خواهران گمشده پس از ۳۲ سال همدیگر را در آغوش گرفتند

خواهران گمشده پس از 32 سال همدیگر را در آغوش گرفتند

دو خواهر که از سال 1355 همدیگر را گم کرده و با تمام تلاش‌های انجام شده و مراجعه به اکثر سازمان‌های دولتی موفق به پیداکردن همدیگر نشده بودند سرانجام با مراجعه به پلیس آگاهی پاکدشت پس از 32 سال همدیگر را در آغوش گرفتند.

 گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،‌ علی رمضانی در تشریح جزییات این خبر، گفت: در مورخه 10 فروردین ماه سال 86 زنی به هویت شهربانو به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه و اعلام کرد که خواهرش به نام عذرا از سال 1355 که در آن سال 19 سال داشته است مفقود گردیده و از آن تاریخ تاکنون هیچ اطلاعی از وی در دست نیست.
شهربانو مدعی شد تمام تلاش‌های ما برای پیداکردن خواهرم بی‌نتیجه بوده تا اینکه امروز برای اولین بار به سفارش یکی از اقوام به پلیس مراجعه‌ کرده‌ام تا شاید بتوانم خواهرم را پس از 32 سال پیدا کنم.
رمضانی ادامه داد: با تشکیل پرونده مقدماتی مفقودی مشخصات فقدانی در سیستم بانک افراد فقدانی ثبت و حسب دستور مقام قضایی مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات خود را جهت پیدا کردن سرنخ اولیه آغاز کردند تا اینکه مشخص شد عذرا خواهر گمشده قبل از انقلاب در سن 19 سالگی در منزل یک نظامی در منطقه پاکدشت مشغول به کار بوده و از سال 55 نیز با جابه جایی منزل این نظامی از وی هیچ گونه خبری به دست نیامده است.
وی گفت: در ادامه تحقیقات در خصوص حیات و یا فوت عذرا مشخص شد هیچگونه سابقه‌ای در خصوص فوت نامبرده در‌ دست نیست و همین امر باعث شد تا احتمال در قید حیات بودن مفقودی قوت بگیرد.
رمضانی افزود: با قوت گرفتن احتمال زنده بودن عذرا پیگیری از سازمان ثبت احوال کشور ادامه داشت تا اینکه با استعلام صورت گرفته از این سازمان مشخص شد که فقدانی در سال 1371 اقدام به اخذ شناسنامه جدید کرده است.
تحقیقات نشان داد: آخرین محل صدور شناسنامه عذرا در شهرستان دماوند روستای آبسرد است که در مرحله بعدی با استعلام شماره کد ملی و کد پستی بدست آمده مشخص شد عذرا در تهران به سر می‌برد.
منزل مورد نظر در شهر تهران واقع در منطقه ازگل شناسایی و مشخص شد که منزل مورد نظر متعلق به یک نظامی بازنشسته است.
وی افزود: با بررسی های به عمل آمده و جمع بندی اطلاعات مشخص شد که عذرا در این منزل سکونت دارد و به این ترتیب محل سکونت این خواهر گمشده پس از 32 ساله شناسایی شد.
شهربانو عصر روز 24 اردیبهشت به همراه مأموران پلیس آگاهی به منزل مورد نظر رفته و موفق شد پس از 32 ساله عذرا خواهر خود را در این خانه دیده و وی را در آغوش بکشد.

afsaneh-925 - ایران - شیراز
چه خواهر مهربانی که پس از این همه مدت هنوز دست از سعی و تلاش برنداشته بوده.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

rusvadek - روسیه - روسیه
خیلی قشنگ بود چه حالی داشتن
بالاخره این اداره اگاهی به یه دردی خورد (البته به غیر از شغل کتک زدن )
جمعه 27 اردیبهشت 1387

ali-vienna - اتریش - وین
32 سال! واقعاً سخته
من خودم 2 سال از پدرم و خواهرم دور بودم، اصلاً قابل شرح نیست که چقدر سخت بود (تازه مال من فقط دو سال بوده، خیلی ها هستند توی همین اتریش که قبل از انقلاب اومدند و دیگه نتونستن به ایران بازگردند)
اصلاً گم شدن خیلی بده، آدم نمیدونه طرفش مرده، زنده، داخل کشوره، بیرونه...
تبریک میگم بهشون
جمعه 27 اردیبهشت 1387

گنجشک - ایران - تهران
قابل توصیف نیست
شنبه 28 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.