دانش آموزی که به خاطر ۲۰۰ تومان سود بیشتر زیر چرخ قطار پارک باغ ابریشم له شد

دانش آموزی که به خاطر ۲۰۰ تومان سود بیشتر زیر چرخ قطار پارک باغ ابریشم له شد

درحالی که طی هفته جاری و روزهای گذشته اردوگاه موسوم به باغ ابریشم  محل ورود خسارات جانی و جسمی به دانش آموزان مختلف بود ، بار دیگر بی دقتی و عدم رعایت ایمنی موجب ورود خسارت به خانواده ای دیگر شد.
به گزارش البرز به نقل از عبرت ,دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی ناحیه 2 اصفهان حادثه زمانی رخ داد که مسئولان دبستان ناطقی تعدادی از کودکان مقطع ابتدایی را برای انجام اردوی تفریحی به اردگاه باغ ابریشم اصفهان برده بودند.
شاهدان عینی به  عبرت گفتند : قطار پارک بازی این مکان از هر نفر مبلغ 200 تومان گرفت و تعداد 30 نفر را سوار بر مرکب نمود و در شرایطی که میزان ظرفیت اسمی قطار بسیار کمتر بود شروع به حرکت کرد.
اما لحظاتی بعد و بعلت ازدحام و فشار بچه های شلوغ محمد بیچاره از دیواره قطار آویزان شده و به رویل ریل سقوط کرد.
بچه ها شروع به فریاد کردن نمودند و از پیرمرد لوکوموتیو ران خواستند که متوقف شود اما سر و صدای فراوان مانع از این امر شد و وی به راهش ادامه داد.
محمد درشرایطی تکان دهنده درمیان چرخها و ریلها بشدت دچار آسیب گردید و به بیمارستان منتقل شد اما در مان ها برروی او نتیجه نداد و لحظاتی بعد جانسپرد.
پدر محمد در گفتگویی با اشاره به چگونگی وقوع حادثه گفت:محمد صبح پنج شنبه و در حالی که خوشحال ، دست از پا نمی شناخت به همراه سایر دوستانش به اردو رفت اما دیگر باز نگشت .
وی ادامه داد: زمانی که او را دیدم مانند گلی پر پر شده بود و با لباسهای خون آلود روی تخت بیمارستان الزهرا قرار گرفته بود ,بدن فرزندم تکه تکه شده بود و دیگر بیدار نشد .
او از کسی شاکی نبود و هیچ نمی خواست اما مسئولان را مورد خطاب قرار داد که چگونه وقتی قادر به تامین ایمنی بچه ها نبودند آنها را به چنین مکانی بردند .


 

پرونده این رخداد تلخ در دست پیگیری است
zahra.b - ایران - اصفهان
خیلی دلخراشه من ماهی دو سه بار از جلوی این اردوگاه با ماشین رد میشم جیگرم کباب شد به خدااااااا. واقعا متاسفم
شنبه 7 اردیبهشت 1387

aynaza - ایران - تبریز
خیلی دردناکه...وحشتناکه....خدا به پدر مادرش صبر بده.....
شنبه 7 اردیبهشت 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
واقعا متاسف شدم
شنبه 7 اردیبهشت 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
من با ان جمله مضحک اخر کار دارم: و پرونده این رخداد تلخ در دست بررسی است. جون مادرتون بررسی نکنید چون شاید اینجوری بهتر باشه. اخه ما بررسی های شما را هم دیده ایم. چقدر بچه تو این چند سال بر اثر بی احتیاطی مسئولان اموزش و پرورش کشته شده است؟ از ماجراهای اتش گرفتن بخاری ها ی مدارس و سوختن بچه ها گرفته تا غرق شدن دختران دانش اموز در پارک شهر و .... خوب کدامین را پی گیری کردید؟ از کدامین ماجرای تلخ درس عبرت گرفته شد تا متعاقب ان بخش نامه های درست و حسابی در جهت حفاظت از جان بچه های معصوم و اینده سازان این اب و خاک صادر شود؟ در تمامی این موارد حتی یک مسئول هم عذر خواهی نمیکند چه برسه به استعفا. خوب از دولت بی لیاقتی چون دولت فعلی که خود در چه کنم چه کنم اداره مملکت مانده انتظار بیش از این هم نمیتوان داشت. لطفا تا الفبای تربیتی و اموزشی را یاد نگرفته اید بچه ها مردم را به اردو های تفریحی نبرید. مارا به خیر شما امید نیست شر مرسانید.
شنبه 7 اردیبهشت 1387

dandy - امارات - امارات
باید این مدرسه تعطیل و بسته بشه....یعنی این کفاف بر بی نظمیشان نیست.؟؟.....درسته با این کارها محمد خدا بیامرز زنده نمیشد.ولی باید مسولان تنبیه میشدند....
شنبه 7 اردیبهشت 1387

risho - ایران - تهران
من به نوبه ی خودم تسلیت میگم
واقعا غم انگیز بود
البته ما تو ایران واسه اینجور چیزا دیه از دولت نمیگیریم
پدر این بچه باید منتظر بمونه سود سهام عدالتشو بدن
در ضمن بی خیال شکایت باشه
وگرنه ممکنه خودشم بره زیر قطار ......
شنبه 7 اردیبهشت 1387

ابلیس0462 - ایران-آذربایجان - قره ضیاالدین
برای شادی روح آن مرحوم صلوات.
یکشنبه 8 اردیبهشت 1387

zahra6644 - انگلستان - لندن
زهرا66440-انگلستان -لندن
اگر همه چیز رو قانون پیش بره اتفاقهای ناگوار نمیفته. مثلا اگر ظرفییت اون قطار 15 نفر است چرا 30 نفر سوارشدند البته بچه ها عقلشون نمیرسه مسئولین نباید اجازه میدادند رو هم سوار بشوند. متاسفانه تو مملکت ما اینجور اتفاقها زیاده. امیدوارم مسئولین دقت بیشتری داشته باشند.
یکشنبه 8 اردیبهشت 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
خاک بر سرا اگر لیاقت ندارین بچه های مردمو سالم برگردونین غلط می کنین میبرین گردش . بخوره تو سرتون . خدا به پدر و مادرش صبر بده. شنیدن کی بود مانند دیدن .
یکشنبه 8 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.