احمدی نژاد: اسرائیل مثل موشی مرده به پایان راه رسیده

احمدی نژاد: اسرائیل مثل موشی مرده به پایان راه رسیده

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی زیر سوال رفته و این رژیم غاصب و جعلی رو به افول و اضمحلال است، تصریح کرد: کسانی که فکر می کنند با برگزاری مراسم جشن تولد می توانند این جنازه متعفن را زنده کنند، سخت در اشتباهند و شرکت کنندگان در این مراسم نیز باید بدانند نامشان در زمره جنایتکاران صهیونیست ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب، احمدی نژاد صبح امروز در همایش «توفیق خدمت» که با حضور اکثریت نمایندگان منتخب مردم برای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد،با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ابزار تسلط قدرت های زورگو به ملت ها است ، اظهار داشت: استکبار 60 سال است که در ادامه درگیری تاریخی خود با دنیای اسلام و ملت ها مقدمه چینی کرده و با هجوم به فلسطین این رژیم جعلی صهیونیستی را برقرار کرده است اما این رژیم پس از سیلی خوردن از ملت لبنان مانند موشی مرده به پایان راه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اگر برخی کشورهای منطقه نیز با این رژیم همراهی کنند در آتش قهر ملت ها خواهند سوخت ، اظهار داشت: اگر برخی خیال می کنند، با دور هم جمع شدن می توانند تغییری در محاسبات جهان بدهند، به شدت در اشتباه هستند زیرا ملت ها آنها را دفن خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود در همایش «توفیق خدمت» با بیان اینکه در عرصه خارجی نیز ماموریت داریم اندیشه اسلام ناب را به عنوان تنها راه نجات بشریت به ملت ها ارائه کنیم، گفت: باید با مولفه خداپرستی و عدالت در همه مناسبات جهان وارد شده و اثرگذار باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مناسبات حاکم بر جهان در جهت حرکت نظام سلطه است، گفت: مناسبات ظالمانه مانع حرکت بشر به سمت قله تعالی است.

احمدی نژاد با بیان اینکه باید الگوهای فعلی را در هم بشکنیم، تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ایران در موضوع هسته ای خروج از سازوکارها و مناسبات ظالمانه حاکم برجهان بود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست فعال و تاثیر گذار ایران در جهت برپایی نظام های عادلانه در جهان است، خاطر نشان کرد: فرهنگ الهی و انقلاب به عنوان ویژگی ملت ایران منطبق بر خصلت های بشریت و مورد استقبال فوج فوج ملت ها است.

احمدی نژاد با بیان اینکه قدرت های زورگو در مباحث نظری و عملی برای جامعه بشری حرف نو و تدبیری ندارند، گفت: قدرت های زورگو امروز در عراق ، افغانستان ، فلسطین و لبنان به بن بست رسیده اند.

بر پایه این گزارش، رئیس جمهور  در بخش دیگری از سخنان خود در همایش «توفیق خدمت» در ادامه سخنان خود توفیق خدمت انقلاب اسلامی به ملت ایران را گامی بلند در ادامه حرکت تاریخی انبیاء و اولیا عنوان و تاکید کرد: مسوولیت های ملت ایران در داخل و خارج از کشور از یک جنس هستند.

احمدی نژاد با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهیم و مسائل داخلی کشور را به سرعت سروسامان دهیم، اظهار داشت: تبعیض، فاصله طبقاتی، برخی سوءاستفاده ها ، برنامه ریزی های نامناسب، عدم شفافیت ها ، بداخلاقی ها، عقب افتادگی ها و ساختارهای نامناسب و تودرتو باید رفع شود.

رئیس جمهور استعدادهای ایران زمین را برای بهترین شدن بی نظیر دانست و گفت: امروز بهترین فرهنگ، انسان ها، سرزمین و رهبری در ایران وجود دارد.

احمدی نژاد با بیان اینکه باید با نوآوری و ابتکار عمل ایران را با سرعت به جایگاه شایسته خود برسانیم، خاطر نشان کرد: ایران باید به جامعه شاهد و الگو برای سایر ملت ها تبدیل شود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت اهل تصمیم گیری ، اجرای سریع و آماده برای جراحی های بزرگ تر است، تاکید کرد: باید با اتخاذ تصمیمات بزرگ به سرعت وضعیت اقتصاد و عمران کشور را سامان دهیم و عقب افتادگی ها را رفع کنیم.

بر اساس این گزارش، احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود در میان منتخبین مجلس هشتم، تصریح کرد: ما به مجلس مقتدر و توانمند نیاز داریم که از مرز قانون ، عدالت و آرمان ها دفاع کند و تکیه گاه و پشتیبان ملت باشد .

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم مسوولیتی را به دوش مجلس و دولت گذاشته اند تا به اتفاق هم به پیش بروند، اظهار داشت: جایگاه مجلس، وسیع و دولت، خدمتگزار و نوکر مردم است .

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه باید از فرصت و توفیق خدمت به طور کامل بهره گرفت ، اظهار داشت: دولت و مجلس می توانند به عنوان یار همدیگر و در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شأن قانون گذاری بسیار بالا است، گفت: امروز ماموریت بزرگ ما این است که قانونگذاری را در جایگاه خود تبیین و معرفی کنیم.

بر پایه این گزارش، احمدی نژاد با بیان اینکه قانون بدون کار کارشناسی شده راه را برای سوءاستفاده ها فراهم می کند، خاطر نشان کرد: قوانین موجود در کشور باید تنقیه و دسته بندی شود.

رئیس جمهور با عنوان اینکه دولت در صدد است نظام بودجه ریزی را اصلاح و قابل نظارت از سوی مجلس کند، اظهار کرد: شفاف شدن نظام برنامه ریزی و مشخص کردن حوزه مسوولیت ها در تصمیم گیری ، از دیگر اقدامات دولت در راستای کمک به مجلس است.

احمدی نژاد با بیان اینکه موفقیت مجلس، موفقیت دولت است زیرا نمایندگان منتخب با پرچم آرمان روی کار آمده اند ، خاطر نشان کرد: دولت می خواهد طوری عمل کند که همه اقدامات جلوی چشم و قابل نظارت از سوی مجلس باشد زیرا این کار به نفع دولت است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور در آغاز سخنان خود در همایش «توفیق خدمت» با بیان اینکه اصولگرایی یعنی دنبال آرمان ها بودن و همه چیز را فدای آرمان ها کردن، تصریح کرد: کار برای خدا و همدلی و همگرایی جزء پایه های اصولگرایی است و باید از فرصت خدمت به طور کامل بهره گرفت.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه اصولگرایی یک واژه ارزشمند و مقدس است، اظهار داشت: اصولگرایی به معنای یک باند ، حزب و جناح و تابلویی برای خودخواهی های سیاسی و کشمکش نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کار برای خدا نباشد بهترین و زیباترین کارها نیز ابتر و مضر است، گفت: به خصوص در مجلس شورای اسلامی همه کارها باید برای خدا باشد زیرا کار در آنجا سخت است.
fran - ایران - -
به نام خدا - (( فران )) : پیروزی از آن ماست و به حول قوله ی الهی به ووقع خواهد آمد - با آرزوی سلامتی برای تمامی مسلمین شیعه ی دنیا و پیروزی اسلام بر کفر و ظهور یگانه منجی بشریت
جمعه 20 اردیبهشت 1387

sofi - بروکسل - بروم
باور کن این احمدی نزاد هم یه چیزایی میزنه حالا نمیدونم چی میزنه ولی فکر کنم جنسش مرغوبه که به این سرعت احساساتی میشه.
جمعه 20 اردیبهشت 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
تا حالا که اسرائیل میکروب کثیف بود حالا شد موش؟ خدا سومیشو به خیر کنه.
جمعه 20 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
خدارو شکر چون عمر شماهام با عمر اسرایئل تموم میشه !
جمعه 20 اردیبهشت 1387

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
این بابا هنوز نفهمیده در مقابل اتحاد اعراب بر علیه ایران هیچ راهی بغیر از اتحاد با دشمن شماره انها وجود ندارد. بدبخت حتی روس ها هم الان پشتت را خالی کردند دیگه دلت به خوشه......امام الزمان!!!!!!!!!
جمعه 20 اردیبهشت 1387

ریکا - ایران - قائم شهر
منم اجازه میخام از فرصت استفاده کنم و از طرف خودم و تمام ایرانیها، 60مین سالگرد ‏تاسیس کشور اسرائیل را به مردم اسرائیل بخصوص ایرانیهای مقیم اسرائیل تبریک بگم. ‏در این مدت کوتاه با وجود خباثتهایی که شده، کشوری ساختید که حرکت رو بجلو داره و ‏هرگز از حرکت وا نمی ایسته. مردم هر دو کشور از یک نوع میکرب زخم خورده که بزودی ‏دوش بدوش همدیگه نتنها خودمون بلکه دنیا رو از شر اینها راحت خواهیم کرد.‏
جمعه 20 اردیبهشت 1387

kaveieahangar - کانادا - تورونتو
محمود جون قربونت فعلا یه ریزه مرگ موش بخور تا مشکل استبداد حل بشه ٬ بقیه اش هم خدا بزرگه .
شنبه 21 اردیبهشت 1387

بلوچ مظلوم - ایران - زاهدان
ایران هم گربه در حال مرگ هست حیف شد من کارتون موش و گربه خیلی دوست داشتم مخصوصن که توش میمون هم باشه
....امریکا سلاح جدید قویتر از عراق برای ایران اماده کرده چه تورمی میشه سوراخ موش مرده چند میلیون ریال
شنبه 21 اردیبهشت 1387

km2007fam - کانادا - تورنتو
ریکا - ایران - قائم شهر شما از طرفه خودت حرف بزن یا اگه میتونی اصلا حرف نزن
شنبه 21 اردیبهشت 1387

Nordicbindweed - فنلاند - هلسینکی
این چرندی ها چیه این مردک می زنه. چرا نمی تونه عین یک سیاست مدار صحبت کنه. واقعا که میمون هر چی زشتتر اداش هم بیشتر.
شنبه 21 اردیبهشت 1387

erfan-iran - ایران - ایران
fran - ایران : ... مطمئن باش این امام زمان !! به محض آمدن اولین کاری که میکند حساب املها و ددمنشان مسلمان را کف دستشان میکذارد که زندگی را بر مردم ایران حرام کرده اند .. خداوند همه شما را در دنیا و آخرت رو سیاه کند .لعنت خدا بر شما که نان را از سفره 15 میلیون ایرانی برداشته اید .. لعنت خدا بر شما و...که چند میلیون ایرانی را از حق زیستن در کشورشان محروم ساخته و آواره کرده اید ... لعنت خدا بر شما که به نام مذهب دروغینتان و به نام مقدسات کذایی اسلام و تشیع ریشه به تیشه ایران و ایرانی میزنید ... لعنت ابدی خدا بر شما ..
و اما جناب احمقی نژاد : خداوند شما را نیز لعنت کند ..چه خوب میبشد که لال میشدید یا لال به دنیا می آمدید .. مطمئن باشید اگر شما در یک کشور غربی به دنیا می آمدید امکان نداشت حتی به عنوان یک رفتگر هم در جایی استخدام شوید .. اما به یمن مذهب ضدا انسانی اسلام و به با تلاش خستگی ناپذیر و خ.. مالی فراوان رئیس جمهور ایران شده اید .. از جیب خلیفه و از سفره گرسنگان ایرانی بذل و بخشش میکنید و با سخنان پوچ و بی محتوای خودتان منافع ملی ایران را به باد میدهید .. ..
شنبه 21 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
چقدر این احمدی نژاد مضحک و نادان هست.
هرچقدر به احمدی نژاد توهین بشود سزاوارش هست.
همین اسرائیل یک روزی بساط رژیم ایران را بر خواهد داشت.
مردم هم خسته شدند از بس به این مردک شیپش احمدی نژاد بد بیراه گفتند.
شنبه 21 اردیبهشت 1387

پری دریائی - ایران - تهران
....شپشو!انشالله خدا شفات بده!خیلی دلم واست می سوزه بالکل مرخصی!!
شنبه 21 اردیبهشت 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
fran - ایران - -
شفای عاجل برای مغزهای پر از گچ که کم کم بتون شده را ....با وعده ی پول فریب داد و اثر مخرب ان هنوز باقی است اگر راه قدس ازکربلا می گذرد .... سر انجامی داشت جز بدبختی...چرندیات عنتری نژاد هم ایران در اتش لبنان عراق افغانستان و...و...کاری که اسلام با بشریت کرد و جنایت افرید هیچ دینی در تاریخ بشر نکرد چرا که تسلسل تحمیق ادامه دارد..
شنبه 21 اردیبهشت 1387

رهگذر - ایران - تهران
ریکا - ایران - قائم شهر
(60مین سالگرد ‏تاسیس کشور اسرائیل را به مردم اسرائیل بخصوص ایرانیهای مقیم اسرائیل تبریک بگم)
پسر خوب!کشور هم مگه شرکته که بشه تاسیسش کرد یا به ثبتش رسوند؟
البته در گذشته که قانون جنگل حاکم بود هر کسی که زورش بیشتر بود سرزمین دیگران رو تصاحب می کرد ولی در مورد تاسیس یک کشور تو سرزمین دیگران وکوچاندن عده ای مهاجر از همه جای دنیا برای سکونت در آن سرزمین اشغالی آن هم در قرن بیستم میشه یه کمی توضیح بدی؟
شنبه 21 اردیبهشت 1387

persia_64 - ایران - طهران
با ریکا---ایران---قائم شهر
در این مورد موافقم / با این همه موش دوانی های جمهوری اسلامی / خیلی دمشون گرم که تونستن جمهوری بر قرار کنن
شنبه 21 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
نه اینکه تو اسرائیل اعتیاد و تورم و بیکاری و بیسوادیی و فقر وجنایت کمر ملت را شکسته و از طرفی دولت اسرائیل هم یک مشت بیسواد دزد و بی ناموس و چپاولگر و وطن فروش و جانی که هر روز اسرائیلیها را بجرم مخالفت باحکومت فاشیستی روانه زندان و یا میکشد و مزدورانشان هم با چماق بر سر ملت میزنند خوب دکی هم حق دارد بگوید که موش مرده ای که به پایان راه رسیده اند!!!!!واقعا متاسفم که از چشم کوری و از گوش کری و وجدان هم که نداشته و حتی بدستور دینی که ادعا میکنی داری هم توجه نکردی و بزگترین ضربه را تو و ملاها و مزدوران به دین اسلام هم زدید !!! اما کو عقل و فهم که درک کند. ای جانی پست فطرت وووووووووووووووووووووووووووووووو
شنبه 21 اردیبهشت 1387

sam1 - انگلیس - لندن
این انتری نژاد باید مرگ خر بخوره نه مرگ موش ..اخه این مرتیکه اندازه خر هم حالیش نمیشه....البته با عرض معذرت از جناب خر
شنبه 21 اردیبهشت 1387

sam1 - انگلیس - لندن
به امیده نابودی هر چه سریعتره جمهوری اسلامی و سردمدارانش........ زنده باد حکومت شاهنشاهی.. سلامت بادا ولیعهد ایران زمین...
شنبه 21 اردیبهشت 1387

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : احمدی شماوآقایان وخود ( جمهوری اسلامی ) غاصب و جعلی هستید. شما که سرزمین ایران ( کوروش کبیر ) را تصرف و خون جوانان ایران زمین را در شیشه کرده اید اما خود می دانید که این خون خون ایرانی است که وقتی به جوش آید تو و ( جمهوری اسلامی ) که هیچ که بزرگتر از شما هم نمی تواند جلوی انها را بگیرد. حالا هی این طرف و ان طرف بنشین و جوک بگو
شنبه 21 اردیبهشت 1387

shad - فرانسه - نیس
fran - ایران - -
به به حاج اقا پا منبری! شما که هنوز اینجایی؟ نفسهای رژیم به شماره افتاده! . احمدی هم اخرین زوزه ها رو می کشه! توبه کردی؟
شنبه 21 اردیبهشت 1387

m_javad - ایران - تهران
فران - ایران : تویکی حرف نداری چون هنوز انسانی و بدو رواز خوب تشخیص میدی . دمت گرم
اما بقیه : لااقل اندازه اون خاخامهای ساکن آمریکا شعور داشته باشید . بفمهید چی میگید . گاهی اوقات فکر میکنم اکثر مردم دنیا دارند از حیوانات هم عقب میافتند . بااین حرفهای مزخرف به کی میخواهید باج بدید . اگر یه زره عقل داشته باشید میفهمید که همه مطالب ایشان دلسوزانه وسرشار از صداقت وشعور است که البته باید شعور داشت تافهمید .
شنبه 21 اردیبهشت 1387

sabrina - ایران - امل
اثفاقا احمدک نفهم تازه اسراییل داره پیش میره به کوری چشمت اینها کشوری با مردم با سواد تکنولوژی عالی پزشکی عالی ارتشی قوی و پشتکار محکم براشون ارزوی موفقیت میکنم
ربکا جان ای وال به تو
ک م کانادا تو خیلی حرف میزنی ها
شنبه 21 اردیبهشت 1387

xerox - ایران - شیراز
منهم به نوبه خود شستمین سالگرد اسراییل کشوری که دنیا مدیون پیشرفتهای پزشکی کشاورزی دامداری انها است برخلاف کشورهای عربی که بجز صدور تروریست و ارعاب سود دیگری در طول تاریخ نداشته اند را به تمام مردم آن کشور تبریک میگویم
شنبه 21 اردیبهشت 1387

bijana - المان - هانوفر
بابا زوری که نمیشه عقیده و دین را تحمیل کرد.عیسی به کیش خویش موسی به کیش خویش . به نطر من رابطه را با این عربهای ملخ خور قطع کن
تحویلشون نگیر این نجست ها را.ما به اسرائیل از نظر طرز فکر . دیدگاهها درک وفهم نزدیکتریم تا به این ملخ خورها . بیخود نیست که هر کشوری که سرش به تنش میارزه از این عربها بدش میادو ازشون سواری میکشن.
بابا این عربها انقدر خر و نفهمند که امریکا به عربستان سعودی در سال1976 مقدار هنگفتی وسایل اسکی فروخت .
یکشنبه 22 اردیبهشت 1387

sabrina - ایران - امل
رهگذر ایران تهران شانس اوردی فقط رهگذری بهت زیاد حرف نمزنم
1-البته که کشور تاسیس میشه
2= ربکا اسم خانمه نه اقا
3-اسرائیل جنگل نبود
4-هر چی باشه اسرائیلی ها اقلا ازادی دارن که ما نداریم
-تو یکی از اون 28 میلیون بی سوادی
یکشنبه 22 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
یک بار ندیدم تلاویو و شهرهای اسراییل را تو تلویزیون ایران نشان بدن یک کشور بسیار پیشرفته خیلی از دکتر های قدیمی و فوق العاده ایران هم مدارک پزشکی خودشان را از اسرائیل دارند واقعا کشور متمدن و مدرنی است من نمیدونم ایران برای چی باهاشون دشمنه بابا این عربها خودشان زمین هاشون را دادند حالا پشیمونند اما ایران کاسه داغ تر از اشه
یکشنبه 22 اردیبهشت 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
احمقی نژاد تند نرو که مالیدی و طرفداران اینها مانند fran - ایران - منتظر باش تا امامت از چاه در بیاد بعد حرف بزن.
یکشنبه 22 اردیبهشت 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
km2007fam - کانادا - تورنتو.تو بازم حرف ... زدی .
ریکا - ایران - قائم شهر
با شما 100 در 100 موافق هستم.نابودی اسلام در جهان نزدیک است
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.