طرح جمع آوری کودکان متکدی اتباع بیگانه

 طرح جمع آوری کودکان متکدی اتباع بیگانه

طرح جمع آوری کودکان متکدی اتباع بیگانه در ادامه طرح جمع آوری بیخانمان ها و متکدیان توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و با همکاری نیروی انتظامی برگزار شد.

ferfere - انگلیس - لندن
الهی بمیرم اخه این طفلکیها چه کار کردن مگه؟؟؟
اول بزرگاشونو میگرفتن حالا نوبت بچه ها شد؟؟؟
اینه مهمون نوازی ما ایرانیا؟ واقعا متاسفم که ایرانی هستم............
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

kami001 - ایران - یزد
باور کنید راست میگم از وقتی خامنه ای پاشو تو یزد گذاشت از این گداها اینقدر زیاد شده که نگو .سر اکثر چهاراها میتونید از این بچه ها که دارن آدامس می فروشن یا دارن شیشه ماشین ها رو پاک میکنن یا مشغول گدایی هستن رو ببینید.
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

حسن کچل - امریکا - نیو یورک
اخه تو ایران گدا کم بود وارداتی هم پیدا شد
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

shad - فرانسه - نیس
این هم از برکات حکو مت اسلا می!
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
همه باید به انسانها بدونه توجه به رنگ زبان ودین و مذهب کمک کنیم. متاسفانه در جامعه ایران با پناهندگان افغانی بسیار بد برخورد میشود که انسان از انسان بودن خویش شرمنده میشود.
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

Sarah_N - انگلستان - لندن
اخی بیچاره ها ...حالا کجا میبرنشون؟؟
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
به امید داشتن دنیایئ خالی از ظلم به کودکان.
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

nemat - انگلیس - کاونتری
به خاطر کمک به این بچه ها که کاری نمی کنند .همان لقمه نانی هم که خودشان در میاورند ازشان میگیرند .و خودشان روز به روز لپاشونو سرخ و سفید تر میکنند .و دستشان را برای بوسه زدن دراز میکنند وادعای ولی امر مسلمین جهان هم میکنند.مگر پیامبر اسلام بین انسانهای فرقی هم میگذاشت که از کحا هستند چه رنگی هستند . به جای اینکه بهشان کمک کنند گریه این بچهای معصوم رو در اوردند.
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

Eteraaz - ایران - تهران
ferfere - انگلیس - لندن
جمع کردن گداها چه ربطی به مهمان نوازی داره آخه ؟
یه بار فکر کن ببین اصلا چی گفتی ؟
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

Anohe - هند - بنگلور
من با شما کاملا موافقم که بچه ها بی گناهند ولی مجرم های امروز کودکان دیروزند که بزرگ شدند. فراموش نکنید فقر فرهنگی نتیجش جرمه. این بچه ها فردا بزرگ میشند و هم وطنهای ما رو قتل و غارت می کنند. نمونه هاش رو امروز نمیبینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غده سرطانی رو باید گذاشت که همه بدن رو فرا بگییره؟؟؟؟؟؟؟؟ تکدی گری حتی جمع اوری متکدی دوای درد این کودکان نیست. باید برنامه ریزی و سازماندهی شند و البته آموزش برای حرفه داشته باشند. لطفا چشاتونو نبندین و نظر بدید. اگر تا این حد دلسوزی حداقل مسئو لیت یکیشونو قبول کنید. من که دوست ندارم فردا یه گروهشو ن به بچه من یا یکی از نزدیکانم تجاوز کنند. شما چطور؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

admiral - ایران - تهران
عجب نوشدارو بعد از مرگ سهراب باز این حکومتیهای کثیف یک راه جدید برای سر کیسه کردن بودجه پیدا کردن.بعد از 30 سال یادشون اومده.مرگ بر حکومت اسلامی
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

فرزند آریا - سوئد - سوئد
نظرات هموطنان خارج وداخل را بخوانید متوجه تفاوت سطح شعور ملت نعل زین کرده آخوندها می شوید. آقا نوشته جمع کردن متکدیهای خارجی چه ربطی به مهمان نوازی داره. آخه آی کیو اگه آدم مهمان نواز باشه مهمونش که به گدایی نمی افته. دولت ایران هر سال ملیونها دلار از سازمان ملل می گیره که بده به همین کسانی که توی عکسها می بینید. توقعی هم نیست وقتی خود اتباع کشور ارزش یه حیوون هم ندارند وچپ و راست اعدام و سر به نیست می شن می خواهید خارجی روی خوش ببینه. تو سرمای زمستون نیروی انتظامی صدها افغان رو اون طرف مرز فرستاده بود که یه عده شون از سرما مردن. یکی نیست بپرسه اونها انسان نبودن.ضمنا مهمان نوازی رو هم خارجی ها از ملت مهمان نواز ایران یاد گرفتن وگرنه ملیونها ایرانی در به در و فراری از دست جلادان مهمان نواز رژیم الان اونجا پناهنده نمی بودن.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

mattin - کستا ریکا - سن پدرو
انسان هر چقدر بزرگتر میشه درد اجتماع کشورش بیشتر رو قلب و روحش تاثیر میزاره .
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

hengameh - امارات - دبی
آخه طرف میره گدایی چه ربطی به حکومت اسلامی داره .برای چی هر چیزی را به حکومت ربط میدین.مثلا؛ تو کشورای ثروتمند و قدرتمند اصلا؛ گدا نیست .اینا یک سری آدم های مفتخور تنبل هستن که تن به کار نمیدن . تو که پول نداری غلط میکنی زن یا شوهر میکنی .از همه بدتر بچه دار میشی.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

shela - سویس - برن
با نظر فرزند اریا موافقم.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

tnt20 - لهستان - ورشو
حتما بابت این کارشون با اون تبلیغات همیشگی چه سودی که به جیب نزدند چون در همه کشورها مهاجرین یا پناهنده ها حقوق بین المللی دارند و هرساله سازمان ملل به کشور میزبان هزینه اش رو پرداخت می کنه و البته ایران که هرسال با این آبروریزیهای اخراج و البته قتل های مهاجرین نرخ رو روز بروز می بره بالا.
خداییش موندم دیگه چه جوری سرمو بگیرم بالا.
کاش کمی منطق داشتیم.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

parviz143 - انگلستان - لندن
خدا یا کمک کن این بیچاره ها رو !!
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

فرزند آریا - سوئد - سوئد
به Anohe - هند - بنگلور
شما که فقر فرهنگی خیلی سرت می شه یه سری به صفحه حوادث بزن ببین این آخوندها بعد از 30 سال چه قدر سطح فرهنگ مردم رو بالا بردن. مصداق چشمها رو بستن و نظر دادن هم یکیش خودت هستی. نظری که دادی کاملا راسیستی و فاشیستیه. فکر می کنی این همه نا بسامانی تو مملکت به خاطر خارجیهاست. این ترفند رژیم ایران برای اتباعشه که همش مشکلات رو بندازه گردن عوامل خارجی. یه خورده فکرتون رو به کار بندازین. تو همین سوئد اگرچه دانشگاهاش پر از ایرانیه اما زندانهاش هم پز از هم وطنان با فرهنگ قاچاقچی و مواد فروشه اما یکی این رو به پای ملت ایران نمی گذاره چون که یه ملت رو بر اساس رفتار چندتا نمی شه قضاوت کرد.
به hengameh - امارات - دبی
حق با تویه آبجی دولت نا اسلامی ایران فقط کارش چپاول ملت ایرانه. خمینی وقتی اومد برای این که مشکل معیشتی مردم حل بشه گفت آب و برق مجانی. اون که مجانی نشد هیچ که الان تحصیل که بر اساس قانون اساسی حق هر تبعه ایرانیه توی مدارس دولتی هم هزینه داره. سوال من اینه که وظیفه یه حکومت به نظر جنابعالی چیه؟ اگه توی همین سوئد کسی گدا نمی بینه به خاطر سیستم تامین اجتماعیش نیست به خاطر چیه؟. توی ایران هم اونهای که تنبل هم نیستند آخر کارشون اینه که بساطی بشن. هر وقت شماها افکارتون عوض شد اون مملکت هم به سرو سامان می رسه. به خدا قسم که از ماست که برماست. هنوز با آدم شدن خیلی فاصله داریم.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

tooti10 - ایران - تهران
ممنون بابت عکسها
نمیدونم چی بگم خوشحال باشم یا ناراحت از یه نظر خوبه که شهر واقعآ خوب و خوش و بدون هیچ درد و غمی میشه و از یه طرف دلم سوخت که اینا که سرپناهی نداشتند حالا باید وارد زندان و یا کانون و جاهایی بشند که از جامعه بدتره
دلم باسه اون 4تا دختره خیلی سوخت
ای خدایا واقعآ شکرت
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

darya_r - انگلستان - لیورپول
خداوندا روا مدار کودکی از هر رنگ ونزادو زبان وچهره ای با دستان کوچکش
نان اور زندگی این چنین بزرک ومخوف باشد / آمین
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

mooooon21 - ایران - کرج
عکس دوم و چهارم خیلی دردناکه...بچه دوومی همه وسیله امرار معاش زندگیش اون شیشه پاکن و تند گرفتدش...
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

Eteraaz - ایران - تهران
فرزند آریا - سوئد - سوئد
دوست باشعور ، اولا شما سعی کن وقتی عصبانی هستی ، قبل از نوشتن نظر یک لیوان آب خنک بخوری ! دوما ، آقای باشعور ، این افرادی که تو عکس میبینی کسانی هستند که غیر قانوینی و قاچاقی وارد ایران شدند و حتی شناسنامه هم ندارند و تو هیچ کجای دنیا از افرادی که غیرقانونی وارد کشوری میشن با گل و شیرینی استقبال نمیکنن و در ضمن کسی اینها رو دعوت نکرده که بخواهیم اسمشون را مهمان بزاریم . سوما ، آقای باشعور ، اون کسانی که قانونی و با گذرنامه وارد ایران میشن از اون کمکهای میلیونی که شما میگی بهرمند میشن و مشکلی ندارند . چهارما ، آقای باشعور ، منظورت از اون اتباعی که میگی اعدام و سربه نیست شدند کیه ؟ یه چند تا رو نام ببر ؟ نکنه منظورت اون افرادی هست که آدم میکشن و بعد که موقع قصاصشون میشه خودشون رو به مظلومیت میزنن و تا امثال شما آدم باشعور ! دلش براشون بسوزه ، آره ؟ پنجما ، آقای باشعور ، تمام دنیا میدونن که ایران بزرگترین کمک کننده به این افغانیها بوده وقتی که آمریکا به کشورشون حمله کرد و مردم افغانستان چندین سال مفت و مجانی و بدون هیچ مشکلی در ایران زندگی کردن و البته جنایات زیادی هم مرتکب شدند که فکر کنم خودت هم بدونی و به حدی رسید که دیگه ایران مجبور شد اونها رو اجباری بیرون کنه ، البته بارها اعلام کرد که خودشون بیان خودشون رو معرفی کنن برای خروج ، ولی خیلی ها نیومدند .
آقای باشعور ! یک مقدار احساسات رو بزار کنار و سعی کن اطلاعاتت رو از ایران بیشتر کنی (البته از منابع موثق و قابل اطمینان) .
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

ziass - اتریش - اتریش
ما بدین در نه پی حشمت وجاه آمده ایم از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
با فرزند اریا موافقم
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

ALIGAN88 - ّّّّّآىرن - ىروآن
واقعا این عکسها خجالت اور هستند . البته از حکومتی که از روی دروغ و فریب به وجود اومده این کارها بعید نیست.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
مملکت جمهوری اسلامی بهتر از این نمیشه.بوسه باد پرچم شیرو خورشید.همیشه جـــــــــــــــــــاوید شــــــــاه.ممنون
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

sara24 - اسکاتلند - گلاسگو
بابا دوستان بی خیال اینا رو از تو خیابون جمع میکنن که هم کمکشون کنن هم چهره شهر با وجود بچه هایی که گدایی می کنن بد نشه فردا اگه بی بی سی هر گروه دیگه بره از بچه هایی که گدایی میکنن عکس بندازه یا فیلم بگیره بیاره بزاره تو سایت همتون می گید چرا یه نفر پیدا نمیشه که اینا رو از تو خیابون جمع کنه بعد هم این بچه ها رو هر جا ببرن بهتر از تو خیابونه بعد هم هیچ میدونید این بچه های بیچاره چقدر مورد ازار جنسی قرار میگیرن چقد ادم هایی هستن که از این بیچاره ها استفاده میکنن برای خرید و فروش مواد مخدر
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

فرزند آریا - سوئد - سوئد
به Eteraaz - ایران - تهران
من موقع نوشتن نظرم عصبانی نبودم و چیزی هم توی مطلبم وجود نداره که دال بر اون باشه. وقتی هم که راجع به مساله سطح شعور افراد نوشتم کس خاصی رو هم نشانه نرفتم و ادعای با شعور بودن هم ندارم. اصلا اگر دلت خنک می شه من رو بیشعور انسان روی زمین خطاب کن. خدا رو شکر که یکی پیدا شد که تو همین صفحه مصداق حرفهای من باشه و سطح فکر هموطنان همیشه در صحنه خیمه شب بازی آخوندها رو نشون بده . از نوشته ات هم پیداست که خیلی عصبانی شدی و زورت داده وگرنه واژه آقای با شعور رو با طعنه اینقدر تکرار نمی کردی. نکته دیگه این که وقتی جهان رو ندیدی از خودت حرف در نیار. همه این ملیونها ایرانی که توی کشورهای دیگه از دست رژیم نا اسلامی ایران پناهنده شدن قاچاقی وارد اون کشورها شدن و اکثرشون هم تابعیت اون کشورها رو گرفتن چیزی که توی ایران از محالاته. دیگر این که من سوالم اینه که تا به حال واژه انسان و انسانیت به گوشت خورده. تو ی قرآن نوشته که ارزش و ملاک انسانها مدرک و تابعیتشونه؟
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

ali-vienna - اتریش - وین
Eteraaz - ایران - تهران
من خودم یکی که با زور و قاچاقی وارد اتریش شدم، چون دیگه راهی نداشتم. ولی همچین کمتر از گل و شیرینی هم بهم ندادند! نشستی تو تهران فکر کردی کل دنیا مسیر تهران تا قمه؟!
دولت ایران غلط میکنه میگه "پناهندگان افغان"
اگر پناهنده هستند، مؤظف هستند طبق قرارداد سازمان ملل به وضعشون برسن.
فرزند آریا حق داره، از ماست که بر ماست، تا وقتی که این عقاید نژاد پرستانه تو کله ماست همینه که هست.
اون وقت که ناموس ایرانی را تو دوبی میفروشن، اون وقت که عروس و داماد را میدزدند توی جنگل به هر دوی آنها!!!! تجاوز میکنند، اون وقت که شب میرن سر پیرزن و پیرمرد را میبرند و آنها را تکه تکه میکنند، صدای هیچ کدومتون در نمیاد. اونا ها هم همه ایرانی بودند!!! توی شهر خود ما، عموی پدرم باغ داشت، حتی یه شیشه خالی نوشابه خانواده را که برای آب آوردن
گذاشته بود شب میاومدن ازش میدزدیدن، همه و همه هم ایرانی بودند! ولی اونجا رگ غیرت کسی باد نمیکرد. ولی وای اگر یک روز مردم زبون نفهم فقط میفهمیدند که کار یک افغان بوده، میرفتند توی خونه اش میکشیدنش بیرون و.... بقیش دیگه گفتن نداره
اینجا هم وقتی آقایون ایرانی متمدن (که از قضا از مشتریان پر و پا قرص مسجد امام علی وین بودند) به یه دختر بیچاره اتریشی تجاوز کردند، کسی فرداش به من نگفت ایرانی فلان و بهمان. برای اینکه فرهنگشون به اون حد رسیده که لیاقت آزادی را داشته باشند.
جمعه 20 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
hengameh - امارات - دبی
شما هایی که تو امارت و کلا کشورهای عربی هستین ...نه اصلا سواد دوره ابتدایی را هم ندارید برای چی اون جاهستین خدا میدونه اخه بنده خدا دولت مسئول یک کشوره مردم مالیات میدن که دولت سامان دهی کنه اوضاع اجتماعی را همین بچه ها که در ایران هستند حالا خارجی ایرانی فردا یک بزهکار اجتماعی هستند بچه ای که سر سفره مادر پدر رشد میکنه والدین اش برای اینده اش نگرانند حالا اینهاکه تو خیابان رشد میکنند حکومت عدل علی یا ناب محمدی که از اسلام ...دم میزنه و ادعای مدیرت جهانی را داره نباید این چهره شهرش باشه و این معضل های اجتماعی گریبانش باشه خاک توسر دولتی که نمیتونه به وضع مردم اش برسه بعد به بدبخت های عرب پول های کلان میده.
جمعه 20 اردیبهشت 1387

omid_dk - دانمارک - اسلس
فرزند اریا اگر سوئد گدا نداره دلیلش اینه که جمعیت کشوری به ان پهناوری بسیار اندک است اما ایران حدود 100 ملیونه ضمنا میدونی درایران اخوندی خیلی انسان فهیم عالم ودانشمند داریم شما که باشعور هستی حرفی نزن که ادم به شعورت شک بکنه همه که بد نیستند فرزند اریا
جمعه 20 اردیبهشت 1387

ali_shervin61 - ایران - اندیمشک
بابانون که بهشون نمیدین لااقل بذارین مردم یه کمکی به اینا کنن.نکنه میخواین پولی که درمیارن شما بالا بکشین نامردا
جمعه 20 اردیبهشت 1387

hengameh - امارات - دبی
پریناز 87 -المان
شما برای چی المان تشریف دارید ؟؟
شما که ادعای انسانیت میکنی تا حالا به یک فقیر کمک کردی ؟ شما وقتی میرید اروپا انقدر لوس و افاده دار میشید که خانواده خودتونم قبول ندارید . حکومت علی برای امثال شما خوب بوده که .....
شما مطمئن باش تحصیلات من از شما بیشتر . انسان باید شعور داشته باشه که...
شنبه 21 اردیبهشت 1387

sara_shiraz_iran - ایران - شیراز
بچه ها به دلم موند یه بار بیام کامنتاتونو بخونم به اسلام و ایران ربطش نداده باشید یا حداقل اینقدر با هم جر و بحث نکرده باشید!!!!!!!!!!!!!!!
بابا هر کی یه نظری داره به بقیه چه؟
اصل اسلام و ایرانم مشکلی نداره
خودمون یه تیشه گرفتیم دستمون و با دست خودمون داریم همه چیو از ته میکنیم
اگه میخوایم چیزیو درست کنیم اول باید از خودمون شروع کنیم برای رو کم کنیه دکی و دار دسته اشم که شده بیاید به همو به عقاید هم احترام بذاریم
عاشق همتون هستم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
دوشنبه 23 اردیبهشت 1387

haman - امریکا - نیوجرسی
با نظر hengameh - امارات - دبی کاملا موافقم. البته به غیر حکومت ایسلامی
سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.