تبریز در دفاع از خلیج همیشه فارس به پا خاست ۱- عکس

تبریز در دفاع از خلیج همیشه فارس به پا خاست 1

ده ها هزار تبریزی در پاسداشت روز ملی خلیج فارس و در دفاع از منافع ملی ایران در پیاده روی با شکوه و بی نظیر ده ها هزار نفری شرکت کردند.

این مراسم که برای اولین بار به مناسبت روز ملی خلیج فارس توسط سازمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی ترتیب داده شده بود از ساعت 8 صبح روز جمعه 13 اردیبهشت ، از ابتدای جاده شاهگلی به طرف استخر شاهگلی آغاز شد
khatat - المان -
یاشاسین اذربایجان و یاشاسین اذربایجان اوشاقلارهرچند من گیلک هستم.ولی جای سپاس دارد درود بر ایران وایرانی و زنده باد خلیج تا ابد فارس
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

parinaz87 - المان - کلن
افرین به غیرت اذری های عزیز خلیج همیشه پارس ایران فقط برای ایرانی نیست نه برای عربهای مفتخور واقعا چه وقیح هستند که ادعای داشتن خلیج را میکنند
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان
قابل توجه عزیزانی که آذربایجانی ها رو پانتورک می دونستند وطن یعنی ایران
درود بر ایران و ایرانی
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

mah1 - ایران - تهران
بازم غیرته اذری ها.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

A_Y_Deutschland_Bremen - المان - برمن
به به زنده باشین همتون و خسته نباشین. زنـــــده باد ایران و ایـــــرانی.به امید درست شدن مملکت تا ما که از وطن دوریم بتونیم در جمع شما عزیزان شرکت کنیم. سرنگون باد جمهوری اسلامی.پایدار باد خاندان پــــــــــــــهلوی.همیشه بوسه باد بر پرچم شیر و خورشید.و همیشه جــــاوید شـــــــاه.ممنون
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

GOLZRALI - انگلیس - لستر
برای منی که نمیتوانم شکم بچه هایم را در ایران سیر کنم و 30 سال است که زیر یوق آخوندها و حکومت سرمایه داری ایران هستم چه فرقی میکند که اسم خلیج، فارس باشد یا عرب. به جای دامن زدن به ناسیونالیسم بهتر نیست که دنباله روی حکومتها نباشیم و به جای آن بیاییم خودمان را از شر آخوندها رها کنیم؟ بعد از رها شدن در یک حکومت مردمی با اتفاق یک اسمی که به هیچ قوم و نژاد و رنگی متعلق نباشد اسم خلیج را تعیین میکنیم.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
شد؟ ورزش صبحگاهی: قربانى سیاست بازى- مارالان تبریزلی
آزاد تبریز- بنا به اخبار خبرگزارى فارس، دعوت به ورزش صبحگاهی از سوى اداره کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی بعمل آمده بود و در مصاحبه اى که این خبرگزارى با مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقى بعمل آورده با کمال تعجب هیچ سخنى از خلیج فارس و یاد و خاطره مطهری و روز معلم نیست و مرکز بحث تنها ورزش است: و همانگونه که در یکى دو تا از عکس هاى این خبرگزارى دیده مى شود و پلاکارد دعوت به راه پیمایى صبحگاهى را در اندازه بزرگ نشان مى دهد سخنى از خلیج فارس نیست: اگر نظرى به تمام ١٩ عکس خبرگزارى فارس از این واقعه بیندازید و کمى هم با دقت آنهارا بنگرید، با آشکارى تمام مى توان دید که این٢٠٠ هزار نفر هیچکدام هیچ پلاکاردى در دست ندارند غیر از آن چند جوان با مقواهاى سفید که در اکثر عکس ها دیده مى شوند و دوربین هم همه بسوى آن ها نشانه رفته اند. آیا شما در این عکس پلاکاردى مى بینید:با کمال تاسف خبرگزارى فارس حتى با یک نفر از این دویست هزار نفر مصاحبه اى نکرده و هدف از حضورشان را جویا نشده است. همانگونه که از تى شرت این خانم و بچه اش دیده مى شود مردم آمده اند در یک صبح جمعه ورزش کنند و حقه بازان آمده اند ماهى بگیرند:.ماهیگیر پاکمهر هم قلابش را انداخته و با روش های تهوع آور بگمان خودش ماهى هاى چاق و چله گرفته و آنها را سریعا به خبرگزارى ها و سایت ها فرستاده و آنها هم به رسم معمول عصر اینترنت ماهى ها را دربازار فروش عرضه کرده اند بدون اینکه صحت و سقم آن را بررسى کنند. با کمال تعجب آقاى ماهیگیر پر از مهر هم زحمتى بخودش نداده تا با یک و یا دو نفر از مردم مصاحبه کند و آن ها را بى کم و کاست عرضه کند. عکس هایى که حرف نمى زنند و قابل تفسیر هستند طعمه هاى خوبى براى فریب من_ بیننده مى باشند که وقت زیادى ندارد تا در جزییات اخبار تامل کند.
جالب است که پاکمهر معلوم الحال بر خلاف خبرگزارى فارس هیچ اشاره اى به مطهرى و روز معلم نمى کند. حالا کسى نیست از آقاى پاکمهر بپرسد مگر چه شده است که اداره تربیت بدنى دعوت به تظاهراتى سیاسى کرده اما در دعوتنامه هیچگونه اشاره اى به موضوع اصلى که خلیج فارس باشد نکرده؟! حالا ما مانده ایم با تعدادى عکس و سطورى پر از جعل و دروغ و ریا از زبان فرد ریاکارى که خود را خبر نگار مى داند و آن یکى که خود را خبر گزارى مى نامد. یکى ترک است و آن یکى فارس. در یک چیز اما شریکند و آن دروغگویى است.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

حسن کچل - امریکا - نیو یورک
خیلی جالبه ازادی مطلق از گشت ارشاد هم خبری نیست
حتما پول نفتشون را سر سفرشون اوردند
تو این راهپیمایی حتی یک سرباز هم پیدا نیست
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

دریا - ترکیه - آنکارا
واقعا در تعجبم نمیدونم چی بگم فقط اینکه اوکی اعتراض به این دارید اما چه خوب میشد همچنان همین اعتراض رو برای موقعی که مواد غذایی میوه بنزینوووو قیمتشو سر سام آور کردن حتی الان هم نمیشه روی سفره فقیر ها اون نون بی ارزش رو دید که شکمشونو سیر کنن اون بدبختی رو تو زندان شکنجه میکنن تا حد مرگ مردمان مثلا غیرتمند ما هم اینطور به خیابونها به اعتراض علیه اینهمه نا برابری میومدند واقعا متاسفم !!!!!
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

mahyarta - ایران - تهران
کجان اون عده ی مدعی که خودشونو نماینده ی آذری زبانان می دونن و به مردم همیشه یکتا پرست سرزمین اهورایی من می گن فاشیست؟؟؟
مرگ بر ایران فروش.
تو خود قرآن خدا گفته که کوروش کبیر(ذوالقرنین) رو فرستاد تا این خاک پاک رو پارس نام گذاری کنه که در آخرزمان سپاه خراسانی از اونجا بیرون میاد(سپاهی که ضد روم(آمریکا) با یاری حضرت مهدی به پا می خیزه و شکستشون می ده).کشوری که حضرت علی(ع) به اون فرستاده شد.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

morri - انگلستان - لندن
یاشاسین آذربایجان من خوزستانی هستم اما درود به شرف هموطنان آذری عزیزم که باعث افتخار و غرور همه ما ایرانیها هستند که در تاریخ کهن ایرانزمین از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند. زنده و جاوید باد ایران٬ایرانی و خلیج همیشه قارس با پرچم زیبای سه رنگ شیروخورشید نشان.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
درود به هموطنان عزیز غیرتمند ایرانیم.زنده باشید عزیزانم و موفق در گامهای بعدی تا آزادی تمام کشور عزیزمان از حکومت خودفروختگان به بیگانه (عرب) یاشاسین آذربایجان.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

ali-kuwait - کویت - کویت
تا ابد فارس و فارس بودنمون افتخار ماست - علی سواعدی از کویت
دوشنبه 16 اردیبهشت 1387

KAKOLSABZ - ایران - تهران
افرین به اذربایجان
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
ostajloo - ایران - نهرخلج
کاملا درست گفتی. اینها اومدن ورزش صبحگاهی/ به همین خاطر لباس ورزشی پوشیدن. عکس 3 این را هم نشون میده.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

parvin ariya - ایران - اصفهان
خبر جعلی اعتراض گسترده مردم تبریز به تحریف نام خلیج فارس!
آیدین تبریزلی
رادیو فردا به نقل از خبر گزاری فارس، خبری تحت عنوان "اعتراض گسترده مردم تبریز به تحریف نام خلیج فارس" منتشر کرده است که لینک آن را در زیر می بینید:
در گالری عکسی هم که از مراسم منتشر شده، هیچ پلاکاردی در دفاع از نام خلیج فارس در عکس هایی که از جمعیت نشان داده شده وجود ندارد، جز در دست چند نفر که کاملا جدا از جمعیت ایستاده اند و به نظر می رسد فقط می خواستند عکسی بگیرند تا خود را بخشی از جمعیت نشان دهند؟! اما حقیقت چه بوده است:
در تبریز به دعوت "اداره کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی"، مراسم پیاده روی جهت ترویج ورزش صبحگاهی برپا شده بود که تبریزی ها با روی گشاده در آن شرکت کرده اند. این خبر توسط آقای پیمان پاکمهر (و به تبع آن خبرگزاری فارس) که سابقه ای طولانی در تحریف اخبار آذربایجان بویژه در حوادث خرداد ماه 1385 دارد، بعنوان دفاع از خلیج فارس جعل شده است.
تاسف آور اینکه آقای پیمان پاکمهر معمولا در میزگردهایی رادیوهای خارجی بعنوان خبرنگار تبریزی شرکت می کند. حالا آقای پاکمهر در قبال این دروغ 200 هزار نفری خود چه توضیحی خواهد داد؟!

در اطلاعیه ای که جهت فراخوان به راهپیمایی در سایت رسمی "اداره کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی" قرار داده شده و در شهر هم تبلیغ شده بود هیچ اشاره ای به خلیج فارس وجود ندارد! البته من خلیج فارس را نام رسمی و بین المللی این خلیج می دانم و خواستار رعایت آن هستیم ولی دروغ گویی و سوء استفاده از مسابقه پیاده روی عمومی مردم به نفع یک جریان سیاسی، بسیار مذموم است.
در این فراخوان می خوانیم:
اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و همگانی تبریز
13 اردیبهشت 1387/ ساعت 8 صبح/ از ابتدای مسیر ائل گلی
به شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
اما آن گروه سیاسی که از این پیاده روی همگانی و غیر سیاسی مردم تبریز، سوء استفاده کثیفی کرده است همان "جنبش آذربایجان برای یکپارچگی و دمکراسی در ایران" است که در ایران گلوبال نیز بیانیه شان منتشر شد! در سایت "جنبش (حالا معلوم می شود، قلابی!) آذربایجان" که توسط سلطنت طلبها راه انداخته شده، دعوت به تظاهرات در دفاع از خلیج فارس را ببینید:
""جنبش آذربایجان برای یکپارچگی و دمکراسی در ایران" از کلیه شهروندان تبریزی می خواهد روز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه ، روز ملی خلیج فارس ، در شهر تبریز هم آورد ملی و دفاع از یکپارچگی کشور عزیز و تمدن ساز خود ایران برپا دارند..."
اما سند دیگر برای ارتباط سایت پیمان پاکمهر "تبریز نیوز" را در بخش اخبار آذربایجان سایت جنبش ببینید:
بعد از ماجرای جعل امضای آقای بهروز وثوقی (1)، این دومین سند متقلب بودن این حرکت است که ارتباط آن نه تنها با عنصری بدنام به نام پیمان پاکمهر کاملا روشن است، بلکه همکاری و همراهی آنها با سلطنت طلبان از یک طرف و خبرگزاری های جمهوری اسلامی مثل خبرگزاری فارس، از طرف دیگر هم غیر قابل انکار است.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

payman_br - ایران - تهران
GOLZRALI - انگلیس - لستر
اولا که بنده متوجه نشدم شما در ایران هستی یا انگلیس؟ ثانیا ما ایرانی ها تا کی باید چوب ندانیم کاری و کج فهمی و بی سیاستی امثال شماها رو بخوریم که به قدرت می رسند. همین هایی که با شعار نان برای مردم به قدرت بر سر مردم رسیدند کار رو به اینجا کشاندند که اعرابی که بزرگترین افتخارشان در ادبیات قدیمشان چپاول و آدم کشی بوده ادعای خلیج عرب رو سر میدهند. عزیزم خلیج پارس (تاکید میکنم خلیج پارس نه خلیج فارس چون همین فارس هم به زبان عربی هست، اینجا یک نکته رو باید بگم که توجه کنید همین خلیج فارس نشان از متعلق بودن این صحنه ی آبی به ایران زمین هست که خود اعراب به اون اعتراف کردند) فقط یک اسم نیست، یک هویت هست، یک نامی است که در این روزها ایجاد ارزش حقوقی میکنه. گیرم که برای ما مهم نباشه وقتی می بینیم که برای دیگران مهم هست باید جلوش بایستیم، امروز اگر خلیج پارس، خلیج یا بدتر از اون خلیج عرب یا به قول این رییس سیاستی مملکتی که با دغل بازی سر کار اومده خلیج دوستی بشه، فردا به نظر شما ما امنیتی در این دریا خواهیم داشت؟ شما میدونی که همین نام بر این آب چه نیرو و امنیتی ایجاد میکنه که همه اون رو به این نام بشناسند و بدانند که چه فرهنگ و اصالت و قدمتی پشت این نام هست و همه اش متعلق به ایران زمین هست. عجبا! عجبا شما به فکر نان بچه ی خودت هستی ولی به فکر ناموس و امنیت بچه و بچه های بچه هات نیستی. افسوس و عجبا که غم نانی که این حکومت به ما عرضه داشته ناموس و وطن رو از یاد ما میبره. لااقل از دلیر مردان خودمان در طول این هزاران سال یاد بگیریم که جانشان گذشتند و آن را بر چله ی کمان گذاشتند و برای حفظ مرز و نام و آبرو از آن گذشتند. چه میرود بر ما و چه می شود ما را؟
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

sehend - امریکا - واشنگتن
قابل توجه فارسهای ذوق زده! این اولین همایش پیاده روی است که با خیانت و پاکمهر اینطور وانمود کرده که خلیج عرب را بگن فارس این عکس ها را ببیندو دو صحنه از فارسهای مقیم تبریز یا خائنهائی مثل پکمهر را حذف کنید اگه یک پلاکارد یا تابلو پیداکردید خوشحال بشید دوباره والا گریه کرده ازدر خلیج عرب خودکشی کنید
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

ahura - ژاپن - توکیو
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان
درود به هموطنان عزیز غیرتمند ایرانیم.زنده باشید عزیزانم و موفق در گامهای بعدی تا آزادی تمام کشور عزیزمان از حکومت خودفروختگان به بیگانه (عرب) یاشاسین آذربایجان.
به به زنده باشین همتون و خسته نباشین. زنـــــده باد ایران و ایـــــرانی.به امید درست شدن مملکت تا ما که از وطن دوریم بتونیم در جمع شما عزیزان شرکت کنیم. سرنگون باد جمهوری اسلامی.همیشه بوسه باد بر پرچم شیر و خورشید.و همیشه
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

xpersia.com - ایران - ایرانی
یکی نیست یگه بابا اول دشمنی که تو خونه خودمونه داره ما رو یشه کن میکنه باهاش تسویه حساب بکنید تا برسیم به اونهایی که بیرون از ایران هستند. همیشه ایرانی جماعت زود جو زده میشه.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

melisa - ایران - تبریز
pakzad - ایران - آذربایجان قابل توجه عزیزانی که آذربایجانی ها رو پانتورک می دونستند وطن یعنی ایران -
اما ostajloo - ایران - نهرخلج هم بد نمی گه !!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

iroony - ایران - تهران
ostajloo - ایران - نهرخلج ....عزیز اتفاقا فامیل ما در ارومیه که تورک هم هست هم اطلاع داشته از این قضیه هم شرکت کرده هم رو پرچم نوشته جاوید ایران نمیدونم حرف شما رو باور کنم که همه حرفاتون با حب و بغض است یا حرف یه جوانی که اصلا تو این قضایا نیست و همیشه به من میگه بابا ما که تورکیم به این آدمها میخندیم تو چرا باهاشون بحث میکنی....وقتی شما پشتیبان ما باشید ما هم پشتیبان شما میشویم اما شما انگار تفکری جز تفرقه ندارید و به فارسها فقط به چشم دشمن نگاه میکنید و فقط از فارسها دشمنی میخواهید کعبه آمال شما هم امثال دکتر!چهرگانی و زهتابی و پور پیرار و غیره هست نه این راهی که شما میروید برای بدست آوردن زبان و بقیه مطالباتتون که همه در بحق بودن آنها صحه میگذارند نیست شما جز درگیری بین اقوام و نابودی ایران و به حقیقت پیوستن رویای عزیزانتان مثل عمر السوی در امپراتوری متحد تورک نیست....من موندم کدوم یک از فارسها جلوی احقاق حقوقتون رو گرفتند؟؟آقای پاکزاد کی تا حالا کسی آذربایجانی ها رو پانتورک دونسته؟؟نه ما مثل بعضی ها همه رو جمع نمیبندیم...مثل بعضی ها تا دولت کاری کرد نمیگیم ای توف بر گوره پدره هرچی فارسه!!...من همیشه بهترین دوستانم تو زندگیم تورک بوده اند و هستند نه از تورکها بدی دیدم نه بدی کردم توی تهران تبریز همیشه به عنوان مردمی نجیب با اصالت و با کلاس شناخته میشوند در حالی که من به شخصه چه اردبیلی ها چه زنجانی ها چه ارومیه ایها رو دیدم که گفتند تبریزی ها کسی جز خودشون رو قبول ندارند(راست و دروغ به گردن راوی) که البته این صحبت در مورد تهران هم هست اما مردم تهران تهرانی الاصل نیستند که بخواهند کسی رو قبول داشته باشند یا نه اما یه جو خود برتر بینی بین همه تهرانی ها هست که بقیه رو داهاتی و شهرستانی و بی کلا میدونند بجز شهرهای بزرگی مثل تبریز که واقعا مردم باکلاس و با تربیتی داره...
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

آویه ر - استرالیا - سیدنی
ali-kuwait - کویت - کویت
لطفاْ انقدر نژاد پرست نباشید. اگه شماها می خواهید اینجوری فارس فارس کنید بهتره که برید برای خودتون کشور فارسستان تشکیل بدید. ایران در هیچ زمانی از تاریخ تنها متعلق به قوم فارس نبوده و نخواهد بود.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

hamiyan - انگلیس - لندن
.....یک شوی مسخره دیگه...اخر این مردم تا کی باید در خواب باشند واقعا متاسفم ....مگر نه این است که خود این رژیم ... باعث این بلبشو شده پس اعتراضتان به کی است.....مگر نه این است که ریس جمهور محبوتان در زیر خلیج عربی در کنفرانس اعراب عکس یادگاری گرفت پس اعتراضتان به کی است....اف برملتی که همچنان درخواب است.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

sehend - امریکا - واشنگتن
سایت ایرانیان یوکی شیتنت کرده دوباره و خبر جعلی پخش می کند این خبر در رادیو فردا تصحیح شده بخونید در لینک خبرگزاری فارس شمار حاضران در این پیاده روی همگانی را «حدود دویست هزار نفر» گزارش کرده، اما این تعداد از سوی منابع معتبر دیگر تایید نشده و ایرنا گزارش داده که در اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، ده ها هزار نفر از علاقه مندان ورزش در مسیر چهار کیلومتری اول جاده ایل گلی به سمت عمارت تاریخی پارک ایل گلی تبریز شرکت کردند.
همزمان، برخی از وبلاگ ها انتشار خبر اعتراض گسترده به تلاش برای تغییر نام خلیج فارس در این پیاده روی از سوی خبرگزاری فارس را رد و تاکید کرده اند که رویداد روز جمعه در تبریز، رویدادی صرفا ورزشی بوده است.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

kingboys - ایران - تهران
پرچم همیشه بالاست.باریکلاه هموطنا!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

diba11 - سوئد - استکهلم
واقعاکه ما چقدر حسودیم عربها کجا شون مفتخورن نفتش رو شما فارسها میخورید و به اونا تهمت مفتخوری میزنیم به اونا چیزی جز بدبختی نمیرسه از صدقه سر شما گجرها
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
melisa - ایران - تبریز
متاسفانه من به علت سفر یک هفته ایم به خارج از کشور اصلا در جریان نبودم ولی متاسفم برای سو استفاده به نفع یه جریان سیاسی
ولی باز هم می گم آذربایجانی عاشق ایران با تمام قومیت های آن است نه به یه قومیت خاص با زبان خاص آذربایجانی همیشه پشت ایران مثل ساوالان و سهند بوده و هست و خواهیم بود
بچه ها اگه به اشخاصی که چیزی در دستشون نگه داشته اند دقت کنید متوجه می شید که بیش از 5 نفر نیستند و در کل عکس هااشخاصی که دستشون نقشه و نوشته دارن تکراری هستند تکراری هستنمد
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

Ario1 - ایران - تهران
همه دنیا بدونن خلیج ما تا ابد فارسه!من همین 2 هفته پیش یه فتو دیکشنری خریدم که تو نقشه ای کهتوش از خاورمیانه داشت برا خلیج فارس نوشته بود د گالف منم خطش زدم کردمش پرشین گالف!اگه میتونستم نامه مینوشتم واعتراض میکردم که چرا اینجور نوشته.
چو ایران مباد تن من مباد!
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387

iroony - ایران - تهران
pakzad - ایران - آذربایجان ....اون یه عده که شما میفرمایید عضو حزب پان ایرانیستهای تبریز هستند...اگر چه به سایر کشورهای منطقه ادعای ارضی میکنند اما با هیچ کدام از حقوق قومیتها مخالف نیستند و اتفاقا تحقق ایرانی آزاد و قدرتمند را در همین تحقق حقوق میدانند...راستی آقای استاجلو....در تبریز و ارومیه از مدتها پیش پلاکادرهایی که به مردم در مورد این روز و علت راهپیمایی اطلاع میداد وجود داشته...شما حقوقتون رو میخواهید یا طالب جنگ و درگیری هستید؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

YaShaR_RT - ایران - آذربایجان - تبریز
ببینید چطور یه عده پان فارس به از این خبر جعلی به شعف اومدند که سر از پا نمیشناسند با این که خودشون کاملا به جعلی بودن تیتر خبر واقفند ولی ترجیح می دند با هیاهو و جار و جنجال واسه خودشون پیروزی کسب کنند . این شیوه خیلی قدیمیه و از دور خارج شده است که تو یه گرده همایی بزرگ چند نفر از یک گروه از فرصت بدست امده سو استفاده کامل رو بکنند و با چند تا عکس بسته همه چیز رو به نفع خودشون مصادره بکنند درست مثل سیاست های صدا سیمای ج.ا.ا.
ملت آذربایجان امروزه انقدر دغدغه و فشار دارند که اصلا اهمیت به نام خلیج مجهول(عربی یا فارس) نمیدند.
چه برسه که همشون بریزن تو خیابونا ودر یک اقدام تحسین بر انگیز از طرف شووینیستها همه خواستهای فرهنگی اجتماعی اقتصادی خودشونو بیخیال شند و منسجم فریاد یا خلیج فارس یا مرگ رو سر دهند!!!(چقدر مسخره)
این روزها نزدیک سالگرد بپا خیزی ملت آذربایجان برای خواستهای فرهنگی, اجتماعی, اقتصادی خودشونه که رژیم می خواد با این سیا کاری های مسخره همشو ماستمالی کنه.
اگر مسولین سایت راست میگن عکس های خروش ملت آذربایجان رو در خرداد85 بزارند که همه مردم یکصدا فریاد الوم اولسون شووینیسته (مرگ بر شووینیست) ویا هارای هارای من تورکم و یاشاسین آذربایجان و ... سر می دادند.اگه تو این مراسم 200 هزار نفر(!!!) اون هم بخاطر نام خلیج فارس!!!!! راهپیمایی می کردند اون موقع همه مردم آذربایجان این شعار هارو می دادند. پس الکی قول این تیتر هارو نخورید و فوری به برون پاشی احساسات... نپردازید!
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

urmia_jkh - ایران - تبریز
چرا حرف بی خود می زنید.مردم فقط در یک پیاده روی همگانی شرکت کرده اند.هیچ کس به خاطر خلیج فارس تو این مراسم شرکت نکرده.اون دست نوشته ها هم کار عده ای فرصت طلبه...
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

shahinshahr79 - بلزیک - انتوربن
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان بنازم غیرتتون این عربهای ملخ خور هم برای ما ادم شدند اگر ما ایرانیها یک مقدار کوچولو اتحاد داشته باشیم این اخوندها که سهله دنیا را میتوانیم فتح کنیم ولی متاسفانه هیچ وقت اتحاد نداشتیم بخاطر همین بی اتحدی هست که الان می بینیم عربها برای ما شاخ شدند نه تنها اعراب خیلی از کشورهایی دیگه اگر از حالا اتحاد خودمون را نشون ندیم ان اخوند جنایتکار همه کار میکنه چون اینها ایرانی نیستند دقیقا مثل بحرین که الان 60سال که از ایران جدا شده دور از جون همه ایرانیها چون اتحاد نداریم اینقدر تو سری خور شدیم اتحاد این نیست که بریزیم وسط خیابان شعار بدیم مثال 1ماه مردم ایران گوشت نخورند کسی چیزی نمیشه ولی بخورند مثل الان که همه چیزمون را دارند میگرند حتی خاکمون را خاک کاک همه ایرانیها علیرضا انتوربن
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
من هم اول از شنیدن و دیدن این خبر بسیار تعجب کردم و خیلی برام عجیب بود که این همه تبریزی به خاطر این مساله بیان بیرون آخه بعیده و حالا هم ...
چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 1387

kayvan841 - ایران - اهواز
ای قربون هر چی هموطن آذری بشم من!!!! ایول به غیرت آذریها
خوشم اومد دهن همه اونایی که آذربایجان رو غیر ار ایران میدونن بستین!!
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
kayvan841 - ایران - اهواز
خداوند به انسان عقل داده تا فکر کنه و چشم داده تا ببینه و گوش داده تا بشنوه تحقیق کن بعد نظر بده در ضمن آذربایجانی همیشه با ایران بوده و هست و آذربایجان جز لاینفک سرزمین مقدسمون ایران هستش ولی نمیشه با یه خبر و جریان جعلی و دروغین ذوق زده شد و حال کرد بی جنبه بازی درنیار لا اقل از ما که تو آذربایجانیم و از نزدیک شاهد همه چیز هستیم
آذربایجان سر ایران است
یاشاسین ایران
پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387

iroony - ایران - تهران
YaShaR_RT - ایران - آذربایجان - تبریز ..... میخواهید حرفهای واقعی پان آریایسم ها نه پان فارس هارو به سمع و نظرت برسونم تا بفهمی این یه عده که از حمایت هم وطنشون خوشحالند پان فارس نیستند؟؟...پان آریایسم ها میگویند تورکان ایران ثروت ایران را بالا میکشند در تمامی مناصب حکومتی هستند تورکان اگر موقعیت یابند همه را مانند اجدادشان از دم تیغ میگذرانند...در تورکان حس کشتار و نژاد پرستی همیشه زنده است...این اراجیف مشتی خود فروخته مثلا پان آریایی هستند که مردم فارس به انها به دید تمسخر نگاه میکنند شما همه را با ان مردم لا عقل یکی میکنید؟بعد از بقیه گله میکنید که چرا به شما که حتی خودتو ایرانی نمیدونی میگویند پان تورک؟!؟؟.....شما دریچه دیدت خیلی کوچک است واقعا فکره بسته ای داری......
شنبه 21 اردیبهشت 1387

kayvan841 - ایران - اهواز
pakzad - ایران - آذربایجان
منظورتو متوجه نشدم ؛ چی رو میخواستی بگی؟ میشه واضح تر بگی
شنبه 21 اردیبهشت 1387

kkeyone2 - ایران - بندر عباس
قابل توجه پان ترکا و اعراب سوسماری !!
از چی دلخورید ؟ .........بهتون ظلم شده ؟ .....اگه منصف باشید سایر ایرونیا باید شاکی باشند .....میگی چرا ؟ عمامه رهبر که نشونه عرب بودنشه و فامیلی و زبونش نشانه ترک بودنش ....دیگه واسه چی شاکی هستید ؟
دوشنبه 23 اردیبهشت 1387

kkeyone2 - ایران - بندر عباس
من نمیدنم واسه چی عرب نژادا و پان ترکا مینالند !! رهبر این مملکت حضرت ایه ال..خامنه ای عمامه سیاهش نشونه عرب بودنشه ...و اسم فامیل و زبانش نشونه ترک بودنش ..... حالا ما باید مدعی باشیم یا شما ؟ سخنرانی ایشون و نظر شون در مورد تخت جمشید رو هم که دیدید و شنیدید ....حالا هی بگید پارسیها به ما ظلم کردند ....
این کشور تحت اشغاله امیدوارم اینو درک کنید !!! یاشاسین ایران
یاشاسین اذربایجان
دوشنبه 23 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.