آماده باش کامل نیروهای امنیتی در تبریز

آماده باش کامل نیروهای امنیتی در تبریز

نیروهای انتظامی و امنیتی شهر تبریز و شهرستان‌های استان آذریابجان شرقی در سالروز اعتراضات مردم آذربایجان به نشر کاریکاتوری در روزنامه دولتی ایران، به آماده باش کامل در آمدند.

در پی پخش شبنامه‌هایی با مضمون دعوت از مردم برای شرکت در اعتراضات و تظاهرات در تبریز، اکیپ‌های ضد شورش و لباس شخصی به صورت گسترده در تمام نقاط شهر به ویژه مرکز شهر مستقر شدند.

این شبنامه‌ها علاوه بر تبریز در شهرستان‌های دیگر استان چون صوفیان، شبستر، مراغه، مرند و اهر نیز پخش شدند.

در این شبنامه‌ها با یادآوری این واقعه از مردم خواسته شده بود تا در تحصن و اعتراضاتی که امروز ساعت ۵ در تقاطع آبرسانی و بازار قدیمی تبریز برگزار می‌شود حضور بهم رسانند.

به گزارش خبرنگار زمانه از تبریز بازار قدیمی تبریز و خصوصاً بازار زرگرها از ظهر امروز به بعد به حالت نیمه تعطیل در آمده و تا لحظه ارسال خبر کاملاً تعطیل شد.

تمامی پمپ بنزین‌های مرکز شهر بجز یک پمپ بنزین، تعطیل و خبرهای رسیده از ترمینال تبریز حاکی از بسته شدن مراکز سوخت‌رسانی این ترمینال است.

بر اساس این گزارش نیروهای ضد شورش با استقرار پرتراکم در پل تقاطع آبرسانی تمامی رفت و آمدها را تحت نظر دارند.

دوسال قبل نشر کاریکاتوری در ویژه‌نامه جمعه روزنامه ایران منجر به وقوع اعتراضات گسترده در تبریز و دیگر شهرهای آذری زبان شد. در این اعتراضات بیش از ۱۵ خودرو و همچنین ساختمانی در تقاطع آبرسانی به آتش کشیده شد و منجر به کشته و زخمی شدن در حدود ۶۰ تن گشت.

سال گذشته نیز اعتراضات و تحصن‌هایی در بازار تبریز در سالگرد این رویداد برگزار شد که با دستگیری بیش از ۲۰ تن همراه بود.

khodadadeh - ایران - تهران
امنیت مردم رو تامین کردن کار خیلی خوبیه
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

anahita_k1985 - ایران - لرستان
این پانترکهای ... مغول روشون زیاد شده
ها,, 700 ساله این کشور رو به لجن کشیدن که تو این مدت ما نه یک دانشمند داشتیم نه یک شاعر نه یک نویسنده,, تنها و تنها برای ایران جنگ و کشت و کشتار آوردند حالا بازم میخوام همین یک ذره هویتی رو هم که داریم بر گردنند به دوران حمله وحشیانه مغولها,,, عجب گیری افتادیم ها خوب پان ترکی گورتو گم کن برو این همه کشوره ... ترک هستش برو اونجا, اینجا چی میخوای گیرم که اجدادت با وحشیگری ایران بد بخت بعد از حمله عرب رو تصرف کردند و آن همه کشتار را اندختند الان که ایرانی بیدار شده
دیگه جایی اینجا ندارید و از آذرآبادگان بیرونتن خواهیم کرد حتی با همین حکومت گندیده که همه سرانش هم ترک و عرب هستند.
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
یاشاجانم تبریزم. امودم سنسن تبریزم
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
درود بر آذریها که شیرند
ننگ بر حکومت کثیف ولایت استبدادى فقیه
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
امید وارم مردم تبریز در مقابل اینها ایستادگی کنند.و به انها نشان دهند که خون باقر خان و ستار خان در جریان است.نابود باد حکومت اسلامی در ایران و درجهان
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

general2008 - ایران - ملایر
بابا یک کاریکاتور دیگه ارزش این حرفارو نداره.تازه اون کاریکاتور .....بود
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

persia_64 - ایران - طهران
هم میهن های آذری توجه داشته باشن این تظاهرات صرفا برای تجزیه شدن ایران صورت میگیره لطف کنید جدی نگیرید
اصلا فکر کنید اون کاریکاتور منظورش من بودم
اینها همه و همه اقداماتی است برای تجزیه شدن ایران پس دست در دست هم نگذاریم این اتفاق بیافته / آذری - فارس - لر - کرد - بلوچ - گیلک و ... همه با هم ایرانی هستیم و هم میهن هیچ فرقی با هم نداریم -- فقط الان مشکل جمهوری اسلامی است / با تجزیه دردی درمان نمیشه
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

R0CK - ایران - تبریز
چرا دروغ میگید عوضیا!! کی 60 نفر کشته و زخمی شدن؟!آها...شاید منظورتون دستگیر شدنه!!!؟!
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ
یاشاسین آذربایجان و مرگ بر فاشیست.
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

miky - انگلیس - لندن
مردم تبریزباید خلی هوشیارباشند اینحکومت انسانیت حالیش نیست. من از مردم تبریز میخواهم که در مقابل زورگویهای این حکومت باستند که عمرش رو به پایان است.
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

erfan-iran - ایران - ایران
با سلام ..
من به شخصه از نیروهای امنیتی و پلیس کشور تقاضا میکنم با عوامل پانترک و بر هم زننده ارامش کشور بشدت مقابله کنند ... از همین جا به تمامی نیروهای امنیتی کشور درود میفرستم .

*** یاشاسین ایران ****
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

alirezaei123 - انگلیس - لندن
با سلام بر همه و مخصوصا anahita_k1985 - ایران - لرستان و persia_64 - ایران - طهران
ما همه با هم برادریم فارسها با ترکها بلوچها و ... . بیایید منطقی تر فکر کنیم اگر اینجوری که ما فارسها به همه غیر خودمان (ترکها عربها کردها گیلکیها بلوچهاو ...) می تازیم اومدیم که ببینیم چقدر از جمعیت ایران را قومیتهایی غیر از ماها (فارس) تشکیل می دهند یا نه
الان و نه هیچوقت نباید به این حرکتهای دموکراتیک توهین شود بیایید مشق دموکراسی را هر روز انجام دهیم. همان طور که ما فکر میکنیم که این رژیم چه بلاها بر سر ما می آورد (ما ایرانیها) دوستان تر ک عرب و ... هم احساس می کنند که حقشان ضایع شده و در حقشان تبعیض قایل شده است.
هیچ موقع یادمان نرود که سرکوب کار دیکتاتورها است بپرهیزیم از این تهمت های ناروای تجزیه طلب و ...

و شما erfan-iran - ایران - ایران
تعجب می کنم از شما که بر کسانی که ام الفساد هستند و به ناموست رحم نمیکنند درود می فرستی!!!
یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان یاشاسین تمام آزادیخواهها
جمعه 3 خرداد 1387

souroosh - ایران - ساری
سلام.خوشحالم که هنوز شرافت و مردانگی زنده است. لعنت به حکومت ظلم و ستم.
جمعه 3 خرداد 1387

xerox - ایران - شیراز
erfan-iran - ایران - ایران
دو کلمه هم از ننه عروس بشنو
جمعه 3 خرداد 1387

ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ
anahita_k1985 - ایران - لرستان
بیسواد 700 سال نیست 1400 ساله که .........
ما تا فاشیستایی امثال تو رو به گور نفرستیم از مملکته عزیزمون تکون نمیخوریم و فاشیستا این ارزو رو به گور میبرید
لطفا یه دانشمند از قبل از اسلام نام ببر.
دستندرکاران سایت اگه نوشتهای مارو میخواهید سانسور کنید لطفا پس اراجیف فاشیستها رو هم اگه هروز تو این سایت گنده گویی میکنند رو هم سانسور کنید تا عدالت رو حداقل حفظ کرده باشید.
جمعه 3 خرداد 1387

ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ
persia_64 - ایران - طهران
لازمش اینه که اول هم وطنای دیگه پپدیرند که این سرزمین فقط مطعلق به اونا نیست. 27 میلیون ترک و 27 میلیون فارس تو مملکت زندگی میکنند و بقیه هم زبانهای دیگه. پس زنده باد ایران با تمام قومیتهاش.
آرزوی ایرانی با یک زبان، یک آرزوی فاشیستی و دست نیافتنی است. من به زبان فارسی احترام میزارم . ولی همان طوری که شما زبان مادری خود را دوست دارید من هم عاشق زبان ترکی هستم. و پان ترک هم نیستم ولی از بس بعضیها گستاخانه به هویت ترکی توهین میکنند که لازم بغضا .......
اگه هموطن فارسی واقعا وطن پرست و واقع بین است، باید به اقوام دیگه احترام بگذارد. و یادتون نره که آذربایجان مثل یک دریای بزرگ پشت یک سد است و اگه این سد بشکنه باور کنید نمیشه کنترلش کرد. پس با احترام به همدیگه و دست نبردن و جعل نکردن تاریخ، ایران را پاسداری کنیم که الان دردمون بزرگ تر از اینهاست.
جمعه 3 خرداد 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ببینید ملاها چقدر از ملت میترسن!!! اون وقت میگن ملت با ما هستن!!!! اگر جنگ بشه باز هم میرن و برای ما جنگ میکنند!!!!کور خوندید.احمقها همین روزها به لطف خدا ملت مثل آشغال بیرونتون میکنند.حکومت مردمی را ببینید از ترس خودشونو خراب کردن هنوز هیچی نشده وای بحال روزی که نوبت ملاها بشه.آی خنده دار میشه!!!!!مجسم کنید ملاها و مزدوران در حال فرار زیر لحاف !!!
جمعه 3 خرداد 1387

ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ
alirezaei123 - انگلیس - لندن
زنده باد ادم فهمیده و وطن پرستی مثل تو و مرگ بر فاشیست
جمعه 3 خرداد 1387

aidinz - ایران - بم
anahita_k1985 - ایران - لرستان
لطفا پس از تکمیل سطح اطلاعات خود و اصلاح ادبیات کلامی خود نسبت به اظهار نظر اقدام کنید که یکی از مشکلات این سرزمین تفکراتی جاهلانه چون گفتار شما می باشد. بسیار متاسفم.
جمعه 3 خرداد 1387

bahram1 - ایران - تبریز
همش دروغه
این نظام خودش هرج و مرج را میندازه بعد میگه تقصیر این گروه و اون حزب بوده. ما خونمون درست در مرکز جاییه که نوشته. به خدا مردم سرشون به کار خودشون بود که یهو دیدن تو هر 10 قدمی یه مامور و یه لباس شخصی وایسادن. همه به هم میگفتن چی شده؟ خیلیها فک میکردن به خاطر گرونی ها اغتشاش شده (بگذریم که دیگه مردم حال این کارها رو ندارن )
شنبه 4 خرداد 1387

erfan-iran - ایران - ایران
...
alirezaei123 - انگلیس - لندن : اگر منظورتون رو بهتر بیان میکردید پاسخ شایسته ایی به شما میدادم ...نشان به آن نشان خواهید دید در این روز موعود هم اینها هیچ غلطی نمیکنند ...در ضمن من همه چیز رو سیاه و سفید نمیبینم ... اگر نیروهای سازمان اطلاعات وامنیت ایران آدمهای درستی هم نباشند بدون شک بدتر از نیروهای فعال سیا و موساد نیستند ...
ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ : هر وقت این سد شکست از نظرات کارشناسی شما استفاده میکنیم .. فعلا این سد محکم واستوار سرجای خودش ایستاده ...
شنبه 4 خرداد 1387

bahram tabriz - ایران - تبریز
بیچاره ها نفهمیدن همون کاریکاتوریست از کجا پول گرفته اونا منتظر یک فرصت بودن تا به قول خودشون انقلاب کنند ولی من که خودم اهل تبریز هستم 99درصد تظاهرات کنندگان بیسواد تشریف دارند.
شنبه 4 خرداد 1387

persia_64 - ایران - طهران
ayaz-m - سوئد - گوتنبرگ دوست عزیز و هم میهن گرامی
من هم منظورم همین است / زبان ملی داشته باشیم و هر کسی هم زبان مادری اش را داشته باشد / من آذری نیستم ولی قسمتی از فامیلم آذری هستند و دوستان آذری زبان زیادی دارم / برای همه آنها احترام قایل هستم و دوستشان دارم زبانشان را هم همینطور / ولی ظاهرا شما متوجه منظور من نشدی / لطف یک بار دیگر بخوان
در ضمن من هرگونه بی احترامی کردن به اقوامی را مردود و ناپسند میدانم
فارس خیلی غلط کرده بخواد به ترک یا هر کسی بی احترامی کنه و همینطور برعکس / با این حرف ها به اختلافات دامن نزنید / همه . همه زیر پرچم ایران مقدس با هم زندگی میکنیم
شنبه 4 خرداد 1387

iroony - ایران - تهران
یاشاسین تبریز....مردم تبریز بدونند همه ایران پشت تبریز هست....تبریز شهر اولینهاست....بقیه مردم ایران که جرات نداره خدا کنه غیرت مردم تبریز دوباره به داد ایران برسه مثل همیشه....تبریزی ها شما شروع کنید بقیه هم بعد از شما میایند جلو...درست است که اون کاریکاتوریست مزدور کسی بود که میخواست یک بهانه برای شورش جور کنه که بهترین بهانه رو جور کرد....اما اون کاریکاتور هم بهانه ای شد تا مردم صدای اعتراضشون رو به گوش همه برسونند...درست که عده ای هم سو استفاده کردند اما نفس کار خوب بود....

anahita_k1985 - ایران - لرستان .....جون مادرت چرت نگو....آقا یه سوال....اگر آناهیتا حرف نزنه کسی از شما حس میکنید ایشون لال تشریف دارند؟!؟!؟!؟!؟.....شما جرات نداریدمقابل حکومت وایستید حتی حقتونم میخورند حالا که یه عده پیدا شدند جراتشو دارند شما میگید چرا؟؟؟نکنه طرفداره حکومت فاشیت آخوندی هسید؟؟
شنبه 4 خرداد 1387

aytak - ایران - تبریز
خونه ما حوالی بازار هستش و همیشه فعالان زیادی در این منطقه نا محسوس بر ضد رژیم فعالیت می کنند و عده زیادی آماده تظاهرات بودند که متاسفانه عدم هماهنگی و دستگیری فعالان اصلی مانع این کار مردمی شد دایی من که پاسدار هستش می گفت پلیس و نظام وحشت داره که تظاهرات سال 85 که مامورین مخفی اطلاعات و بسیج به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند تکرار بشه اون می گفت کافی هست فقط تبریز شلوغ بشه کل آذربایجان و کل ایران شلوغ می شه حتی من شنیدم از لبنان و اصفهان و قم و سمنان نیروی ذخیره یگان ویژه وارد آذربایجان می شه
و این یعنی ترس نظام از مردم
شنبه 4 خرداد 1387

سوین - ایران - تهران بزرگ
anahita_k1985 - ایران - لرستان ، من تورو انسان شریف خطاب می کنم تا ببینی من ترک فرهنگم اونقدر بالاست که حتی به امثال تو هم توهین نمی کنم . بهتره قبل از اینکه بیای و با بی اطلاعی خودت رو مضحکه مردم کنی چند تا کتاب بخونی و با ریفرنس صحبت کنی. حتی اگه کتاب های تاریخ مدرستم بخونی ( که شک دارم سوادت در اون حد باشه ) با توجه به تمام تحریفاتی که شده باز هم میبینی که این آذربایجانی ها بودن که همیشه در برابر ظلم داخل و تجاوز خارج سینه سپر کردن . اگه الان با گردن کلفتی ادعای ایرانی بودن می کنی از صدقه سری ما ترک هاست . وگرنه اگه به شما باشه که سر برادرتونم می برید .
persia_64 - ایران - طهران ، دوست عزیز چرا اینقدر سعی دارید هر اعتراضی رو به اسم جدایی طلبی خفه کنید . چطور وقتی که به خلیج فارس می گن خلیج عرب همه را میوفتین اعتراض می کنین ولی وقتی به یکی از فرهنگ های اصیل و غنی کشورتون و زبانی که اکثریت مردم کشورتون( هم وطناتون) با اون تکلم میکنن چنین توهین گستاخانه ای میشه باید سکوت کنین؟
فقط می تونم بگم : چه افتخاری بالاتر از اینکه بتونم بگم من ترکم .
شنبه 4 خرداد 1387

YaShaR_RT - ایران - آذربایجان - تبریز
من در درجه اول به تبریزی بودن خودم و بعد به آذربایجانی بودنم افتخار میکنم , به این که مثل خیلی ها الکی حرف نمی زنیم بلکه عمل می کنیم(alirezaei123 - انگلیس - لندن), مثل خیلی ها در مقابل توهین ساکت و لال نمی شیم(anahita_k1985 - ایران - لرستان) بلکه تو دهن یارو می زنیم.مثل خیلی ها از فرهنگ و تاریخ و اصالت خودمون بی خبر نیستیم بلکه در مقابل تحریف و یاوه گویی ها جواب های دندان شکن داریم(erfan-iran - ایران - ایران)...!!!!!!! برای اینکه ما همیشه اولین بودیم و خواهیم بود. وقتی میبینم ملت آذربایجان بیدار تر از همیشه پایبند خواستهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی خودش است احساس غرور بهم دست می دهد.
خیلیها چشم دیدن این حرکت, جنبش و بیداری را ندارند . ولی بالاخره حق پیروز است.
شنبه 4 خرداد 1387

aytak - ایران - تبریز
bahram tabriz - ایران - تبریز
شاید شما سواد دیدن کسانی رو نداشتین که بیشتر از قشر دانشجو و دانشگاه های معتبر تبریز بودند
شنبه 4 خرداد 1387

bahram tabriz - ایران - تبریز
جناب aytak ماهمه جوره بسواد داریم ،بیسواد از لحاظ علم وبیسواد از لحاظ فکر. یکی نیست به این دانشجوها بگه چرافریب یک عده نون به نرخ روز رو میخورین اگه راست میگین وروشنفکرهستین یک کم مثل غربیها که از مردم فلسطین حمایت می کنن برین از اونا حمایت کننین . حتما اونا هم به قول شما از آخوندها جیره ومواجیب میگرن.. شاید..................
یکشنبه 5 خرداد 1387

kotlet - ایران - تهران
ayaz-m - سوئد -
مطمءن باش ما تا پان ترکا را به گور نفرستیم دست نمی کشیم.(مخصوصا از اون نوعی که فرق بلخ و بخارا رو نمی دونن)
اسم یه دانشمند قبل از اسلام رو می خوایی؟بیا اینم اسمش:برزویه
در ضمن می دونی سانسور یعنی چی؟یعنی اینکه من واسه یه پان ترک 4 تا کامنت بفرستم یکیش بیاد یا اصلا نیاد.
یکشنبه 5 خرداد 1387

kotlet - ایران - تهران
سوین - ایران - تهران بزرگ
فکر کنم تازه تو این سایت اومدی به هر حال خوش اومدی
لطفا هیچ وقت اطلاعاتتو به رخ بقیه نکش (مخصوصا اون اطلا عاتی که پان ترکها بهت می دن)
ما در این سایت تمام تحریفهایی که اقایون پان ترکیست در تاریخ ایران می کنند رو روشن می کنیم.
تمام امار دروغی که اقایون پان ترکیست می دن رو برای همه روشن می کنیم.( در ضمن ayaz-m چه عجب شد 27 میلیون؟از امارای قبلیتون خبر داری یا برات بنویسم؟)
اسم اقوامی که اقایون پان ترکیست ترکشون می کونن تا برای خودشون تاریخ بسازن رو خواهیم نوشت تا همه بخندند.
نمی گذاریم که اقایون پان ترکیست گنده گویی کنن
خلاصه YaShaR_RT - ایران - آذربایجان - تبریز
ما در این سایت نمی گذایم که اقایون پان ترکیست دروغ و اراجیف بگن و مچشون باز می کنیم تا حقیقت برای همه روشن شه (همون کاری که همیشه می کردیم)...
یکشنبه 5 خرداد 1387

aytak - ایران - تبریز
بچه ها به نظر من حرف پانفارس و پانتورک کاملا درسته فقط هر دوشون در گفتن حقایق یه کمی تندی و افراط می کنند
دوشنبه 6 خرداد 1387

kotlet - ایران - تهران
alirezaei123 - انگلیس - لندن
عمرا فارس باشی هزار سال چون اون کثافتایی که سازمان می سازن به نام lt;جبهه خلقهای ایرانgt; یه مشت توله پان ترکیست ... نشورن
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

سوین - ایران - تهران بزرگ
kotlet - ایران - تهران
در ضمن فکر می کنم خیلی ذوق مرگ شدی که یه جایی پیدا کردی که با هجویاتت و روش توهین به دیگران برای خودت جلب توجه کنی نواده اشرف افغان .
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

سوین - ایران - تهران بزرگ
kotlet - ایران - تهران
اولا که برای اطلاع بگم من کاربر جدید نیستم و خیلی وقته که عضو این سایتم ، ثانیا همین استفاده شما از واژه پان ترک نشون می ده که طرفدار شونیزم فارسی پس فکر کنم هرچی هم که ما بگیم یاسینه ، ثالثا آمار ayaz-m خیلی هم بی ربط نیست بیش از 50% ترک داریم تو ایران بهتره بجای استفاده آمار حکومت اسلامی آمارای سازمان های بین المللی رو ببینی . رابعا اونقدر عقل دارم و اهل مطالعه هستم که مثل شما دهن بین آدم های نا آگاه نباشم .
سه‌شنبه 7 خرداد 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.