کفاشیان : علی کریمی با هماهنگی دایی محروم شد

کفاشیان : علی کریمی با هماهنگی دایی محروم شد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: محرومیت "علی کریمی" با هماهنگی "علی دایی" صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان در حاشیه‌ی برگزاری مجمع هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: فدراسیون کاملا در برابر انتقادها انعطاف‌پذیر است اما، تا جایی که منافع ملی و تیم ملی از این ناحیه متضرر نشوند. نظم و انضباط سرلوحه‌ی کار فدراسیون و تیم ملی است، ضمن این که درخصوص علی کریمی من به تنهایی تصمیم نگرفتم، هیات رییسه‌ در این خصوص تصمیم‌گیری کرد و با سرمربی تیم ملی هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

وی محرومیت دو ساله‌ی کریمی از تیم ملی را قویا رد و تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین مساله‌ای صحت ندارد بلکه علی کریمی به دلیل بی‌انضباطی به صورت موقت از تیم ملی خط خورده است، ولی ممکن است حتی همین فردا به تیم ملی دعوت شود و محرومیت دو ساله متوجه او نیست.

کفاشیان وجود اختلاف میان دایی و کریمی و تاثیر آن در خط خوردن علی کریمی را رد کرد و گفت: اختلافی در کار نیست و اگر هم موردی باشد مربوط به گذشته است. علی دایی در کسوت سرمربی‌گری تیم ملی تمامی اختلافات را کنار گذاشته و تنها به موفقیت تیم ملی و مصالح ملی فکر می‌کند. اما، نظم و انضباط باید در چارچوب کاری تیم ملی و فدراسیون فوتبال حفظ شود و خط خوردن علی کریمی هم در همین راستاست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گرفتن حق پخش تلویزیونی از اولویت‌های اصلی فدراسیون فوتبال است، افزود: یکی از بزرگترین ضعف‌های فوتبال کشور که فیفا و AFC هم نسبت به آن حساسیت نشان داده و خواستار رفع آن شده‌اند، عدم حق پخش تلویزیونی در فوتبال ایران است که در صورت عدم رفع آن فوتبال ملی ما قطعا ضربه خواهد خورد و امتیازات زیادی را در آینده از دست خواهد داد.

کفاشیان تاکید کرد: در همین راستا مکاتباتی با صدا و سیما انجام شده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده این مساله حل شود. ضمن اینکه به دنبال ایجاد رقابت در این زمینه هستیم و در صورتی که در داخل کشور اسپانسر مناسبی پیدا نکنیم با شرکت‌های تلویزیونی خارجی قرارداد امضا خواهیم کرد. چرا که هم بازی‌های ملی و هم بازی‌های باشگاهی ایران در برخی کشورها بیننده دارد.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص واگذاری امتیاز تولید پیراهن‌های تیم ملی به شرکت علی دایی اظهار داشت: این کار به طور موقت انجام شده و به محض اینکه اسپانسر خوبی پیدا شود با آن قرارداد امضا خواهیم کرد چرا که به منابع مالی آن نیاز داریم.

وی با بیان این که کسب چهار سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا تقریبا قطعی است، گفت: ما در گذشته بیشتر به برگزاری مسابقات حساسیت نشان داده‌ایم و از استانداردهای اصلی فوتبال که موردنظر فیفاست، دور شده‌ایم. این کوتاهی ناشی از نبود سیستمی مشخص درخصوص ارزیابی باشگاه‌ها در گذشته بوده است و قطعا ما به دنبال این هستیم که با رفع این نقیصه چهار سهمیه آسیا را کسب کنیم که تاکنون 90 درصد آن قطعی شده است و فقط کارهای اداری آن باقی مانده است.

وی با تاکید بر حمایت از رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص انتقادهای اخیرش نسبت به شاه‌حسینی گفت: آقای شاه‌حسینی و همکارانش زحمات زیادی می‌کشند و کار ایشان مورد تایید ماست. اما چون آیین نامه‌های دیگر ما نظیر آیین نامه‌ی نقل و انتقال بازیکنان و نیز امور مربوط به داوری کامل نیست، همه‌ی پرونده‌ها به کمیته‌ی انضباطی ارجاع می‌شود و این مساله ناهماهنگی‌هایی را ایجاد می‌کند که با رفع این مساله دیگر چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، کفاشیان درخصوص انتقال امتیاز تیم‌های تهرانی به استان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر 10 استان کشور در لیگ برتر و لیگ دسته‌ی اول نماینده‌ای ندارند و سیاست ما این است که با انتقال امتیاز تیم‌های تهرانی به استان‌ها آنها را نیز در فوتبال کشور فعال کنیم تا استعدادهای بیشتری بتوانند خود را به فوتبال ملی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: انتقال امتیاز باشگاه سایپای کرج به استان اردبیل صحت ندارد اما، آمادگی داریم تا شرایط حضور تیمی از این استان در لیگ دسته‌ی اول را فراهم کنیم.

وی همچنین وجود دلالی در فوتبال ایران را ناشی از ضعف مقررات فدراسیون دانست و افزود: مسلما آیین‌نامه‌ی نقل و انتقال بازیکنان و ثبت قراردادها اشکالات زیادی دارد و در صورتی که قراردادها شفاف باشند، این مشکل نیز حل خواهد شد و ما با جدیت درصدد رفع این مشکل هستیم.

سیروس کمال - امارات - دبی
هر مشکلی دارید بزارید کنار و در فکر مسابقه اینده با امارات باشید . مبادا شکستمون بدید . هر چند 30 سال است در خیلی چیزها (سیاسی - فرهنگی - اقتصادی ..... ) شکست خوردیم .
یزدان حافظ ایران و ایرانی باد .
یکشنبه 5 خرداد 1387

ممقلی - ایران - شیراز
علی دایی گ.....خورده،غلط کرده،سرنوشت تیم ملی فوتبال هم مانند سایر امور که به افراد ناآگاه سپرده شده به لجن کشیده می شود،مگر هر کسی که حق و حساب بده و جیب آقایون را پر کنه لایق سرپرستی اموره
یکشنبه 5 خرداد 1387

gono - امارات - العین
تیم ملی چه بشه از دست این مردک واااااااای.........
یکشنبه 5 خرداد 1387

Ario - ایران - اهواز
.همه می دونن که هیچ کاره آقای کفاشیان...پس بی جهت زر نزن...خیانت شما ها کم از خیانت مسولین سیاسی نداره.امیدوارم یه روز شما ها هم مجازات بشید...
یکشنبه 5 خرداد 1387

azad-andish - کره - بوسان
اقای کفاشیان بکمک عربها اومده تا فوتبال مارو بنفع اونا از دور خارج کنه.خدا به تیم ملی و علی دایی کمک کنه که هر دو موفق بشن.
یکشنبه 5 خرداد 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلیموت
کم کم رفتارها و شخصیت واقعی جناب سرمربی با عقده گشاییها نمود پیدا میکند چون ایشان طاقت دیدن بازیکنان بزرگ و انهای که قبلا منتقدش بودند را ندارد. بجای اینکارها بفکر تیم ملی و هفتاد میلیون طرفدارش باشید.
یکشنبه 5 خرداد 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
دائی تیم ایران را رها بکون .قدر تو رافقط تورکها میدانند بقیه از اینکه تو تورک هستی حسودیشون میشود.
یکشنبه 5 خرداد 1387

Ario - ایران - اهواز
magicfery - کانادا - تورونتو(در مورد اظهار نظر کامنت قبلیتون که فکر کنم مخاطبش من بودم)
خوب تو اونجایی و اطلاع کافی نداری که چه ادم زبون نفهمی شده این دایی.بره پولاشو هر جا می خواد خرج کنه منت هم سرمون نذاره.بعدشم کسی که مدیون ایرانه(مشهور شدنش به یمن استفاده از نام تیم ملی ایران بوده و همکاری هم تیمی هاش)نباید یه احترامی واسه هم تیمی هاش؟؟خانم یا آقای magicfery - کانادا - تورونتو شما یا چشماتون رو به روی حقایق بستی یا واقعا حقایق به گوشت نرسیده...
می تونی تو همین سایت چندین کلیپ تصویری از آقای دایی ببینی و خودت قضاوت کنی که می خواد به تیم کمک کنه یا می خواد یه آقا بالا سر باشه به هر قیمتی(چه تیم ببره چه تیم ببازه)این بابا قیم پنهان تیم ملی مونه...ما اگه نخوایم تیم ملی قیم داشته باشه کی رو باید ببینیم؟مگی تیم ملی نیست؟؟؟آیا یه چیز شخصیه که کسی روش ادعای مالکیت داشته باشه؟پستهای جدید رو هم بخون تا ببینی چه خبره(از قبیل واگذاری اسپانسری تیم به شرکت متعلق به آقای دایی)این آقا داره اینجا کیسه رو پر می کنه نه سرمایه گذاری.قضاوت با شما
یکشنبه 5 خرداد 1387

NORDREZA - سویبس - زوریخ
تو کشوری که همه کورند علی دایی یک چشم پادشاست ؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 5 خرداد 1387

fereydoun - آمریکا - آریزونا
امیدوارم آقای کفاشیان و دائی بدانند چکار دارند میکنند چون اگر بدون علی کریمی و هاشمیان و مهدوی کیا بازی را واگذار کنند فکر نکنم این آقایان بتوانند خودشونو در تهران آفتابی کنند..بظر من اینجا و در این لحظه هیچ چیز مهمتر از تیم ملی نیست پس تیم ملی را در یابید تا دیر نشده
دوشنبه 6 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.