مهران مدیری: جواد رضویان بی معرفت است، شفیعی جم را می کشم

مهران مدیری: جواد رضویان بی معرفت است، شفیعی جم را می کشم

کارگردان سریال تلوزیونی «مرد هزار چهره» با انتقاد شدید از برخی روزنامه ها گفت: برخی روزنامه ها برای کسب درآمد، شایعاتی را به وجود آوردند که باورکردنی نبود!

 مهران مدیری جمعه شب در برنامه زنده تلوزیونی «مثلث شیشه‌ای» که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه پنج سیما پخش می‌شد، در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حذف سکانس‌های قابل توجهی از سریال «مرد هزار چهره» گفت: «با شناختی که از اقتضائات کار در تلوزیون پیدا کرده‌ام، خودم قبل از دخالت مسئولان، ممیزی سریال‌هایم را انجام می‌دهم».

مدیری تصریح کرد: «این طور نبود، من با شناختی که بعد از 15 سال از چارچوب‌های کار در تلویزیون، به‌دست آورده‌ام به هنگام تولید آثارم، آنها را ممیزی می‌کنم، تا هیچ اشکالی برای پخش از سیما، برای آنها به وجود نیاید».

او افزود: «البته در برخی موارد با مسئولان پخش سیما، تعاملاتی داشتیم و بعضاً آنها نقطه نظراتی را مطرح می‌کردند ولی تصمیم گیری را به خودمان واگذار می‌کردند، تا در صورت آسیب ندیدن کلیّت مجموعه، درباره برخی سکانس‌ها تجدید نظر کنیم».

مدیری درباره دلایل عدم نمایش قسمت‌های مربوط به بازی محمدرضا حسینیان (مجری پخش شبکه سه)، در سریال مرد هزارچهره اظهار داشت: «قرار بود با اقتباس از فیلم سینمایی پدر خوانده که در آن یک سربریده اسب، در رختخواب بازیگر فیلم نمایش داده می‌شد، یک سر بریده مرغ در رختخواب حسینیان در سریال مرد هزار چهره به نمایش درآید که ارزیابی مسئولان این بود که این صحنه خشونت زیادی خواهد داشت و برای پخش از تلویزیون مناسب نیست».

در ادامه این برنامه مجری درباره علت عدم حضور برخی دیگر از چهره‌های مطرح سینمایی که پیشتر نام آنها به عنوان بازیگران «مرد هزار چهره» مطرح شده بود پرسید، که مدیری در پاسخ گفت: «حضور آقای امین حیایی و همسرش در سریال قطعی شده بود و قرارداد هم امضا کرده بودیم، اما همزمانی با ضبط یک فیلم سینمایی دیگر مانع از این حضور شد».

کارگردان مرد هزارچهره در ادامه افزود: «در ابتدا قرار بود خسرو شکیبایی، ایفاگر نقش «قزاقه مندیان» باشد، که او نیز حضور در این نقش را پذیرفته بود اما این بازیگر نیز به دلیل همزمانی فیلمبرداری این مجموعه با یک پروژه سینمایی دیگر، نتوانست در جمع نهایی بازیگران «مرد هزار چهره» حضور داشته باشد که در نهایت علیرضا خمسه عهده دار این نقش شد».

مدیری در مورد حضور علی پروین و محمدرضا شریفی نیا نیز در این سریال گفت: «در ابتدا قرار بود در سکانس پایانی سریال، هنگامی که «مسعود شصتچی» از زندان آزاد می‌شود، علی پروین با او رو به رو شود و او را با یکی از مربیان سرشناس خارجی اشتباه بگیرد، اما به دلیل عدم حضور پروین در تهران در هنگام ضبط این قسمت، با آقای شریفی نیا تماس گرفته شد تا با تغییر مختصری در فیلمنامه، ایشان به جای علی پروین در این سکانس بازی کند که وی نیز در این زمان در تهران حضور نداشت که در نهایت این سکانس با حضور رضا رشیدپور به گونه‌ای دیگر فیلمبرداری شد».

مدیری همچنین در پاسخ‌های کوتاه خود به پرسش‌های رشید پور در مورد «جواد رضویان» گفت: « او بی معرفت است» و پس از شنیدن نام «لاله صبوری»‌ نیز گفت:‌ «انرژی که در کار می‌گذارد از بازی‌اش قوی‌تر است».

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد شفیعی جم گفت: اگر یک روز به زندگیم مانده باشد، اورا می کشم!

maryam97 - مالزی - پنانگ
به نظر من آقای رضویان فوق العاده کارگردان ضعیفی هستند و به جای هنر بازیگری بیشتر از تغییر گویش استفاده می کنند.
شنبه 4 خرداد 1387

علی رضا جون - ابران - مشهد
جالبه
شنبه 4 خرداد 1387

mah1 - ایران - تهران
خیلی هنرمند خوبی هستن اقای مدیری از اینکه نقش مهم رو در کارهاشون دارن ما به عنوان بیننده مشکل نداریم هر کی مشکل داره کار بهتر ارائه بده یا اگه توانش رو نداره حسادت رو بزاره کنار...
شنبه 4 خرداد 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
کارگردان طنز فقط مدیری. حرف نداره. تکه.
شنبه 4 خرداد 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اینا همه ازحسادته به مهران مدیری و سریالهای موفقش.
شنبه 4 خرداد 1387

azam80 - ایران - تهران
آقای مدیری از شما و سریالهاتون واقها متشکریم لحظات واقعا خوبی به خانه ها می یارین
یکشنبه 5 خرداد 1387

joudi - ایران - تهران
خیلی عزیزه واسمون
موفق باشه
یکشنبه 5 خرداد 1387

میرهاشمی - ایران - صدرآباد
وای به حال مردمی که رضویان بخواد براشون کارگردانی طنز انجام بده.این آقا
جواد همونطور که از اسمش هم پیداست نمی دونه که تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف.ولی برای بازیگری واقعابازی خوبی داره
یکشنبه 5 خرداد 1387

fery beebak - ایران - یزد
از مهران خوشم میاد خیلی بی باکه.......مثل خودم
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.