دانش آموز اهوازی از معلم خود به جرم تنبیه بدنی شکایت کرد

دانش آموز اهوازی از معلم خود به جرم تنبیه بدنی شکایت کرد

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: دانش آموز اهوازی که به دلیل تنبیه بدنی طی چند روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود، از معلم خود به مراجع قضایی شکایت کرد.

عباس رهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به زودی پرونده این معلم در دادگاه بررسی می شود، افزود: آموزش و پرورش پاسخگوی این موضوع خواهد بود و اگر قصوری باشد، آگاهانه آن را بیان می کنیم.

وی با تاکید براینکه هنوز پزشک متخصص علت بیماری دانش آموز را عنوان نکرده ولی درمان وی را آغاز کرده اند، گفت: ممکن است دلایل دیگری باعث فلج شدن این دانش آموز شده باشد و تقصیر از معلم نباشد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه چرا پزشکان هنوز علت بیماری را بیان نکرده  و چگونه به درمان پرداخته اند، اظهار داشت: پزشکان هنوز مراحل تشخیص را تمام نکرده اند و باید این موضوع را از آنها پرسید.

shanul - المان - هامبورگ
خاک بر سر این اموزش و پرورش کنند که هنوز اجازه میدهند معلمان و ناظمها دانش اموزان را بزنند!!!!
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
بستگی به معلم داره که کی هستش و اشناهاش کی هستن. اگه مهم باشن فلج شدن تقصیر اون نبوده اما اگه ادم خاصی نبود فلج شدن تقصیر اون بوده. بررسی هم واسه اینه .
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

گنجشک - ایران - تهران
حتما معلمش از اون عربهای زبون نفهم بوده
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

vahidkral - ایران - تهران
خوبه هنوز علت رو نفهمیدن ولی دارن معالجه می کنن این از برکات انقلاب اسلامیه
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

ahangebiseda - سو ئد - نورشو پینگ
فاجعه
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
ابرو ریزیه وقتی چماق به دست ها بشن معلم همینه دیگه اخه معلمهابرای کم بودن دستمزدشان تظاهرات کردند خیلی ها را اخراج کردند و از خودشون یک سری ادم را گزاشتن
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

ezatdf - ایران - تهران
من نمی خواهم به قشر معلم توهینی کرده باشم ولی من که با شرایط دانشگاه های تربیت معلم از دور آشنا هستم و دوستانی داشته ام که بعد از یک یا دو سال تحصیل در این دانشگاه ها به نوعی از آنجا فرار کرده اند می دانم که شخصی که در این سیستم آموزشی دوام بیاورد و از دیوار بلند هسته گزینش این دانشگاه هم عبور کند و سرانجام معلم شود آدم نرمالی نمی تواند باشد. دخترخاله من بعد از فارغ التحصیلی در سال 1372 از دانشگاه تربیت معلم در گزینش رد شد چون گزارش شده بود در یک جشن تولد در خوابگاه دانشجویی دست زده بود - همکلاسی دیگرم بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه تربیت معلم مصاحبه گر از او سوال کرده بود موسیقی چی گوش می دی ؟ طبق روال عادی و مانند سایر دانشجوها باید می گفته من اصلا موسیقی گوش نمی دهم ولی گفته بود داریوش و او هم بعد از چهار سال تحصیل رد شد و الان شغل آزاد دارد یکی از دوستانم که از این دانشگاه فرار کرده بود و مجددا کنکور داده بود و به دانشگاه ما پناهنده شده بود می گفت آنجا (تربیت معلم مشهد) یک پادگان نظامی مذهبی است. صبح ساعت چهار صبح در میان برف و سرما دانشجویان را بیدار می کنند و برای دعا و نیایش در مسجد به صف می کنند. البته الان وضعیت تغییر کرده ولی محصولات این دانشگاه ها الان به بچه های ما درس می دهند.
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

shekamo - نورو - اوسلو
من جای اون بچه بودم با صندلی میکوبیدم تو فرق سر معلم بعد هم میرفتم 1 مشت گردن کلفت جمع میکردم در خونه وزیر اموزش و پرورش بعد خونشونو میسوزوندم بعد حسابی میدادم مشت و مالیشون بددن بعد هم ناخن هاشو میکشیدم بعد پا هاشو میبستم به الاغ اخیش دلم خنک شد
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

sahar321 - کانادا - ونکوور
بابا این معلم ها روانین همشون اینا تو زندگیشون مشکل دارن عقدا هاشونو تو مدرسه سر دانش آموزها خالی میکنن
دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

ensan - ایران - تهران
درس معلم ار بود چوب و فلک نیش و گزک.حاصل ان همی شود فسق و تجاوز و کلک.از دانش اموزی که اینچنین تحقیر شده چه توقعاتی در اینده میتوان داشت.
سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.