایین آمدن وجه مردم ایران در دنیا و پایین آمدن فرهنگ مردم ایران و بی توجهی به مفاخر علمی و تاریخی ایران و توجه به مفاخر اعراب که زمینه تصاحب این مفاخر را بدست کشورهای عربی و ترکیه داده است و از همه مهمتر جیب بسیار گشاد آخوندها و آقازاده ها و .......... .......... نمی دانم شما به چه چیز اینها دلخوشی به صدور انقلاب ...
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

secret - ایران - تهران
آخه آقای اعتراض من خیلی دوست دارم بدونم تو چی خوندی و شعورت چقدر می رسه. تو اصلاً به این موضوع فکر کردی که از اون زمان 31 سال گذشته(بیش از یک ربع قرن) توی این بیش از یک ربع قرن دنیا متحول شده، دبی آباد شده، کره یکی از قدرتها شده اما ما با این همه سرمایه و منابع چی شدیم. پیشرفت سالهای آخر حکومت قبلی رو در نظر بگیری اکه خطی هم بره جلو الان خیلی باید پیشرفته تر می بودیم.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

medina - ایران - شیراز
Eteraaz - ایران - تهران
میگم خوب بود امکانات دیگه رو هم مقایسه میکردی. زمان شاه ما اصلا موبایل خصوصا از نوع ایرانسلش رو نداشتیم . اما الان داریم. زمان شاه ما اینترنت نداشتیم اما الان داریم. خوبه که آدم یک جو شعور تو اون کلش باشه بدبخت بیچاره اگه اینجوری میخوای مقایسه کنی خوب بگو زمان حکومت هخامنشیان مردم با اسب وقاطر سفر میکردن اما حالا از برکت حکومت آخوندای زالو مردم سوار ماشین GN2 میشوند.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

Belfi - ایران - تهران
آقا یا خانم اعتراض این حرف شما مثل این می مونه که مردم امریکا بگن دولت مثلاْ کارتر هیچ کاری واسه مردم امریکا نکرد چون توی اون سالها مردم امریکا کامپیوتر و اینترنت و لپ تاپ نداشتن ولی حالا دارند. خوب امکانات در 30 سال پیش توی کل دنیاکمتر از الان بود. خیلی خوبه که آدم اول فکر کنه بعد نظر بده و حرف بزنه .
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

shiva_hr86 - ایران - اصفهان
اعتراض عزیز :
امکانات کل هر زمان رو باید با همون زمان مقایسه کرد ...حرفی که شما می زنید مثل این می مونه که بگید الان من 1000 تومان دارم ولی زمان شاه 1 تومان داشتم ، پس الان بهتره!....نه عزیزم...ارزش اون 1 تومان خیلی بیشتر از 1000 تومان حالاست!!! پس یادمون باشه ، شرایط اون زمان رو با وضع همون زمان مقایسه کنیم نه با وضعیت الان...این خیلی واضحه که سطح زندگی و آگاهی مردم بالاتر رفته نسبت به اون دوران...اما آیا "رضایت " اونها از سطح زندگیشون هم به همین میزان بالا رفته؟؟؟؟؟؟ اگه این طوره، چرا همه آرزو می کنن به زمان محمد رضا شاهی برگردند که سطح زندگیشون توی اون پایین تر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

syros - ایران - تبریز
اعتراض .فه شو...زمان شاه تکنولوژی بنز نبود حالا که هستش لابد چون شاه رفته،زمان شاه اکنولوژی تلویزیون و دیجیتال و ...نبود حالا که شاه رفته با رژیم منفور آخوندی شما لابد این همه امکانات بوجود آمده؟...بی ش..ور زمان شاه تورم رو با الان مقایسه کن...بی ش..ور زمان شاه مقبولیت ایرانی رو در جهان با الان مقایسه کن...بی ..ور زمان شاه میزان آزادی سیاسی رو با الان مقایسه کن (اون زمان یه عده بی ..ور هر چی می خواستند می گفتند شاه هم چیزی نمی گفت الا بیا بگو خامنه بالای چشت ابروس دیگه بقیه اش...) بی ش..ور زمان شاه امکانات ممکنه کم بوده باشه ولی تکنولوژی این همه پیشرفت نداشت. د آحه بخایی الان بعده 30 سال باز هم روستاهای ایران آب، برق،تلفن،گاز نداشته باشند که باید سرتونو زیره خاک کنید که به والله خیلی ها از روستاهامون هنوز آب آشامیدنی ندارند...بازم بگم بییییییییی ..ور...
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

freedom-us - ژاپن - ک ل
اعتراض
تو اگر کمی فهم داشتی اینجوری مقایسه نمی کردی.اولا تمام زیر بنای اقتصادی ایران بر پایه خدمات شاه ایرانه مثل پالایشکاهها نیروگاهها صنایع ذوب اهن و....ولی این رژیم اخوندی چی کار کرده جز غارت دزدی تجاوز و ویرانی به مملت ایران داده.زمان ژریم شاه ایرانی عزت در همه دنیا داشت ولی حالا به برکت رژیم فاشیستی اخوندی شدیم تروریست.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

neveronline_girl - ّایران - تهران
اعتراض عزیز... نمی‌دونم چند سالته... ولی هیچ می‌دونستی که اکثر اتوبان‌هایی که الان در تهران داره ساخته می‌شه از نقشه‌هایی هستش که زمان محمدرضا شاه باقی مونده؟ هیچ می‌دونی که به نسبت منابع نفتی و درآمدی که کشور ما داره ما از نظر اقتصادی زیر خط فقر هستیم... اگر امکانات اون موقع به نسبت پیشرفت و علم جهانی رو با امکانات الان به نسبت پیشرفت و علم جهانی روز دنیا مقایسه کنیم می‌بینیم که ما الان عقب هستیم نه اون موقع. تازه اگر جمعیت و هزار تا چیز دیگر رو در نظر نگیریم و فقط به جنبه علمی قضیه نگاه کنیم. مردم ما گول خوردن. فریب خوردن. در زمان شاه یه کارگر ساده کارخانه علاءالدین همه خونه داشت هم با درآمدی که داشت می‌تونست شکم خودش و زن و بچش رو سیر کنه اون هم با پول حلال ولی الان باید دزد باشی تا بتونی فقط سیر بشی. چرا به این فکر نمی‌کنی که اگر محمدرضا شاه هنوز بود شاید ما از این چیزی که الان هستیم خیلی بالاتر بودیم؟ اگر توی ایران زندگی می‌کنی پیشنهاد می‌کنم یه سر به جنوب شهر تهران بزن هرچند که احتیاجی به جنوب شهر رفتن هم نیست یه نگاه به همسایه بغل دستیت بکن ببین آیا هر شب بوی غذای از توی خونه‌اش میاد بیرون؟ یا خیلی شب‌ها از گشنگی سرش رو روی زمین می‌زاره و می‌خوابه. من 26 سال بیشتر ندارم ولی قدرت فکر... مقایسه... مطالعه... و ... دارم. امیدوارم تو هم نگاهت بیشتر از منطقی و واقعی باشه. در ضمن من نمی‌گم محمدرضا شاه خیلی خوب بود و فلان و بهمان ولی هرچه بود اینقدر شرف داشت که دید مردم کشورش نمی‌خوانش با اشک مملکتش رو ترک کرد وگرنه مطمین باش اگر اون یه ذره شرف رو هم نداشت می‌تونست مثل صدام مردمش رو نابود کنه. ولی نخواست چون مردمش رو دوست داشت. ولی الان همه آخوندها به اسم دین و ایمون و بهشت زوری که می‌خوان مردم رو توش بفرستن دارن همه‌مون رو بدبخت می‌کنن. من یه آدم درد کشیده توی ایران هستم و هیچ راه فراری ندارم. اگر می‌تونستم از این کشور برم حتما این کار رو می‌کردم حرف زور از غریبه بشنوی برات قابل قبول‌تر هست تا از کسی که توقعش رو نداری. ما داریم مثل بیمارهای جزامی توی ایران ذره ذره آب می‌شیم و می‌میریم. نمی‌دونم این شعر رو شنیدی یا نه: «زندگی کردن من مردن تدریجی بود... هرچه جان کند تنم عمر حسابش کردند» حکایت ما حکایت پایانه... اجباره...
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

soshians - ایران - تهران
Eteraaz
ارباب بزرگت خم..ی تو اون سخنرانی معروفش می گه : آب و برق را مجانی می کنیم. اتوبوس را مجانی می کنیم.
مدونی یعنی چی؟ یعنی اوضاع اقتصادی به قدری خوب بوده که تنها وعده و وعید (دروغ) اقتصادی که تونسته باهاش سر عامه مردمو شیره بماله همین بوده.یعنی دیگه فقط مونده بوده که آب و برق مجانی بشه.
مادر من تو 18 سالگی رفت سر یه کار دولتی و تو سن من به تنهایی و بدون کمک کسی تونست برای خودش یه آپارتمان 80 متری بخره. ولی تو سلطنت آخوند میشه بگی من چند سال (اونم نه یه کار دولتی و نه استخدام رسمی ) باید کار کنم که یه همچین چیزی بخرم؟
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

bahar1 - ایران - تهران
دوست خوبم اعتراض- خیلی دوست دارم بدونم چند سالته؟ چه کاره ای؟ واقعاْ این حرفهایی که مینویسی بهش اعتقاد داری یا می خواهی حرص بقیه رو دربیاری و از مسیر اصلی بحث منحرف کنی؟ من صد در صد میگم اگر به این حرفهایی که میزنی اعتقاد داری از بدنه دولت ج.ا هستی.
دوست خوبم تو اگر روزانه به سایت روزنامه کیهان بری و مطالب آقای شریعتمداری رو بخونی هم اعصاب خودت خورد نمی شه هم اعصاب بقیه رو به هم نمی ریزی. توی این سایت فکر نمیکنم چیزی پیدا کنی که با افکارت بخونه و بتونی بهره ببری. چرا چشمهایت رو روی حقایق بستی؟ واقعاْ زمان شاه فحشا و فساد به اندازه الان بود؟ واقعاْ اون موقع مردم اینهمه از گرونی کلافه بودن؟ چرا از روی تعصب نظر میدی؟ از اسمی که برای خودت گذاشتی معلومه همیشه دوست داری ساز مخالف بزنی.
دوست خوبم کمی واقع بین تر باش.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

vahidkral - ایران - تهران
باور کنید رضا خان رو انگلیسیا آوردند ولی انگلیسی از ایران نرفت
و محمد رضا شاه رو آمریکاییا آوردند ولی آمریکایی از این کشور نرفت
اعلاحضرتا روحت شاد که به این مردم فهموندی که لیاقت خوبی و رفاه رو ندارند و باید تو فقر و بدبختی بمونند. ما لیاقتمون همین دکتر عنتری نژاده
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

saeideh75 - رومانی - بخارست
Eteraaz - ایران - تهران دوره شاه اگه امکانات کمتر از الان بود 30 ساله پیش بود اون موقع تمام کشورهای دنیا امکانات الانشونو نداشتند نیا 30 سال پیش رو با الان مقایسه نکن بیا ایران اونموقع رو با اروپا اون موقع مقایسه کن و ایران الان رو با اروپا الان مقایسه کن اون موقع دهنتو باز کن حرف بزن همه میدونند که انقلاب ایران تنها انقلابی بود تو دنیا که مردم از سر سیری انقلاب کردن خواهر و برادم همیشه برام تعریف میکنند که تو مدرسه اینقدر بهشون شیر و موز میدادند که نمی تونستند بخورند و با موز و شیر همدیگررو میزدن اما حالا یه سری بچه های ما از گرسنگی دارن میمیرن تو کشور رومانی 19 سال پیش به خاطر فقر و بدبختی انقلاب شد الان یبا ببین در مقایسه با 19 سال پیش چی شده اخرین امکانات روز دنیا تو اینجا هست باورتون میشه اینها 19 سال پیش نمیدونستند تلویزیون رنگی وجود داره موز و کیوی نمیدونستند چیه حالا بیاین و ببینید تو خونه هاشون اینترنت 20 مگابایتی دارن اما ایران بعد از انقلاب چی شد هر روز در حال پسرفته
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

nezam islami - ایران - تبریز
jgreene75 - انگلستان - لستر فکر میکنم مزدور شما باشین.چرا از شنیدن نظرات مخالف واهمه دارین.هر چند به منبع اعتراض شک دارم.که از کجا اب میخوره
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

shad - فرانسه - نیس
واقعا درد اعتراض و بقیه طرفداران رژیم چیه؟ رژیم مورد علاقه تون که دارینش. یا هم سیتی سنتر و مسلمان ایرانی وموجی ..6 . اسلام از در و دیوار مملکتت اویزونه و اینها هم طرفدار اسلام هستند. حالا اینجا از شق القمر حرف زدن چی رو می خوان ثابت کنند. یا زندگی خانوادگیشون چه ارتباطی به ما داره. قصد رو کم کنی دارین؟ وقتی رژیم سقوط کرد باز هم این حرفارو می زنید؟ یا هم پولای باد اورده رو خرج سوراخ موش می کنید تا از خشم مردم فرار کنید. بیش از این با این نظرات به مردم ایران خیانت نکنید. دیندار باشید اما نه روی سایت. تظاهر و ریا با دینداری فرق داره.دین که از خانه و مسجد برون شود دین نمی شه.
اگه پهلویهانبودند خانم اعتراض و مسلمان ایرانی امکان تحصیل و حضور در جامعه رو پیدا نمی کردید. به خدمات انها احترام بگذارید اگر هم سلطنت طلب نیستید.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

Adamkoki - ایران - تهرون - هفت چنار
چرا شماها نمیخواید باور کنید که شاه الان خیلی وقته مرده وسی ساله که انقلاب شده زمانی که نه من به دنیا اومده بودم نه خیلی های دیگه! حتی مطئنم که بیشتر کسانی که از دستاورد شاه سخن میگن وکورکورانه از شاه حمایت میکنن اصلا اون موقع بچه سال بودن یا حتی به دنیا نیومدن!
حرف آخر من اینه که بجای اینکه انقدر به شاه وجمهوری اسلامی و... فکر کنید به فکر ایران باشد>>>>>
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

iranian_x - ایران - وطنم
سلام دوستان.آقای اعتراض احتمالا سن و سال شما طوری است که قبل از انقلاب را درک نکرده اید و فقط مسایل را بصورت نقلی شنیده اید و یا از انتشارات ج .ا خوانده اید.هر شخصی اگر بخواهد منصفانه و بدون غرض به حقایق دسترسی داشته باشد ؛ همیشه میسر است.ساده تر از همه آنهایی هستند که سن و سالی نسبتا کامل دارند و وابستگی هم نداشته و ندارند.اگر اهل مطالعه هستید میتوانید به انتشارات و جریده های اقتصادی آن زمان مراجعه کرده و شاخصهای آن زمان را منصفانه با زمان فعلی مقایسه کنید.در خصوص جرم و جنایت هم اگر خواستید مطالعه و مقایسه کنید در حالت ساده میتوانید به آرشیو مجلات و روزنامه های آن زمان مراجعه و اطلاعات نسبتا کاملی بدست بیاورید.اوضاع فعلی هم که نیاز به مطالعه ندارد.مطمئنا در عقایدتان تجدید نظر خواهید کرد.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

esfahan_20 - ایران - اصفهان
واقعا نور به قبرش بباره
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

کامراد - انگلیس - انگلیس
درود به روان آریا مهر کبیر محمد رضا شاه
نور و گرما بر مقبره های خادمان اصلی ایران رضا خان بزرگ و محمد رضا شاه کبیر
درود بر شرف فرح و شاهزاده رضا پهلوی
درود بر روان محمد رضا شاه کبیر ...
.........................................................
ننگ و نفرت بر بنیان گزار انقلاب ننگین 1357
مرگ بر تمام ملایان و آخوند های خونخار و ر.بر
.. ک برسر رییس جمببببور احمقی نژاده چندش آور
مرگ بر حکومتی که سر تا پا دولتش از اول تا اکنون تهوع آور و نفرت انگیز بوده است...
و امیدوارم (هرچند مطمین نیستم) جاهلهایی مثل جناب اعتراض هم سر عقل بیان هرچند جیره خور عاقل نمیشه ...
عمر حکومت انقلابی سر اومده... خوشحالیم همگی
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
Eteraaz - ایران - تهران (خانم ویرا )

برات متاسفام که یک ذره نه اطلاعات داری نه ...به هر حال خدا شفا ت بده ارباب های تو اخوند های کثیف و فاسد از مرده خاندان پهلوی هم می ترسند
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
Eteraaz - ایران - تهران
اصلا شما می دونی در هر یک سال حجم اطلاعات علمی بشر نسبت به سال قبل 17 برابر می شه حرف شما مثل این میمونه که بگین الان هر خانواده ایرانی توی خونش یه کامپیوتر داره ولی اون زمان تلوزیونم بزور داشتن این خدمتی بود که علم به بشریت کرد نه اخوندها و جمهوری اسلامی به مردم ایران اگه الان میشه با وسایل جدید تونل زد توی اون دوره با بیل و کلنگ تونل می زدند تازه هنوز اقداماتی که اون شاه بدبخت توی 30 سال پیش کرد مورد استفاده مردم الانم قرار میگیره نمونش همین استادیوم ازادی یا همون نیروگاه هسته ای که دارین ازش بمب در می ارین من خودم منکر این نمی شم که محمد رضا شاه هم چندان ادم مناسبی برای حکومت ایران نبود ولی اینو قبول دارم که شاه فقید ایران خیلی خیلی بیشتر به مردم ایران خدمت کرد تا اخوندهای بیسواد
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

ADSI - چین - شانگهای
همه به اعتراض گیر میدن اصل وطلب فراموش میشه
زمان شاه اگر امکانات نبود واسه 30 سال پیشه و اون موقع همه جا امکانات امروز نبود اما کشورهای صنعتی که اون موقع هیچی از امکانت بهره ای نبرده بودند الات تبدیل شدند به کشورهای پیشرفته صنعتی اما کشور ما از همه این مزایا عقب مونده
و تبدیل شده به یک کشور پیشرفته مصرف کننده که فقط مصرف کننده و محتاج به کشورهای دیگه است چون بهترین مغزهای ما برای ادامه کارشون بدلیل عدم حمایت از طرف همین دولت راه فرار را بر قرار ترجیح میدند و میروند به جایی که قدر اونها رو میدونند و این اقا یا خانم اعتراض هم میمونند تا هی اعتراض کنند و دم از حمایت و طرفداری بزنند.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

shir o khorshid - ایران - اصفهان
با سلام به همه ایران دوستان من به تازگی به عضویت این سایت دراومدم البته خیلی وقته به این سایت میام ونظرات شما را می بینم در هر حال امیدوارم همگی موفق باشین
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

majid 240 - اسراییل - اورشلیم
Eteraaz - ایران - تهران
خیلی ابلهی
30 سال گذشته اگه این کارها هم نمی شد که باید می مردن . در ضمن تو نماینده علی گالیله هستی؟ درسته .
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

کامراد - انگلیس - انگلیس
درود بر روان پاک محمد رضا شاه کبیر و رضا خان بزرگ
درود بر روان پاک محمد رضا شاه کبیر و رضا خان بزرگ
درود بر روان پاک محمد رضا شاه کبیر و رضا خان بزرگ
درود بر ملکه فرح پهلوی و شاهزاده رضا پهلوی...

................................................
ننگ بر حکومتهای استبدادی
شرم بر حکومت آخوندی عقب افتاده
ننگ بر حکومتی که یا به دانشجوی خود تعرض میکند یا برای بیان آزادی او را به زندان می اندازه و یا شکنجه میکنه...
اون پدر و پسر طوری اماکن و کارخانجات مورد نیاز وطن را ساختن که تا 60 - 70 سال بعدش هم کار بده مثل پالایشگاه ها اداره آب و فاظلاب مخابرات ‌ذوب آهن ها چاه های نفت و ... یا نیروگاه های برق که الان که دیگر بعد از گذشت حدود 100 سال دیگه فرسوده شده اند این دولت در این 30 سال نتونسته با تکنولوژیه روز پیش بره و الان در ایران با قطع شدن برق مواجه هستیم ...
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

zpirooz - آلمان - آخن
نور به قبرش بباره
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

joshua - انگلیس - نیوکاسل
اعتراض چند میگیری ....نخوری؟
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

ramin47 - المان - مونیخ
دوستان خواهش میکنم جوا ب اعتراض رو ندید ایشون ا ز ماموران گمنام امام زمان میباشند که ماموریت خود را انجام میدهند نظر شخصی بنده این است هر چند جوانی بنده و امثال بنده در این دوران حکومت قرون وسطای تباه شد ولی ارزش اینرا داشت که مردم ایران این را فهمیدند که دین اگ با سیاست قاطی شد چه فجایعی به بار میاورد رنسانس ایران هم در راه است خوشبین باشید
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

iranking - المان - مونیخ
Eteraaz پشمالو
شاه وقتی این مملکت رو تحویل گرفت ...مملکت ما توسط چند کشور تحت اشغال بود ...و مردم ایران کلاه بوقی میذاشتند ...نصف مردم ایران که زنها بودند کلا در هیچ فعالیت اقتصادی و یا علمی نقش نداشتند و سایرین هم دارای سواد و تحصیلات و تخصصی نبودند ...هیچ زیر ساختی در این مملکت وجود نداشت ..عصر ارتباطات نبود ! دانشگاه نیود ! و فقر مفرط بود و ریشه های تنیده جهل پیرامون ایران ! ...و این کشور رو به حدی رسوند که دارای زیر ساختهای رشد گردید فقر تا حد زیادی ریشه کن شد ...اربابان که بر گرده رعیت شلاق میزدند تحت کنترل در اومدند ...کشاورزان زمین دار شدند !تحصیلات حتی به روستا ها رفت ! سپاه دانش - تغذیه رایگان - ارتش مقتدر - احترام جهانی - قدرت منطقه ای - ....همه و همه توسط این میهن پرست بزرگ و پدر بزرگوارش به سرانجام رسید ...تونست کشور رو از دست متجاوزین در بیاره ! کاری که تا همین اواخر المان نتونسته بود بکنه !
و اما اربابان تو ایران رو وقتی تحویل گرفتند رشد اقتصادی ایران بالاتر از کره جنوبی بود ! زیر ساختها وجود داشت ! دانشگاه بود ! صنعت نفت در اوج بازدهی خودش قرار داشت ! ایران کشور صادر کننده ای بود که علاوه بر نفت در سایر امور هم پیشگام بود مثلا همین انرژی هسته ای .....و حالا تو به داده های این رژیم پست افتخار میکنی ؟ در عصر ارتباطات که هر دقیقه ان برابر صد سال دوران قدیم امکان رشد وجود دارد در عصری که همه کشورها خودشون رو بالا کشیدند و ما مجبور به باج دادن به کشورهایی مثل امارات و حتی کشورهای تازه استقلال یافته هستیم داری به این رژیم افتخار میکنی ؟ در همه حوزه های اقتصادی دارای رتبه اول از اخر هستیم و باز امثال تو ......چه بد مردمی هستیم که روشنایی افتاب را دیده و خورشید را انکار میکنیم !
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
بیسواد از جمله مهمترین اقدامات ایشون که تازه فقط من یادمه میشه به موارد زیر اشاره کرد
تأسیس رادیو و تلویزیون ملی ایران
خدمات اجتماعی
انعقاد معاهده الجزایر و تعیین خط مرزی ایران و عراق و تثبیت حاکمیت ایران در آب‌های اروندرود
به عضویت درآمدن ایران در سازمان ملل متحد و کنوانسیون حقوق بشر ژنو
حضور نظامی ایران در جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک
ساختن فرودگاه‌های بین‌المللی شیراز، اصفهان و مشهد
تاسیس شرکت هواپیمائی ملی ایران (هما)
برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران و شناسندن فرهنگ و تمدن غنی ایران به جهانیان
تغییر مبدا تاریخ ایران از هجرت محمد از مکه به مدینه، به آغاز سلطنت کوروش کبیر
افزایش سطح قدرت نظامی ارتش ایران به پنجمین قدرت نظامی جهان.
تأسیس دانشگاه اصفهان، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پهلوی شیراز، دانشگاه پلی تکنیک تهران، دانشگاه آریامهر (اکنون: صنعتی شریف)، دانشگاه ملی ایران (اکنون: شهید بهشتی) و دانشگاه هنر تهران
ساخت دهکده المپیک و استادیوم صدهزار نفری آریامهر (اکنون: استادیوم آزادی)
ساخت میدان شهیاد به عنوان نماد شهر تهران (اکنون: برج آزادی)
تاسیس سپاه بهداشت ، سپاه دانش و سپاه ترویج و آبادانی
تأسیس اوپک (اتحادیه صادرکنندگان نفت)
گسترش صنایع مادر
ساخت یازده پایگاه هوایی ایران.
تأسیس سازمان انرژی اتمی ایران
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

رهام.پارسی - هلند - امرسفورت
اعتراض خوشگله بازم که بارت کردن حسابی..
لازمه از همینجا از دوست عزیزم اقا بابک تورنتو و بقیه هموطنان خوبم تشکر کنم که با گذاشتن کامنتهای ضد رژیم ک..ف اسلامی , حرف دل منو زده و زحمت گذاشتن کامنت فارسی رو برای من کم کردن...
اعتراض باور کن خیلی ها اینجا و از جمله خود من برای خوندن نظرات سراسر خنده تو به قسمت نظرات مراجعه میکنیم..
کما اینکه گاهی اوقات احساس میکنم که این اسم اعتراض و نظراتش نمکیش زاییده تخیلات و شیطنت کسی هستش که با این شیوه سعی در رسوندن و ثابت کردن این هستن که طرفداران این رژیم ک..فت اسلامی تا چه حد تهی مغز و کاسه لیس هستن...
امثال کسانی مثل ایلیا از بحرین, دندی از امارات, یکی دوتا بنده خدا از برزیل یا تهران ! , و جواد رمیکس و چندتای دیگه..
در پایان باز بگم که ::
اعتراض حیا کن ایرانیان یو کی رو رها کن
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
راست میگی. الان مردم خیلی چیزها دارند که اون موقع نداشتند. ولی هرچی الان دارن پایه گذارش شاه بود. وقتی برق و تلفن چندسالی بود که وارد مملکت شده بود انتظار داری یه شبه همه کشور به شبکه برق و تلفن و غیره وصل بشن؟ زمان میبره. تلویزیون هم وقتی اومد کم کم وارد خونه ها شد. اگر خیلی از مردم اون زمان تلویون نداشتند و الان دارند دلیل بر رفاه نیست. مگه همین کامپیوتر که الان جزو اسباب بازی بچه ها شده ده سال پیش تو چندتا خونه پیدا میشد؟ دوران پهلوی دوران ورود ایران به عصر تکنولوژی و مدرنیته بود که نمیشه یک روزه در اختیار همه قرار داد.
باقیشم بابک تورنتو عزیز جوابتو داد. مرسی بابک جان.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

mosafer.55 - ایران - شیراز
اعتراض جان راس میگن اینا 30 سال پیش رو که نمیشه با الان مقایسه کرد اون موقع ما حتی برق هم نداشتیم و الان اینترنت اون هم از نوع مجانیش تو خونمونه و به راحتی استفاده میکنیم این خائن از خدا بی خبر هم که اصلا بیت المال رو استفاده نمیکرد فقط یه مقدارش رو میداد قرض این غربیهای گدا گشنه برن استفاده کنند و در قبالش خودش هم یه کم فقط یه کمی تفریح میکرد
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

dorostkar - ترکیه - استانبول
دوستان محترمِ انصاف داشته باشید حالا یکی مثل اعتراض پیدا شده و واقعیات رو می گه چرا خیلی هاتون برآشفته شدید و هی ایشون رو متهم می کنید. بابا در اصل شما باید چشماتون را باز کنید مثل کبک سر خود را تو برف نکنید. اونهایی که ادعای آگاهی راجع به آن دوره را دارند فقط کافی است کتاب خاطرات فردوست دستیار ویژه محمدرضا را بخوانند تا به عمق فساد در خاندان پهلوی و فقر و بدبختی کشور در آن زمان پی ببرند.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

koresh - انگلیس - لندن
ابزار اخوند صفتان دروغ در قالب سفسطه و مغلطه است 30 سال پیش ایران کشور 11 اقتصادی جهان و دلار 7 تومان بود کره جنوبی از ایران پیکان وارد میکرد دنیا در حال پیشرفت بود امروز ایران اخوندی 164 رتبه اقتصادی دارد بعد میگویند دجال برق اورده نمیگویند ایرانی که در حد زاپن بود و بالاتر از کره امروز به کجا رسیده این است عظمت حکومت عدل ولی فقیه سنگ پا قزوینه
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز-moji643 سابق
shad - فرانسه - نیس
نه داداش آدم هرچی که نداشته باشه حداقل یکی باید انصاف داشته باشه و یکی هم حقیقت رو بگه. من هم قبول دارم بعد از انقلاب به بعد چند تا دانشگاه ساخته شده؟ چند تا کارخانه ساخته شده؟ چند تا جاده ساخته شده که ایرانیها به اون افتخار کنن؟ و و و و و و و و......
یه نمونه از خدمات دوران شاه رو براتون بگم : بین جاده ی شیراز - مردوشت هر کسی که رد شده باشه و بخواد بره تخت جمشید باید از روی پلی به نام پل خان رد بشه. این پل فقط حدود 6 متر عرض داره یعنی فقط دوتا ماشین میتونن از کنار هم رد بشن. بعد از سی سال که اون ساخته شده الان اومدن که یه پل کنار همون پل بسازن که عبور و مرور بهتر بشه. جالب اینجاست که وقتی اومدن جای شالوده رو بکنن دیدن که اونجا قبلا واسه پل سازی بتن ریزی شده!!!!
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

saeideh75 - رومانی - بخارست
چرا نظر منو نذاشتید؟
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

far30far - ایران - اصفهان
چقدر به این اعتراض بدبخت اعتراض کردید بابا این حرفا را از شکم سیری زیاد زده بود به دل نگیرید
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اعتراض به اعتراض مردم توجه کن!!!!برای بیدار شدن شما و مزدوران رژیم اسهالی متاسفانه مثل خواندن یاسین است زیر گوش ..!!!بابا جان اگر امروز متوجه عمق جنایات نمیشی و همدست ملاها و مزدوران هستی فردا باید جوابگو به ملت ایران بابت تمام این سالهای سیاه باشی.خواهش میکنم منطقی نگاه کن.خواهش میکنم بیش از این به اسلام خراب نکنید.البته خیلیها میدونن که این کارها در هیچ دینی قابل قبول و در دستورات الهی نیست بجز دین خم..ی و ملا گدا ع..ی !!!خواهش میکنم بفهم چی میگم و بدون همه چیز پول نیست بخدا.چرا نمیفهمی بابا!!!اگه کسی بخواهرت و یا ناموست تجاوز کنه و دزد باشه و جنایتکار باشه و هر کار زشت و نادرستی را با استفاده از دین و اعتقادات شما انجام بده اگر اعتراض کنی شکنجه و زندان وووو بازم میگی خوبه!!!بابا این ملاها دارن از شما سوء استفاده میکنند و شما را یک مشت احمق و بیشعور فرض کردن!! آخه باید به چه زبونی بهت بگم پسرم و یا دختر خوب !!ترا بخدا کمی فکر کن.باشه عزیزم.والله من مسلمان هستم و هنوز هم بعد از بیشتر از 40 سال خارج زندگی کردن نماز و قران هم میخونم و روزه هم میگیرم و مکه هم از همینجا رفتم .بهمون خانه خدا این اسلامی که ملاها میگن و مسلمانی این نیست.به ذات اقدس الهی قسم اینها جنایتکار و دزد ناموس و مال ملت هستن.کمی فکر کن عزیز جان.
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

داش آکل - ایران - ایران
الان پیش داش قنبر داریم دیشلمه میزنیم تو رگ و حسابی حال میکنیم. و اما بعد دوستای ریز و درشت من این بنده خدا اعتراض یا Eteraaz حق داره نظر بده اصلا" به شما چه ربطی داره مگه مدعی فول دمکراسی نیستید دهه. بالاخره اعتراض باید اعتراض کنه ملتفتی یا نه حالیت کنم. البته این اعتراض هم فکر کنم این حرفا رو از رو اعتقاد نمی زنه دلش میخواد مثل شماها حرف بزنه و یحتمل میترسه. حتما" دوست داره حرفای دلشو کسای دیگه بزنند. زت زیاد
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Eteraaz - ایران - تهران
تو مزدور در کدام خرابشده ای بودی قبل از انقلاب....اه چقدر دروغ برای تبری ملا از جنایت..ننگ بر تو
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

homa uk - انگلستان - لندن
طفلی اعتراض
اما دفعه دیگه جایی اظهار نظر کن که اطلاعات کافی داری....افرین
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

hamid9961 - خلیج فارس - پرسپولیس
Eteraaz - ایران - تهران
این اعتراض راست میگه . زمان شاه امکانات نبود
مردم نه دسترسی به اینترنت داشتن نه موبایل داشتن نه کسی نوت بوک داشت مردم نمیتونستن سوار فضا پیما بشن مردم اجازه نداشتن از تکنولوژی بلوتوس استفاده کنن رژیم پهلوی نمیزاشت مردم از موس و کیبرد استفاده کنن و ....
آخه آدم احمق یه چیزی بگو که خر از شنیدنش رم نکنه
این چیزهایی هم که الان نصفه و نیمه تو مملکت داریم از صدقه سر ولی نعمتت (رضا شاه کبیر) هست هر چند که شما تاریخ را نمیدانی و اگر میدانی نمیفهمی
چهار‌شنبه 12 تیر 1387

داش آکل - ایران - ایران
اهه بازم که شما افتادین بجون این اعتراض هی لوقوز می خونید. انشاا... توی 100 سال آینده همه چی دروس میشه. ملتفتی یا با این تیزی حالیتون کنم. مجددا" زت زیاد.
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

abtin_beo - ایران - اصفهان
هر چی می کشیم از نتیجه ظلمی است که در حق پدر مهربان این ملت اعلیحضرت پهلوی نمودیم. آخر کدام ملتی پدر مهربانش را که با خون دل و توطءه های داخلی و بیرونی داشت کشورش را به تمدن بزرگ می رسانید اینطور به خاطر مشتی خزعبلات و لا طاعلات مذهبی بیرون می کند. نفرین ابدی بر نسل انقلابی این کشور. نفریییییییییییییین
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

kamran1510 - ایران - شیراز
بابا چرا همه به گفته های بیچاره ای تا از غار در اومده گیر دادین . درسته که میگن ایرانی ها با هوش ترین مردمان دنیا هستند ولی احمق هم کم نداریم تازه احمق های ما بهترین احمق های دنیا هستند . احمق جون اگر روند رشد جامعه در زمان محمد رضا پهلوی را مطالعه کنی می فهمی که امروز ما باید از ژاپن هم جلوتر و پیشرفته تر بودم (شاید هم نفهمی )
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

elnaz love - ایران - مشهد
آخرین اس ام اس مرحوم محمدرضا پهلوی از دیار باقی اگه درد می خواستین ، اگه کوفت می خواستین ، اگه گرونی می خواستین ، اگه گیر دادن می خواستین ، اگه زندونی می خواستین ، اگه خالی بندی می خواستین، اگه اعدام می خواستین ، اگه تحریم می خواستین، اگه جنگ می خواستین ...خوب چرا به خودم نگفتین؟!!! (امضاء محمدرضا پهلوی!)
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

saeideh75 - رومانی - بخارست
اعتراض عزیز من تو کشوری دارم زندگی میکنم که 19 سال پیش مردمش بخاطر فقر و نبود ازادی وخفقان انقلاب کردند اوایل انقلابشون اینها نمی دونستند تلویزیون رنگی هم وجود داره ٫سرنگ یکبار مصرف نمیدونستن وجود داره موز و کیوی نمیدونستند چیه وقتی دیدن با پوست میخوردن اما حالا بعد از 19 سال اخرین امکانات روز دنیا رو دارن اینترنت 20 مگابایتی تو خونه هاشون دارن هر چیزی که تو اروپای غربی هست اینها دارن ازادی مطلق و پیشرفت رو با انقلابشون اوردن اما ما چی دوره شاه از خیلی از کشورهای دیگه پیشرفته تر بودیم ایرانی بودن تو دنیا باعث افتخار بود اما حالا بعد از 30 سال شدیم یکی از کشورهای عقب مونده دنیا هر جا تا می فهمند ایرانی هستیم طوری رفتار میکنند که انگار طاعون داریم تو دلت خوشه که این رژیم چند تا خیابون ساخته خوب میخواستی بعد از 30 سال این رو هم نمی ساخت ایران اون موقع رو با کشورهای اون موقع مقایسه کن و ایران الان رو با دنیای الان اون موقع حتما از حرفی که زدی خجالت خواهی کشید
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

far30far - ایران - اصفهان
موضوع یه چیز دیگه بود نظرات یه چیز دیگه شد. یه نفر یه شکری خورد بس کنید بابا اینقدر بزرگش نکنید.
پنج‌شنبه 13 تیر 1387

aryamard - هلند - هاردویک
اخه اخوند .ا ..ش هم مگه جوانمردی میدونه یعنی چی.اخ که یه روزی بیاد من با چوب بیس بال به سهم خودم یک اخوند و چند تا بسیجی رو خوب بزنمشون
شنبه 15 تیر 1387

azadazad - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
من برخلاف همه میخواهم ازتو تشکر کنم چون با این دید مسخرهات باعث شدی بقیه پی به استدلالهای امثال تو ببرند و با هم متفق شوند که شما آ..لها را بیرون بندازند
شنبه 15 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.