تکلیف پرونده شهلا تا هفته آینده روشن می شود

تکلیف پرونده شهلا تا هفته آینده روشن می شود

قاضی جدید پرونده شهلا جاهد تا هفته آینده تصمیم خود را درباره اقدامات قضایی لازم برای این پرونده پیچیده اعلام خواهد کرد.به گزارش خبرنگار ما، قرار است رئیس شعبه 1147 مجتمع قضایی بعثت که پس از نقض حکم قصاص شهلا از سوی رئیس قوه قضائیه رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته است هفته آینده در خصوص اینکه باید به این پرونده مجدداً رسیدگی و شهلا محاکمه دوباره شود یا اینکه اقدام قانونی دیگری در خصوص آن باید انجام گیرد، تصمیم گیری کند.عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع شهلا جاهد دیروز در خصوص وضعیت پرونده موکلش به خبرنگار ما گفت؛ از آنجایی که براساس تصمیم رئیس قوه قضائیه پرونده برای رسیدگی ماهیتی باید به شعبه هم عرض ارسال می شد، پرونده در اختیار شعبه 1147 قرار گرفت، چرا که براساس ماده 264 قانون آیین دادرسی کیفری، دیوان عالی کشور فقط می تواند پرونده ها را به صورت شکلی - نحوه دادرسی- مورد بررسی قرار دهد و وقتی حکم پرونده به صورت ماهیتی نقض شده باید دادگاه عمومی دوباره به موضوع رسیدگی کند.وی افزود؛ پرونده شهلا پیش از این به لحاظ شکلی چندین بار در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفته است. انتظار می رود شعبه 1147 با تعیین وقت و احضار طرفین و شهود به دادگاه از ابتدا رسیدگی به این پرونده را آغاز کند.خرمشاهی در خصوص اینکه اگر بنا به تشخیص قاضی جدید نقص تحقیقات در پرونده وجود داشت چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت؛ اگر نقص تحقیقاتی وجود داشته باشد با صلاحدید رئیس دادگاه ابتدا نواقص برطرف می شود و بعد به پرونده رسیدگی خواهد شد. به هر حال افکار عمومی با آغوش باز از روند رسیدگی قانونی که متضمن حقوق طرفین پرونده است استقبال خواهد کرد.شهلا جاهد همسر صیغه یی ناصر محمدخانی که متهم است لاله همسر محمدخانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده از سال 81 در زندان به سر می برد. وی ابتدا و در مراحل تحقیق به قتل اعتراف کرد اما در جلسات محاکمه منکر قتل شد و به رغم صدور حکم قصاص در دادگاه و دیوان عالی کشور، حکم وی در مرحله استیذان توسط رئیس قوه قضائیه نقض و پرونده برای محاکمه مجدد به شعبه هم عرض فرستاده شد. وکیل مدافع شهلا معتقد است مدارکی در پرونده وجود دارد که نشان می دهد شهلا قاتل نیست و ظاهراً این مدارک مورد توجه رئیس قوه قضائیه قرار گرفته است.

zartosht's girl - هند - بنگلور
نه به اینکه بعضی ها رو زود و بدون بررسی کامل پرونده می برن پای چوبه ی دار نه به این خانم که چند سال خونواده ی اون خانم بی گناهی که بخاطر هیچ کشته شده رو بازی می دن. ننگ بر شما.
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
من با پسر ناصر تو قطر دوستم...میگفت من دوس ندارم شهلا اعدام شه...میخوام همونطور که مامانم به قتل رسید منم شهلا رو همونطور بکشم....هنوز 18 سالش نشده ولی گفت میرم دادگاه رضایت میدم که بیادش بیرون.....بیچاره خواهر و پدر مادر لاله تو قطر....چی کشیدن اونها....
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

fati1378 - فرانسه - پاریس
از خدا می خواهم که اعدام شود زنکیه بی حیا انشالله که اعدام میشود .
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

aseman abi - انگلستان - نیوکاستل
ای بابا تکلیف این رو وشن کنید دیگه.شورش رو در آوردن.
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
وا این هنوز پادر هواس!؟ بابا محمدخانی اینجوری بایه تیر دونشون زد. هم از این خلاص شد هم از اون. بالاخره دادگستری هم خرج داره هم باید یه جوری خودشونو سرگرم کنن یه وقت نوبت به پرونده شهرام جزایری نرسه! چون دیگه مواجب بلکه تعطیل!!!!!!!!!!!
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
fati1378 - فرانسه - پاریس
هنوز ثابت نشده از نظر قانونی که ایشان قاتل بوده هست.
ادم نباید ارزوی مرگ کسی رو بکند به هر حال اگه ایشان این کار را کرده باشه هم بزرگان باید بخشش داشته باشند.
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

bita-gh - انگلستان - لیدز
از اینکه کسی به هر طریقی آشیانه کسی را خراب کند باید تنفر داشت امید وارم زندگی هیچ زنی درگیر این آفت ها نشود . واین مار خوش خط وخال هم به سزای اعمالش برسد و بدتر از ان هم سر آن نامرد که اولین باعث و بانی است (ناصر محد خانی )بیاید.
یکشنبه 15 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.