آقای کفاشیان! مگر حقوق علی دایی را از جیب تان می دهید؟

آقای کفاشیان! مگر حقوق علی دایی را از جیب تان می دهید؟

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: پس از مدت ها توانستیم با علی دایی قرارداد سه ساله برای مربیگری تیم ملی امضا کنیم اما به درخواست دایی، رقم قرارداد را اعلام نمی کنیم.
                                                                                                                      "جراید"

نکته اصلی این خبر، در آن است که نه تنها بسیاری از مسوولان، بلکه حتی فدراسیون فوتبال و این آخری، حتی فردی مثل علی دایی هم آنقدر بزرگ (!) شده اند که مردم را نامحرم می دانند به گونه ای که حتی رقم قراردادی که بین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی منعقد شده نیز باید از مردم مخفی نگه داشته شود.

البته اگر این، یک قرارداد خصوصی باشد یا آقای کفاشیان، از جیب خودشان مبلغ قرارداد را پرداخت می کنند، ماجرا فرق می کند و آنها حق دارند در این باره اطلاع رسانی نکنند ولی مگر جز این است که طرف اصلی قرارداد سرمربی تیم ملی، مردم هستند؟ مگر سازمان تربیت بدنی یا فدراسیون فوتبال، به جز با پول و سرمایه و ثروت همین مردم اداره می شود؟ و مگر جز این است که پول این قرارداد را در نهایت مردم می پردازند نه شخص خاصی مثل آقای کفاشیان یا هر فرد دیگر؟!

آیا در انعقاد قرارداد یا رقم آن، مشکلی وجود دارد که نمی خواهند برملا شود؟!
آیا مردم نباید بدانند رقم قراردادی که خودشان طرف حساب آن هستند ، چقدر است؟
تا کی باید این گونه مردم تحقیر شوند؟

واقعا شرم آور است که ایرانی ها از طریق رسانه های داخلی و خارجی بدانند که مثلا قرارداد انتقال فلان بازیکن باشگاهی در یک کشور اروپایی با چه رقمی منعقد شده یا فلان مربی آمریکای جنوبی، با چه مبلغی قرارداد مربیگری بسته است و ...، ولی همین ایرانی ها برای دانستن رقم قرارداد سرمربی ایرانی تیم ملی شان، با فدراسیون فوتبال کشور خودشان، نامحرم و غریبه فرض می شوند و نباید بدانند که "آن بالاها!" چه می گذرد! و اساساً مگر نه این است که یکی از شاخص های مقایسه در جذب مربیان ، همین رقم قراردادهاست؟

در قاموس برخی مسوولان، مردم فقط به درد زنده باد و مرده باد گفتن و حمایت کردن و راهپیمایی و شرکت در انتخابات و تشویق تیم ملی و اعتراض اینترنتی به تحریف نام خلیج فارس و چیزهایی از این قبیل می خورند و تا در همین حد وحدود پا از این عرصه ها فراتر نگذاشته اند، ملت شریف اند ولی اگر بخواهند از چیزهای پیش پا افتاده ای حتی در حد مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی شان سر در بیاورند نامحرم هستند به گونه ای که حتی علی دایی هم می تواند در این باره تعیین تکلیف کند ...و چه وهن انگیز!
king_irooni - ایران - سربندر
کفاشیان یه مترسک بیشتر نیست این ماجرا از سمت علی آبادی آب میخوره.
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

علیرضا اراک بزرگ - ایران - اراک
بخدا قسم اگر سرتاسر ایران را پشت سر بگذارید احمققققققققققققتر از این کفاشیان پیدانمیکنید البته او مترسکی بیش نیست انتخابات یکنفره نوع جدیدی از دموکراسی را به دنیا نشان میدهیم
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلیموت
متاسفانه تنها چیزیکه برای اینها اهمیت نداره همین مردمند و اینها همیشه به شعور مردم توهین میکنند چطور وقتی با مردم کار دارید ونیاز به حمایتشون میشن یار دوازدهم تیم ملی ولی حالاکوچک ترین اطلاعی از محتویات قرارداد جناب سرمربی نباید داشته باشند البته مبلغش مهم نیست مهم اطلاع رسانی و پاسخگو بودن در پیشگاه مردم است.
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

basafa - ژاپن - توکیو
خدا میدونه این وسط چه چیزاییخوردن
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.