ذوق زدگی منافقین: آمریکا از انگلیس یاد بگیرد

ذوق زدگی منافقین: آمریکا از انگلیس یاد بگیرد

گروهک تروریستی منافقین مدعی است: رای اخیر یک دادگاه انگلیسی موجب اعمال فشار بر آمریکا به منظور خارج کردن این گروهک از فهرست سازمان های تروریستی خواهد شد.


 یک سخنگوی سابق این گروهک تروریستی به خبرگزاری فرانسه گفت: "در پی رای روز چهارشنبه دادگاهی در لندن، آمریکا تحت فشار قرار خواهد گرفت تا مجاهدین خلق را از فهرست سازمان های تروریستی خود خارج کند."

دادگاه تجدید نظر انگلیس روز گذشته رای به خروج گروهک منافقین از فهرست سازمان های تروریستی این کشور داد.
علی رضا جعفرزاده سخنگوی سابق این گروهک که از رای دادگاه انگلیسی "ذوق زده" به نظر می رسید ادعا کرد: "وزارت خارجه آمریکا باید در اکتبر 2008 که قرار است بازنگری پنج ساله خود درباره دادن عنوان «تروریست» به گروهک مجاهدین را صورت دهد رای دادگاه لندن را مد نظر داشته باشد."
آمریکا در سال 2003 گروهک مجاهدین و بازوی سیاسی آن، شورای ملی مقاومت ایران، را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد.
جعفرزاده که مدت هاست  به نگارش مقالاتی ضد ایران در پایگاه شبکه تندرو فاکس نیوز می پردازد و ید طولانی در به اصطلاح افشاگری درباره برنامه هسته ای نظامی ایران دارد، افزود: "فشار بر آمریکا امر واضحی است چرا که اکنون رای یک دادگاه معتبر صادر شده که می گوید این گروه در فعالیت های تروریستی دست ندارد."
به گفته جعفرزاده، وزارت خارجه آمریکا اکنون باید آنچه وی رای 22 صفحه ای دادگاه تجدید نظر و 144 صفحه ای دادگاه بدوی انگلیس به نفع این گروهک نامید را بررسی کند.

این سخنگوی سابق گروهک منافقین افزود: "قرار است متن احکام این دادگاه ها توسط اعضای پارلمان انگلیس، شخصیت های مجاهدین و اعضای کنگره به وزارت خارجه آمریکا تسلیم شود."
وی خاطرنشان کرد: "کنگره که پیش از این بر وزارت خارجه آمریکا فشار وارد می کرد اکنون قصد دارد به واسطه این رای فشارهای خود را مضاعف کند."
در همین حال شان مک کورمک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا این رای تاثیری بر بازنگری کشورش نسبت به منافقین خواهد داشت یا خیر، گفت: "باید درباره این موضوع با وکلای حقوقی خود رایزنی و مشورت کنیم."
اعضای گروهک منافقین که از اوایل دهه 1980 به فعالیت های ضد نظام جمهوری اسلامی در عراق رو آورده و در اکثر فعالیت های تروریستی در خاک کشورمان از جمله ترور چند تن از شخصیت های سیاسی و تعداد زیادی از شهروندان غیر نظامی ایرانی دست داشتند اکنون تحت الحمایه آمریکا در یک پایگاه نظامی در نزدیکی بغداد موسوم به کمپ اشرف سکونت دارند.
جمهوری اسلامی ایران بارها از دولت عراق درخواست کرده اعضای گروهک منافقین  را به کشورمان مسترد کند که تاکنون اقدام جدی از سوی مقامات عراقی در این خصوص صورت نگرفته است.

 
سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در جریان سرکوب انتفاضه مردم عراق در سال 1990 به عنوان بازوی سرکوب شیعیان جنوب عراق با ارتش و استغفارات رژیم صدام همکاری نزدیکی داشت.
ostajloo - ایران - نهرخلج
این گروه ( مجاهدین خلق ویا منافقین) در همه جا منفور هست . چه از لیست ترور بیرون باشد چه داخل لیست ترور. کسی که بادشمن بشریت ودوشمن ایران یعنی صدام همکاری کرده باشد و دستش به خون هزاران ایرانی و غیر ایرانی الوده باشد نباید جائی درسیاست داشته باشد. هنوز به قدرت نرسیده بودند دارای زندان بودند!!! استاجلو از نهرخلج
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

zorro - هند - میسور
کثیفتر از خودشون.خودشون هستند.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

maral-sh - ایران - تهران
پس مانده های صدام !
تفاله های بجا مانده صدام .
گرگهای آدم نما .
قرض دادن همسر بصورت استراتژیک
کشتن هموطنان در زیر پرچم عراق و صدام
خیانت ٬جنایت ٬هرزه گی ٬وطن فروشی
آشغالهای زباله دانی بعثی ها
همخوابه های پولکی صدام
هر جایی های بی شرافت
حالا شبی را در بریتانیا میخوابند
همبستری جدید پیوندتان مبارک
شما در نزد همه ایرانیان و ایران دوستان از هر طیف و گروه
که باشند ٬ جایی ندارید.
ننگ بر شما
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
مرگ بر این رژیم کثیف.....از اینها کثیف تر و پست تر خودشونن....همین اخوندها بهترن....ولی در کل مرگ بر 2تاشون و جاوید پهلوی....
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
مخالف یا موافق نظام فعلی باشند هیچ فرقی به حال اونا نمی کنه کثیف ترین افراد که دشمن ایران و ایرانی هستند و اگه صفحات تاریخ رو ورق بزنید متوجه جنایت های این افراد به مردم بی گناه می شید باکری ها تو جبهه شهید می شدند بهترین فرزندان این مملکت واسه ناموس و شرف و وطن تو کوه و .. مبارزه می کردند و این گروهگ کثیف همکار بعثی ها در شهید کردن این جوونای با غیرت و شجاع بود به خاطر اونا هم که شده:
مرگ بر کثافت های منافق
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

amirarsalan - امریکا - لس انجلس
اگر امریکا از انگلیس یاد بگیره شروع میکنه به مذهب ساختن بعد همرو میندازه به جون هم
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اینا از ملاها بدترن.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

mozilla - -
شما ها که نظردادید اینقدر فحش وفضیحت دادید حالتون بد نشه یک وقت
-----------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید . در غیر این صورت از درج نظرات شما معذور خواهیم بود.
باتشکر
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
برو بابا لچک بسر .
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مجاهد که همان ملای بی عمامه هست در این30 سال ملاها را انالیز کرد و فکر کرد با خواننده های خل و چل مثل مرضیه مرجان منوچهر می تواند به ملت القا کند که خط مشی او جدا از اسلام ملاست ولی با اینکه سواد سیاسی تعداد زیادی در ایران بسیار پایین هست و علتش هم این است که با هر حرکتی چوب تکفیر ملا بلندشده ولی........در این نقطه خط مشترک است و ان اینکه این گروه تروریستی دگم و خنگ اسلامی جایی در ایران ندارد گر چه بعد از پدر خمینی شد پدر طالقانی بعدپدر صدام حالا هم لابد داداش انگلیس یا پدر بوش... ولی کور خوانده اند حالا 100جشن هم بگیرند......
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خائنتر از این گروه وطن فروش و ضد ملی و ترروریست پیدا نمیشه!!!!!
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

bijana - المان - هانوفر
چندش..
جمعه 20 اردیبهشت 1387

میرهاشمی - ایران - صدرآباد
منافقین از کافران بدترند(آیه قرآن)
شنبه 21 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.