یک سگ گرند پریکس استانبول را به هم ریخت

یک سگ گرند پریکس استانبول را به هم ریخت

در جریان مسابقات اتومبیلرانی جایزه بزرگ استانبول، ورود یک سگ باعث شد تمامی شرکت کنندگان متوقف شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، ورود سگ مخصوص حمل مصدوم به مسیر حرکت اتومبیل ها باعث شد تمامی شرکت کنندگان در دور پایانی مجبور به توقف شوند.
این سگ در پی غفلت مامور صلیب سرخ وارد پیست شد و GP ترکیه به این ترتیب با فاصله 3 روزه و ضرر 4 میلیون یورویی دوباره از سر گرفته می شود.

asal20 - ایران - تهران
درست مثل مادر شوهر من که زندگیها رو خراب میکنه
جمعه 27 اردیبهشت 1387

vanaki - بلجیک - بروکسل
در جریان مبارزات انتخاباتی ناگهان احمدی نژاد وارد میدان شد و با تقلب باعث شد تمامی شرکت کننده از مسیر اصلی منحرف شوند.بدین ترتیب سی سال تحمل یک ملت انگیزه جوانان شرف ایران میلیاردها تومان پول نفت وصندوق ذخیره ارزی همه وهمه بر باد رفت.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
عسل آخه با 20 سال سن بیکار بودی مادر شوهر دار بشی؟
جمعه 27 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
asal20-ایران-تهران.با عرض پوزش از شما دختر گلم با ید عرض کنم حتی به شوخی هم نباید به مادر شوهرت این نسبت را بدی !!!!!!!!!!چون شما جوانان امروزه هم از نظر سواد و هم از نظر دیگاه به زندگی باید با قدیمیها بسیار فرق داشته باشید و خواهش میکنم به درون خودت مراجعه کن و اگر مادر شوهرت اشتباهی میکند آن را بخاطر همسرت بخاطر اینکه او هم مثل مادر خودت زحمات فراوانی کشیده و امروز توانسته ای همسر خوبی که در دامانش پرورش داده را داشته باشی که منتخب شماست و با هم آینده ساز بچه هایتان خواهید بود. خواهش میکنم که به مادر شوهر بچشم مادر خودت نگاه کن و او را هم مورد احترام و محبت خود قرار بده عزیزم.متشکر.
جمعه 27 اردیبهشت 1387

persia_64 - ایران - طهران
vanaki - بلجیک - بروکسل
حیف سگ نیست ؟ به چه حقی احمدی نژاد را با سگ مقایسه میکنی ؟
باید میگفتی دور از جون سگ
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.