احمدی نژاد: سود بانکی را کاهش دادم، هرکس موافق نیست کنار بکشد

احمدی نژاد: مشکلات اقتصادی آمریکا را از پای در می آورد ولی ایران را نه

سود بانکی را کاهش دادم، هرکس موافق نیست کنار بکشد

خبر سایت انتخاب به همراه نظرات کاربران
 

رئیس جمهور با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: این مشکلات برای ملت با ایمان و مستحکم ما زیاد نیست اما دشمنان را از پای در می اورد.

رئیس جمهور  در هشتمین سفر دور دوم سفر های استانی هیأت وزیران در همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای کشورهای غربی به ویژه امریکا ایجاد شده است گفت : هیچ سیاستمداری در امریکا پیدا نمی شود که اقتصاد این کشور را از حرکت به سمت دره سقوط نجات دهد.

احمدی نژاد درباره کاهش نرخ سود بانکی و برخی نظرها در این زمینه گفت: سود بانکی بالا از ریشه های بی عدالتی است و اگر من به عنوان خادم ملت آنرا کاهش داده ام برخی با عناوین کارشناس افزایش آنرا طلب می کنند اما من به آنها می گویم که اگر اهلش نیستند کنار بکشند زیرا این مردم هستند که عدالت را اجرا می کنند.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در اجتماع مردم همدان گفت: برخی از اینکه این خادم کوچک ملت یک نابسامانی، ایراد، ضعف یا تبعیضی را به مردم می گوید و آنان را در جریان می گذارد ناراحت می شوند.

احمدی نژاد افزود: این درحالی است که مردم از مشکلات موجود آگاهند و بنده و مانند من باید از این مشکلات آگاه باشیم تا برای برطرف کردن آن و پیشبرد ملت تلاش کنیم.[به نظر می رسد احمدی نژاد این سخنان را در پاسخ به سخنرانی روز گذشته دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد در مراسم تودیع وی و معارفه سرپرست وزارت اقتصاد ایراد کرده است.]

بر پایه این گزارش، رئیس جمهور گفت: همدان زبان گویای تاریخ تمدن بشر و کالبد زنده فرهنگ ایران و اسلام عزیز است.

احمدی نژاد افزود: همدان مهد تمدن ایران و اسلام ، نماد و فرهنگ تمدن ایران زمین و زنجیره مستحکم مدنیت تاریخ بشر است که ابتدای آن به علم و هنر و سیاست و فرهنگ و حلقه آخر در زمان ما به مردمی فهیم ، انقلابی و فرهنگساز منتهی می شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: همدان از جمله استثناء های تاریخ و جزو معدود شهرهایی است که از چند هزار سال قبل در بستر تاریخ جریان دارد و در هر مقطع و عصری شخصیت ها ، اندیشه ها و نوآوری های فراوانی را به جامعه بشری هدیه کرده است.

آقای احمدی نژاد گفت: مردم همدان مردمی هستند که چند هزار سال بدون وقفه در مسیر کمال ، سازندگی و فرهنگ پویا و ناب اسلامی و توحیدی حرکت کرده اند.

رئیس جمهور افزود: امروز نیز به فضل خدا ، همدان و مردم آن با قامتی استوار و چهره ای پرنشاط و امیدوار به آینده ایستاده اند و روح امید و دلگرمی را به ملت ایران و همه ملتهای جهان می دمند.

آقای احمدی نژاد در ادامه سخنانش گفت: سلام خدا بر همدانیان و بزرگان این دیار، علما و عرفا و دانشمندان، سلام برابن سینا، باباطاهر، شهیدان،‌ جانبازان و آزادگان و خانواده های سرافراز آنان و سلام خدا بر دانشگاهیان و دانشجویان ، فرهنگیان ، کشاورزان ، صنعتگران ، کارگران ، بازرگانان و همه اقشار به ویژه جوانان مؤمن همدانی ، پسران انقلابی و غیرتمند و دختران مؤمن و هنرمند آن.

رئیس جمهور افزود: همدان گنجینه علم ، معرفت ، سیاست ، هنر و زبان گویای تاریخ تمدن بشر و نیز کالبد زنده فرهنگ ایران و اسلام عزیز است.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در اجتماع مردم همدان به بیان دو ویژگی اخلاص و عدالت پیامبر اعظم (ص) پرداخت و گفت: بنا به فرموده خداوند، وجود نازنین پیامبر اسلام برای ما الگوی زیبایی ها و برای اندیشه، فرهنگ و صیانت از حیات طیبه و سعادتمند انسانها بهترین الگوهاست.

احمدی نژاد با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام در قله کمال بشری و الهی و اسم اعظم خدا هستند، افزود: همه خوبی ها و زیبایی ها و همه نعمت ها و رحمت های الهی در کانون پیامبر جمع است و هیچ کس به پای او نمی رسد.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در اجتماع مردم همدان با تکریم شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: پیامبر اسلام(ص) در مسیر کمال و هدایت اهل صبر و ایستادگی و مقاومت بود و سختی ها، فشارها، جوسازی ها و تبلیغات نادرست، ان حضرت را منحرف نکرد.

احمدی نژاد افزود: صبر پیامبر(ص) خدایی بود و او از هیچ رنجی ابا نداشت و در مقابل سختی ها ایستاد تا پرچم توحید را بر فراز جهان به اهتزاز درآورد.

رییس جمهور با بیان اینکه همه ویژگی های پیامبر(ص) در اوج است، گفت: حلم، ایستادگی، تواضع، شجاعت و فریاد پیامبر(ص) زبانزد خاص و عام است و خدای متعال در حق او فرموده است که او بالاترین و عظیم ترین خلق انسانی و خدایی را دارد.

احمدی نژاد اخلاص پیامبر(ص) را در صدر ویژگی های ایشان دانست و افزود: پیامبر ما ابتدا بنده کامل و مخلص خدا و سپس پیامبر عالمیان بود و اخلاص او در بالاترین سطح است و هیچ کاری را جز برای خدا و اجرای دستورات الهی انجام نمی داد.

رییس جمهور گفت: خودخواهی ها، منافع گروهی و قبیله ای و هوای نفس حتی سر سوزنی در اندیشه و عمل پیامبر(ص) راه نداشت.

احمدی نژاد افزود: بدانید که اگر کسی در زندگی همه دنیا را بگیرد اما اندیشه و عمل او برای خدا نباشد شکست خورده است.

رییس جمهور گفت: رییس آن قدرت بزرگ (آمریکا) از همه انسانهای عالم شکست خورده تر و بدبخت تر است چرا که کار برای خدا در زندگی او راهی ندارد.

احمدی نژاد افزود: اگر کار برای خدا باشد وحدت و همدلی ایجاد می شود و بددلی و تجاوزی در کار نخواهد بود و همه در مسیر کمال یاور همدیگر خواهند بود.

رییس جمهور گفت: ویژگی اخلاص همان صفتی است که امام(ره) در بیشتر بیانات خود مردم و مسئولان را به آن دعوت می کردند.

احمدی نژاد افزود: اگر مسئولی، وزیری، وکیلی و رییس جمهوری برای خدا کار نکند پس از چهار سال، هشت سال و پانزده سال وقتی به زندگی او نگاه می کنیم می بینیم تمام پانزده سال در فکر پرکردن جیب و منافع خود و دور از مردم و مشکلات آنان بوده است و سرانجام نیز خود را طلبکار مردم می داند.

رئیس جمهور گفت:‌ وضع امروز دنیا حاصل بی اعتنایی به دو اصل کار برای خدا و اجرای عدالت است .

وی در ادامه سخنرانی امروز خود در جمع مردم همدان با بیان اینکه قدرتهای بزرگ با مردم مانند برده ها و انسانهای جاهل صحبت می کنند، گفت:‌ وقتی مردم از آنان روی بر میگردانند به مردم توهین می کنند و آنان را نادان و عقب افتاده خطاب می کنند.

احمدی نژاد افزود: این درحالی است که پیامبر ما قدرت مردم را تجلی قدرت خدا و تواضع به مردم را اوج بندگی می داند.

رئیس جمهور اخلاص در کارها را رمز پیروزی دانست و گفت:‌ دومین ویژگی پیامبر مکرم اسلام ایستادگی بر اصل عدالت است .

احمدی نژاد گفت:‌ عدالت روح فرهنگ اسلامی ، ستون خیمه جامعه اسلامی و ستون فقرات زندگی سعادتمند است و بدون عدالت همه کارها ابتر و مجاهدت ها بی اثر است.

رئیس جمهورگفت:‌ اگر یک ملت سالها تلاش کند ، تولید ثروت کند و پیشرفت داشته باشد ، اما این اقدامات بر اصل عدالت استوار نباشد، عده ای برخوردار ، غنی و بی درد خواهند شد و عده کثیری در رنج و فشار و حرمان به سر می برند.

احمدی نژاد گفت:‌ کسانی مسئول وضع امروز دنیا هستند که برای خود کار می کنند و دنبال عدالت نیستند .

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در شرق و غرب عالم همه در فشارند گفت:‌ فضای جهان فضای ناامنی، کدورت، بددلی و تبعیض است و فاصله شمال تا جنوب دنیا به اندازه زمین تا آسمان شده است.

احمدی نژاد با اشاره به وضع بهداشت و بیکاری در کشورهای آفریقایی و آسیایی و مقایسه آن با کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت:‌ این تفاوتها به این دلیل است که حاکمان بر دنیا و کسانی که اندیشه آنان در جهان اعمال می شود به خداخواهی و عدالت بی توجهند.

رئیس جمهور همچنین علت بحران سنگین اقتصادی دنیا را بی توجهی به عدالت دانست و گفت:‌ ظاهر قضیه این است که بانک های آمریکایی با بحران مواجه شده اند و دامنه این بحران از مرزهای آمریکا عبور کرده است اما ریشه اصلی بحران اقتصادی جهان حاصل 50 سال تجاوز ، چپاول و غارت اموال ملت های مظلوم است.

احمدی نژاد افزود: استعمارگران با نظام های اقتصادی که در دنیا حاکم کرده اند مشکلات خود را به کشورهای دیگر منتقل می کردند و حاصل تلاش ملتها را به کیسه خود می ریختند.

رئیس جمهور گفت:‌ اکنون بعد از 50 سال ظرفیت های جهان پرشده و ملت ها تحمل جذب مشکلات نظام سرمایه داری را ندارند و این مشکلات به داخل کشور خودشان برگشته است.

احمدی نژاد افزود: آنان در چنبره این مشکلات اسیر خواهند شد و به زودی از هیمنه ابرقدرتی خود خارج می شوند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت : همه قدرت ها برای مقابله با ملت ایران دست به دست هم دادند اما در مقابل قدرت ایران زمین خوردند وسرافکنده و ذلیل شدند.

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم همدان با بیان اینکه به دلیل پایبندی ملت ایران بر کار برای خدا و عدالت ، دشمنان این ملت در دو سال و نیم گذشته نتوانستند اراده آن را بشکنند افزود : فریاد ملت ایران در عرصه جهانی بر اساس عدالت است و این ملت اهل منطق ، گفتگو است.

رئیس جمهور اضافه کرد : اگر دشمنان بر معیار احترام به حقوق ملت ها و عدالت اهل گفتگو هستند ملت ایران نیز برای گفتگو اماده است اما اگر بخواهند خواسته های خود را تحمیل کنند بدانند این ملت ایستاده است و با مشت بر دهان بدخواهان می زند.

احمدی نژاد تاکید کرد : دشمنان بدانند ملت ایران ایستاده است و با منطق ، وحدت ، دل دادن به ولایت و توکل بر خدا همه حقوق خود را استیفا خواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در همه مسائلی که در حاشیه کشورمان و جهان روی می دهد پیروز است گفت : امروز این ملت نه تنها قدرت نخست منطقه بلکه قدرت تاثیر گذار در عرصه جهانی است.

احمدی نژاد افزود : تا زمانی که ملت ایران محکم و متوکل ایستاده است هیچ قدرتی در دنیا جرات ندارد این ملت را تهدید کند و به حقوق آن تجاوز کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای کشورهای غربی به ویژه امریکا ایجاد شده است گفت : هیچ سیاستمداری در امریکا پیدا نمی شود که اقتصاد این کشور را از حرکت به سمت دره سقوط نجات دهد.

احمدی نژاد اضافه کرد : برخی آدم های سطحی نگر می گویند قدرت ها این شرایط اقتصادی را که در آن کشور ها ایجاد شده است برای منافع خود ایجاد کرده اند اما این مشکلات به زودی نظام سلطه رامتلاشی می کند.

رئیس جمهور با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت : این مشکلات برای ملت با ایمان و مستحکم ما زیاد نیست اما دشمنان را از پای در می اورد.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع مردم همدان به موضوع سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: باید به سرعت ایران را بسازیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه این سخن حقیقت و واقعیت است گفت: امروز جهان به سرعت متوجه شده است که بیش از هر زمان برای رفع مشکلات و حل مسائل جهانی و داشتن زندگی سعادتمند و کار پرنشاط نیازمند فرهنگ ، اندیشه و منش ملت ایران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اکنون تقاضا ها برای همکاری سرمایه گذاری متقابل ،‌همفکری و هم اندیشی با ملت ایران روز افزون است و ما باید فعالیتهای داخل کشور را هر چه سریعتر به سامان برسانیم تا ملت ایران دستاوردها و مطالب تاریخی و اسلامی خود را برای کمک ملت ها و ترویج اندیشه اسلامی به کار گیرد.

احمدی نژاد گفت: برای ساخت ایران باید به همدلی ، کار ، توکل بر خدا ، فکر و اندیشه و البته به عدالت به عنوان عوامل اصلی توجه کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای عدالت سخت ترین ، مشکل ترین و پیچیده ترین مرحله است افزود: در پیشرفت فرهنگ و اندیشه توحیدی کار به سرعت پیش می رود زیرا دشمنان و جبهه مقابل آشکار است اما برای اجرای عدالت می بینیم که دوستان و همکاران حتی با سابقه 30 ساله به یک باره در مقابل اجرای عدالت ایستادگی می کنند و برخی برای اینکه از این مسئله خود را راحت کنند صورت مسئله اجرای عدالت را پاک می کنند و یا خط می کشند و می گویند: تبعیض مشکل و بی عدالتی وجود ندارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: اما ما به آنها می گوییم ساخت ایران علاوه بر تلاش ، مجاهدت و کار پیگیر نیازمند پافشاری بر عدالت است زیرا عدالت موجب شکوفایی و رفع تبعیض ها و کاهش فاصله ها می شود و اجازه نمی دهد که افرادی با ارتباط های خود به اندازه صد سال محرومان و انسان های معمولی جیب هایشان را پر کنند.

احمدی نژاد گفت: اگر کسانی جسارت ، اقتدار و ایمان لازم را برای مقابله با بی عدالتی ها ندارند نباید بر روی بی عدالتی خط بکشند بلکه باید اجازه دهند ملت ایران و خادمان کوچک آنان درکنار هم برای رفع تبعیض و فاصله ها و نیز برپایی کامل عدالت بایستند و بدانند که در این راه از پا نمی نشینند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پافشاری بر عدالت رمز عزت یک ملت است افزود: همانگونه که در عرصه جهانی اکنون عزیزترین ملت ها ملت ایران است در داخل نیز همانگونه است و مطالبه عدالت باید در همه دستگاهها ، قوه قضائیه ، مجلس و دولت به عنوان حرف نخست بیان شود نه اینکه برخی هر زمان سخن از عدالت می شود فرمولهای شرقی و غربی را به رخ ملت بکشند.

احمدی نژاد درباره کاهش نرخ سود بانکی و برخی نظرها در این زمینه گفت: سود بانکی بالا از ریشه های بی عدالتی است و اگر من به عنوان خادم ملت آنرا کاهش داده ام برخی با عناوین کارشناس افزایش آنرا طلب می کنند اما من به آنها می گویم که اگر اهلش نیستند کنار بکشند زیرا این مردم هستند که عدالت را اجرا می کنند.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در اجتماع مردم همدان گفت: برخی از اینکه این خادم کوچک ملت یک نابسامانی، ایراد، ضعف یا تبعیضی را به مردم می گوید و آنان را در جریان می گذارد ناراحت می شوند.

احمدی نژاد افزود: این درحالی است که مردم از مشکلات موجود آگاهند و بنده و مانند من باید از این مشکلات آگاه باشیم تا برای برطرف کردن آن و پیشبرد ملت تلاش کنیم.

رییس جمهور با اشاره به طرح های دولت در استان همدان گفت: در سفر نخست هیئت دولت به این استان تصمیمات به نسبت خوبی گرفته شد که بیشتر آن در مسیر اجرا قرار گرفته است.

احمدی نژاد با اشاره به مشکل اشتغال در استان همدان افزود: متاسفانه نرخ بیکاری در این استان بالاست زیرا در گذشته در صنعت و بخش های گوناگون کار کمتری انجام شده اما در این دو سه سال اخیر به این موضوع توجه شده است.

رییس جمهور گفت: بنا به گفته استاندار همدان نرخ بیکاری در این استان یک و هفت دهم درصد کاهش یافته اما هنوز نرخ بیکاری بالاست.

احمدی نژاد افزود: دولت آماده است در همین جلسه استانی تصمیماتی بگیرد و پشتیبانی کند تا مسئولان استان با کمک جوانان دست به دست یکدیگر دهند و نرخ بیکاری را در استان کاهش دهند.

رییس جمهور گفت: در بخش توسعه راهها نیز قطعه شمالی آزادراه در دست احداث و برخی طرح ها به بهره برداری رسیده اما کارهای جدیدی باید آغاز شود و امیدوارم دولت در این سفر نیز برای تکمیل راه آهن همدان بودجه قابل توجهی اختصاص دهد که به سرعت انجام شود.

احمدی نژاد با اشاره به ساخت سدها و تامین آب استان همدان ابراز داشت ساخت یک سد به اتمام رسیده و ساخت شش سد پس از سفر نخست هیئت دولت به این استان آغاز شده است.

رییس جمهور افزود: دولت بودجه لازم را در این باره اختصاص خواهد داد تا با لطف خدا و همت خادمان ملت تا پایان سال آینده چهار سد از این شش سد به بهره برداری برسد.

رئیس جمهور گفت:‌برای کمک اساسی به صنعت استان همدان در جلسه هیئت دولت 20 طرح بزرگ صنعتی که به صورت عادلانه در مناطق مختلف استان توزیع می شود به تصویب خواهد رسید.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم همدان افزود: برای احداث این 20 کارخانه 500 میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده ه است.

احمدی نژاد با اشاره به طرح های بیمارستانی در این استان گفت:‌ تاکنون 700 تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیده و 1000 تخت دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

رئیس جمهور گفت:‌ همچنین 120 طرح ورزشی آغاز شده که عمده آنها به زودی به نتیجه خواهد رسید.

احمدی نژاد افزود: طرح های پتروشیمی و فولاد نیز در استان آغاز شده که به زودی ثمر خواهد داد و مردم استان از اشتغال و ثروت آن استفاده خواهند کرد.

رئیس جمهور با اشاره به طرح های زیربنایی و ساخت باند جنوبی آزادراه همدان گفت: یکی از کارهای مثبت دولت گازرسانی به 230 روستا در این استان بوده که امیدواریم در گام بعدی بقیه روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

احمدی نژاد گفت: همچنین در هیئت دولت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان همدان به تصویب خواهد رسید.

رئیس جمهور با اشاره به سخن یکی از مردم همدان با وی مبنی بر اینکه پاسخ نامه اش به رئیس جمهور داده نشده است گفت:‌ در سیستم رسیدگی به نامه ها تغییراتی ایجاد کرده ایم و چندتن از همکاران و معاون اجرایی من مامور حل این مشکل در استان می شوند.

رئیس جمهور درپایان با بیان اینکه ساختن همدان نیازمند همت و اندیشه مردم آن است گفت:‌ ساختن سخت است و ممکن است در این راه کارشکنی و مانع تراشی هم باشد اما باید بایستیم تا استان و کشورمان را آباد کنیم.

رئیس جمهور با تشکر از مردم همدان و با اشاره به اینکه مردم همدان در طول تاریخ بویژه بعد از انقلاب فرهنگ ناب ملت ایران را به خوبی حفظ کرده اند گفت: ویژگی مهم استان همدان ویژگی فرهنگی ان است و مردم این استان به فرهنگ دوستی ، اخلاق و کرامت انسانی شناخته شده اند.

محمود احمدی نژاد در هشتمین سفر استانی دولت در دور دوم سفرهای استانی، علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان همدان ، شرکت در کارگروه های تخصصی، ملاقات های مردمی، روند پیشرفت مصوبات سفر نخست خود به این استان را بررسی می کند و قرار است در جلسه استانی هیات دولت نیز تصمیمات جدیدی برای پیشرفت و آبادانی بیشتر این استان گرفته شود.
 
دوره این آقاست
با شیش پنشتا تیکه پرون همیشگی و تکراری چیزی تغییر نکرده و نمیکنه .
لطفا منصف باشید و عقلانی قضاوت کنید
کوروش



آقا محمود، قسم میدم به هر چی که اعتقاد داری، از خر شیطون بیا پایین! بابا نمی خواد ایران رو به سرعت بسازی. بذار این یه سال هم تموم شه بعد برو آبادی سابقتون را با هر سرعتی دلت میخواد، بساز!
یکی این جمله را معنی کنه و بگه جهان کجاست: "امروز جهان به سرعت متوجه شده است که بیش از هر زمان برای رفع مشکلات و حل مسائل جهانی و داشتن زندگی سعادتمند و کار پرنشاط نیازمند فرهنگ ، اندیشه و منش ملت ایران است".

خیر اقا ملت نارحتند چون میبینند این ...تابحال جز بدبختی و ... چیزی برایشان به ارمغان نیاورده و خیلی راحت تهمت پنج میلیارد دلاری را رو هوا رها میکند بدون اینکه یک لحظه به ابعاد میلیارد قکر بکند چیزی از قبیل ان دانشمند  زیر بیست سال اتمی!!
محمد

من فکر میکنم که جرج بوش و ...,امکان نداره یک نفر این همه خراب کاری بکنه حتی اگه بخواد,,,,من میترسم روزنامه شما رو هم ببندن,,,,,,تنها جای که میشه دو کلمه حرف زد,,
امیر

بابا تو دیگه کی هستی؟!!!!

احمدی نژاد به دنبال جمع کردن رائ برای سال بعد هست.

آفرین به این رئیس جمهور!! با این بیان آقای دکتر!! کارشناسی یعنی کشک!! بکشند کنار!! واقعا نظر آقای رئیس جکهور این است یا اینکه جو!!!! و این حرف ها را می زند. در ضمن آقای رئیس جمهور فراموش کردند که علت نابسامانی ملت نیستند! بلکه دولت هست و خودش هم باید چاره اندیشی کند! درد دل!! بدرد ملت نمی خورد.
درد دل

سلام.
هر کاری کردم دلم نیومد خودمو اینجا خالی نکنم.
1- آقای دکتر نشد 1 روز حرف نزنی و ما بشنویم که در حال انجام کار مثبتی؟... کی به کاراتون میرسین شما> همه گیر میدن الهام نباید هم سخنگو باشه هم وزیر و ... آخه دولت شما که اگه سخنگو داره چرا شما همیشه پشت تریبونین؟
2- اوضاع بد اقتصادی آمریکا و اروپا و اسیا به نفع هیچ کس نیست. اینو اون آفریقایی هام میدونن و در این وسط کشورای جهان سوم ( که ما در رده های پایین اونا هستیم ) بیشترین زیان رو خواهند دید. نمیدونم خوشحالی شما از چیه؟
3- ساختن ایران رو نخواستیم. خرابترش نکن. همون بفرمایید کشورای دیگه رو بسازین که نمیدونم کی بهتون ماموریت داده.
4- راستی این بازی جدید با آقای حداد هم جالبه. شاید اگه ادامه بدین بشه ریاست مجلس بعدی رو هم تضمین کنین. Good game.
5- پیرو سابقه شما در امر اقتصاد. خدا به ملت شریف و آگاه!... ایران رحم کنه.
(گفتم فقط جهت نترکیدن نوشتم. امیدی به درج نیست.)
یاسر

اگر این عدالت است که ایشان در این 3 ساله در ایران با نفت بشکه ای 110 دلار تا به حال پیگیری کرده اند باید برای عدالت  واژه دیگری و تعریفی متضاد این که هست ابدا کرد و  باید از ملت ایران پرسیدکه عدالت را چگونه دیده اند  در این 3 سال و نتایج انرا برای ایشان شرح دهند. ایا مسافرتهای استانی ایشان و دادن صدقه و نزریه عدالت است؟؟؟... ایا این توهمی که گریبانگیر  ایشان شده و گرانی و تورم و انزوای ایران و بیکاری  گواه سیاستهای اشتباه ا یشان است  و ایشان انرا نمی خواهند ببینند و همه از نزدیک و اشنا تا غریبه به ان اذعان دارندو  از ان سخن میگویند ونتایج محسوس ان برای مردم ایران و اقتصاد به وضوح اشکار است را چگونه باید به ایشان متذکر شد و شرایط اسف بار اقتصاد خوانواده و توازن مالی کشور با توجه به درامد سرشارنفت  گواه دیگر ان است نتیجه همین توهم ایشان نیست!!!   ایا سکوت مجلس و خاموش ماندن و از نزدیک شاهد نابودی اقتصاد  مملکت بودن  وفقدان  دستگا های کنترلی که  بتوا ند جلوی  تاخت و تاز رئیس جمهوری که بیراهه میرود  را بگیردهم مزید بر علت نیست  که بتواندایشان را اگاه کنندو لااقل مانع تاخت و تاز ایشان شده, نشان دهند که این فرافکنی ها  و عدم اگاهی ایشان از اصول اقتصاد و  وو... ایران را به سوی فاجعه ای سوق میدهد که نتایج ان بعد از مامداری ایشان تا قرنهاگریبان ایران را خواهد گرفت  و ایران  را در ورطه بدبختی و عقب افتادگی انداخته و نتایج اسف بار ان بمراتب بدتر از اکنون خواهد بود!!!
ساسان

بابا ایشان ... است, کسی نیست جلو شو بگیره؟
amir3pich - سوئیس - لوزان
معادله های حاکم بر علم اقتصاد واضح وقابل درکه. یکی از عوامل تورم افزایش نقدینگیست که با افزایش نرخ بهره بانکها میتوان قسمتی از انرا به بانکها سرازیر کرد حال جناب رئیس جمهور عکس این فرمول رو پیاده میکنه چون اینها مامورییتی جز ویران کردن ایران وظلم به ملت ندارند.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این مرتیکه بخدا بیماری روحی داره!این چرندیات و بازم بعضیها نارحتند شروع شد.رئیس جمهور مملکت که میگه من دکتر باسوادم ببینید چطور صحبت میکنه!!! هر کس موافق نیست کنار بکشد.هه هه هه.مثل اینکه داره به رانندگان کامیونها میکه.برو مرتیکه دیوانه تو دهتون هم اجازه نمیدن کاره ای بشی و سازندگی کنی چه برسد که ملت از تو انتظار سازندگی داشته باشند و هر چقدر ساختی و بردی بسه دیگه.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

Tina jOon - آلمان - ماینز
آخه کی به این احمق گفته توی هر سوراخی سرک بکش ؟ به همه چی کار داره، واسه همه چی صاحب نظره ،تا کی میخوادمزخرف به هم ببافه و تو کار همه فضولی کنه؟فکری ام
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

ali-vienna - اتریش - وین
یه بابایی هم چند سال پیش گفت، هر کس دوست نداره جز‌ء حزب رساخیز باشه، پاسپورتش را میدیم دستش بره دنبال کارش.
خودش خدا بیامرز چند سال بعد این کشور اون کشور دنبال جا بود.
حالا!!! زیاد ربطی به قضیه نداشت، اما بی ربط هم نبود!
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

hramezani - ایران - مشهد
این آقای دکتر مدام خودش را خادم ملت معرفی میکند نمی دانم دکترا از کجا بهش داده اند که حتی مباحث اولیه علم اقتصاد را حالیش نیست وآنقدر قدرت تعمق اش ضعیف است که نمی تواند درموردصحبت های وزیرش وهشدارهای وی در خصوص نتایج کاهش نرخ بهره بانکی ونتایج حاصله در سال 1386 بدلیل کاهش نرخ بهره بانکی تفکر کند دوستی او با ملت مانند دوستی خاله خرسه است
جمعه 6 اردیبهشت 1387

بابک - ایران - سبزوار
مدرک دکتری را یک دانشگاه کیلویی به او داده اگر مردش هست برود دانشکده فنی دانشگاه تهران اگر توانست یک واحد پاس کند
جمعه 6 اردیبهشت 1387

ریکا - ایران - قائم شهر
کاش میتونستی عمرت رو کاهش بدی.‏
جمعه 6 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.