سخنرانی جالب رحیم پور ازغدی در باره تفاوت های غرب و شرق - ویدئو

سخنرانی جالب رحیم پور ازغدی در باره تفاوت های غرب و شرق

رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد و محقق دانشگاه و سخنران ثابت غروب جمعه در شبکه اول سیما در تشریح ایدئولوژی غربی 

رحیم پور ازغدی: غرب میگه غریزه جنسی ات را ارضا کن به هر قیمتی، حتی با زنا ، همجنس بازی ، سکس با حیوانات و اشیا !

غرب میگه هر کاری ازش دلار در میاد انجام بده ولو جنگ ولو اشغال کشورها و کشتار آدم ها ! // غرب میگه باید به هر وسیله ای قدرت را بدست بیاری

م-محمدی - ایران - تهران
مگر دروغ میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 28 اردیبهشت 1387

pooya123 - فرانسه - استراسبورگ
حرفای الکی نزنید الان تو ایران همه برای پول هر کاری میکنند
شنبه 28 اردیبهشت 1387

Next - انگلیس - لندن
این غربتی یه سور زده به الاغ. خودش هم یه کلمه از این شر و ورهایی که میزنه نمیفهمه. تو رو خدا ببین کشور افتاده دست چه احمقهایی!
شنبه 28 اردیبهشت 1387

vanaki - بلجیک - بروکسل
این اقا یکی از مهره های رژیم که وظیفه اش محکوم کردن تمدن و قانون گرائی حاکم بر غرب .برنامه هاش در جام جم رو دنبال میکردم.یه مشت چرت و پرت و تخیلات منفی به شنونده الغا میکنه. بیچاره ملت بی خبر از همه چیز که امثال این و اون عباسی باید براشون فرق شرق و غرب رو توضیح بدن.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

fx4540 - کانادا - ونکوور
خلاف کاری و انحرافاتی که من در ایران دیدم توی غرب ندیدم.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

bandekhoda - برزیل - برازیلیا
Next - انگلیس - لندن
شما که اطلاعات نداری لطفا اظهار نظر نکن!
اگه 100 تا آدم تحصیل کرده و فهیم توو این کره زمین باشن یکیش ایشان هست.
سعی نکنیم از روی تعصب از یکی دفاع کنیم یا به یکی توهین کنیم.
واقع بین باشیم.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

mah1 - ایران - تهران
اره غرب اونقدر بده ه ه ه! همینه که دموکراسی هست. مردم از نظام و دولت متنفر نیستن زن و دختر مردم رو وسط روز با کتک نمیکنن تو یه ماشین ببرن.... دوتا جوون با هزار کلک همدیگرو نمیبینن. نمیریزن تو مهمونی مردم مثل لاشخورها. ازادی بیان هست. ازادی
شنبه 28 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
این رحیم پور یک مشت مزخرفات گفته که همون فقط به درد کشورهای اسلامی و مسلمانان افراطی می خورد.
مگر مراجع بزرگ تقلید اسلامی در کشور ایران که جزو کشورهای غربی هم حساب نمی شود در رساله هاشان در مورد اینکه اگر مسلمانی با حیوانات برای رفع نیاز جنسی روابط جنسی برقرار کرد بعدش باید چه کار بکند توضیح نداده؟؟؟؟؟؟ پس این گونه مسائل در شرق و کشورهای اسلامی هم هست که در موردش ملاهای اسلامی مطلب نوشتند و دستور العمل صادر کردند!
مگر کشورهای اسلامی و شرقی بدشان میاد به قدرت برسند به هر قیمتی؟
مگر کشور ایران و کره شمالی که جزء کشورهای شرقی هستند بدنبال تولید سلاحهای اتمی نیستند برای بدست اوردن قدرت در دنیا و به هر قیمتی؟
این رحیم پور فاسد ملای زرنگی هست این ادم روش نمیشه بگه غرب و تمام دنیا باید مسلمان بشوند و طبق دستورات اسلام عمل کنند بلکه حرفشو به صورت وجود اختلاف فکری کشورهای غربی و شرقی بیان می کند و منظورش از شرق فقط تنها کشورهای اسلامی هست!مگر در زمان حکومت اسلامی اعراب مسلمان به خاطر دزدی و چپاول و غارتاموال ایرانیان به کشور ایران حمله نکردند و کلی از ایرانیان را کشتند و ایران را
اشغال کردند؟مسلمانان در شرق میان طبق قانون اسلام 4تا زن میگیرند و یک تعدادی را هم صیغه می کنند با پول دادند و اینطوری غریزه جنسیشان را ارضا می کنند
بعضی مردم غرب هم میا یند بدون این تشریفات غریزه شان را ارضا می کنند
در هر دو صورت هیچ فرقی نمی کند حقیقت این هست که انسان نرمال غریزه جنسی دارد و باید خودش را ارضا کند.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

mahscorpion - دانمارک - کپنهاگ
آقا جان این آقا دوسال پیش هم که خرج دولت دانمارک به این کشور سفر کرده بود در سخنرانی خود چنین لات و علاتی را گفت که بشدت هم از طرف مردم دانمارکی حاضر در جلسه و هم ایرانیان بشدت هووو شد .
نکته قابل توجه اینکه وقتی معترضان ایرانی و دانمارکی از وی خواستند که مواردی که چنین اقداماتی در غرب بدون مجازات مانده و یا اجازه ای برای انجام آنها از سوی دولتها صادر شده است را ارایه کند که وی از ارایه مستند خود عاجز ماند و با شرمندگی جلسه را ترک کرد.
جالب است انگار ایشان یادش رفته که چه گفته بود که دوباره آنها را برای یک سری جوان از همه جا بی خبر تکرار می کند ؟؟؟ خیلی عجیب است .
شنبه 28 اردیبهشت 1387

felfel - ایران - تهران
لطفا وطن فروشها کمتر به ایرانیها توهین کنند .
شنبه 28 اردیبهشت 1387

derafsh - اتریش - وین
کدوم اسلام اقای محترم. همان قرانی که 2/3 ان مغالطه هست این حرفها رو گفته. همان اسلام زن ستیز! همان اسلامی که زن را نصف مرد می داند. همان اسلامی که به جن اعتقاد دارد؟(سوره جن). همان اسلامی که به برده داری اعتقاد دارد! همان اسلامی که ازدواج با دختر 9 ساله ازاد است! همان اسلامی که با دختر شیر خواره می شود ازدواج کرد!(کتاب نکاح خمینی مسئله 12) و با رانهای ان می شود شهوترانی کرد! البته در سن 9 سالگی اجازه وطی دارد. کدام اسلام!!!!!!!!!!!!! از کجای ان بگویم!! گورتان را گم کنید شیادهای کثیف!
شنبه 28 اردیبهشت 1387

Next - انگلیس - لندن
bandekhoda-برزیل-برزیلیا
فقط برای بنده خداهایی مثل تو این شخص تحصیل کرده است. برات متاسفم.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

amirarsalan - امریکا - لس انجلس
یکی جلو این نابغه رو بگیره
شنبه 28 اردیبهشت 1387

bidad - آمریکا - آتلانتا
رییس جمهور سابق آمریکا دوست دختر داشت ؛به افتضاح کشیدنش ولی در اسلام شما اگر فرمانده نیرو انتظامی هر غلطی بکنه عیبی نداره و داشتن سوناهای شخصی (حرمسرای مدرن) برای عیاشیهای آقایان مجاز است.جالب است بدانید سعید امامی و دار و دستش تو همین سوناها نقشه میکشیدن البته بعد از عیاشیشون.
قابل ذکر که منظور من از اسلام شما ؛اسلامی است که این آخوندها درست کردن و زمین تا آسمان با اسلام محمد(ص) فرق میکند.
مثلا در اسلام صحبت قصاص هست ولی پیغمبر تاکید بر گذشت کردن همانطور که علی ابن ملجم را بخشید.
این مرتیکه هم که استاد هم بهش میگن از قماش آخوندها هست از نوع حجتیه.و تا حالا هم جرات یک مناظره را نداشته و نخواهد داشت چون خودش هم میدونه که جز اراجیف چیز دیگه بلد نیست.
در آمریکا از 2 موضوع به هیچوجه نمیگذرند یکی نپرداختن مالیات و یکی هم زنا با دختر زیر 18 سال
(منظور از زنا یعنی حتی اگر دختر زیر 18 سال راضی به این عمل باشد ؛جرم است)
متاسفانه در ایران معدل زنان خیابانی 14 سال است.
کریم کلاهتو بذار بالا!!!
شنبه 28 اردیبهشت 1387

babak1660 - -
داره تو مملکتی این حرف را میزنه که خیلی ها به خاطر پول دست به هر کاری میزنن داره جایی حرف میزنه که یه نفر به خاطر شهوتش به 10 پسر بچه زیر 7 سال تجاوز میکنه بابا برید خودتون درست کنید اینا همش حرفهههههههههه
------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید در غیر انی صورت از درج نظرات شما در آینده معذور خواهیم بود.
با تشکر
شنبه 28 اردیبهشت 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
م محمدی از تهران
این آقا دارد دروغ می گوید، این مزخرفاتش فقط برای کسانی که هیچ وقت از دایره مرزهای جغرافیایی ایران خارج نشده اند ممکن است درست به نطر بیاید. کجای دنیای غرب شما دیده اید که به شما یاد بدهند به هر قیمت غریزه جنسی را ارضا کن ؟ این آقا روز روشن دارد دروغ می گوید و فقط کسانی که در زیر تبلیغات اسلامیستی قرار دارد می اندیشند که تعریف غرب همین است که او می گوید. کجای غرب به شما می آموزند یا اصولا اجازه می دهند که به هر قیمتی دلار به چنگ بیاورید؟!!! مگر در اسلام یکی از راه های مجاز برای جمع آوری ثروت و یکی از سنت های پیامبر جنگ با غیر مسلمانان و تصاحب اموال آنها به نام فدیه و جزیه و ... نبود؟ کجای دین مسیحیت شما شنیده اید که باید با غیر مسیحی جنگید و اگر وی را شکست دادی مال و زنش بر تو حلال هست؟ چرا هر اراجیفی را فقط به صرف اینکه گوینده آن با آهنگ محکم و اعتماد به نفس صحبت می کند می پذیرید؟
«آقای برزیلی بنده رهبر» با سواد این سامانه که این فرد باشد به قول میرزاده عشقی «به چنین ملت و گور پدرش باید ...»
شنبه 28 اردیبهشت 1387

shirazi - آمریکا - کالیفرنیا
علی ابن ملجم را بخشید؟!
توصیه میکنم در این مورد در متون تاریخی تحقیق کنید و ببینید چه بر سر ابن ملجم آمد.
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

م-محمدی - ایران - تهران
سوپیس -نوشاتل حتما می خواهی بگویی که این همه جنایت که در حال حاضر توسط آمریکا و اسراپیل در دنیا انجام می شود و این همه سایت های سکسی و آلوده و هم جنس بازی و ازدواج هم جنس گرایان در همان سوپیس که خودت هستی و تماما ارمغان غرب می باشد دروغ است ٍ در این دنیای ارتباطات نیازی به بیرون بودن از مرزهای جغرافیایی لزومی ندارد و همه چیز در عیان است .لطفا کمی واقع گرا باشید و مساپل را باهم قاطی نکنید .بعد از اسلام هم هیچ دینی قابل قبول نیست.چون دینهای دیگر حرفی برای گفتن ندارند و همه تحت تاثیر سکولاریسم فراموش شده اند. خودت هم کمی فکر کنی به همین نتیجه گیری می رسی نیازی به استدلال رحیمی و امثال آن هم نیست
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

ghol333 - ایران - تهران
من یک ثانیه گشت در کوچه پس کوچه های کشورم ایران را با تمام دنیای لجن و پر از کثافت غرب عوض نمی کنم . ضمنا یک موی گندیده ی امثال آقای رحیم پور به تمام تـئوریسن های غرب که دنیا را فقط محل تامین منافع بی انتهای خود می دانند ،‌می ارزد.
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

mobina999 - سو ئد - استکهلم
alireza.ch - سوییس - نوشاتل
bidad - آمریکا - آتلانتا
Next - انگلیس - لندن
shanul - المان - هامبورگ
دمتون گرم.واقعا که گل گفتید.
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
جناب رحیم پور بیجا کرد که در غرب به هر قیمتی خودشون رو ارضا میکنند.4 دقیقه حرف زد پر از مغلطه و چرند و خزعبل...محض اطلاع سطحی نگرها و کوته فکرها در ایران هم سایتهای سکسی ایرانی وجود داره هم فرومهای همجنسگرایی و ترانس سکسوالیسم و سکس ضربدری و گروپ سکس و هزار چیز دیگه که البته همه پنهانی هستند پس فکر نکنید اینها فقط در غرب پیدا میشه...این مردک نه شعور تاریخی داره نه شعور فلسفی نه سواد استدلال و استنتاج.از این عروسکهای رنگ و روغن مالیده در چراگاه جمهوری اسلامی کم نیستند.الهی قمشه ای حسن عباسی رحیم پور جعفری مطهری و...افتهایی هستند که به ریشه تفکر ایرانی افتادند...البته از ماست که بر ماست...
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

derafsh - اتریش - وین
قابل توجه کسانی که غرب را لجن و پر از کثافت می دانند!! در غرب همبستر شدن با دختر زیر 18 سال جرم محسوب می شود. حال مسئله زیر را ببینید و خود قضاوت کنید.
کتاب نکاح ایت الله خمینی مسئله 12: کسیکه زوجه ای کمتر از 9 سال دارد وطی او برای وی جایز نیست چه اینکه زوجه دائمی باشد؛ و چه منقطع؛ و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و اغوش گرفتن و تفخیذ(با ران او شهوترانی کردن) اشکال ندارد هر چند شیر خواره باشد!!!!!!!!!!!!!!
این مسئله از انجا به ذهن ایت الله رسیده است که محمد با عایشه 6 ساله ازدواج کرد و در 9 سالگی با او همبستر شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای ازغندی اگر راست می گویی از کشور بیا بیرون و در یک محیط دانشگاهی با اهل فن مناظره کن تا معلوم شود که حرفهایت بی اساس است. شما در جایی صحبت می کنی که اسلحه های رژیم اخوندی در دهان منتقدین قرار دارد. پایه های دینتان بسیار متزلزل است. اگر واقعا حرفی برای گفتن داری بیا غرب که اشکالات دینتان را به شما نشان دهیم. یک محیطی پر از خفقان و ساسور ساخته اید و هر چه می خواهید می گویید و چون منبعی در اختیار مردم نیست حرف شما شیادها را باور می کنند. مردم ایران تشنه حقیقت هستند. چند در صد مردم ایران تاریخ واقعی اسلام را می داند؟ چند درصد مردم ایران می داند که کتاب اسمانی اش مجموعه ای از تناقضات فاحش است؟ چند در صد مردم داستان ازدواج های محمد را می دانند؟ چند درصد مردم ایران میدانند که غزوه همان راهزنی است؟ و راه درامد اسلام همین راهزنیها بوده است؟ حمله مسلمانان به ایران چه انگیزه ای جز راهزنی و دستیابی به زنان ایران داشت؟ اقای ازغندی بیا با منابع و مقالات علمی غرب اشنا بشو و بعدا مزخرف بگو! تمام مطالب فوق را که ذکر کردم از کتابهای زیر می توانید دنبال کنید.
1- تاریخ طبری 2- ابن خلدون 3- دو قرن سکوت؛ زرین کوب 4- 23 سال؛ علی دشتی 5- تولدی دیگر؛ دکتر شجاع الدین شفا.
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
شما دارین سر این بحث می کنین؟! بابا این خودش هم نفهمید چی گفت. هم شرق بد هم غرب فقط اسلام خوبه. بعد ببخشید اگه اسلام نه از شرق اومده نه ز غرب از کجای کره ی زمین اومد؟ اون اخرش هم که خنگ زد. شرق میگه نباید دنبال سیاست رفت /غرب میگه باید جنگید تا سیاست رو بدست بیارین / اسلام میگه جهاد کنید. جون من اون اخر فرمایشاتشون رو گوش کنین. ادمای تحصیل کرده راجع به سکس اینجوری حرف می زنن! خوبه یه چیزی هم یاد گرفتیم. لووول.
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : اولا" آقای رحیم پور غلط کرده این آقا باید این را بگوید که ( جمهوری اسلامی )گفته دختران و زنان را به جرم بد حجابی و برای ارشاد ببرند در ویلای شخصی. آی ( برزیل - برازیلیا )شما یکی از آنهایی هستی که جمهوری اسلامی در جایی مانند سید علیخان ارشادت کرده است. از ( آمریکا-آتلانتا ) ممنون و سپاس گذارم
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

erfan-iran - ایران - ایران
bandekhoda - برزیل - برازیلیا : از همین چند کلمه عالمانه ایشان میشود فهمید که تا چه اندازه دانشمند هستند ...!!
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
م-محمدی - ایران - تهران
حرفهای این رحیم پور یک مقدارش دروغ هست بقیش رو هم مزخرف گفته.
همجنس بازی چیزی نیست که فقط در غرب باشه و غرب صادر کنندش باشه این کار یک مسئله جهانی هست و بر می گردد به ژنتیک و بهم خوردن هورمونها و مسائل مادرزادی شما که می گویی در دنیای ارتباطات زندگی می کنی چطور اطلاع نداری؟؟؟
در ایران سایتهای سکسی فیلتر هست یا اینکه به خاطر اسلام عزیز درست کردن این سایتها گناه و حرام هست درست هست ولی مردم داخل ایران که انسان هستند نیاز جنسی دارند و عقل دارند در درون اجتماع ایران خودشان را به هر قیمتی ارضا می کنند حتی شده با همجنس بازی این مسائل هیچ ربطی و هیچ ارتباطی به الگو برداری از غرب ندارد این یک نوع نیاز هست و بایدبراورده بشه وسلام.
دین اسلام و کلا همه ادیان مزخرف گفتند و همشان مسئله دار هستند.
مغز انسان نمی تواند خلاصه بشود در یک کتاب مثل قران.
وقتی شما مغزتو رو خلاصه کردی فقط در یک کتاب دینی و بی چون چرا اعطاعتش کردی بدون اینکه نقدش کنی چون که مثلا خدا فرموده از همان لحظه در جا زدی تو زندگی ات و دوران عقب افتادگی ذهنی رو تجربه می کنی.
اسلام هیچ دردی را در دنیا نتونست دوا کند.شما یک کشور اسلامی پیشرفته سراغ داری تو دنیا؟
دین یک مسئله شخصی هست جایش توی قلبها فقط باید باشه.
اگر می بینی غرب پیشرفت کرده این هست که جامعه شان را سکولار کردند.
دین باید از سیاست جدا باشد.همه مردم یک جامعه نمی توانند با یک مکتب
دینی به زور زندگی کنند اونوقت این می شود دیکتاتوری مثل دیکتاتوری اسلامی در ایران.
قرار نیست دین در جامعه حرف اول و اخر را بزند که حالا بخواهد در جوامع غربی به خاطر سکولاریسم فراموش بشه!
مذهب اسلام دشمن دمکراسی هست.
مذهب وقتی بخواهد در سیاست نقش بازی کند نتیجه اش می شود قرون وسطا.مردم ایران دارند در حال حاضر یک قرون وسطای اسلامی دارند.
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

م-محمدی - ایران - تهران
سقوط غرب با اوج پیشرفت در تکنولوژی نزدیک است زیرا انحطاط اخلاقی بنیانهای آن را سست کرده است.تمام فساد موجود در دنیا ریشه در غرب دارد.ربا سکس قاچاق جنایت ترور قلدری تبعیض گرسنگی بی عدالتی و ...
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

م-محمدی - ایران - تهران
سقوط غرب با اوج پیشرفت در تکنولوژی نزدیک است زیرا انحطاط اخلاقی بنیانهای آن را سست کرده است.تمام فساد موجود در دنیا ریشه در غرب دارد.ربا سکس قاچاق جنایت ترور قلدری تبعیض گرسنگی بی عدالتی و ...
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

babek - ا یرا ن - تبر یز
اولا خدا شفاش بده ..امریکا علمش رفته تو کهکشان ها . فردا میریزن تو مملکت براتون نشون میدن شرق چی هست وغرب چی میخو اد اینا با مخ جوانان بازی میکنند عوض اینکه علم یاد مردم بدن ...
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

parmida-otrish - اتریش - وین
بنده خدا - برزیل - برازیلیا
با سلام من اکثرا نظراتت را میخوانم بنظر میاد از ان حزب اللهی های دو اتیشه باشی . بهتره با دید بازتری به اطرافت نگاه کنی - من مطئنم الان اگر خود خمینی زنده بود دیگه حزب اللهی نبود چه برسه به شما که از اونور اب نظر میدهید !!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

haman - امریکا - نیوجرسی
ghol333 - ایران - تهران مگر کسی شما رو به خارج از کشور دعوت کرده . مطمئن باش تمام دنیا پر از کثافت و جنگ و خونریزیست .تنها کشور شما هست که در آرامش به سر می برد . پول خودت رو خرج بیرون اومدن از اون بهشت نکن
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

EELIA - بحرین - منامه
گل تو دهنت آفرین به تو رحیم پور
مملکت ما به این روشنفکرا و داناها نیاز داره تا مغز مردمش همینجور آکبند نمونه
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

م-محمدی - ایران - تهران
دوست عزیز قران قابل نقد نیست آخرین و کامل ترین کتاب خداست ٍ برای کوچکترین چیز ممکن حکم داره وگرنه دور خودت میزنی و راه به جایی نمی بری و این ما هستیم که قابل نقدیم و در اجرای آن می لنگیم.ثانیا اگر کشورهای اسلامی پیشرفت نکردند به خاطر سردمداران جیره خوار و مزدور استعمار غرب بوده است .زمانی که اسلام در اوج پیشرفت خود بود کشورهای غربی هنوز متولد نشده بودند. ثالثا این دموکراسی غرب است که دشمن اسلام مخصوصا شیعه است ٍقرون وسطی را هم مذهبیون مسیحی و یهودی خلق کردند نه اسلام َدر نهایت تازه آثار انقلاب اسلامی داره ظهور می کنه اگر استعمار غرب بزاره و توسط این جوانان خام شده آن را به انحراف مجدد نکشد معنی پیشرفت را دوباره خواهی فهمید
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
م-محمدی - ایران - تهران
یعنی شما بعد از 1400سال نتونستین پیشرفت کنید اون زمان که غربی وجود نداشت که جلوی پیشرفت کشورهای اسلامی رو بگیره امریکا تازه 500سال هست که پیدایشش مگذره !!!!!!!
عزیز در قران شما 512ایه خشونت و کشتار وجود داره سر تا پای این قران قابل نقد هست.
جوانان ایران گول مزخرفات اسلام و انقلاب اسلامی شما رو نمی خورند دنیای ارتباطات هست گذشت زمان قدیم و بی سوادیهای ملت ایران.
شما قرون وسطا اسلامی رو می فهمی یعنی چی؟
من تا اخرین قطره خونم با اسلام شما و انقلاب شما مبارزه می کنم تا این دین عقب افتاده و این انقلاب ننگین شما را به نابودی بکشم.
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران.
سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
هاهاها باید نیاز جنسی تامین کنید!!لووووولderafsh - اتریش - وین خوت فهمیدی چی گفتی؟؟حالا خوبه سوره جن رو بلدی احسنت!!قران هر چی باشه از انجیل و یا هر دینی که داری!!کامل تر و درست تره بابا چه قدر همه باسوادا میان اینجا نظر میدن نه؟؟shanul - المان - هامبورگ بابا جوانان ایران همش مزخرف میگی یعنی همیشه گفتی!!
چهار‌شنبه 1 خرداد 1387

derafsh - اتریش - وین
اقای سپید.ایرونی.انگلستان.لندن. از نظری که دادی معلومه که خواستی فقط یه چیزی بپرونی. نظرات را با دقت بخون و در مورد چیزی که نمی دونی اظهار نظر نکن!!
پنج‌شنبه 2 خرداد 1387

shanul - المان - هامبورگ
م-محمدی - ایران - تهران
می خواهی من هم یک کتاب بنویسم برای کوچکترین چیزها هم درش حکم داشته باشه؟؟؟؟
بیشتر اون کسانی که این کتاب را نخواندند به درجات بالای انسانی و علمی
رسیدند مثل دانشمندان غربی که به مسیح هم اعتقاد نداشتن!!
کتاب نوشتن که کاری نداره!...
جمعه 3 خرداد 1387

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.