عکسهای بازداشت اعضا و سر آفیس‌های شرکت هرمی گلدکوئست

عکسهای بازداشت اعضا و سر آفیس‌های شرکت هرمی گلدکوئست

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
بیچاره ها مگه چیکار کردن....دلم سوخت واسشون به قران...هرچند چند تن از دوستانم پولشون رفت ولی از احمقی خودشون بود...
عکسها رو....همشون دارن میخندن...میدونن کاری نکردن بیچاره ها بیگناهن.....
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

rusvadek - روسیه - روسیه
این سربازه عجب باحاله اون بالای وانت نشسته
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

pedialex - فنلاند - هلسینکی
لطفا اگر کسی میدونه به ما هم بگه جریان شرکت هرمی گلدکوئست اصلا چیه که این جوان ها از دستگیریشون نه تنها ناراحت که نیستند هیچ دارند عکس یادگاری هم میگیرند؟هلسینکی
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

tamoz - انگلیس - نیوکاسل
ماکه نفهمیدیم جرم این افراد چه بود که مثل گوسفند اونها رو پشت وانت ودست بسته بردند.
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

Maryam_J - انگلستان - لندن
چه خوشحالن ! انگار دارن میرن سیزده بدر .
همشونم تحصیلات عالیه دارن . لوووووووول
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

sp1 - ایران - تهران
مطمئنا این جور فعالیتها نفعی بحال کشور ما ندارد در وافع آن چیزی که باعث پیشرفت کشور است کار و تلاش در جهت مثبت آن است اما از زاویه دیگر که به موضوع نگاه کنیم شاید به این افراد حق بدهیم چرا که در جامعه ایی که براحتی شغل و کار مناسب و آینده داری برای جوانش وجود ندارد و حاکمین آن در صدد هستند که ریشه ی هر چه جوان است بخشکانند یک جوان چه می تواند بکند؟ اینگونه برخوردها با چنین فعالیتهایی زمانی توجیه دارد که مسئولین کشور شرایط اشتغال جوان را برایش فراهم کرده باشند نه در زمانی که یک تحصیلکرده ی مملکت از روی ناچاری به مسافرکشی و امثال آن روی بیاورد تا بتواند کمی از نیازهای اقتصادی خود را پاسخ دهد.
تا وقتی که در جامعه با معلول (معتاد-سارق جزء و ...) برخورد میشود و علتها(آقازاده ها و امثالهم) به عیاشی مشغولند اوضاع کشور از این نیز بمراتب وخیم تر خواهد شد. به امیدی سرنگونی رژیم منحوس آخوندی
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

ریکا - ایران - قائم شهر
اینطور که مدارک جرم نشون میده، فکر میکنم اینها رو بجرم قورباغه خوردن گرفتن. اگه ‏سوسمار میخوردن که دیگه دستگیر نمیشدن. تقصیر خودشونه، دیوونه ها.‏
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

bidad - آمریکا - آتلانتا
سایت عزیز ؛شما میدانید که چه کسانی در راس این شرکت هستند؛پس چرا نوشتید سر آفیسها؟؟؟
تا آنجا که من اطلاع دارم تمام سر آفیسها و کله گنده های این شرکت تو دوبی و یا کشورهای اروپایی حال میکنند.این کسانی که تو عکس هستند شاید حتی سیگار هم نمیکشند ولی مگر چه گناهی مرتکب شدند؟
وقتی تو مملکتی که برادر یک فرمانده (رفیق دوست)123 میلیارد اختلاس میکنه و آب از آب تکون نمیخوره ؛دیگه از این جوانها چه انتظاری میشه داشت.خوب اینها هم میخوان یک شبه پولدار بشن.تقصیری هم ندارن چرا که تا وقتی که دین و سیاست با هم باشد ؛از این هم بدتر خواهد شد.به امید روزی که در ایران دین حکومت نکند.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

zorro - هند - میسور
هزار برابر از ول گشتن تو خیابونها و بیکار موندن بهتره.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

atheist - هند - بنگلور
آیا میدونین گلد کویست چند نفر و بد بخت کرد....چقدر آدم و باهاش گول زدن .....الانم که توی ایران بستنشم اومدن سراغ ایرونی های دانشجوی خارج از کشور ..هند مالزی ترکیه .....اینهم یه جور دزدیه
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

sarahgoli11 - مالزی - کوالالامپور
این مملکت کی میخواد درست شه؟؟ خدا میدونه اخه یکی نیست بگه به شما چه
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

ezatdf - ایران - تهران
گزارش جالبی بود اما از همه جالبتر عکس دوم یخچال سران گلد کوییست است که خالیه و فقط شانه موی سر یکی از سران گلد کویست در جا تخم مرغی یخچال دیده می شود شاید هم همشون از همان یک شانه استفاده می کنند و برای حفظ بهداشت اونو در یخچال نگهداری میکنند و جالبتر از اون عکس شماره نه است که ببینید افسر پلیس چه با دقت مشغول جمع آوری آثار جرم از صحنه جنایت است و از اون با مزه تر نوشته خدایا شاکریم که .... در کنار و ان یکاد الذین ... است.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

Ardalan_mar - هندوستان - بنگلور
قابل توجه دوستانی که با این نوع شرکتها آشنایی ندارند : گلد کوپست یکی از دسته شرکتهاییست که در تجارت شبکه ای یا نتوورک مارکتینگ فعالیت میکند به این صورت که کالایی و یا خیلی به ندرت خدماتی با قیمت بیشتر از ارزششان به افراد فروخته میشود و در عوض افراد با عضو گیری و معرفی افراد جدید به صورت زیر مجموعه ای ( همون طور که تو عکسا میبینین - در نمودار ها هر دایره معرف یک شخص هست ) از امتیاز = پورسانت بهره مند میشن یعنی با عضویت یک عضو جدید به زیر مجموعه اعضا و با توجه به قواعدی که قاعده بالانس هرمی نامیده میشه به اعضای بالایی هرم امتیاز تعلق میگیره و معادل مالی اون حساب میشه و ...
اما اصولا این نوع فعالیت باعث رکود و سکون اقتصاد شده و به خروج ارز از یک کشور کمک میکنه و به همین خاطر در بعضی کشور های مختلف از جمله ایران باهاش مخالفت میشه البته شایان ذکر هست که اولین بار با موافقت و تایید بیت رهبری و سپاه وارد ایران شد و اون موقع جرم نبود و آقایان ( آقا زاده ها) زیادی بار خودشون و بستن و بعد از بروز اختلاف بین شرکت و مقامات ( عدم توافق بر سر مبلغ باج و... ) شرکت فوق غیر قانونی خوانده شد.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
بلاخره داشتن تلاش میکردند کار کنند فقط دوتاشون دیپلم دارند بقیه در مقطع راهنمایی هستند همه هم سنشان کمه از 17 تا 27 سال واقعا تاسف اوره اگر تو مدرسه یک شغلی که دوست دارند یادشون بدهند کلا با یک حرفه بزرگ بشوند میتونند کار داشته باشند اما بدون تحصیل بدون تجربه کاری خوب !!؟؟؟دولت باید بدونه هر یک دونه جوان بیکار مثل یک بمب اتمی میمونه شاید هم بیشتر اعتیاد بزهکاری ...هزار یک مشکل از این بیکاری و نداشتن امنیت شغلی و اجتماعی پدید می یاد هر چند با این روش موافق نیستم اما اگر سازمان دهی بشه و درست روی اصول برای چی نه به هر حال اون اصلی تر ها را باید بگیرند که محسن رضایی از روسای راس هرم هست.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
لعنت بر رژیم اخوندی.بوسه باد بر پرچم شیروخورشید.همیشه جـــــــــــــاوید شــــــــــــــــــــــاه.ممنون
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

shahine koha - عراق - اربیل
سلام
پرسیدی جرم اینها چیه؟عرض کنم جرم اینها اینه که معتاد نیستن و تریاک نمیکشن.جرم انها اینه که خواستن مثل ادم زندگی کن.خواستن فاسد اجتماع نباشن.نفرین بر این حکومت.ازادی و شکستن بتها نزدیک است فرزندان اریا و کورش.
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

مرد شنگول - ایران - مشهد
pedialex - فنلاند - هلسینکی
tamoz - انگلیس - نیوکاسل
دوستان میدونم که توی اروپا همچین چیزایی نیست جریان از این قراره که شما از این گروه باید خرید کنید و عضو بشین مثلا یک سکه بخرید سپس باید دو نفر باید پیدا کنید تا از این گروه خرید کنند و زیر مجموعه شما شوند با پیدا شدن هر دو نفر و خرید آنها شما پور سانت میگیرید یک چیزی که مثلا بدون زحمت پول در بیاورید و سیستم طوری است که فقط سر شاخه های اصلی پول خوبی میگیرند و مابقی هیچ جریان پینوکیو که سکه هاشو خاک کرد تا درخت سکه سبز بشه رو باید یادتون بیاد و چه بلایی روباه مکار سرش آورد.البته من شنیدم اولین کسایی که سیستمو وارد ایران کردند حدود 7یا 8سال پیش یک سری از مقامات بودند که با توجه به اینکه دستهای اول بودند سود خوبی هم بردند
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
bidad - آمریکا - آتلانتا
من هم نظر مثل تو دادم اما سایت محترم نزاشتن گفتم سر دسته اشان اقای محسن رضایی هستند این ها این قدر سازمان یافته بودند که همه فرار کردند بعدم این ها چند تا جوون هستند که با این سن کم طفلی ها بیکارند دور هم جمع شدند که یک کار مثبتی بکنند اما اون اصلی ها پول این بدبختها را هم خوردند بعد با رشوه زیاد به دولت این اخر ی های را لو دادن
چهار‌شنبه 25 اردیبهشت 1387

داود نورائی - ایران - تهران
sp1 - ایران - تهران
موافقم با شما
درضمن همه انسانها عقل دارن وحق انتخاب اگه این کار کسیرو اذیت میکنه میتونه نره ایران تهران
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

maryam97 - مالزی - پنانگ
zorro - هند - میسور
اگه پولتو خورده بودن بازم همین نظرو داشتی؟
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

Tim London - انگلستان - لندن
این قیافه هاییکه من میبینم بیشتر به گردو فروش ها و کیف قاپ ها می خوره
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

amirx625 - ایران - تهران
با دیدن این !نظرات از دوستان عزیز با خود گفتم کمی علمی تر به این مساله بپردازم:
البته این مطلب خلاصهای است از مساله مهمی در جامعه شناسی و تجارت الکترونیک.
الوین تافر (در کتاب موج سوم)، زندگی انسانها را به سه دوره یا سه موج تقسیم کرده: موج اول عصر کشاورزی، موج دوم عصر صنعت و موج سوم عصر الکترونیک.
در موج کشاورزی بحث ارباب رعیتی بود.
خان و تعداد زیادی رعیت‌، ساعت کارشون فوق‌العاده بالا بود. از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب، حتی بعضی وقتها شب تا صبح هم کار می‌کردند. (مثلاً برای خان مهمان می‌آمد و رعیتها باید تا صبح پذیرایی می‌کردند). اگر بگیم روزی 18 ساعت کار می کردن‌، اغراق‌ نکردیم.
از یک خانواده رعیت چند نفرشون کار می‌کردند؟ زن، مرد، پیر جوان همه کار می‌کردند، آیا رعیت بازنشستگی داشت؟ نه،
پس تا آخر عمر در آمدشون چقدر بوده؟ فوق‌العاده کم، در حد بخور و نمیر.
اما در موج صنعتی کارخانه‌ها احداث شدند؛ باز هم عده ای صاحب کارخانه بودند، عده ی دیگر کارگر کارخانه، اما وضعیت کاری کارگرها به نسبت رعیت‌ها خیلی تغییر کرده بود.
یک کارگر، روزی 8 ساعت کار می‌کرد.
در عصر صنعتی ، از خانواده، چند نفر تو کارخانه کار می‌کردند؟ یه نفر یا دو نفر، یه پدر یا یه پسر بزرگ. بعد از 30 سال با حداقل حقوق بازنشسته می‌شدن. از نظر درآمد وضعیت کارگرها نسبت به وضعیت رعیت‌ها تغییر کرده بود؟! خوب، بهتر شده بود. (متوسط)
درتقابل عصر کشاورزی به صنعت تافلر سوالی را مطرح می‌کنه :
آیا دراینجا با این شرایط موجود به نفع رعیتها نبود که نظام ارباب رعیتی را رها کنند و تو کارخانه مشغول کار شوند؟
صد در صد به نفعشون بود پس چرا این اتفاق نیفتاد چرا یک عده کمی آمدند و عدة زیادی نیامدند. مگر شرایط کاربهترنشده بود چی باعث شد که همه نیایند؟
موضوعی که در اینجا الوین تافلر مطرح می‌کند موضوعیه به نام تعریف کار. تعریف کار برای رعیت صرفاً بیل زدن بود. اما تعریف کار در موج صنعتی به کارهای یدی_ فکری تبدیل شد. کارهایی مثل کارمندی، کارگری، حسابداری توی این دوره تعریف می شه.
بعضی از رعیت ها نمی تونستند باور کنند که توی یه اداره روزی 8ساعت پشت میز بنشینند و چند تا ورق امضا کنند یه قفسه‌‌ای رو مرتب کنند و بابت این کار، پول بگیرند.
اینگو نه بود که رعیت‌هایی وارد عصر صنعتی شدند که این نوع کار رو پذیرفتند.
(حتی80 سال پیش در ایران خودمون مردم در مزارعی که تراکتور می‌آمد، به تراکتورها سنگ می‌زدند، و می‌گفتند که این وسایل خیرو برکت را از زمینهای ما می‌برد. کار باید با نیرو و بازوی بدن باشد والا خیر و برکت در آن نیست.ولی دیدیم که این گونه نبود .امروزه بدون تراکتور کشاورزی صرفه ی اقتصادی نداره.)
البته گاهی اوقات هم کسانی که در موج اول بودند، افرادی که وارد موج صنعت می‌شدند را می‌ترساندند که شما در صنعت آسیب می‌بینید، دستتان زیر دستگاه می ره و قطع می‌شود)(البته این افراد یا ارباب بودن یا منافعشان در نظام ارباب و رعیتی بود )
اما در موج کشاورزی شخصی پیدا نمی‌شه که رعیت بوده باشد، اما بعد از یه مدتی خان شده باشد.
چون اولا طبقه اجتماعی موروثی بود یعنی رعیت رعیت بوده و خان هم خان، همة مال و املاک خان می‌رسید به پسرش و اون می‌شد خان
ضمن اینکه سرعت و فرصت تغییرات خیلی کم بود در نتیجه سرعت دستیابی به پول خیلی کم می‌شد.
در دوران ارباب و رعیتی (عصر کشاورزی) شخص ممکن نبود از طبقه‌ای به طبقه‌ای دیگر برود حتی برای پیشرفت در بین رعیتها می بایست سالیان زیاد بگذرد و او سالیان زیاد صرفه‌جویی کند تا بتواند در بین رعیتها به طبقه‌‌ای بالاتر بیاید.
اما در دوران صنعتی سرعت تغییرات روز به روز بیشتر شد. یعنی افراد در مدت زمان کوتاهتری به سرمایة بیشتر و تغییرات بیشتر در زندگی‌شان می‌رسیدند.
موج سوم
حداقل ساعت کار، برای شروع، 4 ساعت در روز، هر 1 نفری که کار می‌کنه به راحتی می‌تونه چندین خانواده رو تأمین کنه و بعد از 5 سال با حداکثر در آمد بازنشست می‌شه.
در موج سوم وقتی عصر الکترونیک شکل گرفت، با اختراع وسایل الکترونیکی از جمله تلویزیون،ماهواره، کامپیوتر و... .باعث شده در نحوة کارها و فعالیت‌های مردم تغییراتی به وجود بیاد.
وارد شدن وسایل جدید ارتباطی عرصة جدید را به وجود آورد با نام «تجارت الکترونیک» که دنیا را متحول کرد و سرعت تغییرات را شتاب بیشتری داد ونقش بسیار زیادی در تحولات د نیا داشته است
به عنوان مثال در عصر الکترونیک، سیستمهای بانکداری و سیستمهای پرداخت و دریافت به صورت الکترونیکی در می آید ساده‌ترین شکلش دستگاه عابر بانک و بانکداری الکترونیک است. (10 سال پیش اگر فردی، چک یک شهرستان دیگر را داشت فقط باید در همان شهرستان، چک نقد می‌شد)

اما موج سوم ارمغانهایی ارزشمندتر
برای بشر داشت :
قسمتی از ارمغان موج سوم بوجود آمدن کارهای جدید (مثل مدیریت ،برنامه ریزی ، برنامه نویسی و کارهای مرتبت به کامپیوترو اینترنت ......) و قسمتی دیگر استفاده از وسایل ارتباطی والکترونیکی (که محصول این موج است) در جهت بهبود فعالیتهای اقتصادی گذشته (مثل مکانیزه شدن صنعت و کشاورزی و الکترونیکی شدن کارهای دفتری مثل بانک و..).
همانطور که میدانید سرعت تغیرات به مراتب بیشتر شده و حتی با گذشت زمان این تغییرات شتاب بیشتر ی به خود گرفته ، در این عصر ما شاهد آن هستیم لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه ،اخترعات جدید ثبت میشود و نظریه های علمی بی شماری در علوم مختلف در حال شکلگیری است.
این افزایش سرعت تغیرات در موج سوم از یک طرف وبوجود آمدن وسایل ارتباطی (از قبیل تلفن ،فاکس ،اینتر نت ،ماهواره و موبایل......)و بالا رفتن سرعت انتقال اطلات از طرفی دیگر ، باعث شده که این تغییرات به سرعت تمامی افراد جامعه را در بر بگیرد و امکان این بوجود بیاید که مردم با کسب این اطلاعات لحظه ای ،تغییرات هم در لحظه در زندگی آنها رخ دهد .
حال نتورک مارکتینگ( network marketing )از این فعا لیت ها به حساب می آید. نتورک مارکتینگnetworking marketing)) بخودی خود یک تجارت نیست ،بلکه روشی برای انجام تجارت می باشد وشاخه ای از تجارت الکترونیک می باشد و یک شغل موج سومی به حساب می آید ،بنابراین مانند تغیرات گذشته که مخالفت ها یی را در برداشت ودرک آن برای بعضی از افراد مشکل بود .در اینجا هم ممکن است در برابرنتورک مارکتینگ(network marketining) هم از طرف افرادی مقاومتهایی بوجود بیاید و شخص در ذهن خود متصور شود که چگونه این امکان وجود دارد که یک نفر بتواند این همه در آمد کسب کند .این در شرایطی است که خودتان افراد زیادی در فامیل،دوستان و آشنایان بشناشید .
بنا بر این مخالفتهایی که افراد در شنیدن این کار دارند طبیعی است و با بیشتر آشنا شدن با این مسائل برای شخص حل خواهد شد.
مثلا در دوره صنعتی آقای هنری فورد،که الان صاحب کارخانه فوردford است، یک کارگر ساده بوده که بعد از 23 سال به اولین میلیارد دلار خودش رسید. این زمان در موج سوم (عصر الکترونیک) برای بیل گیتس(رئیس شرکت ماکرسافت microsoft،تولید کننده ی سیستم عامل ویندوز و ثروتمند ترین مرد سال های اخیر جهان) به 12 سال کاهش یافت و جف بیزانس، صاحب امتیاز سایت آمازون تنها در 3 سال این رقم رو به دست آورد و آقای امیدیار، صاحب امتیاز سایت eday تنها در 6 ماه به 750 میلیون دلار درآمد رسید. همانطور که می‌بینید، میزان درآمد در اینجا عالیه.
همانطور که مشاهده می کنید همچنان سرعت رشد تغیرات رو به فزونی ست.
در ضمن در این موج، کارها بیشتر جنبه فکری دارن، مثل برنامه نویسی کامپیوتر یه برنامه نویس یک تا دو ماه وقت می‌ذاره برنامه‌ای می‌نویسه و همون یه برنامه رو به هزاران نفر می‌فروشه. اما سازنده یک خودکار اگه بخواهد به هزار نفر این رو بفروشه باید هزار مرتبه تولید کنه.
امروز هم با ورود به عرصة موج سوم مخالفتهایی از طرف کسانی که در موج صنعت و کشاورزی هستند به وجود می‌آید همانطور که در زمان تقابل موج صنعت و کشاورزی بوجود آمد .

برای این افراد هم قابل قبول نیست یک نفر در روز چند ساعت جلوی کامپیوتر بنشیند و پول زیادی در بیاورد و یا اینکه شخص یک برنامة کامپیوتری بسازد و برای چندین سال از شرکتهای مختلف پول بگیره، بنابراین با این پدیده مقابله‌ می کنند و این کارها را کار نمی‌دانند.
----------------
کاربر گرامی
لطفا نظرات خود را کوتاه بیان فرمائید تاامکان درج آنها در سایت میسر باشد.
با تشکر
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.