محمدرضا تابش : از ۲۰۰ میلیارد دلار پول نفت۱۱۵ میلیارد آن غیب شده

نطق پیش از دستور محمدرضا تابش : از 200 میلیارد دلار پول نفت115 میلیارد آن غیب شده

محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس هفتم و عضو فراکسیون اصلاح طلب این مجلس روز گذشته در نطق پیش از دستور خود ضمن تشکر از مردم حوزه‌ انتخابیه‌اش برای شرکت در انتخابات،  رای مردم یزد به اصلاح‌طلبان را تبریک گفت و سپس در باره وضع مملکت گفت

امسال یکصد سال از استخراج نفت در ایران میگذرد. درآمدهای نفتی کشور به طور تصاعدی بالا و به همان میزان قدرت خرید مردم پایین می‌رود.

جریان یکپارچه‌ای، قدرت اجرایی کشور را در دست دارد و مسائل معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مردم و تهدیدهای منطقه‌ای و بین‌المللی را برای ایران اسلامی نمی‌توان پنهان کرد.

نرخ تورم حدود 20 درصدی اعلامی توسط بانک مرکزی ایران در سال گذشته و گرانی‌های سرسام‌آور امان از مردم بریده است،‌ مردم با خط فقر که در کشور به میزان 400 هزار تومان و در تهران 770 هزار تومان است، چگونه زندگی خود را اداره کنند؟

آیا تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت شش میلیونی از سوی کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، شش میلیون نفر در نوبت و زیر خط فقر مطلق بودن 35 درصد جمعیت کشور، باعث تاسف نیست؟ حذف فله‌ای هزاران نفر از مدیران مجرب و کارشناسان نخبه اصلاح‌طلب کشور، ردصلاحیت گسترده نسل انقلاب در انتخابات، تنگ کردن دایره امنیت فکر، ترویج روزافزون خرافه و تحجر در سطوح رسمی، کشانیدن پای نهادهای فراگیر ملی و انقلابی به میدان مداخله‌های جناحی و سیاسی، بخشی از واقعیت‌های نگران‌کننده پیش‌روی کشور ماست.

بر اساس محاسبات انجام شده، درآمد کشور در سال‌های 84، 85 و 86 از محل فروش نفت، گاز و میعانات گازی حدود 200 میلیارد دلار بوده است و بنا بر گزارش‌های رییس جمهور هنگام تقدیم لوایح بودجه، ظرف سه سال گذشته منابع ارزی خرج شده توسط دولت، 85 میلیارد دلار عنوان شده است که مجلس و منتقدین دولت، رقم خرج کرد دولت طی این سه سال را حدود 150 میلیارد دلار می‌دانند، بنابراین حق طبیعی مجلس و مردم است که از ریز هزینه‌های دولت آگاهی یافته و توضیح داده شود مابه‌التفاوت رقم 85 میلیارد دلار تا 200 میلیارد دلار و یا 150 میلیارد دلار تا 200 دلار از کجا ناشی می‌شود.

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
از آقا امام زمان بپرسید، می داند کجاست!
جمعه 27 اردیبهشت 1387

scorpionman - کویت - کویت
خوب ما به التفاوت این رقم معلومه... تو حساب برخی از ملاها و گردن کلفت ها به عنوان پاداش و بونس و حق الزحمه طی 30 سال البته این کسری رقم همیشه و همه جا و در هر سلسله ای و هر حکومتی وجود داره زمان پهلوی هم بوده!!! اما اون زمان خوبیش این بوده که شاه و طرفداراش چیزی که بر می داشتند به اسم دین و اسلام نبوده اما امروزه این آقایون به اسم اسلام و دین می قاپند ثروت کشور رو و این ضربه ای به اسلام هستش ... خدا به داد این مملکت برسه.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

sp1 - ایران - تهران
غیب نشده یا تو جیب آقا زاده هاست یا تو جیب عربها.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
این پول کمک به سازمانهای حماس و حزب الله و غیره شده.دزدی پشت دزدی.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

azadi - ایران - کرج
عجب هوش سرشاری داره این خواهرزاده خاتمی(ولی احتمالا یادش رفته بگه که این مابه التفاوت تو جیب بنیادهایی مثل بنیاد صدوق؛مستکبران؛سپاه پاسداران؛ جمعیت موتلفه و غیر موتلفه؛ جامعه روحانیت مبارز و غیر مبارز؛گروه حماس وحزب الله لبنان و سوریه و فلسطین و عراق و و و و رفته)
جمعه 27 اردیبهشت 1387

Next - انگلیس - لندن
115 میلیارد دلار غیب شده تو جیب های گل و گشاد آخونداست برادر. اونها این پول ها رو برای اینکه اسلام به خطر نیفته گذاشته اند کنار تا در فرصت مناسب ازش استفاده کنند.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

بی خیال - ایران - تهران
یه راهنمایی میکنم:
دست من نیست !
جمعه 27 اردیبهشت 1387

harivan - ایران - کرمانشاه
از کشورهای دوست و همسایه از حماس. حزب الله .صدر .حزبهای اسلامی تندرو در کردستان عراق و....بپرسید ودر تمام دنیا اگر جایی بوی ناارامی داد بدانید از کمکهای بشر دوستانه است.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
دوستان همیشه تو کامنت هایم اشاره به یکصد میلیار دلار 1000000000$پولی که دکی دزدیده اشاره میکردم حال پوزش خواسته و با توجه به مدارک مندرج در متن مبلغ آن را به 1150000000$میلیارد دلار اصلاح کنم!!!!!!!!!!واقعا این مرتیکه باید جواب بده با توجه به وضعیت معاش مردم این مبلغ کجاست!!!رهبر احمق دزد رفسنجانی جنایتکارخاتمی هزار چهره پست فطرت و بقیه رامیشناسید این دلارها را تو حسابهای خودشون ریختن و ملت بیچاره باید اینجوری کمرشون خورد بشه!!!
جمعه 27 اردیبهشت 1387

haman - امریکا - نیوجرسی
فردا که رپیس جمهور یک سفر استانی داشته باشه . ملت دنبال ماشین احمدی نژاد راه می افتند و نامه های گرفتاری به دست منجی خوشون می دن. به خدا مشکل از حکومت نیست مشکل از ملت تحت امر حکومت هست.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

Medina - ایران - شیراز
haman - امریکا - نیوجرسی ، شدیدا باهات موافقم.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

sharmin - ایران - تهران
ای بابا این که فکر کردن نداره پس برو بچه های مظلوم و ایثارگر حماس . حزب الله . تروریستهای کل دنیا ( ببخشید منظورم حامیان به حق حقوق بشره ) چی بخورند. دلتون میاد شب سر گرسنه رو زمین بذارن؟
شنبه 28 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
با هامان موافقم . از ماست که بر ماست.
شنبه 28 اردیبهشت 1387

آینه - ایران - تهران
خرج باج سیبیلهایی شده که دولت مردمی به برادران مسلمان در تمام دنیا پرداخته است!!! مهم نیست!!
شنبه 28 اردیبهشت 1387

ایرانی باش - ایران - اهواز-یزد-اصفهان-تهران
من فهمیدم آررره بلاخره فهمیدم این پول ها چی شده . چیزی نشده فقط مهندسین سپاه تصمیم گرفتن روی خرابه های تخت جمشید یه حسینیه خوشگل بسازن بده نه شما بگید؟ برای من هم یه کاری دست و پا میشه و دیگه بیکار نمی مونم.......گرسنه اهوازی
شنبه 28 اردیبهشت 1387

amirarsalan - امریکا - لس انجلس
فکر کنم اگر به دکی احمدی روغن کرچک بدین پولا بریزه بیرون!!!!!! البته شیاف صابون واسش مناسبتره
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

پری دریائی - ایران - تهران
غیب نشده سر از حسابهای شخصی این دزدان بیت المال و حلقوم مزدوران عرب و حرومزاده لبنانی و فلسطینی و توله های سنگ پرونشون درآورده!!
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

niazkh - اسپانیا - بارسلون
اگر به هر ایرانی 1 میلیون دلار می دادند نصف این مبلغ هم نمی شد
چطور حقمان را می خورند
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

rastad - ایران - تهران
جناب آقای تابش شما چی فکر میکنین که این پول کجا رفته ؟
شما که از نزدیک با اینا هستین . نمیدونین ؟ چرا ؟ چطور یه ملت میدونن این پولا کجاست ولی شما نمیدونین . اگه خوب فکر کنید میبینین تو جیب آقا حسن نصرالله ست تو جیب آقای بشار اسد . تو جیب مقتدا صدر . تو جیب افغانستان . تو جیب چاوز . تو جیب یه عده مفت خور مثل مفت خورای سردمداران ایران ( آخوندا )
یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

engasabahati - ایران - چابهار
یک مطلب برای همه مشخص است افزایش درامدهای نفتی هیچ تاثیری توی زندگی مردم نداره پس در مملکت بخوربخور غوغا میکنه کسایی که 30سال قبل خواب سوار شدن الاغ رو نمیدیدن حالا سوار بنز میشن....
سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.