کی، کیو تحویل نگرفته؟

کی، کیو تحویل نگرفته؟

در پی سخنان اخیر رییس جمهور آقای احمدی نژاد مبنی بر اینکه در سفر چند سال پیش آقای خاتمی به پاریس به ایشان توهین شده و آقای ژاک شیراک، اصلا” خاتمی رو تحویل نگرفته، و کلا” هیچ بنی بشری ایشون رو هیچوقت تحویل نگرفته، خواستم یه چند تا عکس بذارم تا شاید بعضی ها یادشون بیاد!

عبارت “تحویل نگرفتن” رو اونجایی استفاده می کنند که حتی شهردار یک شهر هم حاضر به ملاقات با آدم نمی شه، چه برسه به رییس جمهور و نخست وزیر و …

منبع :وبلاگ باحال ترین

AdamKoki - ایران - تهران - هفت چنار
اگه بخواهیم دولت جناب خاتمی وآقای احمدی نژاد رو باهم مقایسه کنیم میفهمیم که روابط کشورهای خارجی باما درزمان خاتمی خیلی بهتر بود. خاتمی سیاست داشت اما این شخصی که درحال حاضر رییس جمهورماست از وقتی که آمده بدترین تحریم ها بر علیه ما به کارگرفته شده و حتی کشورهایی همچون آلمان نیز بارابطه خوبی ندارند. دززمان احمدی نژاد ما فقط با جزایر آفریقایی که گاهی زیرآب میرن رابطه داریم.این آقا خودش حتی یه سفر اروپایی نرفته!!!
اینو بگم که آقای خاتمی برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به احتمال زیاد کاندید است
سه‌شنبه 4 تیر 1387

mah1 - ایران - تهران
این طفلی احمدی هم دیوونه شده شعر میگه.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
به همه مقدسات که این رییس جمهور عزیز دقیقا همانند بچه ها لجباز است و به روش آنها قاقالی لی طلب می نماید. دقیقا بعد از بی حرمتی که البته به سبب سخنان نسنجیده و بی ادبی دیپلماتیک ذاتی ایشان در ایتالیا به نامبرده تقدیم شد، مسئله ای خود پرداخته و ساخته در مورد بی احترامی به فرستاده های دولت خاتمی در کشورهای اروپایی مطرح می کند. حال هم که سفیر ایران در ایتالیا را برای جبران آن بی تفاوتی و بی احترامی برکنار و احضار فرموده اند. ای کاش یکی اطراف این مرد بود که به او بفهماند اگر امیرکبیر هم در ایتالیا سفیر تو بود، با این ادبیات و این رفتار باز هم همین حال و روز را داشتی.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

markez - لبنان - بیروت
احمقى نژاد مورچه زحمت کشى هست اما سیاست نداره. اگه کارگر بود بیشتر بهش میومد تا سیاستمدار.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

maryflower - ایران - تهران
AdamKoki - ایران - تهران - هفت چنار
منم با تو موافقم. ایران در هر دو دوره خاتمی و احمدی نژاد کشور مطرحی بوده و هست اما تفاوت سیاستها زمین تا آسمان است. در زمان خاتمی ایران کشوری صلح طلب و دارای سیاست خارجی موفقی بود بگذریم که وضعیت اقتصادی هم در داخل و خارج کشور خیلی بهتر و موفقتر بوده اما در زمان احمدی نژاد متاسفانه ایران یک کشور جنگ طلب عنوان شده و مورد تحریم تمام دنیا هم قرار گرفته وضع بد اقتصادی هم که داد مردم رو درآورده البته با توجه به اینکه آزادی مردم به نسبت دوره قبل خیلی کمتر شده و محدودیتهای زیادی از همه لحاظ به مردم وارد شده.
از سیاست که بگذریم جدای از روحانی یا به قول برخی آخوند بودن خاتمی/فقط ظاهر و کلاس کار خاتمی رو ببینید. تو رو خدا فقط طریقه نشستنش رو روی صندلی با احمدی نژاد مقایسه کنید!!!حالا نوع رفتار و طریقه صحبت به کنار!
سه‌شنبه 4 تیر 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلیموت
مردیکه با ان ادبیات مثل خودش احمقانه اش میگفت خیلی غصه ام شد حداقل خاتمی یک چهره مقبولی پیش اروپائیها داشت و با طرح گفتگوی تمدنها خودش را بعنوان یک چهره فرهنگی معرفی کرد نه مثل توی احمق که خودت رو یه جنگجوی دیوانه نشان دادی و هنوز هم دست از حماقتهایت برنمیداری.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

ocean bird - ایران - ایران
درسته که خاتمی هم خیلی حرفها زد و عمل نکرد ولی اصلا با این موجود آزار دهنده قابل قیاس نیست. خاتمی تنها رییس جمهوری بود که در جامه آخوندی، فاصله فکری زیادی با این طبقه مغز بسته داشت و اینقدی نژاد از معدود افرادی است که در جامه عوام، از بسته ترین روحانیون هم بسته تر و تاریک تر فکر میکنه. خاتمی آبرو داشت. این خودش که نداره ، از همه ملتی را هم برده!! همون آب رووووو را میگم.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

Eteraaz - ایران - تهران
یادمون نره که زمان خاتمی بود که بوش اون سخنرانی معروفش رو کرد و سخت ترین حمله رو تو سخنرانیش بر عیله ما انجام داد و ایران رو محور شرارت نامید . پس یادتون نره که اونها با اشخاص کاری ندارند بلکه از اساس با ما مشکل دارند .
سه‌شنبه 4 تیر 1387

badram - ایران - تهران
بهترین راه برخورد با این احمقی کساد کم محل کردن اونه. مرد تیکه با این جفنگیاتش .... تو مملکت
سه‌شنبه 4 تیر 1387

Paravahar - آنگولا - موندولا
راسه میگن خاتمی هم سابقه تروریستی داشته و اسلحه حمل میکرده و برا همینم پیش از انقلاب مدتی رو تو زندون بوده؟ اینم راسه میگن آخوند سالوس داره و برا حفظ منافعش به هر شکلی در میاد و اگه لازم باشه از آستینش میتونه هر چیزی در بیاره حتی مار؟ پس چرا این ملت ساده لوح ایرون هنوز داره خاتمی خاتمی میکنه؟ بابا جون، حداقل تاریخ معاصر سیاسی دنیا اینو اثبات کرده که هر وقت لیبرالها سر کار بودن آخرش مملکت به بدبختی و جنگ و خرابی و فاشیزم افتاده! نمونه اش، آلمان و انگلستان و اروپا پیش از جنگ جهانی دوم، یا ایرون خودمون زمان بازرگان خدابیامرز یا در همین دو دوره آبکی که خاتمی رئیس جمبون ایران باستانی شاهنشاهی اسلامی بود.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

maryflower - ایران - تهران
Eteraaz - ایران - تهران
تو چرا عادت داری که همیشه ساز مخالف همه رو بزنی؟ همیشه کامنتهای تو برعکس نظر دیگران و خلاف واقعیته!
سه‌شنبه 4 تیر 1387

negar2007 - انگلستان - لندن
دققققققیقا منم می خواستم حرف maryflower - ایران - تهران رو بگم!
در ضمن حداقل در زمان خاتمی جوونای منحرف غربی(!) رو نمی گرفتن.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
لعنت بر جمهوری اسلامی ایران.جــــــــــــــــــــــاوید شاه.ممنون
سه‌شنبه 4 تیر 1387

amin_22_NY_already fr teh - ایالات متحده - منهتن
جالب بود(خواهش میکنم برای همه ی سنین حرف بزنین.یکمی با ادب و...)
عکس یکی مونده به آخری قشنگه.داره امضا میگیره.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

maryflower - ایران - تهران
A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
اینبارو اشتباه اومدی عزیزم٬اینجا بحث جمهوری اسلامی آقایون یا شاه جاوید شما نیست٬ الان همه دارن در مورد تفاوت دو شخص و دو نوع تفکر و تاثیرشون بر یک جامعه صحبت می کنن٬ دولت و نظام رو بعدا تعیین می کنیم! باشه؟!
سه‌شنبه 4 تیر 1387

me,myself - ایران - اصفهان
هر دو شون از یه قماشن
سه‌شنبه 4 تیر 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
سگ زرد برادر شغاله.یکی از یکی گندتر و دزدتر و جنایتکارترند.خیانتهای این مرتیکه و جنایات و دزدیهای این عوام فریب را هیچ کسی فراموش نکرده مخصوصا دانشجوهای عزیز را چطور گول زد و حمایت از مزدوران رژیم و آدم کشهای وحشی در برابر دانشجویان!!! و وعده ها به جوانان و ایش خندها!!! تمام جوانان بخاطر دارند که چطور ملتی را در دو دوره بازی داد.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

ahmadma - انگلستان - پورتسموث
A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
شما هنوز خوابین آقا جان. شاه خیلی وقته مرده!

من خاتمی رو خیلی دوست دارم. ولی به نظرم اگه بازم رئیس جمهور بشه هیچ کار نمی تونه بکنه.
سه‌شنبه 4 تیر 1387

Belfi - ایران - تهران
بی انصاف نباشین دیگه. الان خیلی کشورها دوست ایران هستند و احمدی نژاد رو تحویل می گیرن که زمان آقای خاتمی با ایران و ایشون خوب نبودند. مثل حسن نصرالله قاتل.سوریه تروریست. افغانستان. ونزوپلا . کوبا. جمهوری بربر. جمهوری تاتار. کشور دوست و برادرما آنگولا و خیلی کشورها که اصلاْ خود احدی تاسیسشون کرده و از همه مهمتر فلسطین عزیز و نفس دل احمدی و خیلی از کشورهایی که احمدی نژاد تو نقشه پیداشون کرده و اونها به رسمیت شناخته مثل جمهوری کمودور که اصلاْ معلوم نیست کجاست؟ حالا شما بگید ما قبلاْ اینقدر برادر و دوست و یاور داشتیم؟ ایران الان کم واسه لبنان و فلسطین اهمیت داره؟ مهم این کشورا هستن که ایران و احمدی رو دوست دارن وگرنه ایتالیا و انگلیس و آلمان و امریکا و.... که کشورهای عقب افتاده ای هستند که اهمیت ندارن
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

setayesh55 - هند - پونا
کسی می تونه به من یه ادرس سایت یا ایمیل از فرح دیبا بده. ممنون می شم
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

jamsil - کره - سپول
با این که من می بینم هیچ کسی الان نمی تونه کاری بکنه وضعیت خیلی بغرنجه اما برای اینده اسان خواهد بود به یاد داشته باشید
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

raminnikpor - امریکا - لس انجلس
اقایان ..خانمها!!!اشتباه نکنید !!!دکی خودمون ....هاله سرون اونها رو تحویل نگرفته.اخه شماهاچشم بصیرت ندارین تیپ مکش مرگ مای احمدی رو میخواین با این ادمای عجق وجق مقایسه کنین؟
بابا دست از سر این میمون ما بر دارین ترو بخدا
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

persia_64 - ایران - طهران
احمدی نژاد یک روان پریش / یک چیزی تو مایه های هیتلر
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

city center - امریکا - کالیفرنیا
یه کفش خاتمی به کل سر تا پای احمدی نژاد می ارزه. تو رو خدا یه نگاهی به کفشش بندازید...
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

so sosol - پاکستان - اسلام آباد
خوب اگر این احمدی نژاد آدم بی عرضه ای هست چرا انتخاب شد؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی به منه بی خبر جواب بده!!!!!!!!!!!1
چهار‌شنبه 5 تیر 1387

omidezendegy - ایران - مشهد
خاتمی بی نهایت تاثیر مثبت داشت
مخالفان او حتما موافقان احمدی نژاد هستند
پنج‌شنبه 6 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
خدا شاه و خاندان پهلوی را رحمت کنه جاوید باد شاه
خاتمی هم یک اخونده یک دروغ گو خیلی مسخره است ادمی که باید کار فرهنگی که با اون ایدو لوژی هاش کمکی به مردم ایران نکرد فقط قتل های زنجیره در دوران ایشان بود دانشجو های بدبخت به خاطر ایشون از طبقه سوم به حیاط پرتاب شدند به اسم فاطمه زهرا این ها شرارت است قتل فروهر ها و نویسنده های نامی ایران و دستگیر زنان فعال حقوق بشر و روزنامه نگاران در دوره خاتمی ..با تما م زیبایی و لبخنده های دلفریب اش اما کاری به این همه اوضاع نابسامان سیاسی و تورم و گرانی هم که بیداد میکنه پس احمدی نژاد هم طفلی نه قیافه داره نه سواد داره نه سیاست کشورمان هم به محل ترور و تروریستس معروفه در دنیا ......پس اساس و ریشه سیاست و مملکت ایران خرابه باید از ریشه کاری کرد
پنج‌شنبه 6 تیر 1387

norozkhan - ایران - تهران
نه آن خاتمی بی کفایت و بی عرضه، توان اداره مملکت را داره و نه این مردک احمقی نژاد، (البته این مردک توان اداره یک خانواده را ندارد چه برسد به اداره این مملکت)، واقعا نمی دانیم چه اتفاقی در زمان خاتمی افتاده که مردم به احمقی نژاد بیشتر از هاشمی اعتماد کرده اند در هر صورت این مملکت یک رضاشاه را می خواهد که نسلی را متحول سازد خیلی احمقانه است آنهایی که فکر میکنند با آمدن خاتمی مشکلات سیاسی و اقتصادی مان کمتر میگردد و...
شنبه 8 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.