۵۰۰ بلیت؛ سهم تماشاگران ایرانی در امارات

۵۰۰ بلیت؛ سهم تماشاگران ایرانی در امارات

بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه تیم ملی ایران و امارات برای تماشاگران اماراتی رایگان خواهد بود اما تماشاگران ایرانی باید بلیت تهیه کنند.

براساس گزارش ایرنا، تنها ۵۰۰ بلیت برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار ایرانی برای تجارت و تفریح در امارات ساکن هستند.

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی در شهر العین مقابل تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت.

این دیدار روز شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه قدیمی طحنون بن محمد بالقطاره شهر العین برگزار می‌شود.

گفته می‌شود، برگزاری بازی در شهر العین برای جلوگیری از حضور طرفداران تیم ملی ایران بوده که عمدتاً در دوبی ساکن هستند.

این در حالی است که در بازی رفت قسمتی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی که بهترین محل برای دیدن مسابقات فوتبال است در اختیار تماشاگران اماراتی قرار گرفته بود. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در ورزشگاه شیخ خلیفه بن زاید شهر العین تمرین کرد. بازیکنان تیم ملی به مدت ‪ ۴۵‬دقیقه زیر نظر کادر فنی و مربیان به گرم کردن بدن و حرکات کششی پرداختند و سپس به دو تیم سبز و قرمز تقسیم شده و فوتبال تک ضرب را تمرین کردند.

ملی‌پوشان ایرانی امروز جمعه ۱۷ خرداد نیز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد که تمرین عصر در ورزشگاه اصلی شهر العین، محل برگزاری دیدار برگزار خواهد شد.

برونو متسو سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است که فشار این بازی بیشتر بر روی بازیکنان تیم ملی ایران است. «ما در خانه می‌توانیم بهتر بازی کنیم و چون ایران از سه بازی قبلی نتوانسته بردی بدست آورد پس فشار اصلی روی آنها خواهد بود نه ما.»

علی دایی سرمربی تیم ملی ایران می‏گوید:« من بازیکنانم را آماده کرده ام اما یک مربی بیش از این کاری نمی‏تواند بکند. من نمی‌توانم خودم وارد زمین شوم و گل بزنم.»

آندارنیک تیموریان بازیکن میانی تیم ملی ایران و رشید عبدالرحمن مدافع وسط امارات از محرومان این بازی هستند.

دیدار ایران و امارات از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم ملی ایران نیاز به برد در این دیدار دارد. تیم ملی امارات با ۵ امتیاز درصدر گروه چهارتیمی قرار گرفته و تیم ملی ایران با سه تساوی در جایگاه سوم است.

از این گروه دو تیم برتر به مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ صعود می‌کنند. کویت و سوریه دیگر حریفان تیم ملی ایران در این گروه هستند.

newsms - امریکا - کالمبوس
امیدوارم نسل اعراب از رو زمین منقرض بشه الهی امین
جمعه 17 خرداد 1387

bluestar - ایران - تهران
یک میلیارد دلار به دولت عراق که خودش نفت داره کمک بلاعوض می کنند ولی حاضر نیستند یک هزارم اون رو بدند یک مربی باشعور استخدام کنند. لعنت به این آخوندها. لعنت به این دایی ..... به امید ایرانی سربلند .....
جمعه 17 خرداد 1387

Aytak - ایران - تبریز
تساوی اول= علی دایی سرمربی نبود
تساوی دوم = علی دایی تنها 8 روز بود که سرمربی شده بود
تساوی سوم= طبیعی
>>>>>> در نتیجه علی دایی نه خوب عمل کرده نه بد
همه با رعایت انصاف و ادب آرزوی موفقیت تیم ملی رو می کنیم و بیخودی از روی حسادت و بعضی مسائل که از گفتنش اجتناب می کنم به علی دایی گیر نمی دیم انتقاد خوبه ولی منطقی و به جا و سازنده
تسبیح = فقط یه اسنتنباطه من که تو دستش ندیدم
ریش= که نداره
کراوات=که می زنه
تیپش هم آخوند پسند نیست
تحصیل کرده بهترین دانشگاه ایران هم هست
سلطان آسیا و بهترین گلزن جهان هستش
عقاید شخصی اون هم به خودش مربوط می شه نه به من و شما افراد زیادی هستند که به عقاید من و شما گیر می دن پس همیشه ما درست نمی گیم
شاید یکمی سرمربی گری تیم ملی واسش زود باشه ولی دلیلی برای رد کردن تمام حسن هاش و خدمت هاش نیست
گر چه پرخاشگر و عصبانی هستش ولی جدی با غیرت و متعصب و با اعتماد به نفسه
جمعه 17 خرداد 1387

n1002 - کانادا - تورنتو
مشکل عربها نیستن مشکل آخوندها انقدر ایران و ایرانی رو خوار کردن که این عربهای وحشی هم جرات میکنن اینطور با ایرانی ها برخورد بکنن.
یه چیز جالب بگم که به عمق قضیه و اختلاف فرهنگی ایران با اعراب پی ببرید
اون موقعی که توی ایران شاعران بزرگی مثل سعدی و حافظ و ... داشتن شعرهای تاریخی میگفتن توی کل کشورهای عربی و امارات متحده فقط 11نفر سواد خواندن و نوشتن داشتن.
جمعه 17 خرداد 1387

dandy - امارات - امارات
ما امشب اونجا بودیم خبرنگارها میخواستند با بازیکنان مصاحبه ایی داشته باشند ولی هیچکدام مصاحبه نکردند....انشالله ایران برنده بشه چون واقعا اونسری گلویم پاره شد....در ضمن اینقدر نگید ما این بودیم ما اون بودیم...حالا چی هستی و کی هستی...گذشته مرد..با همین حرفهاتون که ما این بودییییییم وان بوووووودیم هنوز عقب هستید...بریزید این افکار دور.....الان 11 نفر هنوز همون 11 نفرند....؟؟؟
شنبه 18 خرداد 1387

basafa - ژاپن - توکیو
دوستان حتما میدوندکه باید 2000 تا بلیط میدادند ولی 500 تا دادند اون هم در حالی که رفتن به استادیوم برای عربها مجانی هست ولی برای ایرانیها پولی
شنبه 18 خرداد 1387

Aytak - ایران - تبریز
n1002 - کانادا - تورنتو
برای این ادعای جالب منبعی دارین؟؟؟
شنبه 18 خرداد 1387

rusvadek - روسیه - روسیه
من کاملا با نظر Aytak - ایران - تبریز
موافقم
شنبه 18 خرداد 1387

esfahan_20 - ایران - اصفهان
نابود باد اخوند و عرب
شنبه 18 خرداد 1387

sasan24 - ایران - بوشهر
بابا با این نظام مسخره بهتر از این نمیشه
شنبه 18 خرداد 1387

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : با حرف ( n1002 - کانادا - تورنتو ) که میگوید. مشکل عربها نیستن مشکل آخوندها انقدر ایران و ایرانی رو خوار کردن که این عربهای وحشی هم جرات میکنن اینطور با ایرانی ها برخورد بکنن کاملا" موافقم
شنبه 18 خرداد 1387

iranking - المان - مونیخ
dandy - امارات - امارات
کجات گفتی ......شد ؟ .....راستی اونجا تو ورزشگاه هم از...... دست بر نمیداری ؟ با اون...... خلبانت !
شنبه 18 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.