تبریز در دفاع از خلیج همیشه فارس به پا خاست ۲ - عکس

تبریز در دفاع از خلیج همیشه فارس به پا خاست 2

ده ها هزار تبریزی در پاسداشت روز ملی خلیج فارس و در دفاع از منافع ملی ایران در پیاده روی با شکوه و بی نظیر ده ها هزار نفری شرکت کردند.

این مراسم که برای اولین بار به مناسبت روز ملی خلیج فارس توسط سازمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی ترتیب داده شده بود از ساعت 8 صبح روز جمعه 13 اردیبهشت ، از ابتدای جاده شاهگلی به طرف استخر شاهگلی آغاز شد.
GOLZRALI - انگلیس - لستر
برای منی که نمیتوانم شکم بچه هایم را در ایران سیر کنم و 30 سال است که زیر یوق آخوندها و حکومت سرمایه داری ایران هستم چه فرقی میکند که اسم خلیج، فارس باشد یا عرب. به جای دامن زدن به ناسیونالیسم بهتر نیست که دنباله روی حکومتها نباشیم و به جای آن بیاییم خودمان را از شر آخوندها رها کنیم؟ بعد از رها شدن در یک حکومت مردمی با اتفاق یک اسمی که به هیچ قوم و نژاد و رنگی متعلق نباشد اسم خلیج را تعیین میکنیم.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

next - انگلیس - لندن
وقتیکه صحبت از اتحاد ملی و دفاع از کشور میشود مردم ایران به اون اولویت میدهند و تمام اختلاف ها رو کنار میگذارند و این خیلی ارزشمنده.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
یاشاسین یاشاسین یاشاسین
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

ALIGAN88 - ّّّّّآىرن - ىروآن
واقعا برای شما متاسفم چون به همین سادگی فریب اخوند جماعت رو میخورید. اصولا ایرانیها ملتی خیلی احساسی هستند.به همین سادگی گول اخوند جماعت رومیخورند. تا همین دیروز عکسهای برخورد نیروی انتظامی با دخترها روی همین سایت بود ولی مثل اینکه یادمون رفته.حالا تازه دارم میفهمم که چطوری یه ادمی مثل خمینی که دست راست شو از دست چپش تشخیص نمیداد تونست یه شبه رهبر ایران بشه. این حکومت اگه راست میگه به حکومت امارات بگه بخاطر این اسم گذاری از طرف انها در سفارت شونو توی تهران ببندن.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

حسن کچل - امریکا - نیو یورک
به به به به مبارکه عروسی خلیج اقوام ایرانی چه کف زدنی حال کردم چه لباسهایی پوشیدند عکس 8و9را ببینید عمرا اگه تو خیابانهای ایران ببینید
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

dandy - امارات - امارات
هورا....یک دست مرتب برای دوستان مبارز ...ای کاش این تظاهرات بر علیه رژیم میبود...ای کاش
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

km2007fam - کانادا - toronto
GOLZRALI - انگلیس - لستر شاید واسه تو خلیج فارس با عربی فرقی نمیکنه ولی واسه ما ایرانیها این از نون و اب اهمیتش بیشتره خلیج همیشه فارررسسسسس
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

harfe_hesab - استرالیا - ادلاید
GOLZRALI - انگلیس - لستر... تا بخوایم خودمونو از شر آخوندا راحت کنیم و بعد به اتفاق(!) براش اسم انتخاب کنیم اسمش صد بار به خلیج عربی تغییر کرده!...فکر کنم خیلی تو زندگی آدم صبوری هستی و کارهای روزانه تو یکی یکی انجام میدی!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

مهیار - ایران - تهران
حالا میشه فهمید چرا اینهمه جوک در مورد اقوام مختلف ایران ساخته میشه . نمیشه باور کرد محرک وجود نداره
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

ironwill - ایران - تهران
کاش یکی بدونه اون نقشه ایکه تو دست بعضیا دیده میشه مربوط به چه موقعیست. دوره پادشاهان قبل از اسلام یا امرای ایرانی بعد از اسلام؟ فکر می کنم بهتره به جای نشان دادن نقشه ایران آن زمان، آنچه از ایران فعلی باقیمونده رو سفت بچسبند که اونم از دست نره!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

saeidi - ایران - گوهردشت
این است اتحاد و یک پارچه گی تمامی اقوام ایرانی با هر گرایش مذهبی در مواقع ضروری چه در موقع دفاع از تمامیت عرضی چه اکنون که دشمنان همیشگی ما موقعیت را مناسب دیده اند که یک چنین ادعا های را داشته باشند با درود فراوان به تمامی هموطنانم در جای جای این مرز وبوم باید به دشمنان همیشگی ایران و ایرانیان بگویم همیشه و همه وقت در مواقع لازم ما با تمام قومیت و مذهب ها یک قومیت ایرانی و شرف ایرانی خواهیم شد پس دشمنان دوست نما باید این افکار پید را از سر بیرون کنند این خلیج هیشه فارس بوده و خلیج فارس خواهد اند احسنت بر هموطنان اذربایجای برای نشان دادن این اتحاد درود بر شما و تمامی وطن دوستان چون شما.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

persia_64 - ایران - طهران
باز هم به غیرت هموطن های آذربایجانی / دم تک به تکشون گرم /
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

benyaminshafabakhsh - ایران - شیراز
آقای گلزاری از انگلیس شما یه ایرانی واقعی نیستی و به نظر من .... حرف نزنی بهتره......
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

payman_br - ایران - تهران
GOLZRALI - انگلیس - لستر
اولا که بنده متوجه نشدم شما در ایران هستی یا انگلیس؟ ثانیا ما ایرانی ها تا کی باید چوب ندانیم کاری و کج فهمی و بی سیاستی امثال شماها رو بخوریم که به قدرت می رسند. همین هایی که با شعار نان برای مردم به قدرت بر سر مردم رسیدند کار رو به اینجا کشاندند که اعرابی که بزرگترین افتخارشان در ادبیات قدیمشان چپاول و آدم کشی بوده ادعای خلیج عرب رو سر میدهند. عزیزم خلیج پارس (تاکید میکنم خلیج پارس نه خلیج فارس چون همین فارس هم به زبان عربی هست، اینجا یک نکته رو باید بگم که توجه کنید همین خلیج فارس نشان از متعلق بودن این صحنه ی آبی به ایران زمین هست که خود اعراب به اون اعتراف کردند) فقط یک اسم نیست، یک هویت هست، یک نامی است که در این روزها ایجاد ارزش حقوقی میکنه. گیرم که برای ما مهم نباشه وقتی می بینیم که برای دیگران مهم هست باید جلوش بایستیم، امروز اگر خلیج پارس، خلیج یا بدتر از اون خلیج عرب یا به قول این رییس سیاستی مملکتی که با دغل بازی سر کار اومده خلیج دوستی بشه، فردا به نظر شما ما امنیتی در این دریا خواهیم داشت؟ شما میدونی که همین نام بر این آب چه نیرو و امنیتی ایجاد میکنه که همه اون رو به این نام بشناسند و بدانند که چه فرهنگ و اصالت و قدمتی پشت این نام هست و همه اش متعلق به ایران زمین هست. عجبا! عجبا شما به فکر نان بچه ی خودت هستی ولی به فکر ناموس و امنیت بچه و بچه های بچه هات نیستی. افسوس و عجبا که غم نانی که این حکومت به ما عرضه داشته ناموس و وطن رو از یاد ما میبره. لااقل از دلیر مردان خودمان در طول این هزاران سال یاد بگیریم که جانشان گذشتند و آن را بر چله ی کمان گذاشتند و برای حفظ مرز و نام و آبرو از آن گذشتند. چه میرود بر ما و چه می شود ما را؟
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

azad/uk - انگلستان - لندن
حالا اسم این دریا هرچی باشه چه تغیری در زندگی مردم ایران خواهد داشت؟ دور وبر این خلیج هیچ شهر یا روستای فارس نشینی وجود ندارد و نداشته که اسمش خلیج فارس باشد. چرا مردم ما گول این بازی دادنها افتاده اند؟ بروید و برای مسائل اساسی اعتراض کنید و مشغول شوید. برای ازادی ایران از دست حکومت جهل. برای ازادی از قید مذهب و فرهنگ عقب مانده. برای رهایی زن و حفظ کرامت انسانی.....در هر حال چه خلیج فارس یا خلیج عربی هیچ ارمغانی برای مردم نخواهد بود. مشکل ما جای دیگر است.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

آویه ر - استرالیا - سیدنی
این عکس هایی که چاپ شده و نقشه امپراتوری ایران قدیم رو نشون میده برام جالبه. یعنی اینا به فکر کشور گشایی مجدد هستند؟ از افغانستان تا عراق و اذربایجان رو دوباره می خوان فتح کنن؟ لابد با کمک بمب هسته ای!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
حالا بعضی از هموطن های گرامی میگن اگه کشورتون رو دوست دارین واسه چیزهای دیگه بیاین تو خیابون نه واسه یه اسم که فقط یه تغییر اسم . اینم نوع جدید وطن پرستی که داره مرسوم می شه.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

dj amir - انگلیس - برادفورد
دوباره می سازمت وطن اگر چه با استخوان خویش
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

babek - ایران - تبر یز
اذریا باید از فرهنگ و زبان و اذربایجان خو دشون دفاع کنند که در خطر است
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

sehend - امریکا - واشنگتن
سایت ایرانیان یوکی شیتنت کرده دوباره و خبر جعلی پخش می کند این خبر در رادیو فردا تصحیح شده بخونید در لینک خبرگزاری فارس شمار حاضران در این پیاده روی همگانی را «حدود دویست هزار نفر» گزارش کرده، اما این تعداد از سوی منابع معتبر دیگر تایید نشده و ایرنا گزارش داده که در اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، ده ها هزار نفر از علاقه مندان ورزش در مسیر چهار کیلومتری اول جاده ایل گلی به سمت عمارت تاریخی پارک ایل گلی تبریز شرکت کردند.
همزمان، برخی از وبلاگ ها انتشار خبر اعتراض گسترده به تلاش برای تغییر نام خلیج فارس در این پیاده روی از سوی خبرگزاری فارس را رد و تاکید کرده اند که رویداد روز جمعه در تبریز، رویدادی صرفا ورزشی بوده است.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

kkeyone2 - ایران - بندرعباس
اقایGOLZRALI - انگلیس - لستر عزیز
اگه اسم خلیج فارس برات مهم نیست لطفا گرسنگی شکمت رو به رخ ایرونیا نکش تو اگه غیرت داشتی همین مملکت رو میموندی و اباد میکردی و نمیرفتی انگلیس گرسنه بمونی ....! ضمنا ایران متعلق به همه ایرانیهاست و هموطنان اذری ما هم نه از نقطه نظر نژادی بلکه از نقطه نظر یک هموطن احساس مسولیت کردند ....ما تو ایران فقط یک قوم غریبه و خاین داریم که هر جا پیش اومد دشنه از پشت بودند و این قوم تنها اعراب ایران هستند ولا غیر ....بارها دیدم که حتی تو مسابقات ورزشی نیز اگه کشورهای عربی تیم مقابل ایران باشند ترجیح میدند اونا رو تشویق کنند و ارزوی پیروزی اونا رو دارند .....تو جنگ هم شتر زیر پای صدام قربونی کردند .....این اخوندها هم از خون کثیف عربی برخوردارند که کار ما به اینجا کشیده و گرنه ما که کاسه داغتر از اش واسه فلسطینیها ی عوضی که صدام رو شهید میدونند نیستیم .....نکنه تو هم عربی ؟! ارزوی متلاشی شدن و تفرقه مابین ما که همه ایرونی هستیم ( با هر نژادی که هستیم) رو باید به گور ببرید !
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

naser20 - امارات - شارجه
بازم بگین اخوندا تو ایران منفورن
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

bidad - امریکا - اتلانتا
ببینم چطور وقتیکه آخوندها سهم دریای خزر را به 8٪ رسوندن ؛کسی صداش در نیومد؟
حالا چسبیدین به یه اسم!!!
الان هم که همین عربها دارند حکومت میکنن ولی چرا کسی صداش در نمیاد
برید فکر نون کنید که خربزه آبه!!!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
بچه ها اگه به اشخاصی که چیزی در دستشون نگه داشته اند دقت کنید متوجه می شید که بیش از 5 نفر نیستند و در کل عکس هااشخاصی که دستشون نقشه و نوشته دارن تکراری هستند تکراری هستنمد
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

hans - المان - هامبورک
اذر بایجان در طول تاریخ دراز ایران همواره نقش مثبتی داشته است. همواره در مبارزات و استقلال ایران پیشقدم بوده اما متاسفانه در اکثر موارد مورد بی مهری و تحقیر از طرف بعضی نژاد پرستان و و شونیست ها بوده و هستند. گوی اینکه این جریانات و افراد در فاز و مرحله کینه و نفرت حاصل ز عقده های تاریخی هنوز اسیر اند. با تحقیر دیگران ادمی به مقام بالا نمی رسد. ایرانیان اروپا نشین م داند تحقیر یعنی جه. موفق باشید
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

ocean bird - ایران - اصفهان
آفرین بر دلاور مردمان آذرآبادگان. این اولین بار نیست که این شیر دلان از حقانیت ایران دفاع میکنند. پیش از این در دوران مشروطه نیز دلاوران اذربایجان ایران را حفظ نمودند.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

mani_722 - ایران - ایران
هنوز هم در انتظار ستارخان از اذر بایجان هستیم یاشاسن اذربایجان از گلزاری از لستر تو در هیچ شرایطی قادر به کاری که گفتی نیستی یعنی سیر کردن .
حال هرکسی که باشد هر دولتی که باشد
و بدان کشوری که شما نام ان را نوشتید شما را بخاطر نظرتان در مورد خلیج فارس
بعنوان وفادار ترین شخص به کشور انگلستان یاد خواهد کرد
روضه رضوان را به دو گندوم نفروشید
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

torke_daana - ایران - تبریز
هر کی بتونه تو عکس اولی منو پیدا کنه یه بربری بهش جایزه میدم.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
این خبر صحت ندارد . اقای پاک مهر اخبار دروغ در رابطه با اذربایجان میدهد واین دروغ نه اولین و نه اخرین ان خواهد بود. مردوم اذربایجان ازجمهوری اسلامی به خاطر ممنوع کرن اسامی تورکی اذری بسیار ناراحت مستند.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
یاشاسن ایران خلیج همیشگی پارس دمه همتون گرم.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

sara6527 - ایران - داراب
با هر نگاه بر آسمان این خاک هزار بوسه میزنم
نفسم را از رود سفید و آسمان خزر و خلیج همیشگی فارس میگیرم...
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

ghol333 - ایران - تهران
ای خارج نشینان ضد انقلاب ، ضد ایران و ضد اسلام بدانید و آگاه باشید آروزی ورود به ایران را به گور خواهید برد. من نمی دانم چرا هر چه شما بیشتر ... می کنید ما احساس ماندگاری بیشتر ی می کنیم.خلیج همیشه فارسش قشنگه. خدایا شکرت که دشمنان ما را از آدم های ابله آفریدی.
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

sara6527 - ایران - داراب
با هر نگاه بر آسمان این خاک هزار بوسه میزنم
نفسم را از رود سفیدو آسمان خزر و خلیج همیشگی فارس می گیرم...
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

iroony - ایران - تهران
ostajloo - ایران - نهرخلج ...حالا چرا اینقدر جبه گرفتید؟؟ناراحت میشید مردم از تمامیت ارضی کشورشون حمایت کنند؟؟شما اسمه دریای خزر رو بذارید دریای اردبیل همه ما فارسها حمایت میکنیم...
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

babek - ا یران - تبر پز
فا رسیسم باز ی تا کجا تا خلیج ترک این ترکا باید حو اسشون جمع باشه تا فردا ایران تجزیه شود یه جیزی واسشو ن برسه
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
babek - ا یران - تبر پز
هموطن عزیز سعی کنیم منطق رو هیچ وقت از سخنانمون برچیده نکنیم چون وقتی منطق از سخن انسان رخت ببندد ارزش و غنای سخن و شخص نیز از بین می رود
پاینده و موفق باشین
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
iroony - ایران - تهران///1. من مخالف تحریف خبر هستم. 2. فاشیستها نام دریای خزر که یک نام ترکی است عوض کردند و مازندران مینامند. 3. پیمان شکن ناپاک و بی مهر هموار اخبار دروغ ومغرضانه ازتبریز بنام خبرنگار اذربایجانی مخابره میکند و ....
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

manssa - هلند - فالکن بورگ
امریکا خوب ملت ایران را گذاشته سر کار.
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

shekamo - نورو - اوسلو
ترک دانا ...بعد از جستجوی زیاد پیدات کردم سمت راست عکس تو خاک ها نشستی داری ....
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.