پاسخ احمدی نژاد به اظهارات دانش جعفری

پاسخ احمدی نژاد به اظهارات دانش جعفری


احمدی نژاد طی سخنانی نسبت به انتقادات دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد واکنش نشان داد.

به گزارش فردا و به نقل از خبرگزاری ها، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در جمع مردم همدان گفت: عزیزان من! می‌دانید که اجرای عدالت، سخت‌ترین ، مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین مرحله است. در پیشبرد فرهنگ و اندیشه توحیدی کار به سرعت جلو می رود با دشمنان و جبهه آشکار مواجهیم اما در اجرای عدالت، با دوستان و همکاران . چه بسا با دوستی که ‪ ۲۵‬سال با آدم همکاری داشته است امروز که شما می‌خواهید اجرای عدالت کنید، یکباره او را نقطه مقابل خودت می‌بینی و مقابل در برابر عدالت .

بعضی‌ها هستند برای اینکه خودشان را از این مساله راحت کنند ، روی مساله را خط می‌کشند و پاک می‌کنند . می‌آیند می‌گویند آقا! تبعیضی نیست. مشکلی نیست ، بی‌عدالتی‌ای نیست . این هم یک نوع برخورد است .

رییس جمهوری گفت: اما بنده به شما می‌گویم ، عزیزان من! ساختن ایران علاوه بر تلاش، مجاهدت و کار پیگیر نیازمند پافشاری بر عدالت است. عدالت است که موجب شکوفایی استعدادها می‌شود . عدالت است که باعث رفع تبعیض‌ها می‌شود . عدالت است که فاصله‌ها را پر می‌کند. عدالت است که اجازه نمی‌دهد افرادی با یک زد و بند و ارتباط به اندازه صد سال یک انسان معمولی و محروم جیب هایشان را پر کنند.

احمدی نژاد اظهار داشت: اشکالی ندارد، اگر کسانی نمی‌خواهند همراهی کنند، اگر آن جسارت و اقتدار و ایمان لازم برای مقابله با بی‌عدالتی‌ها را ندارند ، روی بی‌عدالتی را ماستمالی نکنند . اجازه بدهند و بدانند ملت ایران و خادمان کوچک آنان در کنار هم ایستاده‌اند و تا رفع همه فاصله ها و تبعیض‌ها و برپایی عدالت از پا نخواهند نشست.

رییس جمهوری تصریح کرد: پافشاری بر عدالت ، رمز عزت یک ملت است . همانگونه که امروز در عرصه جهانی ، عزیزترین ملت‌ها ملت ایران است . در داخل هم همین طور است.

وی اضافه کرد: مطالبه عدالت باید مطالبه عمومی بشود . در همه دستگاهها ، در همه مناسبات ، در قوه قضاییه ، در مجلس شورای اسلامی و در دولت و دستگاه اجرایی ، عدالت و خدمت به مردم باید حرف اول را بزند نه اینکه وقتی از عدالت صحبت می‌شود بعضی‌ها بیایند رد گم کنند. یکسری فرمول‌های غربی و شرقی را بیاورند و به رخ ملت بکشند .
احمدی نژاد گفت: من متاسفم که اینجا اعلام کنم، شما می‌دانید سود بانکی اعلام شده ثابت از ریشه‌های بی‌عدالتی است. بنده به عنوان خادم مردم، بیایم بایستم و بخواهم سود ناعادلانه را که ریشه تبعیض و یکی از ریشه‌های تورم است ، آن را بیاورم پایین، بعضی‌ها بیایند به عنوان اینکه فلان کس کارشناس است، می‌گوید سود بانکی باید بالاتر هم برود.

وی افزود: بعد هم مقابله کنند و بایستند . من می‌خواهم به آنها بگویم اگر اهلش نیستید، لطفا کنار بنشینید . این مردم هستند و عدالت را اجرا خواهند کرد.

رییس جمهوری اضافه کرد: بعضی‌ها از اینکه خادم کوچک ملت یک نابسامانی ، یک ایراد ، یک ضعفی و تبعیضی را به مردم می‌گوید و آنها را در جریان کار قرار می‌دهد ناراحت می‌شوند .

احمدی نژاد تصریح کرد: مردم از مشکلاتی که وجود دارد مطلع هستند. باید بنده و امثال بنده مطلع باشیم و تلاش کنیم مشکلات را برطرف کنیم.
babaktoronto - کانادا - تورنتو
احمدی نژاد از اون ادماییه که راهنمای سمت راست رو میزنه اما میپیچه به چپ. من شما رو ادمی یافتم که میخواهی ادای امیر کبیر یا به قول یارانت شهید رجایی رو در بیارید. اما نگاهی گذرا به کارنامه ات نشان از عقب گردی چند ده ساله در عرض سه سال میدهد. شما در پاسخ وزیر سابق خودت صحبت از عدالت میکنی. دوست من در کجای این جهان پهناور عدالت به معنای واقعی وجود دارد که تو خودت را کردی ارمغان اور عدالت؟ در زمان همان محمد و علی هم عدالت کامل برقرار نبود چه برسه الان. وانگهی عدالت چه ربطی به این بلبشویی که تو مملکت درست شده داره؟ حالا یه چند نفر هم ببرن و بخورن شما به بهانه مبارزه با اونها که نباید همه مملکت رو بریزی به هم. این همه کارترهای نفتی و مافیایی و از این کوفت و زهر مارها در دنیا فراوونه حالا دولتها کار و زندگیشونو تعطیل کردن که با اونها مبارزه کنن؟ والا مردم حاضرن 4 تا هم به این مافیا و دلالها اضافه بشه اما وضعشون حداقل به 5 سال پیش برگرده . حالا شما که اینقدر از این عدالت حرف میزنی که به نظر من یک بهانه ای بیش نیست چون اصلا ربطی به این حجم وسیع افتضاحات اخیر پیش امده در کشور نداره بفرمایید در دادگاه ها و محکمه های جمهوری اسلامی که اعوان و انصار و همقطاران خودتون اونجا رو اداره میکنند خیلی عدالت اجرا میشه؟ مضافا به اینکه شما در قوه مجریه داری کار میکنی نه در قوه قضاییه شما ناقضان عدالت را به عدالت واگذار کن و خودت به وظیفه خودت که همان قوه اجرایی است برس. فکر کنم عوضی اومدی اخوی.
اقای احمدی نژاد دنبال نون باش که خربزه ابه.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

amirmontreal - کانادا - منتریال
شخصا از این بابا داره خوشم میاد. فکر میکنم ‌‌‌دوست داره یه کارهایی واسه ملت انجام بده ولی بهش اجازه نمیدن یا شاید هم سوادش رو نداره.شنیدم تو ایران هم مردم دارن یه جورایی بهش اعتماد می کنند . بهرحال امیدوارم اگر واقعا نیت خوبی داره موفق باشه
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

bandekhoda - برزیل - برازیلیا
درود بر این رییس جمهور آگاه.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

pakniyat - ایران - شاهرود
من متوجه منظور شما از عدالت نمی شوم : اصلا عدالت یعنی چه؟
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

derafsh - اتریش - وین
برو گم شو دیگه. خود توی شیاد مظهر بی عدالتی هستی. بوی گند تو دنیا رو گرفته. اینقدر از ملت ایران مایه نگذار. ملت شریف ایران هیچ وجه مشترکی با شما ندارد. ابرو برای ایرانی نگذشته ای. شیاد.شیاد.شیاد........
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

zpirooz - آلمان - آخن
این آدم واقعا شعور مردم ایران رو به مسخره گرفته. من نمیدونم تا کی میخواد به این مغلطه کردنها ادامه بده. دیگه حتی طرفدارانش هم نمی تونند کارهای احمقانه ش رو ماست مالی کنند. خدا بداد مردم برسه با این فاجعه اقتصادی که داره توی ایران اتفاق میافته
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
روی مساله را خط می‌کشند و پاک می‌کنند
اگه می خوان مسئله رو پاک کنن دیگه چرا خط می کشن؟ اگه می خوان خط بکشن دیگه پاک کردن نداره.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
احمدی نژاد خودش رئیس جمهور بی عدالتی در ایران هست.چه ادمی می اید و صحبت از عدالت و معانی ان می کند.این ادم اصلا با تقلب و نقض عدالت به مقام ریاست جمهوری رسیده.این عدالت هست که کشور ایران با ان همه ثروتش مردمش در فقر زندگی کنند پول مردم را ببرند در عراق و سوریه و لبنان دودستی به عربها تقدیم کنند؟این عدالت هست ازادی را از مردم بگیرند به نام تنها یک نوع ایدلوژی به نام دین اسلام؟لگدمال کردن فرهنگ و ابروی ایرانیان در دنیا با صحبتهای ناسنجیده و تروریستی عدالت هست احمدی نژاد؟کشتن و از میان برداشتن منتقدین و مخالفین حکومت و شکنجه انها در ایران عدالت هست؟دروغگوی و بازی کردن با افکار و احساسات مردم هم نوعی از عدالتهای هست که احمدی نژاد داده و خواهد داد.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

rezanaderi - ایران - اصفهان
تا آنجایی که من میدانم ما ایرانیها هرچه که میکشیم از بی عرضگی و نادانی و ترسویی و دین مثل بختک گریبانگر شده ماست و اینها هیچ تقصیری ندارند چون هرکاری میکنند کسی اعتراضی به آنها نمیگیرد.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

king_irooni - ایران - سربندر
آقای احمدی نژاد لااقل به این انتخاب اشتباه خودت اعتراف کن... شما که شهامت اعتراف نداری... این که دیگه توطئه دشمنان اسلام نبود؟؟؟!!! اقای احمدی نژاد شما باید در کل جریان فکری که در وجودتان میگذره تجدید نظر کنی زیرا در راه اشتباه قدم میذازی و به قولی : "آنکس که نداند و نداند که نداند اندر جهل مرکب تا ابدالدهر بماند"
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

amirjoun - ایران آریایی - ایران آریایی
عدالت احمدی نژادی = کمک به تروریستهای حماس از اموال مردم ایران
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

20258096 - ایران - امل
جناب اقای احمدی نژاد در مورد مافیای سیگار عرض کردید و گفتید وضعیت اینه ببینید من ادم خوبه هستم و اونان که بدن من دوست دارم که عدالت باشه ولی اینا نمیذارن همه از جمله خودت میدونی که پس از پیروزی انقلاب هر یک از این برادران جان بر کف به نحوی سهم خودشون رو از انقلاب گرفتن یکی امتیاز واردات سیگار یکی واردات خودرو دیگری پوشاک فولاد و.....که کاملا محرضه و جای تردید نیست اقای دکتر ما اون جوونای 30 سال پیش نیستیم که مراسم افتتاح ورزشگاه نوحه امام حسین براشون میخوندین و همه چیزو به صحرای کربلا نسبت میدادین شما اگه میخواین ثابت کنین ادعاتون رو اسم محسن رضایی رو میبردین تا اونم گند تو وکل خاندانتون رو براتون بیاره وسط پس خودت هم یه ریگی تو کفشته که حرات گفتنشو نداری تازه یه سوال داشتم چرا بعد از عید که همه 40/50در صد روی همه چیز کشیدن حقوق کار مندا از جمله معلم ها بالا نرفته اینم عدالت که بیا اجرا کن برادر ما درازگوش نیستیم بلکه درازگوش اونی هست که مارو مثل خود فرض میکنه
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

amir.österreich - اتریش - وین
من با بابک کاملا موافقم.به نظرمن احمدی نژاد کار کاملا از دستش در رفته و با این سخنرانی هاش و تغییر وزیراش و تهمت زدن به کسای دیگه می خواهد دوره بعدی انتخابات رای بیاره.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

tire_khalass - ایران - مشهد
بابک خیلی دوست دارم با شما بحث کنم Id ....
-----------------
کاربر گرامی
لطفا برای ارتباط با اعضا از تالار پرنیان استفاده نمائید . از همکاری شما سپاسگذاریم
سایت ایرانیان انگلستان
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

elvis2002 - سوئد - گوته برگ
احمدی نژاد لعبتی هزار ماشالله
شنبه 7 اردیبهشت 1387

finix - فرانسه - استراسبورگ
امسال سرنوشت این رژیم است
و دارن هم دیگرا پاره می کنند
شنبه 7 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.